פורום פסיכולוגיה - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הפורום הזה כבר לא פועל חודש !!!!
    דנה
    19/06/2015

    שלום רב,

    2 הנשים עם התמונה ,שהן אנשי מקצוע פסיכולוגיות לא עונות לשאלות בפורום כבר חודש.
    זה ממש לא לעניין להשאיר את תמונותיכם באינטרנט ולפרסם את כרטיס הביקור שלכן בפורום שאתן לא משתתפות בו כבר חודש.

    לא ברור איך מיש מנהל אתר זה משאיר את הפרסום והתמונות שלכם.

    זה לא מוסרי ולא פר .

    או שתתחילו לענות או שתפנו את הבמה לאנשי מקצוא שאיכפת להן וכן עונים.

    תודה,

    מישהי שכן אכפת לה ושוחרת מוסריות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את צודקת!!! דורשים איש מקצוע לפורום

    שירי
    20/06/2015

    אחת ממנהלות הפורום שהיא עובדת סוציאלית הודיעה שהיא לא יכולה לענות בגלל קשיים אבל שהיא תשוב בקרוב. רק לא ציינה מתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולם רודפים אחר פרסום

    שירי
    20/06/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אירית כהן כבר שנה לא עונה בפורום

    שירי
    20/06/2015

    כנראה שנטע החליפה אותה אז בכלל היא הייתה צריכה להוריד את התמונה שלה. צריך לכתוב להנהלת האתר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנה יש כתובת לתלונה שלך

    שירי
    20/06/2015

    תלחצי למטה על צור קשר ותרשמי את הדברים הללו לתלונות הציבור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאף אחד לא איכפת

    שירי
    26/06/2015

    תכתבי תלונה בצור קשר דחוףףףףףףףףףףףףף. תראי שלגולשים כן איכפת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתבת תלונה?

    שירי
    30/06/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנה אחרי חודשיים יש תשובות

    שירי
    03/07/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנה יש תשובה לשאלה שלך

    שירי
    04/07/2015

    דנה יש תשובה לשאלה שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סקר למשתתפים בפורום
    שירי
    18/06/2015

    בוקר טוב אנשים יקרים. אם היום בבוקר הייתם קמים ובחשבונכם בבנק היה מופקד מיליון דולר. מה הייתם עושים איתם? האם זה היה עושה אתכם מאושרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סקר למשתתפים בפורום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה סקר נחמד

    ליאור
    22/06/2015

    כל אחד היה מייחל לעצמו זכייה כזו. בוודאי שזה היה משפר את המצב רוח של רובנו. אבל לצערי זה רק בדימיון חבל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להחליף מטפלת
    רעות
    17/06/2015

    שלום לפורום,
    התחלתי טיפול בנובמבר אצל פסיכולוגית (דינמית) שנמשך מספר חודשים. הטיפול היה מאוד משמעותי ועזר לי לעשות שינוי מאוד גדול בזמן קצר יחסית. למדתי הרבה על עצמי והטיפול עזר לי לקבל את העבר שלי ולהבין את הכוח שיש לי בלשנות את ההווה ובכך את העתיד. גם הקשר שהיה לי עם המטפלת היה מאוד עמוק ואינטימי ותוך זמן קצר יחסית פיתחתי בה אמון ורגשות מאוד חזקים מה שעזר לי מאוד בתקופה לא קלה בחיי. לפני כחודש וחצי החלטתי שאני לא מעוניינת להמשיך את הטיפול כי האמנתי שקיבלתי מספיק כלים בשביל להתמודד מעתה בעצמי עם האתגרים בחיי, למרות שהמטפלת חשבה שזה מוקדם מדי ואפילו לא האמינה שבאמת עשיתי שינוי כל כך גדול בזמן כזה קצר, אובחנתי גם בהפרעת אישיות גבולית ולכן אפשר להבין מדוע היא חושבת כך.
    בכל מקרה, הייתי משוכנעת לחלוטין שאני לא צריכה אותה יותר ולכן סירבתי להמשיך את הטיפול. אבל עכשיו אחרי חודש וחצי אחרי שנגמרה האינרציה של הטיפול, אני מתחילה להבין למה היא התכוונה ואני מוצאת שיותר ויותר קשה לי לשמר את התועלות של הטיפול ושיש עדיין בעיות מתחת לפני השטח שמשפיעות על החיים שלי כך שנראה שהיא (והסטטיסטיקה) צדקה.
    העניין הוא שאני רוצה לחזור לטיפול אבל לא בטוחה אם כדאי לי לחזור אליה. אני יודעת שהיא (יחסית) מכירה אותי ואת סיפור חיי ועברנו הרבה דברים ביחד כך שההשקפה שלה כנראה טובה יותר מזו של מטפל חדש שאצטרך לספר לו שוב את קורות חיי וכו'. ועדיין אני מרגישה שאני ממש לא רוצה לחזור אליה אולי בגלל שהיא מזכירה לי תקופה קשה בחיי שאני מפחדת ליפול לשם שוב. וגם אני חוששת שבגלל שהרגשתי רגשות חזקים כלפיה, זה היה כמו ערפל שהקשה עלי לדבר על נושאים אחרים בחיי מלבד מערכת היחסים שלי איתה. מצד שני, אני מודעת לדפוס ההתנהגות החוזר שלי של לברוח ממערכות יחסים אבל אני לא יודעת אם כדאי להתמודד עם זה איתה כדי לעשות שינוי או להניח לזה ולשאוב כוח מטיפול עם מטפל חדש.

    אשמח לדעות שלכם בעניין, תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להחליף מטפלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להחליף מטפלת - תגובה

    נטע אדלר
    03/07/2015

    שלום רעות,
    אני קוראת את ההתלבטות שלך. שומעת על טיפול שהתחיל להיות משמעותי ויקר ערך, על מטפלת שהצליחה לאפשר לך, בזמן קצר יחסית, להרגיש אמון כלפיה ועל נכונות שלך לשתף ולהתמסר, טיפול שעזר לך לעשות שינוי וללמוד על עצמך.
    נשמע לי שדווקא ה*קשר* הקרוב והמיטיב שיצרת עם המטפלת, הוא זה שגורם לך עתה (ואולי גם אז, כשבחרת להפסיק?) להתרחק ממנה. אני סבורה שכדאי להמשיך את הטיפול מהמקום בו התחיל ונדמה לי שלאורך זמן ובאופן עמוק, תרוויחי מכך יותר מאשר ממעבר לטיפול חדש.

    התנצלותי על העיכוב הרב עד לשליחת המענה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכולוגית מומלצת שעובדת עם מכבי
    אבנר
    17/06/2015

    מחפש המלצות על פסיכולוגיות שעובדות עם קופ"ח מכבי באיזור המרכז - בקעת אונו, פתח תקווה, רמת גן ואם היא טובה ארחיק גם עד תל אביב.
    חשוב לי שהיא לא תהיה מבוגרת מדי (אך גם לא צעירה בתחילת דרכה) כי גם ככה קשה לי מאוד להיפתח ואני מרגיש שיהיה לי עוד יותר קשה להיפתח לפסיכולוגית מהדור הקודם שלא מדברת בשפה שלי..
    אשמח לכל המלצה ו\או עזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין כאן מי שימליץ לך

    שירי
    26/06/2015

    תראה באינטרנט אולי יש המלצות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אף פסיכולוג או מטפל שמנהל פורום

    שירי
    26/06/2015

    לא ימליץ לך על מישהו אחר חוץ מעצמו. כולם דואגים לפרנסה שלהם. ןגם לא תמיד מה שאחרים אומרים זה יהיה נכון בשבילך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכולוגית מומלצת שעובדת עם מכבי - תגובה

    נטע אדלר
    08/07/2015

    שלום אבנר,
    מסגרת הפורום אינה מאפשרת המלצות על מטפלים.
    בהצלחה באיתור מטפלת,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המדיניות של הפסיכולוגית שלי
    רות
    13/06/2015

    היי
    אני הולכת כבר 5 חודשים לטיפול אצל פסיכולוגית פרטית
    יש רק בעיה אחת שמאוד מטרידה אותי שלא נתקלתי בה עם פסיכולוגים קודמים שהייתי אצלהם-
    היא טוענת שמגיע לי רק 2 מפגשים בשנה שאני יכולה לבטל, וכל מפגש מעבר לשני מפגשים האלה שלא מגיעים אליו חייבים לשלם עליו גם אם לא הגענו
    האם נתקלתם בזה בעבר?
    האם זה "חוקי"? היא טוענת שזה לא כתוב בשום מקום אבל זו המדיניות שלה ובמילים אחרות או שאני אקבל את זה או אלך לפסיכולוגית אחרת
    אשמח לקבל דעות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדיניות פסיכולוגית

    ליאור
    15/06/2015

    נראה לי היא רוצה ליצור.אצלך מחויבות לטיפול. זו המדיניות שלה וזו זכותה היא לא עוברת על החוק.זה כמו חוזה. את צריכה לבדוק עם עצמך אם זה מתאים לך. ןכשפסיכולוגים לא דרשו זאת איך הרגשת איתם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את חושבת?...

    רות
    15/06/2015

    יש בזה משהו... כי הבעיה העיקרית שלי היא במערכות יחסים, והיא גם אמרה לי שזה חלק מהטיפול המחויבות הזו אליה
    אבל זה עדיין סוג של מציק לי
    להיפך, עם הפסיכולוגית הקודמת שלי הרגשתי חופשיה ושאין לי מגבלות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת פסיכולוגית

    ליאור
    15/06/2015

    אם היה לך טוב עם הפסיכולוגית הקודמת אז למה את לא ממשיכה איתה? לאנשים עם בעיה במחויבות יש בעיה עם מסגרת קבועה היא כובלת אותם ויוצרת אצלם התנגדות. תנסי לעשות רשימת יתרונות וחסרונות לכל פסיכולוגית ותראי עם מי כדאי לך להתקשר. תראי מי יכולה לקרב אותך למטרה לשמה את הולכת לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באיזו פסיכולוגית בחרת?

    שירי
    26/06/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נו????????

    שירי
    04/07/2015

    נו????????????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המדיניות של הפסיכולוגית שלי - תגובה

    נטע אדלר
    02/08/2015

    שלום רות,
    בד"כ נהוג לשלם על פגישה שההודעה על ביטולה נעשתה תוך פחות מ48 שעות או 24 שעות, תלוי במדיניות המטפל. ההיגיון הוא בכך שהמטפל שומר את השעות למטופליו ואין באפשרותו לעשות שימוש אחר בשעות. (בדומה לקביעת תור אצל כל נותן שירות אחר, לדוג', תור אצל רופא שינים שלא בוטל מספיק זמן מראש, יחוייב אף הוא בתשלום). במקרה של הודעה על ביטול מספיק זמן מראש, המטפל יכול לתכנן שימוש אחר בשעה.
    ישנם מטפלים הגובים תשלום על כל שעה טיפולית, בין אם המטופל הגיע אליה בפועל ובין אם לאו (הם אינם רבים). מאחורי הסדר כזה עומדת ההנחה, כי התשלום הינו על "נשיאת המטופל" בחיי הנפש של המטפל ואם כך, פגישה בין מטפל למטופל מתקיימת בכל אופן, גם אם המטופל לא הגיע אל פגישה מסויימת בפועל. המטפל חושב על המטופל, עסוק בו ונושא את ההתייחסויות המגוונות של המטופל כלפיו, כולל באי-הגעה למפגש עימו.

    השאלה האם וכיצד לחייב על פגישות שמטופל לא מגיע אליהן, מעסיקה מטפלים. לכל החלטה יש תמיד כמה צדדים שיש להתייחס אליהם.
    החשוב בעיניי הוא שתהיה הסכמה בתחילת הטיפול לגבי הסדר התשלום (כמו גם לגבי תאריך התשלום ואופן התשלום) ושהנושא ידובר.
    איני יודעת מדוע המטפלת שלך החליטה כפי שהחליטה, אני מציעה שתשובי ותדברי איתה על הכלל אותו היא מנהיגה ותשאלי לגביו. כמו כל נושא, גם תשלום וכסף הם נושאים שמותר, כדאי ורצוי לדבר עליהם בטיפול. השיח, גם על נושאים טעונים או שאינם נעימים לדבר עליהם - עשוי להיות משמעותי.

    התנצלותי על העיכוב בכתיבת התשובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 21 שהולכת ומתפרקת
    הידד לגראס
    08/06/2015

    בת 21
    סובלת כל החיים
    מפאניקה פחדים ולחצים
    שרק הולכים ומתגברים עם השנים

    לא פניתי לפורום חרדה ודיכאון כי אני לא רוצה שיפנ אותי לטיפול קוגנטיבי או סתם טיפול פסיכולוגי אחר.
    לא מאמינה בטיפול קוגנטיבי (ניסיתי)
    לא רוצה להתמכר לכדורי הרגעה
    לא רוצה עוד תרופות נוגדי דיכאון (5 שנים ציפרלקס פרוזאק וכ'ו).. אני לא בן אדם דיכאוני!!!!!!!!אני בן אדם שנלחץ ונלחץ ונלחץ....והלחץ ליד אנשים בחוץ הוא בלתי נמנע! מתפוצץ לי הראש..
    לא רוצה לחזור הביתה מהעבודה כל יום עם מיגרנה ודקירות בבטן מהסטרס הממושך ( לפעמים גם 8-10 שעות ברצף -משמרת עבודה ונסיעה הלוך חזור לצורך הענין) ....
    אני הולכת ונחלשת..אני מרגישה שהגוף שלי כבר לא עומד בכל זה ומתישהו פשוט אתמוטט או אחלה במחלה חלילה. זה לא יפליא אותי.
    לחץ יומיומי ברמה כזאת גרוע יותר מחשיפה מוגזמת לשמש או עישון 2 קופסאות ביום.

    מי יכול לעזור לי לעלות על הבעיה שלי ולאבחן אותה בצורה הכי מדוייקת? האם יש טיפול לבעיה מורכבת כזאת בארץ?
    בבקשה אל תפנו אותי לסתם מטפל.
    אני יודעת שכל אחד נוטה לחשוב את זה על עצמו אבל המקרה שלי הוא לא עוד אחד מתוך המון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 21 שהולכת ומתפרקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפני לכיוון רוחני או מעשי

    שירי
    26/06/2015

    תעשי יוגה. מדיטציה. תקפידי על תזונה בריאה ושעות שינה. צאי לבלות הרבה. גיל 21אחלה גיל. תעשי ספורט. תטיילי. תלמדי דברים חדשים. תלכי לבריכה זה כיף. לכי לטיפול במחשבות חיוביות. תאזיני למוזיקה. תהיי עם חברים.זה הזמן. תעסקי באומנות. תרקדי. תכתבי הרבה זה משחרר. את צעירה איזה כיף לך. אל תתני לשנים היפות לברוח הם לא חוזרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה לי שיש לך חרדה חברתית

    שירי
    26/06/2015

    את פוחדת מאנשים זה מלחיץ אותך. זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 21 שהולכת ומתפרקת - תגובה

    נטע אדלר
    07/08/2015

    שלום גל,
    התנצלותי על העיכוב הרב עד למענה,

    את מתארת סבל קשה, לחץ וחרדות במשך שעות רבות שמלווים אותך במשך שנים. איכות החיים וודאי נפגמת מאוד והיכולת לחוות הנאה ורגשות נעימים אחרים מצטמצמת
    ועם זה, גל, את פונה לפורום פסיכולוגיה - מבקשת עזרה ובו בזמן, דוחה מראש כל הצעה אפשרית לעזרה פסיכולוגית\תרופתית. אם כך וכיוון שאני אמונה על הצד הפסיכולוגי, איך אוכל לסייע בעדך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנסי דימיון מודרך עם מישהו מקצועי

    גל
    17/08/2015

    בדימיון תבדקי ממה את חרדה כל כך ותנסי לדמיין אותך מוצאת פתרונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עומס רגשי
    Shushon
    07/06/2015

    שלום,
    אני בת 35+ נשואה לבעל תומך ומדהים ואמא לילד מופלא בן שנה וחצי. עברנו ועדיין עוברים תקופה מאוד לא פשוטה - מיד אחרי הלידה גילו לאח שלי סרטן ותוך פחות משנה הוא נפטר. בתום ה-30 התחלתי עבודה חדשה וניסיתי, במאמץ רב, לייצר שיגרה. הבעיה היא שאני לא מצליחה - למרות שממש מתאמצת - אני מרגישה על סף קריסה.
    אני אוהבת את העבודה ומאוד אוהבת את המשפחה, אבל מלבד בעלי - אין לי תמיכה (אין לי משפחה מורחבת). ניסיתי לנוח, אבל התחושה היא שהמוח ״לא משתף פעולה״, יש יותר מדי עומס (רגשי בעיקר).
    אני לא מצליחה לתפקד - לא בבית ולא בעבודה - כל העומס נופל על בעלי. אני שוקלת לעזוב את העבודה (במילא אני לא מתפקדת כהלכה וזו רק שאלה של זמן עד שהדברים יצופו). אני חוששת שאני מעמיסה יותר מדי על בעלי. מה לעשות על-מנת להקל? להתאמץ יותר? לוותר?
    אשמח לעצתכם. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עומס רגשי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שולחת לך תנחומים ושלא תדעי יותר צער

    ליאור
    08/06/2015

    זה כאב גדול לאבד אח. זה בלתי נתפס. ובייחוד שזה קורה אחרי דבר מרגש וטעון כמו לידה. צריך זמן לעקל את הדברים. טוב שיש לך דברים שממלאים אותך כמו בעל תומך, ילד נפלא ועבודה חדשה שאגב לא כדאי לעזוב אותה. בשביל לא להעמיס על עצמך ועל בעלך כדאי שתשתפי ברגשות שלך אנשים אחרים. אולי תשקלי ללכת לקבוצת תמיכה של אחים שכולים. או ללכת לשיחות בארבע עיניים. תכתבי הרבה זה משחרר ותספרי לעולם כמה הוא היה נפלא. לעולם הכאב לא נגמר אבל את תלמדי לחיות לצידו ולמשיך בחייך ול לחיות איתו ולהיות משותקת ומדוכאת. שולחת לך חיבוקים גדולים ואהבה ותמיכה. (((((((())))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    Shushon
    09/06/2015

    שירן, תודה על התגובה הרגישה והמרגשת. אני לא יודעת אם את אשת מקצוע, אבל לאור התגובה ניכר שכן. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב

    ליאור
    15/06/2015

    אומנם צברתי ידע וניסיון בפסיכולוגיה, אך לא צריך להיות מבין גדול בשביל לחוש את חווית הכאב שלך. אשמח אם תחזרי ותספרי על תחושותייך. ליבי איתך והעיקר בריאות טובה וחוסן נפשי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עומס רגשי - תגובה

    נטע אדלר
    08/07/2015

    שלום Shushon,
    צירוף האירועים שעברת לאחרונה: לידת הבן ופטירת אחיך, הם שני אירועים עוצמתיים ברגשות ומנוגדים כ"כ באיכות הרגשית שלהם. קשה להכיל את הפער הזה, שבין השמחה שבחיים שנוצרו, אל מול הצער שבמוות והאובדן הקשה.
    אני מציעה לראות בתקופה הקרובה תקופת ביניים, עד לחזרה לשגרת תפקוד, בה תאפשרי לעצמך להאט את קצב התפקוד והחיים, להיעזר ולהיתמך ע"י בעלך ולשקול לגשת לטיפול נפשי שיתן לך מקום משלך להביע רגשותייך בצורה חופשית ולקבל תמיכה רגשית.

    התנצלותי על העיכוב בשליחת התשובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני איבדתי את אבא שלי סמוך ללידה

    ליאור
    08/07/2015

    של הבן שלי. ונאלצתי גם לדאוג לאמא חולה. ולטפל בילדים קטנים. לא פשוט. והייתי גם צריכה להלחם על הקריירה שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להנות מסבל של אחרים
    שירי
    07/06/2015

    שלום רב, אני אמא ל2 ילדים, מתגוררת עם ילדיי (אני גרושה בת 42).
    לפני כחצי שנה אבי היקר נפטר ממחלה קשה ואימי נשארה לבדה ולכן עברה אליי לגור בדירתי. אינני עובדת כבר כמה שנים...
    מאז שעברה אליי עברו 8 חודשים וחיי אינם חיים יותר.
    היא הרחיקה את אביהם של הילדים שלא יראה אותם, השתלטה על כל הבית, וכל פעם שאני נופלת וחולה היא נהנית מסבלי בצורה מאוד מוחצנת.היא צוחקת בבית ואוכלת בטירוף ושרה ומוחאת כפיים בשמחה כל פעם שאני חולה. היש דבר יותר חולני מסבלו של האחר בייחוד שהוא בתך..? היא מסתירה דברים ומשקרת כל הזמן. מרגילה את הילדים לחיי מותרות ושפע...כולל לזלזל באוכל שאני מכינה בבית לילדיי ו"מחנכת: אותם לאכול בטייק אווי כל היום.
    אני בחודש האחרון חשה שיש בה קנאה תהומית אליי...אולי בשל היותי אישה יפה ומטופחת ומתקתקת הכל לבדי בבית, שאני שייכת למשטרה המקומית ומתנדבת המון בקהילה.
    באופן כללי אני בבית כל הזמן שהילדים חוזרים ממסגרות ותמיד עם ארוחה ובגדים נקיים.
    לאחרונה ממש הרגשתי קושי פיזי ונפשי להמשיך להתנהל כך.....
    גם מועקה בגרון שלא עוברת, האיפוק הזה שלי על מנת לא לענות על דבריה או לא להכשיל , משתדלת לאגרף אגרופים מדומים בראשי כדי לא להגיע למריבה או לשחרר כעסים.
    היא אישה מאוד קשה רואה רק את עצמה ומלבד עצמה לא אכפת לה לא ממני ולא מילדיי מלבד לקנות אותם לטובתה...קנתה להם ריהוט חדש אצלה שיישנו אצלה אך אינה מוכנה לעזוב את דירתי וממשיכה לשלם שכירות במקום מגוריה. היא לא רוצה לחזור לביתה....
    טוענת ש"קשה" לה לחיות לבד שם אך מצד שני "הורסת" את חיינו ועוקצת אותי כל פעם בכל יום בכל שעה.
    אני אינני יודעת את נפשי כבר...הכובד הזה והחוסר שקט שבלב גורם לי לבלבול וסימן שאלה אחד גדול איך יוצאים מהמצב ללא נפגעים....?
    אני אישה מאוד חיובית ותמיד משתדלת לראות חצי כוס מלאה ולהבליג...רק שכאן זה בא על חשבוני ועל חשבון הבריאות שלי. האם יש דרך לצאת ממצב כזה בלי לפגוע בה?
    היא אישה מאוד ממזרית וישר "מריחה" שמנסים להוציא אותה אפילו אם יש לי טענה כלפיה או ביקורת הכי קטנה שיש....
    אשמח לעזרתם......נואשת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להנות מסבל של אחרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וואהו!!!!

    ליאור
    08/06/2015

    שירי, את הזמנת את אמא שלך לבוא לגור אצלך או שהיא באה מרצונה?זה נורא לקרוא שאמא מתנהגת כך בייחוד שהיא מבוגרת. איך הילדים שלך מגיבים? לפי דעתי את צריכה להבהיר לה חד משמעית שאת לא מוכנה לסבול את ההתנהגות הזו שחה ושאם לא תשנה את דרכה היא תאלץ לחזור לדירתה. יש לך עוד אחים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירן יקרה

    שירי
    08/06/2015

    היי שירן. האמת לא קראתי לאימי כי היא עברה לגור אצלי בגלל פטירתו של אבי. היא פחדה להשאר לבדה אך מפקדת ביד רמה על כל הבית בפקודותיה. החיים בלתי נסבלים איתה. אני אדם שלא אוהב מריבות אלא שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירי חביבתי

    ליאור
    08/06/2015

    הבית שלך זה הטריטוריה שלך ואת היא זו שצריכה לקבוע את הכללים אלא אם כן הבית רשום גם על שמה של אמך. מה היית עושה אם חבר או חברה של הילדים שלך היו באים להתנחל אצלך. היית מאפשרת להם לעשות מה שהם רוצים??? ולא הבנתי כמה דברים מה זאת אומרת העיפה את בעלך? ולמה היא ממשיכה לשלם שכד אם היא גרה אצלך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שירי
    09/06/2015

    שירני אימי העיפה את אב הילדים מלראותם מאחר והיא מנסה לקנות את ילדיי בחומריות.
    היא לא הולכת לדירה השכורה כצעד של דווקא כי ככה היא יכולה לשלוט על כל מה שקורה פה.
    לא ממש מפריע לה לשלם 30000 שכר דירה שנתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח גם לתשובת הפורום הנהדר

    שירי
    09/06/2015

    חשוב לי לקבל תשובה מהפן המקצועי הפסיכולוגי שקורה מצד אימי ושוב השאלה מה לעשות בלי לפגוע בה ושנישאר אם ובת למרות הכל. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב

    ליאור
    09/06/2015

    נראה לי מוגזם כל ההתנהגות שלה ומה את מנגד עושה כדי למנוע זאת? את היא זו שמאפשרת זאת. אלא אם כן.היא חולת נפש ואין עם מי לדבר. ובקשר לפורום עונה פה עובדת סוציאלית שרשמה למטה שהיא תעדר מס שבועות כך שלא תהיה לך תשובה ממנה בימים הקרובים. יש פורום פסיכולוגיה הוליסטית ששם יש פסיכולוג זמין כרגע שעונה. אולי תנסי שם. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש גם את פורום טיפול משפחתי

    ליאור
    09/06/2015

    שעונה בו פסיכולוג והוא זמין. מקווה מאוד שתמצאי את הדרך להסתדר עם אימך. כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש גם את פורום טיפול משפחתי

    ליאור
    09/06/2015

    שעונה בו פסיכולוג והוא זמין. מקווה מאוד שתמצאי את הדרך להסתדר עם אימך. כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא שלך עזבה את הבית?

    שירי
    26/06/2015

    או שעדיין היא עושה לך את המוות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע תעני לה דחוף. היא בסכנה

    שירי
    03/07/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע תעני לה דחוף

    שירי
    04/07/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אור אני תגובה

    מור
    04/07/2015

    מה הסכנה,שאתלונן על תדאג אם לא תכתוב עלי יותר או לא תכתוב לי יותר אני לא אתלונן.מצד אחד את או אתה רוצה לעזור לי מצד שני תקרא בכול מיני פורומים איזה דברים כתבת לי או עלי לפחות אני התנצלתי ואמרתי את זה שנכתוב אחד לשני בצורה נעימה ואתה עדיין ממשיך לפגוע כמו שכתבת לי עכשיו בפורום.אז תעשה לי טובה תעזוב אותי במנוחה,שבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אור אני

    מור
    04/07/2015

    אני לא יודעת אם התכוונת אלי בקשר לסכנה אבל אני הכי שפויה בעולם זהו נפרדת ממך מאחלת לך בהצלחה יותר לא אכתוב בפורום ולא לך שבת שלום.אה ואם את או אתה כותב או כותבת לי שיש לי בעיה רצינית איזה בעיה בדיוק.נראה לי שגם לך יש בעיה רצינית,באמת מכל הלב וזה רק חיובי לך תטפל בעצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להנות מסבל של אחרים - תגובה

    נטע אדלר
    17/07/2015

    שלום שירי,
    את מתארת מצב משפחתי מורכב. אני מניחה שההכרות עם אישיותה של אימך אינה חדשה עבורך ובוודאי חווית צדדים בעייתים שלה עוד כשהיית ילדה ומתבגרת. שתיכן השתניתן ובגרתן וחוויתן אובדן של אדם יקר - אביך. כל עוד אבא נכח ובוודאי מאז בגרת, הקמת משפחה משלך והתרחקת מאמא, התאפשרה נפרדות ממנה. כך, גם אם היו בעיות ביחסים בעבר, היה ניתן להתרחק ולא להיות מושפעת כל כך. ביקורים מסתיימים וכל אחד חוזר לביתו. מאז אביך נפטר, חמלת על אימך והיא עברה להתגורר בביתך. המגורים המשותפים אינם מאפשרים מרחק ונפרדות וכאשר את מזהה ביטוי חריף של צדדים בעייתים אצל אימך, בתוך ביתך, את סובלת מאוד. אני יכולה להניח שגם ילדייך מושפעים לרעה מהמתח ביניכן וגם כיוון שאימך אינה מכבדת אותך כמחנכת ומתערבת בחינוך.

    לו היה ניתן לנהל שיחה מכבדת אך ברורה עם אימך ולבטא את ציפיותייך ממנה כמתארחת בביתך, הייתי מציעה לעשות זאת. כיוון שנראה מדברייך שאמא מרוכזת מאוד בעצמה וכנראה תתקשה לראות ולקבל את השקפתך, אני מציעה שתיגשי ראשית *את* למטפל בעל ניסיון בטיפול זוגי ומשפחתי, תספרי את סיפורך, תקבלי תמיכה ובעזרתו תוכלי לקבל החלטה מושכלת בדבר מגורים עם אמא או חזרתה לביתה. תוכלו לשקול להזמין את אמא ולנהל פגישות משותפות עימה על מנת לנסח ולהסכים על כללים למגורים משותפים. או - בעזרת מטפל, לשוחח עם אימך בדבר חזרתה לביתה - באם תחליטי כך.

    אני שומעת רצון שלך להצליח לרצות את כל הצדדים ולא לפגוע באימך. לעיתים החיים מזמנים מצבים מורכבים ועדינים, הדורשים מאיתנו לבחור בחירות לא קלות ולעמוד מאחוריהן לטובת היקרים לנו - כולל את עצמנו.

    התנצלותי על העיכוב בתשובתי
    ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ברך
    הילה
    25/05/2015

    שלום,
    בת 34.
    בגיל 25 אחרי בדיקת MRI עקב כאבים חזקים בברך-ראו שבברך ימין יש לי מיניסקוס שחוק והתנוונות בדרגה שלא זכורה לי.
    שנים אני בסדר ורק לעתים יש כאבים.

    שמתי לב, באופן חד משמעי, שכאשר אני מוטרדת או מודאגת ובמתח רב- הכאב בברל חזק מאד עד כדי צליעה.

    מה הקשר בין הדברים?
    מה כדאי לי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא יקרה

    ליאור
    22/06/2015

    יכול להיות שיש לך כאבים פסיכוסומטיים שהמקור שלהן הוא נפשי. את יכולה למצוא על.זה הרבה חומר באינטרנט. עם זאת כדאי גם שתבדקי את הבעיה אצל אורטופד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ברך - תגובה

    נטע אדלר
    03/07/2015

    שלום לך אמא,
    אכן, הנפש שלנו קשורה בקשר הדוק בגוף שלנו. האחד משפיע על השני והשני על האחת. מאוד ייתכן שסטרס משפיע ומעמיק את הכאבים.
    אני מציעה לפנות לפסיכולוג רפואי, לספר את סיפורך ולבחון ביחד איתו האם יהיה ניתן לסייע לך דרך טיפול פסיכולוגי בהתמודדות עם הכאב.

    התנצלותי על העיכוב הרב בשליחת המענה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורסת לעצמי
    אלמונינית
    25/05/2015

    חג שמח!
    תחושות קשות עושות לי לכתוב... אשמח להתייחסות.
    אני בת 20, ואני כותבת בגלל קנאה.
    אנסה להסביר את מצבי הכי מדויק שאפשר-
    אני בת 20 אבל עברתי לפחות 2 מערכות יחסים משמעותיות בחיי, ואני כרגע בפתחה של מערכת יחסים חדשה ומבטיחה שעתידה נראה מאוד ורוד, אבל אני מודאגת, מאוד מודאגת...
    אני יודעת שאני בחורה יפה וחכמה, אינטליגנטית ורגישה ואני לא אומרת את זה בשביל להחמיא לעצמי, אלא בשביל להסביר את מצבי, אני מכירה בערך שלי ולא מפחדת לומר שגברים מחזרים אחריי הרבה וכמעט בכל קשר שנגמר וגם אקסים מיתולוגים יקפצו על ההזדמנות לחזור אליי אם רק ארצה בכך. הבעיה שלי היא כזאת, אני מקנאה. זאת אומרת, אני משתדלת כל הזמן להסתיר את זה מפני הבחור איתו אני יוצאת מכמה סיבות, גם כי אני פוחדת "לעשות לו סצנות" כי בעשיית הדבר הזה יש איזה מין הודאה שאני אכן מקנאה ואני פוחדת שהוא ידע את זה, וגם כי אני יודעת שברוב המקרים זה פשוט אך ורק אני. הראש שלי כל הזמן מציק לי. אני יודעת שאין דבר כזה שבחורה יפה תעבור וגבר לא יסתכל. קשה לי שהגבר שלצדי מעיר הערות על בחורה יפה. זה יכול להרוס לי את כל הערב. קשה לי רק עצם המחשבה (!!!) שהגבר שלצדי חושב שמישהי אחרת מושכת אותו. אני יודעת שזוהי דרכו של עולם וגם אם הוא יהיה נאמן לי והגבר הכי טוב בעולם, אין מה לעשות- תמיד יהיו פיתויים ונשים יפות. אני יודעת שזה נשמע נורא אבל זה מגיע למצב שאני מנסה להמנע מלראות איתו טלוויזיה או סדרות שיש בהן נשים ערומות אן כל סצנה של אישה מפתה, כי אז פשוט הראש שלי מתחיל להציק לי ובלי שהוא אמר כלום בראש שלי זה גומר אותי. מצבי בכי רע. זה מגיע למצב שזה מעסיק אותי ומוריד אותי לדאונים מטורפים, למה אני לא יכולה להנות ולחיות את הרגע, אני כל הזמן עסוקה רק בזה וחושבת רק על זה, אני לא יודעת אפילו איך להסביר את זה, קשה לי שהוא חושב מחשבות מיניות על מישהי שהיא לא אני. זה פוגע בי. הכי עצוב זה שהוא אפילו לא צריך לזרוק הערה או להגיד משהו כדי שאני אחשוב על זה. זה קורה לבד. פעם החבר שלי היה הרבה מפלרטט לידי וכל פעם שמישהי הייתה עוברת היה מעיר הערות כמו "איזה תחת" "איזה סקסית", היום אני יודעת שזה היה כדי לעורר את התגובה שלי, מה שלא איחר להגיע. מאז, הדברים האלה לא צריכים לקרות, וכל פעם שעוברת בחורה יפה או רואים סרט עם סצנה נועזת או מכירים מישהי נחמדה הראש שלי כבר אומר לי"הוא בטח חושב שהיא סקסית, הוא בטח חושק בה" ואני בטוחה בזה כל כך כאילו זה באמת נכון ובתוך תוכי כבר נפגעת והמצב רוח שלי באמת יורד. משהו אצלי לא בסדר. הבן אדם מדהים והוא באמת כל מה שחיפשתי בגבר. הוא מתחיל להתאהב בי, וגם אני בו. אני לא רוצה שההפרעה הזאת תהרוס לי. אני רוצה לחיות מתוך הבנה שאני לא שולטת על הכל ובטח שלא על המחשבות שלו. כל עוד הוא נשאר נאמן לי, מה יש לי לבוא אליו בטענות? בחורות סקסיות היו ותמיד יהיו ואני לא שולטת בזה. אני פוחדת.... פוחדת שהוא יבגוד בי. תודה על ההקשבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורסת לעצמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפני לפורום של זוגיות

    שירי
    26/06/2015

    אין כאן מי שיענה לך כרגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורסת לעצמי - תגובה

    נטע אדלר
    08/07/2015

    שלום אלמונינית,
    את מתארת חששות מטרידים שמקשים עלייך לחיות את הרגע וליהנות מהקשר הטוב המתהווה.
    הזיהוי שלך את החששות כקושי שלך, הוא תובנה משמעותית בעיניי. ישנם שני מאפיינים לחששות שלך שהופכים אותם מטרדה שאפשר להכיל אותה ולחיות איתה בשלום, לחששות מעיקים: הנוכחות העקשנית שלהם במוחך והנפח שהם מקבלים בדמיונך. כאשר את מזהה את החבר שלך "מעיף מבט" בבחורה, בדמיונך, לא מתאפשר המרחק בין זה ובין בגידה אפשרית. כלומר, כל הפניית מבט של החבר או הערה שלו (כפי שסיפרת על החבר לשעבר) מהווה רמז לאפשרות של בגידה. באופן כזה, מבלי להתכוון, את הופכת רגישה יותר ויותר לכל "רמז" אפשרי לבגידה ומתקשה לסנן אירועים זניחים. עצם ההבנה את התרחשות הפנימית שלך חשוב ויכול לעזור לך לזכור שקיים מרחק גדול מאוד בין הפניית מבט של בחור בבחורה לבין בגידה. יחד עם זאת, לתחושתי, כדאי להכיר אותך ואת ההיסטוריה שלך יותר לעומק כדי להבין את הרקע האישי שלך, עליו התפתחו הפחדים ולסייע לך באופן יותר אישי ואת זה ניתן - בטיפול.

    התנצלותי על העיכוב בשליחת התשובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    אלמונינית 2
    08/07/2015

    היי נטע, תודה.
    ובכן, עבר מעט זמן מאז ששלחתי את ההודעה וניסיתי מאוד להבין מאיפה זה נובע ואפילו להתמודד עם זה.
    בשבוע האחרון אני מרגישה שחל בי שיפור כי אני עובדת על זה מאוד אבל זה עדיין מציק לי ואני עדיין חושבת על זה בכל יום ויום.
    אני גרה בבאר שבע ולמען האמת מחפשת פסיכולוג טוב שאוכל לדבר איתו ובמחיר סביר, האם את יכולה להמליץ?
    תודה על ההקשבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי - תגובה

    נטע אדלר
    07/08/2015

    שלום אלמונינית,
    לצערי נאלצת שוב להמתין לתשובתי ולצערי איני יכולה להמליץ ע"ג הפורום על מטפלים. בהיעדר המלצות, תוכלי לשוטט באינטרנט באינדקסים של מטפלים, לנסות "לחוש" דרך המילים, כרטיסי הביקור או האתרים של המטפלים למי מתחשק להגיע ולנסות.
    אם יש קושי לממן טיפול פרטי, פני לקופת החולים בה את מבוטחת, כדי לקבל הפניה למטפל או לשירות הייעוץ במוסד הלימודים בו את לומדת, אם הינך סטודנטית.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבלובלת
    simi
    24/05/2015

    שלום ,הכרתי גבר מדהים בן 36 ואנחנו 4 חודשים יוצאים .והוא גם לטעמי בכל הבחינות ,לפחות הוא כל מה שאישה חולמת ,מה שאני חולמת יותר נכון :גנטלמן ,תמיד דואג לי ,מפנק,שומר ,חושב עליי,נפגשים כמעט כל יום ,סקס טוב,אכפתי ,מכבדוכו ...אבל ,אני לא מרגישה פרפרים כפי שהוא מרגיש...כלומר ,מרגיש לי שיש לי הכל אז אני לא צריכה להתאמץ :/ מצד שני כשהיה לי גבר שלא היה כזה ,הייתי מתבאסת וגם דורשת יותר ,ואוכלת סרטים .
    אני ממש מתבאסת על עצמי .
    בגול אני בת 34 ואף פעם לא הייתי בזוגיות ממושכת יותר מ4 חודשים .כי תמיד היו לי דרישות לא הגיוניות ,וביקרותיות כלפי אחרים ועצמי גדול ה מאוד. אבל עם הגיל השתנתי והתרככתי קצת .אבל יש דברים שאני לא מצתליחה להתמודד ב100% עדיין איתם : למשל קה לי לישון אצלו ,מפחד שאני אפליץ (סליחה על גסות) בלילה מפחדת שישתחרר לי נוד ואני לא ישנה טוב ,אז אני מתחמקת מזה.והוא מתחיל לישאול שאלות למה אני לא רוצה והוא חושב שזה בגללו ,אז רמזתי כי הוא מאוד אכפתי ופתוח ,וצחק על זה ואמר שהוא יפליץ ראשון ככה זה בטוח יגרום לי להרגיש בנוח .
    אני לא רגילה להיות בזוגיות והרצון שלי סוף סוף מתגם : שגבר בא לאסוף אותי מהעבודה והולכים לאכול יחד,או שעושים קניות יחד,או שהכיר את הורים שלי ואני שלו ,כל החיים של בני זוג שתמיד רציתי מתגשמים ,וכשסוףס וף יש לי את זה אני הולכת צעד אחורה .ואני לא יודעת אם זה פחד ,או אין לי פרפרים אךליו או לא יודעת ...אני מבולבלת .
    כשאני עצבנית על משהו או עצובה או כל רגש שלילי שיש לי אני רוצה להיות לבד . אבל אני לא אוכל כל חיי לעשות את זה ,או לישון במיטה שלי לבד כי אני ישנה יותר טוב.אני רוצה להתרגל ,אני רוצה להיות איתו כשעצוב לי ,אבל מרגיש לי הוא נותן לי הכל ,וכשדיברתי איתו על זה שאני מרגישה שהוא עושה הכל בשבילי ,אמר שאין לי מה לדאוג הוא לא מבטל את עצמו בשבילי אלא עושה את זה כי כיף לו אבל עדיין לא זה מרגיש לי שהפוך וזה לא כל כך מושך .
    מצד שני ,כשיש לי מצב רוח מעוטלים אז כן בא לי להיות איתו .
    אני לא יודעת מה לעשות בא לי לבכות מהבילבולים האלה ומי משאני .יש לי גבר מושלם בידיים אז מה הבעיה שלי ?
    לפעמים בא לי להיות איתו ולפעמים לא בא לי ,ומעדיפה את הספייס שלי .זה טו מאץ,ואמא שלי והמשפחה שלו בטוחים שהוא הזיווג שלי דבר שעוד יותר מלחיץ אותי .אבל זה לא היה מלחיץ עם הייתי מאוהבת בטירוף לא ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבלובלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ברשותך אני רוצה להגיב

    מלי
    10/06/2015

    שלום לך,

    רק רציתי לומר שהלוואי ואני הייתי מכירה מישהו כגבר שאת מתארת, שנותן לך להרגיש בנוח עם עצמך ומקבל אותך כמו שאת.

    אני ללא זוגיות טובה שנים, מהסיבה שעד עכשיו פגשתי גברים מסוג אחר.

    יום מקסים לך :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך מזל בחיים

    שירי
    26/06/2015

    למצוא זוגיות כלבבך. אבל אל תשפטי אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבלובלת - תגובה

    נטע אדלר
    03/08/2015

    שלום L.A.,
    את מספרת על גבר שלו מעלות רבות ושאת נהנית בחברתו וחשה בטוחה, אהובה ומקובלת על ידו. אולי כדאי הפעם לא לברוח ודווקא לנסות ולשהות? נראה שהאפשרות של אינטימיות ותלות - כלומר, הישענות על מישהו, מעוררת בך חרדה ואת ממהרת לסגת מעשית ורגשית.
    את מציעה כי החרדה קשורה בביקורתיות שלך. אינני בטוחה מה הביצה ומה התרנגולת. הנפש לפעמים משתמשת ב"טריקים" מתוחכמים, במצבי מצוקה וחרדה, כדי להגן על עצמה. כלומר, ייתכן והביקורתיות עולה מכיוון שקשה לשאת את החרדה מקרבה. אלא שהמנגנון אינו יעיל ומקשה עלייך להעמיק בקשר.
    משמעותה של העמקה בקשר ושהייה בו, תהיה התקרבות והיחשפות, יחד עם הפחדים ותחושת הלא-נעים, שאת חוששת מהם. הדרך להתקרב באמת, עוברת דרך חשיפה של עצמנו, גם של חולשותינו - של ה"פלוצים" שלנו - כלומר, של החלקים ה"מסריחים" שבנו.
    נגעה לליבי הצעתו של בן זוגך. הוא מציע לעשות את הצעד הראשון ולבטא חלק לא נעים שלו, כך שאת תוכלי להעז ולחשוף חלק לא נעים שלך.

    בטיפול יהיה ניתן להעמיק יותר, להיפגש עם הפחדים ולהתמודד עימם, אני מאמינה שפסיכותרפיה עשויה לעזור לך - להתקרב אל עצמך ואל האחר.

    התנצלותי על העיכוב בתשובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנטע אני מבקשת שתמחקי
    ליאור
    24/05/2015

    את ההתכתבות של רומית איתי. היא מבזה כאן אנשים על לא עוול בכפם. אין ספק שהבחורה צריכה טיפול נפשי מעמיק למצוקות שלה.טעיתי שהתערבתי. בדרך כלל קיבלתי תשובות אוהדות בפורום שהגבתי אבל כאן זה לא המקרה.תודה על הבנתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לנטע אני מבקשת שתמחקי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רומית

    ליאור
    24/05/2015

    זה נכון שחלק מהצעותיי עולות כסף אבל חלק מהן לא עולות מאומה כמו לצאת לטבע למרחבים. לסוע בשבת לטייל בארץ ישראל גם זו לא חייבת להיות הוצאה יש הרבה פארקים וחופי ים.שהם חינם. לאכול אוכל בריא זה חלק מבריאות ועוד. אבל כואב לי עלייך שאת עובדת כל כך קשה ולא יכולה להוציא גרוש לאיכות חיים. אולי שם שווה לבדוק את ההתנהלות. להגיד לי שזה עושה לי טוב להנות מהמצוקה שלך זו בושה לשמה. אני מקווה שאחרי שתקראי את זה נטע תמחוק את ההתכתבות הזו. כי צורת ההתבטאות שלך כל כך מכפישה ומבזה כאילו רציתי לפגוע בך. בזה אני מסיימת את ההתכתבות שלי איתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ודבר אחרון לפני שאני מסיימת

    ליאור
    24/05/2015

    לנטע אין פתרונות קסם עבורך. והיא לא תוכל להציע לך כלום מלבד טיפול נפשי שילמד אותך איך להתייחס לבני אדם בפחות חשדנות ומרירות. ואני נמצאת פה בגלל שיש בי רצון לנתינה לאנשים בניגוד אלייך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירן למה למחוק?

    שירי
    25/05/2015

    כדאי שכולם יראו את רומית המסכנה שמחפשת דרכים להרגע חינם אין כסף. רק שנותנים לה כאלה היא מתלהמת וסוערת. כדאי שכולם יידעו איזה ייצור דוחה חי במחוזותינו. אני מניחה שהיא רווקה זקנה ומקומטת שלא יכולה לספק את הסחורה לחיי משפחה ועסקים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב טל

    ליאור
    25/05/2015

    בואי לא נרד נמוך כמו שאמרת. הבחורה הזו לא שווה התייחסות. אני יוצאת לשחיית בוקר מרעננת. שיהיו לך יום שמח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סגירת מעגל
    מישהי
    23/05/2015

    שלום רב
    הבן שלי בן 19 חייל לאחרונה היה נוכח
    באירוע מסוים שפה לא אפרט עליו אבל
    בזכות נוכחותו במקום קיבל צלש כמובן שאנו ההורים
    היינו גאים מאו בו מאוד אבל מקרה שילד סוחב עימו כבר שנים
    לא עוזב אותו כשהיה בחטיבת הביניים לא היה תלמיד טוב
    אבל הוא ילד מקסים מה לעשות לא אהב ללמוד אחת המורו
    השפילה אותו ואמרה שהוא מטומטם ולא יצא ממנו כלום
    הוא נורא כעס שלא עשינו כלום בעיניין אבל לא מצליח להתנתק
    המפקד רוצה לשלוח לקורס מכים אבל בתוכו זוכר את מילותיה של המורה
    ותמיד חושב גם ככה אני לא אצליח ומסרב לצאת לקורס
    כשאנחנו גאים תמיד אומר עכשיו נזכרתם להיות גאים??
    פעם לפניי שהתגייס אמר שיתגייס לחייל מסוים אחותי גיכחה
    ואמרה אתה תהיה שם חחחחח הוא תמיד מזכיר גם את זה
    ואומר שהתגייס רק בשביל שנאמין בו מצדו לקום ולעזוב הכל
    נורא בא לי ללכת לאותה מורה לספר לה על מעשה הגבורה
    ואולי אצליח לדובב אותה להתקשר לילד ולסגור את הסיפור
    אשמח אם תייעצו לי לעזור לו
    תודה מראש
    אמא גאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סגירת מעגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סגירת מעגל - תגובה

    נטע אדלר
    03/07/2015

    שלום לך,
    מתוך קריאת ההודעה שלך, (אנא הוסיפי סימני פיסוק בפעם הבאה, כדי להקל על הקורא) עולה שבנך חש פגיעה בערך העצמי שלו לאורך השנים כתוצאה מאמירות בוטות וראויות לגינוי, של דמויות משמעותיות בחייו. את מחפשת דרך לתקן ולעזור לו להרגיש טוב עם עצמו. בעיניי וכנראה גם בעיניו, המשמעותי הוא, ההתייחסות שלכם כהורים אליו ובמיוחד לאור תגובות שקיבל במשך השנים מאחרים ומשאלה להתייחסות אחרת מכם. נשמע שבנך מחפש דרך להוכיח שהוא יכול, שהוא מוצלח, שהוא טוב, בפני עצמו ובעיקר בפניכם. חשוב שתמצאו את הדרך להעביר לו מסר עקבי, כי הוא יקר ומוצלח בעיניכם לא רק בזכות הישגיו, אלא בכל מקרה, גם כאשר נתקל בקשיים או מגלה חולשות. תוכלו להיעזר בהדרכת הורים מקצועית או בטיפול משפחתי משותף עם בנכם, כדי למצוא את הדרך אל ליבו.
    במקביל, כיוון שהזיכרונות הצרובים בו, חוזרים ומתעוררים בצמתים שונים בחייו ומשפיעים עליו, הוא יוכל להיעזר, אם ירצה, בטיפול פסיכולוגי. אני מתרשמת שטיפול בשיטת EMDR, יוכל לתרום לו. בטיפול כזה מתמקדים בזיכרונות טראומתיים ומעבדים אותם מחדש בעזרת שיטת טיפול ייעודית.

    בהצלחה,

    התנצלותי על העיכוב הרב בשליחת התשובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנטע וכל באי הפורום
    ליאור
    22/05/2015

    חג שמח וסוף שבוע נעים. והלוואי וכל מכאובכם יירפאו במהרה.??????????????????????????????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לנטע וכל באי הפורום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנטע וכל באי הפורום - תגובה

    נטע אדלר
    22/05/2015

    תודה שירן.
    אני מצטרפת ומאחלת לכולם חג שמח, נעים ושלו.
    עבור מי שהעלה שאלה וממתין לתשובה - אני שולחת התנצלות על העיכוב. מחסור בזמן ועודף בבעיות טכניות יוצר אצלי קושי לענות במהירות, אבל - התשובות בדרך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע, מתי תחזרי לפורום?

    ליאור
    28/05/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה לי שהיא כבר לא תחזור

    שירי
    02/06/2015

    חבל היה פורום נחמד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע טוב לשמוע ממך

    שירי
    03/06/2015

    אני מקווה שאת עסוקה מסיבות טובות ותחזרי לפורום בכוחות מחודשים בקרוב.? כל טוב!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנטע וכל באי הפורום - תגובה - תגובה

    נטע אדלר
    02/06/2015

    שלום לכולם ובתוכם שירן וטל,
    אני חוזרת אל הפורום ועונה, אך בתקופה הנוכחית, לצערי בתדירות נמוכה בהרבה מזו שהייתי רוצה בה. כפי שכתבתי, אוסף נסיבות שמקשה עלי לענות באופן סדיר. זה ישתנה בקרוב, בשבועות הקרובים.
    אני פה, לא עזבתי (-:

    באופן כללי ובפרט בתקופה הזו, בה אני פחות נוכחת פה, אני מבקשת בכל לשון של בקשה מכל הכותבים, השואלים והמגיבים, לשמור על כבוד הדדי.

    הודעות שנכתבו בשפה שאינה מכבדת, נמחקו. (אין באפשרותי "לסנן" הודעות ולכן השרשורים נמחקים במלואם)
    בבקשה לא לצרף תגובות להודעה הזו שלי.
    נתראה בדיונים.
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את כן עזבת. את כבר מזמן לא פה.

    שירי
    01/07/2015

    זה לא שבועות בודדים. זה כבר חודשיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפה התשובות בדרך?????זה שקררררר

    שירי
    01/07/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוף כל סוף יש תשובות.

    שירי
    04/07/2015

    אחרי חודשיים. עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעה
    nomann
    21/05/2015

    שלום לכולם

    אני בן 35 כמעט, ועושה מילואים מאז שהשתחררתי , תמיד היה לי קשה נפשית אבל עוד הצלחתי לסחוב, בתקופה האחרונה אני מרגיש שאני כבר לא יכול וזה גדול עלי, הלחץ שלפני הורג אותי. אז עשיתי מהלך והלכתי לפסכיאטרים והגשתי בקשה לוועדה,
    שני רופאים אזרחיים קבעו שיש לי חרדה וקשיי הסתגלות,
    ורשמו לי ציפרלקס וקלונקס , כמו כן יש לי עבר של בעיות נפשיות במשפחה הקרובה, לפי דעתכם יעשו לי חיים קשים או שיחליטו להקל עלי וישחררו אותי.
    כמו כן האם יש מצב שישחררו אותי בלי להגיע לוועדה.
    מחכה לדעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד שאלה על הקלונקס

    nomann
    21/05/2015

    אני עומד לפני שבועיים שירות , ומתחיל עם הקלונקס, האם אחרי שבועיים שימו עדיין צריך להוריד מינון שהדרגה או שהגוף עדיין לא מפתח תלות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעה - תגובה

    נטע אדלר
    03/07/2015

    שלום nomann,
    אני קוראת על הקשיים והלחצים ומקווה שעד לכתיבת תשובתי, (התנצלותי על העיכוב הרב עד לשליחת התשובה) אכן הוועדה שחררה אותך משירות מילואים.
    בנוגע לשאלה לגבי השימוש בתרופה, כדאי להיות במעקב אצל הרופא המטפל ולהיוועץ עימו בצמתי חיים שונים, כל זמן שאתה נוטל תרופה.
    דע שלווה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום