מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הקפאת אוכל בריאסיגל20/01/2012
במידה ורוצים לעבור לתזונה יותר בריאה המבוססת על אוכל לא מעובד, האם חייבים לבשל כל יום טרי או שניתן לבשל ולהקפיא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקפאת אוכל בריא - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/01/2012סיגל שלום,
כמון שלבשל כל יום אוכל טרי היא העדיפות המועדפת, אבל אין כל רע בלבשל ולהקפיא אם זה מקל על החיים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבינות ועיכולשני19/01/2012
שלום חברים
אהרון הסב את תשומת ליבי שגבינת 1/2/% גורמת לעצירות
ברצוני לשאול האם לגבינות באופן כללי יש נטייה כזאת?
מה לגבי גבינות 3-5% (כולל)
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבינות ועיכול - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/01/2012מור שלום,
באופן עקרוני, גבינות בגלל תכולת הלקטוז שלהם אלולות, אצל מי שרגיש ללקטוז) לגרום לשילשולים ולא לעצירות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת ha2cgהילית18/01/2012
קיבלתי המלצות חמות על דיאטת ha2cg (ולא hcg אל המקורי) נטען ששזו הדיאטה הכי מעודכנת ומקורית בסידרה הזו שאינה מסכנת את הבריאות ואולי אף מאושרת בארה"ב
האמנם ? מה דעתך על הדיאטה ? חברות שלי מספרות נסים ונפלאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטת ha2cg - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי22/01/2012הילית שלום,
חפשתי את המוצר בספרות הרפואית ולא מצאתי אפילו מחקר אחד עליו.
מבלי להאריך במילים, לא ניתן להמליץ על מוצר שלא הוכח מדעית וכמובן שלא כאשר מדובר במוצר שקודמו אם בכלל המוצר החדש שונה במשהו מקודמו, הינו מוצר פסול.
נסי לפי הדרך הנכונה והבטוחה.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטייה להשמנהאורלי17/01/2012
היי...האם זה סביר לעלות קילו בשבוע?
ואיך ניתן לאבחן נטייה להשמנה? ההורים שלי לא בעלי משקל עודף וגם אני לא אבל אני ממש מרגישה שיש לי נטייה להשמנה ושאני מעלה מהר מאוד במשקל...קילו בשבוע ולפעמים קצת יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטייה להשמנה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי17/01/2012מורן שלום,
אם התכוונת שבשבוע מסויים נשקלת ומצאת שעלית קג', יכול להיות שאכלת יותר מדי ובנקודת הזמן הזאת מצאת את הקג' שאחרי מס' ימים נעלם.
אבל אם הכוונה היא שאת עולה קג' כל שבוע, בקשי ההורים ללכת לרופא ילדים כדי שיבדוק למה זה קורה.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קינואה או פסטה?שרון17/01/2012
שלום,
אני שואלת את השאלה הזו בשביל בעלי. הוא מנסה לעשות דיאטה ומשלב אותה עם פעילות גופנית 4 פעמים בשבוע.
מה עדיף לו לאכול קינואה או פסטה? מה יותר משמין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קינואה או פסטה? - תגובה
אפרת סויסה הרוש17/01/2012הייי שרון
בקינואה יש יותר סיבים תזונתיים ולכן עדיפה.
בעיקרון 2-3 פות של פסטה או קינואה מכילות כ-70 קלוריות כלומר מנת פחמימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 10 קילולירון17/01/2012
אני בת 16 שוקלת 60 והגובה שלי 1.57 אני רוצה להוריד ממשקלי 10 קילו מה אני צריכה לעשות כדי להוריד במשקל ? אין לי ממש זמן לעשות ספורט בגלל הבגרויות עדיין אוכל להוריד 10 קילו ? כדי להוריד 10 קילו כמה זמן זה ייקח ?
הפנים שלי קצת מלאות ועגולות האם ברגע שאני ארד במשקל תרד גם הנפיחות בפנים?
תודה רבה לעונים(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 10 קילו - תגובה
אפרת סויסה הרוש17/01/2012היי לירון
קודם כל אני ממליצה לך לא לעשות את הדיאטה על דעת עצמך אלה לפנות לדיאטנית שתכין לך תוכנית דיאטה מתאימה בריאה ונכונה במיוחד כי את בגיל ההתבגרות ואנחנו לא רוצים שיגרם לך נזק.
ההמלצה לירידה תקינה במשקל היא בין חצי קילו לקילו בשבוע וכמובן שזה משתנה כל הזמן.
המשקל ירד בכל הגוף תלוי גם במבנה הגוף.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאורלי16/01/2012
אהלן,בזמן האחרון התחלתי לאכול כל מיני חטיפים ושוקולדים ועוגיות בין שלושת הארוחות במשך היום.יש לציין שאני מנשנשת המון ועליתי במשקל 4-5 ק"ג..
אם אני חוזרת לאכול באופן מסודר בוקר צהריים וערב בלי לאכול שטויות בין לבין,הק"ג שעלו ירדו חזרה? או שהמשקל כעת רק יישמר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אפרת סויסה הרוש17/01/2012הייי ירדן סביר להניח שאם תפחיתי באכילת שטויות תרדי את המשקל שהעלת.
כמובן שגם מבחינה בריאותית חשוב שתפחיתי בממתקים וחטיפים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה עזרה!ליאור16/01/2012
שלום אני בת 22 שבועיים וחצי לאחר לידה . במהלך הלידה העלתי 18 קילו תחלתי את ההריון במשקל 55 גובה 52.
בעבר עשיתי דיאטה מאוד דרסטית וירדתי 32 קילו. ומאז אני עושה כל מאמץ אפשרי כדי לשמור על המשקל.
עכשיו אני שבועיים וחצי לאחר לידה מנסה לרדת במשקל אך ללא כל הצלחה . כרגע אני שוקלת 63 ירדתי 10 קילו אבל בוא נניח שזה העובר הנוזלים ולא באמת השומן.
אני לא יכולה לראות את עצמי במצב הזה שום בגד לא עולה עלי כמו לפני ההריון.
אני בקושי אוכלת במהלך היום מתחילה עם כוס נס עם סוכרזית אולי 4 פתית עם גבינה או פרסת לחם עם חומוס בהצהרים מרק או בכלל לא . ובערב שוב פתית עם גבינה וגמבה אדומה או שוב פרוסת לחם .ומרבה לשתות נס קפה .ועדייןלמרות שכמות האוכל והקלוריות שאני אוכלת הם מעטות מאוד אני לא מצלחיה לרדת אפילו לא גרם.
מה אני יכולה לעשות או איזה ארוחות לאכול כדי לחזור ולהיות מה שהייתי לפני ההריון. נשאר לי 8 קילו מיותרים מאוד.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה! - תגובה
אפרת סויסה הרוש17/01/2012הייי ליאור
המון מזל טובזה דבר לא קל
קודם כל אני מציעה לך לחכות טיפה עם הדיאטה .לידה זה טלטלה לא פשוטה לגוף ולכן כדאי לחכות בערך כחודש וחצי חודשיים ואז להתחיל.
אני ממליצה לך בחום לפנות ליעוץ אצל דיאטנית גם בגלל היסטורית הדיאטות שלך וגם בגלל שאת אחריי לידה ויתכן גם מניקה ומאוד חשוב שתוכלי נכון ובריא ויחד עם זאת תרדי במשקל .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחם שיפוןשני16/01/2012
שלום חברים
לאחרונה התחלתי לאכול לחם מקמח מלא שאני אופה בבית. קראתי על שיפון ואני מתלבטת אם לנסות אותו.
ברצוני לשאול האם אכן לחם שיפון הוא המומלץ ביותר מבין הלחמים הבריאים
(למשל יותר מלחם מקמח מלא) ומדוע? מהם היתרונות שלו שהוא כזה מועדף?
אשמח לתשובה
ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחם שיפון - תגובה
אהרון רזון16/01/2012למרות הטרנד שמעניק יתרונות מיוחדים לשיפון, ההבדלים התזונתיים (לכאן ולכאן) בין סוגי לחם שונים לא משמעותיים , בתנאי שעשוים מקמח מלא ללא תוספת כימיקלים למיניהם. בהחלט מומלץ לאפות בבית וכמובן שאפשר לגוון וגם לשלב דגנים שונים באותה אפייה. בתאבון!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה דלת גלוטןאמא ל 216/01/2012
שלום רב
אני בת 30 גובה 152 משקל נוכחי 58 ק"ג (אחרי ירידה של 6 ק"ג ב מהלך חצי שנה).
אני מאובחנת כחולת קוליטיס כ 15 שנים.
במהלך השבועיים האחרונים הורדתי בצורה משמעותית את כמות הפחמימות בתפריט שלי, לא הורדתי לחלוטין פשוט אכלתי יותר חלבונים וירקות ופחות פחמימות.
שמתי לב שתופעות הכוליטיס השתפרו, כאילו הייתה השפעה על המחלה.
קראתי על דיאטה דלת גלוטן וראיתי שיכולה לעזור בתחושת נפיחות וכו.. מה שיכול לעזור לי מאוד עם הכוליטיס.
רציתי לדעת האם באמת אפשר לרדת במשקל מהדיאטה הזאת והאם יכולה להזיק לי כחולת כוליטיס?
אני מעוניינת להוריד עוד 8 ק"ג ממשקלי.
מודה מראש על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה דלת גלוטן - תגובה
אהרון רזון16/01/2012הרבה חולי קוליטיס מדווחים על שיפור משמעותי אחרי אימוץ דיאטה ללא גלוטן.
עם זאת, לא די בהמנעות מגלוטן לצורך הרזיה. מה שקובע זה מאזן האנרגיה שחייב להיות שלילי, כלומר שהוצאת האנרגיה (קלוריות) גבוהה מהכנסתה לגוף על ידי מזון.
מלבד נושא התזונה, חשובה פעילות גופנית סדירה שתתרום לא רק להרזיה אלא גם להקלה במחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה
אמא ל 217/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל תקיןלירון15/01/2012
כמה אמורה לשקול בחורה בת 22 שגובהה 1.65?
אני 57 וזה נראה לי הרבה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל תקין - תגובה
אהרון רזון15/01/2012המשקל שלך מצויין. אל תתעסקי בדיאטות ללא צורך כי בסוף תמצאי את עצמך שמנה יותר.שמרי על המשקל על ידי תזונה בריאה ופעילות גופנית סדירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירקותקרן15/01/2012
במסגרת השמירה שלי על המשקל אני אוכלת בארוחת צהריים ירקות מבושלים,
אבל ישנם ירקות מסויים שעושים לי נפוכויות
בבטן וגזים כגון: כרוב , כרובית, ברוקולי,
גזר ודלעת צובעים לי את העור
איזה עוד ירקות ניתן לאכול ???? מה כבר נשאר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירקות - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי15/01/2012קישואים, חצילים, בצל, עלים למניהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם
אהרון רזון15/01/2012שעויעית ירוקה\צהובה (לא יבשה), אפונה ירוקה , כרישה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקלסקרנית 2314/01/2012
התחלתי להתאמן בחדר כושר מזה כחודש.
כל שבוע מתאמנת כ4-5 פעמים.
אני בת 23 גובה 1.67 שוקלת 65
בחודש האחרון הורדתי 2 %שומן ושלוש קילו במקביל גם העליתי את מסת השריר.
החילוף חומרים השתנה אצלי בגוף.
בניגוד לפעם שהייתי עושה פעם-פעמיים בשלושה ימים עכשיו אני עושה בשירותים שלוש פעמים ביום. זה נורמלי?
עכשיו שאלה נוספת,במהלך הלילה יש לפעמים גזים ואז יוצא שאני מפליצה תוך כדי שינה
זה מפדח ממש להפליץ ליד החבר... כשישנים לבד מילא..
האם זה נורמלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי15/01/2012שלום,
שתי התופעות שספרת עליהן כנראה קשורות לא לשינוי בהרכב הגוף שלך אלא לשינוי התזונתי. קרוב לוודאי בתקופה האחרונה ובכדי להוריד את מסת השומן את אוכלת הרבה יותר סיבים תזונתיים דרך דגנים מלאים, פרות וירקות עם קליפתם וכו'. כל זה כמובן מבורך אבל הסיבים מזרזים את פעולת המעיים לכן יש לך יותר יציאות וגם יכולים לגרום לגזים עד שמערכת העיכול מתרגלת.
אם לא נוח לך אם נושא הגזים בלילה, הייתי ממליץ לנסות לא לאכול ירקות בארוחת הערב או לקלף אותם ולרכז את אכילת הירקות בשעות המוקדמות יותר. מומלץ גם להתרחק בתקופה הקרובה מירקות שבמיוחד גורמות לגזים כמו כרוב, כרובית, כרוב ניצנים, ברוקולי, וקטניות כמו שעועית לבנה וגרגירי חומוס.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץמיכלוש14/01/2012
אני רציתי לדעת אני שותה במשך היום 5 כוסות נס קפה נטול קפאין אבל אני שותה את זה עם ממתיק דייאט טיפ על בסיס סוכרלוז הנוזלי וחברה אמרה לי שזה גורם להשמנה אפילו אם זה ללא קלוריות והאם יש הבדל שהיא כן שותה RC דייאט ואפילו יותר מ-5 כוסות הרי גם שם יש ממתיק האם בRC זה לא גורם להשמנה או שזה אותה דבר לא משנה אם זה בשתייה דייאט או שאני שותה דדיא טייפ נוזלי בשתייה
ולא לאמר לי תשובה שזה לא בריא זאת אני יודעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי14/01/2012שלום,
בשתייה דיאט מדובר בממתיק אחר בשם אספרטיים. מכל מקום עם משתמשים בממתיקים מלאכותיים עדיף לגוון ביניהם.
לא ידוע שממתיקים מלאכותיים גורמים לעליה במשקל.
שבוע טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתיקים דיאט והשמנה
אהרון רזון15/01/2012מחקר שנערך בהובלת פרופ' הלן הזודה מאוניברסיטת טקסס שבסן אנטוניו ופורסם לאחרונה בכנס השנתי של האגודה האמריקאית לסוכרת, עקב במשך עשר שנים אחר 474 נבדקים. בין היתר, שקלו אותם מעת לעת ומדדו את היקף המותניים שלהם.
כך התגלה, כי אלו השותים בקביעות משקאות דיאט חוו גידול בהיקף המותניים העולה ב-70% על זה של אלו שאינם שותים אותם. יתרה מכך, ככל שעלתה צריכת משקאות הדיאט, כך גם גברה ההשמנה: היקף מותניהם של צרכנים "כבדים" של משקאות דיאט גדול בקצב העולה ב-500% על זה של אלו שאינם שותים אותם.
מובן שלא ניתן להסיק מהמחקר כי המשקאות הדיאטטיים הם הסיבה הישירה להשמנה, וההסבר הסביר לתוצאות המחקר הוא כנראה התנהגותי: ניתן להניח שהעלייה במשקל נגרמת על ידי מרכיבים אחרים בתזונה ואורח החיים המשותפים לשותי המשקאות הדיאטטיים. המחקר המדובר לא בדק מאפיינים כאלו, אולם כותביו מעריכים כי ככל הנראה, יש חפיפה גדולה בין שתיית משקאות דיאטטיים להרגלי תזונה ואורח חיים לקויים, המשמשים כמקדמי סיכון לעלייה במשקל - וצריכת משקאות הדיאט במקום משקאות עם סוכר, אין בה כדי "לפצות" על הרגלים אלו.
עם זאת, גם קשר ישיר יותר בין משקאות הדיאט להשמנה אינו מופרך לחלוטין: ישנם מחקרים מתחום הביוכימיה המצביעים על כך שתחליפי סוכר כגון אספרטיים ואחרים עשויים לפגוע בתאי מוח באזור השולט בצריכת מזון - וכך להוביל לאכילת יתר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם זה סטבייה גם יש קשר להשמנה?
מיכלוש15/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם זה סטבייה גם יש קשר להשמנה? - תגובה
אהרון רזון16/01/2012ההתייחסות היא לממתיקים מלאכותיים על בסיס כימיקלים. סטיביה ממתיק טבעי בעל ערך קלורי זניח, וככול הידוע ל,י אין מחקר בנדון המצביע על בעיה כלשהי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתיקים דיאט והשמנה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי17/01/2012כאשר כותבים "מחקרים בתחום הביוכימיה", הקורא הפשוט לא ממש יודע למה הכוונה. ממחקרי in vitro ו/או מחקרים על חיות מעבדה ועד לעובדות בבני אדם, יש מרחק כל כך עצום שבעיני לא מאפשר לרמז על קשר בפורום מסוג זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם חלב פרה ומוצריו מזיקים לבריאות?אמיר14/01/2012
שלום,
לא מזמן נשלח לי במייל סרטון בו מופיעים רופאים שמדברים על כך שחלב פרה ומוצרי חלב השונים לא רק שלא תורמים דבר מבחינה בריאותית אלה מזיקים ומעלים את ההסתברות לחלות במחלות כגון סרטן השד, אוסטיפורוזיס וסכרת נעורים.
יש לי ילד בן שנתיים ומזה כחצי שנה החלפנו לו את מנת הסימילאק בבקבוק חלב פרה מהול במים.
האם אכן חלב פרה כל כך מזיק לבריאות?
האם עדיף להחליף את חלב הפרה בחלב עיזים?
תודה מראש,
אמיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)

(1).jpg)
