מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אי ספיקת ורידיםזמן יקר16/10/2008
שלום רב לפני שנה בצעתי דופלר ונמצא אי ספיקה קשה בעוצמתה בשתי הרגליים לפני חודש שוב דופלר והפעם אי ספיקה קשה בעוצמתה ברגל ימין בלבד אני רוצה לנתח ומבולבל מהשינוי בבדיקה א. יתכן שזה מסתדר לבד? ב.האם באמת ניתוח לייזר טוב? ג.אם אנתח רק רגל אחת איך אידע אם השניה בסדר ולא צריך לנתח גם אותה? תודה מאיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי ספיקה ורידית
ד''ר ארנון קורן29/10/2008שלום רב
דופלקס ורידים חייבת להתבצע על ידי טכנאי או רופא אשר מומחים בנושא.כאשר הבדיקה מבוצעת על ידי אדם אשר איננו בקיא התשובה יכולה להשתנות.כמו כן חשוב לציין שלא כל אי ספיקה חייבת להנתח.ניתוח לייזר תוך ורידי נחשב היום למוצלח ביותר בשל אחוזי הצלחה גבוהים מאד.הסיבה לאחוזים הגבוהיים טמון באבחנה נכונה,בידע בקריאת דופלקס ובשימוש נבון בדופלקס תוך ניתוחית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאי ספיקה ורידית
ד''ר ארנון קורן29/10/2008שלום רב
דופלקס ורידים חייבת להתבצע על ידי טכנאי או רופא אשר מומחים בנושא.כאשר הבדיקה מבוצעת על ידי אדם אשר איננו בקיא התשובה יכולה להשתנות.כמו כן חשוב לציין שלא כל אי ספיקה חייבת להנתח.ניתוח לייזר תוך ורידי נחשב היום למוצלח ביותר בשל אחוזי הצלחה גבוהים מאד.הסיבה לאחוזים הגבוהיים טמון באבחנה נכונה,בידע בקריאת דופלקס ובשימוש נבון בדופלקס תוך ניתוחית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ורידים והריוןרויטל15/10/2008
שלום רב, הנני בהריון שני שבוע 34. לאחרונה התחלתי לסבול מבצקות ברגליים והופעה של ורידים בולטים מאוד לאורך הרגליים ובאזור המפשעה (מה שלא היה לי כלל בהריון הראשון) בורידים במפשעה בולטים מאוד, רגישים למגע וכואבים בעיקר בעת שכיבה על הצד. רציתי לדעת האם ורידים אילו יכולים להתפוצץ כתוצאה ממאמץ בלידה ומה מומלץ לעשות על מנת לשפר את התופעה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ורידים והריון
ד''ר ארנון קורן16/10/2008שלום רב
עליך לגרוב גרבים אלסטיים באופן קבוע במשך ההריון.לעיתים מומלץ גם בזמן הלידה עצמה.אין חשש מקרע הורידים בלידה.מומלצת בדיקת כירורג כלי דם 3 חודשים לאחר הלידה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אספיריןזמן יקר15/10/2008
שלום אני בן 39 סובל מאי ספיקת ורידים קשה בעוצמתה בשתי הרגליים האם כדאי לקחת אספירין במינון נמוך למניעת אירוע מוחי? לפני זמן מה לקחתי כדור אחד בגלל כאבי ראש והרגשתי ממש טוב בזרימת הדם בגוף וההרגשה היתה טובה לכן אני מברר זאת לתשובתך אודה מראש מאיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אספירין באופן קבוע
ד''ר ארנון קורן16/10/2008שלום רב
ללא סיבה אמיתית שתקבע על ידי המטולוג הרי אין המלצה בגילך לטיפול קבוע באספירין.במחלות מסוימות מומלץ לקחת אספירין כל החיים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני סובל מדליות "עורקים בולטים ברגלמוחמד עדנאן11/10/2008
איך אני יכול להגיע לדוקטור קורן לקליניקה ??כי אני תושב שכם אומנם אני מצויד בכל האיחשורים המתאימים לכניסה לארץ ??...אני מבקש לדעת איך אני יכול לקבוע טור בקליניק ה וכמה עלויות הטיפול בבקשה?????כי אני כבר כמה שנים עובר טיפולים בשטחים וזה לא יעיל ו הפחד שלי שזה יחריף בבקשה דוקטור תעזור לי כדי שאני אקבל טיפול מתאים ו יעיל בבקשה????.עם הסבר עלויות טיפול ו אם צריך ניתוח?הרבה הרבה תודות לפורום ??????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דליות ברגלים
ד''ר ארנון קורן16/10/2008שלום רב
הפורום איננו מפנה לקוחות למרפאות פרטיות.בכל אתר ניתן למצא בדרך כלל את הפרטים המבוקשים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלי דם נפוחים לאחר מאמץא10/10/2008
שלום רב דוקטור, אני בחור כבן 20. לפני קרוב לשנה וחצי ביקרתי אצל רופא כירורג עקב גולה רכה שנמצאת בשליש האמצעי של שוק ימיני. הרופא אמר לאחר בדיקה כי אין לי כלל מה לדאוג, הסביר לי שאלו כלי אדם [ציין שאלו דליות בהפניה] והשאיר לי כאופציה ללכת לאולטראסאונד ואמר כי זה אינו דחוף ולא הכרחי, לכן לא טרחתי להיבדק. היום לאחר ריצה התחילו לי כאבים חזקים מאוד בשריר השוק הימיני [דבר שקורה לי בכל פעם שאני רץ ובשוק ימין בלבד]. כשנגעתי באזור אותה בליטה הייתה נפוחה מאוד וגיליתי אחת נוספת קרוב לכף הרגל. אציין גם כי השריר נשאר כאוב ומאומץ זמן רב [עד שעה ויותר] לאחר המאמץ. הייתי רוצה לדעת מה יכולה להיות הבעיה, האם הכאבים בשריר שוק ימין קשורים לדליות הללו ואם כן, איך אפשר לטפל ועד כמה זה מסוכן בהקשר של מאמץ? לעת עתה זה מגביל את אפשרותי לרוץ. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי שרירים /רגלים לאחר מאמץ
ד''ר ארנון קורן11/10/2008שלום רב
ממליץ בדיקת דופלקס לורידים ובדיקת כירורג כלי דם לאחר מכן.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דופלרריקי04/10/2008
עקב כאבי רגליים ונפיחות כולל התכווציות פניתי לרופא כירורג כלי דם ועברתי בדיקת אקו דופלר והתשובה אומרת אי ספיקה בוריד הפמורלי המשותף ווריד הספנה הגדול מימין. אשמח לדעת מה הטיפול ומה המשמעות של התשובה. לציין שעברתי מספר פעמים הזרקות בורידים ללא הטבהרבה. האם יש קשר לכך שאני לוקחת כדורי פמרה בגלל סרטן השד. תודה ושנה טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי ספיקה ספנו פמורלית
ד''ר ארנון קורן06/10/2008שלום רב
אין קשר למחלת הסרטן.במצבך את סובלת מקרישיות יתר ולכן יתכנו קרישי דם בדליות.עליך לעבור טיפול להוצאת או סגירת הורידים.המלצתי לייזר תוך ורידי כטיפול הבחירה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- DVTאור03/10/2008
לאחר פציעה במפשעה ארע DVT ותסחיף ריאתי. הרופא טיפול במדללי דם כבר אין עדות ל-DVT. הרופא אמר שהוריד כבר לא יחזור למה שהיה כי הוא "דביקי". מה הכוונה? אודה לקבלת הסבר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המהלך לאחר פקקת עמוקה
ד''ר ארנון קורן06/10/2008שלום רב
בשלב ראשון הוריד נסגר לחלוטין,בהמשך מופיעה רקנליזציה או במילים אחרות פתיחת החסימה הורידית.בשלב זה הסיבוכים על רקע הפרעה בניקוז הורידי.יש צורך בטיפול במדללים וגרבים אלסטיים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהdvt
אור11/10/2008שלום דוקטור קורן, האם לאחר dvt ברגליים זה טבעי שהרגליים חלשות, גם כאשר בבדיקה חוזרת בדופלר ורידים לאחר טיפול בנוגדי קרישה לא נמצא כבר עדות לטרומבוזה? ממה נובעת החולשה של הרגליים וכמה זמן היא נמשכת? האם מומלץ לנוח הרבה או ההיפך לעשות פעילות לחיזוק הרגליים? איזה פעילות מומלצת? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחולשה ברגלים לאחר פקקת עמוקה
ד''ר ארנון קורן16/10/2008שלום רב
אין קשר בין פקקת עמוקה לחולשת רגלים.יש לחפש גורם אחר לתלונות.ממליץ בירור ע"ש תחתון על ידי אורטופד גב.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפקקת ורידים
אור16/10/2008תודה רבה דוקטור, מה זה ע"ש ? בברכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעש=עמוד שידרה
ד''ר ארנון קורן21/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוריד דביק?
ד''ר ארנון קורן19/10/2008שלום רב
אינני יודע מהו וריד דביק!
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהעידן01/10/2008
שלום יש לי דופקק ברגלים היתי רוצה לדעת מזה יכול להיות?אני מרגיש ברגלים שלי ממש דופק ואתמול הרגשתי ברגל כמו בום כזה יכיאלו משו שם חסום והרגתי כמו בוםם כזה לשניה אחת ואז זה עברר מזה יכול להיות דופק ברגלים ?גם בראש מרגיש דופק שאני נוגע בוריד בראש מרגיש שהוא דופק חזק מדי?והיתי רוצה לדעת עם בנאדם שיש לו בעיה בורודים או בכלי דם יכול לקבל ריישון נהיגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת דופק
ד''ר ארנון קורן02/10/2008שלום רב
עליך לעבור בירור לשלילת יתר לחץ דם שיכל לתת את תחושת הדופק.לגבי הרשיון עליך לעבור בירור לפי קבלת הרשיון.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכף הרגלשלומית01/10/2008
זה כמה שנים אני סובלת מכאבים בכף הרגל בעיקר בכלי הדם העולים כלפי מעלה משורש כף הרגל בזמן האחרון אני סובלת מכאבים בכתף שמאל כאילו קיבלתי מכה חזקה או יותר דומה לכאבי דלקת אך המקום לא חם האם לדעתך יש קשר למחלת לב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בכף הרגל
ד''ר ארנון קורן02/10/2008שלום רב
אין קשר בין התלונות ואין קשר למחלות לב.עליך להבדק על ידי אורטופד וכירורג כלי דם.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פופיק ?ליטל30/09/2008
שלום ד"ר אני בת 12 ושהייתי בת שנה עברתי ניתוח בטבור בגלל שהוא היה בולט יותר מדי . היום יש לי טבור מאוד מכוער ! הוא עם הרבה עור רפוי למעלה ובפנים הוא מלא גבעות כאלה . אני בודקת באינטרנט על ניתוח לשינוי הטבור לשפץ אותו , אבל אני מפחדת מהתגובה של ההורים שלי . מה לעשות ? אני לא הולכת לים ולבריכות כי אני פשוט מתפאדחת ומתביישת מה לעשות ? תודה מראש ליטל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר שבר בטבור
ד''ר ארנון קורן02/10/2008שלום רב
עליך להתיעץ עם כירורג כללי.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרומבוזה ברגלייםאריה29/09/2008
אני בגיל 50 ויש לי תרומבוזה ברגלים מימה זה בא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקקת ברגלים
ד''ר ארנון קורן30/09/2008שלום רב
חסרים לי פרטים בכדי לענות לך,האם מדובר בפקקת שטחית או עמוקה ובאיזה אזור ברגלים.עליך לעבור בירור לקרישיות יתר וכך לאבחן את הגורם לפקקת.הטיפול המידי הוא במניעת התקדמות הפקקת.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימה בעורקי הצוואריוסי רבי27/09/2008
אבי בן 86 ואובחנו אצלו פלקים בעורקי הקרוטיס הראשי וענפיו הגורמים לחסימה כמעט שלמה של הקרוטיס הפנימי מימין. אבי סובל מאי תפקוד ריאתי כמעט מלא ועבר התקף לב. אודה על ייעוצך. בברכה. יוסי רבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה בעורק קרוטיד
ד''ר ארנון קורן02/10/2008שלום רב
לפי הממצאים מומלץ ניתוח קרוטיס לשחרור החסימה בצואר לפני קבלת ארוע מוחי.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום!!!-27/09/2008
מה קורה?:) אז ככה..רגל שמאל שלי נפוחה והייתי אצל אורטופד שהפנה אותי לכירורג כלי דם כי כנראה הבעיה בנוזלים ברגל או משהו כזה..והוא אמר שכנראה אין לזה פתרון. נניח שזו הבעיה, באמת אין פתרון???אני לא יכולה ללבוש הרבה סוגי נעלים וזה גם ממש לא אסתטי...ובכלל ..לא בא לי שתהיה לי רגל כזאת. מה אתה אומר בקשר לזה?ואיפה אתה עובד אם מותר לשאול?אתה מכיר כירורג כלי דם בצפון???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצקת ברגל
ד''ר ארנון קורן02/10/2008שלום רב
עליך לעבור דופלקס ורידים ולהבדק על ידי כירורג כלי דם.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בורידיםשני25/09/2008
שלום אני בת 32, לאחרונה שמתי לב כי בחזית השוק ישנם ורידים בולטים במקצת וורידים רבים בכפות הרגליים ומאחורי הרגליים, אזור הקפל ומעלה. מלבד זאת ישנםלכל אורך הרגליים נימים מפוצצים ומעין כתמים חומים בהירים (מהם?) אציין כי במסגרת עבודתי אני מרבה לשבת. לרב איני סובלת מכאבים כרוניים, אלא לעתים, בעת עמידה/הליכה ממושכת, אז הכאבים מופיעים מאחורי הברך. שאלותיי הן: מה אפשר לעשות בנדון? האם כדאי לטפל טיפול אסטתי, אם בכלל, טרם לידות? האם הוא עוזר? מהו הטיפול המונע? אשמח לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ורידים כאבים
ד''ר ארנון קורן02/10/2008שלום רב
עליך לעבור דופלקס ורידים ולהבדק על ידי כירורג כלי דם.חלק מבעיותיך רפואיות וחלק אחר הפרעה אסטתית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח עורק התרדמהelia25/09/2008
שלום רב אבי היה מועמד לניתוח עורק התרדמה. מפאת חוסר מקום בחדרי הניתוח, ניתנה לו האופציה לעבור צינתור בעורק הנ"ל, והוא אכן עבר את הצינתור אתמול, יום ד'. שאלתי: אם בניתוח נכנסים, מנקים את העורק ויוצאים, כיצד מתבצעת פעולת ניקוי העורק (אם בכלל) בהליך הצינתור? לאן נעלם, אם בכלל, הרובד שגרם להיצרות העורק? האם אין סכנה להיסחפות חלקי רובד בזרם הדם? בברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח קרוטיס
ד''ר ארנון קורן02/10/2008שלום רב
בניתוח קרוטיס מנקים את הפלאק ,בצינטור מדביקים את הפלאק לדופן באמצעות התומך..
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



