מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פריקרדיטיס נטילת איבובן לעומת נקסיןאתי13/05/2017
שלום
לפני כ-5 שנים היה לי פריקרדיטיס אושפזתי לסירוגין במשך שנתיים באסף הרופא ובכל פעם קיבלתי IBUFEN במינונים של 800מגx3 אך ללא הועיל בפעם האחרונה אושפזתי בהדסה עין כרם שם קיבלתי נקסין במינונים הרבה יותר נמוכים ומאז תודה לאל אין לי יותר התקפים. לפני חודשיים בני שהוא חייל גם אושפז בגלל פריקרדיטיס הוא הוריד מינונים בהדרגה ולפני כשבועיים הוא הפסיק את האיבופן והיום שוב היתה התלקחות של פריקרדיטיס האם לדעתך יש עדיפות לנקסין על פני איבופן בטיפול בפריקרדיטיס? הבעיה היא שרופאים בצבא אינם זמינים ולכן בני לא מוכן בכל פעם לנסוע לבית חולים ולוקח כבר לבד את המינונים האם כדאי לבקש שיעבור לנקסין תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריקרדיטיס
ד``ר רוברט הפנר13/05/2017שתי התרופות שייכות למשפחת התרופות האנטי דלקתיות ולא סטרואידליות.
אפשר לנסות נקסין אבל צריך שקודם רופא יבדוק אותו והוא יחליט על איזה ובאיזה מינון
חוץ ממיון ישנה אופצייה של פניה לקרדיולוג באופן פרטי
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך פריקרדיטיס
אט13/05/2017ראשית תודה על המענה המהיר. כאמור בני הוא חייל ורציתי לשאול האם אתה עובד עם חברת הראל שם בני מבוטח. בנוסף אבקש לדעת אם כרגע יש לו התקף נוסף של פריקרדיטיס והוא אמור לטוס לחו"ל האם כדאי לו לבטל את הטיסה או שעם טיפול נכון ובמידה ומצבו ישתפר לא תהיה כל בעיה לטוס לחו"ל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד``ר רוברט הפנר13/05/2017אני עובד עם כל חברות הביטוח.
השאלה אם בכלל מדובר בפריקרדיטיס. לכן רופא צריך לבדוק אותו תחילה.
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך פריקרדיטיס
אט13/05/2017אלה בדיוק התסמינים שהיו לבני לפני חודשיים ולכן אנו משוכנעים אז הוא קיבל איבופן והוריד מינונים בהדרגה ועדין ממשיך עם קולכיצין. מחר אני אדבר עם חברת הביטוח הראל. במידה ויכול שיפור במצב בני עד אוגוסט האם יש מניעה שיטוס או שלא צריכה להיות בעיה אם מצבו ישתפר. כי אם תהיה מניעה כבר מחר הוא יבטל את הטיסות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצר נשמה ולחץ בכל החזהגוי12/05/2017
שלום דר בן 35 ספורטאי ללא מחלות רקע לאחרונה מזה שבוע אני סובל מקוצר נשמה ולחץ אדיר בחזה עשו לי אגג תקין לא משנה אם במנוחה או במאמץ, לציין אני מעשן משקל תקין פעם ראשונה קורה לי דבר כזה לפני כמה חודשיים עשו לי ct לב ללא קשר לתלונות האלה הכל תקין מה זה יכול להיות אני מאוד מפחד מזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוצר נשימה
ד``ר רוברט הפנר13/05/2017לבטח בנוסף ל CT לב ואקג עשו לך גם אקו לב שהיה תקין אז הלב לא הסיבה לתלונות שלך.
מציע שתחזור לרופא המשפחה שלך
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 46 אחרי שיגלוזיסגלעד12/05/2017
שלום
בן 46
לפני 4 שנים לאחר זיהום בשיגלוזיס המשיכו כאבי בטן לאורך חודשים והתחלתי לרדת במשקל. בתחילה אמרו לי שזה IBS אבל רק בשנה האחרונה בעקבות בדיקות מקיפות יותר אמרו לי שמדובר ב
מחלת קרוהן של המעי הדק.
ב 4 שנים ירדתי מ 60 קילו ל 50 קילו בלבד גובה 1.78 BMI=16
והגרוע יותר הוא שמזה שנתיים! כדי להמנע מכאבי בטן לא אכלתי פירות ירקות אגוזים וכו' אלא רק הדברים הבאים : לחם רגיל ביצים ועוף.
כמו כן לא לקחתי מולטי ויטמין כי זה גרם לתגובה לא טובה.
רק עכשיו אני מתחיל טיפול שיעזור לשקם.
אציין שאני לא בכושר טוב, די חלש אבל כן הולך ברגל כל יום
הליכה של רבע שעה כ 1 ק"מ בקצב 4 קמ"ש.
מזה כשבועיים לחץ הדם שלי ירד מאוד. מרמות של כ 120-70 בד"כ
פתאום לחץ הדם שלי כל הזמן על כ 95-55 ויורד גם ל 90-50.
אני מרגיש חלש ודיזי.
עשיתי אק"ג השבוע יצא תקין.
אקו לב לפני 5 חודשים תקין.
בדיקות דם השבוע - ספירת דם תקינה המוגלובין 13.3, כימיה תקינה אלקטרוליטים תקינים. סוכר מעט נמוך 74 בצום. CPK השבוע תקין.
קראתי שתת משקל ותזונה עלולים לגרום לפגיעה בשריר הלב במסתמים ועוד.
1. האם זה סביר שהלב שלי נפגע מהתת משקל ותזונה הממושכים מאוד?
מצד שני אק"ג תקין ואקו לב לפני 5 חודשים תקין.
2. איך אפשר לדעת אם התת משקל ותזונה הממושכים גרמו לי נזק ללב?
3. אם חלילה נגרם נזק האם זה הפיך?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לב
ד``ר רוברט הפנר13/05/2017תחזור על בדיקת האקו ותתיעץ עם רופא הגסטרו איך להעלות במשקל.
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר הפנר
גלעד13/05/2017תודה רבה ד"ר הפנר.
ציינת שכדאי לעשות אקו לב לראות אם אין פגיעה בלב בעקבות התת תזונה ותת משקל שאני סובל מהם עקב קרוהן.
ביצעתי אקו לב לפני 5 חודשים והיה תקין. האם זה לא שולל?
או שהיות ויש בשבועייים האחרונים ירידה בלחץ הדם
אז יכול להיות שחל שינוי וצריך לבדוק שוב?
אציין שאק"ג השבוע תקין ללא שינוי מהעבר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלב
ד``ר רוברט הפנר13/05/2017אם אתה מרגיש שחל שינוי תחזור על הבדיקה
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינור ראשון ללא התקפי לבאור12/05/2017
שלום רב
אבא שלי בן 51 ,נוטל קרדילוק/אספירין כבר עשר שנים ללא אירועים לבביים.
ברקע משפחתו בעיות קרדיולוגיה ואני זוכר היטב את סבי ז"ל שסבל מלא מעט התקפי לב ועבר צינתורים.
אבא שלי מקפיד על תזונה מאוזנת,מעשן מעט מאוד ושותה לעתים מאוד רחוקות.
כרגע עומד לפני צנתור וטוען שאצלם זה עניין תורשתי.
האם יש איך למנוע מכדור השלג להתגלגל או שעניין התורשתיות ממילא יביא אותנו לאותו המצב שחווינו עם סבי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טורשתי
ד``ר רוברט הפנר12/05/2017הגורם המשפחתי חשוב אבל אפשר להקטין מאוד את הסיכון עם טיפול אגרסיבי בגורמי הסיכון
ד״ר הפנר
מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
037323311* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקף לב בוצע צינטור 90% סתימהליאורה גאן11/05/2017
שלום רב
שמי ליאורה ואני כותבת בשם בן זוגי חיים בן 49 לפני כשנתיים עבר התקף לב בוצע צינטור 90% סתימה בעורק הראשי שמו קפיץ + בלון לוקח תרופות לכוסטרול דילול דם במעקב קרדיאולוגי בקופת חולים היום בוצע אקו לב והרופא כתב שישנה דליפה מיטרלית בינוני ולחץ ראתי מוגבר מוערך 32 והרחבה קלה של העליה השמאלית
מבקשת את חוות דעתך
בברכה
ליאורה גאן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט12/05/2017דליפה בינונית של מסתם מיטראלי מצריכה מעקב אך לא גורמת לבעיה בשלב זה.
הלחץ הראתי מוגבר במידה קלה גם כן מצריך מעקב. יש לחזור לקרדיולוג עם תוצאות הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת אקו לבאיילת10/05/2017
שלום אני בת 63 ובגלל קוצר נשימה במאמץ קל ביצעתי בדיקת אקו לב
להלן התוצאות אשמח להסבר תודה:)
חדר שמאלי אינו מוגדל, תפקודו הגלובלי והאיזורי תקינים, מקטע הפליטה המוערך ב-65 %, עליה שמאלית אינה מוגדלת.
חללים ימנים בגודל ובתפקיד תקינים, מורפולוגיה תקינה של המסתמים עם עקומות מילוי חדר שמאל המתאימות להפרעה קלה בהרפייתו. הדוגמה אי ספיקה פולמונלית וטריקוספידלית מיזערית עם מפל לחצים בן 21 ממ״כ על פני המסתם הטריקוספידלי, ממצא המתאים ללחץ ריאתי מוערך של 29 ממ״כ.
לא נצפה תפליט פריקארדיאלי. שורש האאורטה והאאורטה העולה ברוחב תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט10/05/2017בדיקת האקו מראה תפקוד לב תקין תפקוד מסתמים תקינים לחץ ראתי תקין
הפרעה קלה בהרפיה היא ממצא תקין בגיל 63
כלומר אקו בגבולות הנורמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקפי לב בגיל צעיר לעומת מבוגרמור09/05/2017
שלום לך ד"ר,
רציתי לדעת איזה גיל נחשב התקף לב בגיל צעיר לגבר ואישה ? מה זה "גיל צעיר" ?
קראתי שרקע משפחתי של התקפי לב יכול להוות סיכון כאשר מישהו מבני המשפחה נפטר מהתקף לב בגיל צעיר. אז אם אבא או סבא של מישהו נפטר מהתקף לב בגיל שאינו נחשב "צעיר" זה כשלעצמו לא מהווה סיכון של "רקע משפחתי" ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט09/05/2017רקע משפחתי נחשב כאשר האב לקה באוטם שריר הלב בגיל 55 או נמוך יותר או שהאם לקתה באוטם בגיל 65 או נמוך יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקפי לב בגיל צעיר לעומת מבוגר
מור09/05/2017תודה רבה לך ד"ר על המענה המהיר !
רק לחדד משהו בבקשה-
אז אם האב או האם לקו בהתקף לב בגילאים מבוגרים יותר ממה שציינת, אז לא רואים בזה סיכון של רקע משפחתי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט09/05/2017לא - בגיל מבוגר יותר ממה שציינתי זה לא נחשב להסטוריה משפחתית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך בירור לגבי בחורה בת 18 - המשךרונית08/05/2017
מדובר בטכיקרדיה שבהולטר האחרון הגיע לקצב של של 200 לדקה.
האם זה לא מסוכן פשוט איכות החיים שלה ירדה כל הזמן היא עייפה ומסתובבת עם סחרחורות נוראיות לפני התעלפויות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט09/05/2017טכיקרדיה במהירות 200 בדקה כן עלולה להיות מסוכנת. לכן כדאי לפנות למומחה באלקטרופיזיולוגיה או באותו מוסד בו טופלה או לחוות דעת שניה במקום אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור לגבי בחורה בת 18רונית08/05/2017
בתי סובלת מהפרעות קצב.עם התעלפויות.סחרחורות ודפיקות לב חזקות.היא חלשה מאוד.
ביצעה הולטרים כמה פעמים.ארגומטריה ואקו לב במאמץ.ניסו לעשות אבלציה הרעידו את הלב ולא הצליחו לגרום להפרעות קצב מספקות כדי לצרוב לכן לא בוצעה אבלציה.קיבלה חמש סוגים של כדורים להפרעות קצה.אבל גם זה כשל.האם האפשרות היחידה היא קוצב לב
בתודה האם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט08/05/2017אם מדובר בהפרעת קצב על חדרית מהירה קוצב לב לא יעזור.
כדאי להתייעץ במצב כזה עם מומחה באלקטרופיזיולוגיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפיקות לב ממש חזקות ממש מורגשרוברט ראובן08/05/2017
שלום רב לפני כ שבועיים בצעתי אקו לב דרך הוושט לבדיקת pfo הבדיקה יצא תקינה ונשלל למרות שבהתחלה טענו לפני הבדיקה ש 90 אחוז שיש
עכשיו א . רציתי לדעת מה pfo והעם זה מולד או נרכש
ו ב. ביום חמישי האחרון כ שבוע לאחר הבדיקה עשנתי קנביס ודפיקות הלב שלי הגיעו למצב ממש מפחיד למשך כ 3 עד 4 שעות ברצף
כתוצאה מהעישון הרגשתי את לבי ממש יוצא מבית החזה צפירות מהירות מאוד וחזקות מאוד עכשיו אני מאוד חושש שאולי זה גרם לנזק כל שהוא מכל סוג שהו ואפילו ל pfo
האם יש צורך לבצע בדיקה חוזרת ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה לשים לב לשתי ההודעות משלימות אחת את השניה
רוברט ראובן08/05/2017*דפיקות לב מהירות מאוד וחזקות מאוד כתוצא מעישון קנביס
האם יכול לגרום לקרע כל שהוא בלב והעם ישנו צורך לחזור על הבדיקה של אקו לב דרך הוושט
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט08/05/2017PFO הוא מולד. אך אני מבין שבבדיקת אקו דרך הוושת לא ראו PFO אצלך.
דפיקות לב לא גורמות לקרע בלב. אבל אם אתה סובל כך מעישון קנביס כדאי לך להמנע מכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה נוספת בבקשה
רוברט ראובן08/05/2017האם יש סיכוי שנוצר נזק כל שהוא עקב המצב
והאם ישנו צורך לבצע בדיקה נוספת בעיקבות המצב ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון תוצאות אשמח לתשובהמאיר07/05/2017
בין 32 ספורטאי ..ברקע DEXACARDIA כול המערכות בצד השני הופנתי להולטר ואלה התוצאות .קצב בסיסי קצב סינוס מהירות מינימלית 43 לדקה מהירות מקסימלית 103 לדקה מהירות ממוצעת 64 לדקה .הפרעות קצב חדריות VPCS בין השעות 14:00_ל 16:00 נצפו סהכ" 125VPCS במשך הבדיקה נצפו 21 VENTRICULAR COUPLETS עמ8:9 נצפו 9קטעי NONSUSTAIED V.T בני 3עד 9 פעימות במהירות בין 100 ל118 לדקה עמ 5:8 משני מוקדים ..הפרעות קצב על חדריות APCS : לא נצפו ...הפרעות הולכה :לא נצפו ..שינויים משמעותיים בקטע ST לא נצפו ..הערות סיכום: ( קצב סינוס מהירות מקסימלית 103 פעימות לדקה מהירות מינימלית 43 פעימות לדקה .מהירות ממוצעת 64 פעימות לדקה עם מרווחיR_ R עד 1.5 שניות עמ 4 5 נצפו קטעי סינוס אריתמיה אשמח לתשובה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט08/05/2017ההולטר מראה הפרעת קצב חדרית קצרה כדי לברר אם יש לה חשיבות יש לפנות לקרדיולוג להערכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לאבחון תוצאות אשמח לתשובה
מאיר08/05/2017שלום לך פרופסור דוד ותודה על התשובה ..מה שכן ביאס אותי מיכווון שאני ניקרא [מום מולד בגלל שכול המערכות בצד השני ] מה שכן שהייתי מאושפז שבוע בבית חולים לניאדו ובמשך חמישה ימים הייתי עושה להם כול יום הפרעות קצב של כמה רגעים ואז חוזר להיות רגיל המנהל מחלקה והאחיות כבר לא היתרגשו מימני מיכוון שהמנהל אמר לקדיולוגית שיכול להיות שאים זה הוא חי שנים ויש לציין שהגעתי לשם מיכוון שהייתי ממש מקורר וא.ק.ג יצא לא תקין בבדיקת מאמץ מול המנהל הכול היה תקין מה שכן היתחלתי ליטול קרדילוק 2.5 האם אני הצטרך תמיד לקחת את הכדור הזה ??... [ומיותר לציין שאני מתאמן כול יום בעצימות גבוהה ולא מרגיש חס וחלילה איזה משהו ..]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי לחץ דם נמוךרינת07/05/2017
אבא שלי בן 69 היו לו אבנים בכליות ועוד כל מיני בעיות בכליות ואסרו עליו מלח ונתנו לו לקחת מדללי דם. עכשיו לחץ הדם שלו מאוד נמוך והוא רוצה להפסיק לקחת את המדללים על דעת עצמו. זה הדבר הנכון לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם נמוך
ד``ר רוברט הפנר07/05/2017מדללי הדם אינם משפיעים על לחץ הדם.
בכל שינוי תרופתי יש להתיעץ עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת ריתמונורום 150 מג - תופעות לוואיחגית03/05/2017
שלום,
לאחר אירוע שני של פרפור פרוזדורים ודופק לא סדיר,
אמי החלה ליטול "ריתמונורום" 150 מ"ג, פעמיים ביום: בוקר וערב. היא נוטלת את התרופה בסהכ יומיים (נטלה 4 פעמים בלבד) וכבר יש לה תופעות לוואי כגון: עקצוצים, גירודים, גלי חום ותחושת אי נוחות. בנוסף, הייתה פעם אחת שהדופק האיץ במהירות למספר שניות וחזר לעצמו. נאמר לנו להצע א.ק.ג לאחר 5 ימים מנטילת התרופה. האם תופעות הלוואי אמורות לעבור עם הזמן? האם יש תקופת הסתגלות? האם התרופה יכולה להזיק למי שיש אבנים בכיס המרה? והאם יכולה להשפיע לשלילה גם על כבד שומני?
אודה להתייחסות. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט09/05/2017התרופה לא מזיקה למי שיש אבנים בכיס מרה ולא משפיעה על כבד שומני
אם תופעות הלואי לא חלפו צריך לחזור לקרדיולוג שיחליט האם להחליף בתרופה אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטמבוקור 50 מג - פעמיים ביום
חגית09/05/2017היי, תודה על המענה.
התרופה הוחלפה ב"טמבוקור" 50 מג פעמיים ביום.
רשום בעלון לצרכן שיש לבצע בדיקת רמות נוזל ובדיקת תפקודי כליה וכבד ורק לאחר מכן יקבע המינון הנכון.
לא נאמר לנו דבר על כך.. ושוב נשאלת השאלה האם מפריע לכבד שומני בדרגה קשה? והאם מפריע לכליה שיש בה ציסטה? תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט09/05/2017הסיכון שיפריע קטן אך יש לבצע את בדיקות הדם כמומלץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטילת "טמבוקור" - המשך שאלה
חגית09/05/2017תודה רבה.
לאחר כמה ימים מנטילת התרופה החדשה (50 מ"ג פעמיים ביום) צריך לבצע שוב א.ק.ג? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד בגוף וקפיצות ברגלייםחן חסון03/05/2017
שלום
אבי בן 69 וסובלמאי ספיקת לב
לפני 3 חדשים בוצע ניתוח להחלפת מסתם
לאחר שסבל מבצקות, פצעי לחץ שעברו תודה לאל, סובל כיום מגרד בגוף וזרמים ברגליים בעת מנוחה.
כדורי שינה לא עוזרים לו והוא לא מצליח לישון בכלל בלילה.
מה ניתן לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט03/05/2017גרד בגוף וזרמים ברגליים לא סביר שקשורים ישירות לבעית לב. כדאי לפנות לרופא המשפחה לברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעית קצב מתמשכת - פעימה מוקדמתרחלי02/05/2017
שלום,
אני בת 29 ולפני חצי שנה אובחנתי עם פעימה מוקדמת וקצב לב מעט מהיר, הייתי מרגישה פעימות מוקדמות וקצב מהיר לפרקים במשך היום. העניין נמשך שלושה חודשים והפסיק. לאחר חודש וחצי בערך זה חזר, רק חזק יותר ולמשך כל היום ללא הפסקה. בנוסף הצטרף לזה מן תחושת כיווץ מעיקה לפעמים בבטן העליונה שגורמת לי לרגע קצת "לאבד נשימה". בנוגע לקצב המהיר - רק לפרקים במשך היום אבל מכיוון שהפעימה המוקדמת חזקה יותר אני מרגישה כאילו הלב שלי עוד רגע "יוצא מהחזה" לפעמים. רקע עם עוזר - לא צורכת קפאין, מעט מאוד אלכוהול, מעט מאוד סגריות, צורכת ריטלין 10-30 l.a מזה 6 שנים כמעט כל יום. ללא היסטורית מחלות לב משפחתיות
כעת השאלה, האם עליי להיות מודאגת או להמשיך לחכות שיעבור או לחיות עם זה ככה? יש בתיאור משהו חריג ששווה להטריח בשבילו?
תודה מראש
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט03/05/2017פעימות מוקדמות אינן מסוכנות לכן אין חובה לטפל בהן. במידה והן גורמות לסמפוטמים משמעותיים ניתן לטפל בהן לשם כך יש לפנות לקרדיולוג
כדאי להפסיק לעשן לחלוטין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



