פורום קרדיולוגיה - רפואת לב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הומוציסטאין גבוה
    שרון
    10/12/2015

    שלום,
    רציתי לשאול איך אפשר לטפל ב- homocysteine גבוה ?
    (התוצאה 16.40 כשהנורמה היא 4.00-15.00)
    טיפול תרופתי?
    איך להתייחס לתוצאה כזאת ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הומוציסטאין גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הומוציסטאין גבוה - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    11/12/2015

    לא צריך לטפל בהומוציסטאין גבוה. אם הוא גבוה צריך לטפל בגורמי הסיכון למחלת לב, כמו כולסטרול, לחץ דם וכו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • XARELTO
    מרים
    09/12/2015

    שלום, אימי בת 79 והחלה לקחת Xarelto 15mg בעקבות פירפורים וקצב לא סדיר. לפני כשנתיים אובחנה אצלה לפני דליפה בלב. האם קיים סיכון בלקיחת תרופה זו? - תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    XARELTO

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • XARELTO - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    10/12/2015

    הקסרלטו עדיף על הקומדין בעיקר בגלל פחות סיכון לדמם מוחי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקג
    Joe
    06/12/2015

    אני בן 72. לקראת ניתוח פשוט מאוד קטרקט עשיתי בדיקת אקג. המפענח -פרופסור קרדיולוג כתב ecg within normal limits. בהתאם הניתוח בוצע בהצלחה ללא הפתעות. על גבי טופס התרשים עצמו של הבדיקה שנעשתה במרפאה במכשיר ממוחשב ששידר למרכז הפיענוח הופיעו הערות באנגלית המציינות דברים מדאיגים. כאמור הקרדיולוג שידר מרחוק שהאקג הנה בתחום הנורמלי ולא ציין דבר נוסף כלשהו. אני מרגיש טוב עושה ספורט וגם מצוי בכושר טוב לגילי. ההערות המודפסות כללו משפטים possibly wolf parkinson white pattern, anterior myocardial infarction age undetermined, inferior myocardial infarction agr undetermind. לא ידוע לי ולא חשתי מעולם התקף לב. מה עלי לחשוב? היה לי התקף שקט לפני שנים? בלי שידעתי? הקרדיולוג ראה ולא ציין דבר פרט לעובדה שהאקג הנה בתחום הנורמלי. אני מבוהל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקג - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    07/12/2015

    הפיענוח האוטומטי כמו טמבל ויש הרבה טעויות. מציע שתסתמך על הפיענוח של הקרדיולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    Joe
    07/12/2015

    תודה רבה על התגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעייפות לאחר השתלת קוצב לב
    אדרי סיימון
    06/12/2015

    שלום ,

    לאמא שלי הייתה בעיה של דופק מהיר היא אושפזה בבית החולים בנהריה ושם עברה השתלת קוצב לב
    הניתוח עבר בהצלחה ואנחנו כבר כמה חודשים אחריי .

    הבעיה היא שיש לה גם בעיה של שסתום שצריך להחליף
    מה שקורה זה ככה לאחר השתלת הקוצב היא מתעייפת במהירות ובכלל לא חזרה למה שהייתה שהיא נפגשת עם הרופא שמטפל בה הוא אומר שזה בגלל השסתום
    ושהיא שואלת אותו למה לא מחליפים התשובה שלו היא שעד שיקרה משהו …


    מה עושים מה אתה מייעץ לנו לעשות במקרה כזה
    כי אנחנו לא רוצים לחכות שיקרה עוד משהו חלילה .

    המון תודה מראש
    סיימון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעייפות לאחר השתלת קוצב לב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    06/12/2015

    תשאל את הרופא מה צריך לקרות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעייפות לאחר השתלת קוצב לב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    07/12/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת לב ?
    אביעד
    04/12/2015

    דוקטור שלום רב
    בן 31 בריא בדרך כלל. אני מרגיש בשנה האחרונה דקירות באזור החזה בעיקר באמצע , דופק מהיר לאחר מאמץ קל ,קוצר נשימה קל וכאב בלסת התחתונה . רופא המשפחה שלי שלח אותי לבדיקות הבאות : אקג, אקו מנוחה, אקו מאמץ , איסוף שתן , הולטר לב והולטר לחץ דם. כל הבדיקות יצאו תקינות פרט להפרעה קלה בהרפיה באקו מנוחה. קרדיולוג בדק אותי לאחר התוצאות וסיכם שאין בעיה לבבית. התופעות ממשיכות עדיין, האם יש סיכוי למחלת לב ? האם יש בדיקות נוספות שאתה ממליץ עליהן ?
    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלת לב ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת לב ? - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    04/12/2015

    סיכוי לא גדול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת שיניים ופלביקס
    גד
    02/12/2015

    שלום,
    אימי בת 80 סוכרתית לפני 12 שנה עברה ניתוח מעקפים עם סטנטים, ומאז לוקחת כדור פלביקס ביום, צריכה לעקור שלוש שיניים האם חובה להפסיק פלביקס לפני העקירה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירת שיניים ופלביקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת שיניים ופלביקס - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    02/12/2015

    לא חובה וברוב המיקרים גם לא מומלץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרדילוק בערב
    לימור
    01/12/2015

    ד"ר שלום עשיתי הולטר לפני חודש
    147/100
    129/76
    166/90
    153/89
    158/95
    132/81
    136/89
    122/89
    125/79
    14 בלילה הם:
    124/81
    133/76
    133/79
    135/84
    154/89
    142/85
    145/83
    בערות שוב בבוקר:
    142/93
    142/85
    145/89
    139/89
    הרופא נתן לי לעשות בדיקת מעבדת שינה במעבדת שינה יצא ש 71% בלילה אני נוחרת ויש 25 פעמים דום נשימה חלקי שזה בטווח הנורמה ההמלצה לרדת במשקל.
    כשעשיתי את ההולטר הייתי עם 2.5 קרדילוק בבוקר ותוסף תזונה להורדת לחץ דם 1.
    לאחר ההולטר לקחתי כדור תוסף תזונה נוסף והמדידות ביום בבית תקינות.
    חזרתי לרופא מכיוון שהדופק שלי מאוד נמוך 52 ואני מרגישה לא טוב הוא אמר לי שהוא לא רוצה להוסיף לי כדורים ושארד במשקל ואת הקרדילוק העביר לערב בכדי שירידת הדופק לא תשפיע עליי ביום.
    האם זה בסדר לקחת קרדילוק בערב? האם צריך צום של כמה שעות לכך?
    ובנוסף האם לא היית משנה את הטיפול?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרדילוק בערב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרדילוק בערב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    01/12/2015

    אפשר קרדילוק בערב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3
    מתן
    30/11/2015

    ד"ר שלום,

    ידוע מזה עשרות שנים שתרופת האספירין גורמת להפחתת היווצרות קרישי דם בדפנות כלי הדם (הפחתת היווצרות טסיות דם בכלי הדם והמכונה בפי הציבור הרחב "כמדלל דם").

    שאלתי אליך האם תוסף תזונה אומגה 3 במינון גבוה של 2.5 גרם הכוללים ערכים של EPA ו-DHL יכול להיות לשווה ערך בטיפול ו/או במניעה לאותה המטרה כמו שתרופת האספירין פועלת? (אני יודע שמינון מוגבר של אומגה 3 עלול לגרות ל"דילול דם" ואף נאסר על לקיחה ביחד של התרופה והתוסף)

    רקע רפואי אדם כבן 40 עם השמנה לא מעשן, ללא רקע של בעיות לב או יתר ל"ד.

    אודה לתשובך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אומגה 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    30/11/2015

    התשובה היא לא.
    ובכלל אין כל המלצה לטיפול באומגה 3 אלא רק בטריגליצרידים מאוד גבוהים שהטיפול בפיברטים אינו מספיק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאת CT
    דני
    29/11/2015

    שלום לך רציתי שתתן לי הסבר לגבי מה זה התשובה של ה CT ריאות
    התשובה היא:
    אני בת 75
    במבוא בית החזה לציין הגדלה ואי אחידות בלוטת התריס בעיקר באונה השמאלית קוטב תחתון של האונה יורד לתוך מיצר עליון וגורם לדחיקה אחורית וימנית של קנה הנשימה ללא הצרות משמעותית של הלומן פרט לכך מרכיבי המיצר שמורים
    לציין קבוצת הצללות מעוגלות ואובליות בסגמנט בזאלי קידמי של RLL הממצאים מתמזגים עם כלי הדם אין לשלול מלפורמציה וסקולרית פרט לכך גרנולומה מסויידת בRLL
    רציתי הסבר לגבי התשובה שרשמתי מה זה יכול להיות כרופא שמכיר את המחלות הקשות אבקש תשובה בהקדם תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאת CT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאת CT - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    30/11/2015

    הבעיה בבלוטת התריס. לגבי ראות כתוב שזה כנראה בעיה מולדת אבל תתיעצי עם רופא ראות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים חזקים אחרי תיקון - דחוף
    אדי
    28/11/2015

    עברתי לפני 17 יום תיקון מהצד
    של מסתם מיטראלי שמאלי . היה חשד לאמפיזמה קלה אך כזו שתיספג ואכן הקושי המסוים( כמעין חירחור קל) בזמן השינה נעלם בימים האחרונים . לפני כיומיים עברתי הסרת תפרים ולאחר מכן עשיתי צילום חזה ביענוח: הצללה סמיכה עדינה בשדה אמצעי מימין יתכן שמתאים לתסנין בשלב מוקדם משמאל אוורור תקין . באותו יום הייתי 12 שעות בחוץ . המנתח אמר לעשות בעוד 4 ימים צילום חוזר וכל עוד זה לא עם חום - לא להבהל מזה. למחרת ( דהיינו אתמול) עשיתי טעות כשעשיתי קניות עבור אימי וסחבתי שקיות כבדות ללא רכב. ומאתמול יש לי כאבים חזקים באיזור הניתוח בעיקר בזמן ההליכה שלא הופיעו קודם לכן - כמו מה זה נשמע ? כאבים אחרי הורדת תפרים ( לא הופיעו הכאבים מיידית אחרי ההסרה) או בגלל המשא הכבד יחסית ? מה עלי לעשות - להמתין לצילום חוזר או לגשת למיון? אודה על תשובה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמלול אחרי תיקון מסתם

    אדי
    30/11/2015

    שאלה נוספת : עברתי תיקון מסתם מיטראלי שמאלי לפני כשבועיים וחצי - בימים האחרונים תופעת נמלול באצבעות רגל ימין פעמיים-שלוש ביום - האם זה מחייב התיחסות ? אודה על התיחסות מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטטינים
    שוש
    26/11/2015

    שלום רב
    אימי בת 78. נוטלת תרופות הבאות- קרדילוק 2.5 מג , קנדור 8, פלוויקס, קומפלקס בי, חומצה פולית, רמוטיב, פרוביוטיק, אופטי סייפ, ויטמין e, מקרודנטין, ופרווסטטין( קרוב ל 15 שנים) . לשינה - לוריוון.
    סובלת מאיושה בלב, יתר לחץ דם, בקע, עיורוון חלקי. אירוע מוחי קל ( שפגע בראייה)בשנה שעברה. דלקות שתן חוזרות. ספסיס בעברה.
    בשנה אחרונה ירידה בזכרון, תופעות של בלבול לסירוגין, ולעיתים הזיות.
    בהתייעצות עם רופא משפחה הוחלט להפסיק את הטיפול בסטטינים, בגלל תרומתו לכאבי שרירים קשים, ירידה בזכרון, וירידה באנרגיה. רמות כולסטרול מאוזנות / אפילו נמוכות ( לדברי הרןפא)
    האם הפסקת הסטטינים עלולה לגרום נזק כל שהוא?
    ןהאם אתה רואה תועלת בנטילתם במצב נוכחי?
    תודה וסליחה על המגילה
    שוש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטטינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטטינים - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    27/11/2015

    הפגיעה בזכרון, חוסר האנרגיה, וכנראה גם כאבי השרירים אינם קשורים לפרבסטטין אלא ל cva שעברה
    הכולסטרול התקין אולי בגלל הטיפול בפרבסטטין?
    אני לא רואה סיבה להפסיק את הסטטין אבל זאת החלטה של רופא המשפחה שמכיר את אימך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב
    Daniel
    26/11/2015

    שלום

    בן 41
    מצ"ב תוצאות בדיקת אקו לב (תמונה של התוצאות + ציטוט מהסיכום)

    רציתי בבקשה הסבר על הממצאים ומשמעותם.
    בטבלה המצורפת יש חריגה ב 2 פרמטרים
    Septum thickness
    Posterior Wall
    האם יש משהו שדורש מעקב ו/או טיפול?

    האם אי ספיקה מינימלית של המסתמים מצביע על בעיה או שזה ממצא מצוי אצל גבר בגילי?


    מסתמים:
    מסתם מיטרלי: אי ספיקה מינימלית
    מסתם אאורטלי: תקין
    מסתם טריקוספידלי: אי ספיקה מינימלית
    מסתם פולמונרי: אי ספיקה מינימלית
    סיכום:
    NORMAL LEFT VENTRICULAR SIZE AND SYSTOLIC FUNCTION
    NORMAL RIGHT VENTRICULAR SIZE AND SYSTOLIC FUNCTION
    MILD LEFT VENTRICULAR HYPERTROPHY
    HYPERCONTRACTILE LV-LEFT VENTRICLE INTRACAVITY PG=5mmHg

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקו לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    26/11/2015

    כפי שרשום, עיבוי קל של שריר הלב ומפל קל מאוד תוך חדרי. אין מספרים. היתר תקין.
    תפנה לקרדיולוג עם תוצאת הבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך אקו לב

    Daniel
    26/11/2015

    שלום

    קודם כל תודה

    (Septum thickness - 13 (8-11

    (Posterior Wall - 13 (8-11

    מה משמעות הממצאים בתרגום חופשי?
    הדבר הראשון זה עיבוי המחיצה הבין חדרית?
    מה השני?

    ומה זה:
    HYPERCONTRACTILE LV-LEFT VENTRICLE INTRACAVITY PG=5mmHg


    לא נראה לי שאני סובל מיתר לחץ דם, אף שבמדידות אצל אחות בקופת חולים אני מקבל ערכים גבוהים (שיורדים לאט לאט במדידות חוזרות), אך אצל הרופא במכשיר ידני כמעט תמיד תקין.
    במדידות במכשיר אלקטרוני ביתי, רוב המדידות תקינות יחסית.

    יש בדיקות ספציפיות שיכולות לכוון באם מדובר במחלה של שריר הלב?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח תוצאות אקו לב
    רוני
    23/11/2015

    שלום בת 33 בריאה בדרך כלל ללא שום מחלות , למעט לוקמיה בילדות וכתוצאה מזה עושה אקו לב פעם בשנה
    אשמח לדעת אם התוצאות תקינות או שיש בעיה ?

    left ventriele
    מימד דיאסטולי :34
    מימד סיסטולי: 21
    IVS דיאסטולי : 8
    LVPW דיאסטולי: 8
    LVFS סיסטולי :38
    שורש האאורטה: 18
    אאורטה העולה:26


    RIGHT ATRIUM
    עליון תחתון 39

    LEFT ATRIUM
    קדמי אחורי :29
    עליון תחתון :40

    LEFT VENTRICLE
    תפקוד סיסטולי: תקין
    גודל: תקין
    דפנותיו: אינם מעובים

    RIGHT VENTRICLE
    מבנה ותפקוד: תקין

    MITRAL VALVE
    מבנה ותפקוד : תקין

    AORTIC VALVE
    מבנה ותפקוד : תקין

    TRICUSPID VALCE
    אי ספיקה : קלה

    PULMONIC VALVE
    מבנה ותפקוד :תקין

    ATRIUMS
    הערות: עליות הלב אינן מורחבות

    לסיכום
    NOTMAL LEFT VEMTRICLE SYSTOLIC FUNCTION . ESTIMATED EJECTION FRACTION 60%.
    NORMAL RIGHT VENTRICLE SIZE AND FUNCTION
    MILD TRICUSPID REGURGITATION.
    NORMAL PULMONIC PRESSURE

    בתודה מראש
    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח תוצאות אקו לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח תוצאות אקו לב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    24/11/2015

    תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות, אפיק הפעולה המומלץ?
    שואל
    22/11/2015

    לאור תחושה של הפרעה במהלך הליכה קושי בנשימה צורך במנוחה, גם למשל במהלך אכילה יש הפרעה דומה, בוצעה הפניה לבדיקות (מטופלת מעל גיל 60). בחודש האחרון בוצעה בדיקת אקו ובה עלו הממצאים
    אי ספיקה קלה

    הפרעה רלקסציה .

    כמו כן בדיקת EKG שיצאה תקינה, לחץ הדם בסדר אף הוא. הסימפטומים והתלונות על ההפרעות ממשיכות וטורדות את הדעת.



    1)מה כדאי לבקש לבדיקת מאמץ ומיפוי (בשים לב לעובדה חשובה שהתורים בקופה הם רחוקים), או לפנות לצינתור (אבחנתי וכו')? יצויין, שלדברי הרופא, גם אם תיעשה למשל בדיקת מיפוי ומאמץ, ייתכן שהדבר לא בהכרח ייתן מענה לתלונות כלומר עדיין הסימפטומים לעיל ימשיכו להופיע

    מה כדאי לעשות?

    2) יש בדיקות אחרות מחוץ לד' אמות אלה שהוזכרו שהן עשויות להיות רלוונטיות ולו על דרך האלימינציה?

    3) אילו גורמים נוספים יכולים לשחק תפקיד (גם אם קונבנציונלית לא נהוג לתת עליהם את הדעת בבדיקות)

    4)במידה שלמיטב סברתך היית סבור ד"ר שמומלץ על צנתור כמה זמן לפני כן יש לקחת אספירין.

    תודה רבה אשמח למענה המלומד :) וישר כוח על פועלך בפורום ועל התשובות המסייעות ומקנות שקט נפשי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות, אפיק הפעולה המומלץ? - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    24/11/2015

    תעשה מה שקרדיולוג ממליץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בחזה
    אלונה
    22/11/2015

    שלום רב
    אחי בן 47 הגיע למיון בעקבות כאב בחזה
    נשאר 10 ימים וביצע צנתור שנמצא תקין
    לפי הבנתי (שכן למחלקת הפנימית לא הגיע כלל קרדיולוג לשאול/לבדוק אותו)
    הצנתור בוצע בשל הכאב וממצא באקו לב
    ביצע ב2014 אקו לב תקין
    כאשר לפני חצי שנה באקו - חדר שמאל בגוגל תקין ודפנותיו אינן מעובות.לחץ המילוי תקין.קייימת היפוקניזיה של הדפנות,יותר בולטת של המיחצה,דפנות אחורית תחתונה ולטרלית אחרוית תחתונה.מקטע פליטה מוערך ב 40%
    מבנה ותפקוד מסתמים מיטרלי ואאורטלי תקין.
    התכווצות חדר ימני שמורה.
    בהשוואה לבד קודמת ישנה פגיעה בהתכווצות דפנות חדר שמאל .

    מהירות זרימה בדופלר - abnormal
    left verticular wall motion - normal
    תפקוד סיסטולי כולל של החדר השמאלי - ירוד במידה בינונית

    איכות הדמייה - בינונית.

    רופא המשפחה אמר אי ספיקת לב
    בביהח אמרו אולי דלקת שריר הלב
    2 האבחנות נשמעות מלחיצות .....
    לפני הכאבים המליצו לו על מיפוי לב שמן הסתם טרם בוצע ואני חודשבת האם רלוונטי היום לאחר שביצע צנתור
    אשמח להכוונתך - במה יכול להיות קשור הסיפור הזה ומה עליו לעשות
    האם תיתכן טעות בפענוח - רשום איכות הדמייה בינונית

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בחזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בחזה - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    24/11/2015

    שיעשה MRI של הלב. אז תהיה אבחנה אם אוטם או דלקת בעבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום