מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- נרקיסיזםשירלי11/08/2015
מחפשת ספרים ומאמרים מקצועיים לגבי נרקיזיסם ובמיוחד בנושא הורות. איך זה משפיע על הילדים. ובכלל באופן כללי על התנהגות נרקיסיסטית.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפני לפורום פסיכולוגיה הוליסטית
שירי12/08/2015יש שם פסיכולוג שעוסק בנושא. ובאינטרנט גם תמצאי חומר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנרקיסיזם - תגובה
נטע אדלר21/10/2015שלום שירלי,
בדקי את "תסריטים נרקיסיסטיים של ההורות" ואת האסופה "חווית ההורות", בה תוכלי למצוא התייחסות לנושא וכן רשימת מקורות רלוונטיים.
צר לי על שנאלצת להמתין זמן רב לתשובה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיואשתשירז10/08/2015
שלום
אני פונה אלייך אחרי לבטים קשים מאד.
אני חיילת בת 20 , מאז ומתמיד סבלתי מחרדות
חרדות קיומיות ויומיומית על כל דבר ועל כל נושא.החיים שלי הם חיים רווים בלחצים גם בבסיס וגם לפני הצבא תמיד היו לי קשיים ולחץ נפשי גבוהה מאד.
הלכתי לפסיכולוגית לפני הצבא כדי שתעזור לי עם החרדה בעזרת טכניקות שונות.
התנגדתי לכדורים בכל תוקף
כשהתגייסתי הפסקתי את הטיפול אצל הפסיכולגית ובצבא לא פגשתי קבן ולא המשכתי את הטיפול.
כרגע במצב בנפשי שבו אני נמצאת היום אני לא רואה דרך אחרת לעזור לעצמי מלבד כדורים בגלל שאני לא מצליחה "לעבוד "על עצמי בשום דרך ורק גורם חיצוני שיש לו השפעה מיידית(כדורים)יוכל לעזור לי לפי דעתי כמובן..
הגעתי למצב שאני נושמת נורא שטחי,נושמת כדי להתקיים ככה אני קוראת לזה אבל לא נושמת באמת כמו שצריך.כל הפעולות היומיומית שלי נעשות במהירות הבזק ואני פשוט לא רגועה ורע לי.
האם תוכלי להמליץ לי על כדורי הרגעה שהם נטו מרגיעים ולא משבשים את הדעת?כי מזה אני מאד מפחדת.
כדורים לא חזקים.משהו שיתן לי שלווה..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיואשת - תגובה
נטע אדלר21/10/2015שלום שירז,
אנו עוסקים פה בפורום בשאלות בנושאי פסיכולוגיה ופסיכותרפיה ולא בפסיכיאטריה. איננו רופאים. את מוזמנת להתייעץ בפורום פסיכיאטריה, אך אני ממליצה שפשוט תפני לרופא המשפחה או לפסיכיאטר ותתייעצי פנים מול פנים. הרי ממילא לא תוכלי לקנות תרופה עפ"י מרשם וירטואלי.
במקביל, אני רוצה להציע לך לחזור לטיפול פסיכולוגי. שילוב בין תרופה לבין טיפול יכול לעזור לך באופן אפקטיבי יותר מתרופות לבדן.
התנצלותי על ההמתנה הארוכה למענה,
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
נטע אדלר21/10/2015לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_פסיכיאטריה' id=link]פסיכיאטריה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קם בשביל לקום חי בשביל לחיותהשורד09/08/2015
אין לי הרבה סיבות לקום בבוקר אבל אני קם בכל זאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא צריך הרבה סיבות
שירי12/08/2015מספיק שאתה בריא. עובד. יש לך משפחה תומכת. יש לך דירה. את כל השאר אפשר לבנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצוב לקרוא את מה שאתה כותב
דנה12/08/2015אבל אין ברירה אחרת. שחר צודקת. אם יש לך את אילו אתה מלך. תספר קצת על עצמך בן כמה אתה. למה אתה מרגיש כך. אני מקווה שבעתיד הקרוב יהיו לך המון סיבות טובות לקום בבוקר. אל תתן לדכאון לנצח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא בטוח שיהיו
השורד12/08/2015אבל אני ממשיך ללכת . תודה על התגובות. הסיפור חיים שלי מורכב וקשה מדי בשביל לתאר אותו במילים. כל עוד אני יוכל המתנה שלי לעולם תהיה הקיום שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמע מפחיד ומדאיג
שירי12/08/2015אולי בכל זאת תשתף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לי כוונה להפחיד ולהדאיג
השורד13/08/2015פשוט בודדתי את עצמי יותר מדי מהעולם שמסביב מכל מיני סיבות ועכשיו אני מרגיש שהחיים הם סתם שעמום אחד גדול ועצוב. אין לי נטיות אובדניות.אני עובד בצורה חלקית ומקבל קצבת נכות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מבינה אותך
שירי13/08/2015פשוט מדבריך היה קשה להבין במה מדובר והאמת דאגתי לך.. יש לך בת זוג?ילדים? במה באה לידי ביטוי הנכות שלך? בדידות זה דבר אכזרי וקשה מסכימה איתך. אבל אל תתיאש. בטח יש מה לעשות. ליבי איתך. תאמין לי העיקר הבריאות זה הכי חשוב מפה תוכל לצמוח. לילה טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו
שירי13/08/2015טוב שאתה עובד. ונעזר בקיצבה. בן כמה אתה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן 45 רווק
השורד13/08/2015מקבל קצבה של 40 אחוזי נכות נפשית על אובדן כושר עבודה. יותר מדי שנים ליד מכונה כנראה. שלוש פעמים בשבוע אני עובד בשמירה בישוב בו אני גר. כרגע המצב הכלכלי שלי בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיש יקר
ליאור13/08/2015האם נפצעת בעבודה? האם אתה מוגבל פיסית? האם התבודדת בגלל האובדן כושר עבודה? האם יש לך הורים? אחים? אתה יחסית צעיר ועדיין יכול לבנות חיים ואפילו משפחה. אולי תיקח מאמן שירים לך קצת את המורל ותעבדו ביחד על צעדי התקדמות. מאחלת לך בריאות טובה והצלחה ושתביה מוקף באנשים אהובים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשורד כמוני כמוך ...
אני13/08/2015שלום לך,
המקרה שלנו פחות או יותר דומה.
אני רווקה בת 40 גם מתקיימת מקצבת נכות על אוסידי.
עובדת פעמיים בשבוע בלבד.
אין לי הורים וגם לא ילדים.
היו לי כמה "חברות'" שנתקתי עימן את הקשר מסיבות כאלה ואחרות, לא אכנס לפרטים.
המוזר הוא שאני נראית מעולה חיצונית, מה גם שאני בחורה מאוד משכילה ומלומדת, אך אין לי זוגיות.
למרות הכל אני שורדת!!!
מנסה להרחיב את המעגל החברתי שלי.... אני בטוחה שהכל יהיה בסדר, בסופו של דבר אנו מקבלים את מה שאנו מבקשים לעצמנו :)
בהצלחה איש יקר ובשורות טובות-אמן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי אולי תעשו הכרות ביניכם
ליאור13/08/2015באמצעות המייל. הקשר בינכם יכול להוביל לידידות או זוגיות. שיהיה בהצלחה לשניכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
אני14/08/2015כתבת שאתה מקבל 40 אחוזי נכות נפשית... תוכל לפרט מה הכוונה נפשית?
תודה והמשך יום נפלא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא זוכר את כל הפרטים
השורד14/08/2015זוכר שמצוין שאני סובל מאישיות סכיזואידית (קור רגשי) ושאובדן כושר העבודה שלי עומד על 75 אחוז. יש לי 40 אחוזי נכות ואני משתמש בצורה קבועה בכדורים נגד חרדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שוב
אני16/08/2015אצלי זה הפוך....
הרגשות אצלי יכולות להיות ממש קיצוניות, אולי בגלל האוסידי.
אני בנאדם מאוד רגיש וערה לסביבה שלי.
כשאני מסתכלת אחורה, זה לא כך, אולי משום שעברתי לא מעט בחיי זה השפיע עליי ועיצב אותי כשם שאני כיום.
כשאתה אומר קור רגשי, היו לי בעבר המון חלומות שאני קרה רגשית וצינית, אבל אלה בגדר חלומות ולא מציאות.
בהצלחה איש יקר :)
שבוע טוב ובשורות טובות-אמן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
השורד16/08/2015שבוע טוב גם לך חמודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשורד יקר
ליאור13/08/2015ועכשיו אתה לא יכול לחזור ולהיות חלק מהחברה? אתה כבר לא צריך להתבודד. תנסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבזמן האחרון כולם מדברים על בדידות
גל14/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבסופו של דבר כל אחד עם עצמו.
אני14/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלי אולי תעדי הכרות עם השורד
שירי14/08/2015את רוצה להתחתן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנו מה עם ההכרות?
שירי25/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אני נפרדת מהפסיכולוגית שלי?נ07/08/2015
אני מטופלת כחצי שנה ואני לא מרגישה שיש התקדמות. בנוסף, אין לי כסף כבר לשלם על הטיפולים (250₪ פעם בשבוע)
ניסיתי בעבר להפרד ממנה אך היא טוענת שזה חלק מהבעיה שלי להחזיק מערכות יחסים וכעת יש לי פחד מלדבר איתה על זה שוב מחשש שהיא תנסה לעשות עליי מניפולציות. היא אפילו ניסתה לשכנע אותי להפגש פעמיים בשבוע במקום פעם אחת והסברתי לה שבקושי יש לי כסף למפגש אחד. בנוסף, היא לא מרשה לבטל מפגשים
מה אני עושה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזיקה אותך קצר
שירי08/08/2015הפסיכולוגית . בגלל זה אני לא בעד טיפול כזה. זה כסף שלך ואת רשאית לעדות מה שאת רוצה. את לא חייבת דין וחשבון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לשמוע גם דעות של מומחים בעניין
נ14/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעוד חודש תהיה תשובה
שירי14/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז תפרדי ממנה מה את צריכה אישור?
שירי15/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אני נפרדת מהפסיכולוגית שלי? - תגובה
נטע אדלר12/09/2015שלום נ,
אמנם אני לא יכולה להשיב לך מה עלייך לעשות, אך אני יכולה לומר, כי אמון, בעיניי, הוא אבן בסיס בטיפול. את כותבת שאת מרגישה את השכנוע של המטפלת שלך להישאר בטיפול, כמניפולציה מצידה. זה בעייתי ולכן, לדעתי, אם תמשיכי בטיפול מבלי לפתוח איתה את תחושותייך ומחשבותייך ובמקביל תנסי למצוא "דרכי מילוט", כמו ביטולים, הטיפול יאבד את יכולתו להיות משמעותי עבורך, בכל אופן.
צריך להפריד בעיניי בין השיקול הכספי לשיקולים אחרים ולא לתלות את המהות בקושי הכספי.
אני מציעה לשאול את עצמך מספר שאלות:
- אם הייתי מרגישה נתרמת, האם הייתי מוכנה\יכולה להשקיע כספית בטיפול ולאורך זמן?
- האם יש משהו בדבריה של המטפלת לגבי הבעיה שלי במערכות יחסים והאם אני רואה בקשר הספציפי עם המטפלת אפשרות לעבוד על הקשיים?
- האם אני מרגישה בקשר שנוצר עם המטפלת מקום בטוח להעלות בו את אשר על ליבי בפתיחות ובכנות?
- האם הקושי לתת אמון מוכר לי מקשרים אחרים או שהוא ייחודי בקשר עם המטפלת הנוכחית?
אני מקווה שדיון עם עצמך בשאלות הללו, יעזור לך להגיע להחלטה.
התנצלות על ההמתנה לתשובה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרפאות לבריאות הנפששירי06/08/2015
מה זה המרפאות האילו? ומה החידוש שהן מציעות ברפורמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרפאות לבריאות הנפש - תגובה
נטע אדלר12/09/2015שלום שירי,
מרפאות לברה"נ, כשמן הן: מרפאות ציבוריות שמעניקות טיפול נפשי, ע"י פסיכולוגים, עוסי"ם ומטפלים ממקצועות נוספים, לציבור הרחב. בכל עיר קיימות מרפאות כאלו. חלקן מסונפות לבתי חולים לברה"נ, חלקן לקופות החולים.
עם כניסתה של הרפורמה, התקצוב של המרפאות עובר ממשרד הבריאות אל קופות החולים. מלבד דיווח של המרפאות לקופות החולים, על הטיפול (על מנת לקבל מימון לטיפול), אני מקווה שלא תהיה השפעה אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנטעליאור03/08/2015
האם טיפול פסיכולוגי יהיה בחינם? האם זה יהיה לכל אחד או רק לכאלו שאובחנו עם בעיות באישיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטע - תגובה
נטע אדלר03/08/2015שלום שירה,
כפי שכתבתי, הטיפול במרפאות לברה"נ, יינתן בחינם, בתנאי שהמטופל יסכים לדיווח פרטיו לקופת החולים בה הוא מבוטח (שכן קופת חולים היא הגורם המממן את הטיפול) הדיווח כולל אבחנה פסיכיאטרית, אבל לאו דווקא אבחנה של הפרעת אישיות. יכולות להיות אבחנות "רכות" יותר כמו "הפרעת הסתגלות", תלוי במקרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוטיפול פסיכולוגי יהיה כלול המרפאות
ליאור03/08/2015או שזה ישאר אותו דבר כמו היום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראיתי עכשיו שענית לי למטה אבל לא לי
ליאור03/08/2015האם טיפול אישי של פגישות עם פסיכולוג בלי צוות נוסף יתאפשר במסגרת הרפורמה בחינם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראיתי עכשיו שענית לי למטה אבל לא לי - תגובה
נטע אדלר29/09/2015כן. במסגרת הרפורמה פונים ימשיכו לקבל טיפולים פסיכולוגיים במסגרת מרפאות לברה"נ. טיפול פסיכולוגי משמעו פגישות עם פסיכולוג, ללא צוות נוסף.
צר לי על העיכוב בתשובה.
מועדים לשמחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה לא עוניםגליה30/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
נראה לי שהפורום הזה כבר לא פעיל
ליאור02/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעונים פעם בחודש על שתי שאלות
ליאור03/08/2015ועדיין משאירים לאירית פרסומת למרות דהיא לא עונה וכל הלחץ נופל רק על אחת. נאה ויאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגליה ולשירה,
נטע אדלר03/08/2015עונים... לא בקצב משביע רצון, גם לא שלי, לצערי. במידת האפשר, במסגרת יכולתי וזמני.
אני משתדלת לעמוד בעומס ולענות גם לשאלות ותיקות שעדיין לא קיבלו מענה וגם לחדשות.
מקווה לגייס פסיכולוג נוסף בקרוב, שיתחלק איתי בניהול הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה יכול להיות יעיל
ליאור05/08/2015אם יצטרף פסיכולוג לניהול הפורום. יצמצם את זמן הצגובה והעומס בשאלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלורד. תראי את ההתכתבות
ליאור06/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צחוק לא מוסברהדסה30/07/2015
שלום!
אני מעוניינת להתחתן עם בחור (בן 30), אך שמתי לב שלעיתים הוא צוחק ללא סיבה.
האם זוהי הפרעה כלשהי באישיות? מה ההסבר לכך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכולות להיות לזה מגוון סיבות
גל01/08/2015שהוא מתבייש. שהוא במבוכה. שהוא לא יודע איך להגיב לדברייך. שהוא חושש מתגובה שלך וכו. ואולי זו גם ילדותיות. ומצד שני יכול להיות שזו הפרעה באישיות אבל את זה בעל מקצוע צריך לאבחן. השאלה אם רק איתך הוא מתנהג כך או שגם עם אנשים אחרים? האם הוא עובד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצחוק לא מוסבר - תגובה
נטע אדלר29/08/2015שלום הדסה,
יכולות להיות לכך מגוון סיבות, הכי פשוט לשאול אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייאושדנה28/07/2015
כישלון גמור אני. לא נשואה, לא ילדים, לא קריירה, לא כלום. רק קמה בבוקר, יוצאת לעבודה (עובדת בניקיון), חוזרת לדירה השכורה שאני עובדת כל כך קשה בשבילה, ולא אוהבת כלל ומעשנת, סמים קלים מעשנת.
אנשים מסתכלים עלי וקל לי לראות מה הם חושבים, הם חושבים שאני כישלון כי רק כישלון יכול להתמיד כל כך הרבה זמן בניקיון והם צודקים! וכשאני מנקה, וכשאני לא מנקה, המוח שלי עסוק במחשבות על חוסר התקווה שבחיי. אני יכולה לעבוד על עצמי עד מחר שאני יכולה לעשות שינוי אבל האמת היא שמאז שאני קטנה אני סובלת. כנראה יש לי הפרעה נפשית כזו או אחרת, פוסט טראומות רבות, זה מה שבטוח. אני כל כך פוחדת מן החיים האלו... הכל כל כך מפחיד ואין ברירה אלא לחיות בתוך הפחד הזה עד שייגמר... מתי יגמר כבר? איך אנשים מצליחים להתמודד עם משא החיים האלה... ככל שאני מתרחקת מהילדות כך אני מתרחקת מהתמימות, מהאמונה שיש דרך, שיש אושר, שיש אהבה שמנצחת הכל... איך אנשים מצליחים לחוות קשיים וטראומות ולהחלים? למה אני לא מצליחה? מוקפת באנשים שיש להם הכל, אני הבדיחה של המשפחה. אני כל כך מתביישת. הלוואי והייתי נעלמת כבר. אבל אני לא נעלמת, אני כל הזמן פה. לעזאזל, החיים האלו לא נגמרים. הבושה שלי רק גדלה ומתעצמת. ואני כותבת את ההודעה הזו מתוך ייאוש וצורך לפרוק קצת את שבלבי. מצטערת על הדכדוך. שמישהו ידרוס אותי כבר...לאן הגעתי? מצערת עכשיו אנשים גם באינטרנט. ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנה בת כמה את?
ליאור28/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנה בכל זאת אני רוצה להגיד לך
ליאור29/07/2015שאת לא כשלון אלא אדם שמנסה להתמודד עם החיים וקשה לו. כשלון זה מי שמרים ידיים ומתאבד כי מרגיש שאין לו מוצא אחר. בכל זאת את עובדת ושוכרת דירה. עבודה יכולה להיות דבר הפיך אם תתאמצי בשביל זה ותגדילי ראש. בן זוג אפשר למצוא בכל ובכל מצב. אבל גם בשביל זה להתאמץ לנסות ולא לפחד. אולי תלכי לפסיכולוג שיכול לחזק אותך ולתת לך כלים .תרשמי על דף אני סיפור הצלחה ותאמיני בזה ותשנני את זה. אל תתני לאנשים מסביב להפיל אותך. כל עוד את בריאה את יכולה להפוך עולמות. אני מקווה שיש לך חבר או חברה שאתם בקשר. לילה טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהייאוש - תגובה
נטע אדלר12/09/2015שלום דנה,
אני עונה לך באיחור ועם תקווה שאולי-אולי, משהו בהרגשתך השתנה מעט. אולי לקראת תחילתה של שנה חדשה שיכולה לרמז על אפשרויות חדשות שעשויות להיפתח. למשל האפשרות להיעזר.
אני שומעת על כאב גדול מנשוא שאת מתהלכת איתו, על תחושות קשות ואובדן של תחושת ערך וסיפוק מעצמך. כיוון שהתחושות הללו מוכרות לך זמן רב, עולה אצלך המחשבה שהמצב לא יכול להשתנות. הבקשה\הצעה שלי אלייך, דנה, שתיגשי לטיפול, יחד עם המחשבה הזו. אנשים מניחים לפעמים שכדי לגשת לטיפול יש צורך להיות החלטיים באמון כלפי הטיפול או ביכולת להשתנות, אבל האמת היא, שרוב האנשים שמגיעים לטיפול, הם אמביוולנטיים לגבי טיפול (אפילו אם לא הכירו בכך לפני שהתחילו בטיפול).
כדי לעזור לך, יש צורך להכיר אותך, מקרוב. את הקשיים עמם את מתמודדת, את הטראומות שעברת ואת החוזקות והכוחות שבך, שהם ישנם, מחכים להתגלות.
תתני הזדמנות?
מאחלת ומקווה שתהיה לך שנה (אפילו במעט יותר) טובה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לעשותאור26/07/2015
קשה לי להאמין שתשובה אוכל לקבל מכאן אבל אין לי מה להפסיד. אמי לא מזמן התאלמנה מאבא שלי, בעלי ואני עקב מצב כלכלי לא פשוט עברנו לגור אצלה לתקופה, חשבנו שהתקופה תיהיה קצרה יותר ממה שהיא. אבל אין ברירה (כרגע אנחנו 3 חודשים שם), אמא שלי כל כמה ימים לוחצת עליי מה קורה ושנצא היא רוצה להיות לבד, אני מנסה לדבר לליבה להסביר שזה לא ימשך עוד הרבה זמן, בעלי מצידו כל הזמן אומר לי אין מצב שיוצאים עכשיו, ואני מרגישה בלחץ בין שנהם, מרגישה שלא נעים לי ל"נשום" בבית הזה, שהלחץ ממנה גדול, אני בטיפולי פוריות והטיפולים עולים לא מעט, והזמן דוחק(הביולוגי)ולכן יש לחץ להשאר עוד קצת אצל אמא בבית גם כדי להגשים את ה"חלום" הזה ולא לפסס. בקיצור אני בלחצים מכל הכיוונים כל היום וכל הלילה אני מטורדת ולא רוצה להיות ביחסים לא טובים עם בעלי או אמא . מה לעזאל עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה לעשות - תגובה
נטע אדלר29/08/2015שלום אורנית,
אני שומעת את המצוקה שלך, את מכבש הלחצים שאת נתונה בו, כשבתוך סבך העניינים, את עוברת טיפולי פוריות. לא פשוט. אם אין ברירה אחרת מאשר מגורים כרגע עם אימך, אני מציעה שתקיימי שיחה בארבע עיניים איתה. בשיחה, תקשיבי לקשיים שלה במגורים המשותפים, אולי תעלינה נקודות שלא חשבת עליהן, אולי תהיינה לה בקשות ממך, שתוכלי להיענות להן, כדי לעזור לה. שתפי אותה גם בהרגשותייך, בלחצים שאת מצויה בהם ונסי לגבש ביחד איתה דרך לצלוח את התקופה הזו בשלום. בטרם השיחה, אני מציעה שתגבשי ביחד עם בעלך תכנית מוגדרת לטווח הזמן בו תגורו ביחד, כדי שתוכלי לדון בכך עם אימך ולהגיע ביחד לעמק השווה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ללבוש תחתונים לבןאורי26/07/2015
שלום הבן שלי כמעט בן 20 ולא התגייס הרבה בבית יש לו בעיה עם הוצאת שתן הוא חייבת תרופה בגלל דלקת קשה לו להוציא והוא לא לובש תחתונים שנים ,הרופא המליץ לו ללבוש תחתונים ועליהם משחה מעכשיו שזה יחמיר,והוא לא רוצה,רופא אחר גם אמר את זה והמליץ לו על תחתונים מסוג טנגה והוא מתבייש אני מבינה אותו,הוא לא מוכן שאדבר על זה ,מה לעשות איתו בשביל שהוא יהיה בריא ויסכים ללבוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללבוש תחתונים לבן - תגובה
נטע אדלר29/08/2015שלום אורי,
בנך בוגר ועל אף שאת כואבת את כאבו ורוצה בטובתו ובבריאותו, רק הוא יכול לקחת אחריות על עצמו, לשפר את בריאותו בעזרת ההמלצות הרפואיות שקיבל. אני מבינה את הקושי שלך כאמא לצפות בהזנחה שלו את עצמו, אך אני חוששת שההחלטה על כך בידיו בלבד. אולי בהמשך, אם סבלו יגבר על בושתו - יאמץ את הדרך לסייע לעצמו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטפלת שלי ואניגליה24/07/2015
שלום
אני אחרי פריצות דיסק מרובות, ניתוח קיבוע ושיקום ארוך,
המטפלת שלי בחופש, והדו שיח הלפני אחרון שהיה ביננו היה דו שיח של האשמות, שזה לא בסדר מצידי(המטופלת)שביקשתי כביכול פעם אחת להקדים את מועד הפגישה בחצי שעה, וביקשתי להקדים כי בפעם הלפני אחרונה זמן הגעתי הביתה לקח שעתיים, אז עכשיו היא כביכול יושבת לי על המצפון כי ביקשתי להקדים, מה עלי לעשות על מנת לא להרגיש פיכס עם עצמי ועל מנת שיהיה לי האומץ לחזור לטיפול?גליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטפלת שלי ואני - תגובה
נטע אדלר27/08/2015שלום גליה,
כשתפגשו ותשוחחו, תוכלו להתייחס להתרחשות הלא נעימה שקרתה ביניכן ולעבד רגשות.
דברים עלולים לקבל מימדים "מנופחים" מאוד בתוכינו ולפעמים עצם הדיבור עליהם מאוורר רגשות ומשיב פרופורציות מאוזנות יותר.
נשימה עמוקה ו... לדבר איתה. ואולי כבר עשית זאת?
החלמה מהירה,
התנצלות על ההמתנה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנשמי עמוק עמוקאההההה
שירי27/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על מטפלתאקו23/07/2015
שלום
לא בטוח אם זה מקובל לקבל פה חוות דעת על מטפלים אבל אנסה בכל זאת.האם למי מהחברים וחברות ויש נסיון או שמע על הפסיכולוגית *** מבחינת מקצועיות והכי חשוב אמפטיה וסובלנות?ברור שאם למישהו\י הייתה דיעה מסוימת זה לא בהכרח יקרה לי אבל בכל זאת זה ייתן משהו .יש כל כך הרבה במקצוע הזה שעובדים עם קופת חולים שזה מבלבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ואשמח אם תהיה תשובה מהירה
אקו24/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה על מטפלת - תגובה
נטע אדלר21/08/2015שלום אקו,
הודעתך נערכה, מכיוון שיש בה אזכור של שם של מטפלת והדבר נוגד את כללי הפורום וממילא, גם אם מישהו טופל ע"י אותה מטפלת, החוויה שלו עשויה להיות שונה מהחוויה שלך איתה ולכן כדאי לקחת המלצות בערבון מוגבל ולהתרשם בעצמך. תוכל לקבוע פגישת הכרות עם המטפלת ולנסות להרגיש בעצמך את האווירה שהמטפלת מייצרת ואת הדינמיקה שנוצרת ביניכם ואם תרגיש תחושה נינוחה, תוכל להחליט על המשך טיפול איתה.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטע מפחדת לפרסם מטפלים אחרים
שירי21/08/2015מפחדת על התפקיד שלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למנהלת הפורום דחוףשירי22/07/2015
מדוע יש פה שתי תמונות של מומחיות ורק אחת עונה? יש פה עומס כבד של שאלות ואין מענה חבל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבת שלום
שירי24/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קאבי21/07/2015
שלום !
אחי 40 גרוש .. עבר תאונת דרכים קשה לפני כשנתיים וחצי ..
פגיעה קשה רב מערכתית +פגיעת ראש חזקה אושפז בזמנו כשנה וחצי בביה"ח .
כיום הוא מתגורר בבית ההורים ונורא קשה לנו איתו הוא הפך לפקעת עצבים נוא עצבני וביקורתי על כל דבר
המצב בביית הוא בלתי ניסבל איננו ידועים מה לעשות איתו הוא לא מעוניין ללכת לטיפול ונהיה נורא קשה עם עצמו ומסובך .
מה עלינו לעשות ???אגב יש לו רופא פסיכאט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התשובה מצב מורכב
גל25/07/2015כתבתי אותה עבורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי גלית..
אבי30/08/2015לא מבין את תשובתך..
היכו כתבת לי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהק - תגובה
נטע אדלר29/08/2015שלום אבי,
אחיך עבר טראומה שגובה ממנו מחיר גם בצד הפיזי וגם בצד הנפשי. הוא סובל וכבני משפחתו - אף אתם סובלים - מהתנהגותו. כיוון שהוא מסרב לטיפול, אפשר לחשוב על כיוון של טיפול משפחתי שמטרתו תהיה התארגנות המשפחה לאחר התאונה. לפעמים הגדרה מחדש של הבעיה, והסטת המוקד מבן משפחה מסוים אל המשפחה כולה, מאפשרת פתח להתגייסות לטיפול עבור מי שמתנגד לו. טיפול עוזר למי שרוצה ומוכן להיעזר בו ולכן גם אם ימשיך לסרב, כדאי שאתם כבני משפחתו תיגשו לייעוץ ותקבלו תמיכה והדרכה כיצד לצלוח את תקופת השיקום הקשה הנוכחית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

