מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה על פיתה חיטה מלאהחן04/01/2013
היי אני בתהליך דיאטה בדרך כלל אוכלת לחם חיטה מלאה, לאחרונה התחלתי לאכול פיתה חיטה מלאה של תנעמי
האם זה נחשב בסדר בדיאטה..?? לפעמים אוכלת גם 2 ביום
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על פיתה חיטה מלאה - תגובה
אפרת סויסה הרוש04/01/2013פיתה מחיטה מלאה עשירה בסיבים תזונתיים אבל את צריכה לזכור שמביחה קלורית היא שוות ערך לפיתה רגילה שזה בעצם שלוש מנות פחמימה = שלוש פרוסות לחם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פשטידהשרה03/01/2013
לבני יש שילשול אני נותנת לו לאכול אורז בננות תפוחי עץ ולישתות מים וקוקה קולה האם זה בסדר לשילשול ברצוני להכין לו פשטידה מיוחדת מימה אני יכולה להכין ואיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פשטידה - תגובה
ליטל סמואל-לוי04/01/2013פשטידה פחות מומלצת בזמן שלשול. הייתי מכינה צנימים, ביצה קשה, מרק עוף עם גזר קישוא או דלעת, עוף לא מתובל מידי. בזמן שלשול רצוי לא משהו כבד, לא שומני ולא עם גבינות או ירקות (בגלל הסיבים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפני כל הפשטידות והקולה
גל10/01/2013תתני לו הרבה מים, כשאדם משלשל הוא מאבד המון נוזלים בזמן השלשול.
יש בגוגל המון המלצות למאכלים בזמן שלשול, אבל לתת לילד קולה לדעתי זו התעללות. בכל מקרה המון בהצלחה והמון מים כדי שלא יתייבש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TSH ואנמיהגל03/01/2013
שלום בבדיקות הדם שלי TSH התקבל 5.45 ulU/ml. ובנוסף T4 התקבל 1.3 ng/dL. ובנוסף אני גם אנמית. האם ישנו טיפול שמאפשר שיפור בבלוטת התריס פרט לטיפול תרופתי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר TSH ואנמיה - תגובה
אפרת סויסה הרוש07/01/2013כמובן שאת צריכה להתייעץ רופא לגבי הבלוטה ובמידת הצורך לקחת את הטיפול התרופתי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלת קלוריות בוקר.הדר03/01/2013
שלום אני בת 22 שוקלת 90 קילו אני צריכה לעשות דיאטה התחלתי לאכול(כבר שבוע) כל יום עד 1300 קלוריות ביום ובבקר יוצא לי הארוחת בוקר קרוב ל 500 קלוריות :
לחם מוכן עם מילויים (גבינה צהובה(לפעמים טונה (ביצה וכו).וכו רשום שזה 350 קלוריות ואני אוכלת גם קצת עגבניות שרי ויוגורת שזה 57
בקיצור עד סוף היום אני בערך ב 1200 1300 קלוריות השאלה אם החלוקה של הקלוריות חשובה כי בבקר יוצא לי לאכול די הרבה קלוריות.???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת קלוריות בוקר. - תגובה
ליטל סמואל-לוי04/01/2013הי הדר,
ראשית כל הכבוד ובהצלחה.
אני מקווה שאת משלבת גם פעילות גופנית כדי זה יכול לעזור לך להתמיד ולשמור על התוצאות.
לגבי חלוקת הקלוריות - באופן כללי אין הבדל מהותי בתהליך הירידה אם את אוכלת יותר קלוריות בבוקר או בשעה אחרת. מה שבעיקר יבע את קצה הירידה זה סה"כ הקלוריות. יחד עם זאת, חשוב לומר שחלוקה לארוחות קטנות מגבירה מעט את קצב חילוף החומרים ומסייעת לך להגיע לארוחה לאחר מכן - פחות רעבה. עצתי היא - אם ארוחת הבוקר הזו חשובה לך ואת לא מרגישה רעבה במשך היום - את יכולה להמשיך כך. אם את רוצה לשנות - בחרי לא בלחם מוכן אלא בכריך מ-2 פרוסות לחם מלא/שיפון (140 קק"ל ) עם גבינה 5% וירקות ויחד עם היוגורט תגיע לסביבות 300-350 קק"ל).
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נורמלקס ויציאות רכות ומועטותשירית03/01/2013
אני סובלת מעצירות כרונית למרות שהתזונה שלי תקינה ועשירה בסיבים.
העצירות מתבטאת ביציאה בכמות גדולה בערך אחת לשבוע. היציאה קשה וכואבת.
לאחרונה התחלתי להשתמש בנורמלקס, פעם ביום.
הנורמלקס אכן גורם להיות לצואה רכה אבל כמות הצואה מועטה מאוד. בערך פעם ביום אני מוציאה 2-3 חתיכות בגודל של בוטן. אני מרגישה שהבטן מלאה ויש עוד הרבה להוציא, ולמרות שהצואה רכה אין לחץ להוציא.
ממה יכולה לנבוע הבעיה?
תנועתיות מעי? לחץ לא תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נורמלקס ויציאות רכות ומועטות - תגובה
ליטל סמואל-לוי04/01/2013יש המון סיבות לעצירות. ממליצה לך לפנות לגסטרואנטרולוג כדי לאבחן את הבעיה. אם התזונה שלך עשירה בסיבים ובנוזלים כנראה שזה לא קשור בדיאטה שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוף!שרית02/01/2013
שלום!
אני בת 24 ואמא לשתי בנות. אני כרגע ארבעה חודשים לאחר לידה ושוקלת 63 ק"ג וגובהי הוא 152 ס"מ.
ניסיתי מגוון דיאטות אך לא הצלחתי לרדת במשקל ואני לא מספיקה להגיע למצב שבו אני עושה פעילות גופנית. אציין שאני מניקה באופן מלא.
רציתי לברר לגביי הערכה של רז קל, המלצות, חסרונות ועוד..
יש להם כמוסות גם לנשים מניקות.
אני מרגישה הר אדם וקשה לא לעשות דיאטה מבוקרת כיוון שאין לי סדר יום קבוע (לפעמים בבית ולפעמים בלימודים או עבודה) וכמובן שאין לי הרבה זמן על מנת להשקיע בבישולים קלים ודיאטטיים.
אודה לכם אם תוכלו לייעץ לי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחוף! - תגובה
אפרת סויסה הרוש07/01/2013אני ממליצה לך בחום לא להיעזר בפתרונות בזק .
אלה ללכת לדיאטנית קלינית באופן קבוע וכמובן בתור התחלה שתכין לך תוכנית מותאמת אישית עם כל המגבלות וסדר היום שלך כמובן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן אבל..
שרית08/01/2013ברור לי שזו לא הדרך לאורך זמן, רק כדי לתת לעצמי פוש כי אני ממש מיואשת!
השאלה היא... עד כמה זה גרוע חוץ מהעלייה במשקל האפשרית?
ולגביי הערכה הזו ספיציפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן אבל.. - תגובה
אפרת סויסה הרוש08/01/2013לצערי אני לא מכירה את הערכה הזו ספציפית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוג דיאטהלין01/01/2013
האם דיאטה דלת פחמימות (ללא ספורט) יכולה להביא לגוף חטוב?
אציין שאין לי הרבה משקל עודף להוריד, אולי 2-3 קילו אבל חשוב לי יותר חיטוב הגוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוג דיאטה - תגובה
ליטל סמואל-לוי04/01/2013דיאטה דלת פחמימות יכולה להוריד במשקל כמו דיאטה אחרת. אין לה אפקט גדול יותר על "חיטוב" הגוף. לתוצאה שאת מייחלת צריך כנראה שילוב של תזונה נכונה ותרגילי כוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבה/01/01/2013
כמה החלבה בריאה?כמה מותר לאכול ביום?
חוץ מתוספת הסוכר היא כמו הטחינה לא? ואני יודעת שהטחינה זה בריאמ אוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבה - תגובה
ליטל סמואל-לוי04/01/2013בחלבה יש כ-50% טחינה והשאר סוכר ושאר תוספות (שמנים, מייצבים...). בהשוואה ל"ממתק" אחר - יש לה יתרון בריאותי בודאות, אבל מי ששומר על משקל צריך לאכול בזהירות. ב-100 גרם חלבה יש כ-450 קק"ל.היום ישנם חטיפי חלבה בכמות מוגדרת של 100 קק"ל לחטיף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגוזים(:01/01/2013
היי
כידוע משבחים וממצילים לצרוך שומנים חיוניים שבריאים לנו מקטגוריית האגוזים כמו 3-4 אגוזי מלך או לחלופין 7 שקדים או 1-2 אגוזי ברזיל
כמובן בצורתם הלא קלויה
רציתי לדעת מה באשר לבוטנים לא קלויים האם גם בהם יש יתרון תזונתי כלשהו כמו שיש לאגוזי מלך שבהם אומגה 3 האם לבוטנים יש יתרון כלשהו? או שזה נטו שומן ושומן פחות בריא שכדאי להימנע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוטנים
שיפרה03/01/2013עד כמה שידוע לי בבוטנים יש ערך קלורי מאוד גבוה ואולי רק בגלל זה לא כדי לצרוך אותם. לגבי אומגה 3 ובשביל לקבל את המינון הנכון יש לאכול ממש כמות גדולה של אגוזים ולפעמים זה לא ריאלי. בדג אמנון יש הכי הרבה אומגה 3, אוםציה אחרת היא לצרוך תוסף תזונה של אומגה 3 (אני לוקחת של סולגאר) כי אני גם לא אוהבת דגים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלונת על פסטו.חן31/12/2012
היי נמצאת בתהליך דיאטה ׁ(רגיל של דיאטנית)
וברוב הכריכים שלי במהלך היום..אני שמה המון פסטו האם הוא משמין או שכדאי להפחית ממנו?..ו
ועוד שאלה על בולגרית מעודנת 5% האם יש גבול של גר' שאני אמורה לאכול או חופשי?
תודה מראש..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלונת על פסטו. - תגובה
אפרת סויסה הרוש01/01/2013היי
בפסטו יש הרבה שמן וזה נחשב כמנת שומן ולכן את צריכנ לצמצם את הכמות ולמרוח מריחה דקה .
בקשר לבולגרית כמובן שיש הגבלה על הכמות כי זה מכיל קלוריות - כ- 60 גרם נחשב למנת חלבון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם ככה אז....
דנית01/01/2013כמה מנות שומן וכמה מנות חלבון מותר לי לאכול
ביום??? בתהליך הרזיה כמובן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קטנהלין31/12/2012
בתור בחורה בת 21 בגובה 1.65, כמה אני אמורה לשקול?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה קטנה - תגובה
אהרון רזון31/12/2012תלוי במבנה והרכב הגוף. באופן כללי הטווח התקין הוא 51-67 ק"ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלק חייעל30/12/2012
שלום רב,
לאחרונה אני מאד אוהבת לאכול סלק חי. אני יודעת שסלק נחשב לירק בריא.
אני מכינה סלט מסלק חי וגזר מגורדים, מוסיפה עשבי תיבול ירוקים ומתבלת בחומץ, כף שמן וקצת ממתיק.
רציתי לשאול האם סלק נחשב לירק שניתן לאכול ממנו חופשי? ואם כן מהי הכמות המומלצת.
בתודה מראש על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סלק חי - תגובה
אהרון רזון30/12/2012אכן, מייחסים לסלק סגולות בריאות (אולי מגזימים?), אך גם הרבה קלוריות יחסית לירק, לכן אין לאכול ללא הגבלה, אלא להשאיר מקום למגוון של ירקות אחרים. מלבד זה, הסלק מכיל חומצה אוקסלית המפחיתה את ספיגת המינרלים כולל סידן. החומצה
האוקסלית גם מזיקה למי שיש נטייה להווצרות אבנים בכליות.
הייתי ממליץ לא יותר משורש בינוני ליום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודה לכם מאוד על תשובתכםקרן29/12/2012
אני בת 71 חליתי בסרטן המעי פעמיים בשנת 2010 ובשנת2012 בפעם השניה . ביקרתי אצל דיאטנית אחרי הניתוח הראשון ואמרה לי שאסור לי לאכול חסה ,תאנים. שעועית ועוד ירקות, אני אוהבת לאכול חסה האם מותר לאכול חסה אחרי הוצאת גידול מהמעי? והשאלה השניה האם מותר לשתות עשב חיטה כשאני לוקחת אספירין. שמעתי בתוכנית טלויזיה שאסור לשתות עשב חיטה אם לוקחים אספירין. בתודה קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה לכם מאוד על תשובתכם - תגובה
אפרת סויסה הרוש29/12/2012הייי קרן
אחרייי ניתוחי בטן אכן ממליצים לא לצרוך כמויות גדולות של סיבים תזונתיים שאכן מצויים בירקות .מותר לך לאכול ירקות אך לא בכמות גדולה .
לא ידוע לי על קשר בין עשב חיטה לאספירין .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרול גבוה וזרעי פשתןאלי27/12/2012
שלום,יש לי 2 שאלות:
1)אמי גילתה שיש לה "כולסטרול רע" גבוה בבדיקות דם. ראיתי בחיפוש באינטרנט שמומלץ להימנע מבשר בקר ואיברים פנימיים כמו כבד למשל וכן לצרוך יותר חומות שומן בריאות ממאכלים כמו טחינה,זיתים,אבוקדו,זרעי פשתן. כמובן שפעילות גופנית תמיד מומלצת גם.שאלתי היא האם המידע שכתבתי כאן אכן נכון ואם יש משהו שפיספסתי שאני יכול להציע לאימי לעשות?
2)זרעי פשתן ידועים כבעלי ויטמינים מסוימים אומגה 3 וסיבים תזונתיים.כמובן שצריך לטחון אותם לפני. שאלתי היא כמה זמן אפשר להחזיר אותם טחונים במקרר לפני שיאבדו מאכויותיהם?אשמח גם להסבר קצר מה זה אומר שהם מאבדים מהאיכות שלהם אחרי כמה זמן שהם נטחנו.אם יש שם חומר מסוים אז לאן הוא נעלם?מתפרק לו?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולסטרול גבוה וזרעי פשתן - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי28/12/2012רצוי גם שמן זית וקיטניות.
האומגה 3 שבשמן פישתן מתחמצן ולכן חשוב לשמור בקירור.
שבת נעימה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.רק בקשר לכמה זמן..
אלי29/12/2012אפשר לדעת תוך כמה זמן ההתחמצנות הזו קורית?כלומר אם מחזיקים את זרעי הפשתן טחונים במקפיא,עד כמה זמן מרגע הטחינה יהיה אפקטיבי לצרוך אותם (מבחינת אומגה 3)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה שלי ליובל
הראל29/12/2012כמובן שהתשובה שלי לא מחליפה שום ייעוץ של אף אחד אבל אנסה לעזור לך מנסיוני.
אמרת מילים שמובילות למשהו, אבל לצערי לא הבנת את הפואנטה. לא הבנת כנראה שהמזונות (היחידים) שגורמים לכולסטרול הרע בגוף הם מזונות מהחי בלבד, כלומר במזונות מן הצומח אין כולסטרול רע כלל. לדעתי בני האדם חייבים להמנע מאכילת כל דבר שקשור לחי כיוון שבעלי החיים והמזונות מהחי הם הסיבה לכל המחלות בגופינו.
לגבי הפשתן, יש לך שמן פשתן שמוכרים בחנויות בריאות (עדן טבע מרקט וכדומה), השמן עצמו יקר משהו כמו 70 ש״ח לבקבוק של ליטר, אבל השמן עצמו מאוד בריא, רווי אומגה 3 והוא באיכות מעולה ושמור עם כל התכונות שצריכות להיות בו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפי מה שקראתי
אלי29/12/2012רוב הכולסטרול בכלל מיוצר בגופנו ולא בא מהמזון אותו אנו אוכלים. בלי קשר אני משתדל להימנע מאמירות קיצוניות. גם לאכול בשר חשוב אבל כמובן במידה ובהתאם למצב הבריאותי שלנו :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוגה ללא סוכרמישהו27/12/2012
שלום ..
אני בערך חודש וקצת בדיאטה. (אני שוקל 126)
ראיתי שיש בסופרים עוגות ללא סוכר,
האם אני יכול למשל בארוחת בוקר - יחד עם הארוחת הבוקר (נס + 2 פרוסות לחם קל עם קוטג) לאוכל חתיכה או 2 חתיכות עוגה ללא סוכר?
כמובן שזה לא יהיה כל יום ..
מידי פעם כזה .. אמצע שבוע או שבת בבוקר ..
האם אפשר או שזה יהרוס?
מאוד מאוד קשה לא לאכול דברים שממש אוהבים.
אני יודע שעוגה רגילה יותר טעימה מעוגה ללא סוכר.. אבל זה יותר משמין.
אם אתם מכירים דברים אחרים שאפשר לאכול מידי פעם
כדי לשמור על שגרה ולא להתחיל ביום אחד לאכול הכל ..
אשמח לדעת ..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוגה ללא סוכר - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי28/12/2012הי,
אני ממליץ לך פעם בשבוע לאכול פרוסה אחת עוגה שאתה אוהב ולהמשיך בתהליך שלך שמח ושליו.
שבת נעימה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מישהו29/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזהירות זהירות זהירות!
אריכות ימים07/01/2013מחקרים מקיפים הוכיחו חד משמעית שצריכת ממתיקים מלאכותיים באופן קבוע כמו סוכרזיט וכדומה גורמים נזק בילתי הפיך לגוף, ואפילו מסרטנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לעוגה ללא סוכר
הראל29/12/2012תשמע אני לא מומחה ותיקח את ההצעה שלי בעירבון מוגבל.
אני הייתי בדיאטה תקופה מאוד ארוכה והצלחתי יפה.
בדיאטה הבעיה העיקרית זה המתוק ללא ספק, בלי המתוק הרבה מאוד פעמים אתה מרגיש לא חי, מרגיש זומבי והצורך הזה לא משתחרר.
היו לי 2 פתרונות שעזרו לי בנושא המתוק, אני מאמין שיש לך תפריט דיאטטי מסודר, אני הוספתי ארוחה אחת ביום שהייתה ארוחת פירות. תאכל בדיוק כפי שהמליצה לך התזונאית, אבל בארוחת הערב במקום לאכול לדוגמא פחממות וחלבונים וסלט או מה שזה לא יהיה, במקום הארוחה הזאת תיקח 3 פירות שאתה אוהב, תחתוך אותם כמו לסלט, תיקח יוגורט מתוק (עדיף דיאטטי עם מעט קלוריות של יופל'ה לדוגמא) ותכין מוזלי, כלומר תיקח צלוחית כמו של מרק, תחתוך 3 פירות שאתה אוהב כמו לסלט, תשים בצלוחית ועליהם תשפוך את היוגורט ותערבב, יצא לך מעין מוזלי מאוד מתוק וטעים ואני וגם לא משמין. נגיד 3 פירות זה 210 קלוריות, היוגורט עוד איזה 50-60-70 קלוריות, במקסימום 300 קלוריות, אבל זאת ארוחה מפנקת ומפוצצת, שבמשך כל היום כשתרצה לאכול עוגה או שוקולד או משהו מתוק, תמיד תגיד לעצמך שעוד מעט בא הערב ואתה תתפנק בארוחה הזאת, מהניסיון שלי ירדתי באופן קבוע, זו הייתה תמיד ארוחת הערב שלי וירדתי מאוד יפה במשקל עד למשקל של 70 קילו ומאז הפסקתי את הדיאטה.
בנוסף, משהו שהוא מאוד מוכר בדיאטות, הקדשתי יום אחד בשבוע למין יום חופשי מבחינת הדיאטה, כלומר, יום אחד (אצלי זה היה יום שבת) שבו תאכל כל מה שעולה על רוחך, אבל כמובן באופן מתון ולא חזירי. פינטזת בלילה על ממרח נוטלה עם לחם? חכה ליום שבת ותגשים את הפנטזיה. פנטזת על קציצות? על גלידה? על עוגיות? חכה ליום שבת. ככה זה אצלי, תמיד נאזרתי במין check point הזה שנקרא יום שבת. הרי אם אתה חולם ביום מין הימים על גלידה, מה תעשה? תדחיק? תגיד לעצמך "טוב אני אגיע למשקל שאני רוצה ואז אני אוכל הכל", הרי זה לא באמת הגיוני, ואז באופן בלתי נשלט יבוא הרגע שהמוח שולח אותך למקרר, אתה מוציא גלידה וכמו חזיר אוכל 2-3 כוסות של גלידה ולא מצטער, אחרי שניה לוקח שוקולד ומפרק בכמויות, אלה הרגעים הבלתי נשלטים אצלנו, כמו אדם שמכור לסמים ומוכן לעשות הכל בשביל עוד מנה אחת. אני חושב שתיקח את הדיאטה למקום הגיוני ולא למקום שבו אתה לא מרגיש חי, תעשה את זה הגיוני, המשקל שלך גבוה ונראה לי שכמויות האוכל שאתה אוכל הן עבור אדם במשקל 80 קילו, יכול להיות שיגידו שהיום החופשי שבו אתה אוכל כל מה שאתה רוצה יהרוס לך את הדיאטה, אבל לדעתי זה ממש ממש לא נכון, היום הזה הוא היום שבו מתנקזות כל הפנטזיות שלך והתאוות שלך וזה שווה הכל, תצליח לעשות 6 ימים דיאטה שזה מעולה, ויום אחד חופשי, אז מה ? תנסה, לדעתי זה יציל אותך. ולגבי הפרוסת עוגה אם מותר או אסור, נראה לי שזה התאבדות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה הראל
מישהו31/12/2012אני אחשוב על זה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


