מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצרות CT לב - הסברארי19/07/2015
שלום
ביצעתי CT לב - אני בן 58 ללא מחלות (תוצאות דם חריגות - כולסטרול 218 ושומנים בדם 231 )
Cholesterol - 218.0 mg/dL
Triglycerides - 231.0 mg/dl
להלן המימצאים:
בדיקת טומוגרפיה ממוחשבת
סיבת ההפניה : בבדיקת מאמץ חשד ל ' inf wall ischemia להערכה. כאבים בחזה. גורמי סיכון
כולל היסטוריה משפחתית ועישון.
טכניקה : הבדיקה בוצעה בסורק CT מתקדם בעל 64 פרוסות.
הבדיקה בוצעה תוך הזרקה תוך ורידית של 100 IOMERON 350 סמ"ק, דופק בסיסי בזמן
הסריקה 60 פעימות לדקה, בסינוס.
ממצאים :
הבדיקה באיכות טכנית טובה.
הודגמה מערכת כלילית דומיננטית ימנית.
LEFT MAIN : ללא היצרויות
LAD : הודגמו רבדים מעורבים בחלקו הפרוקסימלי והאמצעי , הגורמים להיצרות של עד %50.
D1 : ללא היצרויות
D2 : ללא היצרויות
CX : ללא היצרויות
M1 : ללא היצרויות
RCA : הודגמו רבדים מעורבים בחלקו הפרוקסימלי, הגורמים להיצרות של עד %50.
PDA, PLA : ללא היצרויות
פרנכימת הראות בשדות שנכללו בבדיקה תקינה, ללא ממצא פתולוגי.
פלאורה ופריקרד תקינים.
מדיאסטינום באזורים שנכללו בסריקה ללא עדות להגדלת בלוטות לימפה או גושים.
אאורטה טורקלית בקוטר תקין.
סיכום: מחלה טרשתית הגורמת להיצרויות של עד %50 ב LAD וה RCA , כמפורט
כמו כן הייתי עם הולטר 24 שעות - אין בידי את התוצאות.
אשמח לקבל חוות דעת האם זה מסוכן בגילי? מה אני אמור להמשיך לעשות (בלון...)? האם מותר לי להמשיך לרוץ עד שאגיע לקרדיולוג?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצרות CT לב - הסבר - תגובה
ד``ר רוברט הפנר19/07/2015מה שכתוב זה מה שיש (אולי)
הטיפול לא בבדיקות אלא בנבדקים.
מציע שתפגש עם קרדיולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה מפורטת, מקצועית ומאוד קריטית!
ארי20/07/2015חידשתי לי המון - המון תודה על המקצוענות והנדיבות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקגנועה 2318/07/2015
Vent rate 99 bpm
Pr interval 126 ms
Qrs duration 78 ms
Qt/qtc 324/415 ms
P-r-t axes 59 79 34
Normal sinus rhythm with sinus arrhythmia possible left atrial enlargement borderljng ecg
אשמח לדעת מה זה אומר ואם האקג תקין או לא
תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצורף הקובץ אקג
נועה 2318/07/2015
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצורף הקובץ אקג - תגובה
ד``ר רוברט הפנר19/07/2015נראה תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בפהאני18/07/2015
בת 46- לאחר חשד לאירוע מוחי קל וחולף (ללא סימנים בבדיקת ct). ולאחר אישפוז בטיפול נמרץ לב עקב פירפור חדרים (הגיע ל-150-100) הוחלט על טיפול בפרדקסה 150 פעמיים ביום וקרליולוק 5 פעם ביום.
התייעצתי עם שני רופאים פרטיים בנוגע לטיפול זה- שניהם טענו שזה הטיפול הנכון ועליי להמשיך בחיי כרגיל.
אבל הבעיה היא:
-בלילה יש לי תחושת יובש נוראית בפה (נוראי) שמעיר אותי לסירוגין ולא מאפשר לי לישון.
-יש לי תחושת עייפות לאורך כל היום. כל מאמץ קטן גורם לי לכאב קל בחזה ובראש (אפילו דיבור ממושך/ עלייה ב17 המדרגות של הבית שאני עושה במשך עשרות שנים).
-סחרחורות מידי פעם
-טשטוש בעין שמאל
האם עליי לספוג זאת לנצח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש בפה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר19/07/2015אם התחושה נמשכת תנסי להחליף את הפרדקסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח מעקפיםגבי17/07/2015
שלום,
אני בן 47, מסתבר שיש לי בעיה בעורקים, אבי היה חולה לב.
בצינתור לפני שנה נמצא שיש לי 3 חסימות כאשר הבולט בLM כ 40%, יש גם חסימה ב LAD (75% באקו לב האחרון (לפני חודש)נמצא צניחות קטנות ב אקג.
הקרדיולוג שלי ממליץ לא לעשות כלום כרגע ולהמשיך בטיפול תרופתי. 3 רופאים אחרים (קרדיולוגים ומנתחים) ממליצים ללכת לניתוח בשבועות הקרובים.
האם אתה חושב שאגיע לניתוח בגלל הרקע שלי? ואם כן ללכת על ניתוח עכשיו שאני צעיר , בריא וחזק או לחכות
מה עושים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח מעקפים - תגובה
ד``ר רוברט הפנר19/07/2015מצטער. לא יכול ליעץ לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיית טאכיכרדיה לאחר מעקפים ...
יעקב זיתון23/07/2016פני 4 חודשים עברתי ניתוח מעקפים
עשו לי 5 מעקפים
בעצם אפשר לומר שקרה לי נס קטן
הלחצים הקודמים היו 130\80
כיום לחץ הדם שלי הוא 90\60
דופק במנוחה 55 ל
לפני הניתוח הדופק במנוחה היה 70
יתרה מכך אני כבר 10 שנים רוכב רכיבת אקסטרים כאשר הייתי מסוגל להחזיק
דופק של 170 בדקה במשך 4 שעות רצוף
הנושא של הצרות טרשתית או יצירת רובדת טרשתי בכלי הדם הינה גנטית ואני דור רביעי למותקפי לב
הנזק לשריר הלב היה מינורי ובבדיקת ספיקת הלה אני מוגדר כ50 אחוז כאשר לאחר הניתוח הייתי ב35 אחוז ובעצם אינני מוגדר כאחד שיש לו בעיה בספיקת לב ...
25 יום לאחר ניתוח מעקפים כבר רכבתי 70 ק"מ ללא כל בעיה ...3 חודשים לאחר ההתקף כבר רכבתי 120 ק"מ ללא כל בעיה
אפשר לומר שהניתוח שידרג אותי ואני מרגיש שהביצועים הספורטיבים שלי השתפרו ללא הכר
יש לי בעיית טאכיכרדיה קטנה שאני מאמין שגם היא תעלם אט אט מאחר ואני עוסק באופן קבוע בספורט אתגרי ...השאלה הנישאלת היא כדלקמן
אני לוקח 3 כדורים ...קרדיולוג למנוע מצב של טאכיקרדיה ....אספירין (קרטיה לדילול)...וסטטינים ןהורדת כולסטרול ..כמו כן לאחר ההתקף הפכתי להיות צימחוני
ואני נמנע לחלוטין מאכילה של מוצרים מין החיי על מנת לא לבוא במגע עם שומנים רווים השאה שנשאלת היא האים עקב כך שאני לוקח טיפול תרופתי וגם אוכל אוכל צימחוני אני יכול לגרום לכך שכל הרובד הטרשתי שהיצטבר אצלי בעורקים יעלם אט אט והאים יש דרך מדעית לבדוק את מידת הטרשתיות אשר ישנה בעורקי הגוף
תודה רבה
נראה לי שהטאכירקרדיה נעלמת אט אט כלומר אני מרגיש שהדופק שלי סדיר למרות שאינני לוקח באופן קבוע קרדיולוג ...מה הסיכוי שאכו הטאכיקרדיה תעלם לגמרי ...?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיית טאכיכרדיה לאחר מעקפים ... - תגובה
ד``ר רוברט הפנר24/07/2016מתקשה לקרוא. תכתוב שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאי MRI ו - PFOרות17/07/2015
שלום רב,
אני בת 57 ולפני כשנה וחצי הודגמו בבדיקת MRI מוח מוקדי אות חריגים בודדים בחומר הלבן, לא ספציפיים, יתכן מאטיולוגיה של מיקרואנגיופטיה, ואז הוחלט לתת לי אספירין 75 (נרשם קרטייה האם זו אותה תרופה?), לאחר שנישלחתי לתל השומר נעשה בירור מקיף והתגלה חור במחיצות הלב PFO, אני במעקב אצל קרדיולוג, מי שנתן לי את האספירין זה הניורולוג, האם יש הצדקה לקחת את האספירין רק בגלל המוקדים במוח או שחייבים בגלל החור במחיצות? האם זה הטיפול המתאים, כשגילו את המימצא הייתי אצל רופא מומחה למומי לב מבוגרים, שאמר שאני לא צריכה לקחת דבר חוץ מחומצה פולית פעמיים בשבוע, תקופה ארוכה סבלתי מכאבי בטן, נעשו בדיקות והכל תקין, מה שהומלץ ע"י הניורולוג לקחת פלוויקס, האם אפשר לקחת את התרופה הזו לתקופה ממושכת גם כשלא היה אירוע מוחי או לבבי? מה ההבדל בין פלוויקס לאספירין?
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצאי MRI ו - PFO - תגובה
ד``ר רוברט הפנר19/07/2015אם לא היה ארוע מוחי והממצא ב MRI בלתי ספציפי ה PFO לכשעצמו אינו מצריך לא אספירין ולא פלויקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטטינים
רות20/07/2015ד"ר תודה רבה על התשובה המהירה, אציין בנוסף שאני מטופלת בסטטינים, רק שלוש פעמיים בשבוע הקולסטרול מאוזן...האם זה משנה את הסיפור.
תודה שוב...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטטינים - תגובה
ד``ר רוברט הפנר20/07/2015ממש לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי צינתור ולפני TAVIא.17/07/2015
אני מעל גיל 75. אחרי צינתור אבחנתי . הרופא נתן לי אספירין 100 מ"ג לצמיתות + לחזור לקומדין 5 מ"ג ( שהופסק לפני הצינתור) .
ברקע: יתר לחץ דם שנשלט היטב ע"י קרדילוק 10 מ"ג+ליפטור 40 מ"ג.
אני בדרך לפרוצדורת TAVI למסתם אורטלי.
משום מה, נראה לי "מפחיד" ומסוכן השילוב של אספירין וקומדין, מבחינת דימומים.
1.האם לחשש שלי יש הצדקה רפואית ?
2. אפשר לבקש מהרופא לרדת במינון הקומדין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי צינתור ולפני TAVI - תגובה
ד``ר רוברט הפנר19/07/20151- השאלה מה היו ממצאי הצנתור. אתה לא כותב
2- אין לרדת או לעלות ככה סתם במינון. תלוי בתוצאת ה INR* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות הולטר לבשרון16/07/2015
שלום רב,
אני בן 21. בא.ק.ג. מקרי נצפו הפרעות קצב. בעקבות זאת נשלחתי להולטר לב .
מה המשמעות של התוצאות ?
תודה מראש .
סכום_פיענוח
NORMAL BEAT TOTAL...: 88190 ABERRANT TOTAL......: 6732
PREMATURE NORMALS...: PREMATURE ABERRANTS.: 325
SVTS................: COUPLETS............: 1
TRIPLETS............:
SALVOS..............:
VTS............ MAXIMUM HEART RATE..: 116
MINIMUM HEART RATE..: 48
MEAN HEART RATE.....: 72
DROPED BEATS........: QRS TOTAL...........: 95060
PAUSES..............: PACED BEATS.........:
_....._הערות
.משך הבדיקה 21 שעות ו-37 דקות
.(72 קצב בסיסי: סינוס שנע בין 48 ל-116 לדקה(ממוצע
;שכיחים ממוצע 311 לשעה VPB'S:הפרעות קצב חדריות
.רובם בשעות הפעילות BIGEMINY, TRIGEMINY רובם בצורת
.1-COUPLET VPB'S* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות הולטר לב - תגובה
ד``ר רוברט הפנר17/07/2015מעט הפרעות קצב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולה קשה מאודמישהי15/07/2015
שלום רב
אמי בת 68 חולה סיעודית מורכבת סובלת מאי ספיקת לב קשה ביותר אי ספיקת כליות קשה מאוד סכרת לחץ דם fmf mds בהתדרדרות
לפניי 4שנים בתחילת המחלה עברה שניי צינתורים ימני שמאלי עם חסימה קשה ביותר בעורק ראשי הוכנסו 3 סטנדים, לפניי כחודש הייתה במצב מאוד קשה לאחר שעתה אירוע לב חמור שלא אובחן בתחילה היות שהבדיקות סתרו לאחר התדרדרות קשה הוכנסה לטיפול נמרץ ועברה צינתור בו נתגלו שתי חסימות בעורק אחורי והוכנסו שניי סטנדים אך לצערי הרופא הסביר שיש דליפה חמורה מצסתם ולא תוכל לעמוד בניתוח היות שהיא מחוברת לחמצן 24 שעות ובגלל מכלול המחלות
למה בעצם אני כותבת? כשיש לאמא יציאה העולם מתהפך היא מתלוננת על כאבים בלב היא מזיעה היא רוצה להקיא מגלגלת עיניים היא מתעייפת בצורה קיצונית ביותר מורידה סיטורציה ואפילו תחושת חנק באותו רגע נראה כאילו אנחנו מאבדים אותה אחריי היציאה לוקח זמן עד שמתאוששת מגבירים את החמצן וחוזרת לעצה יש לציין שבפעם האחרונה שעשתה התקף לב בזמן שמפנים אותה לאמבולנס דרשה שירותים והיא בעצמה אומרת יוצאת לי הנשמה תעזרו אין לכם מושג מה עובר עלינו ועליה באותם רגעים
למה זה קורה לה???
האם אפשר למנוע זאת??
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולה קשה מאוד - תגובה
ד``ר רוברט הפנר16/07/2015צריך לדאוג שהיציאות יהיו רכות כדי שלא תתאמץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטר לב 24 ש'מריאנה13/07/2015
שלום רב, בת 42 בריאה בד"כ...בזמן אחרון מרגישה כבדות בלב, הרבה פעמים מתעוררת עם ספיקות הלב חזקות כאילו כל הגוף רועד ונימול ביד משאל...US מלפני חצי שנה תקין. א.ק.ג. שעשיתי כמה פעמים גם תקינים.עשיתי הולטר לב:
מהריות מינ' 52, מקסימאלית-119, ממוצאת-74
הפרעות קצב חדריות VPCS לא נצפו
הפרעות הולכה :לא נצפו
שינויים משמעותיים בקטע ST- לא נצפו
תלונות הנבדק:- לא צויין (האמת, לא שאלו אותי אבל את הכבדות לא הרגשתי באותו יום אבל התעוררתי עם הספיקות חזקות)
הפערות קצב על חדריות APC S: סה"כ נצפו 9 APCS בודדים במהלך הבדיקה.
האם הבדיקה תקינה? מה זה אומר 9 APC S אלה?
תודה מראש (קצת מודאגת ויש לי תור לרופא רק בעוד כחודש...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר לב 24 ש' - תגובה
ד``ר רוברט הפנר13/07/2015הבדיקה תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פנים אדומות וחולשה במאמץניב11/07/2015
שלום ד"ר, אני בן 20, חזרתי להתאמן אחרי שנתיים בחדר כושר. אני אחד שידוע שסובל מיתר לחץ דם ודופק מואץ , עם זאת לעולם לא מצאו לי בעיה לבבית כלשהי (עברתי אקו, אקו במאמץ, אקג, הולטר לחץ דם ודופק). עכשיו כשאני מתאמן, אני מרגיש ממש דופק מואץ וקצת סחרחורות ומתחילים לי טיקים בעיניים ומרגיש כל פעם שאני עומד להתעלף, למרות שבחיים לא התעלפתי ןלא קרה לי מקרה מסויים. פשוט תחושות לא כיפיות באימון, בנוסף לכך אני גם מאדים בפנים. האם זה קשור ללחץ דם? ואם אין שום בעיה לבבית, האם זה בכל זאת בסדר להמשיך להתאמן ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פנים אדומות וחולשה במאמץ - תגובה
ד``ר רוברט הפנר11/07/2015העיקר שלחץ הדם יהיה מאוזן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פירפור פרוזדורים מהיראני10/07/2015
בוקר טוב,
אני בת 46, בריאה בדרך כלל. לפני כחצי שנה היה חשד לאירוע מוחי קל (ראיתי שחור בעין אחת למס' שניות) בדיקת סיטי לא הראתה דבר. התבקשתי להתחיל ליטול אספירין.
לפני מס' ימים החלו כאבים עזים בצד שמאל בחזה. הגעתי למיון שם נצפה בא.ק.ג. פירפור חדרים, דופק לא סדיר (נע מ-150 ל100). אושפזתי בטיפול נמרץ למשך 24 שעות שם ייצבו את מצבי.
אקו לב תקין (נרשם: באקו לב-תפקוד תקין למעט very mild mr).
נאמר לי שהכאבים בחזה לא מהלב.
בדיקות דם תקינות.
נאמר לי שכנראה האירוע המוחי נגרם מפרפור הלב ועליי להתחיל בטיפול במדלל חזק יותר.
נתנו לי את התרופות הבאות:
פרדקסה 150 פעמיים ביום
קרדילוק 5- פעם ביום
שאלותיי:
1. האם הטיפול הזה אכן הולם לאור גילי הצעיר?
2.האם אני יכולה לעסוק בספורט (הליכה, אימון אישי, חדר כושר)?
הלכתי היום לרופאת המשפחה שלי לקבל מרשם לפרדקסה (בבית חולים נתנו לי מרשם עבור 5 ימים בלבד) היא טענה שהרופאים סתם מגזימים ואין לי כלום וזו תופעה של גיל המעבר וזה יחלוף לבד ואין צורך בשום תרופה. אני מבולבלת, חוששת ולא מבינה....
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירפור פרוזדורים מהיר - תגובה
ד``ר רוברט הפנר10/07/2015ההמלצות נכונות במידה והיה ארוע מוחי
מציע לשלול גם אפשרות של קרישיות יתר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם
אני12/07/2015בדיקות המעבדה באישפוז טיפול נמרץ היו תקינות בינהם:
PT- 113.8 (טווח 74-140)
a-ptt- 23.0 (טווח 23-32)
pt-sec- 9.6 (טווח 8.5-12.5)
המטולוגיה, מבדלת, ביוכימיה היו כולם בטווח הנורמה.
האם זה אומר שיש בעיה בקרישיות?
כמובן שקבעתי תור לקרדיולוג (באופן פרטי שכן התורים רחוקים מאוד. גם התור באופן פרטי רחוק...)
ממש מודאגת, ממש מבולבלת....
אולי תופעות הדופק קשורות לגיל המעבר ולא מצריכות תרופות.
האם מותר לי לטוס עם הטיפול הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם - תגובה
ד``ר רוברט הפנר12/07/2015אלה לא בדיקות הדם ששוללות קרישיות יתר. את צריכה להתיעץ עם המטולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהולאלמוני10/07/2015
אמי הגיעה היום (שישי) בצהריים לבי"ח- הועברה מקופ"ח באמבולנס בעקבות ספזמות בקיבה ובדיקת אק"ג שעשו בקופת החולים ונקבע שעברה אירוע לב. היא קיבלה תרופות, אבל הצנתור האבחוני נקבע ליום ראשון - האם זה לא מאוחר מדי? האם אין צורך לעשות פרוצדורה ניתוחית בתוך מספר שעות מהאירוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהול - תגובה
ד``ר רוברט הפנר10/07/2015ההנחייה לצנתור מידי במידה והמטופל נמצא התהליך האקוטי של התקף לב. כנראה שלא זה המקרה של אמא שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אלמוני10/07/2015-
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי צינתוראנה03/07/2015
בחודש שעבר עברתי שני צינתורים בהצלחה , הצינתורים כללו הכנסת שני סטנטים.
כבר שבוע אני מרגיש ברגע שאני מתכופף כאב בחזה , הכאב נובע מהרגשה שמשהו דוקר אותי בפנים , הרגשה שמשהו מפריע . מה זה יכול להיות ? האם יכול להיות שזה מהסטנטים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למחוק תזבל
קוקו04/07/2015דו שיח-אני כבר לא רוצה אותך
-מה כבר יכולת כמו יכלת לרצות מגבר כמו גבר
-ונפלו האנדר וומן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזריקות ההבל הסתיימו
קוקו04/07/2015מלאכית הכלום סיימה להטריד אותכם יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחברה,מלאך השרת מבקש
קוקו04/07/2015בלי חתונות עוונטה יותר ואו וכדומה שישמע מבית ישראל המקורי כמו מקור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הולטרשרה29/06/2015
שלום בן 39, הופנתי לבדיקה עקב עילפון. יש לציין ששבועיים לפני כן הייתי מאושפז עקב לחץ דם גבוה הגיע ל 200/110. ביצעתי מיפוי לב שיצא תקין.
תוצאות ההולטר:
קצב בסיסי: סינוס
קצב לב מינימלי: 47 מקסימלי: 118 ממוצע: 74
הפרעות קצב חדריות PVCS: לא
הפרעות קצב על חדריות PACS" בודדים 13 בפיזור הומוגני
הפרעות הולכה" לא
שינוי ST לא.
יש לציין שמאז האישפוז לוקח קרדילוג 1.25 פעם ביום (הרופא אמר עד שנסיים את הבדיקות)
יש לציין כי ביום הבדיקה לא לקחתי את התרופה.
אשמח למענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הולטר - תגובה
ד``ר רוברט הפנר29/06/2015תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפרקלמיהאדיר27/06/2015
שלום רב,
מה תפקיד קלציום גלוקונט בעת היפרקלמיה 7.8 ?
האם זה כדי להגן על שריר הלב או על מנת לייצב את הממברנה ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפרקלמיה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר27/06/2015למנוע הפרעות קצב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)

.jpg)



