מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כדורי אוזמפיק מתי יגיעו לישראל והיכן הם משווקים בעולם?נעמי כספי22/06/2021
שלום דר איש שלום
היום בדיוק לפני שנה שאלתי אותך על כדור האוזמפיק ושאלתי מתי לדעתך הוא יגיע לישראל כתבת במהלך 2021
את יודעת מתי יגיע? התחלתי בהזרקות גם אני וגם בעלי ואנחנו כמובן מעדיפים P/O תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנעמי כספי
ד''ר מאיה איש שלום22/06/2021יגיעו לארץ במהלך חודש יולי אבל יהיו אפשרים לרכישה באופן פרטי בלבד בעלות של 450 שח לחודש.
חסרונם שהם מורידים פחות במשקל מהזריקה החד שבועית ויש לטול אותם בצום חצי שעה לפני האוכל/קפה עם חצי כוס מים כל יום. בהחלט מדובר בכדור במקום זריקה שזה יתרון
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נישואין בין שני חולי סוכרתיעל22/06/2021
שלום ד"ר
אני מבררת בשביל מישהי שיש לה סכרת נעורים מגיל 18 והיא רוצה להינשא לבחור עם סכרת. האם יש בזה סכנה לילדים? וכדומה...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה ליעל
ד''ר מאיה איש שלום22/06/2021סוכרת מסוג 1 (נעורים) פחות תורשתית מסוכרת מסוג 2. הסכוי לילד לאם חולה בסוכרת ללקות בסוכרת הוא רק 4% אם אב לוקה בסוכרת הסכון כ7%.
סוכרת מסוג 2 יותר תורשתית הסכוי לפתח סוכרת הוא 30-50% אם אחד ההורים לוקה במחלה, 50-70% אם שניהם לוקים בה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנישואין סוכרת1 עם סוכרת1
אברהם23/06/2021לא מומלצים בעליל!
אחוזי ההסתברות לילדים סוכרתיים עולים בצורה דרסטית!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לאברהם
ד''ר מאיה איש שלום25/06/2021עדין הסכונים נמוכים יחסים כשלשני ההורים סוכרת מסוג 1, בממוצע סביב 10% ולכל היותר 25% (אלא אם יש תסמונת אוטואמונית פולגנדולרית ואז הסכון מגיע ל50% אך היא לא שכיחה).
לעומת זאת בסוכרת מסוג 2, מגיעים ל50-70% סכון אם ל-2 ההורים יש סוכרת מסוג 2.
היום הטכנולוגיה מאוד מתקדמת בטפול בסוכרת מסוג 1 ויש מערכות של מעגל סגור מעין לבלב מלאכותי (מד סוכר רציף שמתקשר עם משאבה) ובעתיד הלא רחוק אני מקוה שתהיה השתלה של תאי בטא כך שהיום הנהול של סוכרת מסוג 1 שונה מאוד מבעבר והמחלה פחות פוגעת באכות החיים ויותר קל לאזנה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעניתי על השאלה שהיתה לגבי סוכרת סוג 1..
אברהם25/06/2021ברור שהתיחסות הציבור לתורשה בסוכרת 2 היא בעייתית ומדחיקה, כנראה גם מתוך הנחה שהיא ניתנת למניעה / טיפול באימוץ אורח חיים נכון, אבל זה לא הדיון... לצערנו, עדיין יש סיכון באחוזים ניכרים גם בנישואי סוכרת 1 עם 1, ולא הייתי בונה על האמצעים הטכנולוגיים הקיימים לטיפול בסוכרת אם אפשר להימנע מהסיכון המיותר להתפרצות סוכרת סוג 1 שאינה בידי אדם, והיא בלתי הפיכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לאברהם
ד''ר מאיה איש שלום26/06/2021עדין הסכוי הוא סביב 10% ולכל היותר 25% ובכלל יש מחלות קשות יותר שאין לנו דרך לשלוט על התורשה שלהם או לעיתים כשמתחתנים אפילו לא מודעים לקיומן. לכן אני לא בטוחה שזאת סיבה לותר על זוגיות בנוסף אני כן חושבת שהשפור הטכנולוגי שמאפשר שליטה במחלה הופך אותה ליותר קלה ופחות פוגעת באכות חיים
ציינתי סוכרת מסוג 2 כי לרב בנושא הזה אנשים פחות חושבים על התורשה (גם פעמים רבות לא יכולים לדעת כי היא יכולה להופיע בגיל מאוחר יותר) ושם האלמנט התורשתי משמעותי יותר לעומת טייפ1.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקסנדה ופרוברה האם מותר לשלב?מעיין21/06/2021
אני משתמשת בסקנדה, האם מותר לקחת יחד עם זה פרובה עקב שחלות פוליציסטיות ואי קבלת מחזור באופן טבעי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה למעיין
ד''ר מאיה איש שלום22/06/2021בהחלט אין בעיה לשלב ורצוי שיהיה מחזור לפחות אחת לחודשיים
בעקרון ירידה במשקל יכולה לשפר שחלות פולצסטיות ולסייע בסדירות המחזור
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב ונטילת תרופות בגיל 60גילה21/06/2021
שלום בת 60 אני לוקחת בבוקר כדור לתת פעילות של בלוטת מגן מחכה חצי שעה ואז לוקחת 2כדורים ללחץ דם ובערב בשש לוקחת כדור לכולסטרול וכדור ללחץ דם רציתי לשאול עם אפשרי לקחת בשעה ארב חמש אחר הצהרים את התרופות של הערב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לגילה
ד''ר מאיה איש שלום22/06/2021אפשר להקדים את התרופה לכולסטרול לשעה חמש בערב
לגבי הכדורים ללחץ דם הקדמה בשעה אפשרית אלא אם לחץ הדם נמוך במיוחד בשעה הזאת
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לחץ מעלה סוכר ובכמהאנה21/06/2021
אם אדם לחוץ מאוד במהלך בדיקת דם זה יכול להעלות את הסוכר משמעותית? האם ייתכן שסוכר שבדכ בתנאי רוגע יהיה 90 בצום יהפוך ל100 ומשהו עקב הלחץ? אני יודעת מהוטרינר שלי שכשחתול לחוץ הסוכר שלו קופץ אפילו פי שניים מהרגיל האם זה דומה אצל אדם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאנה
ד''ר מאיה איש שלום22/06/2021בהחלט לחץ יכול להעלות רמות סוכר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדדים של סכרת תקיניםשרון20/06/2021
שלום,כבר שבועיים על אוזמפיק וגלוקומין,במשך היום הסוכר מאוזן ולכן לא לוקחת את הגלוקומין ,בערב סוכר בסביבות 125 ולוקחת כדור אחד וקמה עם סוכר 97 לרוב ,האם יש צורך במדדים הנל לקחת בערב את הגלוקומין או לוותר ולהשאר רק עם האוזמפיק? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לשרון
ד''ר מאיה איש שלום22/06/2021בעקרון סוכר שמתחת ל100 בצום עדיף אז נשמע שכדאי להשאר עם הגלוקומין אלא אם הוא גורם לכאבי בטן או שלשולים
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרום סוכרת מחייב סוג 2?אלונה20/06/2021
לאימי בת 53 התגלו בספטמבר האחרון ערכי סוכר גבוהים בצום קצת מוגברים אבל תמיד פחות מ110 בכייון 105. היא אישה צנומה עם טריגליצרידים בדם 30 שלא נוגעת בסוכר לבן ולחם לבן ודומיו כבר שנים מטעמי טבעונות. רופא המשפחה אבחן אותה עם טרום סוכרת. האם זה מחייב טרום סוכרת 2 וכיצד ניתן לאזן בלי תרופות את הערכים ? האם ייתכן שגם אישה רזה שככ מקפידה על התזןנה תפתח סוכרת שבדכ פוגעת בבעלי משקל עודף שחיים אורח חיים לא בריא? יש לציין כי סבה של אימי וכל אחיותיו היו חולי סןכרת סוג 2 . תודה רבה על ההתייחסות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאלונה
ד''ר מאיה איש שלום22/06/2021בהחלט כשיש רקע גנטי לסוכרת מסוג 2. הסכון אם יש הורה שלוקה בסוכרת מסוג 2 הוא 30-50%.
יש סוגי סוכרת שאינם תלויים במשקל כמו סוכרת מונוגנטית או סוכרת אוטואמונית. האם נבדקה רמת המוגלובין מסוכר שמשקפת את ממוצע ערכי הסוכר ב-3 חודשים האחרונים?
בכל מקרה הערכים שתארת מוגברים במידה קלה.
והפחתת צריכה של פחמימות ופעילות גופנית סדירה מסייעים בהפחתת רמות הסוכר
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת הורמונים מה הגורמיםLea19/06/2021
שלו ם דר'
בת 21
בבדיקת דם לאחר 3 שעות ערנות פרולקטין -1200
מחכה ל mri
ו 17 הידרוקסי פרוגרסטרון בזמן 0: 7.3 ובזמו 60 13.7 לאחר תבחין סינטקס.(ערכים ב nmol/l) ראיתי שהגבול הוא עד 2.4 ועשיתי את זה ביום חמישי של המחזור
רציתי לדעת כמה דברים, האם זה תקין? ואם לא מה הטיפול? האם זה יכול לגרום למחזור לא סדיר ? ומה הגורמים לעלייה בערכי ההורמון
תודה רבה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לLEA
ד''ר מאיה איש שלום26/06/2021הפרולקטין בהחלט מוגבר במידה קלה (אם נמדד ביחידות בינלאומיות ולא בנג/מל). הוא יכול להסביר מחזור לא סדיר
צריך לראות אם אין סיבות תרופתיות לעלית הפרולקטין ולעיתים גם יש הפרעה מעבדתית במידה פרולקטין (מאקרופרולקטין) ואז העליה לא אמיתית צריך להתרשם קלינית
לגבי הסנקטן הוא תקין הנורמה של 2.4 נמול/ליטר זה בבסיס, אם לא עולה מעל 30 נמול/ליטר. זה תקין.
17 OH פרוגסטרון יכול להיות מוגבר בעקבות שחלות פולצסטיות אך צריך לראות אם יש סיבות אחרות, זו השכיחה ביותר אם NON CLASSICAL CONGENITAL ADRENAL HYPERPLASIA נשלל כפי שאצלך
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מחייב בדיקת שתן ?ליסה19/06/2021
שלום
אני מזה חמש שנים בכל בדיקת דם יוצא לי ערכיים גבוליים של הגלוקוז ובכל בדיקת דם הרופא מוסיף לי גם בדיקת שתן בכל שנה אני עושה בדיקת דם בנוסף אני חייבת לעשות גם בדיקת שתן? או רק למקרה שאני מגיעה למצב סכרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לליסה
ד''ר מאיה איש שלום19/06/2021אני מניחה שהרופא בודק מיקרואלבומין בשתן?
אם כן את צודקת שהשכיחות גבוהה יותר לראות מיקרואלבומין בשתן כשיש סוכרת. אך לעיתים רואים כבר בטרום סוכרת הופעה של חלבון בשתן
הפחתת צריכה של פחמימות ופעילות גופנית סדירה (כגון הליכה 150 דקות בשבוע ושעה בשבוע פעילות של תנגודת) יעילים מאוד במניעת התפתחות במעל 50% מהמקרים (כשמדובר על סוכרת מסוג 2).
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב לאחר זריקת אינסוליןנתי18/06/2021
שלום רב. לאמא שלי יש סוכרת, היא הזריקה אתמול בערב אינסולין בבטן (כבכול יום להבנתי) ומאז ועד עכשיו יש לה כאבים במקום שלא פסקו. האם זה הגיוני? איך צריך להתייחס לזה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לנתי
ד''ר מאיה איש שלום19/06/2021אולי פגעה בכלי דם ונגרם שטף דם שטחי שמביא לכאב. חשוב לא להזריק קרוב לטבור מכוון שעוברים שם כלי דם. לפחות 2 אצבעות הצידה מהטבור ניתן להזריק
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזמפיק רק למטרות הרזיהרבקה18/06/2021
שלום רב. אני בת 74 גובה 157 משקל נוכחי 82 לאחר ירידה של 16קג משתמשת באוזמפיק 4חודשים. טופלתי במשך 3 חודשים במרפאה להשמנה ע״י אוזמפיק ולאחר מכן קיבלתי המלצה להמשך במכתב לרופא המשפחה. במרפאה (כללית)נאמר לי שאסור להם לתת לי את המרשם לאוזמפיק אם אני לא סובלת מסוכרת. שאלתי היא האם זה מסוכן להמשיך או לחילופין אם אני מפסיקה האם אני עלולה לעלות מחדש במשקל. אשמח לתשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לרבקה
ד''ר מאיה איש שלום19/06/2021התרופה מאושרת בארהב לירידה במשקל , הFDA לא מאשר תרופות מבלי לעשות הערכה מקיפה של תועלת אל מול סכונים .
התרופה לא רשומה בארץ בהתויה של ירידה במשקל ולכן רופא המשפחה שלך לא יכול לרשום לך אותה במסגרת הקופה, ואת יכולה לרכוש אותה באופן פרטי עם טופס 29ג.
את צודקת שאם תפסיקי את התרופה רב הסכויים שתהיה עליה הדרגתית במשקל. אם אין התוית נגד למתן (כגון סרטן מדולרי בבלוטת התריס או דלקות חוזרות בלבלב) אז אני לא רואה סיבה להפסיק
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה מותר לקחת ויטמין d ביחד אם מוצרי חלב?אילן17/06/2021
חסר לי רק ויטמין d סידן תקין
אבל קראתי בכתבה בווינט שזה אסור
אבל בכול מיקרה אוכל יוגרט אחד ביום
וקיבלתי טיפות d מינון 3000 מתי עלי לקחת אותם ?
לאחר אכילת היוגרט או שעתיים שלוש אחרי?
תודה פשוט כול כתבה אומרת משהו אחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאילן
ד''ר מאיה איש שלום17/06/2021אין צורך להפריד בין ויטמין D למוצרי חלב תקח כשנח לך. עדיף עם אוכל כי זה ויטמין מסיס בשומן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלדול עצם בריחת סידן בת 65יעל17/06/2021
שלום רב,אימי בת 65 משקל 50 גובה 165 בריאה, עקב הרמת תינוק יצאה לה עצם בבוהן ברגל כלומר העצם טיפה בולטת. עשתה צילומים ונאמר לה שיש לה אוסטאופורוזיס. לא נתנו לה תרופות כלשהן, למי היא צריכה לפנות על מנת לקבל תרופה, והאם זה יהיה כרוך בצילמים נוספים? ( היא לא מעוניינת לעבור שוב צילום תחת המכונה ) היא לוקחת ויטמין די ותוסף סידן........
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה ליעל
ד''ר מאיה איש שלום17/06/2021האם את בטוחה שנאמר לה אוסטאופורוזיס ולא אוסטאורתריטיס (שזה תהליך של נווני בסחוסים ובפרקים ויכול להתבטא בנפיחות בפרקים וכאב).
בעקרון אבחון של אוסטאופורוזיס הוא על סמך שברים טיפוסיים או בדיקת צפיפות עצם .
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר במצבי האם נדרשעדי16/06/2021
באופן קבוע הסוכר בצום אצלי קצת מוגבר מעט 104-106, וA1C תקין 5.3-5.6. אני רזה ללא היסטוריה של סוכרת ומקפידה על אורח חיים בריא. לאור הבדיקות בצום אני חיה כל הזמן בחשש מסוכרת. האם במצבי בדיקת העמסת סוכר 75 יכול לתת מענה לשאלה האם אכן יש בעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לעדי
ד''ר מאיה איש שלום17/06/2021בהחלט יכול לעזור. אם את רזה היתי שוקלת גם בדיקת נוגדנים לאיי הלבלב ANTI GAD ANTI ISLET ANTI INSULIN בכדי לשלול אפשרות של הפרעה אוטואמונית
עוד אפשרות להתחבר חד פעמית למד סוכר רציף ולראות את רמות הסוכר לאורך היממה.
אם את סובלת משחלות פולצסטיות אז שכיח שגם ברזות יש יותר תנגודת לאנסולין
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
עדי18/06/2021אני רוצה לציין שהמצב של סוכר מוגבר קצת בצום נמשך כבר שנתיים( לפני זה לא בדקתי) התחיל מ114 ואז ירד למאה וקצת. האם סוכרת על רקט אוטאימוני מתחילה אף היא בטרום סוכרת ? a1c אף פעם לא עלה יל 5.6 כבר שנתיים.האם זה מתאים לסוכרת lada?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לעדי
ד''ר מאיה איש שלום19/06/2021LADA בהחלט יכולה להתחיל כך , אך השיפור ברמות הסוכר פחות מתאים אלא אם בצעת שנוי משמעותי בהרגלי חיים (תזונה ופעילות גופנית)
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת המשך
עדי20/06/2021סליחה על השאלות הרבות פשןט נכנסתי לחרדה שאני סובלת מladaובקרוב אהיה תלויית אינסולין. יש עוד סימנים לlada חוץ מנוגדנים? אם ארכוש מד סוכר וערכי הצום יהיו תקינים כי כשאני באה לקופח אני נמצאת תמיד בלחץ רציני והבנתי שזה עלול להשפיע על הסוכרהאם זה יצביע שזה לא lada? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעדי
ד``ר מאיה איש שלום22/06/2021בהחלט הסוכר מושפע מסטרס
אם הסוכר בבית תקין בצום ושעה אחרי אוכל וגם המוגלובין מסוכרר תקין אז פחות סביר שיש סוכרת.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת islet cell abשירלי16/06/2021
שלום אשמח להבין מה משמעות תוצאות הבדיקה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לשירלי
ד''ר מאיה איש שלום16/06/2021קטן מ4 אם זו התוצאה שהתכוונת היא העדר נוגדנים
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

