מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בשרמינה05/02/2012
שלום
אצלנו במשפחה אוכלים כל שבת בשר ראש בחמין בכמויות די גדולות
האם זהו בשר בריא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשר - תגובה
אהרון רזון05/02/2012בשר ראש הינו בשר שמן מאוד. מומלץ למעט באכילתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהRN05/02/2012
כמה קלוריות יש בכפית של שוקולית של עלית ? אני שותה על בסיס מים ללא חלב. כמה קלוריות יש באגוזי ברזיל בגודל בינוני ? והאם הם בריאים יותר מאגוזים רגילים ? כמה מותר לצרוך (כדי לשלב )ביום למי ששומרת על דיאטה של 1200 קלוריות תודה מראש.........
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אפרת סויסה הרוש03/04/2012כפית שוקולד מכילה כ- 50 קלוריות.
אגוזי ברזיל מכילים שומן בריא לגוף אך חשוב לזכור שאם את רוצה לשמור על המשקל את צריכה להקפיד על הכמויות.
2 יחידות אגוזי ברזיל מכילים 50 קלוריות ולכן חשוב לשים לב !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא דיבר על שוקולית אבקה ולא שוקולד
(:04/04/2012.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרוש תפריט לעלייה במשקל של 4 ק"גאימא לשלושה05/02/2012
אני בת 36, גובהי 1.71 ומשקלי 57 ק"ג. אני במצב בריאותי מצויין (כולל B12 ותפקודי בלוטת התריס - הכל בנורמה לפני כ-5 חודשים). אני בשלבי סיום הנקה של שנה ורבע (מניקה שעה ביום במצטבר) ואוכלת הכל מכל כל בשש ארוחות קטנות ביום. אבקש אם תוכלו לבנות לי תפריט שיעזור לי להגיע למשקל קבוע של 60 ק"ג. אני עקרת בית, והפעילות הספורטיבית שאני עוסקת בה היא עבודות בית, והליכות מרובות. תודה מראש ושבוע טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרוש תפריט לעלייה במשקל של 4 ק"ג - תגובה
ליטל סמואל-לוי05/02/2012שלום לך,
ראשית אני בטוחה שטיפול בשני ילדים ותינוק כולל הנקה הוא משימה לא פשוטה שדורשת לא מעט זמן ואנרגיה. זה מצוין שאת מקפידה על 6 ארוחות ביום, כדי לשמור על אנרגיה זמינה לגוף לתפקוד ולייצור חלב. קשה לתת תפריט מדויק לעלייה במשקל משום שאת כרגע מניקה ושריפת הקלוריות שלך משתנה. אני יכולה לומר לך שאם תמשיכי לאכול אותו דבר אחרי שתפסיקי להניק, כנראה שתעלי במשקל (בתנאי שעכשיו את יציבה ולא יורדת). וכרגע אני ממליצה לך להמשיך לאכול הרבה ארוחות קטנות במשך היום ולשלב מזונות בריאים ועשירים באנרגיה /קלוריות, כך שבכמות קטנה יחסית תוכלי להשיג ערך תזונתי גבוה: טחינה, אגוזים, שקדים (כל הפיצוחים- עדיף טבעי, לא קלוי), אבוקדו, חלבה, גרנולה.
כמובן שכדאי לעקוב לפחות אחת לשבוע אחר המשקל כדי שלא תעברי את-60 ק"ג.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להשיל 8 ק"ג לאחר הלידהענבל05/02/2012
שלום,
ילדתי לפני חודשיים ועליי להוריד 8 ק"ג על מנת לחזור למשקל תקין. העניין הוא שאני מניקה וזה גורם לי לאכול יותר וכך זה מקשה עליי לשמור על ארוחות מאוזנות וגם החשק למתוק מתעורר.
אשמח לשמוע טיפים איך אוכל לחזור למשקל תקין.
תודה מראש
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להשיל 8 ק"ג לאחר הלידה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי05/02/2012שלום,
תזונה לא מתאימה יכולה להפסיק את החלב, לכן כדאי שדיאטן/ית קליני/ת ירכיבו לך תזונה מתאימה להרזיה תוך כדי שמירת על היכולת לייצר חלב בצורה תקינה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ענבל05/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצי כריך טונהדפנה05/02/2012
הכולל סלט טונה, ביצה קשה, חסה,עגבנייה ומלפפון חמוץ
מלחם דגנים..
כמה קלוריות בערך? והאם זוהי מנה עם ערך תזונתי בסדר להזמין כשאוכלים בחוץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצי כריך טונה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי05/02/2012באופן כללי בסביבות ה-370 קלוריות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלירון04/02/2012
בימים האחרונים אני מוצאת את עצמי מתלבטת מה יותר בריא..
לחם מקמח מלא או פריכיות אורז (מאורז מלא כמובן)
שמעתי לא פעם שעדיף לחם על פני פריכיות אבל בלחמים שמוכרים ברשתות יש כל כך הרבה הרבה חומרים מזיקים (כמו כל המשמרים למיניהם ואפילו שומן מצחי מוקשה!) ובפריכיות יש רק אורז מלא ומלח או אפילו יש כאלו בלי מלח.
כמובן שהערך הקלורי הנמוך של פריכית הוא עוד יתרון ברור.
אז מה אתם אומרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי05/02/2012שלום לירון,
הייתי אומר שעדיף לחם מלא, כמובן בחרי את זה שעם כמה שפחות חומרים משמרים וכמה שפחות שומן מוקשה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלירון אם יש לך חשק לאפות
מור05/02/2012לא מסובך ואפילו כיף....
שושי מפורום "בישול בריא" נתנה לי מתכון מנצח ללחם שעשוי מקמח שיפון מלא+ קמח חיטה מלא. מאז אני אופה אותו בבית, מכינה במגקימקס בתנור רגיל
אם תרצי אני אתן לך מתכון והסברים
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח מאוד למתכון!
לירון05/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםלהלהלה04/02/2012
אשמח לדעת כמה קלוריות יש ב:
5 כפות גדושות של שיבולת שועל יבשה (לא מבושלת)
+
1 כף גדושה של דבש
אשמח אם תגידו לי כי לא מצאתי במחשונים ((:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממ.. אתם יכולים לענות לי בבקשה?
להלהלה08/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום - תגובה
ליטל סמואל-לוי08/02/20125 כפות קוואקר גדושות הן שוות ערך ל-2 מנות פחמימה, כלומר כ-150-160 קק"ל.
כף דבש שטוחה= כ-60 קק"ל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיואשתשוש04/02/2012
שלום לכולם
אני בת 52 כל חיי הייתי רזה, פני זמן מה עברתי כ.רחם, והתחלתי להשמין.
המעגל הזה הוביל אותי לעליה ולאכילה ללא מחשבה, אני ממש לא מבינה מה עובר עלי.
היום אני 20 קילו מעל משקלי, אני מאוד מיואשת אך לא מצליחה לצאת מהמעגל הזה, כל יום אני מחליטה להתחיל, מתחילה אך כשאין תוצאות מהירות, אני מתיאשת.
היום החלטתי להעזר באחד האתרים, וזהו האתר שעלה.
אני ממש נואשת וזקוקה לתמיכה, אני מאמינה שאם תהיה לי תמיכה אוכל לצאת מהמעגל המיאש הזה.
מקווה שהגעתי למקום הנכון.
ש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיואשת - תגובה
אפרת סויסה הרוש04/02/2012הייי שוש
קודם כל הגעת למקום הנכון (-:
באמת לאחר כריתת רחם ישנם שינויים הורמונלים שיכולים לגרום לעלייה במשקל ,אך יחד עם זאת ניתן לרדת במשקל וגם לשמור עליו .
יש לך 20 קג להוריד אני בטוחה שזה אפשרי אבל כדיי שתעשי את זה בדרך הנכונה ותוכלי לאחר מכן לשמור על המשקל שתשיגי אני ממליצה לך בחום לפנות ליעוץ אצל דיאטנית קלינית בכל מסגרת שתבחרי כדיי לקבל הכוונה נכונה ותמיכה מכיוון שזהו תהליך לא קל .
שהייה המון בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שוש04/02/2012הייתי גם אצל דיטנית בקופת חולים, גם בקבוצת תמיכה
לא כל כך עזר.
שוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח אם תיעצי לי תפריט התחלתי
שוש04/02/2012אני מאוד אוהבת ירקות ופירות.
שוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שוש
מישהו04/02/2012אם את לא עוסקת בספורט, אני מציע לך להתחיל לעסוק בפעילות גופנית. כי בגילאים הללו צריך לעבוד כדי שיהיה לנו גוף חטוב ויפה. הרזייה סתם בגיליאים הללו תוריד לך יותר את מסת השריר ופחות את השומן. פעילות גופנית מתאימה (אימוני כוח) תגרום לכך שהירידה תהיה יותר בשומן ופחות בשרירים. אימונים אירובים יעזרו בשריפת קלוריות וחיזוק סיבולת לב ריאה. ואימוני גמישות יעזרו לך לשמור על טוות התנועה.
רק שילוב של פעילות גופנית עם תזונה, עובד בדברים הללו, ובגילאים הללו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלצערי כרגע אני לא יכולה
שוש04/02/2012יש לי בעיה בברך מנפילה, וכל מאמץ עלול לגרום נזק.
נראה לי שארשם לשומרי משקל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדיאנה03/02/2012
אני בת 18 גובהי 174 משקלי 78 הייתי רוצה לרדת 13 קילו תוך ארבעה חודשים האם זה בסדר לרדת בזמן כזה משקל הנ''ל?
תודה מראש,
דיאנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אהרון רזון03/02/2012כן, עם דיאטה מאוזנת לא דלה מדי, והרבה פעילות גופנית אירובית בעצימות בינונית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
דיאנה03/02/2012זה נורמאלי לרדת 4 קילו בחודש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
אהרון רזון03/02/2012עם הנתונים שלך, ובאופן מושכל, אפשרי ולא מסוכן, אבל צריך הרבה כוח רצון, התמדה, וכמובן פעילות גופנית סדירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונג'ק שובעגילה03/02/2012
שלום,
ברצוני לדעת האם קונג'ק שובע יעיל לדיאטה ובייחוד אם הוא לא מזיק לבריאות.
שמעתי על התכשיר בטלויזיה. רכשתי את הכדורים, אך אני חוששת לקחת .
בכתבה סיפרו , כי התכשיר גורם לתחושת שובע. יש לקחת 2-3 כדורים ביום חצי שעה לפני האוכל ושהתכשיר מתאים גם לילדים.
האם ידוע משהו על התכשיר? הרי בטלויזיה מביאים גם כתבות בתשלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה לא פתרון
אהרון רזון03/02/2012לא מצאתי מחקר כלשהו או מידע מהימן אחר על המוצר. בקריאה "בין השורות" של הפרסומות לא התרשמתי שזה יכול להזיק באופן מיוחד או בלתי הפיך, אבל גם לא לעוזר.. יכול להיות שהוא גורם לתחושת שובע בשלב הראשון, כמו יתר התכשירים הדומים, אבל בשלב מאוחר יותר הרעב דווקא מתגבר. מישהו חושב שאם היו קיימים פתרונות קלים ללא שינוי אורחות החיים, היו עוד שמנים בעולם?
לא כול מה שמפרסמים בטלוויזיה זה נכון. מלבד הפירסומת הגלויה ישנה גם פירסומת סמויה
על ידי כתבות ותוכניות למיניהן. גם הטלוויזיה צריכה להתפרנס!
הערה: ייתכן שגולש "תמים", בעל עניין כמובן, יגיב ויטען שהוא ואשתו רזו באופן משמעותי
ובכיף על ידי נטילת התכשיר. מה לעשות, בפורומים יש הרבה פירסומת פירטית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבקת חלבון לדיאטהנעה03/02/2012
שלום,
רציתי לדעת אם אחרי אימון אירובי + אנארובי (אורך בערך 1:20) אוכל לצרוך אבקת חלבון כתחליף לארוחה. אני מעוניינת לרדת במשקל ולחזק את הגוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבקת חלבון לדיאטה - תגובה
אהרון רזון03/02/2012אבקת חלבון לא יכולה להיות תחליף לארוחה באופן שגרתי, אלא מדי פעם בגלל אילוצים.
אל תתני למדריכי חדר הכושר להשפיע עליך. בחלקם ידועים כמקדמים יעילים של מכירת כל מיני תכשירים, בעיקר אבקת חלבון.
אבקת חלבון לא תעזור לירידה במשקל ויש סיבות לכך. ההשפעה עלולה להיות הפוכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחוזי שומן גבוהיםהילה02/02/2012
שלום,
אני בת 27, מבנה גוף רזה, שוקלת 55 גובה 160 ס"מ, שוחה פעמיים בשבוע
היום מדדתי אחוזי שומן במכשיר בחדר כושר ויצא לי אחוז שומן 36%, מאוד גבוה!
האם יתכן? זה ממש מוזר....
תודה ,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחוזי שומן גבוהים - תגובה
אהרון רזון03/02/2012המכשיר בחדר הכושר מאוד לא אמין. עם זאת יכול להיות שאחוז השומן שלך באמת גבוה, או יותר מדוייק השרירים שלך דלים. באופן פרדוקסלי ישנם דוגמניות עם אחוז שומן גבוה למרות התת-משקל.
להורדת אחוז השומן עליך לבצעה פעילות אירובית, כולל שחיה, שעה כל יום, ופעילות אנאירובית 2-3 פעמים בשבוע לבלימת איבוד מסת שריר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת הלחםאילנה02/02/2012
שלום.היום אני מייסמת את היום הרביעי של הדיאטת הלחם ע"פ הספר של אולגה רז.אני אוכלת ביום כ1200 קלוריות שמורכבות מסנדויצים מלחם קל ,פירות,ירקות.שותה רק תה ומים.התחלתי עם 94 קילו וב4 ימים הורדתי כ2 קילו!זאת הדיאטה היחידה שאני יכולה עוד להצליח בה ולפני שנתיים עשתי אותה והורדתי כ10 קילו!
אשמח לדעת האם לחם קל מחיטה מלאה של דגני בר נחשב לבריא או בריאו פחות מלחמים אחרים?וכמה קלוריות יש בפרוסה כי לא רשום על האריזה(173 קל' ל100 גר)\זה הלחם היחיד שאני אוהבת ומסוגלת לאכול בלחמים הקלים.
האם הירידה שלי לא דרסטית מדי?
תודה מראש,
אילנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחם קל
תמיר03/02/2012173 קלוריות ל-100 גרם משקף את טווח מרבית הלחמים הקלים שמצויים בשוק...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספורט
ירדן04/02/2012זה לא יעבוד לבד צריך גם לעשות ספורט יחד עם זה בחדר כושר יבנו לך תוכנית שמתאימה לך עם הדרכה אישית ומפגש עם תזונאית ותוכלי גם לחטב אותו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטת הלחם - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי05/02/2012שלום,
רוב הלחמים הקלים דומים, יש בהם פלוס מינוס 48 קלוריות לפרוסה. חשוב גם לדאוג שהרכב התזונה שלך תכיל גם חלבון באיכות גבוהה (ערך ביולוגי גבוה בלשון מקצועית יותר). הירידה בהחלט דרסטית. תוסיפי קצת יותר מזון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת משקל עודף-דחוףליאם01/02/2012
שלום, אני בת 25, 1.60, שוקלת 100 ק"ג. כל חיי הייתי רזה עד גיל 15, ששם התחלתי להשמין ועליתי עד ל-90 ק"ג, ואז ירדתי ל 50 ק"ג ונשארתי רזה עד גיל 20 שמרתי על זה ואז באה הנפילה שהפסקתי עם הספורט והתחלתי להפריז במתוקים ושטויות. אני רוצה להגיד שחשוב לי מאוד להרזות ולהחזיר לעצמי את הביטחון העצמי והחיוך, כי כשאת נראית טוב את לא עצובה, ואני מרגישה שזאת לא אני, ואני מאוד רוצה להגשים כמה חלומות שאני לא יכולה בגלל הבעיה של המשקל. השאלה הגדולה שלי היא האם בתוך 5 חודשים אני אצליח להוריד 40 ק"ג עם התפריט הבא: בוקר-2 פרוסות לחם קל עם גבינה לבנה 3% או קוטג' 5% וירקות + כוס תה צמחים ו 1 סוכרזית
צהריים-ארוחת צהריים +סלט ירקות ללא לחם ותוספות
ביניים בשעה 16:00: תפוח או מעדן 0%
ערב: 2 פרוסות לחם קל עם גבינה לבנה או קוטג' או ביצה קשה + ירקות וכוס תה צמחים+1 סוכרזית
שילוב של ספורט כל יום הליכה במשך שעה. האם זה אפשרי?
תודה רבה רבה על העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת משקל עודף-דחוף - תגובה
אפרת סויסה הרוש02/02/2012הייי ליאם
לדעתי התפריט שבנית לך מכיל מעט מידי קלוריות .דיאטה עם מעט מידי קלוריות אומנם תוריד אותך מהר במשקל אבל הירידה תעצר יותר מהר וסביר להניח שאחר כך תעלי שוב במשקל בריבית .
אני ממליצה לך בחום לעשות תהליך בריא ונכון של ירידה במשקל כמובן בליווי של דיאטנית .
תזכרי שהשינוי שאת צריכה לעשות הוא לא לחמישה חודשים אלה לכל החיים אם את רוצה להישאר רזה ולא לעלות ולרדת המשקל כל הזמן.
כדיי להצליח לעשות שינוי קבוע הדיאטה שלך צריכה להיות משהו הגיוני שתוכלי לעמוד בו !!
אני מאחלת לך המון בהצלחה אני בטוחה שתצלחי מדהים אם תקחי יעוץ מסודר ותביני שזה לא שינוי חד פעמי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לבשר עוףלירון01/02/2012
מה עדיף לאכול: חזה עוף או חזה הודו?
באיזה מהם יש פחות שומן?
האם ניתן לגוון ולאכול את שניהם (יום זה, יום זה)
תודה על התשובה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לבשר עוף - תגובה
אהרון רזון02/02/2012ההבדלים באחוז השומן וברכיבים האחרים אינם משמעותיים והם לכאן ולכאן, תלוי באיזו טבלה אתה מסתכל. הגיוון הוא עיקרון חשוב בתזונה הנכונה, כך שעדיף לאכול משניהם..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)

