מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול בטמבוקור,אופן לקיחת הכדורמתי05/06/2017
אני מתחיל בטיפול בטמבוקור פעמיים ביום בוקר וערב. אני אמור בבוקר לקחת את הכדור על קיבה ריקה. בהנחה שאני מתעורר כל יום בשש ויוצא מהבית בשבע, תייעצו לי כמה זמן אני צריך להמתין מלקיחת הכדור ועד לשתיית נס הקפה והקורנפלקס של הבוקר? האם חייבים להמתין אכן שעה מלקיחת הכדור, או עצם לקיחתו על קיבה ריקה זה מספיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט05/06/2017לא חיבים להמתין שעה לאחר נטילת הכדור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בלב- פעילות ספורטיביתעדן04/06/2017
שלום
הייתי רוצה לדעת כיצד פעילות גופנית משפיעה על הלב שלנו והאם כאשר אנו מבצעים פעילות גופנית בשעות הבוקר אנו פוגעים בגוף ובלב שלנו לעומת שעות אחרות במהלך היום?
ומדוע זה קורה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט04/06/2017פעילות גופנית סבירה (לא ספורט אקסטרים) משפרת את בריאות הגוף כולל הלב. אין הבדל בין פעילות בוקר או ערב- שתיהן מועילות ללב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטר 72 שעה.הבהרה.דינה04/06/2017
שלום רב!
אני בת 54,סובלת מיתר לחץ דם,מטופלת באמפלו 5 מ"ג וקרדילוק 1.25 מ"ג.בשבוע שעבר עברתי הולטר לב במשך שלושה ימים .אשמח להבהרת התוצאות.אני סובלת מהתקפי דפיקות לב,קוצר נשימה בזמן ההתקף.
ביום הראשון:קצב בסיסי:סינוס.הממוצע 65.מינימום-51.מקסימום 88.arb בודד,קטע nsat כשלוש פעמים במהירות כ120 לדקה.
ביום שני:סינוס 55-90,ממוצע 70 לדקה,apb בודד.
ביום שלישי:סינוס 52-84,ממוצע 66,vpb בודד וצמדvpbs ממוקד אחד,2 apbs.
אשמח לדעת את משמעות הפרעות הקצב הללו.האם דורשות טיפול תרופתי/התערבות ניתוחית.
תודה רבה.
בברכה,
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט04/06/2017ההולטר מראה הפרעות קצב קלות אשר במידה ותפקוד הלב תקין אינן מסוכנות. יש לחזור לרופא שהפנה לבדיקה לקבל את חוות דעתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות קצב פעימות מוקדמות חדריותגילי04/06/2017
שלום רב,
מזה כמה שנים יש לי פעימות מוקדמות בעיקר חדריות לעיתים דופק מהיר . היקף הפעימות היה כ-240 ביממה. במהלך אחת מבדיקות ההולטר נצפה גם
אירוע vt קצר שבעקבותיו התחלתי טיפול בנורמיטן. במשך כשנתיים וחצי הנורמיטן עזר ולמעט אירועי דופק מהיר קצרים לא היתה עלייה בהיקף הפעימות המוקדמות.
לפני מס' חודשים התחילו להופיע פעימות מוקדמות רבות כולל זוגות, מס' שלשות ורצפים
של פעימה רגילה פעימה מוקדמת במשך כמה דקות. בדיקת הולטר הראתה כ-3000 פעימות ביממה. אך מלבד פעימות מוקדמות ממקור חדרי חד-מוקדי בזוגות שלשות ורצפים לא אותרו הפרעות קצב משמעותיות אחרות. אקו לב תקין לגמרי.
הרופא המליץ על קרדילוק 2.5 מ"ג לא ממש עוזר.
כעת ההמלצה היא לשלב קרדילוק עם טמבוקור (50 מ"ג פעמיים ביום).
האם בהינתן אקו תקין ופעימות מוקדמות כפי שתוארו יש מקום להתחיל בטמבוקור?
האם העלייה בהיקף הפעימות מרמזת על בעיה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות
פרופ` דוד רוט04/06/2017פעימות מוקדמות בנוכחות תפקוד לב תקין הן תופעה לא מסוכנת שלא חייבים לטפל בה. לכן עדיף להתעלם מהן.
רק במידה והן גורמות סמפטומים שלא ניתן להתעלם מהם מתחילים טיפול בדרך כלל בקרדילוק או תרופה דומה. רק אם נמשכים סמפטומים בלתי נסבלים אין בריריה אלא לתת טיפול תרופתי כמו טמבוקור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מהיר בזמן מנוחהלינור04/06/2017
שלום רב,
אני בהריון בתחילת חודש חמישי. בשבוע האחרון אני שמה לב שהדופק שלי מהיר, גם כשאני במנוחה. זה קשור להריון? זה יכול להיות מסוכן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק מהיר
פרופ` דוד רוט04/06/2017הדופק עולה במהלך ההריון אך כדי לודא שמדובר בדופק תקין ולא בהפרעת קצב יש לתעד קצב לב למשל על ידי בדיקת אקג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש מאי ספיקת לבענת30/05/2017
שלום רב .
בת 45.5 .אבי נפטר בן 67 מאי ספיקת לב קשה מאד.
היה מעשן כבד, COPD ,כולסטרול וכו.
נכנסתי קצת לסרטים .כי אמרו לי תורשתי למרות ששנים לא מעשנת .
יש לי פעימות מוקדמות חדריות לא מסוכנות 615 ביממה .
הולטר -לא נצפו שינויים בהולכה וב-ST .האם יש לי חשש או סיבה לדאוג לאי ספיקת לב ? הזמנתי גם אקו לב במאמץ.ממש חרדות משום מה .תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט30/05/2017עישון אינו תורשתי ולכן אם את לא מעשנת שנים רבות את לא חולקת עם אביך את הסיכון הזה. כדי להמנע ממחלת לב יש לדאוג שלחץ הדם יהיה תקין הכולסטרול נמוך רמת סוכר בדם תקינה לשמור על משקל תקין ולבצע פעילות גופנית באופן סדיר. מי שמקפיד על כל אלה מפחית את הסיכון שלו להתקף לב ב 80% לפחות.
פעימות מוקדמות כפי שנצפו בהולטר לא גורמות להתקף לב או לאי ספיקת לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון שני מסתם מיטרליאדי29/05/2017
לפני 5 שנים עברתי תיקון מסתם מיטרלי באמצעות טבעת, לאחרונה נראו בבדיקות כחלק ממעקב כי קיימת דליפה פרוולרלית חמורה למדי שאף גורמת להמוליזה עקב חיכוך של RBC עם הטבעת, יש דיון בין האם לתקן שוב או להחליף למכני, אני בן 30 ועובד במוסד בריאות, להסתכן בזיהומים או להתחיל להתעסק עם קומדין זה לא דבר שעל הפרק עכשיו ובהחלט הייתי מעוניין בתיקון חוזר אך הכירורג לא מתלהב מהרעיון של תיקון על גבי תיקון, האם זה עניין של מומחיות? התנסות? האם עד כדי כך תיקון שני הוא מסוכן? מה אחוזי ההצלחה? כמה זה מחזיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט30/05/2017מדובר במצב לא שגרתי שמחייב צפייה בבדיקות האקו והתייעצות עם מנתח מסתמים בעל נסיון. אני ממליץ שתפנה לחוות דעת שניה למשל לפרופ׳ אהוד רענני מהמרכז הרפואי ע״ש שיבא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופ' דוד רוט בנוגע לטיפול בפרפור פרזדוריםנינה28/05/2017
שלום רב.
רקע : בת 86.סובלת מפרפור פרזדורים מהיר (ללא טיפול מגיעה עד ל186,ממוצע 99). תחת טיפול בקרדילוק 1.25 פעם ביום בהולטר לב 24 שעות נצפו פאוזות 170 עד 2.4 בשעות הלילה.ללא טיפול בקרדילוק נפצו 33 פאוזות עד 2.3 בשעות הלילה.
אלרגית לדיגוקסין ולחוסמי סידן.
בנוסף סובלת מאירועים מוחיים חוזרים ואירועים מוחיים חולפים.נוטלת אליקוויס פעם ביום 2.5 מ"ג-המינון נקבע ע" גריאטר עקב נטיה לדימומים.
רציתי לשאול : האםנ יש חלופות הטיפול התרופתי ?
האם הטיפול בתא לחץ עשוי לשפר את מע' ההולכה בלב?
תור לקרדיולוג נקבע לעוד שבועיים ואני מעוניינת לשמוע את חוות דעתך טרם הבדיקה והחלטותיו .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט28/05/2017במידה וקרדילוק 1.25 מג ביום משיג בקרת קצב טובה ניתן להתמיד במינון זה כיון שפאוזות של 2.4 שניות בלילה אינן מסוכנות. במידה ובקרת הקצב לא טובה עם מינון קרדילוק זה יש צורך להתקין קוצב לב וזה יאפשר להעלות מינון קרדילוק ללא חשש. הטיפול באליקוויס חיוני למניעת ארוע מוחי.
תא לחץ למיטב ידיעתי לא משפר את מערכת ההולכה בלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת לדעת משהו על שריר הלבענבל28/05/2017
לאחרונה יש לי תסמינים לא נעימים שמדמים חלילה התקף. הלכתי לחדר מיון ובבדיקת דם שמתי לב שהתוצאה היתה גבולית לאנזים טרופונין ששייך לשריר הלב. השאלה שלי אם זה אומר שנגרם נזק לשריר או שיכול להיגרם? במיון לא אמרו לי כלום, גם לא הרופא משפחה. אני פוחדת מן הסתם... למי עלי לפנות, איזה בדיקות לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט29/05/2017כדאי שתפני לקרדיולוג ותציגי בפניו את המכתב מהמיון תרשים האקג ותוצאות המעבדה. לפי הערכתו יחליט אם צריך בדיקות נוספות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ בחזה בהליכה ספורטיביתחיים25/05/2017
בן 62 בריא בדרך כלל ללא בעיות מיוחדות, לפני כחצי
שנה במהלך פעילות ספורטיבית של הליכה מהירה
התחלתי להרגיש כאבים ולחץ בחזה שנעלמו אחרי
מנוחה קצרה.
נשלחתי לבדיקת ארגומטריה שיצאה תקינה פרט
ללחץ דם ריאתי גבוה 60 בעקבות כך נשלחתי
לבדיקת CTA (צינטור וירטואלי)שבבדיקה נתגלה
מום מולד שהסבירו לי שווריד הריאה מחובר לווריד
הנבוב העליון. כמו כן הדופק שלי תמיד סביב ה- 50-55
האם הדבר דורש טיפול רפואי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ בחזה
ד``ר רוברט הפנר27/05/2017המידע הרפואי שכתבת חלקי מאוד.
לחץ ריאתי גבוה ודאי מצריך בירור והתיחסות גם לאור המום שנצפה ב CT
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ בחזה בהליכה ספורטיבית
חיים28/05/2017להלן מידע נוסף מסיכום בדיקת CTA
מודגם MPA מורחב לכדי 40 מ"מ חדר ימני גדול בקצה הסריקה ניתן לזהות וריד של אונה ימנית עליונה המנוקז באופן אבנורמלי ל - SVC. אין וריד מאונה זו ל-LA מדובר ב-PAUR.
אין SINOUS VENOSUS DEFECT נלווה.
יש PAPUR של וריד מ-RUL ל-SVC.
יש MPA מורחב ו-RV מורחב המלמדים על שנט משמעותי משמאל לימין.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ בחזה
ד``ר רוברט הפנר28/05/2017יש עומס על חדר ימין.
יש להשלים עם אקו לב ולהשוות עם בדיקות קודמות.
מה עם עורקי הלב?
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ בחזה בהליכה ספורטיבית
חיים28/05/2017עורקי הלב תקינים ללא שום בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של בדיקת ארגומטריהיוני25/05/2017
עברתי היום בדיקת מאמץ להלן התוצאה
אבקש לדעת מה היא אומרת אני קצת לחוץ
שינויים בST-T : צניחות ST אופקיות בV-4-V-6 ' AVF' L3 ' L2 כ1.8-2 מ"מ
החלה בקצב 126 בדקה ונשארה בעיקר בזמן החלמה כ5-6 דקות
הפרעות קצב במאמץ - לא
הפרעות בהולכה - לא
סיכום קליני לארגומטריה - ללא כאבי חזה במאמץ
מבחן מאמץ חיובי אסימפטומתי
כושר גופני - טוב
המלצות - להפנות לקרדיולוג / מכון הלב להמשך ברור ומעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארגומטריה
יוני25/05/2017רציתי לציין אני בן 49
לוקח כדור נגד קולסטרול
וקרטיה 100 מ"ג
הפסקתי לעשן לפני 4 חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט25/05/2017צניחות ST יכולות להתרחש בשל הצרות בעורק כלילי אך יש מקרים לא מעטים שהן קורות ללא כל בעיה בלב. לכן כאשר יש צניחות ST ללא ממצא נוסף המחשיד למחלה למשל כאבי חזה מקובל לבצע בדיקת נוספת מדוייקת יותר למשל אקו מאמץ או מיפוי לב. לשם כך עליך לפנות לקרדיולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי לב לאחר צנטור וירטואלימרקו אסולין24/05/2017
שלום רב לאחר הצנתור נשלחתי למיפוי לב
ובתשובה כתוב
קיים רושם לירידה קלה בפרפוזיה לשטח קטן בקיר הלטרלי
במיפוי הלב במאמץ ובמנוחה קיים חשד לאיסכמיה קלה בקיר הלטרלי
מה זה אומר?
בברכה
מרקו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי
ד``ר רוברט הפנר24/05/2017אספקת הדם לשריר הלב אינה תקינה עקב הצרות משמעותית / חסימה באחד או יותר מעורקי הלב
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיפוי לב
מרקו24/05/2017שלום רב
תודה על התשובה
מה הטיפול בממצאים אלו
בברכה
מרקו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיפוי
ד``ר רוברט הפנר24/05/2017תלוי.
במחלות הרקע, תלונות שלך וכו.
אתה צריך לפגוש קרדיולוג
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר לבדיקת אקו לבדני24/05/2017
שלום
אני בן 48.
בחודשים האחרונים מרגיש תשישות וחולשה ולעתים קצת קוצר נשימה.
כמו כן לחץ הדם נמוך מבעבר ירד לכ 90-55
בדיקות דם תקינות. בדיקת רופא הקשיב לריאות תקין.
הופנתי לאקו לב. כל הסיכום נראה תקין
פרט למשפט אחד:
"הווריד הנבוב התחתון ( IVC )בקוטר תקין ועובר תמט נשימתי משמעותי".
מה המשמעות של תמט נשימתי משמעותי?
האם זה בעיה ואיך בודקים את זה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו
ד``ר רוברט הפנר24/05/2017הכוונה שזה תקין
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מהיר בזמן מנוחהעזרו לי!!24/05/2017
שלום. בת 48 כבר שבוע וחצי עם דופק מהיר מאד במנוחה (מדידות של 118 וגם 212) מרגישה רע מאד סחרחורות עייפות ויש לי נפיחות ברגליים מודדת לחץ דם ודופק והוא ממש גבוה רוב הזמן מרגישה כאילו הלב יוצא לי מהגרון האם לפנות למיון? הייתי בבית חולים לפני 5 חודשים עם כאבים בחזה אירועים שקרו כבר הרבה כאב נוראי בחזה שמגיע בעד האוזן..והן עשו לי אקג וצילום חזה ושלחו אותי הביתה לאחר שאמרו לי שלא מצאו כלום...עכשיו אני מתלבטת רם לנסוע למיון הדופק מאד מהיר ואני מושבת במיטה כבר שבוע לא מסוגלתמיד לעשות אפילו פעילות קטנה מרגישה שאני עומדת להתעלף ממש תעזרו לי אני חט רוצה שוב לנסוע סתם למיון שיגידו שלא מצאו כלום וישלחו אותי הביתה חזרה ללא פתרון.. (לא מצאו כי לא בדקו גם..)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיון
ד``ר רוברט הפנר24/05/2017עם דופק של 212 לחץ דם גבוה בצקות ברגליים וכו לבטח ימצאו משהו גם במיון.
אשה בת 48 ששבוע וחצי מרותקת למיטה עם דופק 212 ?
וחיכית רק ליעוץ הוירטואלי באינטנט
נו באמת
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות א.ק.ג בזמן מאמץרונן23/05/2017
בן 49. סיימתי את בדיקת הריצה ללא בעייה וללא שום כאב. ממש בקלות. אבל בבדיקת ארגומטריה נרשם בטופס:
צניחות ST מסוג upslope בחיבורים V3-V6
0.5 - 1.0 מ"מ
רופא משפחה שלח אותי למיפוי לב לבירור נוסף.
האם מדובר בהייצרות גבולית של עורק כלילי ? האם זה בטוח מוביל לצנתור אבחוני ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט23/05/2017צניחות עולות בדרך כלל אינן נובעות מהצרות בעורק כלילי כדי לודא זאת הופנתה למיפוי לב אשר במידה ויהיה תקין לא תיזדקק לצנתור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהארגומטריה
ד``ר רוברט הפנר23/05/2017צניחות ה ST שציינת תקינות דהיינו הבדיקה תקינה.
תהיה רגוע
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



