מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לוקמיה וכמוטרפיהדנה30/10/2012
שלום רב. לפני חודש סבתא שלי עברה טיפול כמוטרפיה ללוקמיה שהתגלתה אצלה. כעת לדברי הרופא, המחלה ברמיסיה, הבדיקות דם ומח עצם תקינות. עוד הוא אומר שעליה להמשיך טיפול כמוטרפי כל חייה על מנת למנוע הופעת מחלה שנית. האם זה מקובל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לוקמיה וכמוטרפיה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ30/10/2012זו לא שאלה רצינית
איך אפשר לצפות לתשובה עם לא ידוע באיזה סוג לוקמיה ועל איזה טיפול מדובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ההשלכות להפסקת נטילת מיקרופרין?נאווה29/10/2012
במשך שנה וחצי נטלתי מיקרופרין 75 מ"ג. לאחר ברור קרדיולוגי הוצע להפסיק.
א. האם יש סכנה בהפסקה מיידית של המיקרופרין?
ב. האם יכולות להיות תופעות-לוואי להפסקה זו?
ג. האם לבצע בדיקה לנטייה לקרישיות דם?
תודה מראש, נאווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה ההשלכות להפסקת נטילת מיקרופרין? - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ29/10/2012ראשית מה הייתה הסיבה להתחלת הטיפל ולמה להפסיק? זוהי תרופה הניתנת למניעה גם לאנשים בריאים אלא עם יש תופעות לוואי מצד מערכת העיכול אין כל בעיה להפסיק את הטיפול ואין כל צורך בבדיקות נוספות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת מדללים לפני בדיקת דםטל29/10/2012
כמה זמן לפני בדיקות קרישיות צריך להפסיק לקחת מדללים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת מדללים לפני בדיקת דם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ29/10/2012רצוי 3-4 ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תחזיר לי תשובה מהר אני בלחץשריי28/10/2012
אני סובלת מבלוטת התריס ומטרומבוציפניה נמוכים במשך ההריון הטרומבוציטים היו לי מעולים בסביבות 180 עד 200 ומשו אחרי הלידה בחודש עשיתי בדיקות דם כלליות והטרובוציטים היו לי87 ירדו פתאום והיה כתוב הערה למטה של התוצאות בדיקות דם שביצעו את הבדיקה 2 פעמים והיו טרומוציטים גדולים אבל מעט כאילו87 זה מסוכן עוד הפעם זה חזר לי ומה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - שאלה על קרישההראל27/10/2012
שלום רב,
אנחנו סטודנטים לרפואה לפני בחינת גמר בפנימית. יש לנו שאלה בנושא קרישה שלא הצלחנו למצוא לה תשובה בהריסון, וחשבנו אולי תוכלו לעזור לנו ולומר לנו מה אתם הייתם עונים על השאלה הזו ומדוע:
אישה כבת 20 מבקשת להתחיל טיפול בגלולות למניעת הריון. באנמנזה משפחתית קצרה לאמה יש סיפור של פקקת ורידים עמוקה ברגל, ולאחותה יש סיפור של 3 הפלות. מה יש לעשות במקרה זה?
א. יש לבצע בדיקת קרישיות יתר מקיפה לפני מתן גלולות למניעת הריון עקב העבר המשפחתי
ב. יש לבצע בדיקת לופוס אנטיקואגולנט במקרה הזה
ג. יש להתחיל טיפול בגלולות למניעת הריון בשילוב עם קומדין
ד. יש להתחיל טיפול בגלולות למניעת הריון בשילוב עם אספירין
ה. אין לתת גלולות שמכילות אסטרוגן בחשד לקרישיות יתר
מצד אחד לא לתת גלולות נשמע טוב (תשובה ה), אבל לא כדאי קודם להוכיח אם יש או אין בעיה? מצד שני, תשובה א אולי קצת בעייתית כי הסיפור של האחות נשמע כמו רמז לAPLA וזה נרכש ולא משפחתי.
נשמח לשמוע את דעתכם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על קרישה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ27/10/2012אין ספק שהתשובה היא א׳
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי קרישיות יתר וסרזטשושי27/10/2012
שלום, אני בת 31, בריאה בדר״כ. לפני 6 שנים לאחר לקיחת גלולות במשך 6 שנים ולאחר טיסה היה לי תסחיף ריאה. לקחתי קומדין שנה ולאחר בירורים רבים שעשיתי עם ההמטולוגית שלי היא החלטה כי אין מדובר בתופעה תורשתית אלא ככה״נ מקרה נקודתי בשל הגלולות, כך שאיני לוקחת גלולות וכן איני לוקחת קומדין. לאחרונה רופאת הנשים שלי הציע לי להתייעץ עם המטולוגית באשר ללקיחת גלולת סרזט. האם זה בכלל אפשרי אחרי אירוע כזה? תודה רבה, ש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי קרישיות יתר וסרזט - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ27/10/2012אני מציע ייעוץ עם המטולוג המתמחה בנושא קרישה
ותראי לו את כל הבדיקות שנעשו בעבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דםענת26/10/2012
שלום,
אני כבת 38. בריאה בדר"כ. לא סובלת ממחלות מיוחדות. לאחרונה חשתי עייפות, כאבי ראש בערבים וחולשה ולאחר שהתגברה החולשה ונמדד לי דופק מהיר מידי עשיתי בדיקות דם.
ממצאי הבדיקה החריגים:
RCB 3.81
המוגלובין 11.6
המטוקריט 35.5
שאר הערכים בספירת הדם תקינים- למשל
MCV 93
MCH 30.4
RDW 11.6
MCHC 32.7
בבדיקה של הכימיה בדם
IRON 31
אבל מצד שני הפריטין 121
FOLIC ASID 5.7
אציין שלפני כ-3 שבועות חשתי נפיחות ורגישות בגרון וכאבים קלים באוזן ימין ובביקור אצל רופא אף אוזן גרון שלל חיידק בגרון ולדעתו זהו חיידק בקישוריות הלימפה ולכן הנפיחות הקלה - לדבריו אין צורך באנטיביוטיקה ויש להמתין כמה שבועות עד שיחלוף מעצמו. יש לציין שהנפיחות אכן פוחתת ככל שחולף הזמן וכיום כמעט ללא כאבים.
האם יש קשר בין הנ"ל לתוצאות בדיקת הדם? ואיך אפשר להסביר את הסתירה בנושא של הברזל והפריטין? מה הסיבה לאנמיה?
אגב מעולם לא היתה לי בעיה של אנמיה עד כה.
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ26/10/2012קרוב לודאי כי מדובר בחסר ברזל
הפריטין יכול להיות גבוה בעקבות דלקת כתגובה
האם יש לכך סיבה? מאחר ואין קשר לדלקת בגרון
דמום מוגבר במחזור או סיבה אחרת? בשלב זה אני מציע לנסות כדורי ברזל למספר שבועות ולחזור על הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ענת26/10/2012תודה על התגובה
לגבי דלקת- אין לי דלקת כלשהי עליה אני יודעת. הדבר היחיד עליו יכולתי לחשוב שעשוי להתקשר לנושא של דלקת היה הנושא של הגרון- החיידק לכאורה בקישוריות הלימפה.
אין לי דימום מוגבר במחזור, אבל עכשיו כשאני חושבת על זה כאשר ביצעתי את בדיקות הדם הייתי ביום האחרון של המחזור. האם יש קשר? אבל בכל מקרה אני סובלת כבר הרבה זמן מחולשה וכאבי ראש ללא קשר למחזור...
אם כך מה יכולה להיות הסיבה לתוצאות של הבדיקה?
תודה רבה על ההתייחסות ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ26/10/2012לא ניתן לענות על השאלה במסגרת הזאת
תנסי לקחת ברזל ונראה מה קורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאו.קיי. תודה.
ענת26/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבמתן25/10/2012
אני בן 27 עשיתי בדיקת אולטרא סאנד . ויצא לי כך
הכבד בגודל ומבנה תקין.
דרכי המרה תוך וחוץ כבדיות אינן מורחבות.
כיס המרה בעל דופן תקין, אין עדות לאבנים.
לבלב בגודל תקין ומרקם אחיד.
הטחול מוגדל, ציר אורך כ- 14 ס"מ.
כליה ימנית בגודל תקין, פרנכימה שמורה, אין עדות להידרונפרוזיס ואין עדות לאבנים.
כליה שמאלית בגודל תקין, פרנכימה שמורה, אין עדות להידרונפרוזיס ואין עדות לאבנים.
האאורטה הבטנית ברוחב תקין.
רטרופריטונאום חופשי.
שלפוחית השתן עם קיבולת טובה ודופנות סדירים.
הערמונית בנפח כ- 19 סמ"ק.
אין עדות לנוזל חופשי באגן.
אני מאד יודה לך
לסיכום :
ספלנומגליה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ25/10/2012אין מה לדאוג מתוצאות אלו
אלא עם כן הייתה סיבה מיוחדת לביצוע האולטראסאונד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דםאנמיה24/10/2012
היי.. עשיתי בדיקת דם של תלסמיה. והתוצאות הגיעו.
מבקשת את עזרתך בפענוח.
HBA2(%)- תוצאה 1.9 ערך מינימלי 1.20 ערך מקסימלי 3.00
FETAL HEMOGLOBIN(%) תוצאה: 0.5 ערך מינימלי 0.10 ערך נורמה מקסימלי: 1.20* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי25/10/2012בדיקה תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וידאזה -ו24/10/2012
שלום, רציתי לדעת לגבי התרופאה בשם וידאזה - אזאציטידין ,
הומלץ לאבי בן 69 חולה לוקמיה מזה חודשיים לאחר פוליצטמיה לקחת. מה תפקיד התרופה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וידאזה - - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/10/2012עם כל הכבוד זאת לא שאלה שניתן לענות עליה במספר שורות אפשר רק להדגיש כילא מדובר בכמוטרפיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי שטף דם ברגלאל22/10/2012
קורה לי הרבה שאני מקבלת שטפי דם פנימים ממכות שונות ושיגרתיות. הפעם זה משהו מוזר ביותר ולא מובן לי. בשוק עצמה ממש לכיוון המפשעה גיליתי כתם כחול כהה כזה שדי מזכיר לי שטף דם. אבל משהו מוזר קרה כשהתעוררתי בבוקר יצא משם דם.... אני לא ממש מבינה למה זה קרה אבל העור שם כשנגעתי ובדקתי הרגשתי שהוא ממש עדין ודק. ויש מצב שזה מה שגרם לדם לצאת. ופשוט עד היום ממשיך לצאת משם דם אבל הצבע מעט השתנה כלומר יש פחות שטף דם שם מימה שהיה לפני שהדם התחיל לצאת. חבשתי את המקום ושמתי פולידין אבל זה עדיין לא נעצר(מאתמול בבוקר) האם צריך לפנות לייעוץ רפואי או שזה משהו שיעבור?
אשמח לתשובה תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי שטף דם ברגל - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ22/10/2012האם קבלת מכה באותו אזור?בכל מקרה כדאי להראות לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה. זה עבר כבר
אל24/10/2012לגמרי כלומר החתך/פתח נסגר וכבר לא יוצא דם בכלל:) תודה רבה שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתרעינת17/10/2012
שלום רב
קיבלתי תשובה לבדיקה Hypercoagulation-Summary גבוה מהנורמה
תוכל בבקשה לומר לי על מה מדובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ17/10/2012צריך לדעת על סמל מה נקבעה האבחנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישיות יתר
עינת18/10/2012לא הבנתי את התשובה, נשלחתי לעשות אתהבדיקה עקב קריש דם שהיה לאבי וכרגע אני בחשש זהה
התשובה יצאה כפי שרשמתי לא תקינה וגם בדיקה נוספת Antithrombin III activity (קוד בדיקה: 5301)
יצאה גדול מ 100% והבנתי שגם היא לא תקינה
תוכל לעזור לי להבין?
בדיקה נוספת Homocystein יצאה לא תקין 45.38 גם מחוץ לטווח בבדיקות
אודה לעזרתך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרישיות יתר - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ18/10/2012צריך לראות את כל
התוצאות
אני מציע שתפני להמטולוגיה העוסק בבעיות קרישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לוקמיה ופעילות גופניתאבישי16/10/2012
שלום,
רציתי לדעת האם ידוע לכם על מחקרים שעוסקים בקשר בין פעילות גופנית למחלת הלוקמיה??
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לוקמיה ופעילות גופנית - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ17/10/2012לא ידוע לי על מחקרים כאלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטות לימפה במראה סונוגרפי שמורליאל16/10/2012
שלום.. אני בת 24 ,5 חודשים לאחר ניתוח בקע מפשעתי כלוא מימין. בחודש האחרון אני עייפה עם בחילות וכאבי בטן ונפיחות במפשעה מימין לא כואב במגע. ביצעתי us והיה רשום בלוטות לימפה במראה סונוגרפי שמור ,אין עדות לחזרה של בקע.אשמח לתשובה מזה יכול להיות והאם יש קשר בין הסימפטומים.בדיקות דם תקינות.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות לימפה במראה סונוגרפי שמור - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ16/10/2012קרוב לודאי שמדובר בתהליך תגובתי בעקבות הניתוח
כדאי להתייעץ עם הכירורג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
ליאל16/10/2012מה זה אומר תגובה לניתוח? ומה יכולות לי הסיבות לתופעות האחרות ? ומה הפירוש של בלוטות לימפה במראה סונוגרפי שמור?? רב תודות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ17/10/20121יתכן ויש תגובה דלקתית באזור הניתוח הגורמת להגדלת בלוטו
להגדלת בלוטות הלימפה
כפי שציינתי רצוי לנבדק על ידי הכירורג שבצע את הניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בילירובין גבוהצבי14/10/2012
שלום רב תודות לך אתה איש נהדר.
יש לי בילירובין גבוה 5 ב''י .וישיר 0.6 ועליה באינזימי כבד
עשיתי ביופסית כבד וMRCP וקולונוסקופיה והכל תקין .
בנוסף אני בברור בהמטולוגיה עקב המוליזה קלה.
הבעיה שכל הזמן אני בגוון צהוב בעיניים ובפנים ולעיתים זה לא מאפשר לי לצאת לרחוב.
מה עוד ניתן לעשות?
תודה רבה לך פרופסור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בילירובין גבוה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ14/10/2012הסיבה לעלית הבילירובין היא תוצאה ישירה של ההמוליזה
חבל על כל הבדיקות המיותרות השאלה מהי סיבת ההמוליזה
תודשתית?חוסר אנזים? או נרכשת? זאת כדאי לברר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



