פורום הפרעות אכילה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בולמיה לחניכה שלי
    נועם
    08/05/2008

    אהלן

    אני נועם מפקד בצהל בן 21

    הייתה לי חניכה בת 20 שלאחר הקורס ביקשה את עזרתי

    היא מספרת שהיא בולמית כבר 4 שנים ונמאס לה לחיות עם זה

    אבא שלה פסיכיאטר ואין סיכוי שהיא מגלה לו.

    היא לא מספרת לאף אחד חוץ מלי ולאחד הידידים שלה.

    היא מספרת שכשהיא נמצאת בצבא - הארוחות מסודרות ונמצאים לידה כל הזמן אנשים ולכן המצב לא נורא כשהיא בצבא. אבל כשהיא חוזרת הביתה היא מספרת על זה כמו הרגל שאוכל אותה כל פעם מחדש.. היא נכנסת להתקף רעב.. זוללת כמו מטורפת.. ולאחר כמה זמן הולכת להקיא את זה בשירותים.

    היא מספרת שאמא שלה שואלת לאן כל האוכל במקרר נעלם

    חשוב לציין שהיא ממש לא שמנה..

    היא מספרת לי שזה פשוט קשה לה ליישם את הרצון להפסיק.



    כשהיא פנתה אלי הסברתי לה שאני לא עזרה מקצועית והיא צריכה לפנות לעזרה מקצועית והיא מתנגדת. עד אז ביקשתי ממנה להבטיח לי שכל פעם שהיא מקבלת התקף אז שתתקשר אלי לפני זה. זה עבד מעולה 3 שבועות ואז היא נשברה. והחזיקה עוד תקופה.. ופעם ב היא נשברת..

    היא מספרת לי שמאז שהתחלתי לעבוד איתה על זה המצב הרבה יותר טוב והיא במסלול הנכון... אבל אני מרגיש שאני לא עובד באופן מקצועי...

    אצרף מכתב קטן שהיא רשמה לי



    אתה יודע משהו...
    חשבתי על זה המון, אני בכלל-בייחוד מאז ההכנה-חושבת על כל דבר שאני עושה ומסתכלת על ההשלכות ואיך לעשות את זה פעם הבאה
    גם בתגובות לאנשים, גם בחומר לימודי, גם בסדר יום שלי..
    ואני מצליחה לסדר את הכל, להפיק לקחים מהכל וליישם הרבה מהדברים.
    חוץ מכשאני מגיעה להקאות שלי
    אני עושה, חושבת מסתכלת ייתרונות מול חסרונות סיבות ללמה זה קורה
    מה לעשות פעם הבאה
    ובקטע של היישום זה משתבש
    אני באמת לא יודעת למה
    אני לא מצליחה להבין איפה אני פועלת לא נכון
    למה אני כל הזמן מגיעה לנקודת שבירה
    לא מצליחה לארגן את הדברים ככה שהתוצאה הסופית המוחשית תהיה שיפור-הפסקה של הדבר זה.
    באמת שאני לא יודעת למה זה ככה
    משהו מוזר פה, לא הגיוני(ואני עובדת כמעט רק על היגיון בכל דבר שאני עושה) אני די אבודה, לא מצליחה פשוט לא.

    סתם, חשבתי לעצמי, איפה לעזאזל זה נתקע ומפסיק לעבור הלאה אל התודעה שלי...





    אשמח לייעוץ, הכוונה וכו..

    תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולמיה לחניכה שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנועם

    חיה דורון
    08/05/2008

    שלום נועם.
    הקשר הטוב והאמון שנותנת בך חניכתך לשעבר, יכול להוות קרקע טובה לעזור לה להגיע לטיפול מתאים. באינטואיציה הטובה והרגישה שלך אתה נותן לה תמיכה , לה היא זקוקה. אך אתה צודק באומרך שאינך איש מקצוע. 4 שנים הן תקופת זמן ארוכה מדי להתמודד עם המחלה ללא טיפול. הן בהבטים הגופניים והן הנפשיים . הבחורה מתארת מצב מוכר שמגלם בתוכו יכולת לתפקד כיאות בהרבה תחומי חיים להוציא תחום זה. כדי לבדוק "איפה לעזאזל זה נתקע.... וכו", עליה להגיע לטיפול.איני יודעת אם הבחורה נמצאת עדיין במסגרת הצבאית. כך או כך עליה לפנות לגורמים טיפוליים מקצועיים שיכוונו אותה לקבלת טיפול הולם, גופני ונפשי כאחד. השתמש בקשר איתה כמנוף, בהצלחה , חיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל היא לא מסכימה

    נועם בורקי
    09/05/2008

    היא מחליפה את האסרטיביות שלה להתמודד עם המחלה - לדברים אחרים - בצבא. היא לא מוכנה לוותר על הדברים האלה עכשיו כדי להתעסק עם המחלה. היא אמרה לי שהיא תהיה מוכנה רק כשהיא תשתחרר (עוד 8 חודשים) אבל זה צובר עוד זמן שהיא הופכת את זה להרגל.
    היא יודעת שאני צודק שהיא צריכה ללכת לטיפול. אבל היא לא מוכנה ללכת עכשיו.
    מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנועם

    חיה דורון
    10/05/2008

    שלום , איני יודעת מהם מניעיה לדחות את הטיפול עד לשחרורה מהצבא. האם היא מוטרדת שמהלך זה יפגע בתפקידה (חשש שאינו מבוסס, שכן הצבא פתוח היום יותר מתמיד ללוות בעיה זו), או שמא זה מעיד על חוסר יכולתה או רצונה להתמודד כרגע עם המחלה ולכן היא דוחה את ההחלטה. כך או כך , נסה לראות אם יש בסביבתה אנשים נוספים שיש ביכולתך לגייס כדי לשכנע אותה. הראה לה את ההתכתבות שלך כאן. המשך להיות איתנו בקשר. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מעיין
    06/05/2008

    שלום...
    רציתי לדעת האם יש מצב שאפשר לעולת קילו וחצי ביום?
    לפני יומיים נשקלתי הייתי 49 קילו וביום למחרת נשקלתי הייתי 51.
    ובאותו היום אכלתי פרוסה בבוקר ובלילה סלט וצלחתדגנים.
    אני פשוט לא מבינה איך אפשר לעלות ככה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לליאור

    חיה דורון
    11/05/2008

    שלום רב. לפער כזה שאת מתארת מיום אחד למישנהו יכולות להיות סיבות שונות כמו זמני שקילה שונים, מאכל מלוח שסופח נוזלים וכו'. מה שחשוב הוא לראות ולעקוב אחר האכילה שלך לאורך זמן.
    אם האכילה שאת מתארת באותו יום מאפיינת אותך, את יכולה להניח שזו אינה תזונה נכונה. אם את עסוקה סביב האכילה והמשקל שלך יתר על המידה ועוקבת בכל יום אחר משקלך, יהיה נכון להיעזר בדיאטנית שתוכל להנחות אותך איך נכון ומה נכון לאכול, ובמקרה הצורך להפנות אותך לטיפול נוסף. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת המלצה לספר טוב
    דליה
    04/05/2008

    לאחר דיאטה בה הורדתי 10 ק"ג (מעולם לא הייתי שמנה) במשך שנים שמרתי בקפדנות על משקל מינימלי (BMI 17) ללא הקאות אבל עם ספורט מאומץ ואכילה מינימלית.

    וכיום לקראת כניסה להריון (ב"ה) אני עולה במשקל על מנת לקבל שוב מחזור חודשי (שפסק עם הירידה במשקל).

    הייתי מאוד רוצה המלצה לספר טוב בנושא הפרעות אכילה והריון שילווה אותי בתהליך הקשה של העליה במשקל וההבראה (ב"ה) מהמחלה (של להשאר בתת משקל בכל מחיר) שרודפת אותי כבר שנים...

    תודה מראש

    דליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבקשת המלצה לספר טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון והפרעות אכילה

    חיה דורון
    10/05/2008

    שלום דליה. איני יודעת אם במהלך ההתמודדות שלך עם המחלה לווית ע"י אנשי מקצוע.
    את אומרת בצדק שלקראת תכניותיך להכנס להיריון, עליך להתארגן אחרת ברמה הגופנית. הייתי ממליצה לך לא להסתפק בליווי של ספר , אלא להיות בקשר עם רופא המשפחה שלך ועם דיאטנית שתוכל ללוות אותך בתהליך. הריון כולל בתוכו כמובן גם שינויים גופניים. אם אינך בטוחה לגבי יכולת ההתמודדות שלך עם שינוי גופני ועליה במשקל,המחויבת בהריון, הייתי מציעה לך גם להיות בקשר טיפולי. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנסה להפסיק לאכול
    טל
    04/05/2008

    ולא מצליחה, רוצה להמעיט במזון הרב שאני אוכלת, נורא קשה לי, קשה לי לאכול פחות פחמימות, פחות מתוק, פחות שטויות, קניתי ירקות , חטיפים בריאים, פריכיות ומה לא ועדיין אני משתעממת מהמלאי החדש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מנסה להפסיק לאכול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טל-

    חיה דורון
    10/05/2008

    שלום טל. התחושה שאינך יכולה להפסיק לאכול היא אכן מתסכלת וקשה. כדי להבין את בעיתך חסרים לי פרטים. על גילך, מצבך הגופני , על הזמן בו את מתמודדת עם הבעיה, כפי שאת מגדירה אותה ועל התמודדויות נוספות שלך, ומהו השעמום שאת מדברת עליו.
    אני מציעה לך לגשת לדיאטנית קלינית ולהתחיל בהתיעצות ראשונה לברור הבעיה ,ואז להחליט על כיוון טיפול נכון. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפות רעב
    תולי
    01/05/2008

    הייי שמי תולי ורציתי לישאול שאלה....
    אני אנורקסית כבר 5 שנים מתוכם צמתי 3 חודשים ואז התחלתי לאכול סלט ואחרי זה הוספתי עוד מאכלים אחר כך הורדתי הכל ואכלתי רק מעדני דיאט
    אחר כך יום בהיר אחד זללתי בלי הגזמה כ3000 קלוריות במכה אחת וככה זה נימשך הזלילה שבועים עליתי 10 קילו ונירשמתי לדיאט קלאב הורדתי בחודשים 3 וחצי קילו ועכשיו אני צמה הבעייה היא שאחרי צום של כמה ימים בודדים יש לי התקפות ואני לא מצליחה להקיא ואז יום למחורת אני קמה נפוחה ביגלל הבלוטת התריס....ואחר כך ממשיכה שוב כמה ימים של צום ואז בום עוד פעם זלילה וככה זה כל הזמן גם עכשיו אני ביום של זלילה ונימאס לי כבר ומחר שוב צום....מצד שני אני יכולה לאכול נכון אבל זה יהיה קשה לי כי תמיד שאני מתחילה לאכול משהו קטן זה ניגמר בגדול אין לי שליטה ושאני צמה אני לא מרשה לעצמי ביכלל לגעת באוכל ואני שולטת בצום עד ההתקפה

    מה אני עושה גם ככה הרסתי לי את האכילה שלי ואני מוצצת חסה אני עולה מה אני עושה בבקשה תתני לי תשובה
    ערב טוב שיהיה לך
    תולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקפות רעב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    02/05/2008

    תולי שלום,
    מהתאור שלך נראה כי הבעיה אינה רק כיצד ללמוד לאכול נכון, אלא קושי בשליטה וויסות שבגללו את מגיעה למצבים מאוד קיצוניים והרסיים. מדובר לדעתי בדברים שהם הרבה מעבר לאוכל עצמו. לא כתבת האם היית בטיפול אי פעם. לדעתי הפתרון הוא טיפול כוללני במרפאה להפרעת אכילה. זאת אומרת- מעקב רפואי ודיאטני שיעזור לך להתאים את התפריט לצרכים הגופניים האמיתיים שלך, ובמקביל טיפול פסיכולוגי שיעזור להתמודד עם הקשיים המובילים אותך לתחושת חוסר השליטה ולהרגשה שרק אם תשלטי במשקל שלך בצורה כל כך קיצונית תרגישי טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מחיתולים
    לאה
    29/04/2008

    היי כולן
    בתי בת 6 ועדיין לובשת חיתולים.
    היא נורא בוגרת ועושה המון דברים של גדולים אבל לא רוצה להפסיק ללבוש טיטולים היא אומרת שהיא אוהבת ללבוש אותם. עד עכשיו לא התנגדתי כי לא ראיתי שום סיבה להתנגדות אבל עכשיו היא כבר בכיתה א' ועדיין לובשת חיתול יום ולילה, ולא נראה שיש לה איזושהי שליטה בצרכים שלה.
    עכשיו ניסיתי לגמול אותה אבל היא מתנגדת היא פשוט לא רוצה. אפילו ניסיתי עונשים- אמרתי לה שאסור לה ללכת עם טיטול לבית הספר אבל היא בסך הכל חוזררת רטובה ועם תחתונים מלאות בצואה ובוכה אחרי ההשפלה הבית ספרית.
    מה עליי לעשות בנושא, האם לתת לה להיגמל בזמנה החופשי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מחיתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאה שלום, כנראה שטעית בפורום.

    זהר שגיא
    29/04/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות אכילה ואנורקסיה
    לור
    28/04/2008

    שלום,אני כבר שנתיים "טועמת ויורקת"ושנה וחצי אני באנורקסיה עד לפני חודשיים הייתי בתת משקל גובה 1.65 משקל 37 {זה הכי נמוך שהגעתי}אשפזו אותי פעמיים בכפייה כי לא היה מקום במרכז להפרעות אכילה קיבלתי רק טראומות משם כי זה היה בית חולים פסיכיאטרי.בחודשיים האלה התקבלתי למחלקה של ד"ר גור אבל עזבתי כי לא יכולתי יותר אם הכדורים שהביאו לי שם הרגשתי רדומה ואם רצון למות אני גם בדיכאון ולא יוצאת מהבית מהרגע שאני קמה אני רק פותחת וסוגרת את המקרר עושה טעימות של מלא דברים ויורקת כמובן שאני עושה את זה בסתר אני גם אוכלת בסתר כבר לפני האשפוז הפסקתי לעשות ספורט אינטנסיבי כמו שהייתי עושה שהמשפחה לא היו מודעים למחלה וגם הפסקתי להקיא ועכשיו אני שוקלת 45 וחזרתי להקיא ואני אוכלת כל היום אבל יורקת.המשפחה לא תומכים בי ואין לי כוח לחיות אני רק רוצה להיות"שלד"אני גם סובלת מאובססיות ואני חיה בפחד שיאשפזו אותי שוב אני לא מקבלת מחזור כבר שנה ונושרות לי השערות בלי סוף אין לי תיאבון ואני חושבת רק על אוכל כל היום אני לא מאמינה שיוכלו להוציא אותי מי זה אני חייבת סיוע דחוףףףף!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות אכילה ואנורקסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    29/04/2008

    המצב שאת מתארת נשמע קשה מאוד. אני חושבת שאת לא יכולה להשאר בלי שום עזרה ותמיכה כי ברור שאת מאוד סובלת. גם אם הנסיונות הטיפוליים הקודמים לא היו מוצלחים- אל תתיאשי ופני שוב לקבל טיפול!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוווווווווווווווווווווווווווףףףףףף
    קרי
    27/04/2008

    שלום,האם אפשר להתקיים באופו בריא רק על אכילת שוקולד חלב?האם זה בריא? זה מרזה? יש לי חברה כזו,היא אוכלת 2 חפיסות ביום וזהו,והיא מאוד רזה.האם היא אנורקסית?למרות שהיא אוכלת שוקולד והוא משמין?דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף,תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיה דורון
    27/04/2008

    שלום,
    נשמע שאת מאוד דואגת לחברתך, אכן התפריט שלה אינו מאוזן ואינו כולל את אבות המזון שהגוף צריך. אם היא פתוחה לגבי הנושא, כדאי שתפנה למרכז שמטפל בהפרעות אכילה והם יחליטו שם על פי דעתם המקצועית, מה נכון עבורה. אם מפחדת לפנות למרכז שכזה יכולה לפנות לרופא/ת המשפחה שלה. שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקח לי המון אומץ להודות שאני סובלת
    ק
    23/04/2008

    מבעיה...
    זו בעצם פעם ראשונה שאני פונה לעזרה..
    אני בת 20
    אני בחורה מאוד יפה ומושכת.
    אני חיה בסביבה תומכת, יש לי משפחה חבר וחברות שמאוד מאוד אוהבים אותי ואני אותם.
    אני מאוד מרוצה עד כה מהחיים שלי כה מלבד הפרעת האכילה שלי..
    אני כבר כמעט שנתיים מקיאה אחרי שאני אוכלת המון ממתקים.
    אני בד"כ קונה לי גלידות ושוקולדים ועוגיות, אוכלת את הכל עד שאני מרגישה נורא והולכת להקיא.
    זה בד"כ קורה לי פעם בשבוע (בעבר זה גם היה קורה לי בתדירות גבוהה יותר 2-3 בשבוע)
    כבר קרה שלא עשיתי את זה תקופה של חודש.
    בעברי שקלתי 20 ק"ג יותר בערך.
    אני מאוד פעילה גופנית וגם אוכלת מאוד מאוזן ובריא שאני לא בבולמוס.

    נמאס לי, אני לא חושבת שאני שמנה, אבל אני לא מבינה ממה נובעת ההתנהגות שלי.

    אני צריכה עזרה. אני לא רוצה לפגוע בעצמי.
    המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לק...

    חיה דורון
    24/04/2008

    שלום,
    קודם כל אני מחזקת אותך על האומץ שבפנייה, מאוד לא קל לפנות בפעם הראשונה לעזרה ומצויין שעשית זאת. נשמע שאת מתפקדת בשאר תחומי חייך אך רוצה לפתור את בעיית האכילה ולהבין מאיפה נובעת התנהגות זו. אני ממליצה לך לפנות למרכזים המיודעים לטיפול בהפרעות אכילה, ניתן לברר דרך קופות החולים או באינטרנט. אני חושבת שעכשיו זה הזמן הנכון כי פנית לעזרה, מה שמעיד על בשלות מסויימת לטפל בבעיה ולפתור אותה. במרכזים האלה יש בדרך כלל צוות שלם שתומך- טיפול פסיכולוגי ותזונתי, שיעזרו לך במצבך. כל הכבוד על היוזמה, עשי זאת בהקדם ושיהיה המון בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    אנונימי
    22/04/2008

    שלום גובהי הוא 180 ס''מ ומשקלי הוא 55 ק''ג כאשר אני אוכל ארוחה גדולה אני לא משמין רק קצת וליפעמים אני מרגיש עייף ואין לי כוח לכלום.
    השאלה שלי היא האם יש לי בולמיה או משהו? ומה לעשות בנוגעה לזה עם יש ועם אין?
    אשמח לתשובה בקרוב


    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ.ב.

    אנונימי
    22/04/2008

    אני לא בדיכאון או משהו כזה חח
    אני חיי ככה מאז שאני זוכר את עצמי רזה אני כמה פעמים ניסיתי להשמין והצלחתי קצת ואז הפסקתי אני לא אוכל כ''כ הרבה כי אין לי הרבה תאבון פרט לזה אני מרגיש ממש טוב כמו כל אחד רק שאני רזה יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאנונימי

    חיה דורון
    23/04/2008

    שלום
    נשמע שאתה מוטרד ממשקלך ודואג שיש לך הפרעת אכילה כלשהי, קשה לי מהפרטים המועטים שאני יודעת עליך לקבוע אבחנה. אני מציעה לך לפנות לרופא המשפחה המטפל שלך ולהפנות אליו/ה את השאלה. באם הוא ימצא לנכון, ישלח אותך למקומות הנכונים להמשך בדיקה. לגבי תחושת חוסר הכוח שיש לך, בכל מקרה כדאי לבדוק את זה מול רופא המשפחה. שיהיה בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה:)

    אנונימי
    23/04/2008

    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ורוניקה
    21/04/2008

    אני בת 16 וחצי סובלת מאנורקסיה נרווזה כמעט 5 שנים וכרגע אני באישפוז כבר 4 חודשים והגעתי למשקל היעד אבל לא רוצים לשחרר אותי כי אומרים שאני עדיין לא מוכנה ושאני מסוכנת לעצמי מה ניתן לעשות בנידון?
    דרך אגב היתי מטופלת לפני זה במרפאה להפרעות אכילה ברמבם ואני נורא רוצה להשתחרר ולחזור לשם.
    תודה מראש ורוניקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לורוניקה

    חיה דורון
    21/04/2008

    שלום ורוניקה
    נשמע שאת מתוסכלת מהמצב בו את נמצאת, אך עם זאת, את נמצאת בטיפול אינטנסיבי אצל מטפלים שמתמחים בהפרעות אכילה ולכן אני מציעה שתשתפי אותם ברגשותייך ותסמכי עליהם בנקודה זו שיחליטו את הבדבר המקצועי והאחראי לעשות. כמובן, אני ממליצה בחום שכאשר תשתחררי תעברי מיד לטיפול המשך במרפאה להפרעות אכילה כפי שציינת ושתלווי בטיפול נפשי, תזונתי ופסיכיאטרי. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממ..צריכה עזרה...
    נטלי
    19/04/2008

    שלום אני בת 18 הגובה שלי 156 והמשקל44 אני לא אוכלת ואם כן אז אני מקיאה הרבה אנשים בסביבה שלי יודעים על המצב אבל יודעים שהם לא יכולים לכפות עלי כלום ושזה צריך לבוא ממני לפני כמה ימים הקאתי דם ונמאם לי ואני רוצה עזרה אבל לא מצליחה לבקש אפילו מההורים וחברים קרובים (אני לא גרה עם ההורים שלי) בכל מקרה נראה לי גם כבר הגוף שלי נדפק ואחרי 4 שנים בזה נמאס לי אני לא מצליחה להבין איך עובד כל העניין עם המרפאות יש מרפאה מומלצת באזור תל אביב? אין לי בעיה גם טיפול בכסף פשוט משהו שיהיה טוב ויעזור לי גם פיזית...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממ..צריכה עזרה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנטלי

    זהר שגיא
    19/04/2008

    הרצון שלך לפנות לטיפול הוא חשוב, והחששות של הרגע לפני בהחלט מובנים.
    קיימות מספר מרפאות באזור המרכז, המופעלות ע"י גופים שונים. איני יכולה להמליץ על אחת ספציפית, ואני בטוחה שבכולן עובדים צוותים טיפוליים מקצועיים שיודעים את העבודה.

    בדף האינטרנט של עמות "אביב" קיימת רשימה של מקומות טיפול:
    http://www.solgar.co.il/aviv/tipul.html

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מבינה

    נטלי
    19/04/2008

    אין משהו לא לקטינים ולא אישפוז?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה

    נטלי
    19/04/2008

    וגם תודה רבה שאת עוזרת לי אני מסתבכת לגמרי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באזור ת"א

    אני
    24/04/2008


    פני לאיכילוב או לתל-השומר. שתיהן מומלצות ובשתיהן יש מסגרת טיפולית ללא אשפוז.

    איכילוב - פסיכיאטרית: 03-6974707 (לבקש שיפנו אותך להפרעות אכילה).

    תל-השומר - הפרעות אכילה מבוגרים (מעל 18): 03-5305101.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת אכילה
    ש.ט
    16/04/2008

    אני סובלת מדיכאון
    הנובע ממשקל
    שנובע מאכילה כפייתית
    הנובעת מדיכאון
    וחוזר חלילה

    יש לי בולמוסים
    לפעמים הקאות

    אני שמנה
    בת 17

    יש פה מישהי שמזדהה איתי?
    יש פה מישהי שעברה את זה ?


    2688070
    ICQ

    כיצד ניתן לטפל ?
    לא מעוניינת בטיפול התנהגותי קוגנטיבי - אל תעלו את האופציה בכלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    זהר שגיא
    16/04/2008

    טיפול התנהגותי-קוגניטיבי אינו הטיפול היחיד המוצע לסובלות מהפרעות אכילה. קיימות גישות טיפוליות נוספות.
    אני מציעה לך לפנות למרפאה לטיפול בהפרעות אכילה, שם תפגשי צוות רב מקצועי, תוכלי להביע את ההסתייגות שלך מטיפול קוג'-התנהגותי ולשמוע מהן האפשרויות העומדות בפניך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולימית אבודה אי שם
    דפנה
    14/04/2008

    שלום לכולםאני חדשה פ ה
    אני בולימית כבר 16 שנים מז שאני בת 12 וגם לפני כן היו לי הפרעות אכילה
    אני כ"כ מתוסבכת אני אפילו לא יכולה להתחיל להסביר למה
    כל התנהלות החיים שלי היא סביב אוכל
    אני ילך לבתים של אנשים וכשיהיה לי את ההזדמנות לקחת אוכל אני ייקח כי אני במצוקה גם עד לא מזמן הייתי גונבת מחנויות ואני כ"כ מנסה להילחם בזה
    אני מרגישה שלא יכולה להיות ילדה יותר דפוקה ממניגם אני כ"כ מתוסבכת עם משהו כ"כ בסיסי שהוא אוכל
    עברתי אישפוזים אין ספור פסיכולוגים ודיאטניות ואני עייפה מהכל
    אני עם עצמי מרגישה כ"כ רעה
    כ"כ נמאס לי ואני כ"כ רוצה להבריא אבל אין לי כנראה מספיק כח רצון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בולימית אבודה אי שם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבולימית האבודה

    זהר שגיא
    16/04/2008

    בוודאי קשה לך מאוד להרגיש שאת לכודה בתוך הפרעת האכילה, ואת מיואשת מהמחשבה שהמצב לעולם לא ישתנה. אני חושבת שכדאי לך לנסות לפנות שוב לטיפול, אולי הפעם תצליחי לרתום משהו ממך, אפילו חלק קטן לשיפור המצב ולהשגת איכות חיים טובה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם את מטופלת תרופתית?

    אני
    24/04/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנורקסיה וטיפול
    מיטל
    13/04/2008

    שלום,
    בצעירותי סבלתי מהפרעת אכילה (אנורקסיה) וטופלתי במרפאה ציבורית להפרעות אכילה.
    אחרי שהחלמתי, פחות או יותר, סיימתי את טיפולי שם.
    היום אני חצי שנה אחרי שחרורי והפסקתי לאכול שוב!
    המצב שלי רע ואני זקוקה לעזרה..
    שאלתי היא, האם אוכל לפנות שוב למרפאה בה טופלתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנורקסיה וטיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעל שלום

    זהר שגיא
    13/04/2008

    טוב שאת עם אצבע על הדופק, מזהה שמצבך התדרדר ומרגישה בצורך לשוב לטיפול!
    מאחר שאיני יודעת היכן היית מטופלת (האם במרפאה המיועדת לילידים ונוער או למרפאה רב-גילאית) הדבר הכי טוב לעשות הוא לפנות אליהם ולשאול האם את יכולה לחזור לטיפול ובאילו תנאים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום