מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ערכת רז קלשרית18/12/2012
שלום!
אני בת 24 ואמא לשתי בנות. אני כרגע ארבעה חודשים לאחר לידה ושוקלת 61 ק"ג וגובהי הוא 152 ס"מ.
ניסיתי מגוון דיאטות אך לא הצלחתי לרדת במשקל ואני לא מספיקה להגיע למצב שבו אני עושה פעילות גופנית. אציין שאני מניקה באופן מלא.
רציתי לברר לגביי הערכה של רז קל, המלצות, חסרונות ועוד..
יש להם כמוסות גם לנשים מניקות.
אני מרגישה הר אדם וקשה לא לעשות דיאטה מבוקרת כיוון שאין לי סדר יום קבוע (לפעמים בבית ולפעמים בלימודים או עבודה) וכמובן שאין לי הרבה זמן על מנת להשקיע בבישולים קלים ודיאטטיים.
אודה לכם אם תוכלו לייעץ לי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זהירות
חלי וי25/02/2013בחברה מבטיחים הבטחות ולא מקיימים,נציגות השירות לא יודעות מה תכולת הכדורים ותפקידן רק למכור .
אחרי ששילמתי 1300 ש"ח והרבה מיגרנות בגלל השימוש בכדורים אף אחד לא היה מוכן לדבר איתי.
סכנת נפשות,שומר נפשו ירחק !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערכת רז קל - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי26/02/2013שלום שרית,
לא קיימות כמוסות טביעות שמסעייות להוריד את השומן בגוף. לדעתי אם כמוסות מצליחות להוריד משקל, גורמות להורדה לא משומן אלה מנוזלים על ידי מרכיבים שלשלים ומשתנים וכמובן אסור להוריד משקל בצורה כזאת. גם לא עוזר וזה לא המטרה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נס קפהבנימין18/12/2012
שלום!
רציתי לדעת מהו הערך התזונתי של כוס 200 מייל נס קפה,
אני מעוניין לדעת רק הערך התזונתי של הנמס קפה של עלית שאני שם, למשל 2 כפיות של קפה ו200 מייל מים,
בעניין החלב והסוכר אני כבר מחשב אותו לבד,
תודה!
ובבקשה תענו לי בתשובה ולא לומר שזה זניח וכדומה.
ומהו הערך של הקפאין שיש בו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערך התזונתי זניח
אריק לביא19/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטןרועי16/12/2012
שלום,
אני בחור בן 28, בריא באופן כללי. מעולם לא הייתי בעל עודף משקל או אפילו קרוב לזה. בחצי שנה האחרונה אני מקפיד על אימון במכון כושר שלוש פעמים בשבוע הכוללים כמעט כל פעם - אימון משקולות+כפיפות בטן, ולאחר מכן ריצה של כ2.5 קילומטר (כולל העלאת דופק ל160-170) במשך20-25 דקות.
מבחינת תזונה אני מקפיד שלא להרבות כלל במאכלים שומניים (ואם כן אז משתדל שהם יהיו שומנים מהצומח), אבל כן מקפיד שלא להישאר רעב.
אף על פי כן, יש לי כרס - בטן שלא משתטחת ולא משנה מה או כמה אני אתאמן או אפסיק לאכול. נדמה לי כאילו השומן בגופי מתרכז אך ורק שם. לפעמים הכרס גדולה יותר ולפעמים קטנה. בבקרים כשאני קם הבטן יחסית שטוחה מאוד ובמהלך היום היא מתנפחת. זה מתסכל והייתי רוצה לשמוע קצת חוות דעת מקצועית כך שאולי אבין מה הבעיה - האם מדבר בשומן או שאולי מדובר בהתנפחות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן - תגובה
אהרון רזון17/12/2012אם BMI שלך לא יותר מ-22-21 ובכל זאת יש לך בטן בולטת, מדובר במבנה גוף שלא ניתן לשנות באופן משמעותי. לא כל אחד יכול לעשות בטן שטוחה לגמרי. ישנם גם מקרים הפוכים, גברים שמנים אבל עם בטן לא בולטת במיוחד.
תבחן בכל זאת אם יש מקום להרזיה (בלי להגזים) ואז גם מצב הבטן ישתפר.
לפי מה שאני מבין, הכושר האירובי טעון שיפור, אם בקצב ריצה נמוך (כ-7 קמ"ש) אתה מגיע לדופק כל כך גבוה. הייתי מעלה בהדרגה את נפח ועצימות הפעילות האירובית.
אתה יכול לבדוק בעצמך אם מדובר בשומן תת-עורי, על ידי צביטת עור הבטן, אבל יכול להיות גם ריכוז גדול של שומן וויסצרלי (תוך-בטני) שדורש איבחון מקצועי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל נעצר במהלך דיאטהדיאטה16/12/2012
שלום,
רציתי לדעת האם התפריט היומי שלי נכון ומה ניתן לשנות בו בכדי לזרז את הירידה במשקל כיוון שהיא נעשית איטית עם הזמן...
בוקר- פרוסה אחת של לחם קל (36 קל' ליחידה) + כף גבינה\קוטג' 5% + נס קפה ללא סוכר עם מעט חלב
ארוחת ביניים- פרי
צהריים- עוף\ חזה עוף בגריל\ מרק ירקות\ 2 קציצות + סלט ירקות
ארוחת ביניים- תה ללא סוכר + פרי
ערב- 2 פרוסות לחם קל + כף גבינה\קוטג' 5%\ פרוסת פסטרמה\ מרק ירקות +סלט ירקות
ארוחת לילה- נס קפה ללא סוכר עם מעט חלב + אצבע שוקולד (65 קל')\ מיני גלידה (32 קל') \ פרי
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל נעצר במהלך דיאטה - תגובה
אהרון רזון16/12/2012על אף שאינני מכיר את נתוניך, לא הייתי מציע הורדת היקף התזונה, מלבד הוויתור על השוקולד היומי. הגברת הפעילות הגופנית (או הכנסתה לסדר היום במינון משמעותי) אמורה לחדש את ההרזיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגעי ייאוש...
דיאטה16/12/2012תודה רבה על התגובה!
הגובה שלי הוא 1.52 ומשקלי כעת 61.8... (לאחר ירידה של 6 ק"ג)
את השוקולד איני אוכלת כל יום אלא פעמיים בשבוע...
ישנם רגעים בהם אני מתייאשת כיוון שהירידה פשוט נעצרת או שהמשקל עולה בכמה גרמים למרות שאני מקפידה על כל ארוחה ועל כל "ביס" שנכנס לפה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגעי ייאוש... - תגובה
אהרון רזון17/12/2012אני חוזר: הפתרון היעיל והבריא הוא פעילות גופנית,ככול שאת מסוגלת ויכולה להרשות לעצמך, כחלק קבוע מסדר היום.
שוקולד עד פעמיים בשבוע כממתק יחידי לא נורא, אפשר לרזות עם זה, אם את כל
היתר את עושה כמו שצריך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנסה לעזור לך כמה שאפשר
אריק לביא19/12/2012התזונה שלך מאוד מאוד דלה!! תקראי את זה, הכנתי עבורך!!
בארוחת הבוקר את שותה נס קפה, הקפה מונע ספיגת סידן מהגוף ולכן זה בעייתי בשבילך לאכול גבינה (סידן) ומצד שני לשתות קפה שמונע מהגוף לספוג בצורה יעילה את הסידן. לגבי הסוכרזית- תעיפי אותו מהחיים שלך, לא יודע אם ידוע לך, אבל הסוכרזית הומצאה ע״י מדען שבעת ניסוי לשפר או לבנות טיל מסויים הוא מצא חומר בעל טעם מתוק שהוא כמובן רעיל ביותר וכיום משתמשים בו בתור סוכרזית, תקראי על האספרטיים בגוגל ותיחשפי לבעיות בגוף כמו רעידות בגוף ועוד מגוון תופעות לוואי.
בבוקר תשתי קודם כל כוס מים ואפילו שתיים, סלט גדול עם כפית שמן פשתן (עשיר באומגה 3) או שמן בריא אחר, 2 פרוסות לחם מחיטה מלאה, כף טחינה או אבוקדו אחד, וכף גבינה/קוטג׳.
ארוחת ביניים פרי + 5 שקדים/אגוזי מלך.
צהריים: סלט ירקות עם כפית שמן + חזה עוף ואפילו 2 כי זה מאוד רזה וספל של דגנים מלאים (כוסמת, בורגול, אורז מלא, פסטה מלאה, קינואה וכדומה). במקום העוף הייתי ממליץ לך לאכול כמה פעמים בשבוע קטניות כמו: עדשים, שעועית לבנה, אפונה, גרגירי חומוס וכדומה. הקטניות הן בעלי ערך תזונתי מאוד גבוה, בריאות ברמה מדהימה וזה אחלה תחליף במקום מוצרי בשר ועוף, הכמות היא ספל שלם של קטניות לאחר שהן מבושלות.
ארוחת ביניים: פרי + 5 שקדים/אגוזי מלך. (את שותה תה ללא סוכר ואני יודע שזה לא טעים לך ואפילו מר ודוחה, בכפית סוכר יש בסך הכל 20 קלוריות!! תשתי כפית סוכר ואפילו 2 כפיות, זה כלום!!!).
ארוחת ערב: סלט עם כף טחינה, מרק ירקות/פשטידת ירקות בינונית, 2 פרוסות לחם/כוס דגנים מלאים.
ארוחת ביניים (ארוחת לילה): בעיקרון שוב צריך פרי ו-5 שקדים/אגוזי מלך. אם יש לך משהו אחר שעוזר לך לא לטרוף בלילה אז לבריאות, את יכולה לשתות שוב תה, עדיף תה צמחים כמובן עם סוכר.
כמו שאמרתי, תורידי סוכרזית וקפה מהתפריט, תורידי פרכיות ואוכל בכאילו, תהיי מציאותית ואל תתייחסי לדיאטה כמשהו זמני, את אוכלת מעט מאוד והגוף נכנס לפניקה, תהיי במעכב של בדיקות דם ואל תחסירי יותר מדי. שיהיה המון בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאהרון אתה ממליץ לה פעילות גופנית?
נדב19/12/2012המלצה מאוד "חכמה". אני מישהי שמנהלת אורח חיים בריא (בשפה שלך זה נקרא דיאטה). אם היית מסתכל יותר מ10 שניות על התפריט ש"דיאטה" כתבה לך היית שם לב שהיא הורגת את עצמה לאט ובאופן בטוח! היא מגיעה ל500 קלוריות ביום ואתה ממליץ לה על פעילות גופנית? לדעתי ההמלצה הזאת מאוד לא אחראית משום שכשהיא תתחיל לבצע פעילות גופנית היא תחוש בסחרחורות ואף תתעלף מהר מאוד. זאת לא תזונה נכונה לשתות נס קפה עם חלב או פרוסת לחם, בחייאת. תמליץ לה לקבוע תור אצל תזונאית קודם, שתתאים את התפריט לגובה ולנתונים שלה, אם זאת דיאטת כסאח וזה לתקופה של חודש אז ניחא, אבל עם תפריט כזה אפשר מהר מאוד להוריד 10 קילוגרמים ואף יותר, אבל אחרי זה המשקל יעלה ב15 קילוגרמים באותה המהירות שבה המשקל ירד. קצת יותר אחריות והתעמקות אדון אהרון רזון הנכבד!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כושרבנימין16/12/2012
רציתי לדעת לפי איך מחשבים את העניין של כמות חלבון בגוף? לפי משקל כולל או לפי משקל אחרי שהורדנו את השומן לפי מציאת האחוזי שומן, נניח שוקל 60 עם 10 אחוז שומן, אז נשאר לנו 53.4 קילו!!! מחשבים במידה ואני מעוניין לכל קילו 1.6 גרם חלבון, לפי כמות 53.4 או 60 קילו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כושר - תגובה
אהרון רזון16/12/2012תאורטי אפשר לפי שני המדדים, כאשר לפי משקל גוף רזה (בהורדת אחוז השומן), כמות החלבון פר קילו גוף, גדולה יותר. במקרה הזה החישוב יותר מסובך מאחר וקשה לדעת במדוייק אחוז השומן. כך או אחרת, אני לא מציע לך להתעמק יותר מדי בחישובים על חודו של גרם לכאן או לכאן, כי אין שום סיכוי להגיע ל"תוצאת מעבדה".
אתה לא תעמוד כל היום עם מאוזניים של בית מרקחת, עם מחשבון וטבלה מפורטת של תכולת החלבון (שממילא איננה קבועה) עבור כל מזון .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרעי פשתןדליה16/12/2012
שלום רב, האם הוספת זרעי פשתן טחונים למרק חם או לדייסת קווקר תהרוס את ערכם התזונתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרעי פשתן - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי16/12/2012אין בעיה להוסיף אותם כפי שתיארת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה במשקלזוהר16/12/2012
שלם,חבר שלי שוקל 50 בגובה 1.80 הוא רוצה מאוד להשמין היינו את תזונאית שהמליצה על מזונות אבל לדעתי היא בכלל לא תרמה ולא עזרה. אשמח לרשימת מזונות שיכולים לסייע לעלות במשקל. {חוץ מטחינה}
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה במשקל - תגובה
אהרון רזון16/12/2012אגוזים, שקדים, בוטנים, אבוקדו, חלבה (רצוי ללא תוספת סוכר), פירות יבשים, שמן זית, זרעים (דלעת, חמניה).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצטברות נוזליםאנה14/12/2012
שלום
אני בת 21, מתעמלת שנים ובכושר טוב ומצב בריאותי תקין, ברוך השם. אני אוכלת מאוד בריא, לא אוכלת מטוגן, לא סוכר לבן/חום, פחמימות מורכבות, קטניות ונבטים, שום מאכל תעשייתי עם כימיקלים או מזון מעובד.
אני מקפידה על אורח חיים מאוד בריא, אפילו בקוסמטיקה הכל אורגני.
למרות זאת אני סובלת מנפיחות בבטן. לא תמיד מדובר בגזים, זה מרגיש אחרת... לפעמים אני מרגישה נפוחה והשרירי בטן שלי מתנפחים, מלבד השכבת שומן שיש, וזה מרגיש לי כמו בטן הריונית קטנה. תחושה מאוד לא נוחה.
לכן עלתה לי המחשבה שאולי מדובר על הצטברות נוזלים.
אשמח מאוד לקבלת הדרכתכם המקצועית.
תודה רבה, המשך חג חנוכה שמח מבורך ומאיר נשמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצטברות נוזלים - תגובה
אהרון רזון16/12/2012אולי הצטברות נוזלים, אולי גזים, אולי שניהם. ייתכן שיש רגישות למאכל(ים)
מסויימ(ים). גם אוכל בריא יכול לגרום לתופעה זו אצל אנשים עם רגישות. השיטה המומלצת היא שיטת האלימינציה. יש להמנע למיספר ימים כל פעם מסוג מסויים של מזון, למשל חלב ומוצריו, קטניות, ירקות שורש, ירקות ממשפחת המצלבים (כרוב, כרובית,ברוקולי), פירות יחד עם מאכלים אחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חילוף חומרים-נינה13/12/2012
איך יודעים אם חילוף החומרים מהיר או איטי? לפי מה? תודה מראש על התשובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חילוף חומרים- - תגובה
אהרון רזון16/12/2012השיטה הכי טובה היא איבחון BMR\RMR בחלק ממרפאות הספורט ואצל דיאטנים מסויימים, למשל ד"ר נסטור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותשירית12/12/2012
יש לי עצירות כבר הרבה זמן, בשירותים פעם בכמה ימים.
מה שמוזר שאני דווקא כן מרגישה לחץ בבטן וצורך לרוץ לשירותים אבל איך שמגיעה לשירותים זה עובר.
מה לעשות? למה זה?
יש קשר למעי עצל? זה קשור לחילוף חומרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות - תגובה
אהרון רזון12/12/2012לפי התאור שלך, המצב דורש בירור רפואי. זה לא קשור לחילוף חומרים. במעי עצל, בד"כ לא מרגישים צורך מיידי לשירותים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יוגורט פרוביוטיטלי12/12/2012
האם מומלץ לצרוך כל יום יוגורט פרוביוטי כארוחת בוקר עם לחם מלא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוגורט פרוביוטי - תגובה
אהרון רזון16/12/2012אפשר, רצוי גם ירק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לסוכרזיתלין11/12/2012
שלום, אני נמצאת בתהליך של דיאטה והדיאטנית אמרה לי כמובן להוריד את הסוכר במשקאות חמים. קפה כבר התרגלתי לשתות ללא סוכר כלל (זה אפילו טעים!) אבל תה אני פשוט לא מסוגלת לשתות בלי ממתיק כלשהו.
השאלה שלי היא איזה ממתיק הכי מומלץ, האם יש סוכרזית בריאה יחסית וגם חשוב לי הטעם ושלא יהיה טעם לוואי חזק מידי.
תודה על התשובה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש סוכרזית על בסיס צמח הסטיביה
אנונימית12/12/2012בא בשקיקים אישיים, האריזה בצבע ירוק.זה הסוכרזית הכי נטול טעם לוואי שיצא לנסות.
ו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מצליח להרזותאלון11/12/2012
מזה כחודש אני אוכל תפריט שכולל חטיף אנרגי, תפוח, 10 כפות אורז עם 300 גרם עוף ללא שמן ושני סנדוויצים,לחם קל עם כפית חומוס ונקניק דל שומן, ומרק ירקות ללא שמן.
בנוסף אני מבצע 4-5 אימונים בשבוע שכוללים אימון חתירה(אירובי) ותרגילי כח. אבל המשקל לא יורד,למרות שויזואלית נראה שכן ירדתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מצליח להרזות - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי11/12/2012אלון שלום,
אם קיימת ירידה בהיקפים, פשוט תתעלם מהמשקל כי אתה עובר תהליך תקין. הייתי מוסיף לתפריט שלך 2 פירות, 2 יוגורטים והופך את הלחם ללחם מלא ולא לחם קל.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת סוכר 100סתו11/12/2012
האם רמת סוכר 100 אמורה לעורר חשד לסוכר גבוהה.? אני בת 54 רזה ומתאמנת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמת סוכר 100 - תגובה
אהרון רזון11/12/2012הרמה היא בגבול העליון של הטווח התקין. אם היא קבועה לאורך שנים, אין מקום לדאגה, בייחוד שאין עודף משקל ומבצעת פעילות גופנית (סדירה ומספקת?).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 1500 קלוריותשירית11/12/2012
אני בת 22.5 בגובה 1.61 ושוקלת 50 קילו ומרוצה מכך.
אני לא עושה שום פעילות גופנית ויושבת רוב שעות היום.
אני חושבת שהחילוף חומרים שלי איטי (מתפנה אחת לשבוע בערך.. אם זה קשור).
אני קוראת בכל מיני אתרים ומחשבוני תזונה שכדי לשמור על המשקל הזה אני צריכה לאכול לאכול 1100 או 1200 קלוריות ובחלק מהאתרים כתוב 1300.
אני צורכת 1500 קלוריות ליום (בוודאות) לפחות, ועדיין שומרת על המשקל יפה מאוד..
לא שאני רוצה להשמין, אבל בכל זאת. מה זה אומר עלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 1500 קלוריות - תגובה
אהרון רזון11/12/2012קודם כול, ללא קשר לחילוף החומרים (ואין קשר), חשוב ואף דחוף לפתור את בעיית העצירות, שבחומרה כזאת, מזיקה לבריאות יותר מכמה קילו פחות או יותר. פעילות גופנית סדירה עוזרת, ולא רק לסוגיה הזאת אלא לבריאות בכלל.
הנתונים שמתקבלים ממחשבונים וטבלאות למיניהם מבוססים על סטטיסטיקה ואינם בהכרח רלוונטיים ברמה אינדיבידואלית. אם היקף התזונה שלך מתאים למטרתך, אין
צורך לשנות מבחינה כמותית, אם כי איכותית צריך לבדוק אם יש מקום לשיפור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)


.jpg)