מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דפיקות לבדורית20/11/2015
שלום,
לפני 3 שנים עברתי קיצור קיבה משולב עם מעקף קיבה ושרוול עקב סיבוך מניתוח ראשון , לאחר הורדה של 70 קילו (אני בת 44) , דפיקות הלב שלי כיום נעים בין 43-47 בזמן מנוחה לחץ דם שלי 113/79 , האם זה נורמלי ?, אני חייבת לציין שאני כל יום הולכת בערך 4-5 קילומטר.
תודה, דורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דפיקות לב - תגובה
ד``ר רוברט הפנר21/11/2015את מתכוונת לקצב לב במנוחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך דפיקות לב
דורית21/11/2015תודה על התגובה,
ציינתי בזמן מנוחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך דפיקות לב - תגובה
ד``ר רוברט הפנר21/11/2015אצלך זה כנראה נורמלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לתגובה
דורית21/11/2015תודה רבה.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני עקירת שן האם להפסיק לקחת apixמיכאל19/11/2015
שלום רב
אני בן 69, מבקש לדעת האם צריך להפסיק לקח כדור apixaban 5 mg
לפני עקירת שן?
תודה רבה
מיכאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפני עקירת שן האם להפסיק לקחת apix - תגובה
ד``ר רוברט הפנר20/11/2015תשאל את הרופא שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוקדמות וקשר אפשרי להיצרותאריה18/11/2015
שלום ד'ר אני בן 57, יש לי MVP וסובל מפעימות מוקדמות מזה מספר שנים, לפני שנה עברתי רפרוף פרוזדורים, שאחריו קיבלתי טיפול בטומבקור 100 ליום,ו חצי מ1.25 קרדילוק ליום, כלומר6.2 יש לי היצרות 25% באחד הקרוטידים עד לאחרונה מאוד הקפדתי על תזונה כמעט ללא בשר ושומן לאחרונה התחלתי לאכול יותר בשר ופחות לשים לב לזה עם זאת אני מרגיש התגברות בפעימות המוקדמות ,שבאות בשרשרת וזה מפחיד אותי ,
אני מניח שישנה אולי היצרות בכליליים שאני לא מודע לה השאלה שלי היא,
האם, כשהיצרות באחד מכלי הדם של הלב, מיתקדמת, האם זה יכול ליצור הגברה בכמות הפעימות המוקדמות שקיימות? או שהיתקדמות בהיצרות עשויה לגרום הפרעת קצב כלשהיא? איך ניתן לדעת אם קיימת היתקדמות כזו? האם היתקדמות בהיצרות בעורקי הלב נותנת סימנים בשינויי קצב לב? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות וקשר אפשרי להיצרות - תגובה
ד``ר רוברט הפנר20/11/2015תלוי באיזה סוג פעימות מוקדמות יש לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקו לברות18/11/2015
שלום. אני בת 70 עים אדנוקרצינומה של הראה עברתי כריתת אונה לפני כשנתיים קיבלתי 5 הקרנות לחזה .מרגישה טוב והפט סיטי היה בסדר נתבקשתי לעשות אקו לב .כמובן שיש דברים שאני לא מבינה.למה הכוונה שרשום חדר שמאל גודל והתכווצות תקינים.התכווצות אניסכרונית של הספטום מה זה אנסיכרונית? מה זהEF מוערך ב 60% למה הכוונה ? ומה הכוונה שבמסתם המיטרלים עלים מעובים מה הכוונה עלים מעובים?מקווה לקבל תשובות לשלושת השאלות.תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו לב - תגובה
ד``ר רוברט הפנר20/11/2015האקו בגדר הנורמה. ההתכווצות האסינכרונית יכולה להגרם מאיזה הפרעה בהולכה כמו LBBB. בגדול גם זה חסר משמעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצר נשימה שמחמיר בלילה חולשה ועייפשרון18/11/2015
שלום,
בת 40 סובלת בחצי שנה האחרונה מחולשה קשה ותשישות נוראית בנוסף יש גם קוצר נשימה שמחמיר בלילה ואז קמה ויושבת חצי לילה בסלון..גם אחרי פעולה פשוטה מתעייפת מאוד.
ביצעתי אקו במאמץ (שהופסק עכבור 3 וקצת דקות) אשמח לשמוע האם האקו אבחנתי בכלל כי לא הגעתי לדופק מטרה
להלן הממצאים: הנבדק בצע מאמץ מדורג על מסילה לפי פרוטוקול bruce למשך 3 דקות שלב 1 mets 4.6
קצב לב 151 לדקה 84% ממרבי לחץ דם 140/85
התעייפות/התנשפות
ללא שינויים משמעותיים במקצע הst באקג
לציין מספר פעימות מוקדמות חדריות עם העצירה של המאמץ (האם מסוכן)?
לסיכום:
באקו מייד בסיום המאמץ התפקוד הכללי של חדר השמאלי השתפר וללא ירידה בתפקוד איזורי.
גם תפקוד החדר הימני מתגבר. ללא הגדלת הלב הימני
ללא עדות לאיסכמיה בבדיקת אקו במאמץ
האם הבדיקה שוללת בוודאות בעיית לב כמו אי ספיקה ?!?
תודה רבה ותבורכו!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוצר נשימה שמחמיר בלילה חולשה ועייפ - תגובה
ד``ר רוברט הפנר20/11/2015אקו לב במאמץ בדיקה לא רלוונטית לתלונות שתארת. הייתי מתרכז יותר באקו במנוחה עם דגש על המסתמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
שרון20/11/2015בבדיקת אקו במאמץ עושים לפני ואחרי אקו רגיל.. האם בדיקה זו לא מספיקה או שאיננה מקיפה כמו בדיקת אקו רגילה? והאם האקו במאמץ תקין ואבחנתי
אשמח מאוד לתשובה על מה ששאלתי ..
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר20/11/2015האקו במאמץ שעשית אינו אבחנתי. האקו שעשית ״אמור״ לגלות בעיה מסתמית משמעותית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלכוהול ותרופות לבאורן16/11/2015
שלום רב,
אני בן 53 לוקח, עקב אי ספיקת לב את התרופות הבאות:
אספירין
אפיאנט
בטה בלוקר
אלדקטון
סטטינים
האם מותר לי לשתות אלכוהול בשילוב עם התרופות הנ"ל?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלכוהול ותרופות לב - תגובה
ד``ר רוברט הפנר16/11/2015לא בשילוב. בנפרד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך. מה הכוונה בנפרד?
אורן17/11/2015שעתיים אחרי זה כבר בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך. מה הכוונה בנפרד? - תגובה
ד``ר רוברט הפנר17/11/20154-5
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקינזיה אנפריוריתדינה12/11/2015
שלום רב!
ברצוני להבין מהי משמעות של המושג אקינזיה אנפריורית במנוחה.
ומדוע נאמר שבעלי בן 52 שיתכן וקרדיולוג ישקול לשלוח אותו לסי-טי.
הבדיקה אקו במאמץ לא בוצעה בשל הפרעות איזוריות במנוחה.
בתודה ובברכה,
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקינזיה אנפריורית - תגובה
ד``ר רוברט הפנר12/11/2015אקינזיה הכוונה אינו מתכווץ. דהיינו החלק התחתון של הלב אינו מתכווץ. אני לא יכול להתיחס להמלצות כי אינני מכיר את המקרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקוד NYHA וחישוב EF לאחר אקו לב..אורי12/11/2015
היי,
בן 43 לאחר CABGE*4 מוצלח מאוד, עושה פעילות גופנית ונהנה מכל רגע ברמה שלא הכרתי לפני הניתוח. שאלתי היא: כדי לחזור לעבודתי הקודמת שמצריכה הפעלת מכונות כבדות, אני זקוק לפחות לרמת תפקוד 1 וEF ברמה נאותה כמובן. חוץ מהערת אגב של הרופא או הטכנאי המפענח(אין לי מושג תפקידו) שהEF אצלי הוא סביב 45 אין לי אינדקציה אחרת. קרדיולוג אני אראה רק עוד שבועיים וחצי ועד אז אני במתח מהתוצאות.
בבדיקות מאמץ נמצאתי תקין עד לדופק מטרה והגעתי לMETS10 וב"כושר-טוב" לפי המחשב שם.ל"ד ודופק במנוחה ובמאמץ תקין לחלוטין, ולא חוויתי מאז הניתוח בשום קוצר נשימה\כאבים בחזה או משהו דומה.
מצ"ב טופס הבדיקה 4 חודשים בדיוק לאחר הניתוח.
מה להערכתכם הרמת תפקוד שלי לפי הבדיקה הזו ? אשמח מאוד לכל כיוון שהוא.
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש אפשרות לתגובה...?
אורי17/11/2015או לפחות נוסחה הגיונית לחישוב EF . קיימות לפחות 4 נוסחאות שנותנות
ערכים שונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר?למה אתם לא עונים,יש סיבה כלשהי?
אורי22/11/2015...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפקוד NYHA וחישוב EF לאחר אקו לב.. - תגובה
ד``ר רוברט הפנר24/11/2015ה FC בהתאם לדרגה התפקודית
ה EF לפי הערכה ויזואלית של תפקוד הלב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמז'א "הערכה ויזואלית" ד'ר?
אורי24/11/2015'לראות' את הלב פיזית או שלא הבנתי? לפי מה שהבנתי רמת תפקוד,נקבעת קלינית לפי תחושתי הכללית.. כאבים בחזה תוך מאמץ וכו'. וef לפי (edd-esd/esd) *100‰) שנגזרים מדף האקו לב, זה החישוב הנכון ד'ר?
פשוט יש המון מידע וחלקו סותר ומבלבל.
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמז'א "הערכה ויזואלית" ד'ר? - תגובה
ד``ר רוברט הפנר24/11/2015נכון אתה צודק. תשתמש בשיטה שיותר מתאימה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטרלימור11/11/2015
ד"ר שלום
אני בת 41 נוטלת קרדילוק 2.5 מ"ג .BMI 31
ביצעתי הולטר לחץ דם להלן התוצאות:
ביממה שלמה בממוצע 140/85
בערות 140/86
בלילה 140/83
במספר הפעמים הרב שעשיתי הולטרים לא היה לי מדידות גבוהות בלילה תמיד הממוצע היה 125/80
המדידות ביום:
147/110 69
129/76
166/90
153/89
158/95
132/81
136/89
122/89
125/79
14 בלילה הם:
124/81
133/76
133/79
135/84
154/89
142/85
145/83
בערות שוב בבוקר:
142/93
142/85
145/89
139/89
ההולטר מאוד הלחיץ אותי. מה המשמעות? האם מדדים אלו מסוכנים? האם מצריך לעלות מינון או אפשר קודם לנסות לשנות אורח חיים?
הרופא שאל אם אני נוחרת בלילה אמרתי שכן ושלח אותי למעבדת שינה.
אבל מה ההמלצה בנתיים.
(אמי עברה בגיל 68 אירוע מוחי קשה לכן מודאגת).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר - תגובה
ד``ר רוברט הפנר12/11/2015תפני לפורום לחץ דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשימהשוקי10/11/2015
שלום
אני בן42 לא מעשן מבצע פעילות גופנית מתונה (הליכה 2 קמ וחדר כושר)
כחודשיים יש לי תופעה של נשימה לא עמוקה כאילו מצב שלא נכנס אוויר עד הסוף ולפעמים כן (סטורציה 99)
לפני כשנה עשיתי סידרת בדיקות ללא כל סיבה כולם תקינות ארגומטריה ואפילו צינטור וירטואלי כדי להיות רגוע
קראתי שנשימה לא עמוקה קשורה ללחץ נפשי איך אוכל לשלול שזאת לא בעיה לבבית ?
תןדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשימה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר10/11/2015בעבר עשית בירור והיה תקין. כפי שאתה מתאר אם יש בעיה (בספק) לא מבין איך זה מתקשר ללב. אם כבר ראות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוקדמותגילת10/11/2015
שלום רב,
שאלתי נוגעת לפעימות מוקדמות חדריות מהן אני סובלת כבר כמה שנים
עם אקו לב תקין לגמרי. בכל בדיקות ההולטר היו פעימות חדריות
מסוג בודד אך גם בזוגות בהיקף של 300 לערך על פני היממה. בעבר היה אירוע vt עם דופק 130 ו7 פעימות רצופות. מאז מקבלת נורמלול בהמלצת הרופא . לטענתו בהינתן אקו לב תקין אין דאגה מאירוע הזה ומהפעימות המוקדמות.
יש ימים בהם אין לי כלל פעימות (או שהן ממש בהיקף מצומצם - שמתי לב כי הדבר קורה בסמוך למחזור חודשי (אני בת 45). אך כשבועיים מתום הווסת, אני חשה פעימות מוקדמות רצופות ורבות. תופעה זו נמשכת כמה ימים ואז שוב יש רגיעה בהיקף הפעימות.
האם יש קשר בין מצב הורמונלי לפעימות ותדירותן? האם כדאי לבצע בדיקות?תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות - תגובה
ד``ר רוברט הפנר10/11/2015עובדה שסביב המחזור את מרגישה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות מבחן מאמץמיכל09/11/2015
רב טוב
אני בת 59. עודף משקל; לחץ דם גבוה. מתלוננת תקופה ארוכה על קוצר נשימה בעלייה במדרגות וכן כאבי רגלים. כך גם בהליכות
בבדיקת מאמץ :
כושר גופני: בינוני 81 אחוז מהדופק המירבי לגיל
מבחן מאמץ שלילי
לא ניצפו שינויים משמעותיים במקטע ST
פעימות חדריות מוקדמות בודדות/ ביגמניה חדרית
אני לחוצה מאוד מהתוצאות. האם יש קשר לתפועות שבגינו נשלחתי??
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות מבחן מאמץ - תגובה
ד``ר רוברט הפנר10/11/2015הבדיקה אינה אבחנתית כי לא הגעת לדופק מטרה.
אם יש עודף משקל ולחץ דם גבוה הנה הסיבה לקוצר השימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך אבל אני חוזרת ושואלת
מיכל10/11/2015ערב טוב
מה משמעות של הפעימות שנמצאו בזמן הבדיקה, ושאני חשה מידי פעם.
לחץ הדם מאוזן לחלוטין בעזרת כדורים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך אבל אני חוזרת ושואלת - תגובה
ד``ר רוברט הפנר10/11/2015המשמעות משתנה מנבדק לנבדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריפה בחזה ובנשימהבועז07/11/2015
שלום, בן 40 בריא לא מעשן בדיקות דם תקינות
לאחרונה אני סובל שריפה בחזה ובנשימה , כמו צרבת
אני רוצה לשלול שזה בעית לב
1. עשיתי בדיקת מאמץ - לדופק לקח זמן לרדת( להתאושוש )
2. בדיקות דם תקינות.
3. יש לי תור לאקו
4. שוקל לשעשות צינטור וירטואלי
אני מתאמן בספורט , הדופק עוךה לי מהר ל 120 דבר שמדאיג אותי
בזמן ספורט שורף לי יותר בנשימה
תודה בועז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריפה בחזה ובנשימה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר07/11/2015מה שסיפרת אינו מספיק.
מציע שתפגש עם קרדיולוג בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ל"ד ריאתיללא04/11/2015
שלום רב,
בת 25,
האם לחץ דם ריאתי של 34 מ"כ, אמור להוות קוצר נשימה במאמץ ומצריך טיפול?
האם נחשב מעל הנורמה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ל"ד ריאתי - תגובה
ד``ר רוברט הפנר04/11/2015מעט מעל הנורמה לא אמור לגרום לקוצר נשימה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין תגובהגילה03/11/2015
מדוע טרם קיבלתי תשובה על שאלתי מ 30/10?
הכותרת הייתה "לחץ דם נמוך".
בתודה
פאולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין תגובה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר03/11/2015לא תופעת לוואי שכיחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)



