מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהשחר14/01/2013
אנילא מבינה למה אומרים לאכול ירקות ללא הגבלה.
כי ת'כלס גם בירקות יש קלוריות לא?
לא הרבה אבל יש.ואם אני יאכל את זה ללא הגבלה סביר להניח שאני ייעלה כמה גרמים.
אז אפשר לאכול ללא הגבלה במשך היום אם נגיד אני רעבה עד לארוחה הבאה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשחר לגבי הירקות
דונלד טרמפ14/01/2013לירקות יש ערך קלורי זניח ביותר לעומת כל סוג מזון אחר, מעבר לכך הירקות והפירות מזרזים את קצב חילוף החומרים, מזינים את הגוף בהרבה מאוד תכונות מדהימות ועושים רק טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה גם ממנהלי הפורום
שחר16/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
אהרון רזון17/01/2013בכל מזון יש קלוריות, כולל בירקות אבל בכמות קטנה יחסית למאכלים אחרים. אפשר לאכול את רוב הירקות כמעט ללא הגבלה מתוך הנחה שזה בא על חשבון מאכלים בעלי צפיפות קלורית גבוהה יותר, כלומר אם אוכלים יותר ירקות, אוכלים פחות דברים עתירי קלוריות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת מאוד!יעל13/01/2013
שלום,
אני שמונה חודשים אחרי לידה,עשיתי בדיקות דם והם תקינות,
יש לי נשירת שיער מהגבה,אני ממש מודאגת,מה לעשות,האם אני צריכה לאכול משהו מסויים,כדי לגרום לצמיחה,הגבות נושרות לי ואין לי צמיחה,הקוסמטיקאית אמרה לי שזה בגלל תזונה לא נכונה,מה עליי לעשות?????????
אני ממש בדיכאון
בבקשה תעזרו לי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה דילגתם עליי???????מחכה לתשובה!
רוית14/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש לא בסדר שרק עליי דילגתם!!!!!!
רוית17/01/2013יכולתם לרשום בצורה מנומסת שאין לכם פיתרון לזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודאגת מאוד! - תגובה
אהרון רזון17/01/2013לנשירה יכולות להיות הרבה סיבות, בין היתר שינויים הורמונליים בעקבות הלידה.
אם כי גם חסרים תזונתיים יכולים להוות סיבה לתופעה (אבץ, ברזל, וויטמין B12 B3, B6, נחושת), לפני שפונים לדיאטן\ית לבניית תפריט מתאים, מומלץ בירור על ידי רופא עור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהרחלי12/01/2013
היי אני בת 14 גובה 1.56 ואני שוקלת 60 קילו ואני רוצה לרדת לפחות בין 6-7 קילו וקשה לי קשה לי נורא אני בקושי אוכלת הפסקתי עם לחם בכלל גם לא לחם קל מחיטה מלאה בלי מתוקים בלי שתייה מתוקה אוכלת 2 ארוחות קטנות ביום ואני עושה ספורט 3 פעמים בשבוע ואני לא מצליחה לרדת אז אולי אם אני יקיא אחרי כל ארוחה או ישתמש בכדורים משלשלים זה יעזור לי אני ממש לא יודעת כבר מה לעשות התייאשתי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה - תגובה
ליטל סמואל-לוי13/01/2013הי רחלי,
התסכול שלך ברור לגמריי ועדיין הקאות ומשלשלים הם ממש לא התשובה.
הנזק שתגרמי לעצמך (פגיעה במעי ובחילוף החומרים, חולשה, התייבשות, מחסור בויטמינים, שיבוש במחזור...) הוא הרבה יותר גדול מהתועלת אם בכלל יש כזו.
לאור גילך ולאור הנתונים האנטרופומטריים (גובה, משקל) אני ממליצה לך בחום לבצע בדיקת קצב חילוף חומרים - בדיקה שמאפשרת לדעת בדיוק כמה קלוריות גופך אמור לצרוך ולהתאים תפריט אישי לפי התוצאה.
כדי לעשות את הבדיקה ולקבל את הייעוץ את צריכה לפנות לדיאטן/נית.
ההתאמה תעזור בכך שתדעי בדיוק כמה את צריכה לאכול, באיזה קצב פחות או יותר תרדי במשקל (יחד עם הפעילות) ויחד עם זאת לא תפגעי בגוף שלך - בחילוף החומרים בכמות חומרי המזון הויטמינים והמינרלים (ברזל וסידן!!) שאת צריכה - בעיקר בתקופת ההתבגרות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליטל
רחלי13/01/2013ליטל ממש ממש תודה עזרת לי ויש לי עוד כמה ימים תור לדיאטנית קלינית תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחינה גולמית(:11/01/2013
היי
רציתי לדעת האם טחינה גולמית מ-100% שומשום טהור אך לא טחינה גולמית משומשום מלא גם היא נחשבת לבריאה ומקור לשומנים טובים?
אני יודעת שכמות הסידן בה נמוכה הרבה מאשר בטחינה משומשום מלא אבל בכל זאת האם היא גם בריאה או שצריך רק לצרוך מהמלא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחינה גולמית - תגובה
אהרון רזון12/01/2013אם כבר אוכלים מזון כל כך עתיר קלוריות, אז כדאי שיהיה בצורה אופטימלית מבחינה תזונתית. ייתכן שבטחינה מלוטשת גם איכות השומן נפגמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילה בליליהרות11/01/2013
שלום
אנינמצאת במוקה מאוד קשה שנים רבות אני מתעוררת באחת בליליה ואוכלת עוגיות או לחם וחוזרת לישון.
אני מודעת לאכילה ולא יכולה לשלוט בה.
אני עושה דיאטה וזה הורס לי אותה
זקוקה לעזרה. בדיקות דם שלי תקינות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון12/01/2013לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_הפרעות_אכילה' id=link]הפרעות אכילה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת ירקות בלי הגבלהאיילה11/01/2013
שלום,
אני שומעת כל הזמן דעות שונות בנושא ואני לא יודעת מה לעשות...
האם מותר לאכול ירקות בלי הגבלה? אי אפשר להשמין מזה? האם פלפל אדום/כתום/צהוב/ירוק נכללים בקטגוריה הזו וניתן לאכול מהם בלי הגבלה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילת ירקות בלי הגבלה - תגובה
אהרון רזון12/01/2013עקרונית, אפשר להשמין מכל סוג מזון, כול עוד נוצר מאזן אנרגיה חיובי.
התפיסה שירקות ללא הגבלה לא משמינים נובעת מן ההנחה שרובם (כולל פלפל אדום\צהוב\כתום\ירוק) בעלי צפיפות קלורית נמוכה, ממלאים טוב את הבטן ובאים על חשבון מאכלים יותר עשירים בקלוריות. זה נכון לגבי מי שאינו סופר קלוריות.
לעומת זאת, מי שסופר קלוריות לא יכול לאכול ירקות ללא הגבלה מעבר להקצבה הקלורית, אלא צריך לכלול גם אותם בתפריט תוך התחשבות בערכם הקלורי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקלמיטל10/01/2013
שלום בת 28 בריאה שוקלת כרגע 54 גובהי 1.59
לפני חודשיים שקלתי 52.5 - עליתי במשקל כי הפסקתי לעשות פעילות גופנית כי התחלתי ללמוד. לפני כן הייתי בחדר כושר 3 פעמים בשבוע
אציין שאני לא אוכלת בשר ולא דברי חלב
ביצים ודגים אני אוכלת ( גם ביצים לא ככ... )
מאוד שומרת על אוכל - לא אוכלת שטויות ( עוגות , חטיפים, עוגיות וכו) לא שותה את הקפה/נס עם סוכר.. אוכלת המון קטניות : חומוס, עדשים, שעועית.... הרבה סלטים, לחם - רק חיטה מלאה. בקיצור מאוד שומרת אבל אני לא מצליחה לרדת למשקל שהייתי :(((
בבוקר - שותה קפה עם חטיף אנרגיה (100 קלוריות בלבד) בעבודה - חצי סנדביץ עם חביתה או תפוח , בצהריים - ארוחת צהריים - אורז , סלט , דג.... , בערב אוכלת לחם עם אבוקדו/חומוס/ חביתה, סלט או מרק ( אני מודה לפעמים בא לי משהו מתוק ואני לוקחת פרוסת לחם עם נוטלה...
עוד אוסיף כי אני עובדת משרה מלאה ויושבת הרבה... אני עולה רק במדרגות ולא במעלית אבל לא יוצא לי הרבה לעלות במדרגות... מנסה ללכת מהתחנת אוטובוס הרחוקה יותר הבייתה אבל אני עדיין לא מצליחה להוריד:(
אשמח לקבלת עצה
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע לא עונים ?
מיטל14/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירידה במשקל - תגובה
אהרון רזון17/01/2013אם שום דבר לא השתנה בתפריט שלך, כלומר ההכנסה הקלורית נשארה קבועה, ההסבר לעליה במשקל הוא הירידה בהוצאה הקלורית עקב הפחתת הפעילות הגופנית.
התהליך הזה הביא ליצירת מאזן אנרגטי חיובי שהוא תמיד גורם להשמנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזון בארוחת צהריםתמר10/01/2013
שלום לכם,
אני לא מעונינת לעשות דיאטה להרזיה, אבל משתדלת לאכול בריא.
התחלתי בזמן האחרון לאכול גם דוחן, קינואה, כוסמת (קצת מאסתי בפסטה ואורז). השאלה האם הם נחשבים כפחממות או חלבונים?
ארוחת הצהריים שלי מורכבת ממנת בשר (בדרך כלל בשר אדום)+ תוספת שאמורה להיות פחמימתית. השאלה היא האם המזונות שציינתי קודם נחשבים כפחמימות או שזו ארוחה עשירה מדי בחלבונים? ואם היא עשירה בחלבונים ועניה בפחמימות, מה זה בעצם אומר?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזון בארוחת צהרים - תגובה
אפרת סויסה הרוש13/01/2013קינואה וכוסמת הם אכן פחמימות ומנה ממוצעת סבירה לארוחה אם את רוצה לשמור על המשקל הן כ- 6 כפות לאחר בישול .
אני מקווה שהבשר האדום שאת אוכלת הוא רזה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמהשרה09/01/2013
אני מבשלת ל5ימים אוכל כמו עוף בתנור שעועית ירוקה מרק עוף ואורז האם זה בסדר וזה לא מאבד מערכו והויטמינים עשזה במקרר 5 6 ימים כי הרי עכשיו חורף אשמח ךתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים
שרה10/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה - תגובה
אהרון רזון12/01/2013עד 4-5 ימים בטמפרטורה קרובה לאפס מעלות הערך התזונתי נשמר במידה סבירה.
כמובן שמבחינה זו והטעם, עדיף לאכול באותו יום או למחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקל וסטרואידיםדיקלה08/01/2013
שלום רב!
זה כבר 4 שנים שאני לוקחת קורטיזונים בגלל דלקת פרקים כמובן שהעליתי המון במשקל...{15 קילו} בשלושה חודשים האחרונים אני מבצעת פעילות גופנית במכון כושר ארבעה ימים בשבוע כל יום שעה עברתי לאוכל בריא ומלא ואני לא רואה שום תוצאות... יש לי תנודות במשקל ירידה של 2 קג אחכ אני עולה קילו מה קורה פה עזרה בבקשה אולי יעוץ לתפריט מאוזן. אני מתוסכלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל וסטרואידים - תגובה
אפרת סויסה הרוש13/01/2013אכן את צריכה תפריט מאוזן וכמובן לא לבנות תפריט על דעת עצמך ולכן אני ממליצה לך לגשת ליעץ אצל דיאטנית קלינית שתבנה לך תוכנית מתאימה תוך התחשבות בתרופות שאת לוקחת ,אורח החיים שלך והספורט כמובן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דגני בוקר קווקארליאור07/01/2013
דגני בוקר של קוואקר האמריקאית , האם הנתונים הנ"ל טובים
אני מעוניין לאכול אותם בכל בוקר כדי להנות מהסגולות של שיבולת השועל:
78.6 גרם פחמימה ל100 גרם
שומנים 4.5
נתרן 450 למ100 גרם
האם כדאי לאכול אותם בבוקר ? כארוחת בוקר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דגני בוקר קווקאר - תגובה
אהרון רזון07/01/2013זה מוצר מעובד תעשייתית שאיבד חלק מערכו התזונתי. עדיפה שיבולת שועל טבעית
לא גרוסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת שוקולד..והרבהlili06/01/2013
היי, אני סטודנטית בת 21 שמאוד מאוד אוהבת לאכול שוקולד.
אני אוכלת כמעט כל יום טבלה אחת של שוקולד מריר.
רציתי לדעת מה ההשלכות של ההתמכרות הקטנה הזאת שלי..
תודה מראש=]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טבלה? מה זה מערכת שעות?
הראל07/01/2013אם התכוונת לחפיסה אחת ביום אז את בטח רואה מה ההשלכות. סוכר, קלוריות, השמנה וכל ההשלכות הנלוות עכב השמנה (סוכרת ועוד).
אם את אוכלת שוקולד מריר, רצוי שיהיה איכותי (70% קקאו נחשב לאיכותי). ולא יותר מקובייה אחת-שתי קוביות ליום.
באופן אישי אני הייתי ממליץ לך להמנע מקקאו, קפה ומוצרים עם קפאין. ההשפעה שלהם לטווח הקצר ומייד לאחר מכן את מרגישה חולשה ועייפות.
בהצלחה עם הטבלאות ועם המבחנים.. (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחח..כן אני מושפעת מהלימודים
lili07/01/2013כן, אכן חפיסה אבל זה היה נשמע לי גם קצת מוזר (חפיסה יותר מתקשר אצלי לחפיסת קלפים בטאקי ופחות בתחום האוכל..)
מה שרציתי לבדוק זה איך זה בדיוק מזיק. אני יודעת באופן כללי שזה לא בריא.
רק כשיהיה לי משהו ברור -למה זה מזיק- אולי אני אצליח להבין למה זה לא טוב ואולי להיגמל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכילת שוקולד..והרבה - תגובה
אפרת סויסה הרוש07/01/2013חשוב שתדעי שבשוקולד יש הרבה שומן רוווי וסוכר המזיק לבריאות.
לא רצוי לאכול שום דבר בהגזמה תנסי לצמצם כמויות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נישברתישרית06/01/2013
לפני כ שנה התחלתי עם דיאטת חרמון הכול הלך טוב ויפה והורדתי כ25 קילו.
לפני חודש נישברתי בדיאטה ומאז אני לא מפסיקה לאכול וכמובן עליתי 13 קילו.
אני מעונינת לעצור את העליה אך לא יודעת אך לעשות זאת ולא מעונינת להמשיך בדיאטה הקודמת. הגובה שלי 160 שוקלת 80 קילו . כמה קלוריות אני צריכה לאכל ביום כדי לרדת במשקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמני עברתי את זה ועליתי כפול חובה ל
ממליץ בחום06/01/2013גם אני הייתי בחרמון, ירדתי ואז תפחתי, כדי מהר להיכנס למסגרת אחרת אחרת תעלי 40 קילו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנישברתי - תגובה
אהרון רזון06/01/2013זה מה שקורה כאשר מפסיקים דיאטה עתירת חלבון. אנ י מציע לך לפנות לדיאטנ(ית)
לצורך התאמה תפריט מאוזן בתוספת פעילות גופנית סדירה. את לא צריכה להתעסק בספירת קלוריות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי שמן וגבינההראל04/01/2013
קניתי שמן פשתן, אורגני וכתוב שהוא מאוד מאוד עשיר באומגה 3.
העניין הוא שכתוב שהערכים הבריאותיים שבו נספגים בכמות המקסימלית כאשר שותים אותו עם גבינה. התפיסה שלי אומרת שמוצרי חלב באשר הם לא בריאים לגוף. אם כך מדוע השילוב בין שמן שהינו טבעי ומאוד בריא מפיק את המקסימום כאשר הוא מתערבב עם מוצר מהחי? אשמח לתשובה לגבי השאלה הספציפית הזאת. תודה מראש (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי שמן וגבינה - תגובה
אפרת סויסה הרוש07/01/2013אין בשמן פישתן אומגה 3 אלה יש חומצת שומן שיכולה ויתכן שתהפוך בגוף לאומגה 3 .
אומגה 3 יש רק בדגיםםםםםם
לא ברור הקשר עם חלב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי שמן וגבינה - תגובה
אהרון רזון07/01/2013בהמשך לתשובה של אפרת:
אומגה 3 יש רק בדגים מסויימים (סלמון, הרינג, מקרל,פורל...) ומעט בביצים של תרנגולות שהוזנו במזון ייחודי. במוצרים מן הצומח נמצאת חומצת שומן "אומגה 3
צמחי" (ALA) המהווה חומר גלם לאומגה 3 אמיתי, אבל ביעילות נמוכה מאוד (4-8%).
לכן, על מנת שהגוף יקבל כמות משמעותית של אומגה 3 מבוסס על עיבוד ALA, צריך לאכול כמויות אדירות של זרעי פשתן, אגוזי מלך, סויה וכו", דבר שאינו מעשי, מה
עוד, שלא אצל כל אחד מתחולל העיבוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובות ועוד משהו קטן
הראל08/01/2013אני צמחוני, ככה שדגים הם לא דבר פרקטי עבורי. בלי קשר לדגים שעם האומגה 3 מכילים גם זיהומים רבים (מתכות כבדות כמו כספית, עופרת קדמיום וכו׳, ובנוסף חומרי הדברה וחיידקים מסוכנים).
קראתי ששתי כפות ליום של שמן קנולה מכילות את הכמות היומית הנחוצה, או קצת פחות מחצי כף שמן פשתן, או כארבעה חמישה אגוזים.
האם זה מספיק?
דרך אגב אם זה נמצא רק בדגים אז מה עושים הבדואים שחיים רק במדבר? לא ידוע לי על חוסרים שקיימים אצלם, מצד שני אין להם נגישות לדגים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקדי בר = זרעי משמש ??אלי04/01/2013
שלום לכולם
האם מישהו יודע (ולא חושב שהוא יודע :) האם שקדי בר מרים (כמו אלה שמוכרים במשקל בשוק העליה ), זה בעצם זרעי משמש ? ואם לא . מישהו יודע איפה אפשר להשיג זרעי משמש ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקדי בר = זרעי משמש ?? - תגובה
אהרון רזון07/01/2013אלה שני דברים שונים. אינני יודע איפה אפשר להשיג זרעי משמש. נסה בחנות טבע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

.jpg)
(1).jpg)