מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שתיית מתוק ואכילת סוכר- ערכים בצוםיוסי09/06/2021
אז זהו שזה קצת מצחיק כי אני שותה ואוכל דווקא הרבה מתוק
מה שכן תמיד הסוכר בצום אצלי היה בנורמה אם חריגה קלה.פה זה ממש מתחת.לגבי תסמינים.רק מלחשוב על מה שאני קורא היפו אני נכנס לחרדה.אבלכן יש לי מדי פעם זעה בלילה .ורעד בהמשך היום.מה זה היפו בכלל זה סכרת?גם אם a1c שלי תקין?
אגב ויטמין D יצא לי המון מתחת לנורמה 17 !!!!
יש קשר בין זה לסוכר??
תודה רבה דר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה ליוסי
ד''ר מאיה איש שלום09/06/2021אם יש לך היפו לא סביר שזה קשור לסוכרת, יתכן שיש הפרשת יתר של אנסולין באופן נדיר ע"י גדול לרב שפיר בלבלב. אם בכלל יש בעיה כשזו אני לא בטוחה. אפשר לשקול חבור למד סוכר רציף או לבקש מד סוכר מהקופה ולבדוק רמת סוכר באצבע כשאתה חש את התסמינים. אם הסוכר מתחת ל55 אז זה מחייב המשך ברור
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזמפיק להרזיה וטיפול בהשמנת יתררויטל08/06/2021
דר שלום
קיבלתי טיפול אוזמפיק לטיפול בהשמנה קלה ושומנים בדם לאחר עליה מהירה במשקל בעקבות גמילה מאופיואטים שנלקחו לכאב כרוני במשך 8 שנים. אני מפחדת מתופעות הלוואי. קראתי את השיטה שכתבת פה בפורום להעלות מינון בקליקים. 5 קליקים כל שבוע. גם בחודש של העלת מינון של 0.5 וגם בחודש של 1 מג להמשיך בעליה של תוספת 5 קליקים כל שבוע ?
אם ארווח את העליה ב5 קליקים לפעם בשבועיים יש סיכוי להתרגלות יותר טובה או ששבוע בין עליה לעליה זה מספיק לדעתך?
יש המלצות נוספות ידועות לעניין תזונה ( ממה להימנע) כדי להפחית תופעות לוואי?
אני מפחדת מבחילות והקאות ( מעולם לא הקאתי )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לרויטל
ד''ר מאיה איש שלום08/06/2021כן אפשר להמשיך בקליקים עד 1 מג' שזה 74 קליקים. בעקרון ב-3 המנונים הרכוז זהה.. אם יש תופעות לואי אני ממליצה שלא להעלות ואף להוריד מנון
בטטרציה איטית בקליקים לרב יש סבילות טובה ומקסימים אם יש תופעות לואי נעצרים והן חולפות עם הזמן
לילה טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכר בשתן - שאלות בן 50רוני08/06/2021
שלום רב
בן 50 סוכרת סוג 2 , מטופל פעמיים ביום בגלןטומין 850 מ"ג.
בעקבות הרגשה לא נעימה = כמו צריבה קלה בפין או הרגשה שכל רגע יוצא לי פיפי, עשיתי בדיקת שתן + תרבית
הכל תקין חוץ מנוכחות סוכר בשתן פעם ראשונה EVER: ערך של mg/dl 200
עד כמה זה נורא ? מה מומלץ לעשות ? וכן האם זה יכול להסביר את ההרגשה הלא נעימה שאני חש ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לרוני
ד''ר מאיה איש שלום08/06/2021מה היה הסוכר בדם במקביל? כי אם היה מעל 200 זה מסביר את קיום הסוכר בשתן
בעקרון הסוכר לא אמור להביא לצריכה אבל כן כשהסוכר גבוה בדם ומופיע בשתן יש תכיפות רבה יותר והשתנה מרובה וכן צמא
תרופות כמו פורסיגה וגרדיאנס מביאות להופעת סוכר בשתן וזו תופעה תקינה של הטפול
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי סוכר בצום וa1cיוסי08/06/2021
שלום
קצת מודאג.a1c יצא 5 שנראה תקין
אבל סוכר בצום יצא 65
מה זה אומר??
לחוץ מאוד
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה ליוסי
ד''ר מאיה איש שלום08/06/2021אם הדגימה עמדה הרבה זמן במרפאה טרם עיבודה במעבדה תאי הדם יכולים לצרוך את הסוכר. ואז יהיה "היפו" לא אמיתי
השאלה אם יש תסמינים מחשידים לנפילות סוכר כגון הזעה רעב טרום עלפון רעד. ואם כן אז כדאי לשקול ברור נוסף.
אפשר לשקול גם חבור חד פעמי למד סוכר רציף לראות את ערכי הסוכר,
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TSI ומחלת גרייבס- משמעות תוצאות בדיקותדניאל08/06/2021
שלום,
אובחנתי לאחרונה כחולה במחלת גרייבס (עודף פעילות בלוטת התריס- TSH נמוך, T3,T4 גבוהים) ונשלחתי גם לבצע בדיקת TSI בקופה- כללית.
תוצאות הבדיקה היו:
ANTI TSH Rc ANTIBODY - borderline 2.5
מה המשמעות של התוצאה ? רופאת האנדוקרניולוגית שלי אמרה שהיא לא מכירה את היחידות האלו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדניאל
ד''ר מאיה איש שלום08/06/2021כן בבדיקה הזאת בודקים ככל הידוע לי גם נוגדנים מעכבים וגם נוגדנים משעפלים בכל מקרה יש כמות גבולית של נוגדנים שאכן יכול לרמז שאולי יש גרייבס. אפשר להשלים את האבחון עם סונר צואר, ואם יש ממש הכרח מיפוי בלוטת התריס
בנוסף אפשר לקחת בדיקה יותר ספציפית שמבוצעת במכון האנדוקריני באיכילוב או תל השומר של THYROID STIMLATING AB. היא פרטית עולה כ400-500 שח. ומסובסדת רק במאוחדת ומכבי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרייבס
דניאל09/06/2021תודה ד"ר על התגובה.
אכן עשיתי אולראסאונד צוואר (-בלוטה בגודל 1.7 ס"מ),
וגם מיפוי בלוטת התריס (-בלוטת מגן מוגדלת דפיוזית בשתי האונות, קליטת חומר הומוגנית אך מוגברת דיפיוזית בשתי האונות).
קיבלתי את ההפניה לTSI משום שמרקם הבלוטה פחות אופייני
לגרייבס (יותר מתאים להשימוטו).
האם התוצאה של ה TSI לעיל תומכת באבחנה לגרייבס ? או להיפך?
מהן היחידות של 2.5 ומה התחום עליו מסתכלים? 0-2.5 ?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לדניאל
ד''ר מאיה איש שלום09/06/2021אני לא בקיאה בנורמות של הבדיקה הזאת, אבל אם יצא גבולי אז זה סוגסטיבי לגרייבס. גם המפוי תומך
בכל מקרה אפשר גם לראות את התגובה לטפול
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלה ששאלתי כאן על פרולקטיןdevora08/06/2021
אני יזכיר, אני בת 20 ופרלקטין גבהה שבברור
האם יובש בעיניים קשור ? כי הבנתי שמצבים הורמונליים קשורים
אם כן איך אפשר להקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדבורה
ד''ר מאיה איש שלום08/06/2021יתכן שיש קשר בפרט אם יש הפרעה בתפקוד שחלתי. הקשר לא ברור אך יש מספר מחקרים שמצביעים על קשר לא בגלל הפרולקטין הגבוה אלא בגלל הירידה ברמות אסטרוגן
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
devora09/06/2021* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בחולשה, השמנה ועוד בעקבות השימוטו - מעבר להורמון חלופיציפי08/06/2021
שלום ד"ר מאיה
האם את מטפלת בהשימוטו בדרך נוספת מלבד הורמון חלופי אם נדרש.
1. במקרה שבו ערכי הבלוטה בטווחים המתאימים, ורק TPO - נוגדני הבלוטה חורגים בכמה מאות.
2. במקרה שבו ערכי הבלוטה גם הם חורגים מעט , כולל ה TPO - וכבר לוקחים הורמון חלופי כמו יוטירוקס
בשני המקרים - האם יש לך דרך נוספת לטפל בסימפטומים שלא משתפרים כמו חולשה גדולה והשמנה מוגזמת?
כאשר המטופל מנהל אורח חיים בריא ופעילות גופנית תקינה כפי יכולתו .
מחפשת בנרות אינדוקרינולוג/ית סקרנ/ית וחוקר/ת - על מנת לעזור מעבר לתשובה הסטנדרטית של יוטירוקס.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לציפי
ד''ר מאיה איש שלום08/06/2021לצערי אין פתרונות קסם הלואי והיו. לפעמים מוסיפים T3 בשחרור מושהה פחות משפיע על המשקל יותר על עייפות ורכוז וכו.
לגבי הנוגדנים לא ידוע לי שיש להם משמעות על הרגשה/משקל כשתפקודי בלוטת התריס תקינים. ואני גם לא מכירה קורלציה בינהם לבין התפקוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבנתי. תודה על התגובה.
ציפי09/06/2021וכן, בהחלט יש קורלציה בין נוגדנים לבין הרגשה ומשקל,
לא רק מנסיון, גם ממחקר אישי שעשיתי.
(לדוג' ד"ר איזבלה וונז מציגה את הנושאים הללו בצורה מסודרת וברורה, שווה לבדוק)
תודה בכל אופן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכר בצום ששום דבר לא משפיע עליוהדס07/06/2021
לפני כמעט שנתיים בבדיקה מקרית התגלה סוכר בצום 114. הפסקתי לאכול סוכרים כי אכלתי הרבה והסוכר ירד אחרי כמה חודשים ל104 a1c 5.5. בנוסף בשנה האחרונה התחלתי פעילות אירובית כמעט כל יום פלוס תנגודת פלוס אוכלת בריא לחם מלא לא פחמימות פשוטות כמעט לא נוגעת בסוכר ויצא סוכר בצום 106 a1c 5.6. איך זה ששום דבר לא משפיע על הסוכר בצום ואף על הערך הממוצע שעלה מעט?.יש לציין שאני בת 37 ללא היסטוריה של סוכרת בקרובים דרגה ראשונה וללא עודף משקל בכלל. מה דעתך כיצד ניתן לשפר את הערכים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה להדס
ד''ר מאיה איש שלום08/06/2021אם הסוכר מאז ומעולם היה מוגבר בצום אז אולי מדובר בסוכרת מסוג MODY 2 שלא מסכנת בסבוכי סוכרת ומלא מחייבת בטפול
אם את רזה והיו בעבר סוכרים תקינים היתי שוקלת בדיקת נוגדנים ANTI GAD ANTI ISLET לאיי הלבלב.
אם יש שחלות פולצסטיות ברקע אז יש הרבה פעמים תנגודת לאנסולין ואז הסוכר בצום יכול להיות מוגבר
בכל מקרה טוב עשית ששינית הרגלי חיים צמצום צריכת פחמימות ופעילות גופנית סדירה מפחיתים את הסכון להתפתחות סוכרת מעל 50% מהמקרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכרת נעורים עם השמנה וזריקה לירידה במשקלדנה07/06/2021
שלום סכרת נעורים 54 שנים עם השמנה רציתי לדעת האם הזריקה לירידה במשקל שהתפרסמה אתמול מתאימה גם חולי סכרת נעורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לדנה
ד''ר מאיה איש שלום08/06/2021בהחלט מתאימה. רק שעם ירידה במשקל יהיה צורך להפחית מנוני אנסולין
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת אוזמפיק האם לכל החייםשרון07/06/2021
שוב שלום,
רכשתי את האוזנפיק ותיכננתי להסריק כבר היום ,אתמול ראיתי את הכתבה בחדשות והבנתי שזה לכל החיים ,רופאת המשפחה אמרה שניתן תמיד להפסיק מה נכון ,מה כדאי? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לשרון
ד``ר מאיה איש שלום08/06/2021כמובן שאפשר להפסיק אבל אז צפויה עליה הדרגתית במשקל ובערכי הסוכר לא מעבר לבסיס . אין נזק בהפסקה אך התועלת נצפית בזמן הנטילה ואובדת עם ההפסקה. לאוזפיק יש גם תועלת של הגנה על הלב וכלי הדם, הגנה כליתית, השפעה אנטידלקתית, השפעה חיובית על פרופיל השומנים ועל לחץ הדם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזמפיק באופן פרטי לירידה במשקלגאקי06/06/2021
היי היכן יכולה להשיג מרשם באופן פרטי לאוזמפיק למטרת ירידה במשקל BMI 30 מה מחיר לחודש וכמה זריקות מכיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לגאקי
ד''ר מאיה איש שלום06/06/2021רופא אנדוקרינולוג יכול לעזור בהשגת אשור (29ג') כי התרופה לא רשומה בארץ בהתויה של ירידה במשקל, החומר הפעיל (סמגלוטייד) אושר בזריקת WEGOVY שלא קיימת בארץ לירידה במשקל
המחיר לחודש במנון של 1 מג' הוא 450 שח
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוזמפיק
גאקי06/06/2021בנוסף הודעה הקודמת יש לי סכרת לא יודעת אם 1 או 2 ה-hb1c היה 6.7 וקיבלתי גלוקומין נאמר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לגאקי
ד''ר מאיה איש שלום07/06/2021אז אפשר לקבל במנון של 1 מג' במסגרת הבטוח המושלם של הקופה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת coristol blood משמעותבועז05/06/2021
התוצאה של בדיקת coristol blood הייתה 72.3 כלומר נמווכה מהנורמה. מה המשמעות של התוצאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לבועז
ד''ר מאיה איש שלום06/06/2021ערב טוב
האם אתה נוטל גלוקוקורטיקואידים כגון פרדניזון משאפים שמכילים סטרואידים? הם יכולים להשפיע על התוצאה
האם הבדיקה בוצעה בשמונה בבוקר?אם מאוחר יותר קורטיזול יורד בהדרגה.
מניחה שהיא בוצעה ללא דקסמטזון בערב שלפני ?
מציעה לפנות ליעוץ לרופא שהפנה אותך לבדיקה
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה האבחנה של הבדיקה שעשיתי בבלוטת התריס ?גלי04/06/2021
מצב הבלוטה לפי הבדיקה שבצעתי? מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לגלי
ד''ר מאיה איש שלום05/06/2021המפוי מעיד שבלוטת התריס מוגדלת ושיש בה אזורים שפעילים יותר/ואזורים לא פעילים
אם הTSH נמוך לעיתים שוקלים אפשרות של טפול ביוד רדיואקטיבי במקרים כאלו שמחסל את הקשרים החמים. אבל לרב לאחר נקור של הקשרים הקרים (אם הם מצדיקים נקור)
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר מטיפול בסקסנדה לטיפול באוזמפיקאבי04/06/2021
שלום רב
מטופל בסקסנדה מזה כשנה,
בתחילה ירדתי כ5 אחוז ממשקל הגוף,
אך כעת "נתקעתי".
מעוניין לעבור לאוזמפיק.
שאלתי היא האם עדיין מחייב טיטרציה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לאבי
ד''ר מאיה איש שלום04/06/2021לרב אין צורך ואפשר לעבור ל1 מג' ישר אלא אם יש לך תופעות לואי מהסקסנדה במנון של 3 מג' ואז היתי עוברת למנון נמוך יותר. מה שחשוב לא לבצע הפסקה בינהם כלומר יום לפני התחלת האוזמפיק להזריק סקסנדה ורק ביום התחלת האוזמפיק לא להזריק סקסנדה.
אפשר לשקול מנון מעבר ל1 מג' אפשר להגיע ל2.4 מג' עם 29ג' לא מותווה עדין אבל הוגש לאשור FDA
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אבי05/06/2021אושר אמש,
שם המותג wejovy.
תודה על המענה המהיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לאבי
ד''ר מאיה איש שלום06/06/2021בהחלט רק שעדין לא קיים בארץ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אבי08/06/2021שוב תודה,
בהמשך לתשובתך,האם ההנחיה למעבר לאוזמפיק זהה למעבר לאגובי?
דש לפרופסור תורגמן,אני מטופל ותיק שלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה לאבי
ד''ר מאיה איש שלום08/06/2021לא הבנתי את השאלה. בעקרון זה אותו חומר פעיל רק באוזמפיק המנון המקסמלי 1 מג' הוא מיועד לסוכרת ווגובי 2.4 מג' פעם בשבוע והוא מיועד לעודף משקל
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרופיל שומנים נמוך בת 40mm7731/05/2021
שלום רב
אני בת 40
בעבר עם סרטן בלוטת תריס (מטופלת ביוטירקס)
כיום TSH 0.01
כולסטרול כללי 145
טריגלצירידים 33
HDL 68
כולסטרול LDL 71
NON HDL 78
האם תקין?מתאמנת מסודר ואוכלת בריא ללא דיאטה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לMM
ד''ר מאיה איש שלום31/05/2021בהחלט תקין פרופיל השומנים שציינת
לגבי בלוטת התריס אם אין סכוי גבוה להשנות ואין עדות למחלה פעילה אפשר אולי להפחית קצת את דכוי הTSH כלומר להפחית קצת את מנון האיותירוקס
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

