מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ממצאים חריגים בספירת דםזקוקה לעזרה27/11/2012
שלום רב,
אני בת 25, בריאה בד"כ, חוץ מאנמיה קלה (11.6 HB בבדיקת דם מאוגוסט).
מזה כחודש אני סובלת מחום שמתחיל בשעות אחר הצהריים ועולה בשעות הערב עד 38-39 מעלות. בתחילה סבלתי גם מכאבי ראש וצוואר תפוס, אולם תופעות אלו כבר חלפו ונותר רק החום. לטענת רופאת המשפחה מדובר במחלת הנשיקה (על אף שלא ניתן להסיק זאת באופן חד משמעי מבדיקות הסרוגוליה שנערכו).
מה שמטריד אותי הוא התוצאות של ספירות הדם שערכתי. בשלושת השבועות האחרונים נערכה לי ספירת דם מדי שבוע. להלן הממצאים החורגים מטווח הנורמה:
בבדיקה מה - 12.11:
RBC 3.77
HB 10.4
HCT 30.4
כל היתר היה בטווח הנורמה.
בבדיקה מה - 19.11:
RBC 3.78
HB 9.9
HCT 30.9
RDW 16
NEUTRO 34%
LYMPHO 48%
MONO 13%
בבדיקה מה - 27.11 :
RBC 3.21
HB 9.2
HCT 26.5
RDW 16.1
LYMP 54%
NEUT 31.7%
RETICULOCYTES 1.9%
RETICUL COUNT 69
האם הירידה המשמעותית בהמוגלובין על פני השבועיים האחרונים ובכדוריות הדם האדומות יכלה להיגרם ממחלת הנשיקה בלבד או שמא אין בה כדי להסביר את השינויים בבדיקות הנ"ל? כמו כן, אודה לך אם תוכל להסביר האם ייתכן כי העלייה בלימפוציטים והירידה בניוטרפילים יחד עם הירידה בכדוריות האדומות עשויה להעיד על תהליך סרטני (לוקמיה/ לימפומה/ סרטן אחר)? אם כן, מה עליי לעשות או לבקש על מנת לקבל תשובות מדוייקות יותר בנוגע למצבי?
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצאים חריגים בספירת דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי28/11/2012נכון יש אנמיה וצריך לאפיאן אותה בצורה יותר מדויקת . לשולל המוליזה. בנוגע ל% הלימפוציטים ונויטרופילים צרין להתייחס רק למספר אבסולותי. אם החום ממשיך לבקש יעוץ רופא פנימי או הפנייה לחדר מיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תלסמיה אלפאאלי27/11/2012
שלום , אשתי סובלת מתלסמיה אלפא מהסוג של מחלת המוגלובין H (שבו 3 גנים חסרים)
אני בעצמי עשיתי בדיקות גנטיות ושללו אצלי תלסמיה ,
אשתי בת 35 ובהריון .שבוע 20
האם מומלץ לנו לבצע בדיקת מי שפיר ?
אנחנו ממש מעדיפים שלא לבצע את הבדיקה , אלא אם כן יש סכנה לעובר בגלל השילוב של התלסמיה אצל אשתי עם הגיל שלה .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלסמיה אלפא - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ27/11/2012במידה ושללו אצלך נשאות לתלסמיה בצורה סבירה אין צורך בבדיקת מי שפיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיעלה26/11/2012
שלום,
בת 58, בבדיקת סיטי בטן נמצאו קשרי לימפה מוגדלים בשער הכבד, ברטרופריטונאום באגן ובמפשעות, בבדיקת סיטי חוזרת לאחר שלושה חודשים הבלוטות ללא שינוי מהותי אך מומלץ המשך בירור. אני כעת בתהליך של אבחון. שלחו אותי לבצע בדיקות דם (שנראות לי תקינות חוץ מהמוגלובין מעט נמוך 25.8 וגם LDH לא יצא כי הדגימה הייתה המוליטית), לאחר מכן אבצע בדיקת ct בפעם השלישית (כ 5-6 חודשים לאחר בדיקת הסיטי הקודמת), ולאחר מכן ייתכן שתילקח ביופסיה בשיטה לפרוסקופית, וכמו כן יכול להיות שישלחו אותי לצילום pet.
1. ברצוני לשאול כיצד מאבחנים בדרך כלל לימפומה? האם לוקחים ביופסיה מבלוטה אחת בלבד או שיש משמעות ללקיחת ביופסיה ביותר ממקום אחד? האם פרט לבדיקות דם, ביופסיה, סיטי ואולי pet יש שלבים נוספים באבחון?
2. האם עליי לדאוג מכך שהתהליך מתנהל באיטיות? בנתיים חצי שנה אחרי שנמצאו בלוטות לימפה מוגדלות בבדיקת הסיטי וביצעו בנתיים בדיקות דם בלבד ומתכננים לבצע סיטי חוזר, ואחר כך מתישהו ביופסיה... האם עליי לדאוג שהתהליך איטי ואני מפספסת זמן יקר? ואם כן - מה אני יכולה לעשות בנדון?
3. בתוצאות בדיקות הדם כל המדדים בטווח של הנורמה פרט להמוגלובין נמוך מעט 25.8 ובדיקת LDH לא יצאה כי הדגימה הייתה המוליטית. האם זה שאומר שתוצאות בדיקות הדם תקינות?
אודה לתשובתך,
בברכה,
יעלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ27/11/2012אין ספק כי הבדיקה הקובעת היא ביופסיה מאחת הבלוטות המוגדלות שניתן להגיע אליהם בקלות יחסית וזהלדעתי מה שרצוי לבצע בהקדם
כנראה כי ההחלטה לחכות הייתה מאחר ולא היה שנוי בגודל הבלוטות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ27/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלות על קרישת דם ונטילת קומדיאתאיסט שלם25/11/2012
מה המונח המקצועי המתאר את ההפך של תרומבופיליה? (הכוונה שלי למונח המתאר את חוסר קרישת דם)
כל לוקחי הקומדין נאלצים להידקר פעמים רבות (כל אחד לפי המצב שלו יש כאלה פעם בשבוע גם כן) ויש לי כמה שאלות לגבי זה:
1. האם זה מותר / רצוי להידקר באותו מקום כמה פעמים?
2. מה הנזק של הדקירה לוריד? האם תיוותר שם צלקת עולמית?
3. האם יש נזק לתסחיף בדם בעקבות בדיקת דם? אם כן, אז ממה יש להיזהר כדי למנוע את זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שאלות על קרישת דם ונטילת קומדי - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ25/11/2012אם אתה לוקח קומדין אני מציע שתפנה את
כל השאלות לרופא שנתן לך את הטיפול והוא יתן
לך הסברים מלאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקטור קרישה וחיסון שפעתמורן24/11/2012
שלום,
אבי סובל מפקטור שהדם לא נקרש.
רופא המשפחה המליץ לו לעשות חיסון נגד שפעת
מאז שעשה את החיסון אבא חולה שוב ושוב בשפעת.
מה ניתן לעשות?
האם יש חיסון נוגדן לחיסון הקודם ?
תודה
מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקטור קרישה וחיסון שפעת - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/11/2012אין קשר בן חסר הפקטור ובעיות של חיסונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הסברתי הכל- סטרואידים והחיסון
מורן25/11/2012היה חלק מהותי חסר במה שכתבתי
אבי נוטל סטרואידים בשל בעיה ביצור הכדוריות בדם.
הסטרואידים כרגע במינון של 10 ליום.
מאז החיסון ההמוגלובין שלו בירידה דרסטית והוא מקורר כל הזמן עם חום מדי פעם
האם יש נוגדן לחיסון או משהו שניתן לעשות?
אודה התייחסותך בשנית
תודה
מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הסברתי הכל- סטרואידים והחיסון - תגובה
פרופ` אלן ברבי28/11/2012לא ידוע לי . אולי להתייעץ עם אימונולוג או רופה מומחה למחלות פנימיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוטציה לקרישיות וטיסה ארוכהשאלה. בתודה23/11/2012
שלום.
נושא מוטציה mthfr הומוזיגוט. מניעה: ויט. בי (המתאים) - שעוזר עד כה.
השאלה לגבי טיסות בכלל וטיסות ארוכות כגון לחוף מערבי ארה'ב.
כיצד מומלץ לנהוג.
האם מוטציה כזו מפחיתה את תוחלת החיים באורח משמעותי. (וכדי לחדד: האם ידוע על נושאי המוטציה הומוזיגוטיים שעברו את גיל ה-85 בבריאות סבירה)
בנוסף: אם בעתיד יהיה צורך בתרופה: האם קימת בארץ/בעולם תרופה טובה יותר מקומאדין
מודה מאד על תשובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוטציה לקרישיות וטיסה ארוכה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ23/11/2012במידה ואת מסתדרת עם הויטמין ולא נזקקת לטיפול נוסף רצוי לקום וללכת מספר פעמים בזמן הטיסה
לא ידוע לי על קשר בין המוטציה ואורך חיים
לגבי תחליף לקומדין יש היום תרופות חדשות אך החלטה על קבלתן רצוי שתעשה על ידי מומחה לבעיות קרישה במידה ויש בכך צורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים חריגיםאורית23/11/2012
היי דוקטור, רציתי לדעת מה הערכים החריגים שלי אומרים: Calcium serum – 10.54 Eosinophils – 6.2% Mpv- 13.4! Platelets- 125 כל השאר היה יחסית בסדר (בתוך הסוגריים), אבל היו כאלו בדיקות שהיו ממש על הסוגריים (אבל כתוב לי שזה עדיין תקין). תודה לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים חריגים - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ23/11/2012לא ניתן להתייחס לממצאים מעבדתיים בלבד בלי לדעת פרטים נוספים
כדאי להתייעץ עם רופא שמכיר אותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תלסמיה וניוון שריריםסיגל23/11/2012
שלום, יש לי שתי שאלות לאחר בדיקות גנטיות: 1. תלסמיה: קיבלתי את התשובות הבאות: המוגלובין F בערך של 0.1 (ערכים תקינים 0-2) והמוגלובין A2 בערך של 2.9 (ערכים תקינים 1.7-3.5). הערך של המוגלובין F נמוך מאד. מה יכול לגרום לכך ומה הערך הזה מציין? 2. ניוון שרירים: SMA-SMN1 - תקין "הבדיקה אינה מזהה נשאים שלהם חסר בגן אחד ושני עותקים של הגן על הכרומוזום השני. כמו כן הבדיקה אינה מיועדת לזהות מוטציות נקודתיות בגן SMN1". מה הכוונה בהסבר? האם זוהי בדיקה חלקית? האם יש עדיין חשש למחלה זו? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלסמיה וניוון שרירים - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ23/11/2012תוצאות הבדיקות שציינת מעידות שאין תלסמיה מאחר והן תקינות
לגבי הנושא השני אני מציע יעןץ עם גנטיקאי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה בהריון?אורית22/11/2012
שלום רב, אני בסוף שבוע 25 להריוני ,עקב בדיקות דם ..ההמוגלובין שלי יצא נמוך(10) שלחו אותי לעשות עוד בדיקות ולהלן התוצאות של הדברים החשובים שנראו נמוכים במיוחד ורציתי לדעת אם יש סיבה לדאגה של אנמיה (הרופא נשים נתן לקחת בינתיים פרופיל 2 ביום ושלח אותי להמוטולוג שאקבע בהמשך)
TRANSFERRIN 367
FERRITIN 9
RBC 3.69
HB 11.2
HCT 34.3
MCHC 32.7
LYM 17.7
כל השאר בתחומי הסקאלה כולל סוכר תקין
האם יש סיבה לדאגה?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה בהריון? - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ22/11/2012קרוב לודאי כי מדובר באנמיה בהריון על רקע חסר ברזל
ממצא שכיח ביותר
תמשיכי לקחת פרופל ותחזרי על הבדיקה עוד מספר
שבועת
בשלב זה אינני רואה צורך בפניה להמטולוגיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחריגות בספירת דם בהריון תאומים
אני25/12/2012שלום,
אני בשבוע 18 הריון תאומים ועשיתי ס.ד אך יש כמה ערכים מחוץ לסוגריים,אשמח לתגובה מהירה:
RBC-3.9
המוגלובין -11.7
RDW-15.1
Neutrophils %-76.1
Lymphocytes %-16.8
השאר בטווח הנורמה.
האם זה תקין?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחריגות בספירת דם בהריון תאומים - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ25/12/2012אנמיה מתונה מאד שכיחה בהריון ואין מה לדאוג
בכל מקרה כדאי לקחת חומצה פולית ולברר האם יש חוסר ברזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבחן אגרגציה של טסיות בדםעמית22/11/2012
שלום,
אהרופא הפנה אותי לערוך בדיקת מבחן אגרגציה של טסיות בדם. האם ניתן לעשות בדיקה זו רק בבתי החולים. או שניתן לעשות בדיקה זו גם באופן פרטי והיכן.
תודה
עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבחן אגרגציה של טסיות בדם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ22/11/2012לפי מיטב ידיעתי כבר לא מבצעים את הבדיקה הזאת
ואם בכלל רק במעבדות קרישה באחד מבתי החולים
הגדולים כמו שיבא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסחיף ריאתי ודילול דם - זריקותרון21/11/2012
שלום,
אמי, בת 88, אושפזה לפני כשנה וחצי לאחר אורוספסיס עם עצירות מתמשכת ותפיחות כיס מרה. באותו אשפוז, לפני כשנה וחצי התגלה ממצא אקראי של תסחיף ריאתי - בהדמיית בטן שהושלמה עם הדמיית חזה נתגלו פגמי מילוי בעורק הראשי מימין, ממשיך לענפים הלובריים וסגמנטלים של אונה עליונה מימין וענף לוברי לאונה תחתונה מימין.
לאור אירוע אזופגיטיס עם קפה טחון רסנטי הוחלט על הכנסת מסנן לווריד נבוב תחתון.
כיום מצבה הוטב, מרגישה טוב, מתהלכת, אך עדיין מקבלת מאז גילוי התסחיף, כבר כשנה וחצי, זריקות fragmin לדילול הדם.
(אגב, לפני מספר חודשים אושפזה על רקע אחר לגמרי - שבר בעמוד שדרה צוארי חוליה c1 ולכן המשיכה גם בזריקות לדילול הדם בשל הצורך למנוע התהוות קריש דם למוח. לפני מספר חודשים שוחררה מבית החולים ומומחה עמוד השדרה קבע בכתב כי מבחינתו אין צורך בכל פעולה לדילול דם)
השאלה: האם עדיין צריכה לדעתכם להמשיך בזריקות לדילול הדם בשל התסחיף הריאתי? הפילטר נשאר בגוף וקרוב לודאי שאמור לחסום קרישי דם אם יהיו כאלה. לא כך?
ובנוסף, עבר זמן ממושך מאז התסחיף הריאתי ורופא המשפחה מעריך כי קרוב לודאי(למרות שלא נעשתה בדיקה) שהתסחיף התפוגג עם הזמן.
רופא המשפחה לא יודע לומר לנו אם כדאי להפסיק את הזריקות או להמשיך ואמר שזו החלטה שלנו.
מה דעתכם?
האם יש אפשרות וכדאי לנסות למשל לתת לה זריקה פעם ביומיים?
האם יש סכנה בהפסקת מתן הזריקות למרות שעבר זמן רב של שנה וחצי ולמרות המסנן שקבוע בגוף?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסחיף ריאתי ודילול דם - זריקות - תגובה
פרופ` אלן ברבי22/11/2012
כל הכבוד לאימה שלך ! גם אני חושב שלא צריך. אולי מינידוז של אספירין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליפומה בגבול בית השחיכ.מ.20/11/2012
אשמח לקבל מענה לשאלתי:
יצאה ליפומה בגבול בית השחי צד ימין, מס' ימים לאחר דיקור בשדיים - ביופסיה.
נאמר לי כי עליי לנתחה ולשלחה לבדיקת מעבדה, אבל שני רופאים אשר ביצעו אולטרא סאונד סברו כי זוהי ליפומה פשוטה.
האם יש חובה להוציאה מהגוף?
האם יתכן קשר בין הופעתה כתוצאה מדיקור שנעשה?
\
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליפומה בגבול בית השחי - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ20/11/2012לא ניתן לענות על השאלה במסגרת הזאת
בדך אין ליפומה שיוצאת אחרי דיקור שד
על כן צריך לבדוק ישירות ולהתרשם מהממימצא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליקוציטים נמוכים בבדיקת דםכ.מ.20/11/2012
שלום רב.
בצעתי אתמול בדיקות דם כלליות. רווקה 39, בריאה בד"כ.
נמצא כי הליקוצים נמוכים: - 3.6
ברצוני לשאול על מה אחראים ליקוטיצים. מה הסיבה/הגורם לכך שהם נמוכים?
כיצד ניתן להעלותם??
האם על ידי שינוי תזונה ניתן לטפל??
הבנתי שיתר בדיקות הדם תקינות.
אציין כי אינני אוכלת בשר בקר ולא כבד. בעיקר: ירקות, פירות, קטניות, ואוהבת מתוק.
תודה. כוכבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליקוציטים נמוכים בבדיקת דם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ20/11/2012צריך לנסות לאתר את הסיבה
זיהום? תופעת לואי לתרופה?
פעילות יתר של בלוטת התריס?
מוצא תימני?
כדאי להתייעץ עם המטולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- dvtליאת19/11/2012
שלום לפני כשבוע החלו לילדה שלי כאבים בבית השחי לאט לאט ירדו לכיון היד עם כאבים נפיחות וכתמים סגולים זה התפשט לכול היד הרופא שלח אותנו למיון בחשד של dvt כרגע היד משתפרת ללא כול טיפול האם הקריש דם יכול לעבור למקום אחר ולהעילם ללא טיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר dvt - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ19/11/2012לא ברור לי האם נקבעה אבחנה ברורה של debt
ואם כן מה הסיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פאלוקסי וזופרןלי18/11/2012
רציתי לבדוק את טיבן של שתי תרופות נגד בחילות בעת טיפול כימותרפי. שתי התרופות הן פלוקסי.וזופרן האם הן זהות בפעולתן? או האם האחת טובה מהשנייה? והאם הן טובות לכלל המטופלים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פאלוקסי וזופרן - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ19/11/2012אין הבדל משמעותי ביניהן
השאלה מה יותר מתאים ונוח למטופל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
לי19/11/2012תודה על התשובה
כתבת שאין הבדל בין שני התרופות
שמעתי שפלוקסי התופעות הלוואי מופחתות לא כמו הזופרן האם זה נכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ19/11/2012אני מציע להתייעץ עם הרופא המטפל או עם גסטרואנטרלוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



