מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שריפת קלוריותורוניקה18/11/2012
היי, במחשבון RMR שריפת הקלוריות היומית שלי עומדת על כ1331 קלוריות, כמה קלוריות נשרפות במשך היום בנוסף לשריפת הקלורית של RMR?
התוכלו לומר לי כמה קלוריות מומלץ שאצרוך ביום?(למשל ביום מנוחה, ללא פעילות) תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריפת קלוריות - תגובה
אהרון רזון21/11/20121. ללא פעילות גופנית יזומה צריך להוסיף 15-20% קק"ל.
2. אני מציע לך לא להתעסק בספירת קלוריות, אלא לאכול מאוזן, מגוון ובריא כל שלוש
שעות ולעסוק בפעילות גופנית באופן סדיר. רצוי לפנות לייעוץ מקצועי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי פעילות גופנית
חנה23/11/2012שלום אהרון,
אף על פי שאינך דוגל בשיטת זו, אשמח אם תבהיר לי דבר:
הBMR שלי גם הוא סובב סביב ה1333 קק"ל. ואני עוסקת בפעילות גופנית בין 3-4 פעמים בשבוע (ריצה של 7 ק"מ). האם אני צריכה לצרוך יותר מ1333 קק"ל מאחר ואני פעילה גופנית? אם כן בכמה אחוזים?
תודה רבה,
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי פעילות גופנית - תגובה
אהרון רזון23/11/2012קודם כל קחי בחשבון שBMR שאת מציינת אינו בהכרח שלך, אלא נתון מחושב על פי נוסחה מבוססת על סטטיסטיקה. באופן כללי, בימים עם פעילות גופנית ברמה שלך
שורפים לפחות 30% מעל BMR.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי פעילות גופנית - תגובה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי24/11/2012בהמשך למה שאהרון ענה לך ניתן היום למדוד בצורה מדוייקת גם את RMR וגם את ההוצאה הקלורית היומית בפעילות.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפריט להרזיה?שלי17/11/2012
בוקר קפה וחטיף אנרגיה עד 5% שומן
10 שוב קפה עם חלב מעט ברנפלקס עד כוס
צהרים ירקות, מעט שמן זית 2 כפות פחמימות וחלבון כמו דג או עוף.
לעיתים תמר עם שקדים( עד 8)
אחהצ קפה עם 4 פתית וריבה, או תמרים שניים עם אגוז מלך או ברזיל
ערב יוגורט עם מעט גרנולה, או פתית עם גבינה ומעט ביצה או טונה
אמנם נשארו לי רק 5 קג אחרונים אך ממש תקועה. מה לא תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסיון
שי20/11/2012אני לא דיאטן ולא יודע להגיד לך לגבי ספירת קלוריות ותפריטים קפדניים כאלה וגם לא יודע כמה אתה שוקל ומה הגובה שלך וכדומה. אבל אני יודע מנסיון אישי שלי שאחרי הרבה שנים שניסיתי הכל ולא ממש הצלחתי לרזות וגם אם הצלחתי בדרך כלל די מהר חזרתי למשקל הקודם שלי עשיתי טיפול הרזיה במכון של תומר סקר ומאז אני כבר 3 שנים שומר על המשקל שלי. ולא מרגיש שאני סובל או מתאמץ יותר מדי ונמצא באיזה משטר קפדני כממו שהייתי קודם. זה פשוט שינה לי את החיים מכל הבחינות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלורן14/11/2012
היי אני בת 26.אני כבר קרוב לחודש עושה ספינינג 3 פעמים בשבוע (ויומיים בשבוע קיקבוקס) אין לי תפריט מסודר אבל מה שכן הורדתי לגמרי מיצים,וסוכרים.ואני ממש משתדלת לאכול בריא.אני לא ממש רואה תוצאות וירדתי בקושי 2 קילו.מה אני עושה לא בסדר? מה מומלץ לאכול לפני ואחרי?ומה עוד אפשר לעשות כדי לרדת מהר יותר?תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אהרון רזון15/11/2012אם עודף המשקל שלך אינו גדול מאוד, 2 קילו בפחות מחודש זה סביר. טוב שהורדת מיצים וסוכרים, אבל יש גם דברים אחרים שמשמינים אם לא אוכלים נכון. הכי טוב לפנות
לאיש מקצוע, אפילו חד פעמית, שילמד אתך לאכול נכון בהתחשב בנתונים שלך ובפעילות הגופנית שאת מבצעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקועה עם עשר קילו בבטן.יעלה14/11/2012
הי. אני בת 30, הגובה הוא 1.66 ומשקלי הוא 70.
בעיקרון אני רזה בכל הגוף חוץ מהבטן והחזה . כל המשקל העודף שלי הוא מרוכז בבטן. ואנני מצליחה להוריד את הבטן. מה אפשר לעשות?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיוק כפי שאמרת
ליאת15/11/2012את צריכה להוריד 10 ק"ג ואז השומנים יירדו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקועה עם עשר קילו בבטן. - תגובה
אהרון רזון15/11/2012התפלגות השומן בגוף נקבעת באופן גנטי ואין לנו אפשרות לרזות\להשמין באופן סלקטיבי. הרזיה משמעותית תמיס שומן מכל הגוף כולל המקומות הרצויים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבקת קקאואלי13/11/2012
שלום,
ראתי כתבה על קקאו שמשבחת אותו על יתרונותיו הבריאותיים למשל הרבה נוגדי חימצון,מלא מינרליים ועוד ועוד.
שאלתי היא,האם אבקת קקאו רגילה שקונים בסופר גם עשירה בכל הדברים הטובים או שצריך למצוא מקום שמוכר פולי קקאו לא קלויים ורק הם בעלי היתרונות התזונתיים?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבקת קקאו - תגובה
אהרון רזון15/11/2012אכן, לקקאו יש יתרונות לצד חסרונות כגון ריכוז ניכר של חומצה אוקסלית שמקשה על ספיגת מינרלים וגם יחסית הרבה קפאין.
כפי שאתה חושד, הקקאו המעובד (בתהליך כימי) איבד את הסגולות הבריאותיות, בעיקר את נוגד החימצון. עדיפים פולי קקאו לא קלויים שאפשר לטחון במטחנת קפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחם דגניםדפנה13/11/2012
הזמנתי היום בבית קפה "לחם מטבלים"- פוקצ'ה מהבצק של הלחם דגנים.. נראה כמו לחמניה כזאתי.. וחלקתי עם חברה.. כמה קלוריות בערך בפוקצ'ה כזאתי?
זה מגיע בליווי מטבלים - ממרח זיתים, ממרח עגבניות מיובשות וטחינה.. האם נחשבים לממרחים בריאים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחם דגנים - תגובה
אפרת סויסה הרוש17/11/2012היי דפנה
פוקצה כזו נראה לי לפחות 400 קלוריות.
לגבי המטבלים הם אומנם מכילים שומנים בריאים אבל יחד עם זאת גם הרבה מלח במיוחד הזיתים.
לגבי ערכם הקלורי הם שומן ולכן בערך כף זוהי מנת שומן .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת קלוריות של ירקותטליה13/11/2012
שלום,
אני בתהליך דיאטה מזה חודש. הדיאטנית שלי הסבירה כי אין צורך לספור קלוריות של ירקות.
אני אוכלת פעמיים ביום קערה גדולה של סלט המורכב רק מ2 מלפפון, 2 עגבניה, 1 גזר, בצל, כרוב ולעיתים חצי גמבה.
כך שקערת סלט כזו כוללת כ-170 קלוריות . בסופו של יום הסלטים שאני אוכלת הם בעלי ערך קלורי של 340 קלוריות.
שאלתי היא, האם למרות הצריכה המרובה של הירקות בתפריט היומי שלי אין צורך לספור את הערך הקלורי של הירקות...? חבל לי שהתהליך יפגע בגלל חוסר מידע.
שאלתי מתייחסת גם לירקות בתנור (קישואים, גזר, בצל, גמבה) ללא שמן כלל!
תודה מראש
ובכלל על הפורום המקסים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיטת ספירת קלוריות - תגובה
אהרון רזון13/11/2012אני מסכים אתך שאין סיבה שהדיאטנית תשקר, אבל זה עדיין לא אומר שהמטופלת צריכה לסמוך עליה בצורה עיוורת כאילו, שכמו בכל תחום, אין בעלי מקצוע יותר טובים, פחות טובים וגם כאלה שגורמים נזק. עצם העובדה שהיא מתייעצת בפורום (אולי גם בפורומים אחרים) מראה שהיא מעוניינת לשמוע עוד גישות, זהות או שונות משל הדיאטנית שלה.
אני לא מבין על סמך מה את בטוחה שמה שהדיאטנית האנונימית אמרה, זה בסדר עבור המטופלת הספציפית.
מלבד האמור, אנחנו שייכים לאותה אסכולה שלא מעודדת ספירת קלוריות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאהרון
נטעחן דיאטנית13/11/2012שמתי הסתייגות קטנה..... אם את ממשיכה לרדת במשקל.
אני חושבתצ שלפעמים אנחנו מחפשים יותר מדי , וזה עלול לפגוע בתהליך שאנחנו אמורים לעשות.
התהליך לא אומר רק לרדת במשקל, יש עוד כמה דברים חשובים שם..... דוגמת למידה, שלווה, ולהפסיק להתעסק בטפל (ספירת קלוריות). אני לא אומרת שאסור לשאול, זה תמיד טוב לבדוק עוד מקורות מידע ולהשוות כמו כל דבר בחיים. אבל שוב אם התהליך עובד..... למה ללכת ולחפש בעיות איכן שאין.
נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספירת קלוריות של ירקות - תגובה
אהרון רזון13/11/2012הירקות הם בעלי צפיפות קלורית נמוכה (למעט ירקות שורש), כלומר ערכם הקלורי נמוך יחסית למשקל ונפח. פירוש הדבר שממלאים את הבטן תמורת "עלות" קלורית נמוכה, וזה בא במקום מאכלים עתירי קלוריות (משמינים). על בסיס הנחה זו מותר לאכול ירקות באופן חופשי, כי אוכלים פחות מאכלים משמינים.
הנ"ל (אכילה חופשית) אינו נכון כאשר נוקטים בשיטת ספירת הקלוריות, כי קלוריה היא קלוריה, ומבחינת ההשמנה אין הרבה חשיבות מה מקורה. למשל אם את מגבילה את התפריט היומי ל1200 קק"ל, ובננוסף את אוכלת ירקות בעלי ערך קלורי כולל של 340 קק"ל, למעשה התפריט שלך כולל 1540 קק"ל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
טליה13/11/2012תודה רבה לשניכם על התשובות המפורטות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא בטוח על המשקל..רוי12/11/2012
היי, הייתי "שמנמן", והחלטתי שאני רוצה לרדת,
המשקל שלי עכשיו הוא 56-58, והגובה 171..
לא יודע מה לעשות... זה משקל נורמלי? ניסיתי כבר כחודש אני מנסה להעלות קצת, אבל לא כלכך מצליח..
מה לעשות?
תודה רבה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא בטוח על המשקל.. - תגובה
אהרון רזון12/11/2012המשקל שלך בטווח התקין. יש מקום לעליה במשקל, אך לא באחוז השומן אלא בהגדלת מסת השריר על ידי פעילות בונה שריר, רצוי תחת הדרכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לנטעחן
רוי13/11/2012הורדתי ממש בכל המטוגנים, מתוקים והכל..
ברוב טיפשותי גם היו ארוחות שדילגתי.. :\
ניסיתי לעלות בכך שאני אוכל אוכל יותר שמן עכשיו..
מה צריך לעשות?? לאכול יותר חלבונים? פעילות אירובית?
תודה רבה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השמנה הורמונליתיעלה12/11/2012
שלום רב
אני כשנתיים לאחר טיפולי כימותרפיה והקרנות בעקבות סרטן שד. לפני המחלה הייתי רזה, לא מאוד רזה, אבל בהחלט רזה. מעולם לא הייתה לי בעיית משקל. אני בת 49 כיום.
היום משקלי כ-10 ק"ג יותר מאשר לפני המחלה (לפני 3 שנים). היום אני אוכלת הרבה פחות ושוקלת הרבה יותר...וברור לי שההשמנה היא לא מאוכל, אלא מחוסר איזון הורמונלי.
אני מחלקת את ההשמנה לשניים: 5 ק"ג העליתי כנראה בעקבות הפסקת המחזור (לאחר הכימותרפיה המחזור לא חזר) ועוד 5 ק"ג מהכדורים שאני לוקחת לצורך מניעה (טמוקסיפן).
איך אפשר להתמודד עם השמנה שנובעת מחוסר איזון הורמונלי ולא מצריכת מזון לא מבוקרת? הורדתי באופן ניכר כמויות מזון, מתוקים, סוכר (שגם קודם לא נהגתי לזלול). אני צועדת כ-45 דקות 3-4 פעמים בשבוע. אני אמנם לא משמינה יותר אבל גם לא מצליחה להוריד במשקל. מה אפשר לעשות?
תודה רבה
יעלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק בריאות
נטעחן דיאטנית12/11/2012הי יעלה,
זו שאלה שעולה הרבה אצל מחלימות מסרטן השד, שלוקחות טומקסיפן, וללא ספק ישנו קשר בין עליה במשקל ונטילת התרופה.
יחד עם זאת, אני פוגשת נשים שמצליחות לרדת במשקל גם אחרי הטיפולים. הדרך לכך היא יצירת מסגרת מתאימה.
אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית שתבנה לך תוכנית אישית. יכול להיות שלמרות שאת אוכלת מעט את לא אוכלת נכון, וזה בהחלט יכול למנוע ממך לרדת במשקל.
פני לייעוץ ובני תוכנית לירידה במשקל. אני מאמינה שעם תוכנית נכונה וליווי את בהחלט מסוגלת לרדת את מה שעלית.
רק בריאות
נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על העידוד
יעלה12/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפריט לכל יוםג׳׳12/11/2012
אני לאחר ניתוח שרוול ( שבועיים) אשמח אם תתנו לי תפריטים לאוכל קיבלתי דוגמא אחת מה דיאטנית אשמח לעוד כי נורא משעמם לי מרק טחון ביצה קשה קוטג וביו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפריט לאחר ניתוח שרוול
נטעחן דיאטנית12/11/2012לצערי לא ניתן לתת יעוץ תזונתי אישי בפורום.
אני מניחה שמה שאתה אמור לעשות זה לאכול תפריט רך, על מנת לא להעמיס על הקיבה לאחר הניתוח. כך שלא אמורה להיות בעיה עם מזונות רכים (כל מה שניתן למעוך במזלג, הולך).
יחד עם זאת אני רק רוצה להזכיר שהניתוח הוא טיפול בזק בלבד. על מנת להצליח בתהליך הירידה במשקל, ולהצליח לשמור על משקל נמוך לאחר מכן, עליך לשנות הרגלים. ולכן אני ממליצה לחזור לדיאטנית במראה הבריאטרית או דיאטנית אחרת שמתמחה בניתוחים בריאטרים על מנת לקבל תוכנית וליווי מתאימים.
המון בהצלחה
נטעחן ליבנה, דיאטנית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי הלימודיםדנה12/11/2012
שלום רב אני יודעת שזה לא קשור לפורום זה פשוט אין לי עם להתייעץ אשמח אם תוכלו להתייחס לשאלתי... אני נורא מעוניינת ללמוד מדעי התזונה כל הנושא הזה מרתק ומעניין ואני מתכוונת גם ללמוד להמשיך לתזנותאית קלינית ולעשות תואר שני,
השאלה שלי האם שווה באמת לעשות גם תואר שני מבחינת הביקוש למשרות? ומה ממוצע השכר של דיאטנית עם תואר שני או ראשון(בקופות חולים או בבתי חולים)
תודה ענקית מראש ;)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי הלימודים - תגובה
ליטל סמואל-לוי13/11/2012הי דנה,
את יכולה להיות תזונאית קלינית כבר לאחר תואר ראשון וסטאז'. תואר שני הוא אינו חובה לרוב המשרות. את יכולה להתפתח להרבה כיוונים בתחום הזה מלבד עבודה בבתי חולים וקופת חולים ולפיכך השכר נגזר ממה שתבחרי לעשות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה ירוק של ויסוצקישלומי12/11/2012
אני ממש מעוניין לקבל את כל היתרונות הבריאותיים של התה הירוק
האם התה הירוק של ויסוצקי טוב אני תמיד שותה אותו ?
והאם כוס אחת ביום מספיקה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תה ירוק של ויסוצקי - תגובה
ליטל סמואל-לוי12/11/2012תה ירוק - באופן כללי מכיל נוגדי חימצון חזקים כמו שיש בפירות וירקות בכמות גדולה, נוגדי החימצון מסייעים במניעת מחלות ונחשבים גם כמסייעים ב"אנטי אייג'ינג". אז - כן, מומלץ לשתות כוס תה ירוק. עדיף לא יחד עם ארוחה עשירה בסידן כי התה מפחית מהספיגה שלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפה קרדפנה11/11/2012
אני שותה ביום בערך 3 כוסות קפה שאני מכינה בכוס גדולה נראה לי של 400 מ"ל בערך.. כפית קפה, 2 סוכרזית, ממיסה בקצת מים רותחים, מוזגת מים קרים מעל וממש טיפה חלב.. ומוסיפה קוביות קרח.. עד כמה זה נחשב ללא בריא? אני חושבת שאלו מנות הקפאין היחידות שלי ביום..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפה קר - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי11/11/2012שפנה שלום,
על פי מה שאת מספרת מדובר ב-3 כפיות קפה. קפה יכול לעלות את לחץ הדם אבל מצד שני נמצאה פחות שכיחות של סוכרת אצל מי ששותה קפה. מכיוון ששלוש כפיות לא נחשב למוגזם, הייתי אומר שלא רואה בעיה עם שתיית הקפה שלך אבל הייתי מעדיף שלא תגבירי את הכמות. לגבי סוכרזית, מדובר בהרגל. אם תפחיתי לסוכרזית אחד לכוס, אולי בהתחלה קצת תרגישי את ההבדל אבל תוך זמן קצר תתרגלי למתיקות וכך חסכת שלושה טבליות סוכרזית מיותרות ליום.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בשר על האשאיציק11/11/2012
האם היתרונות הבריאותיים של בשר - B12,ברזל וחלבון קיימים גם בבשרים צלויים על האש? (מנגל גז/פחמים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשר על האש - תגובה
אפרת סויסה הרוש11/11/2012כל אלה קיימים גם בבשר על האש ,אבל חשוב שתזכור שאוכל שעבר עישון אינו בריא !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחליף ספורט בימי החורף!חן10/11/2012
היי אני בתהליך הרזיה..
עד כה הייתי עושה 4 פעמים בשבוע הליכה.
פוחדת שיתחילו גשמים ולא יתאפשר לי לעשות..
לפעמים אני פשוט נשארת בבית ועושה סוג של ריקוד זומבה בסביבות החצי שעה
האם זה בסדר ושווה ערך להליכה??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחליף ספורט בימי החורף! - תגובה
אהרון רזון10/11/2012תלוי בעצימות ההליכה והריקוד. באופן כללי, עבור דופק שווה, קצב שריפת האנרגיה דומה פחות או יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


