מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לוקמיה AMLתקוהמ18/11/2012
שלום רב.
אני בת 56. עברתי השתלת מח עצם מדם טבורי לפני כ 3 שנים....
אבקש לשאול ולדעת --
מה זה בדיוק קריוטיפ 8:21 ואיזה פגם גנטי בדיוק יש לי..
והאם זו יכולה להיות סיבה רצינית למחלה שלי...
בתודה
תקוה מרום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לוקמיה AML - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ18/11/2012סליחה על השאלה מה פתאום נזכרת עכשו?
אני מציע שתבקשי את הרופא שלך לקבל הסבר מפורט
זו לא שאלה לפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטפי דם שמופיעים ונעלמיםח.18/11/2012
שלום. אני חולת לוקמיה לשעבר. לפני 3 שנים השתלת מח עצם.
לאחרונה קורה לי שמופיע שטף דם מבלי שקבלתי מכה, וזה נעלם לאחר יום/יומיים.
האם יש טעם לעשות בדיקות דם? לפני כחודשיים עשיתי בדיקה והכל היה תקין
ממה זה יכול לקרות שטפי דם כאלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטפי דם שמופיעים ונעלמים - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ18/11/2012קודם כל יש לבצע ספירת ובדיקת תפקודי קרישה
ואחרי כן להתייעץ עם ההמטולוגי ו/או עם המשתיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דם חריגה ביחס לשקיעת הדםאייל14/11/2012
שלום
אני בן 42 בד"כ בריא.משקל תקין 65 ק"ג.
לפני 10 ימים צ'ק אפ דו שנתי של הביטוח - ספירה, כימיה, שקיעת דם ( 3 ) סוכר הכל היה תקין.
מאתמול לקראת הלילה ובעיקר הבוקר מרגיש כאב בשרירים ובפרקים וחולשה כמו בשפעת. אין כאבי גרון או נזלת.
בבוקר היום חום נמוך 37.5ועכשיו אחר הצהריים 37.9.
היות ואני אמור לנסוע לחו"ל ביום ראשון, ביצעתי היום
ב 10 וחצי בבוקר בדיקת דם בקופה מהרופא.
WBC = 13.3
באחוזים
NEUT 79.1
LYMPH 12.6
MONO 6.2
EOS 1.8
BASO 0.3
מספרים אבסולוטיים
neut 10.5
lymph 1.7
ו hgb = 13.9
hct 42.5
plt=335
mpv = 7.7
mcv =87.5
nch = 28.7
rdw = 12.6
במקביל
esr = 5
crp מתחת ל 5 . תקין. הנורמה ( 0-10 MG/L ).
כימיה תוצאות תקינות פרט ל IRON תוצאה 42 לעומת 100 בשבוע שעבר.
התוצאה תמוהה.
אם יש לי זיהום חיידקי ( שגרם לעליית הכדוריות הלבנות והניוטרופילים ) איך ייתכן שה CRP ושקיעת דם תקינים?
1.האם הפער הזה מעיד שאין מדובר על זיהום אלא אולי מחלת דם?
2.מה מומלץ לעשות בשלב זה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם חריגה ביחס לשקיעת הדם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ14/11/2012קרוב לודאי שמדובר במחלה זיהומית
כדאי להבדק עי הרופא כדי לנסות לאתר סיבה
ובמידת הצורך לתת טיפול לפני הטיסה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםמיכל13/11/2012
אני חולת מיאלומה. לפני טיפולים כימוטרפיים עושים לי בדיקות דם בבית החולים. האם צריכים להיות בצום? כי ראיתי שעושים גם בדיקת גלוקוז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ14/11/2012אם מדובר בספירת דם בלבד
לא צריך להיות בצום
אם מדובר בבדיקות כציות ובעיקר גלוקוז
צריך להיות בצום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיעלה13/11/2012
ד"ר שלום,
בבדיקת סיטי בטן נמצאו ממצאים חדשים של קשרי לימפה מוגדלים בשער הכבד, ברטרופריטונאום באגן ובמפשעות, מומלץ המשך בירור.
1. ברצוני לשאול האם גילוי מוקדם במקרה של לימפומה הינו חשוב, ומדוע? האם סיכויי ההחלמה גבוהים יותר בגילוי מוקדם, ומדוע?
2. כיצד בדיקת PET יכולה לעזור בגילוי מוקדם? האם בדיקת PET יכולה לעזור לבחור את בלוטת הלימפה שכדאי לדגום לאחר מכן בביופסיה?
אודה לתשובתך,
בברכה,
יעלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` אלן ברבי13/11/20121- רצוי לעשות אבחנה מוקדם
2- PET לא עוזר לאבחנה אלה לעריך הפיזור לאחר אבחנה בביופסיה ולאחר טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- itpאורטל12/11/2012
שלום,
1. האם ניתן להיכנס להריון עם .רקע של itp סביב ה-30000 ל-40000?
2. האם טחול שאינו מוגדל עדיין יכול תיאורטית לגרום לירידה משמעותית בטסיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר itp - תגובה
פרופ` אלן ברבי13/11/2012ניתן, אבל הריון יכול להחמיר את התרומבוציטופניה. המצב דורש מעקב המטולוגי ורישום החולה במרפאת לסיכון גבוה.
טחול אינו מוגדל ב ITP.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה לברזלל.נ10/11/2012
שלום, אני בת 30 לפני בערך שנה עשיתי בדיקות דם והסתבר שאני מאוד אנמית.
ברזל 14 µg/dl
ESR 47
4.0 ng/ml פריטין
HB 9.1 g/dl (אני מעשנת)
HCT 31.5 %
MCH 18.9 pg
MCHC 28.9 g/dl
RDW 18.5 %
MICRO % 33.0
HYPER% 0.1
HYPO % 48
שאר המדדים היו תקינים
הרופאה שלחה אותי לבדיקות חוזרות+ די הרבה בדיקות נוספות ומאז היא אמרה לי לקחת כדורי ברזל (אני לוקחת פריפול) וחוזרת על הבדיקות כל ארבעה חודשים בערך והרופאה לא ממש עשתה עם המידע הזה הרבה
בבדיקה האחרונה אלו היו המדדים
IRON 21 µg/dl
HB 10.5 g/dl
HCT 35.4 %
MCH 20.8 pg
MCHC 29.8 g/dl
RDW 18.1 %
MCV 69.7 fL
MICRO % 21.8
HYPO % 39.0
פריטין לא נבדק
אין לי צליאק, המחזור שלי נמשך כשלושה ימים, אין לי דם סמוי בצואה
נבדקו גם C-REACTIVE PROTEIN 0.51 mg/dl
RHEUMATOID FACTOR <11.30
HEPATITIS A IgG Positive
HEPATITIS Bs Ab 362.71 positive
HEPATITIS Bs Ag negative
HEPATITIS Bc IgM negative
HEPATITIS Bc Ab TOT. negative
HEPATITIS C Ab
פניתי אל הרופאה לשאול האם ההתקדמות לא איטית מידי והיא הפנתה אותי לקבלת ברזל לוריד בבית חולים. הבנתי שמדובר בטיפול עם הרבה מאוד תופעות לואי וסיכונים. השאלה האם באמת עשינו את כל מה שצריך לפני קבלת ברזל לוריד? הבנתי מהרוקח שיש ברזל במינונים גבוהים יותר לאנשים עם מחסור אבל לא קיבלתי מרשם לכזה דבר. קיבלתי את הרושם שהרופאה קצת מנותקת, כשהזכרתי לה שאני אנמית הציעה שנעשה בדיקות דם, הזכרתי לה שאנחנו עושות את זה כל כמה חודשים אז היא פשוט שלחה אותי למחלקה המטולוגית וכשהם התקשרו הופתעתי לגלות שאנחנו עוברים לברזל לוריד. אני עייפה מאוד ולא אתפלא אם זה קשור לאנמיה ולכן אשמח לפתור אותה. מצד שני מפחיד אותי לקבל טיפול דרסטי לפני שבדקנו שבאמת אין מוצא אחר.
עוד דבר שמטריד אותי, אני בתהליכי בירור של CTCL מסוג folicular MF. מסתבר שרופאי עור מתעסקים בזה ואף אחד מהם לא ישב וממש דיבר איתי על המשמעויות של המחלה, לפעמים אני תוהה אם הם בכלל יודעים (למעשה, הרופא ששלח אותי לביופסיה ראשונה לא יודע לכן הפנה אותי לבית חולים אחר). העברתי לרופאה שלי את תוצאות הביופסיה הראשונה (לא הכריעו בין זה למשהו אוטואימוני שלא מתאים לשאר הסימפטומים) אבל היא אמרה לי שהתוצאות אומרות שאין לי כלום רציני ולא התיחסה לדברים. לא העמדתי אותה על תיקונה כי אני חושבת שאני צריכה לעבור לרופא אחר ממילא. יכול להיות איזשהו קשר בין האנמיה לCTCL?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה לברזל - תגובה
פרופ` אלן ברבי10/11/2012סיפור ארוך!
בסך הכול מדובר באנמיה מחוסר ברזל שמגיבה לטיפול בכדורי ברזל.
ממליץ להמשיך בטיפול. בקשר לסיבת האנמיה צריך יעוץ גינקולוגי,יעוץ דיאטני,חיפוס דם בצואה ולשקול יעוץ גסטרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיעלה09/11/2012
פרופ' שלום,
אני בת 58, בבדיקת CT בטן עליונה לפני חצי שנה נמצא הפטו-ספלנומגליה (טחול מעט מוגדל 13.4 ס"מ), בלוטות לימפה מוגדלות בשער הכבד (קוטר 1.3 ס"מ לאורך 3 ס"מ), ברטרופריטנאום (0.9 ס"מ), במפשעות (קוטר 1.3 ס"מ) וקשרי לימפה בודדים פרא איליאקליים בקוטר 0.8 ס"מ. (כבד מעט מוגל מרקמו שומני, ידוע ללא שינוי). בבדיקה חוזרת של CT בטן עליונה לאחר 3 חודשים נמצא בשער הכבד וברטרופריטנאום ריבוי בלוטות לימפה בגודל מרבי 2 ס"מ ללא שינוי מהותי, בלוטות לימפה בגודל 1 ס"מ במפשעות ללא שינוי. מומלץ המשך בירור.
רופא המשפחה הפנה לבדיקת PET, ומרכז הייעוץ הארצי לדימות בקופת החולים שבה אני חברה דחה את הבקשה בטענה ״שלימפאנופתיה אינה ספציפית ואינה מהווה אינדיקציה למיפוי PET CT. גם בלוטות ראקטיביות יכולות לקלוט FDG. הממצאים לא שינוי מהותי בבדיקת CT בטן חוזרת לאחר 3 חודשים.״
אנא עזרו לי להבין האם בדיקת PET CT תעזור לי לאבחן האם יש לי סרטן לימפה או לא?
פניתי למספר רופאים מומחים וחלקם המליצו לי לבצע בדיקת PET CT:
א. רופא המטולוג אחד המליץ על ביצוע PET וכתב ״המשך הבירור תלוי בהדגמת בלוטת לימפה נגישה - מה שנראה לי בלתי אפשרי אצלה. יתכן שאין מנוס מלבצע PET CT והיה ובלוטה ״נדלקת״ להגיע אליה בגישה מונחית או ישירה.״
ב. רופא המטולוג אחר אמר שלדעתו אין צורך בבדיקת PET, וניתן לבצע צילום חוזר של CT בטן עליונה בעוד 4 חודשים, ובמידת הצורך ביופסיה בשיטה לפרוסקופית.
ג. רופאת גסטרו אחת המליצה וכתבה "יש צורך לבצע בדיקת PET CT", ורופאת גסטרו אחרת לא המליצה והבנתי ממנה שבדיקת PET נועדה לביצוע בשלב הטיפול בסרטן, ולא בשלב האבחון.
ברצוני לשאול אותך:
1. האם לדעתך בדיקת PET תעזור באבחון או שלילת סרטן?
2. האם בדיקת PET עלולה דווקא להטעות? והאם בדיקת PET מיועדת לשלב הטיפול בסרטן בלבד, ולא לשלב האבחון?
אודה לתשובתך,
בברכה,
עודדה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` אלן ברבי09/11/2012סיפור ארוך!
CT PET לא יתן אבחנה.
צריך להגיע לביאופסיה של בלוטה ולהשלים הבירור בהתאם לתשובה פתולוגית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה מיועד כדור טריקרדיה? מה תופעותאא06/11/2012
לוואי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה מיועד כדור טריקרדיה? מה תופעות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ07/11/2012אינני יודע נראה לי שלא מדובר במחלה המטולוגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות בדםורד05/11/2012
שלום עשיתי בדיקות דם לבירור קרישיות יתר בדם והיום קיבלתי תוצאות הכל תקין רק בדיקת אחת יצאה גבולית activated protein c resistance התוצאה יצאה 1.94 שהנורמה היא 2-3 הרופא ממליץ לחזור על בדיקה בעוד 3 חודשים רציתי לדעת מה זה אומר ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות בדם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ07/11/2012בשלב זה לא הייתי מסיק מסקנות ומחכה לבדיקה נוספת בעוד 3 חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות בדםורד05/11/2012
שלום עשיתי בדיקות דם לבירור קרישיות יתר בדם והיום קיבלתי תוצאות הכל תקין רק בדיקת אחת יצאה גבולית activated protein c resistance התוצאה יצאה 1.94 שהנורמה היא 2-3 הרופא ממליץ לחזור על בדיקה בעוד 3 חודשים רציתי לדעת מה זה אומר ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות בדם - תגובה
פרופ` אלן ברבי08/11/2012התשובה גבולית.
כדי לעשות גם את הבדיקה גנטית ל FACTOR 5 LEIDEN* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה לקרישיות בדם?חלי04/11/2012
שלום רב,
שמי חלי ואני גרה בחו״ל, אני מעוניינת לבצע בדיקה לבירור קרשיות בדם, אנחנו מנסים להיכנס להריון כבר שנתיים ובמהלך השנה האחרונה עוברים טיפולי ivf , הטיפול הראשון הצליח אבל היתה הפלה בשבוע 7, אני מודעת לכך שבירור לגבי קרשיות צריך לעשות רק לאחר 3 הפלות, אציין כי אחותי עברה תסחיף ריאה במהלך ניתוח קיסרי, אודה לכם אם תענו לשאלתי בכדי להסיר דאגה ולהמשיך בניסיונות ללא חשש. בברכה
חלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה לקרישיות בדם? - תגובה
פרופ` אלן ברבי08/11/2012פשוט צריך לפנות למכון המטולוגי הקרוב לביתך ולבקש בדיקות לחיפוס קרישיות יתר
ולאחר מכן למסור התוצאות לגינקולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה לקרישיות בדם? - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ09/11/2012אני מציע לעשות ברור לקרישיות ותר בכל מקרה לאור הספור של אחותך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתן ככהאלמונית02/11/2012
אם לפני חודש חודשיים בערך היה לי שתן כהה יותר מהרגיל בערך בצבע כתום שחור באופן חד פעמי זה יכול להעיד על לוקמיה או כל סרטן אחר? כי אני יודע שצבע כזה יכול להעיד על כך אבל זה היה חד פעמי- לפני חודשיים ולא חזר יותר ולא היה לפני.. אז אם היה לי משהו כזה צבע השתן היה כך באופן קבוע בכל פעם שהייתי מתפנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתן ככה - תגובה
פרופ` אלן ברבי03/11/2012לא מבין את השאלה לפורום להמטולוגיה ! איו הסבר לאירוע חד פעמי שאתה מספר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
אלמונית03/11/2012התכוונתי לשאול - במקרה של לוקמיה או כל סרטן אחר השתן שלי היה כהה בכל פעם שהייתי מתפנה או שגם פעם אחת של שתן כהה שהיה לפני חודשיים ולא חזר ולא היה לפני עלול להעיד על סרטן כל שהוא?...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה - תגובה
פרופ` אלן ברבי08/11/2012אין שום קשר עם סרטן הדם או אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דם ברגלגלית02/11/2012
שלום רב,
אני בת 38 וילדתי לפני 9 חודשים אני עדיין מניקה, מזה מספר ימים ללא קבלת חבלה יש לי ברגל שמאל באזור מעל הקרסול שטף דם ירוק שבמרכזו אזור בהיר יותר ונפוח מעט, השטף דם הולך וקטן, יש לציין שאני מרגישה מעין כאב של התכווצות שרירים ברגל זו מזה מספר שנים, להריון נכנסתי רק לאחר נטילת אספירין אבל ללא בדיקות מעמיקות של קרישה.
האם יכול להיות קשור לתפקודי קרישה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטף דם ברגל - תגובה
פרופ` אלן ברבי02/11/2012יתכן שמדובר בשתף דם שחולף.אם את לוקחת עוד אספירין יכול להיות קשור.
רצוי לבצע ספירת דם ובדיקות PT PTT.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסר בפקטור 7 לפני ניתוחמירב01/11/2012
בן 4.9 אמור לעבור ניתוח שקדים בבדיקת דם גילינו שהPT שלו גבוהה 13.1 במקום מקסימום 11.6.
היינו אצל המוטולוג והתשובה לפקטור 7 בלבד הינה חסר ל-45 במקום המינימום 60.
לעומת זאת VWF-von Willebrand Factor שלו תקין ובאמצע.
עד כמה לדאוג?
האם זו מחלה לכל החיים?
ומה עושים עם הניתוח?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסר בפקטור 7 לפני ניתוח - תגובה
פרופ` אלן ברבי02/11/2012מדובר בחוסר חלקי של פקטור 7. 45% מספיק לקרישה. אני מניח שהניתוח יתבצע בב"ח עם יעוץ של המטולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



