מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חודשיים אחרי צינתור ואוטםיעלי25/01/2017
הרופאה המשפחתית שלי רוצה שאעשה קולונוסקופיה . אני לוקחת איזה 12 תרופות בבוקר ללב , וגם בלילה .
במהלך יום הצום לפני הקולונוסקופיה נותנים חומר משלשל . זה בעייה עם התרופות לא ? הן הרי תצאנה עם כל השאר... אני אובדת עיצות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונו
ד``ר רוברט הפנר25/01/2017אם חומר המשלשל רק ביום הבדיקה תקחי את התרופות החשובות מס׳ שעות קודם
בנוסף תתיעצי עם רופא הגאסטרו. אם אין דחיפות עדיף לדחות את הבדיקה.
ברור לך שאת לא יכולה להפסיק את האספירין והפלויקס / ברילינטה / אפיינט, לפני הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש דחיפות
יעלי25/01/2017בבדיקות דם התגלה CEA 5.3
זה 24 שעות צום כאשר שותים איזה 2 ליטר מים אם אני לא טועה ובצהריים תרופה משלשלת ועוד מנה בלילה . אני לוקחת תרופות . בוקר צהריים וערב . זו ממש בעיה.
-- ברור לי עניין החשיבות של התרופות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- pcsk9 האם מסיגה טרשת עורקים?עמית אלתם22/01/2017
אני חולה לב ותיק מטופל בסטטינים ואספירין ,עושה כושר ומקפיד על תזונה סבירה, ldl כ70 פלוס קצת , הקרדיולוג שלי מרוצה ,אני לא, כי הרובד הטרשתי אומנם לא רץ כבעבר אך עדיין טיפ טיפה מתקדם .
לפני שנתיים הציעו לי בבית חולים להצטרף לניסוי בpcsk9 cn במקום סטטינים ,הקרדיולוג שלי התנגד ,לכן לא הצטרפתי,
עכשיו שמעתי שיש סוג של ניסוי ביחד עם הסטטין ,האם השילוב הראה בניסויים שהרובד הטרשתי נסוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר pcsk9
ד``ר רוברט הפנר23/01/2017כנראה שכן, מקווים. אין עדיין הוכחה לכך.
המחקרים עדיין ״רצים״.
כל המחקרים היו בתוספת לסטטינים ולא במקום.
יש לי מטופלת שבמחקר הגיעה ל LDL..... 9* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה2014 דר גביש בוולפסון הציע pcsk9 במקום סטטין
עמית24/01/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהpcsk9
ד``ר רוברט הפנר24/01/2017גם אני מציע. אגב לכולם. זריקה אחת פעם בשבועיים או חודש. הפחתה דרסטית ב LDL , נקווה שגם מפחית תחלואה.
לכן כל עוד אין הוכחה כזאת ואם אין תופעות לוואי לסטטינים ההמלצה היא בנוסף לסטטינים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקג לא תקין בעת אירוע חום גבוהברוריה22/01/2017
בעקבות חום גבוה וחשש לדלקת ראות נעשתה לי ברפואה דחופה בדיקת אקג. התוצאות הראו סינוס של 97 לדקה, היפוך T ב-V2 והשטחה ב-V3. לחץ הדם והדופק היו תקינים וטרופונין שלילי. האם יש חשש למשהו לבבי שיש לתת עליו את הדעת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקג
ד``ר רוברט הפנר22/01/2017החשש בהתאם לגיל, תלונות ולגורמי הסיכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטבדן הכרה בגלל שיעולחנה19/01/2017
האם אובדן הכרה רגעי משיעול קשור לבעיות לב.?
בעלי משעל בימים האחרונים. הוא נפל מישיבה על כסא
לרצפה כשהשתעל ואיבד לרגע את ההכרה.
הוא בריא בדרך כלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אובדן הכרה
ד``ר רוברט הפנר21/01/2017לשאלה כללית כמו שלך כל התשובות נכונות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובלת מפעימות מוקדמות חדריותחגית19/01/2017
שלום רב, סובלת מפעימות מוקדמות חדריות מזה כמה שנים, אקו לב תמיד
תקין. האחרון לפני כחודש. ביצעתי הולטר עקב הרגשה של רצף בפעימות המוקדמות להלן התוצאות: קצב סינוס - 70.
pac -1
pvcs - 2012 חד מוקדיים עם קטעים של trigeminy
12 זוגות
בעבר לא סבלתי מרצף או מזוגות. מטופלת בנורמיטן - שכבר לא ממש מסייע (בעבר היקף הפעימות החדריות היה 400 ליממה - בודדים).
האם מסוכן או מעיד על בעיה ? (אקו לב תקין) האם יש צורך בהחלפת טיפול ?
הרופאה המליצה על נורמיטן בשילוב טמבוקור. אך כיוון שהאקו לב שלי תקין אני חוששת מאד להתחיל עם טמבוקור . האם שינוי לתרופה אחרת ממשפחת חסמי הבטא עשוי לשפר את היקף הפעימות או שאין סיכוי?
האם עשוי להיות קשר בין גיל המעבר בו הנני מצויה לבין התגברות היקף הפעימות?
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות
ד``ר רוברט הפנר19/01/2017טמבוקור טיפול מקובל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצב לב לא סדיר ואוושהשיר18/01/2017
שלום, בילדות אובחן אצלי בלב קצב לא סדיר ואוושה,
מאז הילדות לא הייתי במעקב, כיום אני בת 28
לאחרונה אני מרגישה שבזמן מאמץ לדוגמא: הליכה של לאחר שעה ועלייה של עשים מדרגות אני מרגישה נשימה כבדה וכמו שורף בלב, לב מתקתק מהר.
1. האם לסימנים אלו יש חשיבות קלינית?
עדיין לא נגשתי לקרדיולוג, בנתיים ביצעתי אקו שעדיין אין תשובה.
2. האם הרופא ידרוש בדיקת מאמץ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצב
ד``ר רוברט הפנר19/01/2017תפני לקרדיולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורמונים לגיל המעבר עם MVPשרה17/01/2017
אני בת 52 עם צניחה קלה של העלה המיטרלי מגיל 23. זה מתבטא בפעימות מוקדמות לפעמים. הולטר לא העלה דבר. בעבר בגיל 30 היה ארוע של טכיכרדיה ולא נמצאו פתולוגיות.
כרגע עם גלי חום קשים כולל לילות ללא שינה.
רופאת הנשים רשמה לי אנג'ליק, אבל אני ממש חוששת מהיווצרות קרישי דם. קראתי גם על התכשיר ליוויאל, האם יש עדיפות לכדור מסויים בגלל ה MVP?
או שעדיף בכלל לא להתקרב לתכשירים בגלל הסיכוי לקרישי דם וסיכוי לארוע מוחי. האם הפעימות המוקדמות מגבירות סיכוי להיווצרות קרישי דם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MVP
ד``ר רוברט הפנר19/01/2017לא להתיחס בנושא ששאלת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר , לא הבנתי את כוונתך. למה -
שרה19/01/2017אתה מתכוון כשאומר לא להתייחס?
הכוונה שאפשר לקחת הורמונים עם MVP קל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון. אל תתיחסי ל MVP
ד``ר רוברט הפנר19/01/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה קצב סינוס לא סדיר?אנדריי17/01/2017
שלום
ברצוני לברר מה משמעות המשפט
" קצב סינוס לא סדיר התכן דבר כזה " ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייתכן
ד``ר רוברט הפנר17/01/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרפור פרוזדורים בכל דקהחנה16/01/2017
בזמן האחרון יש לי פרפור פרוזדורים כל דקה לשניה. (כל חיי היה לי כל כמה חודשים). האם יש מקום לדאגה? בת 70 לוקחת קרדילוג 10 ואטקנד 8 אספירין ואומגה 3
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרפור
ד``ר רוברט הפנר17/01/2017למה את קוראת פרפור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימפטומים של מסתם מיטרלירונן15/01/2017
שלום רב,
סימפטומים של ירידה קלה במקטע פליטה בגלל דליפה במסתם המיטרלי, האם הנזק הוא בלתי הפיך או שהוא חוזר למצב תקין אחרי ניתוח תיקון/החלפה של המסתם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסתם מיטרלי
ד``ר רוברט הפנר15/01/2017תלוי מתי מנתחים. אם מוקדם כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הטיפול הקרדיולוגי הוא מקביל לפסיכיאטריניב14/01/2017
לא מזמן ראיתי חייב בביקור רופא מבקש הפניה כי קרדיולוגית כתבה שהוא דחוף צריך לפנות לבית חולים בגלל אולטר לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם המטופלים של קרדיולוגים לוקחים אמפנטימים?
ניב14/01/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקש עזרה בפענוח בדיקת הולטרישראל13/01/2017
ערב טוב
אני בן 46 בריא .מזה מספר חודשים הרגשת דפיקות לב .
השבוע קיבלתי תוצאות של בדיקת הולטר של 22 שעות
להל"ן תוצאות הבדיקה :
קצב בסיסי - סינוס
קצב לב מינמלי -58
קצב לב מקסמלי -127
ממוצע- 89
הפרעות קצב חדריות - ללא
הפרעות קצב על חדריות - 8300 בפיזור שווה מתוכם 85 זוגות וכ25 רבעיות וגם ברצף של 7 פעימות .
מעט פעימות עם אברציה בהולכה .
הפרעות בהולכה לא
שינויי ST לא
מה זה אומר ???
להיות מודאג?
אבקש עזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר
ד``ר רוברט הפנר14/01/2017יש לזה טיפול תרופתי. תפנה לקרדיולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחזה בלתי מוסבריםמלי10/01/2017
בת 37. לפני כשנה ביצעתי אקג אקו וארגומטריה-תקינים. היו לי כאבים ובעירה בחזה שיוחסו לדלקת בושט ובקיבה.
בשבןעיים האחרונים בשני מקרים שהתעצבנתי וצעקתי חשתי בעירה חזקה בחזה שעברה אחרי כמה דקות. פעמיים בזמן מאמץ קליל חשתי חולשה ובעירה ודקירות בחזה שחלפו.הכאבים מקרינים לעיתים שמאלה ולעיתים ימינה.
האם קשור ללב?חשוב לציין שיש לי ברונכיט בשבוע האחרון וסינוסיטיס קשה מטופל על ידי נטורופת .
מאוד לחוצה.עזרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעירה
ד``ר רוברט הפנר11/01/2017לא קשור ללב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקף, לחץ דם גבוה, חולשה ולא מוצאים סיבהאליה09/01/2017
היי, אבא שלי בן 58 קיבל לפני כשבועיים התקף מוזר, הכולל את הסימפטומים הבאים: הזעה בפנים, כאבים מאוד חזקים בחזה וגב, קוצר נשימה, לחץ דם של 220 על 110! חובשים של מד"א נתנו לו אספירין, חמצן ולקחו אותו למיון. במיון לא נמצאה עדות לנזק או להתקף לב (עשו ct, אקג, דיקות דם) והוא נשלח לבירור בקהילה, כולל בירור ניורולוגי שיצא תקין (יש לציין שניורולוג אמר שהבדיקות בבית חולים לא נעשו עם צבע (?) כאשר טרופונין נבדק רק פעם אחת כשהתקבל למיון, לדבריו נראה שמדובר בהתקף לב). כבר שבועיים יש לו חום מעל 39, קוצר נשימה, חולשה נוראית וכאבים בכל הגוף, הבן אדם לא מתפקד. רופא משפחה שלח אותו לרנטגם והיום קיבלנו תשובה: צל הלב מוגדל, יש אוורור יתר בריאות ואאורטה יורדת מפותלת. הרופא אומר שהכל תקין. האם יש מקום לפנות לקרדיולוג או מומחה אחר??? האם ייתכן שאכן מדובר בהתקף לב שלא הובחן (NSTEMI attack) ואם כן מה עושים עכשים??? מחלות רקע - סובל מלחץ דם גבוה ושחמת כבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפני לכיוון אחר
ד``ר רוברט הפנר11/01/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיוון אחר
אליה13/01/2017שחמת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טכיקרדיה אקו לה והולטררעות04/01/2017
עשיתי אקו לב בגלל דפיקות דופק גבוהות והאבחנה הייתה סינוס טכיקרדיה
עשיתי הולטר שהדופק המנימלי היה 55 והמקסימלי 123 והממוצע 89
מה זה טכיקרדיה והאם זה יעבור
והאם ללכת לחדר כושר יעזור להוריד דופק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק
ד``ר רוברט הפנר05/01/2017לא רואה בעיה בדופק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



