מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה בקשר לתה ירוקאליהו ידגרוב05/12/2011
ה אם יש קפאין בתה ירוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בקשר לתה ירוק - תגובה
אהרון רזון05/12/2011כן, 20-50 מ"ג לכוס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערב טובמירי05/12/2011
שלום !
הייתי רוצה שתגיד לי אם אכלתי נכון היום בבקשה[אני מנסה לרדת במשקל אני שוקלת 66 גובהה 1.70 ואני בת 19]
7:00 - 2 פרכיות +חצי קופסאת קוטג' 3 אחוז
10:00 יוגורט 0 אחוז [60 קל] + חטיף בריאות 95 קל'
12:00 2 פרכיות + חצי קופסאת קוטג' 3 אחוז
14:00 2 פרכיות +סלט ביצים
17:00 - 2 רגלי עוף +כוס אורז לבן
וזהו לבנתיים
אני חייבת לציין שאני מתאמנת כל יום במהלך השבוע חוץ מימי שישי
תוכל להגיד לי כמה קל' אכלתי לבנתיים ואם זה יותר מידי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערב טוב - תגובה
אהרון רזון05/12/2011אם זה חד פעמי זה בסדר, אבל אם התפריט הזה הוא לכל יום, זה מעט מדי (800-900 קק"ל) ולא מספיק מגוון. במקום 3 פעמים ביום פרכיות ועוד פעם אורז (הוא צריך להיות מלא) גווני עם לחם מלא ושיבולת שועל. הכרחי לאכול הרבה ירקות מכל הסוגים והצבעים
וגם 2-3 פירות. פעמיים, שלוש בשבוע דג טרי איכותי (לא מטוגן).
המשיכי באימונים, הם תורמים משמעותית להרזיה ולבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרזות רק ברגלייםהדס05/12/2011
אני בת 20 שוקלת 45 אני אוכלת הכל ולא שומרת דיאטה אני אחרי לידה ראשונה והגוף שלי נראה מעולה יש לי רק בעיונת אחת, החלק הפנימי העליון של הירך שלי מלא יותר משאר הגוף מה שמשבש את המראה המושלם של הגוף הייתי רצה לדעת איך אני יכולה לרזות רק ברגליים מבלי לרדת עוד במישקל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרזות רק ברגליים - אין דבר כזה
אהרון רזון05/12/2011אין באפשרותנו לכוון את ההרזיה לחלק גוף מסויים. התפלגות השומן בגוף וסדר הרזיה\השמנה נקבעים באופן גנטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה במינוניםאהרון05/12/2011
התחלתי לאכול קצת בריא במטרה להרזות כמה קילוגרמים,
אני משתדל לאכול בבוקר 2 פרוסות לחם עם גבינה 5% עם ירק
צהריים מרק עם קטניות או אורז וחזה עוף
ובערב דייסת קוואקר עם אגוזים שקדים ותמרים.
השאלה שלי היא לגביי המינונים של הפירות היבשים- אני אוהב שקדים, אגוזי מלך, אגוז ברזילאי, תמרים ושזיפים, כמה מכל אחד מהם אפשר לאכול ביום בלי להגזים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה במינונים - תגובה
אהרון רזון05/12/2011המינון תלוי גם בנתונים האישיים, היעד והפעילות הגופנית. באופן כללי
אתה צריך לאכול ירקות מגוונים בכל הארוחות. אגוזים, שקדים לא יותר מ-20 גר ביחד
ופירות יבשים עד 50 גר, אבל למי שרוצה לרזות (וגם מי שלא) עדיפים פירות טריים 2-4 ליום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדה במשקלמיטל04/12/2011
שלום
אני בת 27 שוקלת 54-55
גובה 1.60
עושה פעילות גופנית בחדר כושר 3 פעמים בשבוע – בעיקר ספינינג / ריצה
אני רוצה להוריד 2-3 קילו ממשקלי
כולם אומרים לי שישי לי גוף יפה ואין צורך
אני לא רזה אבל גם לא שמנה – אני חטובה ובעיקר הרגליים שלי נראות גדולות כי הן שריריות
אני עובדת בעבודה משרדית ומאוד משתדלת לקום אבל לפעמים אני יושבת שעות ולא קמה
לפעמים אני עולה בעבודה במדרגות 9 קומות פעמיים ביום ומוותרת על המעלית
העניין הוא שאני מאוד שומרת על מה שאני אוכלת
בבוקר שותה נס ואוכלת משהו ( צנים – לחם מחיטה מלאה ומורחת דבש/גבינה לפעמים חוטאת עם נוטלה אבל מריחה ממש דקה )
ביניים אני אוכלת תפוח ירוק או מלפפונים עם יוגורט 1.5% של יופלה עם קצת ברנפלקס בתוך היוגורט
בצהריים אני מאוד משתדלת לאכול ארוחה מלאה ומשביעה ( חזה עוף עם פחמימה וסלט ... לפעמים קוסקוס עם קציצות ...)
כשאני מגיעה הבייתה אני ככ רוצה משהו מתוק – וגם אם זה לפני החדר כושר אני שותה נס קפה ואוכלת שוב צנים כמו בבוקר והולכת לאמיון
אחרי האימון אני שותה שיק חלבון- ממש מעט ואחר כך 2 ביצים קשות עם סלט בינה ולחם
ואני לא מצליחה להוריד במשקל – אני תמיד בבאלנס! ואפילו העלתי בחודשים האלו קילו
בסופי שבוע אני חוטאת ... כמו אתמול שאכלתי קינוח במסעדה
יש משהו שאני עושה לא נכון שבגללו אני לא יורדת במשקל ?
אולי שאפחית בפחמימות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדה במשקל - תגובה
ליטל סמואל-לוי05/12/2011הי מיטל,
לפי הנתונים שאת מוסרת, 2 ק"ג זה המקסימום שאת יכולה לרדת כדי לשמור על טווח משקל תקין. יותר מזה, את מוגדרת בתת משקל.
את שומרת מאוד יפה. כדי לרדת במשקל את צריכה לצרוך בערך כ-1200 קק"ל בהנחה שאת גם מבצעת פעילות גופנית כמו שציינת,שזה פחות או יותר התפריט שציינת בלי החריגות. אני חושבת שהשייק חלבונים הוא מיותר לגמריי משום שהמטרה שלך היא לא לפתח מסת שריר אלא לרזות, אפשר להמיר את זה ביוגורט או 2 כפות גבינה רזה. רצוי גם לאכול ביצה אחת, כלומר חלמון (צהוב) אחד ביום ולא יותר.
כמו כן בגלל שאת אומרת שרגלייך שריריות ואת עושה פעילות של פלג גוף תחתון בעיקר- ריצה, עלייה במדרגות, אני ממליצה לך לעשות גם פעילות של פלג גוף עליון כדי לאזן את מבנה גופך כמו פעילות של חתירה או משקולות לשרירי הידיים והחזה.
תמשיכי לעדכן איך את מתקדמת....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש תפריט לאנשים שסובלים מאבניםאביאל04/12/2011
בכיס מרה?אשמח לתפריט דיאטטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש תפריט לאנשים שסובלים מאבנים - תגובה
אהרון רזון06/12/2011ישנן המלצות למניעת המחלה, אבל אין תפריט מסויים לטיפול באבנים קיימות. אם המצב קריטי יש צורך בהתערבות כירורגית.
אחד מהגורמים להחמרת המחלה הוא נטילת תרופות להפחתת שומני הדם
התזונה הנכונה למניעת אבנים בכיס המרה:
כדי למנוע אבני כיס מרה יש לאכול סיבים תזונתיים רבים, ולהמנע ממזונות מזוקקים כמו קמח לבן. בנוסף יש לשמור על דיאטה דלת שומן רווי וטראנס ולהמנע מאוכל מעובד ומתועש. ישנם גם צמחי מרפא העשויים לעזור (פרטים בפורום נטורופתיה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץדנה04/12/2011
אני אוהבת לאכול פולי קפה הנקראים בשם ברזלי ככה לא טחונים מחנות טבע כמה קלוריות יש בזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ - תגובה
ליטל סמואל-לוי05/12/2011אם אין להם ציפוי אז יש להם ערך קלורי נמוך / זניח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרדת 10 קילואביי03/12/2011
שלום אני בת 16 שוקלת 56 על מטר 54 ורציתי לדעת האם אני יכולה לרדת 8 עד 10 קילו ולרדת 3 או 4 קילו בחודשת פלוס תזונה מתאימה וחדר כושר עם שעורי ארובי זומבה....אני מתכוונת להרשם בקרוב וללכת כל יום לפחות 45 דקות ריצה על הליכון ותוכנית שיבנו לי תרגילים למנהם בכל יום ו3 פעמיים בשבוע אני אקח אחד מהשעורים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשה, אך אפשרי
אהרון רזון05/12/2011אם יהיה לך כוח רצון להתמיד בפעילות הגופנית כפי שציינת ותוכנית תזונתית בנויה באופן מקצועי, יש סיכוי להשיג את מבוקשך. יחסית לנתונים שלך, 4 קילו לחודש זה הרבה וגם לא רצוי, אבל 2-2.5 יותר סביר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צימחונותמממ03/12/2011
שלום רב
רציתי לדעת אילו מאכלים מומלצים לאדם צמחוני שלא אוכל בשר?
האם זה נכון שצריך לאכול קטניות כמו חומוס ?
מה עוד צריך?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לקבל תשובה מדיאטנית
מממ03/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מממ03/12/2011איזה מהם הכי מומלץ כי יש בו הכי פחות שומן והרבה ברזל ? האם בשעועית לבנה שיש בה רק 0.9 גרם שומן ו 10.4 גרם ברזל לעומת חומוס שיש בו 6 גרם שומן
וברזל 6.2 גרם ?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לקבל תושבה
מממ05/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירה בירידה מה עושים?אני02/12/2011
אני בת 16 גובה1.67 ירדתי בערך 20 קילו אני עכשיו שוקלת 66
ואני לא מצליחה לרדת יותר. לא עשיתי דיאטה או משהו פשוט לא אכלתי הרבה
ועשיתי הרבה ספורט. אני ממשיכה עם זה, לרגע לא הפסקתי.
אבל אני לא מצליחה לרדת יותר. מה עושים?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
אני02/12/2011ירדתי 20 קילו בחודשיים בערך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירה בירידה מה עושים? - תגובה
אהרון רזון05/12/2011את רזית בדרך הנכונה, אך כנראה בקצב מהיר ממה שמתאים לך, לכן יש עצירה.
פני לאיש מקצוע שיתאים את התזונה לנתונים שלך והמשיכי בפעילות הגופנית. יש להניח שאם שיפור התזונה תוכלי להמשיך לרזות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלופים או טבעייםהילה02/12/2011
ב"ה
שלום רב,
ידוע כי שקדים בריאים אך אין להפריז באכילתם.
ישנו שקד טבעי שלטעמי חסר כל טעם וקשה לי למאכל בגלל זה וישנו השקד הקלוף בעל טעם מלוח .
האם השקד הקלוף בעל המליחות אינו מכיל את המרכיבים של השקד הטבעי באותה מידה?.
האם הוא משמין יותר?
האם ניתן לצרוך אותו בדיאטה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלופים או טבעיים - תגובה
אהרון רזון05/12/2011בלי קשר לדיאטה, לא מומלץ לאכול אגוזים\שקדים\זרעים עם מלח שבד"כ גם קלויים. הערך התזונתי נפגם ובגלל הייבוש הם גם יותר עתירי קלוריות ליחידת משקל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשים לא מובנים באריזותלירז01/12/2011
הי
אני נוהגת לבדוק על האריזות שאני קונה את הערך הקלורי שלהם כדי לחשב את התפריט שלי
רק שמצאתי משהו לא מובן : רשום באריזה של אורז תאילנדי של שופרסל
של 100 גרם זה 348
ואילו באריזה של סוגת זה 118
כנ"ל לגבי עדשים ירקות שופרסל 353 למ100 גרם.
וסוגת זה רשום 120 קלוריות 100 גרם!!
למה יש כאלו הבדלים אם הם אותם מוצרים רק מחברות שונות לא מובן לי
תוכלו להסביר לי בבקשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשים לא מובנים באריזות - תגובה
אהרון רזון01/12/2011הערכים הגבוהים נכונים. ככל הנראה, הערכים הנמוכים הם אחרי בישול בגלל תוספת המים.
הבישול מגדיל את הנפח והמשקל פי שלושה בערך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל במים אין קלוריות חח
לירז01/12/2011וגם הגוף לא מעקל תציפית של העדשים רק תתכולה שלה
משהו כאן לא מובן בכלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הסלט הזה משמין?אביאל01/12/2011
היי,אני אוכלת סלט שמורכב מחסה,עגבניה,מלפפון,בצל ירוק,ביצה קשה,תפוח אדמה שהתרכך במיקרו+חצי בטטה במיקרו לכל זה אני מוסיפה כף רוטב או טחינה
אשמח לשמוע תגובות תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סלט בריא ולא "משמין" (כמנה עיקרית)
אהרון רזון01/12/2011
עדיף שמן איכותי על רוטב מוכן (קנוי). רצוי להוסיף פילפל אדום וגזר מגורד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה המילה משמין במרכאות,משמין או לא
אביאל04/12/2011אני אוכלת אותו כא.צהרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 9 קלוריות בשמן זה בגרם או במ"ל?שמשון01/12/2011
לא ברור לי למה מתייחס הכלל שבשמן יש 9 קלוריות, האם לגרם או למ"ל. והרי 1 מ"ל שמן שוקל רק 0.79 ג', ואם בגרם שמן יש 9 קלוריות, אז במ"ל שמן יש רק 7.11 קלוריות.
והענין שאני תמיד נתקל בסתירות בנושא זה בטבלאות התזונתיות שע"ג בקבוקי השמן וכדו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החישוב שלך מדוייק.
אהרון רזון01/12/2011לפעמים, מתוך בורות, מייחסים 9 קק"ל למ"ל שמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליכוןלידור30/11/2011
שלום..אני בדיאטה כבר חצי שנה ובמצב כושר מעולה..אני בגובה 1.57 ושוקלת 49 אמרו לי לעצור ולהתחיל רק לשמור...אני רגילה לעשות שעה על הליכון במשך 5-6 פעמים בשבוע..איך אני יכולה לדעת שאם אני מורידה בכמות הספורט אני לא ישמין מזה וישאר על אותו משקל כמובן עם תזונה נכונה..?
ועוד שאלה בקשר להליכון...רציתי לדעת איך אני מתכננת תוכנית אימון חדשה..אני בחודש האחרון העליתי תמהירות אני עושה שעה..הליכה מהירה על 8.5 וכל כמה דקות ריצה על 9.8 ואז שוב חוזרת להליכה..יורדת מההליכון סחוטה במים ושופרת בערך 600 בשעה..בזמן האחרון נהיה לי קשה אני ממש נהיתי אובססיבית להליכון אולי כי קשה ל ימדי..אני יודעת שאנשים רצים ריצה קלה על המהירות שבה אני הולכת...האם אני יכולה להוריד מהמירות ולנסות לרוץ חצי שעה וזהו? ובקשר לזיעה רציתי לדעת עכשיו בגלל שחורף ונורא קר אם אני מזיעה פחות אם זה עדיןן שורף את אותם הקלוריות אם שבגלל זה אני צריכה יותר לעלות מהיריות? אני מתחילה להזיע רק אחרי 25 דקות ממש מים...זה מאוד חשוב לי כי בגלל זה אני יותר מתאמצת ונורא קשה..תודה רבה על כל התשובות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליכון - תגובה
אהרון רזון01/12/20111. אי אפשר לדעת מראש אם וכמה תשמיני אחרי שתורידי את מינון הפעילות הגופנית ו\או תאוכלי יותר. הדבר המומלץ הוא לעקוב אחרי השינוי במשקל פעם בשבוע-שבועיים ולפעול בהתאם.
2. מה שאת עושה עכשיו בהליכון זה הדבר הנכון. מבחינת הכושר ושריפת השומן, עדיף להמשיך במתכונת הנוכחית או ילהחליף לסירוגין בין שתי השיטות.
3. מידת ההזעה לא משפיעה באופן ישיר על הוצאת האנרגיה. מה שמשפיע הוא הדופק שעשוי להשתנות עם חום הסביבה עבור אותה המהירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

.jpg)
