מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- היי שירןאיילה08/07/2015
מאז שנטע עזבה יש אנשים מסויימים שכותבים שטויות בקצב וזה נהיה על הפנים,החלטתי להפסיק לכתוב בפורומים ועל תפגעי אם לא אכתוב לך,אני מאוד מודה לך על העזרה וההשקעה אני החלטתי להתעסק בדברים אחרים שלא קשורים לפסיכולוגיה אני אעזור לעצמי בדרך שלי בלי פורומים כי אני רואה שזה לא רציני הפורומים האלה,מאחלת לך חיים טובים הצלחה,בריאות,אושר,אוהבת אותך. ביי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב
איילה08/07/2015גם אם יכתבו עלי בפורום או לי לא משנה מה שיכתבו מה שרוצים אני אפילו לא מתכוונת לקרוא ולהתייחס לזה כי זה לא מעניין אותי גם לאור בהצלחה בזה נגמר הסיפור יותר לא כותבת ולא נכנסת לפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיותר אני לא נכנסת לפורומים
שירי15/09/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמור יקרה
ליאור08/07/2015את יכולה לכתוב בפורומים מתי שבא לך. תעשי מה שעושה לך טוב. אני לא נפגעת יקירה. יש גם עוד פורומים חוץ מכאן. מקווה לשמוע ממך לפעמים דברים טובים. ביי מותק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מור אני מבקשת ממךליאור08/07/2015
אל תתיגי את אור. אל תגידי שיש לה בעיה כי אחר כך היא חוזרת ומתעצבנת ויש התנגחויות. אני חושבת גם שהפורומים לא יכולים לפתור אצ המצןקות הנפשיות שלך. נכון אפשר לכתוב מילים.יפות אבל מדובר.בחיים שלמים שיכולים ללכת לאבדון. תטפלי ןתדאגי לעצמך. האינטרנט סתם בזבוז זמן תאמיני לי. אני אוהבת אותך ןמאחלת לך שהמזל יאיר לך פנים ותפרחי. ??????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מור את מותק ותמיד אשמח לענות לך
ליאור08/07/2015אם משעמם לך או קשה לך. ילא הולכת לאכול. ביי מותק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן חייל במשבר נפשייוכי08/07/2015
שלום,
אני גרושה פלוס 3.בני הבכור חייל טרי נפצע במהלך הקורס מסכין בבטנו.בית החולים ,הבן והבעל לשעבר שוללים ארוע אובדני.אני חוששת מאוד שהיה ארוע של פגיעה עצמית.הבן התקשה להשתלב בבית הספר,המוטיבציה שלו נמוכה וגם הדימוי העצמי..הוא גדל בפיצול עם הורים שדיברו בשפה שונה.הוא ניזוק מהמאבק המשפטי שהיה לצורך הגירושין.הוא סיגל לעצמו דפוס של התנהגות בטלנית ולהערכתי סובל מקושי רב להסתגל למסגרת בכלל.לאחר ארוע הפציעה האבא התגייס לעזור וזו נקודת אור משמעותית ביותר כדי לקדם את הבן.אנו משוחחים עם הבן,מלווים ועוזרים לו.אנו לוחצים שיסגל לעצמו סדר יום עם עשייה וזה קשה עקב התנגדויותיו הקשות.אני לוחצת על האבא שלא יאפשר לבן לשהות שעות בביתו כשהוא בעבודה.אנו מנסים לעקור את הדפוס הבטלני של הבן,מנסים לגייס את המוטיבציה שלו שיעזור לעצמו וזה קשה מאוד.
נא דעתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאירית ונטע נא התייחסותכן להודעה.
יוכי27/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריך להוריד את התמונה של אירית
שירי27/07/2015היא לא עונה בפורום מעל שנה ומקבלת פרסום חינם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסוף כל סוף
שירי13/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן חייל במשבר נפשי - תגובה
נטע אדלר12/09/2015שלום מיכל,
צר לי על העיכוב בתשובה,
אני זוכרת את ההודעה הראשונה שלך לגבי בנך, בה סיפרת על אירוע הפציעה ועל השאלה האם להחזיר את בנך לשירות הצבאי. אני מבינה מההודעה הנוכחית כי בנך אינו ממשיך בשירות בצה"ל. אני שמחה לקרוא על המעורבות של אביו. יחד עם זה, אני שומעת כי דעתך אינה נוחה וכי את קושרת את האירוע להיסטוריה המשפחתית ולקשיים האישיים של בנך. אני מסכימה איתך שתעסוקה עדיפה על בטלה, אולם מהמעט שהבנתי, לבנך ישנם קשיים רגשיים העומדים בבסיס התנהגותו ולכן נראה לי שהפעלת לחץ עליו איננה הפתרון, אלא שיח איתו. אם אינו מוכן לקבל סיוע רגשי, אני מציעה, כפי שנדמה לי שכתבתי בתשובתי הקודמת אלייך, שתפני את, ועדיף עם אביו של הבן להתייעצות אצל מטפל משפחתי. בהתייעצות כזו, תוכלי לספר את הסיפור המלא ולקבל עזרה ממשית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מורליאור06/07/2015
אל תעשי לאף אחד חשבונות. תכתבי כמה שאת רוצה באיזה שם שאת רוצה. שיקפצו חוצפנים. גם ככה הרסו את הפורום כאן שהיה נחמד. גם הפורומים האחרים משעממים. ןמנהלים עוזבים. יום נעים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירני
איילה07/07/2015תודה שירני,את מקסימה וזה גם מה שאני רוצה שתהיה אווירה טובה בפורום,ובקשר ליוסי הזה שכתב את הדבר המגעיל הזה גם אני מבקשת ממך נטע למחוק את מה שהוא כתב שירן צודקת זה לא מכבד וזה דוחה.שיהיה לך שירני לך נטע ולכל חברי הפורום יום נפלא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנטע דחוףליאור06/07/2015
תמחקי את ההודעה הדוחה הזו. זה הורס את הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטע שירן צודקת
איילה07/07/2015גם אני מבקשת למחוק את מה שהוא כתב זה דוחה ומקלקל חשוב שתהיה אווירה טובה בפורום.תודה נטע יום נפלא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי מור
ליאור07/07/2015יש אנשים שאין להם טאקט. מה שלומך? זה יותר חשוב. ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קקי צף היפוכונדראיציק--06/07/2015
אני היפוכונדר מאוד. סובל ממעי רגיז... למה הקקי שלי צף ??? ללכת לרופא אוףףףףףף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מגעיל ודוחה איכס
ליאור06/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא נאה לאיש מבוגר ככה לכתוב
ליאור06/07/2015אתה צריך להתבייש בעצמך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני רציני ... אני בלחץ
איציק--06/07/2015סליחה לא התכוונתי להגעיל .. באמת רוצה לדעת עם לעוד אנשים הצואה שלהם צפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא נראה לי הפורום המתאים לשאול
גל06/07/2015אולי תנסה פורום רפואי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מצטער אבל באמת שאלתי
איציק--07/07/2015רציתי לדעת כי אני בלחץ מזה כי קראתי שזה יכול להיות בעיה בלבלב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוחד מבעיה בלבל .. זה הסימפטום
איציק--07/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיוסי בפורום הזה גם ככה בקושי
ליאור07/07/2015יש מענה. אנחנו לא מוסמכים לתת תשובות לבעיות רפואיות. תפנה לפורטם שעוסק בבעיה שלך כמו שאמרה לך אור. תרגיש טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה פשוט דוחה במלוא מובן המילה
גל08/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטע תמחקי את ההודעה
ליאור08/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גם לי קוראים אנישירי04/07/2015
תגידו אנשים אין לכם מה לעשות? יש ים בריכה. שמש נעימה צאו בחוץ. תתנגחו עם המדוזות. די כבר. נמאסתםםםםםםםםםםםםם תנו לחיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצדק איתך
ליאור05/07/2015אני רצה לשחיית בוקר. אין כמו בריכה. זה כיףףףףףףףףף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה כיף לך
גל07/07/2015את יודעת להנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשירן ונטעמור04/07/2015
אני מכבדת את העזרה שלכם,שבת קסומה והרבה אהבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מור מתוקה בוקר טוב
ליאור05/07/2015תמשיכי הלאה אל תתייחסי למה שאיזה מישהו החליט לכתוב. רק את יודעת את האמת שלך ומה יכול לעזור לך. תבחרי בדרך שתקדם אותך ולא תאמלל אותך. ואם את זקוקה באמת לעזרה מקצועית אז תפני אליה. תמלאי את החיים שלך בצבעים ורודים. תאזיני למוסיקה היא נשמה גדולה. שיהיה לך קיץ נעים וחמים. שולחת אהבה וברכה לחיים טובים??לחיים
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב שירן היקרה
מור05/07/2015תודה על העידוד והתמיכה,את ממש שימחת אותי אחרי מה שקראתי שכתבת לי ונכון אני אמשיך ללכת אם האמת שלי שירני את עושה לי טוב על הלב ותומכת בי וזה מרגש אותי ושתדעי שאין כמוך את מקסימה ומאחלת לך שבוע מקסים ושולחת לך הרבה אהבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמור אהובה
ליאור05/07/2015אני שמחה שדבריי גורמים לך לנחת. לעולם לא אפגע בך. אני בטוחה שגם אני לא התכוונה. העיקר שאת תהיי שלמה עם עצמך מבפנים. שלך יהיה טוב. אני מקווה שתמצאי דרך לחיות את החיים בשלווה ובשמחה ובבריאות טובה למרות הכל. ??תצעדי בבטחה בשביל החיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שירן היקרה
איילה05/07/2015את מדהימה.מאחלת ערב מקסים ואחלה שבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרה למי שכותב עלי ולך נטע היקרהמור04/07/2015
יש כאלה שרוצים לעזור לי כמו שירן ואני מכבדת את זה אבל יש כאלה שכותבים לי במובן של כבר להציק.ואני כותבת לך נטע אני מבקשת ממך להבהיר להם את זה כי אם לא, גם אפסיק לכתוב בפורום וגם אגלה את האנשים האמיתיים שמציקים לי וזה כבר התלוננות.שבת שלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף אחד לא מציק לך
שירי04/07/2015אני מאוד רוצה לעזור לך וניסיתי כבר כמה פעמים. מה את רוצה לדעת עליי? אנה עזבי יש לך בעיה רצינית שאת לא רואה. אי אפשר לעזור לך. זהו יורדת ממך. בעצם מה זה ענייני. יש לי חיים אחרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמור זהו הוא ירד.ממך
ליאור07/07/2015אין לך מה לדאוג יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמור מתנצלת על התנהגותי
גל07/07/2015הבטחה מהלב אני לא מתערבת יותר. זו הייתה טיפשות ההתנהגות שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנה אין לי על מה להתנצל
גל08/07/2015זכותי להגיב. אנה. ליאת. דנה. מור. נירית. הספק יפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירן צאי לי מהוריד
גל08/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאור את מביאה חושך
ליאור08/07/2015די כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזבי שירן
איילה08/07/2015על תעני לה בכלל יש לאור בעיה רצינית.שיהיה לך יום מקסים שירני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב מור
ליאור08/07/2015לא יודעת. אולי אני צריכה לעזוב את הפורום. גם ככה נהיה פה לא נעים. ואין מי שינהל פה. שמחתי להכירך. שיהיו לך חיים יפים. ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירן
איילה08/07/2015אור לא שווה את זה,שבגללה לא תכתבי ותעזרי בפורום כולם מכבדים אותך ואוהבים אותך כמובן שגם אני מעריכה אותך,את עוזרת תומכת,האמת שגם אני חשבתי לא להיכנס לפורומים רק אם באמת אני צריכה עזרה של מצוקה ממש גדולה אז אכנס ככה גם אני לא נכנסת יותר לפורומים האלה,יכול להיות שגם אני קצת הגזמתי שכתבתי המון בפורומים אבל יש גם דרכים אחרות להיעזר כמו ספרים ודברים כאלה חוץ מזה יש הכל באינטרנט,אבל לך תמיד אכתוב את פשוט מקסימה תמשיכי לעזור לאנשים אין כמוך את נפלאה אור שתכתוב מה שהיא רוצה כמו שכתבתי יש לה בעיה רצינית מה שהיא תכתוב לי אני לא יענה לה ולא אתייחס.שירן אף אחד לא שווה את זה,אם את אוהבת ורואים את זה לעזור לאנשים תמשיכי כך את עושה מצווה,שיהיה לך אחלה יום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמור לא הבנת אותי נכון
ליאור08/07/2015אין קשר לאור. ואל תשפטי אותה את לא יודעת מיהי וגם אני לא. פשוט נהיה פה משעמם. אמשיך ואענה שאראה לנכון. יום.מקסים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטע את צריכה להודות לשירןשירי03/07/2015
שענתה פה תשובות מקצועיות בזמן שלא היית. ניכר שיש לה הרבה םידע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירן את גדולה!!!
שירי04/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירן את חסרה בפורום
שירי04/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירן
שירי04/07/2015איזו סבלנות יש לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על הפרגון
ליאור05/07/2015יום נעים ושבוע נפלא??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמא שלי חולהסלט03/07/2015
היי, אמא שלי חולה במניה דפרסיה ובכמה ימים האחרונים היא נראת מדוכאת, אין לה חשק לאכול כלום והיא כל הזמן במיטה
הצעתי שאעשה תור לפסיכולוג, האם זה באמת צריך להיות לפסיכולוג או פסיכיאטר? האם דרך הקופה צריך הפנייה מרופא משפחה?
רק עכשיו שגדלתי נתקלתי בפעם הראשונה במצב כזה שמצבה התדרדרה ולכן פעם ראשונה שאני מתמודדת.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא שלי חולה - תגובה
נטע אדלר07/08/2015שלום סלט,
מאניה-דפרסיה, (הפרעה דו-קוטבית), היא מחלה שמצריכה מעקב וטיפול תרופתי קבועים. הכתובת המיידית היא פסיכיאטר. ניתן לפנות לרופא המשפחה והוא יפנה לפסיכיאטר בקופה, או לפנות ישירות למרפאה לברה"נ הקרובה לאזור מגורייך, או לפנות לפסיכיאטר באופן פרטי.
כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל-הפסיכיאטר, לגבי עזרה פסיכולוגית תמיכתית עבור אמך וגם לך הייתי מציעה לבדוק אפשרות להיעזר ולהיתמך בטיפול, כיוון שההתמודדות שלך כבת עם מחלתה של אמא, וודאי אינה קלה ומצריכה ממך כוחות נפש וכדאי שתטעני רגשית.
התנצלותי על העיכוב בכתיבת המענה,
מאחלת בריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייחסותי למענה בפורוםנטע אדלר03/07/2015
לכולם, בתוכם: שירן, דנה, "אני" ומאי.
קראתי את כל השאלות והתגובות שלכם בקשר להיעדרות שלי בשבועות האחרונים. אני מבינה ומקבלת את התרעומת, אך לא את ההתלהמות.
זה בוודאי היה מתסכל ומעצבן, אולי במיוחד עבור הכותבות הקבועות, לא לקבל מענה והתייחסות מהירים. קראתי שהרגשתן חוסר וודאות לגבי הניהול של הפורום ושההיעדרות שלי התארכה באופן שהשאיר אתכן לא בטוחות אם אשוב.
אני מצטערת על כך.
שבתי. אשתדל "להשתלט" בהקדם על ריבוי השאלות שהצטברו בינתיים ולהחזיר את הפורום להתנהלות רגועה ויציבה.
שבת טובה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשה לשיתוף פעולה בשמירה על הפורום
נטע אדלר08/07/2015אני מאוד מבקשת מכל המשתתפים להיענות לכללי הכתיבה בפורום:
* בראש ובראשונה נועד הפורום למענה מקצועי של מנהלת הפורום לשאלות גולשים. תגובות של משתתפים לשאלות גולשים אחרים תתאפשרנה, רק במידה והתוכן יהיה רלוונטי, תוך כוונה להועיל, כתוב בשפה מכבדת, ללא השמצות\פרסום של מטפלים או אנשים, כפרטים או כקבוצה.
* אני מבקשת לא לעזור לי בניהול ולהקפיץ הודעות ע"י הוספת תגובות אליהן. אני ערה לכל השאלות שעדיין לא קיבלו מענה ואשתדל לענות לכולן בהקדם. ההקפצה גורמת להצפה בפורום ומקשה עלי לענות לפי סדר שליחת ההודעות. אנא כבדו זאת וגלו סבלנות. אני עושה מאמצים "להשתלט" על כל השאלות שמחכות למענה ומבקשת שלא להכביד עלי ולגרום לי לבלות זמן יקר ב"סידור וניקוי" הפורום במקום במענה לשאלות.
* איני עונה לשאלות שהועלו טרם לכניסתי לניהול הפורום בפברואר 2015. המנעו מלהגיב אל שאלות קודם לתאריך זה. שוב - הדבר גורם להצפה בפורום.
אני משקיעה מאמץ בחשיבה על שאלותיכם ובמענה מושכל ומבקשת לסייע לי להפוך את הפורום למקום מסודר, נעים ורגוע לטובת כולנו.
נטע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לילה טוב ושבת שלוםשירי26/06/2015
חלומות פז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבת מנוחה
שירי26/06/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן חייל במשבר הסתגלות קשהיוכי25/06/2015
שלום רב,
הבן החייל שלנו התגייס בחודש מרץ השנה.בתחילת חודש יוני באמצע קורס עבר ארוע של פציעה בבטן מסכין.נותח ואושפז למשך שבוע.הבן טוען שעבר תאונה ואנו חוששים שניסה לפגוע בעצמו.אנו גרושים עם שלושה בנים אחרי פרק חיים קשה של פגיעה מצד הבעל והליך גירושין קשה.כתוצאה מארוע הפציעה האבא התגייס באופן מלא לעזור ולתמוך בכולנו.הבן החייל נמצא בחופשת החלמה מחכה לועדה רפואית ואומר שרוצה לחזור לשירות צבאי.
פניתי לשרותי הרווחה על מנת לקבל תמיכה והדרכה הורית ודרך זה לנסות לשלב את הבן גם כן בטיפול(הבן מתנגד לטיפול רגשי לאורך שנים).
שאלתי היא האם נכון שיעבור הערכה פסיכולוגית שתבדוק את מצבו וכשירותו לשרת בצבא.ומה עוד ניתן לעשות לדעתכם במצב זה.
בתודה,יוכי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תתני לבן שלך הרבה אהבה
שירי26/06/2015אל תשפטי אותו. תקשיבי לו. אין פה מענה מקצועי של פסיכולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתעודדי את הבן שלך כן להמשיך בצבא
שירי26/06/2015תעזרי במשקית תש. מה הוא יישב לעשות בבית. אם הוא ישוחרר על סעיף נפשי החיים יהרסו לו. תני לו את כל הכלים להצליח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן חייל במשבר הסתגלות קשה - תגובה
נטע אדלר07/08/2015שלום יוכי,
אני מחזקת את ידייך בפניה ללשכת הרווחה בבקשה לטיפול. ללשכות הרווחה מסונפות תחנות לטיפול וייעוץ בחיי משפחה ונישואין וזו עשויה להיות כתובת נכונה עבורכם כעת, בתקווה שגם בנך ייאות להצטרף לטיפול. כל המשפחה עברה טלטלה שמנסה להשתקם ממנה ובוודאי גם בנך שבמקביל לשיקום מהמשבר המשפחתי, אמור לגייס משאבים נפשיים לשירותו הצבאי. כדאי להיעזר במשקי"ת ת"ש, כפי שהציעה שחר, כדי לעזור לבנך לצלוח את תקופת השירות באופן מותאם עבורו וכן, אם יהיה מוכן -לפגוש בקב"ן ולהיתמך על ידו. אני מניחה שלאחר אירוע הפציעה שסיפרת עליו, הצבא, מעצמו, יפנה אותו להערכה של מצבו הנפשי עם קב"ן.
צר לי על העיכוב בתשובה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיוכי תיזהרי משרותי הרווחה
גל08/08/2015אל תמהרי לפנות אליהם. הם יכולים לגרום לך נזק בלתי הפיך. אם יש לך עוד ילדים שהם יתחתנו ויביאו ילדים יסמנו אותם כלא מסוגלים ויקחו מהם את הילדים. ואף נבן שלך יסבול מסטיגמה בעתיד. בכלל תסהרי ותשמרי דיסקרטיות. אל תבחרי לנדב יותר מידי.מידע. את יכולה לםנות לפסיכלוג פרטי או דרך הצבא. תעשי הכל שהואכן ישאר במסגרת ויהיה לו טוב. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תפני לרווחה זה חרב פיפיות בעתיד
שירי13/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אני יכולה לדעת אם אני בדיכאוןדניאלה25/06/2015
או חולה?
תמיד יש בי את הבלבול הזה.
יש לי דיכאון קליני, ואני אף פעם לא יודעת אם אני נכנסת לדיכאון או נעשת חולה.. זה משהו שאני מצליחה לגלות רק כמה ימים אחרי שהתחושה הרעה מתחילה.
האם יש דרך בה אוכל לדעת איפה אני עומדת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלכי לפסיכולוג ותטפלי בעצמך
שירי26/06/2015דכאון עושה את הבן אדם חולה חבל על הזמן. תפסי את עצמך בידיים חזק ותהיי חזקה מול.האימה של הדכאון. אל תתני לו לנצח אותך. תבחרי בחיים למרות הכל ותלכי לפסיכולוג טוב שייתן לך כלים. לילה טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחליפי את הכינוי שלך
שירי26/06/2015שלא יהיה זהה לשלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש שאלונים באינטרנט
ליאור05/07/2015לבדיקת דכאון. תחייכי והעולם יחייך אלייך.?????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אני יכולה לדעת אם אני בדיכאון - תגובה
נטע אדלר07/08/2015שלום דניאלה,
צר לי, דניאלה, אך לא הבנתי את כוונתך בשאלתך.
על כל פנים, בין אם תחושה רעה\דיכאון\מחלה, כדאי שתקבלי סיוע פסיכולוגי או\ו תרופתי. אני מקווה שאת נעזרת,
התנצלותי על העיכוב הרב עד למענה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

