מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ממצא של אקו לבדני22/05/2017
שלום
אני בן 48.
בחודשים האחרונים מרגיש תשישות וחולשה ולעתים קצת קוצר נשימה.
כמו כן לחץ הדם נמוך מבעבר ירד לכ 90-55
בדיקות דם תקינות. בדיקת רופא הקשיב לריאות תקין.
הופנתי לאקו לב. כל הסיכום נראה תקין
פרט למשפט אחד:
"הווריד הנבוב התחתון ( IVC )בקוטר תקין ועובר תמט נשימתי משמעותי".
מה המשמעות של תמט נשימתי משמעותי?
האם זה בעיה ואיך בודקים את זה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו
ד``ר רוברט הפנר24/05/2017הכוונה שזה תקין
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ביד ובזרוע שמאלאיריס21/05/2017
שלום קמתי היום עם כאבים חזקים מהכתף ועד המפרק של זרוע שמאל ואם כל תנועה הכאב גובר לא יכולה להרים את את היד הייתי מאושפזת לפני מספר ימים והאינפוזיה היתה ביד זו יכול להיות שהכאב משהו שקשור ללב בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט21/05/2017במידה ואין כאב בחזה אלא רק בזרוע והכאב מתגבר כאשר מניעים את הזרוע לא סביר שהוא נובע מהלב, יותר סביר שמדובר בכאב שמקורו בזרוע. בכל אופן כדאי להבדק על ידי רופא לשם אבחון מקור הכאב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובות של בדיקות דםכוסטרול20/05/2017
בן 62 בריא ללא מחלות רקע מבנה גוף בינוני.ל.ד 130-80.סוכר בדם 105.לא מעשן. עושה הליכה 50-60 דקות 5 פעמים בשבוע. אמי סבלה מיתר שומנים וסכרת.בבדיקות מזה 15 שנה רמת כולסטרול הכללי בדם 240. הרע 170.הטוב 53. טריגלצירידים 115. לא נוטל תרופות בכלל.והשאלה יש חלוקי דעות בין הרופאים כולל הקרדיולוגים בקשר למתן סטטינים. ורובם מצדד בהמשך פעילות גופנית ושמירה על מזו דל שומן אפילו לא לא המליצו על מתן אספירין.שאלתי לפורום המכובד והמנוסה את דעתם בנושא. ומה קורה לדפנות כלי הדם במידה ורמות הכולסטרול יורדות האם הפלאק התורשתי מתנכה מדופן העורקים והאם אם מורידים רמות כולסטרול יכול להשפיע גם על הורדת לחץ הדם שלדעתם של הרופאים תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/05/2017לפי הפרטים שמסרת הסיכון שלך לארוע לב או ארוע מוחי ב 10 שנים הוא 11.6% לפיכך מומלץ להתחיל טיפול בסטטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה מוזרה בעת מדידת לחץ דם- מה איני עושה נכון?ראובן20/05/2017
שבת שלום.
איני יודע אם זה הפורום הנכון אבל אנסה בכל זאת-
היום מדדתי לחץ דם לאבא. העניין הוא שניפחתי את השרוול ל 180 ושמעתי דופק של האוזן שלי!!! (לא את הדופק של אבא) התחלתי לרדת בלחץ השרוול ואז ב 150 שמעתי את הדופק האמיתי של אבא.
הדבר עורר בי חשש מכיוון שבקלות הייתי יכול להתבלבל ולקבוע את לחץ הדם כ 180 (כאמור-מדובר בדופק שהוא שלי ששמעתי באוזן).
1. האם יש הסבר לתופעה בה שמעתי דופק שלי (אולי הרקות שלי? לא יודע)
2. מה ניתן לעשות על מנת למנוע תקלה שכזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/05/2017התופעה לא מוכרת לי למרות שאני מודד לחץ דם לעשרות מטופלים כל כשבוע.
אולי כדאי שתבדוק לחץ דם עם מכשיר לחץ דם אלקטרוני שאינו מצריך האזנה עם סטטוסקופ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפיקות לב ודופק גבוה לאחר אכילהיעקב19/05/2017
שלום. אני בן 19, לקראת גיוס לצה"ל, סה"כ בריא. לפני כמה חודשים התחלתי להרגיש דפיקות לב לאחר אכילה. כל פעם שאכלתי ארוחה (אפילו לא כבדה כל כך), הדופק שלי עולה למשך כמה שעות, גם אני במצב של מנוחה (שוכב על המיטה וקורא ספר וכו').
אם במצב מנוחה בדרך כלל הדופק שלי הוא בערך 72, לאחר הארוחה- הוא עולה ל-95-100 בדקה. זה מצב שנמשך לפחות שעה וחצי, לפעמים אפילו שעתיים שלוש. בדרך כלל הדפיקות מלוות בכאבי ראש קלים. (אין דקירות או כאבים בחזה).
פניתי לרופא משפחה, עשיתי א.ק.ג והולטר לב 24 שעות, ושניהם יצאו תקינים. פניתי לרופא גסטרו- שמא אולי זה קשור לבעיית עיכול, אך הוא התעקש שזה קשור ללב ולא לקיבה.
מה זה יכול להיות?
המצב גורם לי לאי נוחות רבה, ויכול ליצור בעיה בגיוסי לצה"ל בעוד חודשיים. אשמח לקבל חוות דעת מקצועית.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט19/05/2017לא ניתן לאבחן אם יש בעיה במסגרת פורום אנטרנטי
עליך לפנות לקרדיולוג שעריך את המצב ויחליט אם צריך בדיקות נוספות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות על לחץ דם גבוהנדב19/05/2017
שלום.
לאחרונה אמא שלי התחילה לסבול מלחץ דם גבוה. ומטופלת בכדורים נגד לחץ דם. אני מבצע מעקב יום יומי אחר לחץ הדם ושמתי לב לדבר חריג.
כאשר אני מאזין בסטטוסקופ אני שומע דופק לא סדיר. אם הייתי משווה את הדופק לטפטוף ברז אז במקום שתרד טיפה אחר טיפה בקצב קבוע אני שומע שיש הפסקה בין דופק לדופק. מה כדאי לבקש מרופא המשפחה? והאם הדופק הלא סדיר יכול להסביר את עניין לחץ הדם שלפתע עלה? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט19/05/2017כדי לאבחן את סיבת הדופק הלא סדיר צריך לבצע בדיקת אקג והולטר קצב לב. לחץ דם גבוה לא נגרם בשל דופק לא סדיר. להפך יכל להיות- שהפרעת קצב כמו פרפור פרוזדורים נגרמת בשל לחץ דם גבוה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממי מבקשים הולטר?
נדב19/05/2017רופא משפחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט19/05/2017ראשית כדאי לפנות לרופא המשפחה במידה וצריך הוא יפנה לקרדיולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה... הבעיה שרופא המשפחה חוסך לקופה
נדב19/05/2017בעיה גדולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הולטר 24 שעותא.כ18/05/2017
שלום רב,
אני בת 32 בהריון. כרגע שבוע 16, הבדיקה נערכה בהיותי בשבוע 14.
נשלחתי לבדיקה בשל דופק מהיר במשך רב שעות היום, מה שגורם לי לתשישות וחולשה.
תוצאות הבדיקה הראו כי הקצב הבסיסי: קצב סינוס
מהירות מינימלית: 76 ממוצעת לדקה
מהירות מקסימלית: 139 ממוצעת לדקה
מהירות ממוצעת: 95 לדקה
הפרעות קצב חדריות vpc's: סה"כ 4
הפרעות קצת על חדריות apc's: סה"כ 5.
אודה לכם מאד אם תוכלו לעזור לי להבין את תוצאות הבדיקה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט19/05/2017ההולטר מראה קצב תקין אבל מעט מהיר. זה כשלעצמו לא מסביר תשישות. צריך לשלול אנמיה ולשקול אקו לב להעריך תפקוד לב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיפור משפחתי וגורמי סיכוןסטודנט18/05/2017
שלום.
למה הכוונה, כשרופא כותב, שיש לאדם סיפור משפחתי של בעיות לב?
אב של אמי נפטר קרוב לגיל 88, עם היסטוריה ארוכה של מחלת לב(מעקפים בגיל 65, אחרי זה כמה צנטורים, כמה התקפי לב). כשרופא שלח אותה לבדיקת מיפוי לב, נרשם שיש לה היסטוריה משפחתית של מחלות לב. האם במקרה ואביה היה נפטר כמה שנים קודם, אבל ללא כל האישפוזים, מהתקף לב, גם אז הרופא היה מציין שיש פה עניין משפחתי?
והאם הסיכוי של אדם לקבל התקף לב קשור לסיפור משפחתי באופן ישיר, או שזה בגלל גורמי סיכון(לחץ דם, סכרת, כולסטרול)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גורם סיכון
ד``ר רוברט הפנר18/05/2017״סיפור משפחתי״ זה גורמי סיכון כמו גם גורמי הסיכון האחרים.
אבא של אמא אם אינו חורג שייך למשפחה
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיפור משפחתי של לב
סטודנט18/05/2017אוקיי. ומה לגבי זה, שאם לאמא או אחות התחילה מחלת לב לפני 65, או לאבא/ אח - לפני 55? במקרה וההורים חלו אחרי גיל 70, עדיין מדובר בסיכון מוגבר למחלת לב אצל הילדים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיכון
ד``ר רוברט הפנר19/05/2017לפני הגילאים שציינת נחשב לגורם סיכון משפחתי
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד גורם סיכון חשוב
סטודנט19/05/2017דוקטור נכבד, תודה שאתה עונה ללקוחותיך הוירטואליים בלי לתת להם לחכות, אך בלילה כדאי לישון - עבודה במשמרות לילה היא גורם סיכון לא מבוטל למחלות שונות, ומי כמוך (ולצערי, כמוני) יודע. רק בריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצודק. 👋
ד``ר רוברט הפנר19/05/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהו הולטר 12 חיבוריםיוסי17/05/2017
שלום רב,
יש לי מספר שאלות כלליות:
1) מהו הולטר 12 חיבורים?
מה ההבדל בינו לבין הולטר רגיל?
האם ניתן לפענח מהי הצורה של פעימות מוקדמות בהולטר רגיל למשל האם המקור הוא בכמה מוקדים או במוקד אחד (חדר אחד או בשני החדרים)?
2) באילו מקרים משתילים קוצב לב רגיל?
באילו מקרים משתילים קוצב לב דיפיברילטור?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט19/05/2017הולטר רגיל של 3 חיבורים יכל לאבחן הפרעות בקצב לב כמו פעימות מוקדמות עליתיות או חדריות. הולטר 12 חיבורים יכל לתת מידע לגבי מקור הפעימות המוקדמות כלומר באיזה חדר בלב הן נוצרות והיכן בחדר. זה חשוב אם שוקלים אבלציה- צריבה.
קוצב לב רגיל משתילים כאשר קצב הלב איטי מדי וגורם סמפטומים.
דפיברילטור משתילים כאשר יש סכנה להפרעות קצב חדריות שעלולות לגרום לדום לב. הדפיברילטור מאבחן את ההפרעה ונותן מכת חשמל שמפסיקה אותה.
כיום כל הדפיברילטורים הפנימיים הם גם קוצבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מדובר בבעיית לב?אנונימי17/05/2017
שלום לכם! אשמח לקבל תשובה ביחס לאימי. אמא מרגישה אזור השבועיים שלושה שמידי פעם יש לה חולשה מלווה בתחושה שכמעט מתעלפת+ הרגשת דפיקות לב ללא כאבים (דבר זה נמשך שניות מועטות בלבד). היא הלכה לרופאת משפחה ועשו לה א.ק.ג. והבידקה יצאה לא טוב. חשבו שמדובר הפרעת קצב ולבסוף שללו דבר זה. חשבנו שמדובר אולי בבעיה בבלוטת התריס אך תוצאות המעבדה הראו שהיא בסה"כ תקינה. שלחו אותה להולטר וקרדיולוג. השאלה שלי היא מה יש לאמא שלי? אני ממש אשמח לכיוון. אני ממש לא רגועה. תודה רבה על כל דבר שתענו מראש..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מדובר בבעיית לב?
אנונימי17/05/2017דרך אגב בא.ק.ג מצאו שיש לאימי LBBB- האם זה מסוכן? תודה מראש על תשובותיכם..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מדובר בבעיית לב?
אנונימי21/05/2017אשמח לתגובה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט21/05/2017לא ניתן לשלול בעית לב במסגרת פורום אנטרנטי. אין מנוס מפניה לקרדיולוג שיתרשם ויפנה לבדיקות אם צריך.
LBBB הוא פעמים רבות ממצא מקרי חסר משמעות אך לעיתים מצביע על בעית לב לכן בכל מקרה שמתועד LBBB לראשונה צריך הערכה קרדיולוגית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מדובר בבעיית לב?
אנונימי21/05/2017פרופ' תודה קודם כל על תשובתך המהירה.
אני יודעת כי לא ניתן מענה בפורום אינטרני, אבל האם לדעתך יש בעיה רצינית? אמא שלי היא כל חיי ואני דואגת לה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי ספיקה במסתם המיטרלי בהריוןנעמה17/05/2017
שלום,
בת 34, בהריון שלישי. לפני 5 שנים בהריון ראשון , עברתי אקו לב והולטר והיה תקין. כעת בהריון שלישי, אני עם תלונות של קושי בנשימה (כך היה בכל ההריונות) , חולשה מכל פעולה ופעימות מוקדמות. נמצאה איוושה סיסטולית ולכן הופניתי לאקו לב. האקו בוצע בסוף חודש שישי והרופאה אמרה שהכל תקין. לאחר מכן שמתי לב שכתוב לי לגבי המסתם המיטרלי שיש אי ספיקה קלה. בהריון הראשון המסתם ושאר המדדים היו תקינים.
מה זה אומר? למה היא אמרה לי שהבדיקה תקינה? והכי חשוב- האם זה יעבור לאחר הלידה (בהתחשב בעובדה שבעבר המסתם היה תקין לחלוטין גם בהריון)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט17/05/2017אי ספיקה מיטראלית קלה אינה משמעותית ואינה גורמת לסמפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שאלת המשך קטנה
נעמה17/05/2017תודה על התשובה.
זה יכול להחמיר?צריך להיות במעקב?
האם זה משהו שיכול לעבור לאחר הלידה? או שנשאר תמיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט19/05/2017לרוב אי ספיקה לקה לא מחמירה אבל כדי להסיר ספק ניתן לחזור על האקו מספר חודשים לאחר הלידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקת אקו לברומי15/05/2017
תוצאת אקו-
פירפור פרוזדורים עם תגובה חדרית מהירה.ווריאציה בולטת בהתכווצות בין פעימה לפעימה.ברוב הפעימות חדר שמאלי בגודל תקין,עם התכווצות גלובלית ירודה במידה בינונית עד קשה. חדר ימני בגודל והתכווצות תקינה. אי ספיקה מיטרלית וטריקוספדילית קלה. אין עדות ליתר לחץ דם ריאתי.הגדלה קלה של העליה השמאלית והימנית.ivc מורחב עם קומפלקס נשימתי חלקי.הודגם pfo עם דלף משמאל לימין.
בת 50. הבדיקה נעשתה עקב דפיקות לב מהירות. ( הגיע ל150)
מה המשמעות. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרפור
ד``ר רוברט הפנר15/05/2017יש ירידה בהתכווצות הלב ויש לברר מדוע.
פרפור פרוזדורים במהירות של 150 לדקה אחת הסיבות
אם זאת הסיבה כי אז החזרת קצב הלב לתקין מחזיר את תפקוד הלב לתקין.
לפנות לקרדיולוג בהקדם להערכה וטיפול
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשישות במשך שבועיים בדיקות דם תקינותליאת15/05/2017
בוקר טוב
אדם שעבר ניתוח מעקפים לפני כ -18 שנים
שמרגיש טוב ועוסק בפעילות ספורטיבית בשגרת היום יום
לאחרונה במשך שבועים הרגיש תשוש
בדיקות דם יצאו תקינות
לאחר שבועים חזר לשגרה רגילה וחזר לפעילות ספורטיבית ומרגיש בסדר
אם הייתה איזו שהיא סתימה הדבר היה מקשה בהליכה או סימנים אחרים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט15/05/2017אם התשישות חלפה מעצמה לא סביר שמדובר בבעית לב אבל כל חולה לב צריך להיות במעקב אצל קרדיולוג. לכן ממליץ שתפנה לקרדיולוג שלך לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ליאת15/05/2017תודה רבה על התשובה המהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכון ללב אנזיל וציפרודקסחיים14/05/2017
שלום,
עקב מין לא מוגן וכנראה זיהום מסויים שקיבלתי הרופא נתן לי אזניל במינון 2 גרם שלקחתי ולאחר כשבועיים מסוף הטיפול כשהתברר שזה לא לגמרי עזר נתנו לי ציפרודקס 500 גרם לקחת פעמיים ביום למשך 10 ימים כשהתחלתי לקחת לפני יומיים(בין האנזיל לתחילת הציפרודקס עברו שבועיים)
האם התרופות האלו מסוכנות ללב?
האם יש תחליף לציפרודקס? כי אני מתחיל להרגיש קצת לא טוב
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט15/05/2017אזניל עלול להאריך מקטע QT ולגרום להפרעות קצב לב אבל זה נדיר. ציפרודקס לא מסוכן ללב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מהיר בזמן היריוןלולה13/05/2017
שלום, בת 30 ,היריון ראשון.
טרם ההיריון הייתי סובלת מתחושת דפיקות לב ודופק מהיר, מבירור לפני שנה נמצא בהולטר פעימה מוקדמת על חדרית, אקו תקין. רקע משפחתי : ל2 אחיותיי גם פעימה מוקדמת ולאימי בעיות עם המסתם המיטרלי מגיל 30.
כעת אני בשבוע 19, כמעט מההתחלה שאני מרגישה כמעט כל יום דופק מהיר וחולשה במנוחה, תחושת כללית לא טובה, גם במאמץ קשה לי ולא מסוגלת ללכת יותר מ10 דקות בלי עצירות והתנשפות, אחרי ארוחות או הליכה אני מרגישה דפיקות לב חזקות ודופק מהיר. אחרי מאמץ הדופק לא יורד לי כמעט 45 דק' ואני מרגישה רע.
מדדתי כמה פעמים דופק במנוחה כשהרגשתי רע וזה היה בין 80-100 .
האם זה תקין ? או עשוי להיות מצב מסוכן?
מה עושים במצבים כאלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר רוברט הפנר14/05/2017אין מספיק מידע על עצמך ומה שאת מרגישה.
את כותבת שמתחילת ההריון תחושת הדופק.
לבטח פנית לרופא המשפחה ולרופא הנשים
קרוב לוודאי מדובר בתגובה פיזיולוגית (תקינה) להריון.
אם את מודאגת תפני לקרדיולוג
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



