פורום דיאטה, תזונה נכונה, אכילה רגשית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחם
    שני
    14/12/2011

    שלום

    1. קראתי שללחם מקמח מלא יש אינדקס גליקמי גבוה ולא ברור לי כיצד? שהרי הוא כ"כ מומלץ לאכילה (כמובן בכמות מסויימת) וידוע לי שמזונות בעלי אינדקס גליקמי גבוה אינם מומלצים לאכילה או לפחות לא כל יום. הסבירו לי שאני אבין.

    2. לחם שחור (שנראה יותר לבן משחור) האם יש בו קמח מלא? כמה אחוזים ידוע?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחם - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    14/12/2011

    הייי מור

    כמובן ללחם מקמח מלא או מקמח שיפון יש אינדקס גליקמי נמוך יותר מאשר לחם לבן בשל הסיבין התזונתיים בלחם .
    מזונות בעלי אינדקס גליקמי נמוך פחות מעלים את הסוכר בדם ולכן בריאים יותר .

    עליייה חדה של סוכר בדם מעלה בעקבותיה את רמות האינסולין שהוא הורמון שגורם לרעב,רצון למתוק ומונע פירוק תאי שומן ,ולכן ישנה חשיבות לאכול מזונות בעלי אינדקס גליקמי נמוך על מנת למנוע עלייה גדולה של סוכר ובעקבותיה עלייה גדולה של אינסולין.

    ולכן לחם מחיטה מלאה או שיפון מומלץ חשוב שתקפידי להסתכל ברכיבים של הלחם .
    קמח חיטה כהה או אינו קמח חיטה מלא!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחם - תגובה

    אהרון רזון
    14/12/2011

    1. אין הבדל משמעותי בין לחם מחיטה מלאה לבין לחם לבן רגיל (לא בגט צרפתי שהוא בעל אינדקס גבוה יותר)). באופן פרדוקסלי ברוב הטבלאות ה-I.G של הלחם המלא גבוה מזה של הלבן. יחד עם זאת, המלא עדיף בזכות הערך התזונתי גבוה יותר באופן משמעותי. לא הייתי מציע לך להתעמק יותר מדי בסוגית האינדקס הגליקמי בגלל שבסופו של דבר, בגוף הוא תלוי הרבה בהרכב של הארוחה במלואה. מלבד זה ישנם הבדלים מהותיים בין טבלאות ממקורות שונים. בנוסף, עבור לחם זה או אחר הבעיה העיקרית היא העומס (ופחות האינדקס) הגליקמי הרב שיש לו השפעה משמעותית יותר לגבי חולי סוכרת.
    2. לא מומלץ לאכול לחם ככה\שחור בגלל שהוא למעשה עשוי מקמח לבן עם תוספת
    צבע מאכל או כרמל (סוכר שרוף).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרש השעות ואימוני כוח
    מירי
    13/12/2011

    שלום
    ברצוני לשאול 2 שאלות
    1- אני מתאמנת במכון כושר 6-7 פעמים בשבוע ולפעמים [רוב הפעמים] אני חוזרת בשעות כמו 9 וחצי 10 וחצי לבית כשאני הולכת לישון ב11 וחצי . אני יודעת שאחרי אימוני כוח אני זקוקה לחלבון + קצת פחממה . השאלה אם יוגורט זה מספיק אחרי אימון אינטנסיבי או שאני צריכה ביצה + לחם [כי זה נראה לי יותר מידי וכבד מידי לפני שינה ] והאם בימים רק של אירובי לא לאכול כלום אחרי או שגם זה מאוד חשוב ? אם כן מה לאכול בימים של אירובי בלבד ומה בימים של אימוני כוח ?
    השאלה השניה שלי היא האם הפרשי השעות בין הארוחות משנות הכוונה היא נגיד היום התעוררתי ב 9 וחצי ואכלתי 2 פרכיות +קוטג' +ביצה
    וב10 [כעבור חצי שעה] חטיף בריאות של 95 קל'
    וכעבור שעה [11 ] 2 לחם קל +גבינה מלוחה [5 אחוז] את כל החבילה .סך הכל בחבילה 280 קל'
    ואז ייצא שכבר בשעה 12 הגעתי לארוחת צהריים שלי של העוף
    [בין הארוחות היו גם 2 תפוזים]
    כשאני אחזור היום מהאימון אני יאכל את היוגורט
    ייצא שלא חרגתי מהתפריט אבל אכלתי בהפרשים מאוד מאוד קטנים אשמח לפירוט על זה והאם יכולים להשמין במצב כזה?
    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרש השעות ואימוני כוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרש השעות ואימוני כוח - תגובה

    אהרון רזון
    13/12/2011

    1. מבחינת הארוחה אחרי האימון אין הבדל בין אירובי לכוח. בכל מקרה הרוב צריך להיות פחמימה ולא רק "קצת". רק יוגורט לא מספיק, בעיקר אם האימון עצים וממושך. הוסיפי גם פרוסת לחם מלא מרוחה בגבינה עד 5%.
    2. מומלץ לאכול כל 3 שעות, אבל אם זה לא מתאים לך, אין בעיה לאכול לעיתים יותר תכופות בתנאי שזה לא גורם לך לאכול יותר ממה שצריך ולא מפר את האיזון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פאדג '
    חנה
    13/12/2011

    כמה קלוריות בערך יש בחתיכה של עוגת פאדג ' גדולה יחסית בבית קפה? אם עוזר ספציפית בקפה קפה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פאדג '

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פאדג ' - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    14/12/2011

    לגעתי יש בערך כ- 500 -400 קלוריות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלוריות
    הדס
    13/12/2011

    אני בת 20 1.63 שוקלת 50 ורוצה לרדת ל- 47 אני עושה דיאטה של 1000 קלוריות ליום זה מספיק או שאני צריכה פחות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קלוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלוריות - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    13/12/2011

    לפי הנתונים את במשקל תקין מאוד אני לא ממליצה לך לרדת בשקל במיוחד לא באחוזי שומן דבר שיכול לגרום לבעיות ורמונליות כמו הפסקת המחזור.

    אם בכל זאת את רוצה לשנות את הרגלי התזונה שלך ולקבל טיפים אני ממליצה לך לקחת יעוץ אצל דיאטנית קלינית על מנת לא לגרום נזק.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת חלבונים
    יעל
    13/12/2011

    שלום!

    אני מתחבטת עם סוגייה די הרבה זמן, ותהיתי אם תוכלו לעזור לי.
    לפני כחצי שנה התחלתי לעקוב אחר דיאטה שנקראת "דוקאן" (ע"ש רופא צרפתי שכתב ספר בנושא), שמחולקת לכמה שלבים ואמורה לשמור על משקל תקין לכל החיים.
    השלב העיקרי נקרא שלב השיוט, בו ניתן לאכול אך ורק חלבונים דלי שומן, ולהוסיף ירקות לסירוגין (מעין יום כן יום לא).
    לאחר ארבעה חודשים ירדתי 15 קילוגרמים, ובחודשיים האחרונים אני לא יורדת במשקל בכלל, למרות שאני לא סוטה מהדיאטה (נותרו לי עוד עשרה קילוגרמיםעד למשקל התקין).

    קראתי איפשהו שבדיאטות חלבונים, הגוף מתרגל לסיטואציה ומפסיק לשרוף שומנים, ואני לא יודעת אם זה המקרה אצלי.

    בכל מקרה, אני רוצה להמשיך לרדת במשקל ואם הגוף התרגל במקרה שלי, אני מפחדת לחזור לתזונה רגילה (אחרי חצי שנה של המנעות מפחמימות ושומנים, הם הופכים לאויב מספר אחת!)

    אני חוששת להחזיר לתפריט היומי את המזונות האלה, כי אני לא רוצה להעלות את כל המשקל בחזרה.

    עזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטת חלבונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת חלבונים - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    13/12/2011

    היי יעל
    בעיקרון דיאטת חלבונים היא דיאטה מאוד לא בריאה ולא מאוזנת ,וכן יתכן שכאשר תתחילי לאכול פחמימות תעלי במשקל אבל ישנה חשיבות מאוד גדולה להחזיר את הגוף לאכול אוכל מזין בריא ומאוזן ולכן גם אם תעלי מעט בהתחלה את תרדי בחזרה בהמשך .

    דבר נוסף יתכן שהדיאטה שאת עושה מאוד דלה בקלוריות ולכן קצב חילוף החומרים שלך משמע כמות הקלוריות שאת סורפת ביחידת זמן ירד ולכן חשוב לשקם את קצב חילוף החומרים.

    אני ממליצה לך לפנות ליעוץ מסודר אצל דיאטנית קלינית כדיי שתכין לך תוכנית תזונה בריאה ומאוזנת שתחזיק לאורך זמן.

    בבהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות לאחר ירידה כשהגוף נתקע?
    שרון
    12/12/2011

    היי,אני בת 20. גובה - 1.63 ושוקלת 60 כעת.
    לפני כמעט חודשיים שקלתי 65-66 והתחלתי דיאטה די אינטנסיבית בתמיכה של כדורים טבעיים שנתנו לי תחושה חזקה של שובע.
    רציתי להרזות מהר והורדתי בחודש ושבוע בערך 5 קילו.

    עכשיו אני לא לוקחת יותר את הכדורים, ורוצה להוריד עוד 5 קילו.

    אני לא אוכלת הרבה כמו בעברי כי התרגלתי לאכול פחות בעקבות הכדורים. אני גם עושה הליכות של שעה 5 פעמים בשבוע לערך, אבל לא מצליחה לרדת.

    גם אם אני אוכלת קצת זה לא קצת כמו שאכלתי בדיאטה עם הכדורים.
    יכול להיות שהרגלתי את עצמי לאכול כל כך מעט שהגוף לא יוכל להרזות אחרת? זה הפיך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות לאחר ירידה כשהגוף נתקע? - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    13/12/2011

    היי שרון .

    לפי מה שאני מבינה ש\עשית דיאטה דלה מאוד בקלוריות דבר שכנראה גרם לך ליריד בקצב חילוף חומרים ולתקיעות במשקל .

    המצב הזה הוא הפיף במיוחד מכיוון שאת צעירה וזו הפעם הראשונה שלך.
    אני ממליצה לך בחום לפנות ליעוץ אצל דיאטנית כדי למזע את הנזק .

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר אחרת...

    חיים נטע
    13/12/2011

    למה שלא תטפלי בגורם להשמנה אצלך? במקום להילחם בגוף ולהמשיך להלחם בהשמנת יתר, פשוט טפלי באותו איזור בגוף שכעת יצא מאיזון ושבגללו, תיאלצי להילחם כל החיים בנטייה להשמנה...

    בברכה,

    חיים נטע
    מאמן הרזיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות כשהגוף נתקע

    אנונימית
    25/12/2011

    אפשר לשאול איזה כדורים לקחת שגרמו לך לשובע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורים

    שרון
    30/12/2011

    כדורים שהביאו לי ממאמן בחדר כושר בתל אביב. זה היה הכל טבעי לפי שנאמר לי. זה לא סתם אותי לחלוטין, זה יותר לתמיכה בדיאטה, לא להרעבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרגרינה
    ב
    12/12/2011

    שלום,
    האם אדם עם בעויות לב וכולסטרול יכול לצרוך מרגרינה חצי שמנה של מזולה או שגם מרגרינה זאת היא בעייתית?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרגרינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרגרינה - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    13/12/2011

    בעיקרון גם המרגרינות האלה אינו בריאות לך במיוחד .

    צריכה של כמות מועטה מהן אפשרית אך ממולץ למרוח על הלחם שומנים מזינים יותר כמו טחינה גולמית או אבוקדו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גזר ארוז
    (:
    12/12/2011

    היי
    יצר מוצר חדש של נשנושי גזר כלומר גזרים קולפים ושטופים בצורתם הטבעית שמוכנים לאכילה,שאלתי היא האם הערכים התזונתיים הטובים שבגזר נשמרים? הרי אומרים שלאחר הקילוף ושטיפה הויטמינים כיביכול "נעלמים"?
    רציתי לדעת האם יש ערך לגזר כזה באריזה קנויה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גזר ארוז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גזר ארוז - תגובה

    אהרון רזון
    12/12/2011

    כל ירק\פרי מקולף מאבד מערכו התזונתי ביחס ישר לזמן שעבר בין הקילוף לאכילה.
    יש להניח שמה שאת אוכלת היום, הוכן כבר יום קודם (לפחות), לכן בתור פריקית של תזונה נכונה, עדיף לך לקלף גזר טרי בעצמך לפני שאת יוצאת מן הבית ולקחת ללימודים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמיד האופציה הטבעית עדיפה

    (:
    12/12/2011

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בייגל טוסט
    דפנה
    12/12/2011

    ערב טוב :)
    הייתי עכשיו בבית קפה עם חברה וחלקנו מנה לא כל כך בריאה.. =\
    בייגל טוסט, היה מבייגל מתוק כזה.. גבינה צהובה, פסטו ועגבניה.. אכלתי חצי חצי איתה.. כמה קלוריות בערך אכלתי? זה עד כדי כך גרוע לארוחת ערב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בייגל טוסט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בייגל טוסט - תגובה

    אהרון רזון
    12/12/2011

    עזבי קלוריות, לא תוכלי כל החיים לספור ולחשב. כפי שאת יודעת זאת לא הארוחה הבריאה ביותר, אבל לא מזה תשמיני, ישנם דברים גרועים יותר. הייתי מוסיף גם סלט ירקות מגוונים
    להשלמה ו"הבראת" ארוחת הערב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמנים למרות שלא אוכלים הרבה
    חגית
    11/12/2011

    האם יכול להיות שאדם (גבר או אישה) לא אוכל הרבה והוא בכל זאת שמן והרבה מאוד מעל ל-BMI הרצוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמנים למרות שלא אוכלים הרבה - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    11/12/2011

    כן כמובן שכן. אולי לא אוכל הרבה אבל הפעילות היומית נמוכה יותר מההכנסה המועטה.
    בנוסף יתכן שיהיה חילוף חומרים נמוך דווקא בגלל שאוכל מעט מאוד והגוף מקטין את הההוצאה הקלורית במנוחה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Carb Cycling
    שירי
    11/12/2011

    מה זו הדיאטה הזו?
    הבנתי שהיא טובה לשומן עיקש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Carb Cycling

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Carb Cycling - תגובה

    אהרון רזון
    11/12/2011

    זאת אחת הדיאטות עתירות חלבונים ודלות פחמימות (עד 30%). יעילה בהורדת משקל
    תוך איבוד מוגבר של רקמת שריר. התמדה לזמן ארוך עלולה לגרום בעיות בריאותיות נוספות. עם סיומה, קשה לשמור על המשקל.
    אין דיאטה מסויימת שממיסה שומן באופן סלקטיבי. ככול שמורידים יותר שומן בלי קשר לאופי הדיאטה או סוג ומינון הפעילות הגופנית, מגיעים מהר יותר לשומן העיקש.
    יעילות המסתו תלויה גם בנתונים הגנטיים. ישנם אנשים שלא יכולים לחסל את מצבורי השומן העיקש לשביעות רצונם, אלא אם מגיעים לתת-משקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תה טיבטי
    לילי
    10/12/2011

    היי
    אני בת 29, בריאה בדרך כלל, לפני הריונות...
    אני סובלת מעצירויות כרוניות - מאז שאני זוכרת את עצמי, דבר שגרם לי להיות בעודף משקל כל החיים ולהלחם במשקל כל החיים......
    לפני שבוע קניתי תה טיבטי והתחלתי לשתות פעמיים ביום - בבוקר ובערב, אחרי ארוחה. במקביל התחלתי לשמור על תזונה נכונה - שתיה מרובה, ירקות, פירות סיבים תזונתיים וכו'...
    התה גורם לי להתפנות פעם - פעמיים ביום, דבר שמעולם לא הכרתי לפני. הרגשה מעולה , משנה חיים.
    אני יודעת שזה לא בריא לשלשל כל יום (מה שהתה גורם...), אבל גם עצירויות כרוניות זה לא בריא וגורם לכל ניסיון של דיאטה להכשל...
    לכן שאלתי היא האם במינון נכון, עם הפסקות מדי פעם, כדאי להמשיך להשתמש בתה הטיבטי. כלומר להשתמש בו באופן "חכם" יותר... ?
    אשמח לתשובה מפורטת ומובנת.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תה טיבטי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תה טיבטי - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    11/12/2011

    אני לא בעד משלשלים למניהם מכייון שהמערכת מתרגלת דורשת עוד ועוד ובסופו של דבר אנשים מוצאים את עצמם עם צריכה גבוהה מאוד של חומרים משלשלים וללא תוצאות. עדיף לנסות צריכה מוגברת של סיבים תזונתיים עם שתייה מרובה, שומנים בראים (שמן זית, קנולה) והרבה פעילות גופנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, אני בהחלט יפחית את השימוש בתה

    לילי
    11/12/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות ופחמימות
    עדי
    10/12/2011

    מזה כשלושה שבועות אני בדיאטה מאוד מאוד דלה בפחמימות (בה ישנן ימים עם 2 כפות פחמימה מרוכבת וישנם ימים בלי פחמימות כלל).

    באופן מפתיע, אני לא מרגישה חלשה כלל, אך ללא ספק אני עייפה יותר מיתר הזמן. האם ייתכן כי יש קשר בין השנים?

    כמו כן, רציתי לדעת מהו הסף התחתון של הקלוריות אשר עלי לאכול כדי לא למנוע ירידה ולהכניס את גופי לסטרס. גובה: 163, משקל: 56, מעונינת לרדת 3-4 קג.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפות ופחמימות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות ופחמימות - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    11/12/2011

    צמצום בפחמימות יביא בסופו של דבר לחולשה. מה הסף של קלוריות זה משהו שצריך למדוד, אבל גם כאשר בבדיקות הסף נמוך קיצונית, אני לא מוכן שהמטופלים שלי יצרכו פחות מ-1200 קלוריות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך, המינימום

    עדי
    11/12/2011

    כלומר שאם תקופה לא קצרה צריכת הקלוריות היומית שלי עמדה על בסביבות ה800, ואני מבצעת פעילות גופנית במשך 3-4 שעות בשבוע, וכעת אני אעלה את הצריכה הקלורית, יש סיכוי שזה בעצם יעזור לי לרדת במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרך יעילה לירידה דרסטית במשקל
    איזי
    10/12/2011

    שלום,
    אני בת 30 , גובה 162, משקל הגוף 80 ק"ג.
    מעוניינת לרדת במשקל גופי כמה שיותר עד 01.03.12 (המטרה 15 ק"ג ), אך יחד עם זאת לא מעוניינת לפגוע בעצמי מבחינת תזונה לקויה!
    התחלתי דיאטה מ 01.12.11 , הפחתתי משמעותית את כמות הקלוריות ביום, והתחלתי לעשות הליכה של שעה ביום + חצי שעה אופניים
    (יש לציין כי לפני כן לא עשיתי פעילות גופנית כלל, ומזה כחצי שנה אני יושבת בבית כי אני מובטלת).
    התפריט יומי שלי הוא בערך ככה:
    בוקר - 1 ביצה קשה, 2 קרקרים, 1 עגבניה,1 מלפפון, חסה, דנונה (100 גרם)
    ביניים - 1 פרי(תפוח/אגס/אפרסמון/קלמנטינה) או 1 ירק (גזר)
    צהריים - חזה עוף (100 גרם), 100 גרם תירס או איטריות או תפוח אדמה מבושל(כל יום משהו אחר), סלט (עם 1 עגניה, 1 מלפפון, קצת חסה)
    ביניים - 1 פרי
    ערב - מרק ירקות או 100 גרם דנונה ( 0% )

    מה שמדאיג אותי:
    בשבוע ירדתי שלוש קילו. היום אני שוקלת 77 ק"ג.
    לפי מה שקראתי הגוף בשלב מסויים עוצר מלרדת אם עושים דיאטה דרסטית, אבל השאלה אם עם כל מה שאני אוכלת במהלך היום, זה נחשב דרסטי?
    זה לא אוכל בריא ומזין? (כי גם שילבתי לי ירקות, גם פירות, גם בשר וגם גבינה)
    ואם כל מה שאני אוכלת זה נכון, הקצב של 3 קילו בשבוע זה לא הרבה? זה לא נחשב לדרסטי? לא שאני מתלוננת, אני פשוט לא רוצה שזה יפסק עוד שבועיים כי הגוף נכנס לטראומה. חשוב לי לציין כי אני מעולם לא עשיתי דיאטות. תמיד אכלתי מה שרציתי ומתי שרציתי.
    ועקב העניין הזה עכשיו(של לרדת במשקל) אני קוראת המון על דיאטות ותזונה נכונה ובריאה, ויש כל כך הרבה דברים שקשורים לנושא שהלכתי לגמרי לאיבוד, ואני מפחדת לעשות טעויות שיעלו לי בבריאות.
    אודה לכם אם תעזרו לי להבין אם מה שאני עושה זה בריא ונכון, ואשמח לטיפים שיעזרו לי להוריד ממשקל גופי כמה שיותר תוך שלושה חודשים - אך בצורה בריאה ככל האפשר!
    תודה מראש,
    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרך יעילה לירידה דרסטית במשקל - תגובה

    אהרון רזון
    11/12/2011

    המשטר שלך בריא בדרך כלל ולא קיצוני.. הפעילות הגופנית מתאימה למטרה וגם תורמת לבריאות הכללית. מומלץ להוסיף גם אימוני התנגדות 2-3 פעמים בשבוע לבלימת איבוד מסת שריר. עדיף שההליכה (הנמרצת) והאופניים לא יהיו באותו אימון אלא יותר יעיל להתאמן פעמיים ביום.
    אפשר ורצוי להגדיל במקצת את היקף התזונה היומית.
    בצהריים אפשר יותר חזה עוף(150-200 גר), אבל לא כל יום. 2-3 פעמים בשבוע דג טרי איכותי צלוי או מבושל ללא רוטב. פעם בשבוע בקר טרי רזה. מדי פעם ירקות מבושלים במקום תירס\איטריות\תפו"א.
    בערב גם מרק ירקות טבעי תוצרת בית וגם דנונה או מוצר חלב אחר דל (אך לא נטול) שומן. אפשר להוסיף פרי או לדחות אותו לשעה מאוחרת.
    הקצב של 3 ק"ג בשבוע הראשון הוא די שכיח עבור נתונים כמו שלך ובעיקר שזה משטר ההרזיה הראשון. ברור שזה לא הכול ואף לא הרוב שומן. בהמשך הקצב יירד ורצוי להתיצב בשלב הראשון לק"ג אחד ומאוחר יותר לחצי ק"ג לשבוע. אם תעשי את הדברים הנכונים יש סיכוי להתקרב ליעד שקבעת לעצמך ואף להשיגו במלאו, אבל אולי יקח קצת יותר זמן. העיקר ההתמדה והדבקות במטרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    איזי
    11/12/2011

    שלום,
    תודה רבה על התשובה המעמיקה והאכפתית!
    קבעתי לי תור ליום שלישי לדיאטנית קלינית :)
    תודה על הכל!
    :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בהורדה במשקל
    שרון
    09/12/2011

    היי,
    אני בת 27, 1.60מ' משקלי הוא 54 ק"ג.
    בעבר לאחר נסיונות רבים השתמשתי בתכנית ההרזיה
    של מרזי מורית, זו הדיאטה היחידה שבה הורדתי ממשקלי עד ל46 ק"ג.
    בתקופה האחרונה אני מנסה לרדת חזרה במשקל, ניסיתי כמעט הכל,
    פעילויות גופניות, דיאטניות, נטורופתית אך לצערי ללא כל הצלחה.
    היום אני שוקלת לרכוש ערכת הרזיה של רז קל (מתוך נואשות).
    האם יש משהו מוכח בנוגע לתכניות ההרזיה הללו?
    האם יתכן וישנה בעיה רפואית אשר אינה מאפשרת לי להוריד ממשקלי?
    אני כבר אובדת עצות, ניסיתי כל דבר אפשרי אך ללא הצלחה...
    כמו כן, אם יש לאחד המומחים דרך כל שהיא בה ניתן לפתור את הבעיה
    של חוסר היכולת לרדת במשקל אשמח מאוד לשמוע על כל המלצה או דרך טיפול.
    תודה,
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי בהורדה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בהורדה במשקל - תגובה

    אהרון רזון
    11/12/2011

    ההסבר הפשטני הוא שלא מתקיים מאזן אנרגיה שלילי, כלומר אינך שורפת יותר ממה שאת אוכלת. השאלה הפחות פשוטה היא למה. ישנן כמה אפשרויות:
    -את אוכלת (קלורית) יותר ממה שאת מעריכה.
    -תכנון הארוחות ותדירותן איננו נכון.
    -הפ"ג שלך איננה במינון מספיק.
    -הגוף שלך למוד דיאטות, דבר שגורם לירידה בקצב המטבולי (מומלץ איבחון)
    -תפקוד לא תקין של בלוטת התריס (תת-פעילות). בירור על ידי בדיקת דם פשוטה.

    יכול להיות שילוב בין מספר סיבות הנ"ל.
    לא נראה לי שערכת הרזיה זו או אחרת תפתור את הבעיה, ובטח לא להרבה זמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום