מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקות דם לילד בן 4שחר06/09/2012
מצ"ב תוצאות בדיקות דם לילד ב-4 , ע"פ התוצאות הראשונות הרופא אמר שיש אנמיה ועשינו בדיקות נוספות ע"מ לבדוק את הסיבה והאם יש תלסמיה.
אודה לתשובתך לגבי התוצאות.
שם הבדיקה תוצאה
UREA 22 mg/dl
CREATININE 0.35 mg/dl
SODIUM 138.3 mEq/L
POTASSIUM 4.20 mEq/L
IRON 40 µg/dl
GOT (AST) 30 U/L
GPT (ALT) 14 U/L
ALK. PHOSPHATASE 174 U/L
WBC 6.4 K/ul
RBC 4.33 M/ul
HB 10.8 g/dl
HCT 32.6 %
MCH 24.9 pg
MCHC 33.2 g/dl
RDW 13.5 %
MCV 75.2 fL
NEUT% 29.5 %
LYM% 47.8 %
MONO% 5.7 %
EOS % 13.8 %
BASO % 0.5 %
LUC% 2.6 %
NEUT.abs 1.9 K/ul
LYMP.abs 3.1 K/ul
MONO.abs 0.4 K/ul
EOS.abs 0.9 K/ul
BASO abs 0.0 K/ul
LUC abs 0.2
MACRO% 0.0
MICRO % 5.6
HYPER% 2.0
HYPO % 0.9
MICRO%/HYPO% 6.2
PLT 401 K/ul
MPV 7.7 fL
VITAMIN B12 644 pmol/L
FOLIC ACID 15.5 nmol/L
HEMOGLOBIN A 96.3 %
HbA2 3.1 %
HbF 0.6 %* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם לילד בן 4 - תגובה
פרופ` אלן ברבי07/09/2012יש אנמיה קלה עם ערכים תקינים של ברזל. בקשר לטלסמיה צריך לבדוק לפי העכרים תקינים של המעבדה אם ה HB A2 מוגבר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם לילד בן 4
שחר11/09/2012האם יש מה לעשות ? יש טיפול כלשהו שיש לנקוט בו על סמך תוצאות בדיקות הדם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטפי דם בעין ובגוף - למה זה קורהא05/09/2012
שלום!
יש לי שטפי דם בעין בתדירות גבוהה יחסית בחודשיים האחרונים, רופא העיניים הפנה אותי להמטולוג. לבדוק קרישיות ושבירות של נימים.
יש לי גם שטפי דם בגוף (ממכות לא חזקות) (תמיד היה אבל עכשיו קצת יותר)
בנוסף יש לי קרישי דם במחזור ודימום מאד כבד. וכאבי ראש חזקים במיוחד לפני מחזור.
אני יודעת שאני הטרוזיגוטית ל MTHFR אבל אין לי מושג מה זה אומר
שאלות:
אילו בדיקות דם עליי לעשות לפני שאני פוגשת המטולוג כדי שהוא כבר יוכל לומר לי מה הבעיה?
האם רופא המשפחה יכול להפנות אותי לבדיקות הרלוונטיות?
הצלחתי לקבוע תור רק לעוד 3 חודשים, האם זה הגיוני לחכות כל כך הרבה
זה מרגיש לי עניין די דחוף אבל הם אמרו שאין תורים. האם זה הגיוני לחכות, האם יש כאן מצב שעלול להיות מסוכן?
תודה וכל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטפי דם בעין ובגוף - למה זה קורה - תגובה
פרופ` אלן ברבי07/09/2012שתפי דם בעור יכולים להיות קשורים לירידה בתסיות הדם (platelets) או בלקיחת אספירין.. אם המספר תקין והשיטפי דם מרשימים, צריך לבדוק תפקוד התסיות ואז לחקות לתור שלך בסבלנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך
א07/09/2012אני לא לוקחת אספירין.
ועוד כמה שאלות
1. לגבי נימי הדם:
האם יש בדיקה שיכולה להצביע על שבירות יתר של נימי דם?
2. האם מחזור עם קרישי דם הוא נורמאלי או מעיד על משהו בעייתי
3. למי פונים בהקשר הזה להמטולוג / רופא נשים (שפעם דיווחי לו ולא אמר לי לעשות עם זה משהו...)
4. בנוסף יש לי פריטין מאד נמוך, האם יכול להיות קשר בין כל הדברים?
תודה רבה וכל טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי פריטין גבוהיםשלומי04/09/2012
שלום רב,
אני גבר בן 38 בריא בדרך כלל,
בבדיקת דם שביצעתי לפני חודשיים וכן גם השבוע ,
יצאו לי ערכי פריטין גבוהים 350!!!
בספירת הדם ובכימיה יצאו כל המדדים תקינים.
במקביל ביצעתי בדיקות להפטטיס בי וסי שיצאו שליליות
תפקודי כבד תקינים
האם נתון זה של פריטין בעייתי למרות ששאר המדדים תקינים ?
תודה
שלומי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי פריטין גבוהים - תגובה
פרופ` אלן ברבי05/09/2012לא. בשלב זה מציע מעקב בלבד. לחזור על הבדיקות בעוד 3חודשים. להוריד כמות הבשר,מעורב,שוארמה...לשתות יות תה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות קרישתיות יתרצפונית2704/09/2012
שלום רב,
לאחר לידה שקטה בשבוע 21, תאומים לאחר IVF.
נשלחתי לבירור קרישתיות וביצעתי את הבדיקות פעמיים בהפרש של 12 שבועות. להלן התוצאות שיצאו לא תקינות:
בדיקה ראשונה:
lupus anticoagulant 1.24
silic clotting time 1.41
בדיקה שנייה:
lupus anticoagulant 1.24
silic clotting time 1.32
יש לי מספר שאלות שאשמח לקבל עליהם תשובות:
*מלבד איסור על נטילת גלולות כיצד התוצאות הלו משפיעות עליי בחיי היומים? ישנם דברים שאסורים או לא מומלץ שאעשה?
*עברו כ-8 חודשים מהלידה השקטה ואני סובלת מתופעות של נימול בכף הרגל השמאלית ובשתי כפות הידיים שמלווים בכאבים בלתי פוסקים אך נסבלים, האם יש קשר בין הכאבים לבין תוצאות הבדיקות?
*האם יש קשר בין התוצאות הללו לבין מחלת הזאבת? האם יש לי זאבת..?
* האם עליי להימנע מטיפולי IVF? מעוניינת כבר לחזור לטיפולים אך דוחה ודוחה מהחשש שמשהו רע יקרה שוב.
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות קרישתיות יתר - תגובה
פרופ` אלן ברבי05/09/2012אני לא מבין התוצאות הללו. אין ערכים נורמלים.
אם אמרו לך שיש בעיות רצוי לפגוש המטולוג במרפאת קרישה, ברמבם,איכילוב,בלינסון
תה"ש וולפסון או הדסה בהתאם למקום מגורים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטפי דם בעיןא04/09/2012
שלום רב, היום הייתי אצל רופא עיניים שבדק את שטף דם חוזר בעין ושלח אותי לבדיקה
המטולוגית. אשמח לדעת מה יכולות להיות הסיבות לשטפי דם ובעיות המטולוגיות, אני נוטה לקבל שטפי דם בגוף מכל מכה קלה, וגם יש לי קרישי דם במחזור וכאבי ראש תמיד בתקופת המחזור. אשמח למידע נוסף תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וגם - אני הטרוזיגוטית לmthfr
א04/09/2012האם יכול להיות לזה קשר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מח עצםנורית04/09/2012
לפני כשנה ורבע עברתי השתלת מח עצם מתורם זר עקב לוקמיה חריפה. בבדיקת מח עצם אחרונה (לפני חודש) נאמר לי ש98% בסדר. האם יש מקום לדאגה? האם צריך לעשות בדיקות מח עצם לעיתים קרובות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מח עצם - תגובה
פרופ` אלן ברבי05/09/2012מדובר בתחום מיוחד שנמצא בידים של המשתילים, שאת בטוח, פוגשת אותם לעיתים קרובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MCV גבוהשמעון03/09/2012
שלום,
יש לי MCV גבוה 101 והמוגלובין נמוך 12.7. בנוסף יש לי חוסר כמעט מוחלט של G6PD.
בבדיקות הדם אין לי חוסר של ויטמין B12 או חומצה פולית. אפילו ניתן לי חומצה פולית במשך 3 חודשים במינון של 5 מ"ג והמצה לא השתנה. נעשו לי כל הדיקות הרלונטיות CT ואולטרה סאונד והתוצאות ללא ממצאים.
הרופא חושד ב-MDS דבר מפחיד. האם זה יכול להיות בגלל G6PD (למרות שאין סימנים של המוליסה).
תודה
שמעון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MCV גבוה - תגובה
פרופ` אלן ברבי04/09/2012בסך הכל הירידה בהמוגלובין מינימלית וה MCV מעט מוגבר. אני מציע מעקב בלבד וביקורת ס.ד כל 3-4ח'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהMCV גבוה
שמעון04/09/2012שלום,
ראשית תודה רבה על התשובה. ההמטולוג נתן חשד של MDS , האם MDS ניתן לאבחן רק עם בדיקת מוח עצם?
הבנתי ש-MDS יכול להגיע ללוקמיה האם גם זה מצריך בדיקת מוח עצם או מספיק בדיקת דם?
ושוב תודה
שמעון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהMCV גבוה - תגובה
פרופ` אלן ברבי05/09/2012עניתי כבר. מציע בשלב זה מעקב בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- g6pdא.28/08/2012
שלום,
לאור הקירבה הבוטנית הכמעט זהה בין הפול הירוק לקיטנית לוביה :
האם ילדה עם מחסור בg6pd יכולה לאכול לוביה ירוקה מבושלת?
( אם אפשר לתת תשובה וודאית /מחקרית בעניין)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר g6pd - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ28/08/2012לצערי אין לי מידע על הדמיון בין שני סוגי הפול
ליתר בטחון עד לקבלת מידע ממומחה בנושא לא הייתי נותן את הקומית הלובית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם לידה בכל יד ימין ובחלק מהגביהודה26/08/2012
1. האם יש תוספי מזון או אוכל רגיל שאסור לי בגלל כתם הלידה
2. האם יש בעיות אחרות שאמורות להיות לי בגלל כתם הלידה
אני יודע שיד ימין יותר מנופחת מהיד "הרגילה"
אם לא הגעתי לפורום הנכון אשמח לקבל הכוונה
יהודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם לידה בכל יד ימין ובחלק מהגב - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ26/08/2012מציע להתייעץ עם רופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם אנטי ccpאברהם .דכינגר24/08/2012
עקב כאבים במפרקים כמו כפןת ידים ,בירכים,מרפקים נלקחה בדיקת הדם והתוצאה שניתקבלה היא 1. מה זה אומר . תודה מראש. אבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם אנטי ccp - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ24/08/2012נא לפרט מזה ccp ומה הערכים הנורמלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לוקמיה וטיפולי שינייםאסנת23/08/2012
סליחה על שאלה ההדיוטות אבל מה הפחד מטיפולי שיניים ולוקמיה. אימי סובלת קשות מכאבי שיניים ואף אחד לא מוכן לטפל בה.
למה? ומה עושים במקרה כזה? למי פונים? מי מחוייב לטפל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לוקמיה וטיפולי שיניים - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ23/08/2012החשש הוא מדימום או זיהום לכן הוא חייב להתבצע בתאום עם ההמטולוגי ורופא השיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילדים, קרישיות יתר, תורשהאליה עזריאלי23/08/2012
שלום רב,
הנני סובלת מקרישיות יתר + APLA
ני אמא לשני ילדים. בת 5 ובן 4. ברצוני לדעת באיזה גיל אוכל לבדוק את ילדיי בכדי לדעת אם ילדיי ירשו את מחלתי.
בכבוד רב,
אלייה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדים, קרישיות יתר, תורשה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ23/08/2012אם קרישיות יתר היא כתוצאה מ-apla זו הפרעה נרכשת ולא תורשתית ועל כן סביר להניח כי הילדים בסדר אם מדובר על רקע תורשתי ניתן לבדוק את הילדים בכל עת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתורשתיות, תגובה לתשובתך
אליה עזריאלי23/08/2012כיצד אוכל לדעת האם הקרישיות שלי היא נרכשת מהAPLA?
אני ירשתי את המחלה מאמי וסבתי שחולות בקרישיות יתר.
באיזה אופן ניתן לבדוק את ילדיי? האם רק ע"י בדיקת דם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתורשתיות, תגובה לתשובתך - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ23/08/2012כן עלייך לקחת אותם להמטולוג ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתר + APLAאליה עזריאלי23/08/2012
שלום רב,
הנני סובלת מקרישיות יתר+APLA.
ברצוני להסיר קעקועים מגופי . אופן ההסרה מתבצע באמצעות אנדיאג פולס לייזר שמפרקת את הפיגמנט. לאחר כל טיפול יש הפסקה של חודשיים בה הגוף ממשיך לפרק את צבע הקעקוע באופן אוטומטי.
האם אוכל לקבל חוו"ד המטולוגית או הכוונה למקום בו אוכל לקבל אינפורמצייה בגין השפעת הטיפול על מחלת הדם שלי?
בכבוד רב,
אלייה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר + APLA - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ23/08/2012השאלה האם הטיפול פוגע או לא פוגע בורידים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת הקעקועים, תגובה נוספת לתשובתך
אליה עזריאלי23/08/2012הטיפול אינו פוגע כלל בוורידים, אך יכולות להיות שלפוחיות לאחר הטיפול כמובן וזיהומים חיצוניים כשהשלפוחיות מתפוצצות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת הקעקועים, תגובה נוספת לתשובתך - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ23/08/2012על פניו אני לא רואה בעיה בכל זאת רצוי להתייעץ עם הרופא המטפל באפלא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Monocytes נמוךנטע22/08/2012
שלום רב, רזיתי כ20 קילו ללא סיבה, ובבדיקות דם שנערכו לי נמצא Monocytes 0.25 K/uL 0.25 0.29 0.71 האם יש משמעות לערך זה? המשך יום טוב ותודה נטע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Monocytes נמוך - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ22/08/2012צריך לנסות לברר את הסיבה כמו שצריך תוצאות אלו בוודאי לא התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחול מוגדל ציר אורך 13.5 ס"מפרופ` אלן ברבי21/08/2012
שלום וברכה,
בבדיקת US של בטן עליונה נמצא שהטחול מוגדל בציר אורך 13.5 ס"מ, לאחר שנה נערכה בדיקה נוספת ואורך ציר האורך עלה ל- 15.9 ס"מ (מרקם הטחול סדיר).
ברצוני לדעת האם ממצאים אלו חריגים? מה יכולה להיות הסיבה ומהו הטיפול?
בתודה מראש ובברכה,
הדסה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחול מוגדל - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ21/08/2012לא ניתן לענות על השאלה בלי לדעת פרטים נוספים כמו למשל למה בוצעה הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



