מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כדורים מדכאי תאבוןלי26/12/2012
היי
אני בחורה בת 23 הורדתי ממשקלי קרוב ל30 קילו... אני כבר יותר משנה תקועה במשקל 56-57 אני רוצה להגיע ל50-52 ללא הצלחה :(
אני כבר מיואשת וניסיתי כל דבר אפשרי חוץ מלסתום את הפה.... מחפשת כדורים מדכאי תאבון טבעיים
בבקשה.... :(
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורים מדכאי תאבון - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי28/12/2012השמירה על המשקל היא ההצלחה האמיתית. תשתדלי להוסיף פעילות גופנית אינטנסיבית. כדורים מדכאי תיאבון תהיה הדרך המהירה להרוס את ההצלחה שלך.
שבת נעימה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נס או תה ירוקרויטל26/12/2012
שלום,
מבחינה תזונתית, לא דיאטטית.
האם עדיף לגוף לקבל נס קפה לא ממותק, או תה ירוק עם חצי סוכרזית ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזו שאלה לא בריאה...
הראל26/12/2012נס קפה וקפה שניהם מאוד לא בריאים לגוף, הם מונעים מהגוף לספוג סידן באופן מקסימלי ובאופן כללי הם נותנים דחיפה מלאכותית ללב, הוא פועל מהר יותר באופן פתאומי בגלל הקפה (קפה זה דבר ממריץ) ואחרי כמה זמן הגוף חוזר למצב הנורמלי. תה ירוק הוא מאוד בריא, מצד שני סוכרזית? סוכרזית זה כדור עם רעל, לידיעתך הסוכרזית הומצאה במהלך ניסוי על טילים והוא התגלה במעבדה כחומר כימי לכל דבר ואימצו אותו בשל העובדה שהוא מתוק וללא קלוריות. הסוכר מכיל בסך הכל 20 קלוריות לכפית, אך הוא גם לא כל כך בריא.
לסיכום, תשללי קפה, נס וסוכרזית. התה הירוק מאוד בריא (הכי עדיף זה תה צמחים) ותמצאי תחליף לסוכר כמו צמח הסטיוויה שמוכרים אותו כנוזל בסופר, הוא גם טבעי וגם בלי קלוריות, והוא מתוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלינצ'ס(:26/12/2012
האם בלינצ'ס נחשב לחלק מתזונה נכונה? לדוגמא אכילה פעם בכמה זמן בבוקר בלינצ'ס ממולא בגבינה (5%) ביצה אחת, קמח , חלב 1% זה בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלינצ'ס - תגובה
אפרת סויסה הרוש29/12/2012ניתן לשלב בלינצס בתפריט היום יום .כמובן כל דבר בכמות גדולה לא רצוי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשירן25/12/2012
אני בת 17 (עוד חודשיים וחצי בת 18), שוקלת 82 וגובה 1.65. אני מתאמנת במכון כושר פעמיים/ שלוש פעמים בשבוע.
בנוסף לספורט שאני עושה, אני רוצה גם לעשות דיאטה (ואני חייבת). בניתי לעצמי תפריט ואשמח לשמוע את הדעה שלכם, אם יש הערות או שאני צריכה לשנות משהו.
לפני הבית ספר: כוס תה/נס קפה.
בבית ספר: סנדוויץ מחיטה מלאה עם גבינה לבנה או חומוס.
(בימים ארוכים כשאני לומדת עד שלוש/ארבע אני לוקחת איתי תפוח ואוכלת אותו בשתיים)
צהריים: כוס פחמימה+סלט ירקות משתי עגבניות ושתי מלפפונים (עם טיפה מלח ובלי רטבים ושמן) וכוס תה.
ערב: סנדוויץ מחיטה מלאה עם חביתה מביצה אחת/ גבינה לבנה/חומוס+כוס תה.
יש לציין שיש לי חוסר בb12. אני בטיפול של זריקות. היה לי 138 ועכשיו עלה לי ל157 אבל זה עדיין נמוך, נשאר לי עוד 2 זריקות ו4 כבר עשיתי. אשמח לדעת איזה מאכלים יכולים להעלות לי את הb12 ואיך אני יכולה לשלב אותם בתפריט.
*אני לא אוכלת בשר ולכן גם אין בשר בתפריט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתם יכולים בבקשה לענות לי לשאלה?
שירן27/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת לא יכולה להתייחס לזה ככה
הראל27/12/2012את לא אוכלת נכון, גם אני צמחוני ולא חסר לי כלום. אני לא רוצה לזרוק לך כל מיני מאכלים או אבות מזון על רגל אחת. את נמצאת בחדר כושר ולא אוכלת חלבונים, לידיעתך יש המון תחליפים לעוף, בשר ודגים. את צריכה לאכול במקום זה קטניות (עדשים מכל הסוגים, אפונה, שעועית לבנה וכדומה) מעבר לכך תקחי כל יום כדור של ויטמין b12 כל כדור 1000 מילי-גרם, אל תזניחי את הגוף ואל תזלזלי באוכל. לכי לתזונאית והיא תבנה לך אחלה תפריט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה שניתקלתי בהשמרית24/12/2012
היי.
לאחרונה בשיטוטי באינטרנט נתקלתי בדיאטה חדשה, דיאטה תרסיס בשם ד"ר סימונס המקורי. מישהו שמע עליה? אשמח לשמוע חוות דעת.
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שמרית-
נינה24/12/2012חברות שלי עשו את דיאטה התרסיס אחת ירדה בחודש 10 קילו והשניה ירדה 7 קילו בחודש, הדיאטה הזו באמת עוזרת לירידה במשקל אבל היא מסוכנת! קראתי במחקר שאח"כ אין חלב בחזה בגלל הדיאטה הזו. וזה הורמון של הריון לא כדאי ולא מומלץ במיוחד אם את צעירה ומתכוונת ללדת ב"ה ... תעשי דיאטה אחרת בלי תרסיס ובלי שטויות רק דיאטה+ספורט ותראי תוצאות נפלאות מהר אם תשלבי כושר כל יום. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה הורסת
קרן25/12/2012ביצעתי את הדיאטה הזו ,
הפסיק לי המחזור , השמנתי הכל בחזרה, ומסת השריר שלי נהרסה
אז לשיקולך
אין לי מושג איך עוד היא נמצאת בשוק
היא ממש מסוכנת!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה בזמן דלקת בשתןדונה24/12/2012
שלום, רציתי לשאול בקשר לדיאטה או יותר נכון תזונה נכונה בזמן שיש דלקת בשתן. כבר כמה חודשים שאני סובלת מדלקת שבאה והולכת וזה מתחיל להימאס עלי. חשבתי אולי לנסות גם בעניין התזונה. אני לוקחת אנטיביוטיקה שלא עוזר הרבה והדבר היחיד שזה משפיע עלי זה שאני אוכלת יותר. ולאחרונה חשבתי אולי יש קשר גם למזון עם הדלקת?
אולי יש מזונות שלא כדי לאכול או לאכול יותר? ואולי יש מזונות שיכולים לעזור להעביר את הדלקת?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בשתן
אוהב אגוזים24/12/2012מנסיון, אכילת שום, עוזרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה בזמן דלקת בשתן - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי24/12/2012דונה שלום,
רצוי כל יום לצרוך יוגורטים ביו וגם חמוציות.
רצוי כמה שפחות שומנים מן החי.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
danab12224/12/2012לשתות הרבה מים (כ- 12 כוסות ליום)
4-6969736* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת בדרכי השתן
נועה25/12/2012אני לא יודעת אם יש קשר למזון שאת אוכלת, מה שכן חשוב שתקפידי על שתייה מרובה, לפחות 2 ליטר ביום.
מניסיוני אני יכולה לומר שמה שעוזר לי עם דלקות בשתן זה שמן אורגנו פראי, אני פשוט לוקחת כמוסה- שתיים וזה ממש משפר את ההרגשה. מציעה לך להתייעץ עם נטורופת בנושא, אני אישית קונה את של סולגאר בסופר פארם, אין צורך במרשם, אבל תמיד עדיף לשאול מישהו מוסמך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובות
דונה26/12/2012עוזר לי הרבה!
שוב תודה על התשובות המהירות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגוזי ברזילאוהב אגוזים24/12/2012
אני נוהג לאכול יום יום מנה יפה של מינים שונים של אגוזים. ברזיל, מלך, ושקדים. ממש יום יום. ובכמות. לאחרונה שמעתי שלא מוממלץ לצרוך אגוזי ברזיל מעל 2-3 יחידות ליום. שאלתי האם השמועה נכונה. אודה ואשמח לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגוזי ברזיל - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי28/12/2012אין סיבה מדעית לכך.
שבת נעימה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזהירות!!!!
יניב30/12/2012באינטרנט יש מומחים רבים שטוענים שזה לא בריא ואןלי מסוכן לכן תבדוק טוב באיטרנט ותראה שאסור יותר מ2-3...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש לכם ידע ברפוי אנטרוסופימאשה23/12/2012
אני נשלחתי מקופ''ח כללית לבעיית שומנים בדם. אי יכולת לסבול התופעות לוואי מהכדורים הסטטיניים. עברו מאז התחלת הטיפול שבועיים - מה אגיד לכם ? חיים אחרים ! גם המזון האסור והמותר,,,ואופן הבישול השתנה אצלי. כשלעצמי אני צימחונית למעלה מארבעים שנה. מצער בעלי חיים- אידיאולוגיה. מעונינת בתפריטים קלים להכנה,אם יש לכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר !אנטרופוסופי -כמובן.
מאשה23/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל נמוךלין23/12/2012
שלום. גובהי 1.65 ואני שוקלת 51.8
האם המשקל בסדר? או שזה נמוך מידי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל נמוך - תגובה
אפרת סויסה הרוש23/12/2012המשקל של תקין .את בטח לא צריכה לרדת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה נכונה1822/12/2012
שלום אני בת 20 (חיילת)
אני לא במשקל עודף.. אני במשקל תקין. קצת צמיגים כי אני לא מרבהלעשות ספורט.
בזמן האחרון אני אוכלת שטויות, המון פחמימות, או המון חלבונים
ולא יודעת איך לאזן את עצמי.
בצבא קצת קשה לגשת לדיאטנית כי הם עושים בעיות (בצבא כל הקטע הרפואי קצת לא יציב) וגם אם אין משקל עודף הם לא שולחים אף אחד לדיאטנית.
דיאטנית פרטית עולה המון כסף שאין לי.
רציתי לדעת אם יש איזהו תפריט שככה אני אוכל הכל מהכל, בלי להגזים..
האם תוכלי להמליץ לי על מתכונים בריאים? עצות איך לשמור על עצמי? מה כדאי ומה לא כדאי לאכול ובאיזה מידה?
אני שוקלת בערך 58-59 על 1.57
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה נכונה על רגל אחת
הראל23/12/2012באופן כללי מאוד את צריכה לאכול הרבה סלט (בכל ארוחה) עם כמה שיותר ירקות ועם כפית אחת של שמן ולא יותר. פחממות שעדיף שתצרכי אותן מדגנים מלאים כמו אורז מלא, כוסמת, בורגול, קינואה, פסטה מלאה (אל תאכלי אורז לבן או פסטה רגילה ולחם לבן וכאלה, לחם מקמח מלא זה מעולה, אך לא בהגשמה) בעיקרון את אמורה לאכול בכל ארוחה פחממות, בבוקר תאכלי 2 פרוסות לחם מקמח מלא, בצהריים ספל של דגנים מלאים אחרי שהם מבושלים (מה שכתבתי למעלה אורז מלא, כוסמת וכו׳) ובערב כוס אחת של דגנים מלאים. חלבונים מאוד חשוב, תאכלי בצהריים ובערב אם זה עוף או קטניות (אני צמחוני אז אני אוכל רק קטניות וזה מדהים ומאוד מאוד בריא!) דוגמאות לקטניות: שעועית לבנה, עדשים מכל הסוגים, מאש, אפונה גרגירי חומוס וכו׳ ותאכלי אותם בכמות כמו הפחממות (ספל שלם בצהריים וכוס אחת בערב). לגבי פירות: 3 פירות ביום, בוקר צהריים וערב, חשוב מאוד שתאכלי את הפירות בין הארוחות (שעתיים אחרי ארוחת הבוקר, שעתיים אחרי ארוחת הצהריים ושעתיים אחרי ארוחת הערב) ועם הפירות תאכלי גם זרעים, כלומר תאכלי ביחד עם הפירות גם אגוזים או שקדים, לדוגמא בכל פעם שתאכלי פרי תאכלי גם 5 אגוזים או 5 שקדים (יצא לך לאכול בסך הכל 15 אגוזים ושקדים ביום). כל מה שכתבתי הם רק דוגמאות לאבות המזון הבסיסיים והחשובים ביותר, כמובן שלא התכוונתי שתאכלי בארוחות רק חלבונים ופחממות, תשלבי עוד דברים שאת אוהבת, אבל סלט פחממות וחלבונים הם הבסיס לכל ארוחה. תשתי הרבה מים, אל תגזימי בכמויות של השמן ותמנעי כמה שאפשר ממאכלים מקמח לבן ומממתקים. תה עם סוכר זה ממש לא נורא, כפית סוכר מכילה רק 20 קלוריות.. בעיקרון יש עוד כמה דברים שתצטרכי לשלב, אבל בגדול זה מה שחשוב, כמובן שמעט גבינות ומעט ביצים למרות שאני ממש נמנע ממאכלים מהחי מסיבות בריאותיות ומוסריות. שיהיה בהצלחה ודרך אגב את ממש רזה לפי המשקל, אבל תעשי מה שאת מאמינה בו (:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טונהבנימין20/12/2012
שלום!
רציתי באמת לדעת לגבי הכמות שנמצא בטונה!!!
יש יותר מדי חברות שמייצרות טונות בשימורים וכלן רציתי לשאול את העניין הלא פתיר הזה!!
למשל: טונה סטארקיסט במים יש 24.8 גרם חלבון ל100 גרם מוצר, בעוד שבטונה שלהם בשמן יש 26 גרם חלבון ל100 גרם מוצר!
ויש גם את חברת ויליגר שאצלם הפערים גדלים בכמות של החלבון בין הטונה במים לטונה בשמן.
ועוד שאלה, אני מחפש כמה שיותר חלבון והוא לפי הערך התזונתי שהחברות רושמות תמיד נמצא בטונה שמן, האם אני יכול לסנן אותו במסננת דקה במיוחד ולשטוף אותו במים, ועדיין יישאר הכמות החלבון שרשום עליו?
לדוגמא: ויליגר בשמן יש 28 גרם חלבון ו8 גרם שומן, אם אשטוף אותו במסננת, יישאר לי 28 גרם חלבון וייעלם השומן שהיה בו?
או שהשמן שנמצא בכל השימורי הטונות פשוט מוסיף ערך חלבוני, ואם אוציא אותו, ככה הוא ייעלם?
ממש אשמח לתשובה מעמיקה ומובנת, תודה.
אמרתי שזה שאלה קשה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טונה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי21/12/2012בנימין שלום,
שמן לא מוסיף ערך חלבוני.
אם אתה מסנן טוב טוב את השמן שמוסף בשימורי טונה, נכון שתוריד חלק נכבד מהשומן אבל לא את כולו כי עדיין נשאר השומן של הדג עצמו.
אם בדקת ובאותה חברה בטונה בשמן יש יותר חלבון ל-100 גר' מוצר מאשר בטונה במים, לא יודע להגיד לך למה, קרוב לוודאי משתמשים באותו הדג בשני המקרים. בכל מקרה מבחינתך ולמרות כל החישובים שתעשה לגבי כמות החלבון הדרושה לך, הבדל של 2 או 3 גר' חלבון לא ישנו לא את בריאותך ולא את יכולתך לבנות שריר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת התריס ושריפת קלוריות בסיסיתשירית20/12/2012
אני בת 26 בגובה 161 ומשקל 51
עשיתי בדיקת דם tsh לבלוטת התריס- והתוצאה יצאה 0.71.
מה המשמעות? האם זה תקין?
האם חילוף החומרים שלי יחסית איטי?
(כי אני אוכלת בערך 1600 קלוריות ללא ספורט ועדיין שומרת על המשקל שלי !)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת התריס ושריפת קלוריות בסיסית - תגובה
אהרון רזון20/12/2012ההורמון בטווח תקין, יותר קרוב לגבול התחתון. מעיד על פעילות בלוטת התריס גבוהה מהממוצע, אבל לא פעילות יתר. לקבלת תמונה ברורה יותר יש לבחון גם את ההורמון T4. תוצאה גבוהה מהממוצע מאוששת את המסקנה הנ"ל.
פעילות גבוהה של הבלוטה תומכת בחילוף חומרים מהיר.
מבחינה בריאותית עדיף לאכול יותר ולבצע פעילות גופנית סדירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטת תה, תפוחטל19/12/2012
בת 15, משקל 41, גובה 1.43 שמעתי על שיטת דיאטה חדשה, התפריט היומי שלה הוא תה בבוקר ותפוח כל שאר היום.. האם דבר זה נכון לעשות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה
דרור20/12/2012במשקלך אל תחשבי בכלל על דיאטה ובטח לא כזאת שתיארת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן אבל
טל20/12/2012סליחה תיקון התבלבלתי, גובה 1.54
אני רוצה להוריד קילו או שניים, זה לא מסוכן או משהו פשוט זה מפריע לי בטן לא שטוחה, כשאני רואה שעליתי אפילו קילו אחד אני משתגעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם דיאטה של תה+תפוח ---
נינה20/12/2012תרדי מהר מהר במשקל אבל אח"כ תעלי כפול במשקל!!!! תעשי דיאטה נכונה +ספורט דיאטה קיצונית וחזקה כמו שתיארת תגרום לך גם לנשירת שיער ותחזיק מעמד בקושי כמה ימים ואח"כ תישברי ואת יכולה לאכול הרבה הרבה יותר ולרדת גם מהר מבלי לענות את עצמך... בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזהירות, את כבר בתת-משקל!
אהרון רזון20/12/2012את לא צריכה לרזות, אלא לעלות במשקל במידה מתונה. לא כל אחד\אחת יכול\ה להגיע לבטן שטוחה לגמרי, אפילו בתת-משקל (כמו אצלך). אל תהמרי בבריאות שלך, גשי לייעוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תהבנימין19/12/2012
הבנתי שלשתות כמות של תה ביום זה לא בריא מבחינת ספיגה של חלבון, ברזל וכ"ו.
איך הכי טוב לצרוך תה ביום, אני בחור מתאמן משקולות 3 פעמים בשבוע לצורך חיטוב, מתי לתזמן את השתיית התה ביום, ואם כן בכלל!!
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תה - תגובה
אפרת סויסה הרוש20/12/2012הקפאין שבתה מפריע ספיגת ברזל וסידן .ולכן אם אתה כן שותה תה תפריד את השתייה מזמן ארוחה המכילה ברזל או סידן.
ניתן גם לשתות תה צמחים שלא מכיל קפאין ואז אין הפרעה לספיגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
בנימין20/12/2012את זה אני יודע, השאלה מהו המרחק של התזמון שצריך לעשות בשתיית התה?
כמה זמן צריך שיהיה בין התה לארוחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
אפרת סויסה הרוש21/12/2012אי זמן מדוייק שיודעים עלי.אבל אם אתה רוצה לקחת מרווח ביטחון זה לפחות שעתיים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה חדשה - האם כדאי?יצחק רינסקי19/12/2012
קראתי במגזין מנטה על דיאטה חדשה שנקראת "המדריך האחרון חיים נכון". אני למודת דיאטות ואכזבות ולמרות שההוצאה הפעם לא יקרה אני מפחדת להתאכזב שוב. האם הדיאטה מוכרת לכם? מה דעתכם על השיטה? האם זה באמת נכון (לפי מה שנטען שם) שתזונה נכונה לא מספיקה וצריך גם לפתח מסת שריר שתצרוך אנרגיה מהשומן בגוף? האם זה אפשרי גם בגילי (אני בת 51)? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה חדשה - האם כדאי? - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי21/12/2012יפית שלום,
לא מכיר אבל נשמע משהו לא יוצא דופן. אני תומך בפעילות גופנית גם אירובית וגם כוח כדי להגיע לתוצאות אופטימליות בירידה במשקל. משמעות הדבר, הורדת שומן תוך כדי שמירה על מסת השריר. מבחינתי הורדת משקל שחלק נכבד מימנה הינה נוזלים ושריר זו טעות יסודית (לכן חשוב למדוד בצורה אמינה את הרכב הגוף כל חודשיים לפחות, אצלי בקליניקה כך נעשה). ניתן לבנות שריר גם בגילך אבל חשוב יותר לא לאבד אותו תוך כדי ירידה במשקל.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


