מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אל הרופאים הנכבדים שלוםאבי13/04/2017
לפני כחצי שנה בעקבות כאבים בחזה נשלחתי לבצע אקו סטרס במאמץ שיצא תקין וכרג הכאבים חזרו לי הייתי אצל רופא המשפחה שעשה לי אקג שיצא תקין אני סובל מדלקת כרונית בקיבה כמו כן אבי קיבל התקף לב בגיל 44 אני בן 36 מעשן כעשר סיגריות ביום כולסטרול טוב 55 כולסטרול רע 150 כמו כן אני מטופל בנוגדי חרדה שאלתי היא האם לפנות שוב לקרדיולוג אף על פי שהבדיקות תקינות בתודה מראש וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט13/04/2017אם אתה לא מעונין ללקות בהתקף לב כמו אביך כדאי שתפסיק לעשן מיד. תתחיל טיפול בסטטין להוריד כולסטרול
לברור כאבי החזה ולקבלת הטיפול פנה לקרדיולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח הולטר של 24 שעותמירב כספי10/04/2017
קיבלתי תשובה של ההולטר ואין לי מושג מה הוא אומר. יש עוד המון זמן לתור אצל הקרדיולוג.
אשמח לעזרה..
צירפתי את התשובה שהרופא כתב איך כמובן שאין לי מושג מה זה אומר..
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר
פרופ` דוד רוט10/04/2017בתשובת ההולטר שצרפת אין ממצאים מדאיגים לכן ניתן להמתין עד לתור אצל הקרדיולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של בדיקת ארגומטריהאסנת09/04/2017
שלום,אני בת 40,פעילה ובריאה בדר'כ.מזה כמה חודשים כאב בא והולך בצד שמאל של עצם הסטרנום,בערך בין הצלעות כאילו כאב של 'סימן כחול' לעיתים שורף.כמו כן תחושה לעיתים של מועקה בנשימה,לא קוצר נשימה. עשיתי היום ארגומטריה,בתוצאה נכתב :"בשיא המאמץ הופיעו צניחות st אופקיות ב avf,lll,ll עד 0.5 מ"מ.התאוששות תקינה,תגובה המודינמית תקינה. סבירות נמוכה לאיסכמיה פעילה". האם הממצאים מראים כי התחושות שאני חווה אינן קשורות לעניין קרדיולוגי או שיש צורך בהמשך בירור קרדיולוגי?תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארגומטריה
פרופ` דוד רוט10/04/2017אם במהלך המאמץ לא חשת בכאבים בחזה לא סביר שמדובר בבעית לב אבל מומלץ לחזור עם תוצאת הבדיקה לרופא המפנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת קרדיולוק וטרייטס לאחר תיקון מסתםרונה08/04/2017
לאחר ניתוח תיקון מסתם(לפני 5 שנים) הכל בסדר נוטלת טריטייס 2.5 מ"ג פעמיים ביום, אספירין, וסטטור. ההולטר מראה כי לפעמים יש פעימות חדריות והחליטה להוסיף את הקרדיולוק. לא מצליחה להשיגו ובבית מרקחת נתנו "ביסופרולול פומראט אינובמד 2.5 מ"ג השאלה?
האם זה אותו כדור?
הוא מוריד לחץ דם והרי אני לוקחת טריטייס. האם יש ניגוד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרדילוק
פרופ` דוד רוט08/04/2017ביסופרולול וקרדילוק הן אותה תרופה. ניתן לקחת תרופה זו בשילוב עם טריטייס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור לגבי כדור שנקרא אלקוויסמירי08/04/2017
שלום,
אני בת 73 לפני כחצי שנה עברתי פרפור חדרים בבית החולים ביצעו היפוך שעבר בהצלחה.
אם כל התרופות שקיבלתי בינהם קיבלתי כדור בשם אלקוויס נתבקשתי לקחת 5 מ"ג בבוקר ו- 5 מ"ג בערב 1. האם כמות כזו ביום איננה יכולה לגרום לארוע מוחי?
2. האם יש אפשרות להקטין את הכמות מבלי לפגוע במטרה?
אבקש לציין שבעקבות לקחית הכדור התחילו לי שטפי דם, בידיים ואפילו לפני צחצוח השיניים הרוק יוצא עם מעט דם שנראה שיוצא מהחניכיים. (עלי לציין שאין לי דלקת בחניכיים).
בתודה מראש,
וחג שמח,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט08/04/2017אלקוויס משמש למניעת ארועים מוחיים (עקב קרישי דם) במטופלים המצויים בסיכון לארוע מוחי בשל פרפור פרוזדורים. מינון של 5 מג פעמים ביום הוא מקובל בהנחה שתפקוד הכליות תקין- במצב כזה הקטנת המינון תקטין את ההגנה שהתרופה מעניקה. אני ממליץ לפנות מעקב קרדיולוג בעקבות האשפוז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנגיוגרפיה עורקים קורונריים לאבחון שגרתימושיק05/04/2017
שאלה כללית:
התקפי לב מהווים סיבת מוות משמעותית מאוד.
מדוע אם כן לא מבצעים בדיקה מוקדמת (למשל אנגיוגרפיה של העורקים בלב) לאוכלוסיה (בגילאים מסוים) לאבחון מוקדם של הסתיידות עורקים כליליים (כמו שמבצעים קולונוסקופיה , ממוגרפיה וכו למחלות אחרות)
האם לא ניתן להפחית כך את מקרי התחלואה והמוות מאוטם שריר הלב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיר סקר
פרופ` דוד רוט05/04/2017אנגיוגרפיה לא מתאימה לשמש כבדיקת סקר כי היא פולשנית וכוללת קרינה וחומר ניגוד בדיקות סקר למניעת התקף לב הן בדיקת לחץ דם כולסטרול סוכר המנעות מעישון אימוץ תזונה בריאה ופעילות גופנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 25 דופק מהירמורן03/04/2017
שלום,
אני בת 25. אני מאובחנת כסובלת מהפרעת חרדה ומטופלת ב - 50 מ"ג לוסטרל.
בחצי שנה האחרונה עשיתי את הבדיקות: הולטר, אקו לב ואק"ג.
לפני שנתיים עשיתי את הבדיקה - בדיקת מאמץ.
כל הבדיקות הן בחצי שנה האחרונה והן בדיקת המאמץ לפני כשנתיים יצאו תקינות.
הדופק שלי במהלך היום הוא יחסית גבוה בין 84-90.
במנוחה, מיד כשאני מתעוררת בבוקר הוא 74 לערך.
השאלות שלי:
אני מרגישה לפעמים במהלך היום דופק מהיר למשך שעה-שעתיים. דופק של 110
במאמץ - הדופק שלי מהר מאוד עולה לדופק גבוה של 175, מפעילות גופנית מאומצת כמו ריצה הדופק שלי מהר מאוד עולה, אחרי שתי דקות.
האם זה נורמלי? האם הדבר אומר שיש לי הפרעת קצב מסוימת או שהדבר מעיד על כושר גופני נמוך? האם יש משהו שאני צריכה לעשות?
יש לציין שאני לא מרגישה תסמינים נוספים מלבד דופק מהיר.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט03/04/2017אם כל הבדיקות שעשית והיו תקינות בוצעו כאשר היו ארועי דופק מהיר הרי שלא מדובר בהפרעת קצב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - מרגישה דופק מהיר
מורן03/04/2017הבדיקות תקינות. ההערה היחידה שהייתה היא שיש דופק מהיר סינוס טכיקרדיה.
האם מותר לי להמשיך ולהתאמן למרות שהדופק מהר מאוד עולה ל-175 +-?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט03/04/2017סינוס טכיקרידיה זה קצב תקין אך מהיר שברוב המקרים נגרם מהשפעה חיצונית על הלב (ולא מבעיה בלב עצמו) למשל מאמץ, מתח נפשי, מחלת חום, אנמיה, מחלת ריאות, יתר תריסיות, ועוד. אם כושר גופני נמוך גורם לדופק מהיר שיפור הכושר על ידי פעילות גופנית תגרום לירידה בדופק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולה לב וטיול ספארילימור01/04/2017
בעלי ואני חושבים לנסוע לטנזניה בעלי חולה מלפני 15 שנה
ביום יום מתפקד ומרגיש טוב מאוד עוסק בספורט
האם יכול לנסוע ?
תןדה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט01/04/2017חולה לב יציב ללא ארוע לב חד מזה יותר מחצי שנה סביר שיכל ליסוע. אך כל חולה לב אמור להיות במעקב של קרדיולוג. כדאי להתיעץ עם הקרדיולוג המטפל בנוגע לנסיעה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
לימור01/04/2017ערב טוב
תודה רבה רבה
עזרת לנו
הוא במעקב קבוע
וידבר עם הקרדיולוג שלו
תודה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספארי
ד``ר רוברט הפנר01/04/2017את צריכה להתיעץ עם הקרדיולוג שלו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי לב - טליום מול טכנציוםאבי30/03/2017
שלום
מה ההבדלים בין מיפוי לב טליום לבין מיפוי לב טכנציום? האם בשניהם מתבצעת בדיקת מאמץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט30/03/2017מיפוי לב מתבצע באמצעות שימוש באיזוטופ רדיואקטיבי - תליום או טכנציום שניהם מאפשרים לאבחן חסר באספקת דם לשריר הלב (דבר המצביע על חסימה או הצרות בעורק כלילי) בדיקת טכנציום מאפשרת לקצר את משך הבדיקה ולקבל תוצאות הדמיה טובות יותר מתליום. תליום לעומת זאת מאפשר גם לקבל מידע לגבי חיות של איזורים בשריר הלב שהעורק המספק אותם חסום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיפוי לב - השלמה
אבי30/03/2017תודה על תשובתך.
האם בשני המקרים מדרש מבחן מאמץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט31/03/2017בשני המקרים נדרש מבחן מאמץ או במקום מאמץ מתן תרופה בשם דיפירידמול שמדמה מאמץ (במידה והנבדק לא מסוגל לבצע מאמץ)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת שריפה בבית החזהישראל30/03/2017
היי יש לי תחושת שריפה בחזה צד שמאל וצד ימין. בא והולך לסירוגין. בנוסף תחושת שריפה בגב ובידיים. עשיתי אקג פעמיים ביה תקין מה עושים??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט30/03/2017פונים לרופא המשפחה בדחיפות שיבצע הערכה ויפנה לברור מתאים. במידה ורופא המשפחה לא זמין לפנות למוקד רפואה דחופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרפור פרוזדור ודופק לא סדירמיליק קוגל27/03/2017
אבחון, פרפור פרוזדור. אקו לב מראה שמצב החדרים תקין. הדופק לא היה סדיר ועלה למקסימום גם בעת מנוחה, כאשר בדרך כלל הדופק שלי במנוחה הוא 50-70. קיבלתי Eliquis 5 mg & Cardilac . קרדילק לקחתי לפני האירוע לבעיית לחץ דם שכיום הוא סדיר. הדופק אחרי 3 ימי תרופה חזר להיות תקין. שאלה: מדוע הרופא ביקש ממני להימנע מאימוני כושר עד שניפגש, 10 ימים לאחר הגילוי של דופק לא סדיר. ומדוע אני מרגיש קושי של חוסר נשימה בעת מאמץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרפור
ד``ר רוברט הפנר28/03/2017אולי בגלל שאתה עדיין לא מרגיש טוב והוא מעונין להמשיך בירור?
תשאל אותו ועדכן אותנו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזוזות קטנות בבטן העליונהרונן26/03/2017
שלום, בן 40. בשבועות האחרונים מרגיש מספר פעמים ביום קפיצות קטנות בבטן העליונה (כמו שהעין קופצת רק בבטן). יכול להויות קשור לבעיה לבבית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפיצות קטנות
ד``ר רוברט הפנר26/03/2017כנראה קשור לבטן. כמו קפיצות העין. העיקר שהקפיצות קטנות ולא גדולות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי st בקיר קדמיאפי22/03/2017
שלום. אני בת 30 ואתמול הייתי בביקורת אצל קרדיולוג ובדף סיכום כתוב שינוי st בקיר קדמי. לא כתוב איזה שינוי וכמה. אני נורא דואגת . הרופא אמר שזה לא משהו נוראי. הרופא אמר לי להגיע לביקורת בעוד שנה. אשמח בבקשה לדעת מה זה אומר , מה ניתן לעשות והאם זה חמור מאד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט22/03/2017במידה והקרדיולוג שראה את האקג אמר שזה לא משהו נוראי אני מאמין שכך הוא. מבלי לראות את האקג בעצמי איני יכל לחוות דעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אפשר לשלוח לך את האקג במייל?
אפי22/03/2017תודה על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט22/03/2017אפשר להעלות אקג סרוק כקובץ לפורום זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקובץ עם א.ק.ג
אפי23/03/2017
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט23/03/2017באקג נראים היפוכים של גלי T בחיבורי חזה לדעתי כדאי לבצע אקו לב לודא שתפקוד חדרי הלב הימני והשמאלי תקינים.
שאלה:
האם את סובלת מדפיקות לב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה וקובץ א.ק.ג נוסף
אפי23/03/2017כשיתי אקו לפני כשנה וחודשיים והכול יצא תקין.
יש לציין שהא.ק.ג נעשה בישיבה מלאה כי אני מרותקת לכסא גלגלים. האם זה משפיע?
עד אתמול לקחתי כדור קרדילוק 1.25 ומאז הביקורת הרופא העלה לי ל2.50. הדופק שלי עם קרדילוק 1.25 נע בין 80-100.
אני מצרפת גם א.ק.ג שעשיתי לפני חודשיים שתוכל להשוות.
אני נורא דואגת למרות שהרופא אמר לי לבוא לביקורת רק בעוד שנה . אשמח להסבר על השינוי בין הא.ק.ג והאם זה מסוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט23/03/2017האקג הזה דומה לקודם
תנוחת ישיבה עלולה להשפיע על תבנית האקג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אפי23/03/2017אז צריך לבצע שוב אקו למרות שנעשה לפני כשנה? מה זה אומר השינוי הזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` דוד רוט23/03/2017ממליץ לחזור על אקו בכל זאת לודא שאין שינוי.
תמונת האקג יכולה להיות חסרת משמעות אך עלולה לנבוע ממחלת שריר של החדר הימני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהא.ק.ג נוסף בשכיבה
אפי30/03/2017אז עדיתי א.ק.ג נוסף והפעם בשכיבה.. אני מצרפת אותו כאן.
האם מראה משהו אחר מהא.ק.ג בישיבה?.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרופ' דוד רוט אשמח לקבל תגובה לא.ק.ג תודה רבה
אפי02/04/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקג
פרופ` דוד רוט02/04/2017האקג הנוכחי בשכיבה מראה שינויים הרבה יותר קטנים בגלי T לעומת האקג הקודם בישיבה. באקג הנוכחי השינויים לא נראים משמעותיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון לשאלה הקודמת-טעות בהקלדהנינה21/03/2017
רציתי לשאול-האם הכאבים עזים בבטן העליונה שפוחתים ברגע שנשכבים,יכולים להיגרם מבעיות לבביות כמו אוטם? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן
ד``ר רוברט הפנר21/03/2017הכאבים יכולים להגרם מבעיה לבבית או אחרת
מציע להקדים את התור לקרדיולוג ובינתיים להתיעץ עם רופא המשפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כדאי לפנות לקרדיולוג?נינה21/03/2017
שלום.בת 85.ברקע סובלת מפרפור פרזדורים כרוני,רפלוקס אזופגיטיס קל.נוטלת-קרדילוק 1.25 פעם ביום,אליקוויז 2.5 ,קונטרולוק 20 פעם ביום,נוקטורנו.
לפני כיומיים הופיעו כאבי בטן עליונה,ללא קשר למאמץ או אוכל. היום הכאבים בבטן העליונה הופיעו באופן פתאומי שוב ללא קשר לכלום,היו עזים ונהייתה הקלה מסויימת ברגע זנשכבתי.
שאלה-האם הכאבים כאלו יכולים להגרם לבעיות לבביות כמו אוטם שריר הלב למשל?קבעתי תור לקרדיולוג לעוד חודש,אך אני לחוצה.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` דוד רוט26/03/2017כאב ברום הבטן יכל לנבוע מבעיה בטנית אך גם מאוטם שריר הלב. דרך פורם מעין זה לא ניתן לאבחן את הבעיה. לכן כיון שמדובר בבעיה חריפה אני ממליץ על בדיקת רופא דחופה. כדאי לפנות לרופא המשפחה שיבצע הערכה ראשונית ויחליט אם מדובר בבעיה המחייבת הפניה למיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
.jpg)



