מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מגבלה על תה ירוק?עדי20/02/2012
שלום רב,
משום מה הייתי בטוחה שיש מגבלה על תה ירוק, בכתבה שפורסמה אתמול נכתב ששתיה של 7 כוסות תה ירוק ביום היא מומלצת לשם צמצום ההשמנה הבטנית.
לא שאני מאמינה בזה, אבל זה אומר שמה שחשבתי לגבי המגבלה הוא לא נכון?
האם דווקא מומלץ כן לשתות כמות רבה של תה ירוק ביום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מגבלה על תה ירוק? - תגובה
אפרת סויסה הרוש20/02/2012הייי עדי
אין כל נזק בשתיית תה ירוק .
ישנם המון מחקרים כיום על תה ירוק שמסייעים להמון דברים בניהם ירידה במשקל .
כמובן שזה לא מזיק אבל אל תסמכי רק על זה חשוב לשמור על תזונה נכונה ומאוזנת על מנת לרדת במשקל !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, שאלה נוספת
עדי21/02/2012כמובן :)
שאלה נוספת באותו הקשר, מהן כמויות הקפאין בתה ירוק? האם מומלץ לשתות לאחר ארוחה (שמכילה בשר או לא מכילה) לשתות כוס תה ירוק? האם יש פגיעה בספיגת הברזל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, שאלה נוספת - תגובה
אפרת סויסה הרוש22/02/2012בתה ירוק יש 15-30 מ"ג קפאין לכוס תה ,זוהי כמות יחסית קטנה בהרבה מכוס קפה.
זה בסדר גמור לשתות את התה בכל שעות היום.
בגלל כמות הקפאין הקטנה הפגיעה בספיגת הברזל יורדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי , כמה שאלות חשובות !!!!!!!נויה20/02/2012
שלום נסטור ליפובצקי ולשאר המומחים .
אני בת 25 ואני מעוניינת לרדת 7 קילו !
אני שותה תה מוכר שהוא משלשל ! זה נכון הוא משלשל .
אני מעוניינת לדעת מה הנזק שהתה מסוגל לעשות ?
האם חודש של תה כזה מוריד מהמשקל שלי ? (כמובן עם אכילה מאוזנת ונכונה ).
ניתן להתמכר לתה ?
האם צריך לשתות הרבה באותה התקופה ?
האם זה עזר ונתן " תוצאות " והוריד 5 קילו מאדם ממוצא אחרי חודש ?
אגב למה התה הזה עדיין על המדפים למרות הנזקים שיכולים לגרום מהתה הזה ?
המון תודה ורק בריאות ! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי , כמה שאלות חשובות !!!!!!! - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/02/2012שלי שלום,
תא משלשל יכול לגרום להתרגלות המעיים למצב שגורם חיצוני עושה את העבודה בשבילו. לכן לא מומלץ להשתמש במוצרים כאלה כי יתכן שבהמשך תפתחי עצירות כרונית ומכאן תתחילי מסע חיפוש אחרי כדורים למיניהם למניעת עצירות.
בנוסף הירידה היא ברובה ירידה בנוזלים, לא בשומן, כך שמהר מאוד תמצאי את עצמך עם כל המשקל שהורדת מנוזלים, בחזרה.
אז, למה לך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף משקלאלין19/02/2012
שלום ,
אני בת 17, וישלי עודף משקל , הגובה שלי הוא 167 והמשקל שלי הוא 84
אני מאוד עצלנית, ואני יכולה יום אחד להתחיל לעשות ספורט ופעם הבאה אין לי יותר כח !
בקשר לתזונה, קשה לי מאוד למצוא לחם שהוא בריא, כי כל אלה שניסיתי בנתיים מאוד לא טעימים אז אני בנתיים אוכלת לחם שחור.
אז רציתי לשאול האם מותר לאכול לחם שחור כתחליף ללחם קל ?
ועל איזה דיאטה הייתם ממליצים לי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עודף משקל - תגובה
אפרת סויסה הרוש20/02/2012היייי אלין
אפשר לאכול לחם לא קל בדיאטה פשוט לקחת בחשבון ששתיי פרוסות לחם קל שוות ערך לפרוסת לחם רגיל .
אני מאוד ממליצה על דיאטה מגוונת ,מאוזנת הכוללת ארוחות מסודרות אורך כל היום .כדיי לעשות תהליך בריא וטוב ולרדת במשקל וגם כמובן לשמור עליו חשוב לקחת הדרכה מקצועית !!!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת hcg ללא הורמון ההריוןדליה19/02/2012
שלום רב,
לפני 5 ימים התחלתי בדיאטת hcg , רק התפריט, ללא תוסף של הורמון ההריון הנלווה לה.
האם זה מותר? ולמשך כמה ימים ניתן להמשיך כך? יש לי עודף משקל של 7 ק"ג.
בנוסף, על פי הנחיות הדיאטה הפסקתי ליטול בתקופה זו ויטמינים . האם אפשרי ליטול ויטמין די וסידן? או מולטיויטמין?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הפירוש ללא תוסף?
אהרון רזון20/02/2012ללא תוסף זה כבר לא דיאטת HCG, כשלעצמה לא מומלצת, אלא סתם הרעבה עצמית שאיננה פתרון לבעיית ההשמנה לאורך זמן. גם נטילת וויטמינים ומינרלים לא מהווה פתרון לתזונה טבעית מאוזנת ומגוונת. לצערנו אין קצורי דרך, אחרת כבר לא היו שמנים בעולם.
אם תתמידי כמה שבועות בהרעבה (500 קק"ל, לפי הוראות הדיאטה) ייתכן שתורידי 7 ק"ג, אך כאשר תחזרי לתפריט שפוי, הכול יחזור עם ריבית, יותר שומן ופחות שריר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנקודה היא שבלי זה כמו עם
לא בדיאטה20/02/2012הנקודה היא שעם תוסף או בלי תוסף, הדיאטה היא אותו הדבר.
הרי זו בדיוק הטענה שנטענת כלפי משווקי דיאטת HCG. הטענה כי הם מפרסמים פרסום כוזב בדבר יעילות ההורמון או כל התוספים ההומיאופתיים והצמחיים "דמויי" ההורמון.
האפקט היחידי שיש לדיאטת HCG נובע מצימצום צריכת הקלוריות (תפריט של 500 קלוריות) ולא משום דבר אחר.
השאלה שצריכה להשאל היא מה הסיכונים בדיאטה עם תפריט של 500 קלוריות ביום ותפריט דל בשומן ובפחמימות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לבתי .אנונימית..(:18/02/2012
ערב טוב ,
הנני מעוניינת לשאול שאלה בנוגע לבתי בת ה13 .
בתי שוקלת כ60 קילו ובבטנה התחתונה נמצאים בצדדים חלקי ורידים .מדוע?
האם באפשרותה להסיר אותם? אשמח להמלצות כיצד.
תודה מראש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון18/02/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כירורגית_כלי_דם_ורידים' id=link]כירורגית כלי דם, ורידים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים אדומים בציפורנייםשירה18/02/2012
שלום!
לא יודעת אם זה אכן קשור לתזונה, אבל לא מצאתי מקום טוב יותר לשאול.
יש לי סימנים אדומים בציפורני הידיים, כלומר מאחורי הציפורן אך רואים את זה מבעד לציפורן.
אני יודעת שאומרים שיש לבן בציפורניים זה סימן למחסור בסידן, השאלה אם גם סימנים אדומים מעידים על מחסור כלשהו?
התופעה הזו כבר כמה שנים אצלי, באה והולכת, ועכשיו זה כבר ממש מוגזם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימנים אדומים בציפורניים - תגובה
אהרון רזון18/02/2012קשה לשער שקשור במישרין לתזונה לקויה. התופעה יכולה להעיד על חסר חימצון ברקמות בגלל בעיות במערכת הנשימה, בעיות קרדיו-ואסקולריות, זאבת ועוד.
כדאי לפנות גם לפורום "מחלות עור".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חמיןדפנה18/02/2012
בוקר טוב
רציתי לדעת כמה קלוריות בערך יש במנת חמין? אני יודעת שזאת לא מנה בריאה במיוחד וכמובן שעדיף לא לצרוך אותה על בסיס קבוע..
כוללת בשר, קטניות (חומוס ושעועית אדומה שהושרו במים אני חושבת כבר מיום שישי בבוקר..), תפוח אדמה וביצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו?
דפנה19/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרזיה ממש איטיתאביבית18/02/2012
שלום רב, ההני בת 41 אחרי ניתוח הרזיה, המשקל ממש יורד בגרמים עם תקיעות במשקל, עשיתי בדיקות של בלוטת התריס שיצא תקין, אני לקחתי על דעת עצמי כמוסות של אצות ים חודש וחצי, ועכשיו אני קוראת שזה יכול ממש להזיק למי שאין תת פעילות..השאלה שלי האם כבר עשיתי נזק? ומה יהיה על המשך הירידה במשקל במידה ואני מפסיקה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכמוסות בטוח עשו נזק...
אהרון רזון18/02/2012רק לכיס. לא אמורות לתרום להרזיה והפסקת הנטילה לא תשפיע לכיוון זה או אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לא בסדר בזה?שירן17/02/2012
אני בחורה בת 20 גובה 1.65 במשקל 55. בחודשים האחרונים הורדתי בערך 6 קילו [מ58 ירדתי ל52 ]והיתי נורא רזה,אבל בחודש האחרון עליתי 3 קילו וכרגע אני על 55, והתרגלתי לאכל 3 ארוחות ביום שמשעה 18:00 כבר היתי אחרי הארוחה האחרונה ולאחר מכן היתי שותה שתייה חמה.. הבעיה שלי הייתה שכשהיתי מסיימת את הארוחה היתי סובלת מכאבי בטן שמביאים לי תחושה של כובד,הבטן שלי היתה נפוכה וכבדה וזה מרגיש כאילו לוקח זמן ממש ארוך לאוכל להתעקל..וכשהיתי שותה תה חם לאחר הארוחה על מנת להרגיע את הבטן זה היה רק מוסיף לזה..מה לא בסדר? מה הבעיה כאן? כי אלה כאבי בטן ממש חזקים שזה נראה כאילו הקיבה שלי לא מצליחה לעקל את הארוחות הקטנות והמצומצמות... אשמח אם תעזרו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה לא בסדר בזה? - תגובה
אהרון רזון17/02/2012נראה לי שבשלב הזה נכון בירור רפואי לשלילת מצב חולי במערכת העיכול. אם ואחרי שנקבע שהכול תקין, צריך לגלות איזה מאכל\ים גורמ\ים לתסמינים, וזה על ידי הוצאת מאכל\ים חשודים לזמן מסויים עד שמגלים את ה"פושע".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורמונים-השמנהמורן17/02/2012
אני לוקחת הורמונים נשיים כבר כמעט שנתיים עקב תהליך שינוי מין.. אסטרופם 6 מ"ג ביום ואנדרוקור 30 מ"ג ביום מאז שהתחלתי את ההורמונים ועד היום השמנתי ב-5 קילו(לפני ההורמונים המשקל היה 60 ועכשיו 65),אני כמעט בטוחה שזה בגלל ההורמונים כי גם לפני שהתחלתי אותם אני תמיד אכלתי כל מה שאני רוצה פחות או יותר כמו עכשיו ולא הייתה לי כל כך נטייה להשמנה..השאלה שלי היא אם יכול להיות שהשמנתי גם בגלל ההורמונים או רק בגלל ההורמונים ואם יש סוג אחר של הורמונים נשיים שאני יכולה לקחת שהם פחות משמינים או לא משמינים בכלל..אני גם רוצה להתחיל לעשות ספורט ולשמור קצת יותר על תזונה נכונה,האם זה יעזור עם ההורמונים להרזות או שכדי להרזות אני צריכה להפסיק עם ההורמונים? אשמח לתשובות שיעזרו לי,תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורמונים-השמנה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי17/02/2012מורן שלום,
בהחלט יתכן שההורמונים תגרומנה לך לעלות במשקל ובהחלט נכון יהיה להתחיל תהליך של תזונה מתאימה ופעילות גופנית כדי למנוע את העליה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לעזרה....רותם16/02/2012
ערב טוב,
אני 1.60 ומשקלי 76 ק"ג. השלתי עד עתה 25 ק"ג ב7 חודשים. האם קצב הירידה שלי תקין? בנוסף,בחודש האחרון אני יורדת בין 1-1.5 ק"ג בלבד בשבועיים והעניין מתסכל אותי מאוד. האם יש משהו שביכולתי לעשות בשביל לזרז את הירידה במשקל? אני אוכלת בין 1000-1200 קלוריות ביום ומבצעת פעילות אירובית (ריצה\קיקבוקס) 4 פעמים בשבוע למשך שעה.אני מרגישה תקועה ובכל פעם מתוסכלת יותר על כך שהתהליך כל כך ארוך וקשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לעזרה.... - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי17/02/2012רותם שלום,
אגיד זאת באופן ברור. את מדהימה. עברת עד עכשיו תהליך מצוין ואת ממשיכה את התהליך בצורה תקינה לגמרי. קצב ירידה של 500-750 גרם בשבוע הינו אופטימלי ועל כמה וכמה בשלב שאת נמצאת בו. לכן אל תהיי מתוסכלת אלא גאה בעצמך.
המשך הצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך,
רותם17/02/2012אני אשתדל לזכור זאת בזמנים שתוקף אותי דיכאון נוראי לגבי התהליך הזה..
אולי תוכל לענות לי על שאלה נוספת? היא בקשר לריצה.
התחלתי לרוץ לפני חודש וחצי לערך,אבל קצב הריצה שלי הוא מאוד מאוד איטי.אני מתחילה בחימום של 7 דקות ואז רצה עוד שעה על מהירות שמתחילה לרוב ב7.2 ולאחר חצי שעה אני עוברת לריצה של 7.5 . מה עדיף,להמשיך בקצב ריצה כזה למשך שעה,או להתחיל להעלות את המהירות ולקצר את משך הריצה?מבחינתי קצב של 9.5-10 למשך שעה הוא האידאלי אך אינני יודעת איך לעשות זאת כשכרגע הקצב המהיר ביותר שניסיתי הוא 7.5 . בנוסף, כמה פעמים בשבוע מומלץ שארוץ?לרוב אני עושה פעמיים-שלוש בשבוע קיקבוקס ופעמיים ריצה, פשוט כי נורא משעמם לרוץ על הליכון ובחוץ אני לא מעזה כי אני פוחדת שאכשל. גם בכל פעם בסיום הריצה תוקף אותי כאב חזק במפשעה בצד ימין וקשה לי לרוץ על בסיס יומיומי בגלל זה..
מצטערת שזה ארוך,אשמח לעזרתך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך, - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי17/02/2012רותם,
מס' הפעמים שאת מתאמנת תקין, לגבי שיפור הריצה, כל רבע שעה ריצה בקצב הרגיל שלך תעלי את המהירות למהירות הרצויה (9.5-10) ל-5 דקות. כך תשפרי את היכולות שלך.
האם תוכלי לכתוב לי את גילך, את הדופק במנוחה ומה הדופק אליו את מגיע אחרי 20 דקות ריצה?
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובכן,
רותם17/02/2012אני בת 26.5, אני לא יודעת בדיוק מה הדופק אחרי 20 דקות ריצה,אני לא משתמשת בשעון דופק האמת..אבל לפני 3-4 חודשים ביצעתי א.ק.ג ובדיקת מאמץ והם יצאו תקינים ואני זוכרת שבבדיקת המאמץ הגעתי ל90% מהדופק המירבי והוא היה בערך 170-180. אם אינני טועה זה גם לרוב הדופק שלי כשאני מודדת על ההליכון לקראת סוף הריצה לפני שאני מורידה את המהירות אך אינני יודעת עד כמה המכשיר מדייק במדידה.. במנוחה אם אני לא טועה הדופק שלי יצא 64 לפי הא.ק.ג
והיה שם איזשהו נתון שאני מניחה שחשוב ואינני זוכרת את שמו אך הוא יצא לי 13.4 ..
זה עוזר לך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובכן, - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי17/02/2012אם כך תקפידי אחרי 20 דקות ועד סוף הריצה על דופק מעל 142.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהותשובה פחות מדעית
אהרון רזון17/02/2012באימון למטרת הרזיה \ הכנה לקראת ריצה תחרותית למרחק ארוך \ שיפור סיבולת לב-ראיה, מומלץ קצב מירבי בריא התואם את היכולת האישית, כזה שמאפשר לדקלם כמה משפטים בכל רם או לשוחח בזמן הריצה. אם את לא מסוגלת, זה אומר שאת רצה מעל היכולת האישית בזמן הנתון, ועלול להיות מסוכן בפעילות ממושכת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחמימות וקלוריותעודד16/02/2012
שלום רב.אני סכרתי אחרי ניתוח מעקפים.כיום אני מתפקד רגילמבצע פעילות גופנית.בהקשר לשמירה על הרגלי תזונה נכונים אני לא מוצא חומר על מספר פחמימות במזון וכן מספר קלוריות.האם תוכלו לסייע. בברכה עודד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחמימות וקלוריות - תגובה
אהרון רזון16/02/2012חפש בגוגל לפי "ערך תזונתי מזון"
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה!ליאור16/02/2012
שלום, לפני שלושה שבועות התחלתי בדיאטה, אחרי שבועיים ראיתי ירידה של קילו וחצי ... נשקלתי שוב שבוע אחרי וגיליתי שהעלתי את הקילו וחצי האלה (ולא שיניתי כלום בתפריט!) יום אחרי נשקלתי שוב וראיתי ירידה של 3 קילו! לא הגיוני שירדתי 3 קילו ביום אחד נכון? מה הסיבה לעליות והירידות המוזרות האלה..? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה! - תגובה
אהרון רזון16/02/2012לא מדובר בתנודות בשומן אלא בנוזלי הגוף. זה מושפע על ידי המחזור החודשי, אבל לא רק. אם הדיאטה שלך מושכלת ומתאימה לנתונים שלך ובנוסף פעילות גופנית היא חלק מסדר היום שלך, אין מה לדאוג. אם עושים את הדברים הנכונים מרזים בקצב הנכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלותמישהי16/02/2012
שלום רב. אני בת 28 שוקלת 95. פניתי לייעוץ דיאטה בקו"פח.
1. הדיטאנית נתנה לי תפריט בעל אינדקס גליקמי נמון בגלל שיש לי שחלות פוליציסטיות. האם זה נכון? האם אני צריכה לאכול מאכלים דלי סוכר?
2. הדיאטנית אמרה לי לאכול לחם שיפון. האם זה נכון? האם לא הוא משמין ממש?
3. מותר לי כפית אחת של ריבה ללא סוכר. קניתי בסופר ריבה "מופחתת קלוריות" ופשוט זרקתי אותה לפח. טעם של קרטון טחון. האם יש הבדל בין ריבה מופחתת קלוריות לבין ריבה "ללא סוכר"? איפה ניתן לרכוש ריבה דלת סוכר?
תודה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה שאלות - תגובה
אהרון רזון16/02/20121. הדיטאנית נתנה לי תפריט בעל אינדקס גליקמי נמון בגלל שיש לי שחלות פוליציסטיות. האם זה נכון? האם אני צריכה לאכול מאכלים דלי סוכר?
****** מלבד הירידה במשקל שהוא תנאי הכרחי לטיפול בשחלות פוליציסטיות, חשוב לאזן את רמות הסוכר ותופעת ההיפראינסולינמיה (רמות גבוהות של אינסולין בדם), לכן מומלץ תפריט בעל אינדקס גליקמי נמוך.
2. הדיאטנית אמרה לי לאכול לחם שיפון. האם זה נכון? האם לא הוא משמין ממש?
***** הערך הקלורי של כל סוגי הלחם המלא הוא באותו סדר גודל, לכן ההשפעה על ההשמנה דומה. בכל מקרה, מי שרוצה לרזות צריך לצמצם משמעותית בצריכת לחם.
3. מותר לי כפית אחת של ריבה ללא סוכר. קניתי בסופר ריבה "מופחתת קלוריות" ופשוט זרקתי אותה לפח. טעם של קרטון טחון. האם יש הבדל בין ריבה מופחתת קלוריות לבין ריבה "ללא סוכר"? איפה ניתן לרכוש ריבה דלת סוכר?
*****הייתי מיעץ לך להמנע מריבה כלשהי. שני הסוגים שציינת מכילים כימיקלים.
פרי טרי יותר בריא ומשביע יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מישהי16/02/2012תודה על התגובה.
שאלה נוספת-
אם לחם השיפון, כמו כל לחם מלא אחר משמין, איך ייתכן שדיאטנית קלינית של קופ"ח כתבה לי בתפריט שאפשר 1-2 פרוסות בבוקר, 1 ביניים עם ריבה ללא סוכר, ועוד אחת לפני השינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
אהרון רזון16/02/2012עד שלוש פרוסות ביום זה סביר. הכמות נקבעת על ידי ההרכב הכללי של התזונה היומית.
נראה לי שהדיאטנית שלך בסדר. כאמור, הייתי מוותר על הריבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מישהי16/02/2012האם אפשר כפית דבש במקום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה עדיף
אהרון רזון16/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי משקלהדס15/02/2012
שלום.אני בת 23.גובהי מטר חמישים ושש בערך.משקלי הוא 60 קילוגרם.האם לגילי ולגובה שלי זה נקרא משקל עודף? האם אני נקראת מלאה ? האם אני צריכה לרדת במשקל?
ואם כן..איזה תפריט יכול להתאים לי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי?
הדס17/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי משקל - תגובה
אהרון רזון17/02/2012"לפי הספר" את בגבול העליון של משקל תקין, אפשר להגיד מלאה. יש מקום להוריד משקל על ידי פעילות גופנית סדירה ותזונה נכונה. מומלץ לוותר או לצמצם דרסטית מתוקים כולל משקאות, מאכלים שמנים, דברי מאפה, חטיפים, גבינות מעל 5%, מזון מתועש ומעובד. יש לאכול הרבה ירקות מגוונים, 2-3 פירות ביום, דג טרי איכותי, בשר עוף\בקר טרי רזה, לחם, אורז, פסטה מלאים בלבד ובצימצום, קטניות במתינות, מוצרי חלב רזים, ביצה אחת 4-5 פעמים בשבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

