פורום קרדיולוגיה - רפואת לב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות בנוגע לתוצאת אקו
    יוני
    02/05/2017

    שלום רב ,
    בבדיקת אקו לב נמצא שיש לי :
    אי ספיקה נייטראלית ברמה בינונית
    צניחת מסתם מטריאלי

    שתי שאלות לי אליכם :
    - התייעצתי עם שני רופאים - אחד מציע לעשות אקו שוב עוד חצי שנה + נתן תרופה להורדת לחץ דם ( ללא שבדק זאת ) , השני אמר שיש לעשות אקו שוב עוד 5 שנים , ללא טיפול תרופתי . אני לא מצליח להבין מה נכון לעשות .. אשמח לעזרתך .
    - שאלה שניה : האם בטוח שאצטרך לעבור ניתוח לתיקון המסתם ? אני בן 40 ומאובחן בצניחת מסתם מגיל 27 . יש דרך למנוע ניתוח ע״י שינוי אורח חיים וכו ??
    תודה מראש על התשובה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    02/05/2017

    כדאי לבצע שוב אקו עוד חצי שנה. לא ודאי שתזדקק לניתוח. אתה צריך להיות במעקב ורק במידה והדליפה תחמיר יהיה צורך בניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדכון לשאלה הקודמת מהים לגבי מדיניות הטיפול
    נינה
    01/05/2017

    שלום.
    רציתי לעדכן כי אינני יכולה ליטול טיפול בחוסמי סידן בגלל שהם גורמים לי לקוצר נשימה וגם בגלל עליה ברמת פרת הורמון.
    חשוב לי מאוד לקבל חוות דעתכם לגבי החזרת הטיפול בקרדילוק 3 פעמים בשבוע במינון 1.25 פעם ביום 0למרות שבהולטר לב שנעשה תוך שימוש בקרדילוק , הודגמו 140 פאוזות עד ל2.4 שניות ) עד לבדיקה אצל קרדילוק שנקבע לעוד חודש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור

    ד``ר רוברט הפנר
    01/05/2017

    1.25 מג שלוש פעמים בשבוע חסר ערך.
    ההחלטה תעשה בעיקר על סמך איך את מרגישה.
    במידה וקשה להשתלט על הדופק (מהיר איטי לסרוגין) ואת סימפטומטית מומלץ להשתיל קוצב לב אז לא תהיה בעיה לטפל בקרדילוק במינון שלא יאפשר קצבים מהירים.
    ד״ר הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערכת מקטע QTc בתרשים אק"ג
    מור
    01/05/2017

    התחלתי ליטול ציפרלקס לפני 5 ימים. רציתי לדעת מה אורך מקטע ה-QTc (המתוקן לפי דופק). ההתחלתי היה 400 מילישניות.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הערכת מקטע QTc בתרשים אק"ג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • QT

    ד``ר רוברט הפנר
    01/05/2017

    לא מאורך

    ד״ר הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאת הולטר לב-מה מדיניות הטיפול?
    נינה
    01/05/2017

    שלום. ברקע-בת 85.סובלת מפרפור פרדורים כרוני,עברתי מס' פעמים אירועיים מוחיים,סובלת מסינקופה ופרה-סינקופה.נוטלת-אליקוויס 2.5 פעם ביום (המינון נקבע ע" גריאטר בגלל נטיה לדימומים ),נוקטורנו,אלפרוקס.לפני כחודש הופסק טיפול בקרדילוק (נטלתי 1.25 ביום ) בגלל שבהולטר לב הודגמו 140 פאוזות בשעות הלילה. לאחר הפסקת הטיפול בקרדילוק נעשה הולטר לב נוסף. להלן התוצאה:
    הודגם פרפור פרזדורים עם תגובה חדרית בין 61 ל164 לדקה.בממוצע 98.הודגמו 33 פאוזות בשעות הלילה עד 2.3 שניות.הפרעות קצב חדריות vpbs לא שכחים ממוצע לשעה 5 ,מקסימום 13.
    תור לקרדיולוג בעוד חודש.
    בשלב זה רופא מטפל חושב שכדאי להחזיר טיפול בקרדילוק 1.25 פעם ביום 3 פעמים בשבוע.
    לציין כי אני אלרגית לדיגוקסין.

    שאלה-רציתי לקבל חוות דעתכם בנוגע להחזרת הטיפול 3 פעמים בשבוע עד לבדיקה אצל קרדיולוג
    ועוד שאלה-מה מדיניות הטיפול (באופן כללי ) בנוגע לשליטה בקצב לב כאשר לא ניתן להשתמש בדיגוקסין ובעייתי להשתמש בקרדילוק?
    אני חוששת שבהעדר שליטה בקצב לב,ייפגעו מסתמי הלב ושריר הלב וזה יגרום לאי ספיקת לב.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור וקרדלוק

    ד``ר רוברט הפנר
    01/05/2017

    1.25 מג שלוש פעמים בשבוע חסר ערך.
    ההחלטה תעשה בעיקר על סמך איך את מרגישה.
    במידה וקשה להשתלט על הדופק (מהיר איטי לסרוגין) ואת סימפטומטית מומלץ להשתיל קוצב לב אז לא תהיה בעיה לטפל בקרדילוק במינון שלא יאפשר קצבים מהירים.
    ד״ר הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת תליום ופענוח לעומת אקו לב
    א
    30/04/2017

    שלום,

    לפני 5 חודשים עברתי בגיל 42 התקף לב אקוטי MI עם כל החבילה של הפרעת קצב טרפונין גבוה בדם 99 אחוז חסימה של העורק הראשי. הוכנס לי סטנט.


    הנני מרגיש לחצים בחזה וכאב בחזה קוצרי נשימה במאמץ ועוד קשיים של סחרחורות,

    בדיקת תליום קיבלתי תשובה : תגובה קלינית לא החלטית
    אין עדות לאוטם ישן.


    מה זה אומר לא החלטית?
    ומה זה אין עדות לאוטם ישן? ההתקף התרחש לפני 5 חודשים
    אקו לב לפני חודש מראה בעיה ברסקלציה של הדם חדר שמאל דרגה 1

    אשמח להסבר ומה יותר מדויק אקו או תליום.
    ולמה יש שוני בתוצאות.


    ומדוע אם הכל תקין יש לי את העייפות קוצרי נשימה סחרחורות וכאבים האם ההסבר רק נפשי?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    30/04/2017

    במידה והאוטם היה קטן יתכן שבמיפוי לא רואים נזק לשריר הלב.
    אם האקו מראה תפקוד לב תקין זה מחזק את הרושם שמדובר האוטם קטן.
    אקו ומיפוי הן בדיקות משלימות: אקו מראה תפקוד לב ומסתמים ומיפוי מראה אם זרימת הדם לשריר הלב תקינה או שיש הפרעה הזרימה וזה מצביע על חסימה בעורק כלילי. אם תפקוד הלב תקין והמיפוי לא מראה אסכמיה או סימן לאוטם ישן לא סביר שהסמפטמים קשורים לבעית לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האוטם היה נרחב

    א
    30/04/2017

    שלום.

    האוטם היה נרחב.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    30/04/2017

    אם צנתור ופתיחת העורק שגרם לאוטם בוצעו בתוך זמן קצר (פחות משעתיים מתחילת הארוע) יתכן שנמנע נזק משמעותי ללב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    א
    30/04/2017

    הי.
    סליחה על האשכול.

    היה איחור רב של פתיחת האוטם . התלונות שלי בעיקרם הרגשה במאמץ שהגוף לא מקבל סופח את החמצן. וכאב שמתרכזים בבית החזה. הלוואי שיש בדיקה שיכולה להבין מהיכן מקור התלונות . נאמר שזה לא נפשי.

    תודה בכל מקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חציית כדור קרדילוק 1.25 מ"ג
    שירה
    30/04/2017

    בשבועיים האחרונים התחלתי לחוש בדופק מואץ, בסביבות ה 90-100.
    עשיתי אק"ג פעמיים ויצא תקין.
    בדיקות דם ושתן כלליות גם יצאו תקינות.
    בשבוע האחרון התחלתי לסבול מבעיות שינה כנראה עקב לחצים שאני עוברת.
    אני מתעוררת בלילה ואז מתקשה לחזור לישון עקב דופק מהיר שלא ברור אם הוא נובע מבעיה פיזיולוגית או מלחץ מהקושי להירדם.
    בהתייעצות עם רופא המשפחה התחלתי לקחת קרדילוק 1.25 מ"ג בשעות הערב ב 4 הימים האחרונים ואכן חזרתי לישון ונרגעתי.
    אני רוצה לנסות להוריד אותו.
    האם אני יכולה לחצות אותו , ולקחת רק חצי ממנו? בדף המצורף כתוב שלא ידוע אם מותר לחצות. זה עלול להזיק או שפשוט לא תהיה לו שום משמעות?
    ואם בכל זאת אסור לחצות אז הייתי רוצה אולי לקחת במקום הקרדילוק משהו להרגעה לפני השינה, כמו וואבן או אלפרליד ולראות אם זה עוזר לכמה ימים. מבקשת לדעת מה הכדור שמכיל הכי פחות חומר במינון הכי נמוך. כדי שלא תחזור לי בעיית השינה שלפי הבנתי מעצימה לי את הדופק המהיר.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חציית כדור קרדילוק 1.25 מ"ג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חצי כדור

    ד``ר רוברט הפנר
    30/04/2017

    כדורים אפשר לחצות במידה ויש להם קו באמצע. זה מה שמבטיח שהחומר הפעיל מחולק באופן שווה
    ד״ר הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת קולנוסקופיה - שאלת המשך
    איציק
    29/04/2017

    זה שוב אני מהשאלה הקודמת,
    בנוסף אני אמור לעבור בדיקת קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה בנוכחות מרדים (לא בהרדמה מלאה, אלא רק בנוכחותו של המרדים).
    בשיחה עם הרופא המרדים הוא אמר שייתן לי בטשטוש רק תרופה שנקראת פרופופול, זה בטוח בהתחשב בעובדה שיש לי ברקע גם פעימות מוקדמות מרובות, ובנוסף גם את מה שציינתי " R גבוה בחיבורים לטרליים, PR 122, QTC 451"
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טשטוש

    ד``ר רוברט הפנר
    30/04/2017

    המרדים יעשה הערכה רפואית על סמך מחלות הרקע שלך לפני ההרדמה.
    ד״ר הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון אי ספיקת לב
    גל
    29/04/2017

    שלום רב, ברצוני לדעת כיצד מאבחנים אי ספיקת לב?
    אילו בדיקות יש לעשות?
    האם ניתן לאבחן אי ספיקת לב באק"ג רגיל?
    האם ניתן לאבחן במבחן מאמץ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבחון אי ספיקת לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי ספיקה

    ד``ר רוברט הפנר
    30/04/2017

    האיבחון על בסיס הקליניקה ובדיקות קרדיאליות כמו אקו לב. אקג לא מאבחן אי ספיקת לב
    ד״ר הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח הולטר 48 שעות
    Amit Amar
    28/04/2017

    שלום רב, אני בת 28 בריאה ללא רקע קרדיאלי. סובלת מסחרחורות וחוסר יציבות כמה חודשים. בעקבות כך נשלחתי לבצע לפני מס' ימים הולטר 48 שעות וקיבלתי תוצאות, בתור לקרדיולוג רק בעוד חודש. הייתי שמחה לדעת מה פשר המושגים:
    יממה ראשונה:
    בשעות הלילה והבוקר נצפו קטעים המתאימים ל A-V BLOCK דרגה שניה מסוג WENCHEBACH , עם מרווחי R-R עד 2.0 שניות. בעיקר בזמן ברדיקרדיה נצפתה התארכות במרווח PR עד 0.24 שניות.
    במשך המעקב נצפה קצב סינוס , בשעות הצהריים נצפתה מהירות מקסימלית סנוס טכיקרדיה עד 168 פעימות לדקה ומהירות מינימלית 55 פעימות לדקה. מהירות ממוצעת ביממת המעקב 75 פעימות לדקה.

    יממה שנייה:
    בעיקר בזמן ברדיקרדיה נצפתה התארכות במרווח PR עד 0.24 שניות.

    האם וונקבך היא הפרעה מסוכנת או שיכולה להתרחש גם אצל צעירים בריאים בזמן שינה? מה ההשלכות שלה? האם יש צורך לטפל, והאם יכול להיות שישנו קשר לסחרחורות מהם אני סובלת? (הסחרחורות מתרחשות במהלך היום, אירועי הוונקבך התרחשו בלילה)
    האם סינוס טכיקרדיה בשעות הצהריים הינו ממצא חריג? (לא זכור לי שעשיתי פעילות גופנית באותו זמן מלבד עלייה ארוכה במדרגות)

    תודה רבה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח הולטר 48 שעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורת

    ד``ר רוברט הפנר
    28/04/2017

    ההולטר בגדר הנורמה במיוחד אצל צעירים ובריאים
    ההולטר אינו מסביר את התלונות שלך.
    ד״ר הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על השפעה גנטית
    HAG
    27/04/2017

    סבא רבא שלי עבר התקף לב בגיל 49 .
    האם זה יכול להשפיע עלי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על השפעה גנטית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    27/04/2017

    אם הוריך לא עברו התקף לב צנתור טיפולי או ניתוח מעקפים לא מדובר בהסטוריה משפחתית לגביך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה השפעה גנטית

    HAG
    27/04/2017

    תודה פרופ',
    אז אם אני מבין נכון מחלות לב יכולות לעבור רק דרק קרובי משפחה מדרגה ראשונה (כלומר רק ע"י ההורים שלי) ?

    אין לי מה לחשוש לגבי הסבא רבא שנפטר מהתקף לב בגיל 49 ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    28/04/2017

    כן - הסטוריה משפחתית נחשבת כגורם סיכון רק למי שאימו לקתה במחלת לב בגיל צעיר מ 65 או שאביו לקה בתקף לב בגיל צעיר מ 55.
    אבל יש לדעת שלגורמי סיכון כמו עישון כולסטרול לחץ דם סוכרת חוסר פעילות גופנית והשמנה השפעה יותר גדולה מאשר לגורמים גנטיים על הסיכון להתקף לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי אבי, פרקינסון ווסיבוכים אפשריים חלילה בהחלפת מסתמים
    מוזי
    26/04/2017

    מהם הסיכונים בניתוח החלפת מסתמים, כאשר המטופל סובל מפרנקינסון מטופל בתרופות והינו כבן 65 ובעל רעד יד קל בשל המחלה, מעבר לזה מתפקד היטב אך סובל מסחרחורות וקושי במאמץ של כמה דקות ומטופל, אובחנה אצלו מאמץ מוגזם של הלב וחשש לקריסה שלו באופן פיתאומי ללא טיפול הולם הרופאים המליצו על ניתוח מסתמים

    מהם הסיכונים במצבו, ובאיזה שיטת ניתוח כדאי לבחור
    תודה רבה
    מוזי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    26/04/2017

    בניתוח מסתם יש כמובן סיכונים אך הוא מבוצע רק אם הסכנה שבאי ביצועו גבוהה בהרבה מהסכנה שבניתוח. כדי להעריך סיכון אידיבידואלי יש לדעת פרטים מלאים על המועמד לניתוח. הערכה כזו יכל לבצע רק רופא שראה ובדק את אביך (כלומר רופא המחלקה או המרפאה שהמליץ על הניתוח) ואליו יש להפנות את השאלה הזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות של בדיקת מאמץ אחרי לידה
    ד``ר רוברט הפנר
    26/04/2017

    שלום, בת 25 ובמהלך ההריון הראשון בשבוע 11 התחילו הפרעות קצב. טופלתי דרלין. לאחר מכן ההפרעות פסקו רק לפעמים דופק מהיר. במהלך ההריון השני גם פסקו ההפרעות וכיום, 7 חודשים לאחר הלידה, אין שום הפרעות רק לפעמים דופק מהיר ולוקחת דרלין. ביצעתי בדיקת מאמץ על מנת ללכת לחדר כושר ושעה קודם לקחתי דראלין, הנה התשובות ואשמח לדעת אם תקין.
    קצב מרבי את 194
    לפני הבדיקה דופק 85 ושיא מאמץ 169.
    המבחן נמשך 9:43 דקות
    הנבדק הגיע למאמץ של 11 mets הגיע ל87 אחוז מהדופק הצפוי לגילו.
    המבחן הופסק בדופק מטרה
    הפרעות קצה או הולכה לא נצפו
    סיכום כושר בינוני לטוב
    באקג במנוחה שינויים דיפוזיים בT- ST
    תגובת לחץ דם תקינה
    צניחות במקטע ST בחיבורים: avf L2-L3 1.5mm
    המשך בירור עם קרדיולוג בהקדם.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    26/04/2017

    בדיקת המאמץ מראה כושר גופני בינוני ללא סמפטומים. באקג נראו צניחות ST שבכ 50% מבדיקות המאמץ הן ממצא כוזב כלומר לא מצביע על בעיה אמיתית וב 50% מהמקרים מצביע על הפרעה באספקת דם ללב. במקרה שלך סביר שהאפשרות הראשונה נכונה כי אשה בגיל 25 מאד לא סביר שתלקה בחסימות בעורקי הלב. עליך לפנות לקרדיולוג שיעריך האם צריך ברור נוסף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות של מיפוי לב
    ISAAC
    26/04/2017

    במדידת כמות סידן במיפוי נמצא ערך 85 יתר התוצאות של המיפוי תקינות לחלוטין . אבקש התייחסות לתוצאה זו.
    בברכה.
    ISAAC

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות של מיפוי לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    26/04/2017

    מיפוי לב תקין אומר שאין הצרות כלילית חסימתית הגורמת להפרעה באספקת דם ללב. אולם לא שולל טרשת שאינה חוסמת. סקירת סידן גבוהה בעורקים הכלילים אומרת שיש טרשת. צרוף שני הממצאים מורה על כך שיש טרשת בעורקים הכלילים אך היא איננה חסימתית. מזה נובע שיש צורך לטפל בגורמי הסיכון היטב כדי למנוע מטרשת זו להחמיר ולהגיע לדרגה חסימתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה משמעות המונח QTC 0.45
    הישאם
    24/04/2017

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה משמעות המונח QTC 0.45

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • QTc

    ד``ר רוברט הפנר
    24/04/2017

    ה QT הוא מרווח מסויים בתרשים האקג משתנה עם מהירות דופק הלב ולכן ה QTc הוא המדידה הנכונה
    עד 0.44 נחשב לתקין (יש גם שוני בין גבר לאשה)
    הוא יכול להיות קצר או מאורך בשני המצבים זה אינו תקין והסכנה היא בהפרעות בקצב הלב
    הסיבות לכך מגנטיות ועד הפרעות מטבוליות ותרופות מסוימות.
    ד״ר הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולת NAION ובעיה קרדיולוגית
    דינה
    23/04/2017

    שלום רב!אני בת 54,סובלת מיתר לחץ דם (120/90-מטופלת ע"י אמלו),שומנים בדם(מטופל ע"י לפיטור).אני סובלת ב-15 השנים האחרונות מפלפיטציות בזמן התעוררות משינה.בהתחלה האירועים היו לעיתים רחוקות,אך בשנה האחרונה יש יותר.חשוב לציין שהאירועים הללו מתרחשים תמיד במצב שכיבה.חשוב לציין שתפקודי קרישה כולם תקינים.
    לפני שנה נעשו לי אקו והולטר והם יצאו תקינים.לפני כחודש אובחנתי כחולת NAION בעין ימין.ב-MRI מוח שינויים בחומר הלבן לא ספציפיים .יכולים להתאים לשינויים וסקולריים בכלי דם קטנים או שינויים איסכמיים.
    ברצוני לדעת,האם יש טעם לעשות בדיקות חוזרות?האם יש בדיקות קרדילוגיות נוספות שיש טעם לעשות אותן?
    תודה רבה.
    דינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חולת NAION ובעיה קרדיולוגית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פלפיטציות

    ד``ר רוברט הפנר
    24/04/2017

    ה NAION לא קשור
    התלונות נמשכות שנים רבות והבדיקות תקינות. מופיעות רק בזמן התעוררות, ולא בשעות היום, עמידה, הליכה וכו.
    קרוב לודאי קשור להתעוררות עצמה.
    אם התופעה החמירה אפשר לחזור על ההולטר
    ד״ר הפנר
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום