מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צריכה עזרהאפרתוש10/01/2012
היי שמי אפרת בת 20 גובה 1.65 שוקלת 53
לפני כמה זמן עשיתי דיאטה קצת כאסח וירדתי 5 קילו...
עכשיו אני אוכלת בצהריים ארחוה טובה ומשהו קטן בבוקר..
וכל מה שאני יאכל אפילו ממש קטן לקראת ערב ישפיע עליי ואני ישמין מזה..
ואני מפחדת להשמין את כל מה שרזיתי
מה אני יכולה לעשות ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה עזרה - תגובה
אהרון רזון10/01/2012אחרי דיאטה מסוג שאת עשית, בד"כ עולים במשקל כשחוזרים לתזונה שפויה. כדי למזער
את התופעה את צריכה להגדיל בהדרגה את התפריט ולבצע כל יום לפחות שעה פעילות אירובית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארוחות בחוץדפנה09/01/2012
שלום,
מחר יש לי יומולדת אז אני הולכת לאכול בחוץ גם עם חברות בבוקר וגם בערב עם המשפחה.. בבוקר זה יהיה סביב 12 ככה שזה יהיה או ארוחת בוקר או צהריים קליל.. ובערב בטח מסעדה/בית קפה
רציתי לדעת מה האופציות הבריאות והעדיפות שכדאי לי להזמין גם מבחינה בריאותית? וגם מבחינה קלורית.. אני כרגע לא בדיאטה או משהו.. שוקלת 52 על גובה של 166.. אבל מנסה לשמור על זה ולא לעלות.. למרות שאני יודעת שיום אחד חריגה זה לא סוף העולם.. אבל בכל זאת..
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב!
אהרון רזון10/01/2012עם הנתונים שלך, ביום הולדת את יכולה לאכול כל מה שמתחשק לך.זה בהנחה שביום-יום את מקפידה על תזונה בריאה, מאוזנת, מגוונת ובכמות מתאימה.
בתאבון ובילוי נעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקפי אכילהאורלי09/01/2012
לאחרונה אני מוצאת את עצמי אוכלת בכמויות אדירות בלי הפסקה.במשך כבר כמה שבועות אני פשוט אוכלת ואוכלת ואני לא מצליחה לעצור את עצמי המצב הזה מביא אותי לתסכול ואני מרגישה רע עם עצמי אחרי שאני אוכלת כל כך הרבה.
האם אפשר למנוע את האכילה הבלתי פוסקת הזו?
והאם אני יכולה להימנע מהשמנה אם ביום שלמחרת אני אפחית ויקזז בכמויות האוכל על מנת לאזן?
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון10/01/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_הפרעות_אכילה' id=link]הפרעות אכילה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה אחרי לידהשיר09/01/2012
התחלתי את ההריון עם משקל 60 (גובה 1.54) ועליתי 11 קילו. חודש לאחר הלידה שקלתי 63. חודשיים אחרי 64!! עליתי קילו. אני מניקה חלקי. יש לי התקפי רעב כל היום. גם אחרי ארוחה טובה אני מחפשת נשנוש כל הזמן - פה עוגה, שם שוקולד, קרמבו ומה שבא ליד......
מה עושים? ניסיתי לאכול פרי במקום, אבל זה לא ממש הולך....העוגה קורצת יותר...ואז זה פרי+עוגה...
מצד אחד אני עדיין מניקה ולא מתאימה דיאטה ... מצד שני לא רוצה להתנפח.
וגם פעילות גופנית אני לא עושה...
יש עצות להתקפי הרעב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה אחרי לידה - תגובה
אפרת סויסה הרוש09/01/2012הייי טל
אפשרי לעשות דיאטה גם לנשים מניקות כמובן שזו צריכה להיות דיאטה מאוזנת המתאימה לנשים מניקות.
הטיפ הכי חשוב בשבילך כדיי למנוע את הנשנושים הוא לאכול ארוחות מסודרות לאורך כל היום כולל ארוחות ביניים ולא לדלג על פחמימות בכל ארוחה ,אני בטוחה שזה יצמצם את הנשנושים המיותרים .
בכל מקרה הכי מומלץ לפנות ליעוץ אצל דיאטנית כדיי שבאמת תוכלי לרדת נכון וכמובן לשמור על כך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות קלווריותשירלי09/01/2012
שלום
רציתי לדעת כמה קלוריות יש בשתי קובות צהובות שמבשלים אותם (לא מטוגן)+פתיתים (בערך כוס)
סה"כ יוצא צלחת בינונית גם 2 קובה וגם פתיתים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמות קלווריות - תגובה
אפרת סויסה הרוש09/01/2012בכוס פתיתים יש כ- 140 קלוריות .
אני משערת שבכל קובה אם היא ממולאת בבשר יש כ-80 קלוריות ,אבל מאוד תלוי בגודל שלהן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה אחרי לידהיעל09/01/2012
שלום.
אני חודשיים אחרי לידה ומניקה חלקית.
החלטתי להתחיל דיאטה כמו שצריך אחרי שעליתי בהריון13 קילו ובלידה ירדתי רק 4 קילו{תינוקת קטנה}.
בקיצור אחרי שבוע נשקלתי ולא ירדתי אפילו לא גרם!!!!!!!
למה? יכול להיות שהגוף מגיב אחרת בגלל הלידה?
בזמן רגיל הייתי יורדת.. :(
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה אחרי לידה - תגובה
אהרון רזון09/01/2012אכן, בחודשים הראשונים אחרי הלידה יש קושי בהרזיה וזה שונה מאחת לשניה. ייתכן ויקח עוד כמה חודשים עד לאיזון ההורמונלי המלא. בנוסף, חלים שינויים אנטומיים באיזור האגן וירכיים שמתגברים עם כל לידה נוספת, ושוב, מידת השינוי, קרי הגדלה, שונה באופן איניבידואלי. (ישנן נשים שעליהן ההריונות כמעט ולא משפיעות)
הדיאטה צריכה להיות מתונה ומאוזנת ולא פחות חשובה היא פעילות גופנית יומית מרובה בהתאם לכושר האישי ומגבלות רפואיות. (אם יש). אם תעשי מה שצריך, תראי תוצאות מוחשיות.
ולא לשכוח, הקצב לא חשוב, אלא ההתמדה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רזה עם אחוז השומן בגוף של 31.6ליאת08/01/2012
אני עושה פעילות גופנית פעמים עד 3 בשבוע
איך ניתן להוריד אחוז שומן גבוה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רזה עם אחוז השומן בגוף של 31.6 - תגובה
אהרון רזון08/01/2012בהנחה שהמדידה נכונה, זו תופעה שכיחה בקרב הדוגמניות שהן רזות (אפילו תת-משקל), אבל עם אחוז שומן יחסית גבוה בגלל שנמנעות מפעילות בונה שריר ולא אוכלות נכון.
בנוסף לפעילות אירובית, יש לבצע 3 פעמים בשבוע פעילות אנאירובית תחת הדרכה מקצועית ולהקפיד על תזונה נכונה. מומלץ ייעוץ פרטני על ידי איש מקצוע.
יחד עם זאת, הרכב הגוף מושפע רבות גם על ידי הגורם הגנטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחליף.קוראל08/01/2012
שלום,
בחורף יש דחף רציני למתוק, והפתרון שלי הוא בכול פעם שאני שותה משהו חם הדחף עובר.
הבעיה שאני שותה שתייה חמה 3-4 פעמים ביום בכול כוס כפית סוכר, כך שבעצם שבסופו של יום 80-100 קלוריות הן רק מסוכר, דבר שמצטבר בגוף ויכול להפוך לשומן.
הייתי רוצה לדעת האם יש איזושהי דרך להמתיק שתייה חמה באפס קלוריות?
(אני לא משתמשת בממתיקים מלאכותיים.)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחליף. - תגובה
אהרון רזון08/01/2012סטיביה - ממתיק טבעי נטול ערך קלורי. אפשר למצוא בחנויות טבע בצורת עלים יבשים, אבקה או נוזל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפחדת להשמיןאורלי08/01/2012
שלום. לפני כמה חודשים התחלתי בדיאטה וירדתי כ15 ק"ג תוך שלושה חודשים בערך עכשיו אני נמצאת בטיפול שבו אני אמורה לעלות במשקל למשקל תקין וכדי שהמחזור יחזור..כרגע אני במגמת עלייה ויש שיפור אבל אני נורא מפחדת להמשיך לעלות במשקל גם אחרי שאני אגיע למשקל התקין.האם זה יכול לקרות? ואם כן איך אפשר למנוע את זה ולהישאר במשקל היעד שהציבו לי?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפחדת להשמין - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי08/01/2012דניאל שלום,
קודם כל חשוב שתלמדי מהניסיון הזה ולא תרדי במשקל בעתיד בצורה דרסטית אלא בצורה נכונה ומגמתית. טוב שאת עולה שוב בצורה מסודרת כדי להסדיר את המחזור. חשוב שתעשי זאת בליווי איש מקצוע טוב (אני מבין שזה מה שאת עושה כרגע) והוא ידע למתן את הירידה עד עצירה בזמן הנכון וילמד אותך איך לשמור על משקל תקין על ידי תזונה מתאימה ופעילות גופנית.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהענבל08/01/2012
היי
ילדתי לפני שלושה חודשיים ולכן עדיין סוחבת תשעה קילוגרמים עודפים. לפני כשבוע החלטתי לקחת את עצמי בידיים מאז התאמנתי כל יום על מכשיר אלפטיקל (סקי) ביתי אימון מאומץ מאוד למשך שעה ביום. בנוסף התחלתי להקפיד על תפריט של 1000 קלוריות ליום. מאז לא רק שלא ירדתי במשקל אלא עליתי קילו!
במה אני טועה?
יש לציין שאני משתדלת במהלך היום חוץ מהאימון לצאת בטיול של כ-45 בחוץ עם העגלה.
בנוסף שמעתי על תוסף תזונה ל קרטינין שעוזר לשפר את שריפת הקלוריות מפעילות גופנית האם זה יעיל לדעתכם?
תודה מראש
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה - תגובה
אהרון רזון08/01/2012איזון הורמונלי מלא אחרי הלידה לוקח יותר משלושה חודשים , לכן קשה לרזות בשלב הזה. בכל מקרה 1000 קק"ל ליום זה מעט מדי, עלול להזיק לבריאות ולאיכות החלב (אם את מניקה), וכפי שאת רואה גם לא עוזר להרזיה. מה שכן, הפעילות הגופנית שלך מבורכת ואם תתמידי תראי בקרוב תוצאות מוחשיות.
עזבי תוספי תזונה למיניהם, הם לא עוזרים להרזיה, בטח שלא לטווח ארוך ועלולים גם להזיק. ראי מאמר ב"שאלות נפוצות בפורום".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות סידן ממולצת ליוםרינה ינקילביץ07/01/2012
שלום רב, יש לי אוסטיאופורוזיס ולכן אני אמורה לקחת 1200 מ"ג ליום (קראתי שבארצות שונות אחוז הסידן ליום שונה מארץ לארץ ויש ארצות שממליצות רק על 750 מ"ג) אני צורכת 1/2 כוס חלב בתוך דיסת קוואקר כל ערב ו- 2 גבעי יוגורט דנונה שהם נותניםם יחד 520 מ"ג סידן כמו בן אני לוקחת תוסף סידן שנותן 600 מ"ג כל ערב על קיבה ריקה ביחד עם פרי. אני צורכת גם ויטמין D האם יש לקחת אותו בנפרד מהסידן או ניתן לקחת אותו יחד (קראתי שאת ויטמין D יש לקחת עם מוצר שומני לספיגה יותר טובה) מה לעשות?? כמה מ"ג סידן יש בכוס חלב האם אין לקחת תוסף סידן עם יש מספיק מהמזון תודה עבור תשובתכם בנושא רינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמות סידן ממולצת ליום - תגובה
אהרון רזון08/01/2012תמיד עדיף לקבל את הרכיבים החיוניים ממזון טבעי. הספיגה של התוסף איננה אופטימלית כמו ממוצרי חלב.
קחי בחשבון שסידן נמצא בכמות גדולה גם בסרדינים. קופסת סרדינים (רצוי בשמן)
מכילה 450-600 מ"ג סידן. כמו כן בגבינת ריקוטה יש כמות משמעותית והיא גם יחסית דלת קלוריות.
את הקווקר (רצוי טבעי בצורה הגסה) מומלץ לבשל כמה דקות, אחרת, הוא מעקב את ספיגת הסידן.
גם ברוב המזונות מן הצומח יש סידן, אם כי ספיגתו פחות יעילה מאשר מן החלב וסרדינים.
תוסף וויטמין D עלול להיות בעיתי ויעילותו מוטלת בספק, מומלץ לקבל את הוויטמין מחשיפה לשמש ומדג סלמון.
גם בסרדינים יש וויטמין D.
בכוס חלב רגיל יש 200-250 מ"ג סידן, ובחלב מועשר 300-400.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראש שום במיקרוגלדורין07/01/2012
שלום לך
אני שמה ראש שום לדקה וחצי בערך כדי לרככו.
האם זה פוגע בערך התזונתי שבו?
פשוט אני לא מסוגלת לאכול אותו טרי אך שאני מרככת הוא מתקתק נפלא.
האם אני הורסת את הערך שבו?
בתודה מראש
דורין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראש שום במיקרוגל - תגובה
אהרון רזון08/01/2012מייחסים לשום סגולות בריאות כאשר אוכלים אותו חי. חימום במיקרוגל מפחית מערכו התזונתי. אגב, מומלץ להמנע או לצמצם את השימוש במיקרוגל מאחר והוא משפיע על התרכובות הטבעיות של המזון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקף בולמוסשירן07/01/2012
שלום
אני בת 20 והגובה שלי הוא 1.65
לפני כשנה שקלתי 64 ובמשך 6 חודשים הורדתי 10 קילו.. היתי נראית טוב אכלתי בריא ועשיתי את הדיאטה אך ורק עם ספורט ותזונה נכונה
עד לפני חודשיים וחצי נהיו לי התקפים של בולמוס מפחידים היתי מוצאת את עצמי מחפשת כל דבר במקרר ואוכלת פותחת את הארון מתוקים ולוקחת כל מה שבא ליד..
מלבד זה עליתי גם 3 וחצי קילו וכעת אני מתנדנדת על 55-56..
רציתי לדעת למה זה קורה כל ההתקפי אוכל האלה ? אני חייבת לציין שלפני חצי שנה לא היתי ככה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקף בולמוס - תגובה
אפרת סויסה הרוש07/01/2012הייי שירן
יתכן שההתקפי אכילה האלה באים כתוצאה מחסך של מאכלים מסויימים תקופה ארוכה.
תנסי כן לאכול מידי פעם מאכלים שאת אוהבת שנחשבים משמינים אבל כמובן בתדירות נמוכה .
אם את רואה שאינך מסתדרת וממשיכה לעלות במשקל אני מציעה לך לפנות ליעוץ אצל דיאטנית כדיי שלא תעלי הכל בחזרה וכדיי לקבל תמיכה והכוונה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתשובה
פשוטה07/01/201252 קילו על 1.65 הם משקל נמוך מידי ולכן גופך דרש ממך לעלות במשקל
כעת נראה כי את במשקל תקין ותוכלי לשמור עליו ללא בולמוסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרעיני דלעת(:06/01/2012
היי
קניתי גרעיני דלעת טבעיים ורציתי לדעת קודם כל האם אכן הם נחשבים לבריאים? מה היתרונות שלהם?
וכן מה הכמות המומלצת לשימוש?
תודה ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרעיני דלעת - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי08/01/2012שלום,
בהחלט בריאים, יש בגרעיני דלעת תכולה גובהה של ברזל שאם תאכלי אותם יחד עם פרי הדר, אז הספיגה של הברזל תהיה מיטבית.
הייתי אומר ש-50 גר' ליום זו כמות הגיונית.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובנוסף
אהרון רזון08/01/2012מכילים גם אבץ בכמות משמעותית וכמו כן מגנזיום ונחושת. הבעיה היא הזמינות הנמוכה של המתכות בגלל שהן נקשרות לחומצה הפיטית שבגרעינים. על מנת לפרק את הקשר ולאפשר ספיגה טובה, מומלץ להשרות אותם יממה לפני האכילה, וכאמור
לאכול יחד עם מזון עתיר וויטמין C.
הערך הקלורי הוא 550-580 קק"ל\100 גר. מאחר ואין לך בעית השמנה אפשר לאכול
50 גרם, כמוצע, אך יש להתחשב בסה"כ שומנים בתפריט היומי שצריכים להוות כ-30% מערכו הקלורי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד משהו
(:09/01/2012תודה על התשובות
בכפיות\כפות גם זה יוצא? כדי שייחשב כמנת שומן בגיוון במקום שמן זית או משהו אם רוצים מדיי פעם לגוון
ועוד שאלה-האם ניתן לקלות אותם במחבת למשך 2-3 דק' או שהם יאבדו מערכים החיוניים שלהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מציע לך
אהרון רזון09/01/2012לקנות 100 גרם ולספור כמה כפות\כפיות זה מכיל וכך תדעי בדיוק את הכמות בכף\כפית. תכולת השומן (הרוב רב בלתי רווי) הוא כ-50%. למשל, ב25 גרם גרעינים יש כ-12 גר שומן שהוא שווה ערך של כף שמן.
הקליה (אל תוסיפי מלח!) מפחיתה במידה מסויימת את איכות השומן, לעומת זאת משפרת את הספיגה של המתכות, וזה חשוב. אגב, מאחר והסידן מעקב את ספיגת המתכות, מומלץ לאכול את הגרעינים לא בסמוך למוצרי חלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הכוונה למתכות?
(:10/01/2012איזה מתכות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברזל, אבץ, מגנזיום, נחושת
אהרון רזון14/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפאין ומערכת הדםענת04/01/2012
אתמול בבוקר שתיתי כמות גדולה של קפאין, עקב מחסור בשינה ופעולה שהייתה חייבת להתבצע בתנאי לחץ.
על אף שלא ישנתי הרבה לפני, היה לי קשה להרדם בלילה (עברו 15 שעות מאז השתיה!)
כמו כן, יש לי כאבים עזים בורידים ברגליים (אני סובלת ממעט נפיחות באופן רגיל) כבר מאתמול בערב.
קראתי שלקפאין יש השפעה על מחזור הדם. האם צריכתו היא זו שיצרה את הכאבים הללו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפאין ומערכת הדם - תגובה
אהרון רזון04/01/2012לקפאין השפעה מובהקת על הלב וכלי הדם. הוא מעלה את הדופק ומרחיב את כלי הדם.
בשלב השני, כלי הדם מתכווצים, דבר שמסביר, כנראה, את הכאבים, כתגובה אינדיבידואלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

(1).jpg)
