פורום דיאטה, תזונה נכונה, אכילה רגשית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טבלת הצריכה היומית המומלצת.
    שמי
    09/12/2011

    שלום,
    לפני מספר שנים זכור לי שקראתי על איזו טבלת צריכה יומית מומלצת לפי גוף בין-לאומי מוסכם או משהו כזה המפרטת את כמות הצריכה של כל הויטמינים, המינרלית, החלבונים, שומנים וכל ערך אחר והיא גם הלכה לפי גיל, מין, ועוד.

    האם מישהו מכיר אתר המאפשר שימוש מעשי בטבלה הזאת?
    האם מדובר ב-RDA? או משהו בשם הזה?

    אשמח לעזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טבלת הצריכה היומית המומלצת. - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    11/12/2011

    חפשי טבלת DRI

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמירת לחם במקרר
    טובי
    08/12/2011

    ברצוני לשאול על האופן הרצוי לשמירת טריות לחם.שמעתי שאין לשמור לחם במקרר. עדיף לשמור במקפיא ולהוציא כל פעם כמות שצורכים. האם נכון הדבר ? מדוע לא במקר? תודה טובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמירת לחם במקרר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמירת לחם במקרר - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    09/12/2011

    שלום,

    רצוי לשמור במקפיא ולהוציא כל פעם. במקרר לא יחזיק הרבה זמן.

    שבת נעימה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכת קלוריות
    נועה
    08/12/2011

    שלום,אני בת 18,מטר 161 שוקלת 55,פעילה ספורטיבית מידי יום,כמה קלוריות עליי לאכול על מנת להשאר במשקל הנוכחי? וכמה קלוריות עליי לאכול על מנת לרדת במשקל?

    תודה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכת קלוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכת קלוריות - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    08/12/2011

    הייי מור

    על מנת לרדת במשקל הצריכה הקלורית שלך צריכה להיות נמוכה מההוצאה הקלורית ,ירידה במשקל תיהייה ע"י תשאול דיאטנית מה את אוכלת כיום ומזה לצמצם קלורית כמובן בגבול הסביר .

    לגבי שמירה על המשקל -ההוצאה הקלורית צריכה להיות זהה לצריכה הקלורית .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר בבקשה?

    נועה
    08/12/2011

    כי אכלתי לאורך זמן 1400-1500 ביום ולא הצלחתי להוריד :( 900-1000 יהיה קשה לי אבל שווה לנסות??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר בבקשה? - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    09/12/2011

    מור שלום,

    ניתן לדעת כמה קלוריות את צריכה כדי להשאר במשקל הנוכחי על ידי ביצוע בדיקות מדויקות, בדיקת שיעור המטבולי במנוחה ובדיקת שיעור הוצאה קלורית בפעילות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר בבקשה? - תגובה - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    09/12/2011

    היי מור

    1000 -900 קלוריות זוהי דיאטה מאוד דלה בקלוריות ולא ממולצת !

    תנסי יותר לכיוון 1300 1200 קלוריות

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה המשקל המינימלי המותר ?
    אני
    08/12/2011

    אני בגובה 1.83 מטר ושוקל 82 קילו. ראיתי פעם תוכנית על אנשים מאוד רזים שכך כביכול מאריכים חיים ואני גם שוקל זאת ( אני בן 30 ובריא ) . כמה מקסימום מותר לי לרדת במשקל ? כלומר מאיזה משקל כבר אסור לי לרדת ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה המשקל המינימלי המותר ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה המשקל המינימלי המותר ? - תגובה

    אהרון רזון
    08/12/2011

    תאורטי משקל מתחל ל63 ק"ג יסכן את בריאותך. עם זאת יש לקחת בחשבון שהמשקל האידאלי הוא משתנה מאדם לאדם כתלות במבנה הגוף ונתונים גנטיים נוספים.
    מדד יותר נכון הוא אחוז השומן שאצל גבר צריך להיות בטווח 10-20%, כלומר לא מומלץ לרדת מתחל ל10% , וזה ללא קשר לגובה ומשקל.
    לטענה שאנשים על סף תת-משקל עוד בהיותם צעירים ובהמשך, מאריכים חיים במיוחד, אין שום אחיזה במציאות. מחקרים מסויימים גורסים דווקא שאנשים שבגיל מתקדם נמצאים בכיוון הגבול העליון של טווח המשקל התקין, סטטיסטית חיים יותר.
    יש לקחת בחשבון שהמשקל לבד אינו נותן אריכות ימים. כמו בכל דבר קשור לגוף ולנפש, מה שקובע זה השילוב בין גנטיקה כגורם דומיננטי, לבין סביבה (אורח החיים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להשמין
    הדס
    08/12/2011

    שלום!
    בעלי הוא גבר בעל מבנה גוף קטן מאוד גובה 164 הוא בן 27 ושוקל 47 למרות שאני מכינה אוכל משמין וארוחות מלאות 3 פעמים ביום והוא אוכל די הרבה במקום להשמין הוא יורד במשקל עד כדי תת זונה (הוא סובל מקיבה רגישה ביותר, כל פעם שהוא אוכל משו שקצת מרגיז את הקיבה יש לו שילשולים תקופה ארוכה, הוא חווה התפרצות דלקתית של המעיים לפני כמה שנים שלא אובחנה אפילו בקולנסקופיה..) מה אפשר לעשות כדי לגרום לו להעלות במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך להשמין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להשמין - תגובה

    אהרון רזון
    08/12/2011

    במצב המורכב של בעלך, הפורום אינו המקום המתאים לייעץ. הוא צריך ייועץ פרטני על ידי תזונאי, רצוי עם רקע רפואי, אחרי שיקבל את כל הבדיקות הרלוונטיות ויבצע את התשאול המקובל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליף לירקות..
    ליהי
    07/12/2011

    שלום, אני בת 21, ולא אוכלת פירות וירקות ..
    אני מודעת לזה שזה הכי בריא ובלה בלה בלה אבל פשוט לא מסוגלת.. זה עושה לי בחילה..
    יש איזה שהם מאכלים שאפשר לאכול שיספקו תחליף לפירות וירקות ולוויטמינים שלהם? חוץ מתוספי מזון כמובן....
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחליף לירקות..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליף לירקות.. - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    08/12/2011

    היי ליהי

    כמובן שאין תחליף זהה לפירות וירקות במיוחד לא לאנטיאוקסידנטים שהם נוגדי חימצון הקיימים בפירות וירקות ויחודיים לכל צבע וצבע .

    מה שאת יכולה לעשות לדאוג שהתזונה שלך מעבר לכך תיהייה כמה שיותר מגוונת שתכיל דגנים, קטניות ,שומנים בריאים (שמן זית ,אבוקדו,טחינה...) חלבונים מהחי

    ובכל זאת לנסות להכסניס פירות וירקות בצורות אחרות כמו במרק,פשטידה,מוקפצים וכו'

    יחד עם זאת חשוב שתעשי בדיקות דם ןקבל לאחר מכן יעוץ לגבי תוספים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזייה
    דפנה
    06/12/2011

    ערב טוב,
    בת 21, שוקלת 52 ק"ג וגובהי 1.65
    אני יודעת שהמשקל שלי תקין.. ולפי הBMI ברור לי שאני לא צריכה להרזות.. יש לציין שעד לפני חודשיים-שלושה שקלתי משהו כמו 47-48 ק"ג.. הורדתי את כמות הספורט שעשיתי וחזרתי לאכול דברים מתוקים (בכוונה כמובן.. כי אפשר להגיד שבאמת הייתי נראיתרזה מדיי!)
    היום אני מתעמלת בערך פעמיים בשבועכשאני מספיקה.. משהו כמו שעה ריצה..10 ק"מ.. אוכלת בבוקר 2 פריכיות עם קוטג, חצי עגבניהומלפפון (לפני שיוצאת לעבודה), עד לארוחת צהריים- תפוח או מללפון.. בצהריים ארוחה חמה (עוף/קציצות/דג) ופחמימה (אורז/תפוח אדמה/פתיתים), כשאני חוזרת הבייתה לקראת ערב אוכלת יוגורט ופרי נוסף.. בערב שוב כמו בבוקר 2 פריכיות אורז עם קוטג, מלפפון ועגבניה, מוסיפה לפעמים גם פלפל אדום, ביצהקשה/חביתה, בזמן האחרון חוטאת ואוכלת גם שוקולד חלב, כוס בייגלה..
    אני יודעת שאני רזה אבל יש לי פתאום שוב "שומנים בצדדים.." שאנירוצה להוריד ולחטב את גופי.. מה עליי לשנות??
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרזייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזייה - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    07/12/2011

    היי דפנה

    באמת את במשקל תקין ואני שמחה שאת מודעת לכך .

    לפעמים ישנם אזורים שאנו לא אוהבים ,את צריכה כמובן להמשיך לעסוק בספורט ולאכול תזונה בריאה ומגוונת וללמוד לאהוב את הגוף שלך ולקבל אותו עם החסרונות הקטנים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למטרת הרזייה
    שירי
    06/12/2011

    למטרת הרזייה ולצמצום היקפים, מלבד דיאטה, האם מספיק לעשות הליכה של שעה,
    או שכדאי לשלב גם ריצה?
    או שריצה היא מיותרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למטרת הרזייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למטרת הרזייה - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    06/12/2011

    הליכה לפעמים יכולה להיות יעילה באותה המידה או יותר מריצה. אבל אם את מסוגלת לרוץ תהני מזה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמרו לי

    שירי
    06/12/2011

    שהליכה שורפת יותר שומן מריצה..
    זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למטרת הרזייה - תגובה

    אהרון רזון
    06/12/2011

    בטח רצוי לשלב גם ריצה (מי שיכול). מעבר ליתרונות הבריאותיים, בריצה שורפים יותר אנרגיה. קרי שומן. עם זאת, גם הליכה נמרצת יומית ללא ריצה במשך שעה, תורמת מהותית להרזיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרק ירקות דיאטטי
    שוש
    06/12/2011

    רוצה להכין מרק ירקות דיאטטי,

    עם מה אפשר?וכמה קלוריות?
    מה עם חיטה,גריסים,בורגול.-במה יש מעט קלוריות(לפי מה שקראתי אחרי בישול ערך קלורי יורד?הגיוני?)

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרק ירקות דיאטטי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרק ירקות דיאטטי - תגובה

    אהרון רזון
    06/12/2011

    מרק ירקות דיאטטי לא צריך להכיל דגנים אלא רק ירקות ותבלינים לפי הטעם. גם שמן לא צריך להוסיף. רוב הירקות מתאימים למרק: בצל, גזר, סלרי (שורש וגבעול), שורש לבן, שעועית ירוקה\צהובה, אפונה טריה\קפואה, פילפל אדום, קישוא, כרוב, כרובית, ברוקולי וכו".
    אחרי בישול אין ירידת של הערך הקלורי, אלא המשקל והנפח של מוצרים מסויימים, כגון דגנים ומוצריהם, גדל עד פי שלושה על ידי ספיגת מים שאין בהם קלוריות. למשל אם מבשלים 30 גר אורז, אחרי הבישול הוא ישקול כמעט 100 גר, אבל הערך הקלורי הוא זה של 30 גרם. במקרה הזה נקרא שאכלת 30 גרם אורז. אם את מקפידה על ספירת קלוריות אובססיבית, כדאי לשקול לפני הבישול כול מה שאת מכניסה לתבשיל ולחשב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה
    נינו
    06/12/2011

    שלום
    אני בת 27 אמא לשני ילדים
    גובה 158
    משקל 58
    עד היום עשיתי דיאטה שלדעתי לא היה בה מספיק אוכל ז"א הייתי אוכלת ארוחת בוקר וצהריים ובערך בשעה 5 משהו קל כמו פרי או סלט ואחרי זה מפסיקה לאכול ורק שותה מים.
    נמנעתי מכל סוגי הממתקים החטיפים המאכלים המטוגנים והמשתים המוגזים.
    אני מבקשת לתת לי תפריט מאוזן ובריא ולהגיד לי כמה קלוריות התפריט צריך לכלול.
    רציתי לציין שירדתי 4 קילו בחודש וחצי ובלי פעילות גופנית... רק עבודת בית כללית(ניקיון )
    והגברת רמת הפעילויות היומיות כמו לעלות במדרגות במקום מעלית , לחנות את הרכב בחניה רחוקה מהמקום בכדי ללכת ברגל כמה שיותר.... האם זה מספיק??? כי אין אפשרות ללכת למכון!!!!!!
    תווווודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה - תגובה

    אהרון רזון
    06/12/2011

    לא נהוג להרכיב תפריט בפורום מכיוון שההתאמה צריכה להיות אישית.
    מסתבר שאת כבר יודעת לפחות ממה להמנע. הייתי מוסיף לרשימה גם גבינות מעל 5%,
    בשר שמן, חמאה, מרגרינה, פירות יבשים, פיצוחים.
    יש לאכול במתינות דגנים טבעיים מלאים בלבד ומוצריהם (לחם, פסטה וכו"). אכלי שפע ירקות מגוונים, רצוי בכל ארוחה עיקרית. אגב, רצוי לאכול 3 ארוחות עיקריות ו2-3 ביניים כמו פרי, יוגורט, קרקר מלא וכו". בשר בקר\עוף רזה בלבד או ללא עור, כנאמר. 2-3 פעמים בשבוע דג טרי איכותי. אפשר לאכול ביצה כל יום (ההגבלה חלה רק לגבי החלמון).
    אורח חיים פעיל חשוב, אך לא מספיק להרזיה. את לא חייבת ללכת למכון או מסגרת כלשהי. שעה הליכה נמרצת עם קטעי ריצה (בהתאם לשיפור הכושר) כל יום, תעשה את העבודה לא רק עבור ההרזיה אלא גם תוסיף בריאות והרגשה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליח להוריד במשקל
    מייק
    05/12/2011

    שלום לכולם ..
    אני בן 31 גובהי 1.88 ושוקל 109 ק"ג.
    בבדיקה שעשיתי אצל יועץ תזונה גיליתי שמסת השריר בגופי היא כ-80 ק"ג .
    וכ-25 אחוזי שומן..
    אני עוסק בספורט באופן קבוע {רכיבה על אופניים,אימוני משקולות}
    לפחות 3 פעמים בשבוע.
    אני מקפיד על תזונה קבועה שכוללת פרוסת לחם קל עם גבינה לבנה 3% לארוחת בוקר. סלט חי טונה וביצה קשה לארוחת צהריים ,וארוחה חמה מלאה הכוללת בשר רזה ופחמימות לארוחת ערב.
    אינני שותה משקאות מוגזים ואינני מוסיף סוכר לקפה .
    בבדיקות דם ובלוטת התריס לא נמצאו חריגות כלשהן..
    ואינני מצליח להוריד במשקל !!!
    אני דיי מיואש כבר..
    אשמח לקבל עצה שתוכל לעזור לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מצליח להוריד במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליח להוריד במשקל - תגובה

    אהרון רזון
    06/12/2011

    80 ק"ג שריר? לאף אחד אין כמות כזאת! איפה העצמות, העור, האיברים הפנימיים, הדם, הנוזלים האחרים, המוח, העצבים ועוד? לכל אלה יש משקל משמעותי. יש לקוות שהיועץ שלך מבין יותר בתזונה מאשר במדידת הרכב הגוף.
    בכדי לרזות צריך להרחיב את הפעילות הגופנית: כל יום פעילות אירובית לפחות שעה
    ועוד פעמים-שלוש אימוני משקולות.
    התזונה לא צריכה להיות קבועה, אלא מגוונת ומאוזנת.
    בארוחות הבוקר אכול גם ירקות. הלחם מחיטה מלאה.
    טונה לא יותר מפעמיים בשבוע (מכילה כספית וגם חומרים אחרים), יש לגוון עם דג טרי איכותי (לפחות פעם סלמון)
    סלט מגוון כמנה ראשונה גם לארוחת הערב. מדי פעם החלף את הפחמימות (מלאות) עם ירקות מבושלים או קטניות (במתינות).
    אכול גם 2 ארוחות ביניים קלות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מייק

    יובל שטיין
    09/12/2011

    היי מייק,
    במה אתה עוסק?
    הייתכן שאתה יושב כ 8-10 שעות ביום?

    אני נתקל במקרים דומים לשלך ובמרבית המקרים מדובר בעוסקים בעבודות משרדיות.
    כאשר רוב שעות היום אנו יושבים, לעתים נדרשת פעילות גופנית בהיקף רחב יותר על מנת להשפיע על הרכב הגוף.
    כמו כן עליך לוודא כי צריכת המזון רציפה, דאג "להעסיק" את הגוף בעיכול בעזרת ארוחות ביניים קטנות.


    בברכה,
    יובל שטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה מתונה במשקל...
    noa
    05/12/2011

    אהלן, שמי נועה, אני בת 26, גובה 1.60 ושוקלת 57 ק"ג.
    לאחרונה התחלתי לעשות פעילות גופנית שכוללת 3 פעמים בשבוע הליכה של שעה
    במהירות בינונית (דופק ממוצע של 160), ובערך 3 פעמים בשבוע 30 דקות של תרגילי חיטוב (בטן, ישבן, רגליים, ידיים..)
    אני אוכלת בערך 1200 קלוריות ליום, ומרגישה שאני לא יורדת במשקל.
    מה אני צריכה לעשות כדי לעודד את הירידה במשקל אך שעדיין תהיה בריאה ומאוזנת??.
    אני אוכלת דגנים מלאים, הרבה ירקות, פירות פה ושם, ובגדול לא נמנעת משום סוג של מאכלים, פשוט אוכלת קצת מכל דבר ולא עולה על יותר מ1250 קלוריות ביום.
    מודה לכם מראש על הייעוץ והמענה!!!!!!!!!!!
    שבוע טוב :)
    נועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה מתונה במשקל...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה מתונה במשקל... - תגובה

    אהרון רזון
    06/12/2011

    מהדיווח שלך, נראה לי שאת אוכלת נכון , לפחות מבחינה כמותית. (דווקא צריך להמנע מסוגים מסויימים). בכל מקרה אין לרדת מתחת לערך הקלורי הנוכחי של התפריט שרצוי להיות מחולק בין 3 ארוחות עיקריות ועד 2-3 ביניים.
    הפעילות הגופנית שלך ראויה. הרחבת הפעילות האירובית לכל יום, לפחות שעה, תתרום משמעותית להרזיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סידן מוצרי חלב וכל השאר
    חושבת בריא
    05/12/2011

    האם ישנה עדיפות לקוט'ג על פני גבינות לבנות או יוגורט באיכות הסידן וכמותו בהקשר לספיגה בגופנו?
    מה לגבי איכות הסידן בטחינה משומשום מלא או טחינה רגילה לעומת מאכלי החלב?
    ידוע לי שויטמין D נחוץ עבור ספיגה אפקטיבית של סידן. שאלתי בהקשר זה,
    האם יש הנחיות מתי לקחת ויטמין D?
    תודה למשיבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סידן מוצרי חלב וכל השאר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות לגבי ויטמין D

    צוות סולגאר
    06/12/2011

    ויטמין D הוא ויטמין שהגוף שלנו מייצר בעת חשיפה לשמש. למרות זאת, מרבית האוכלוסייה סובלת ממחסור בויטמין D.

    על מנת לדעת אם יש צורך בנטילת ויטמין D יש לבצע בדיקות דם לויטמין זה. במידה וקיים חוסר יש ליטול תוסף תזונה של ויטמין D.

    ויטמין D מסייע בספיגת הסידן ולכן חשוב לשמור על רמה תקינה שלו בדם. אין חובה ליטול ויטמין D כל פעם שאוכלים סידן משום שהחשוב הוא שתהיה רמה מספיקה של ויטמין D. ויטמין D הנלקח בתוספי תזונה חייב לעבור שינוי מסויים בכבד על מנת שיהיה פעיל בגוף ולכן אין לו השפעה מיידית על ספיגת הסידן.

    בברכה,
    עדי ישראל - צוות סולגאר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סידן מוצרי חלב וכל השאר - תגובה

    אהרון רזון
    06/12/2011

    מבחינת יעילות הספיגה אין הבדלים משמעותיים בין מוצרי חלב שונים. הדעות חלוקות לגבי נחיצות נוכחות השומן לספיגה יעילה, לכן ליתר ביטחון כדאי להמנע ממוצרי חלב נטולי שומן. יש לקרוא את כמות הסידן על האריזה.
    בשומשום מלא ומוצריו יש כמות גדולה של סידן, אך ספיגתו מופחתת באופן משמעותי בגלל נוכחות חומצה פיטית הקושרת אותו בצורה של פיטט.. המקור העדיף של סידן זמין הוא החלב ומוצריו.
    אין ליטול תוסף וויטמין D, אם אין חסר בולט בוויטמין ורק עם המלצת רופא, כי עודף וויטמין D סינטטי עלול להזיק. בכל מקרה עדיף לקבל אותו ממזון טבעי כגון סלמון טרי, סרדינים (יש בהם גם הרבה סידן). המקור העיקרי לוויטמין D היא חשיפה לשמש 10-15 דקות בשעות הצהריים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתי ליטול ויטמין D?

    איילהל
    06/12/2011

    שלום רב!
    ידוע, שויטמינים לעומת המנירלים נספגים טוב יותר בפאזה היותר פעילה של היום, כלומר, בשעות הבוקר ובשעות הצהרים המוקדמות.
    לספיגה אופטימלית, מומלץ להשתמש בויטמין D מסיס במים לדוגמא: טיפות ויטמין D של כצט. עוד עצה לספיגה טובה- ויטמין D מאוד אוהב סביבה גאסטרואנטוסטינאלית חומצית ולכן כדאי ליטול אותו בזמן או מיד אחרי ארוחה.

    איילהל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר ויטמין D

    Gramse
    11/12/2011

    ויטמין D הינו חשוב ביותר לשמירה על רמות סידן תקינות בדם – הוא מגביר את ספיגת הסידן מהמזון ומצמצם את אובדן הסידן בשתן. בנוסף הוא חיוני ביותר לבריאות העצמות, השיניים, לפעילות הלב, לקרישת הדם, לתפקוד מערכת העצבים ועוד.

    מרביתו בגוף נוצר בעור על ידי חשיפה לקרני השמש והוא הופך לפעיל בגוף (ויטמין D3) לאחר ספיגתו במעיים ועיבודו בכבד ובכליות. בעיה באחת מתחנות אלו עלולה לגרום למחסור בו, כמו גם בעיה בתפקוד בלוטת התריס ומצבים בריאותיים נוספים. בנוסף, ויטמין D נמצא גם במזונות שאנו צורכים, ובעיקר בדגים (סלמון, סרדינים, מקרל, טונה), שמן דגים, ביצים, מוצרי חלב, כבד עוף ופטריות שיטאקי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להרזות
    קארין
    05/12/2011

    היי. אני בת 17. הגובה שלי הוא 165 ואני שוקלת 56. אני רוצה לרדת במשקל 3 קילו לפחות כמה שיותר מהר.
    התחלתי לצמצם את האוכל ואני אוכל עכשיו מנדרינה,2 כפיות של קוטג',חתיכה קטנה של בשר ולפעמים קוביית שוקולד. אני עושה הליכה כמעט כל יום במשך שעה ולפעמים 2 הליכות ביום ומשלבת עם זה כפיפות בטן,שכיבות סמיכה אבל לא יותר מידי.. תוך כמה זמן בערך אני אוכל להוריד את ה3 קילו האלה אם אני אמשיך ככה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה להרזות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להרזות - לא זאת הדרך!

    אהרון רזון
    05/12/2011

    מה שאת עושה היא הרעבה עצמית עויינת שעלולה להוביל אותך לא להרזיה בריאה ועמידה אלא לנזקים בריאותיים שיכולים להיות בלתי הפיכים.
    ההליכות משמעותיות להרזיה, אבל רק עם תזונה סבירה. כדאי לקבל ייעוץ מאיש מקצוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קווקאר
    אלעד
    05/12/2011

    יש הבדל בין הקווקאר הגרוס למלא?
    כי בדייסת קווקאר אפשר לעשות דייסה רק עם הגרוס,אם המלא זה לא תופס ולא מקבל נפח..
    אז ארצה לדעת אם זה קריטי?
    זה כמו לחם מלא ולבן מבחינת ההשוואה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קווקאר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קווקאר - תגובה

    אהרון רזון
    06/12/2011

    עדיף לא גרוס כי האינדקס הגליקמי שלו נמוך יותר ושומר טוב יותר על הערך התזונתי (מתחמצן פחות בגלל פני שטח קטן יותר עבור אותו נפח). גם המלא תופס נפח בבישול מספיק.
    זה לא משול ללחם מלא ולבן בגלל שגם הגרוס עשוי בד"כ מהדגן המלא. אם אתה קונה את הגרוס ארוז, אפשר לבדוק לפי כמות הסיבים. אם הוא מלא, צריך להיות לפחות
    9 גר סיבים\100 גר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום