מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזונה נכונהגל27/11/2012
היי,
רציתי ללשאול לגבי התזונה שלי האם היא טובה?
בשלב הראשון אגיד שאני מתאמנת במכון כושר בממוצע כארבעה פעמים בשבוע.
ארוחת בוקר : לחמניה מחיטה מלאה + קוטג 3%
האם כדי להחליף לשתי פרוסות מחיטה מלאה? - הלחמניה משביעה אותי יותר לאורך זמן משתי פרוסות לחם
צהריים : חזה עוף + אפונה/ קישואים /שעועית ברוטב עגבניות + סלט ירקות
ערב: חביתה + סלט + גבינה/קוטג' 3%
או אבוקדו עם ביצה קשה + כפית מיונז לייט + סלט ירקות
בין לבין שותה נס קפה עם 1% חלב + סוכרזית
- מנשנשת במקסימום עד שתי פתי - בר / מיני גלידה דיאט ( 50 קלוריות)
* שותה המון מים
הגובה שלי הוא 1.65 על משקל 65 ק"ג ( מכיוון שאני מתאמנת במשך כמה שנים המסת שריר שלי יחסית גבוהה .. לא בדקתי )
אודה לתגובה,
יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה נכונה - תגובה
אהרון רזון27/11/2012ארוחת בוקר : לחמניה מחיטה מלאה + קוטג 3%
****+ פילפל אדום או ירק אחר
האם כדי להחליף לשתי פרוסות מחיטה מלאה? - הלחמניה משביעה אותי יותר לאורך זמן משתי פרוסות לחם
****לא משנה, אבל אם הלחמניה משביעה יותר זה עדיף.
צהריים : חזה עוף + אפונה/ קישואים /שעועית ברוטב עגבניות + סלט ירקות
****סלט הירקות צריך להיות מגוון, עדיף כמנה ראשונה
ערב: חביתה + סלט + גבינה/קוטג' 3%
****חביתה ללא שמן
או אבוקדו עם ביצה קשה + כפית מיונז לייט + סלט ירקות
****רצוי להחליף את המיונז בשמן איכותי
בין לבין שותה נס קפה עם 1% חלב + סוכרזית
****כמה שפחות (נס) קפה, ואם תוכלי לוותר, זה עדיף.
- מנשנשת במקסימום עד שתי פתי - בר / מיני גלידה דיאט ( 50 קלוריות)
****פרי במקום מיני גלידה. מומלץ 2-3 פירות ביום
* שותה המון מים
******גם המון מים לא טוב. אין להגזים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
גל27/11/2012לגבי הירקות.. אני אוכלת מללפון עגבניה ופלפל ירוק גם בצהריים וגם בערב.. עדיין כדי להוסיף בבוקר ירק מסוים? למשל עגבניות שרי?
ובנוגע לפתי - בר .. שתי יח' יכולות להזיק לירידה במשקל?
* מים שותה עד 2 ליטר ( אני רצה, מה שמגביר את הצימאון )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
אהרון רזון27/11/2012לגבי הירקות.. אני אוכלת מללפון עגבניה ופלפל ירוק גם בצהריים וגם בערב.. עדיין כדי להוסיף בבוקר ירק מסוים? למשל עגבניות שרי?
*****רצוי ירקות בכל ארוחה עיקרית. זה בריא וגם עוזר להרזיה .
ובנוגע לפתי - בר .. שתי יח' יכולות להזיק לירידה במשקל?
****זה לא דיאטטי ולא כל כך בריא. הייתי מסתפק באחד. עדיף להחליף בלחם\קרקר מלא.
* מים שותה עד 2 ליטר ( אני רצה, מה שמגביר את הצימאון )
****זה בסדר. אם את עדיין צמאה, אפשר ורצוי יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי חלב ותחליפיושני26/11/2012
היי
אני בתהליך של להפסיק עם מוצרי חלב כי אני מבינה שזה מאוד לא בריא
מבחינת חלב, חלב סויה זה תחליף טוב?
יש איזשהו תחליף לגבינות ומעדנים שאתם יכולים להמליץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצרי חלב ותחליפיו - תגובה
אהרון רזון26/11/2012אין תחליף אידאלי למוצרי חלב. להם יש ערך תזונתי רב ומקור מועדף לסידן. רק מי שסובל מאי סבילות מוחלטת ללקטוז, מחוסר ברירה, צריך למצוא תחליפים.
ידוע שיש טרנד נגד מוצרי חלב בהובלת נטורופתים המביאים נימוקים מופרכים ומסתמכים על מחקרים מסויימים, כנראה מבוססים על אידאולוגיה.
רוב המחקרים הרציניים שנעשו על ידי מכוני מחקר בעלי שם, לא רק שלא פוסלים צריכת מוצרי חלב אלא מעודדים.
חלב סויה בצריכה יומיומית משמעותית יכול להיות בעיתי לאנשים אלרגיים לסויה ובנוסף מכיל פיטואסטרוגנים עלולים לשבש את האיזון ההורמונלי.
תחליף יותר בריא לסידן זמין הם סרדינים (כולל עצמות). בהרבה מוצרים מן הצומח יש כמות משמעותית של סידן אבל ספיגתו אינה יעילה בגלל נוכחות נוגדי ספיגה (חומצה פיטית, חומצה אוקסלית).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלורן25/11/2012
היי
התחלתי להתאמן לאחרונה (ספינינג 3 פעמים בשבוע)אני לא עושה תפריט מסודר אני פשוט משתדלת לשמור עד כמה שאפשר.רציתי לדעת אם לאכול גרנולה -2 כפות בבוקר כארוחת בוקר,ו2 כפות לאחר האימון (או לפני?) יפגעו לי בירידה במשקל כי לפי מה שהבנתי גרנולה לא באמת בריאה ודיאטתית כמו שהרבה חושבים.
קניתי גרנולה שערך הקלוריות שלה ל100 גרם הוא 379 זה המון לא?עדיף לוותר?או ש4 כפות ביום לא באמת יזיקו...תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אהרון רזון26/11/2012לגרנולה מתועשת יש להתייחס כאל ממתק. לא יותר מפעם ביום, ורצוי לא כל יום. גרנולה לא יכולה להוות ארוחת בוקר. יש לאכול ארוחת בוקר מזינה המכילה ירקות, פחמימות מורכבות וחלבון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פירות/24/11/2012
היי רציתי לדעת איזה פירות ואפשר גם ירקות יש בהם הכי מעט ערכים תזונתיים ואיזה הכי הרבה?
בעיקר פירות חורפיים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - תחליף לפסטרמהעומרי24/11/2012
היי
אני אוהב פסטרמה הודו בקופסה בגלל הנוחות.
אין צורך לבשל או להתעסק איתו, זה בקופסה...מוכן...אוכלים פרוסה פרוסה כמו גרעינים.
ככה אני אוכל אותו, אני אוכל 200 גרם מזה ביום.
הבעיה שאני מבין שיש בו צבעי מאכל טבעיים וחומרים משמרים.
יש פסטרמה או בשר אחר באותה רמה של נוחות (שאפשר לאכול ישר מקופסה בלי להתעסק) והוא פחות מזיק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחליף לפסטרמה - תגובה
אהרון רזון24/11/2012כל פסטרמה מתועשת מכילה רכיבים לא בריאים ולרוב בשר לא איכותי. 200 גרם כל יום, זה יותר מדי גם בלי קשר לנוכחות חומרים אלה, צריך להשאיר מקום לגוון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחליף לפסטרמה - תגובה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי24/11/2012ממש לא לעניין לאכול כל יום כאלה כמויות של פסטרמה. בכל מקרה עדיף חזה הודו מנתח שלם, לפחות לא תאכל אוסף של שאריות בשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוטנים קשורים להפרעות ריכוז?רוי24/11/2012
היי,נאמר לי שבוטנים גורמים להפרעות קשב וריכוז..
האם דבר זה נכון.
(השאלה קשורה לפורום זה?)
תודה רבה !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוטנים קשורים להפרעות ריכוז? - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי24/11/2012שלום,
לא שמעתי או קראתי על כך. לא נשמע סביר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם קוקוסרבקה24/11/2012
שלום רב 1 יש לי שאלה האם קרם קוקוס הוא שומן בריא או שומן טראנס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם קוקוס - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי24/11/2012שלום רבקה. שומן קוקוס הוא לא שומן טרנס אבל הוא אחד השומנים הרווים (כמו שומן מן החי) היחידים בצומח.
שבת נעימה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני אוכל נכוןאלכס24/11/2012
שלום אני ילד בן 14
גובה 1.69 ומשקל 60
ספורט באופן ביוני ומטה
פעם הייתי אוכל איך שרציתי ללא תקנה כל דבר שהתחשק לי אכלתי
ובחודשים האחרונים משהו נכנס בי והחלטתי לשנות את התפריט שלי ואני רוצה לדעת האם התפריט הזה בסדר בשבילי
ארוחת בוקר
לחם קל
דגני בוקר של קוואקר 30 גרם
כוס חלב
תפוח
ארוחת צהריים
2 חסות
מלפפון
2 בורוקולי
לחם קל
כף חומוס
2 חתיכות של בשר הודו אפוי
5 כפות של קוסקוס
וכף בינונית של שמן פשתן על כל הארוחה
לקינוח
אפרסמון
וגוייאבה
שעה אחרי הארוחה אני שותה כוס תה ירוק של ויסוצקי
שעה אחרי התה ירוק- ביניים
חטיף אנרגיה נסטלה פיטנס
יוגורט
ארוחת ערב
חביטה עושיה עם כף בינונית של שמן קנולה
עץ הזית פלוס מועשר בויטמין די
2 חסות
לחם קל
שעתיים לפני שינה
דגני בוקר קווארקר 30 גרם
יוגורט עם תוספת גדנים במכסה למעלה של יופלה
האם התפריט שלי בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אני אוכל נכון - תגובה
אהרון רזון25/11/2012הכי חשוב לגיל ולנתונים שלך להרחיב את הפעילות הגופנית.
התזונה טובה בד"כ. מומלץ לגוון את הירקות, הוסף פילפל אדום, עגבניות, גזר ועוד.
דגנים טבעיים עדיפים על דגני בוקר מתועשים, כמו כן רצוי לוותר או לצמצם חטיפים.
עדיף ביצה קשה על חביתה (צריך להמנע מטיגון).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמה לניתוח שרווללילך24/11/2012
שלום,
אני בחורה בת 28 ,גובה 160, משקל 84 הbmi שלי הוא 32.82 ,
שומרת על תזונה , מתאמנת 4 פעמים בשבוע , אומנם הצלחתי לרדת בצורה ממש איטית במשך שנתיים 20 קילו , אבל מזה חצי שנה אני לא יורדת פחות ממה שכבר ירדתי, כמובן בעקבות זה מגיע הייאוש, החוסר ביטחון והדיכאונות שסביב זה.
זה ממש מסתכל!
כמו כן לאחרונה התחלתי לסבול מכאבי מפרקים ממש חזקים ברגלים ונפיחות ברגליים, עברתי בדיקות הכל תקין , אין לי בעיות עם בלוטת התריס, היא טיפה נפוחה אבל על פי טענת הרופא זה תקין, לא סובלת מלחץ דם או כולסטרול.
ולמען האמת דיי נמאס לי להילחם עם זה , גדלתי כילדה נורא שמנה והתמודדתי מאז עם ההשמנה הזו ואין לי כוח יותר.
אני שוקלת לעבור ניתוח שרוול , השאלה שלי האם אני מתאימה לעבור את הניתוח למרות שחסר לי 2 נקודות ב- bmi?
אודה לתשובה
לילי :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון25/11/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_ניתוחי_קיצור_קיבה-השמנה_חולנית' id=link]ניתוחי קיצור קיבה-השמנה חולנית[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקלמילי23/11/2012
אני בת 26 1.68 משקל 74
שאלתי היא האם הגיוני שאחרי ארוחה אני עליתי על משקל והמשקל היה קילו וחצי יותר ממה שהיה בבוקר ?
שאלה נוספת היא האם בזמן המחזור הגוף עולה במשקל?
כמה אני צריכה להוריד במשקל על מנת לא להיות בעודף משקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל - תגובה
אפרת סויסה הרוש24/11/2012כמובן שיש הבדלים בין שקילת בוקר לערב ויתכן של קילו וחצי.
לפהיי מחזור לעיתים יש עליינ במשקל עקב צבירת נוזלים ,זה מאוד אינדיודואלי כמה תעלי
אם בכלל.
לגבי המשקל גם אם תרדי ל- 70 ק"ג תהייה ב- BMI תקין .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה וחשובה לגבי גניקומסטיהאנונימי20/11/2012
אני בן 15, סובל כבר בסביבות שנתיים מגניקומסטיה שהרופא הגדיר אותה כקלה. לא קיימת בעיה של שומן, אלא של גוש שתקוע, לא כואב (אך כאב בהתחלה, כשרק גיליתי את הגוש מלפני שנה וחצי - שנתיים) ודי גדול ומפריע לטעמי. שמעתי על ריפוי בעזרת אוכל ותרופות. תוכלו לתת לי מידע על כך? אהיה אסיר תודה. יום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה וחשובה לגבי גניקומסטיה - תגובה
אהרון רזון25/11/2012בד"כ, הפתרון ניתוחי. לא ידוע לי על פתרון תזונתי לבעיה שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיית מים בחורףשני20/11/2012
רציתי לדעת עד כמה שתיית נוזלים בחורף חשובה? האם באותה מידה כמו בקייץ? או שיש להפחית בכמות? יש ימים שאני נרדמת עם רדיאטור ומתעוררת באמצע הלילה מאוד צמאה, זה מסוכן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתיית מים בחורף - תגובה
ליטל סמואל-לוי20/11/2012שתיית נוזלים בחורף חשובה בדיוק כמו שתייה בקיץ (גם אם אנחנו פחות צמאים!), רק שבחורף בדרך כלל אנחנו פחות מאבדים נוזלים דרך הזעה ולכן אולי צריכים קצת פחות נוזלים.
ביום רגיל אם לא עושים פעילות גופנית ולא מזיעים - ליטר וחצי - שתיים יכולים להספיק.
רדיאטור יכול באמת לייבש, אבל אם את מקפידה לשתות בלילה ובבוקר זה לא מסוכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומרים שרדיאטור
רונית21/11/2012לא מייבש ולכן הוא טוב לחדרי ילדים..אבל אני לא הייתי מסתמכת על זה. תראי עד לפני חודש בערך בקושי הייתי שותה מים (חורף/ קיץ זה לא היה משנה) הייתי שוכחת ומעדיםה כמובן לשתות דברים אחרים...תראי אין ספק שבקיץ צורכים יותר מים אבל חשוב לא פחות להקפיד לשתות גם בחורף...ובקשר לרדיאטור - ממליצה לך לחמם את החדר לפני ולא לישון איתו, אבל החלטה שלך :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדה במשקלמיקי19/11/2012
היי. לפני חמישה שבועות נרשמתי לשמרי משקל והתחלתי את דיאטת הנקודות.
עד עכשיו ירדתי 4.2 ק"ג ובאופן כללי אני מרוצה מהקצב.
יש לי מספר שאלות עקרוניות :
- ידוע שבתקופת המחזור הגוף צובר נוזלים שמשפיעים על המשקל. מהי עליה נורמאלית בזמן מחזור? מתי רואים את העליה? לפני/בזמן/אחרי? אחרי כמה זמן הגוף נפתר מהנוזלים האלה?
- זה נכון שאם אני אוכל את אותה כמות הנקודות (או קלוריות לצורך העניין) מפחמימות, הירידה תהיה יותר איטית ממצב בו אני אוכל יותר חלבונים? אני לא מדברת על דיאטת דלת/נטולת חלבונים, אלה על צמצום פחמימות (למשל במקום 5 פעמים בשבוע א.צהריים עם פחמימות אני אוכל רק 3 פעמים בשבוע)
- ביום שישי האחרון אכלתי קצת יותר מכמות הנקודות המותרת (40 במקום 26) בשבת וראשון הצלחתי לקזז קצת (לממוצע של 28) ו בכל זאת עליתי היום על המשקל וראיתי עליה של חצי קילו מיום שישי. הגיוני? זו עליה של שומן או של נוזלים/תכולת מערכת עיכול וכו..? במקרה של חריגה, אחרי כמה זמן המשקל יחזור לעצמו?
אודה לתשובה
מיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי פרטים
מיקי19/11/2012בת 33, 1.55 מטר, שוקלת 69 ק"ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילגתם עלי.
מיקי29/11/2012אולי בכל זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורדה במשקל - תגובה
ליטל סמואל-לוי03/12/2012עלייה לפני ובזמן מחזור היא די אינדיביואלית אבל בממוצע אני רואה בין 1-1.5 ק"ג. יש כאלה שהעלייה מתחילה שבוע לפני. ויש כאלה שכמעט ולא רואים עלייה.
אין טעם להישקל כל יום גם במהלך דיאטה כי השינויים במשק הנוזלים בגוף יכולים למסך על עלייה או ירידה במשקל. לפיכך התדירות המינימלית היא אחת לשבוע באותו יום ובאותה שעה - ואז אפשר לקבל מושג קצת יותר טוב. בכל מקרה צריך לזכור שמודבר בגוף חי עם שינויים במשק הנוזלים, ועם צריכה משתנה של מלחים ושינויים הורמונליים לכן העלייה שראית מיום שישי יכולה להיות מנוזלים או מרקמת השומן או שניהם.אני מאמינה שאם תחזרי לממוצע הנקודות שלך תחזרי למשקל יחסית מהר כי לא הייתה לך סטייה מאוד גדולה. תשקלי אחת לשבוע לא יותר.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירקות בלי הגבלהמאי19/11/2012
האם מותר לאכול ירקות (מלפפונים,פלפלים וכו') בלי הגבלה? זה לא יעלה אותי במשקל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירקות בלי הגבלה - תגובה
ליטל סמואל-לוי20/11/2012ירקות דלים יחסית בקלוריות ולכן פחות "משמינים" ממזונות אחרים. בדרך כלל אם אוכלים ירקות אוכלים פחות מזונות אחרים, זה עוזר לרדת במשקל. למשל - מלפפון מכיל 10-20 קק"ל, פלפל 20-40 קק"ל וכו'...
בקיצור - "בלי הגבלה" זה ניסוח לא מדויק. צריך לומר "במקום".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקטוז כתוסף בכדורים...?!יוסי18/11/2012
שלום,
אני מאובחן,כבן אדם עם צליאק.
מעולם לא עברתי בדיקה לרגישות ללקטוז,אבל...לאחר ששמתי לב,כי לאחר שתיית חלב,ו/או אכילת מוצרי חלב,אני סובל מכאבי בטן ותכיפות גבוהה להיכנס לשירותים - הבנתי כי כנראה;אני רגיש גם ללקטוז/מוצרי חלב בכלל.
רשמו לי 2 כדורים (לא בשביל טיפול ברגישות ללקטוז),אשר מכילים ביחד כ200מ"ג לקטוז - בנוסף לחומר הפעיל,אשר מצוי בכדורים אילו.
א.שאלתי היא:האם כמות זו של לקטוז (המצויים כחומר לא פעיל בכדורים הנ"ל),הינה משמעותית ביחס,לכמות הלקטוז,אשר מצויה בכוס חלב,או אכילת מוצרי חלב לדוגמא - ולכן מומלץ לי להפסיק ליטול כדורים אילו?
ב.בכלל כמה לקטוז (במ"ג,או גרמים) מצוי בכוס חלב לדוגמא,ו/או בגבינות קשות לדוגמא?
תודה רבה מאוד מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקטוז כתוסף בכדורים...?! - תגובה
אהרון רזון21/11/20121. הכמות זניחה. יכולה להשפיע רק במקרה של אי סבילות מוחלטת ללקטוז (מצב נדיר).
2. כוס חלב (200 מ"ל) מכיל כ-9 גר לקטוז.
100 גר גבינה רכה, למשל קוטגי 3%- 5% שומן 2 - 3 גר לקטוז.
בגבינות קשות, פחות מ-1 גר לקטוז ל100 גר מוצר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

