מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת אקג האם יצא תקיןאברהם23/04/2017
שלום בן 48 ערכתי בדיקת אקג ישמח לדעת האם יצא תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט23/04/2017האקג בגבולות הנורמה
אבל אין להסתפק בתשובה זו יש לחזור לרופא שהפנה לבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת מסתם בצינטור עם פתיחת עצםאופירה22/04/2017
שלום רב
לבעלי יש בעייה במסתם וכניראה שיצטרך לעבור החלפת מסתם
שאלתי מדוע תמיד ממליצים לבצע החלפה עם פתיחת עצם הסטרנום
וחא בצינטור הוא בן 58 ולפי מה שקראתי כן ניתן לבצע אשמח באם תכתבו לי על ההבדלים כמו כן האם אפשר לבקש בבית החולים צינטור להחלפת המסתם ולא בניתוח פתיחת החזה
אשמח לתשובתכם
כהן אוםירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט22/04/2017תלוי באיזה מסתם מדובר ומה הבעיה במסתם. אם מדובר בדליפת מסתם הפתרון הוא תיקון או החלפה של המסתם בניתוח.
אם מדובר בהצרות של המסתם האורטלי ברוב המקרים עדיף ניתוח. ניתן להחליפו בצנתור במידה והחולה לא מסוגל לעמוד בניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה של עיפות וחולשה ודופק איטיאתי22/04/2017
היי אני בת 34.5 בריאה לא לוקחת תרופות רק אדוויל אם כואב הראש .אני פעילה אבל לא בכושר
רציתי לשאול כבר תקופה שאני סובלת מחולשות
היה לי מקרה של התעלפות לפני 3 חודשים בסמוך למחזור אבל הרופא שלי הפנה אותי לסידרת בדיקות דם א.ק.ג הולטר ואקו לב
ברוך ה' יצא שהכל תקין
אתמול בערב הייתי אצל ההורים לא עישנתי ובזמן ישיבה הרגשתי קצת חולשה (עיפות)
כשחזרנו הביתה עליתי מדרגות (קומה 3) וישר כשהתיישבתי עניין אותי מה הדופק שלי ולחץ הדם
כשמדדתי עם מכשיר לחץ דם
הלחץ דם היה 115 על 75 והדופק 64
אני חושבת שאולי הדופק הנמוך הוא שגורם לי להרגיש "מסטולית" האם זה נכון .האם יש עוד בדיקה שאני צריכה לעשות ?
רוב הזמן שאני בודקת הדופק שלי בין 80 ל-100* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט22/04/2017אם אקו אקג והולטר כולם תקינים לא סביר שהחולשה נגרמת בשל בעיית לב.
דופק 64 (בהנחה שנמדד מספר דקות לאחר המאמץ ולא מהווה את הדופק בשיא המאמץ) אינו אמור לגרום חולשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אקו לב, הריון שבוע 21שירי20/04/2017
.
שלום , אני בת 37 בהריון שלישי שבוע 22.
סובלת מקשיי נשימה בעיקר בשכיבה ולעיתים דופק מהיר.
מוטרדת מעט מתוצאות האקו לב שביצעתי היום.
האם יש לקבוע תור לקרדיולוג?
תודה רבהֱ
חדר שמאל תקין בגודלו ותפקודו סיסטולי ודיאסטולי
.העליה השמאלית אינה מורחבת -
.האאורטה אינה מורחבת
.חללים מימין בגודל ותפקוד תקינים
.המסתם האאורטלי - תלת צניפי,מפתחו תקין
.המסתם המיטרלי - אי ספיקה טריויאלית עד קלה
.המסתם הטריקוספידלי - אי ספיקה קלה
.הלחץ הריאתי- 48 ממ"כ -מוגבר במידה קלה עד בינוני
.אין תפליט פריקרדיאלי או דלף בגובה העליות
.טכיקרדיה בזמן הבדיקה
.וריד נבוב תחתון - 22 מ"מ עם תמט נשימתי תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו לה
ד``ר רוברט הפנר20/04/2017לא רואה סיבה לדאגה
ד״ר הפנר
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקו לב ולחץ ריאתי
שירי20/04/2017תודה על תשובתך המהירה.
מה לגבי הלחץ הריאתי המוגבר? לא מצריך ייעוץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ ראתי
ד``ר רוברט הפנר21/04/2017לא. חסר ערך. תחזרי על האקו מס׳ חודשים אחרי הלידה.
ד״ר הפנר
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתת פעילות ויוטירוקס
שירי22/04/2017שאלה נוספת, האם מינון יתר של יוטירוקס עלול לגרום לכך?
תודה על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי לב עם טליוםטרבלסי גבראל20/04/2017
אני צריך לעבור בדיקת מיפוי לב עים טליום ונאמר לי להפסיק את חוסמי בטא שלושה ימים לפני הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי לה
ד``ר רוברט הפנר20/04/2017אפשר להסתפק בהפסקה של חומיים בלבד ואם מנון הקרדילוק נמוך גם יום אחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיפוי
ד``ר רוברט הפנר20/04/2017אפשר להסתפק בהפסקה של חומיים בלבד ואם מנון הקרדילוק נמוך גם יום אחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיפוי לב
ד``ר רוברט הפנר20/04/2017אפשר להסתפק בהפסקה של חומיים בלבד ואם מנון הקרדילוק נמוך גם יום אחד.
ד״ר הפנר
37323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי ספיקת לב, דלקת בריאות והנשמהמרינה20/04/2017
שלום, אמא בת 78, יש לה אי ספיקת לב.לפני שנה וחצי הייתה בצקת ריאות. וכעת שוב מלווה בדלקת ריאות. בוצע ניקוז. עדיין יש קצת מים. כל הזמן עם מסכת חמצן גדולה. רוצים להכנים צינור לגרון ולהנשים. עד כמה המצב של הנשמה הפיך? זאת אומרת באיזה אחוז מהמקים אדם יכול לחזור לנשום עצמאית? כמה ימים עדיף להנשים ולנסות? האם סביר שרופא ריאות לא ראה אותה? תודה רבה. שאלה דחופה כי צריכים להחליט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/04/2017אם כעת יש דלקת ריאות ונוזל סביב הריאות לא מדובר באי ספיקת לב או לפחות הבעיה הראשונית היא הזיהום הראתי ואם יש אי ספיקת לב היא משנית. בקשר להנשמה לא ניתן חוות דעה במסגרת פורום כזה. צריך להעריך אל המצב לגופו. רופאי המחלקה יכולים לענות על השאלה מה הסיכוי שהמצב הפיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Lafb+Rbbb צריך חוות דעתמקס20/04/2017
שלום רב , לפני שבועיים היו לי כאבים בחזה , אם הייתי שוכב במיטה היה עובר , היה מספיק לעבור הכל היה חוזר שוב פעם , בבית החולים מראה היה לי Lafb+Rbbb , בדרך כלל אצלי דופק בממוצע 60 , עכשיו משתמש בחוסמי ביטא , לגבי לחץ דם , היה גבהה פעם , עכשיו לפעמים בלילה ובבוקר לאחר ארוחת בוקר . בובר לא פעם אחד שמתי לב , שכאשר דופק לב שלי עולה מעל 90 לרוב המקרים היה מופיע irbbb . מה אתם ממליצים , לעשות , אני צעיר , בפעם הבאה , אולי להחליף תרופה , הייתי אצל קרדיולוג , הוא אמר לי , שבעיה ראשית לא לב אלה אולי כבד , כולדטרול נמוך יחסי לא בהרבה גם טוב וגם כללי ועוד כבד שומני בצורה קלה למרות אני שומר דיאטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט20/04/2017לדבריך נבדקת על ידי קרדיולוג. פורום כזה לא יכל להחליף קרדיולוג שראה אותך במרפאה. אם יש לך ספקות או סמפטומים חדשים חזור לקרדיולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח תוצאת בדיקת אקו לבאבי19/04/2017
מה המשמעות של תוצאות אקו לב:
LV Mass 200g כשהגבול העליון 150
וכן LA MM 45mm כשהרף העליון 38
וכן LA Vol 72ml כשהרף העליון 58
מה מוגדל?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
ד``ר רוברט הפנר19/04/2017מציע שתפגש עם קרדיולוג שיעריך את תוצאת האקו בהתאם
למצבך ההבריאותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט20/04/2017יש לראות את תשובת האקו המלאה לשם הערכת הממצאים לא ניתן לחוות דעה לפי הנתונים החלקיים שרשמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת אקו לב בגלל סנקופהד``ר רוברט הפנר18/04/2017
היה לי ארוע חד פעמי של פרפור עליות שגרם לסנקופה ובעקבותיו עברתי הפוך חשמלי ועל כן נשלחתי לבדיקת אקו-לב,ביצעתי את הבדיקה היום ולהן הסיכום
אאורטה עולה: 38 ממ
שורש האאורטה 37 ממ
פרוזדור שמאלי 37 ממ
רוחב חדר שמאלי בזמן סיסטולה 24 ממ
רוחב חדר שמאלי בזמן דיאסטולית 45 ממ
עובי המחיצה הבין-חדריות 11 ממ
עובי דופן אחורית 11 ממ
חדר שמאל הגודל ותפקוד סיסטולי תקין,תבנית זרימה דיאסטולית תקינה,עליה שמאלית וחללים מימין תקינים,מבנה המסתמים תקין,TRIV AR,TRIV TR 29 mmHg,לא הודגם תפליט פריקרדיאלי,
דופלר דרך המחיצות תקין,אאורטה עולה מעט מורחבת, קשת תקינה.
ההיתי רוצה לדעת מה פרוש התוצאות ומה נכונה ל"אאורטה עולה מעט מורחבת"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו לב
ד``ר רוברט הפנר19/04/2017בכללותה הבדיקה טובה. שריר הלב מעובה במידה גבולית, האם לחצי הדם גבוהים? אבי העורקים מעט מורחב וחשוב לאזן את לחץ הדם במידה וגבוה. הייתי חוזר על הבדיקה בעוד שנה.
ד״ר הפנר
03-7323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשר בין אירוע לב ואירוע מוחי קלאמורד16/04/2017
אחר תלונות על כאבים בשני צידי החזה הובהל אישי ביום ראשון בחצות לבי"הח למח' טפול נמרץ צנתורים. נעשה לו בצנתור אבחנתי ותוצאותיו:
בצנתור הודגמה מחלה תלת כלית,מחלה קשה מאד בLCX ו OM והיצרות של 70% ב LAD עם זרימה טובה.
לא הודגמה עלייה בטרופונין,הודגמו אותם שינויים שמופיעים באק"ג נוכחי לאק"ג קודם
יש לציין שב-2013 עבר צנתור ונמצאה טרשת לא חסימתית ב LAD ו RCA והיצרות קשה ב OM1 נסיון פתיחה כשל עקב NON DILATABLE LESION. מיפוי לב לפני כשנה - דווח על פרפוזיה הפיכה קלה עם SDS 7% בטריטוריה של עורק עוקף. מכיוון שהרגיש טוב שוחרר לביתו ביום שלמחרת.
נקבע תור לצנתור. האם הצנתור אכן דחוף? (התור נקבע לתחילת מאי)
יומיים אחר כך - הלך לנוח בשעות הבוקר. (08.30) כשלא התעורר כעבור כשעתיים מצאתי אותו בתרדמה עמוקה,לא מגיב, מזיע, נוחר בעצמה למרות שהיה מחובר לסיפאפ. עיניו היו עצומות ושפתיו חשוקות. הוא דימם מאחר ונשך את הלשון בשני הניבים (נראו סימנים אח"כ) הגיע לטפול נמרץ . בשלב מסוים, גם כשהיה מחוסר הכרה צעק שאין לו אוויר. סטרוציה הראתה 95%. וחולשה מסוימת בגפיים שמאליים. כשהתעורר ב-סביבות השעה 14.00 היה עירני וחיוני לגמריי. אך לא זכר כלום מהאירוע. סיטי ראש ועורקי הצוואר נמצא בעורק וורטברלי שמאלי - הסתיידות גסה בדופן העורק עם היצרות קלה. הניאורולוג התרשם שלא היתה בעיה ניאורלוגית.
שאלתי: האם יש קשר בין שני המקרים? והאם יש קשר בין אירועים לבביים וניאורולוגים? אנחנו מבולבלים... לאן עלינו להמשיך מכאן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט16/04/2017טרשת בעורקים הכליליים וטרשת בעורקי הצוואר מתפתחת בשל אותם גורמי סיכון לכן זה מצב לא נדיר למצוא טרשת בשני האזורים. יש להמשיך במעקב קרדיולוגי ונוירולוגי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לרופאים שאלה בנושא קרדיולוגיהמשה15/04/2017
לפני כחצי שנה בעקבות כאבים בחזה נשלחתי לבצע אקו סטרס במאמץ שיצא תקין ועכשיו הכאבים חזרו שוב מזה כשלושה שבועות ביצעתי אקג פעמיים שהאחרון אתמול ויצא תקין כמו כן אני בשלבי גמילה מסיגריות משום שיש לי במשפחה עבר של אירוע לב אבא שלי עבר בגיל 44 אני בן 37 רזה ldl 129 ldh55 וnhdl 140 כמו כן אני אדם חרדתי מאוד איזה עוד בירור אני צריך לעשות כמו כן פרופסור רוט איך אני מגיע אלייך באופן פרטי אני מאיזור כפר סבא תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה שאני מקפיץ
משה15/04/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
פרופ` דוד רוט18/04/2017כדי למנוע התקף לב צריך להמנע מעישון ולטפל בכל גורם סיכון אחר אם קיים.
בדיקות כמו אקו מאמץ ואפילו צנתור לא מונעות התקף לב אלא רק אומרות מה מצב עורקי הלב בזמן הבדיקה. לכן ברור שאתה צריך טיפול בגורמי הסיכון לא ברור אם צריך כעת עוד בדיקת הדמיה.
לקביעת תור פרטי למרפאתי בגבעת שמואל יש להתקשר 053-9956392
במידה ואתה מבוטח מכבי ניתן לקבוע תור רגיל דרך מוקד מכבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט16/04/2017כדי למנוע התקף לב צריך להמנע מעישון ולטפל בכל גורם סיכון אחר אם קיים.
בדיקות כמו אקו מאמץ ואפילו צנתור לא מונעות התקף לב אלא רק אומרות מה מצב עורקי הלב בזמן הבדיקה. לכן ברור שאתה צריך טיפול בגורמי הסיכון לא ברור אם צריך כעת עוד בדיקת הדמיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת קרדילוק או לחכות לבדיקה?רעיה14/04/2017
בהמשך לשאלתי הקודמת ,רציתי לשאול-רופא משפחה חושב שצריך להפסיק נטילת קרדילוק (לוקחת 2.5 פעם ביום ) בגלל 166 פאוזות.כפי שציינתי ,התור לקרדיולוק נקבע לעוד כחודשיים.
רציתי לקבל את חוות דעתך,האם כדאי להפסיק נטילת קרדילוק או להמשיך עד לבדיקה אצל קרדיולוג? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט15/04/2017אם את מרגישה טוב ללא ארועי סחרחורת או חולשה, לא להפסיק קרדילוק לחלוטין ניתן להפחית קרדילוק ל 1.25 מג ביום עד לתור אצל הקרדיולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת אחרי ביצוע הולטר 24 שעותרעיה14/04/2017
שלום.בת 85.ברקע פרפור פרזדורים חרוני,אירועיים מוחיים חוזרים,מצב אחרי התעלפות מס' פעמים.
תרופות שנוטלת-אליקוויז,קרדילוק 2.5 פעם ביום,נוקטורנו.
בבדיקת הולטר :
פרפור פרזדורים בתדירות חדרית 116-53,ממוצע 76.
נצפו פאוזות עד 2.4 שניות.
הפרעות קצב חדריות vpbs מעטים 71
couplet vebs -1.
אני מודאגת מתוצאת הבדיקה.
תור לקרדיולוג נקבע לעוד חודש וחצי.
בנתיים רציתי לשאול-האם ההפרעות מסוג זה מטופלות תרופתית או ע" התערבות כירורגית כלשהי,כמו לדוגמה השתלת קוצב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט14/04/2017ההולטר מראה פרפור מבוקר קצב. פאוזות של 2.5 שניות אינן צריכות התקנת קוצב אלא אם הן קשורות לסמפטומים כגון סחרחורת או התעלפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח תוצאת אקו לבבני14/04/2017
שלום רב ,
לאחרונה ערכתי בדיקת אקו לב הגיעו התוצאות ואני חושש מהתשובה , אשמח לשמוע מה המשמעות של הבדיקה . להלן התוצאות :
- חדר שמאל : תפקוד , גודל , תפקוד סיסטואלי- תקין .
- חדר שמאל : מורחב במידה קלה
- פרוזדור וחדר ימין תקינים
- מחיצה בין פרוזדורית שלמה
-האאורטה - תקינה
- מסתם מיטראלי - צניחה קלה של שני העלים
-מסתם אאורטלי וטריקוספיאלי - מבנה ופתיחה תקין
-הפירקארד: אין עדות לנוזל פריקרדיאלי. IVC תקין
- בדופלר :אי ספיקה מיטרלית ברמה בינונית , אי ספיקה טריקוספידאלית ברמה קלה-בינונית , לחץ במחזור הריאתי תקין.
אשמח לתשובתך בהקדם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט14/04/2017האקו מראה תפקוד לב תקין עם דליפה בינונית של מסתם מיטראלי- תופעה שמצריכה מעקב קרדיולוגי אך אינה מהווה בעיה כעת. חדר שמאל מורחב במידה קלה - לא ברור אם יש לכך משמעות. יש לחזור עם הבדיקה לקרדיולוג, אני מניח שימליץ על אקו חוזר בעוד כשנה למעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ וכאבים בבית החזה ובלביוסי13/04/2017
אני בן 57. לא מעשן לא שותה שום אלכוהול.
לאחרונה הייתי מאושפז בבית חולים עקב דלקת ראות ודלקת בכרום הלב. חשתי בלחץ וכאבים בבית החזה ובלב, זרמים ממושכים מטרידים בבטן, בקיבה. סבלתי מאלרגיה מתרופה ומזון כלשהם. לאספירין ולולטרן יש לי רגישות ומודעים בכך רופא משפחה ובבית חולים.
כיום, לחץ דם הולטר אקג ואקו לב ובדיקות דם כלליות, הכל תקין.
ביום שיוחרור מבית חולים הרופאים המליצו ורשמו לי תרופות אלו.
פרנדינזון 20 מג, אומפרקס 20 מג, קולכיצין 0.5 מג, טריטייס 1.25 מג.
דוקטור. מזה כשלושה ימים אני חש רעידות ואי נוחות מסביב לבית החזה, בלילות לא נדרם, התחלתי לאכול הרבה, פריחה על הפנים, תכיפות במתן שתן.
איך אני אמור לדעת, אילו תרופות מאלו או איזו תרופה ספציפית גורמת לי לכל דברים אלו?
תודה רבה לכם מראש עבור תגובתכם והצעתכם והמלצתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט13/04/2017אם את כל התרופות התחלת לקחת באותו מועד לא ניתן לדעת איזו מהן גורמת לתחושותיך. כמובן שיש גם אפשרות שכלל לא מדובר בתופעה הקשורה לתרופות.
לכן אין מנוס מחזרה לרופא המשפחה לבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



