מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זירוז ליד כתוצאה מקרישיות יתרניקי11/10/2014
בשבוע 38 להיריון ויש לי בעית קרישיות יתר (הטרוזיגוטי לפקטור 5 ופרוטאין S נמוך) ואני מזריקה קלקסן 60. הרופא מעקב הריון המליץ לי על זירוז לידה בשבוע 39 בגלל בעיית הקרישיות.
האם זה נוהל מקובל ?
מה הסיבה לביצוע הזירוז ?
האם מקובל בכל בתי החולים לבצע זאת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זירוז ליד כתוצאה מקרישיות יתר - תגובה
פרופ` אלן ברבי12/10/2014זה לא שאלה לפורום ההמטולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזירוז ליד כתוצאה מקרישיות יתר - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ14/10/2014זאת שאלה לרופא המיילד בדרך כלל יש מדיניות ברורה במקרים אלה
ניתן גם לשאול המטולוג המתמחה בבעיות קרישה בהריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- FLC LAMBDAג10/10/2014
שלום, לפני כ8 חודשים הופניתי לברור במרפאת כבד עקב תפקודי כבד לא תקינים . הופניתי על ידם לביצוע בדיקה של LAMBDA התוצאה הייתה חשד ולכן הופניתי שוב לביצוע בדיקה יותר מדויקת אשר הייתה תקינה אך היה צורך לבצע בדיקה חוזרת לאחר חצי שנה. עתה ביצעתי שוב את הבדיקה והתשובה הינה 27.3 כאשר הטווח הוא 8.3-27. רציתי לדעת האם יש מקום לדאגה. אציין כי הבדיקות של MCV -MCH - Neutrophils נמוכים ואילו RDW-CV , ALT ׂGPTׁ גבוהים.
תודה מראש, חג שמח ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר FLC LAMBDA - תגובה
פרופ` אלן ברבי11/10/2014שינויים לא משמעותיים אבל רצוי להראות את כל התוצאות להמטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם להזריק קלקסן?שלומית09/10/2014
אני בתחילת הריון, שבוע 5, לאחר IVF. יש לי הומוזיגוט לפקטור לידן 5.
האם עלי להזריק קלקסן? הדעות חלוקות...
במידה וכן אז ממתי ובאיזה מינון? שוקלת 64.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם להזריק קלקסן? - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ09/10/2014זה לא שאלה לפורום אלא לרופאים המטפלים בך יש מרפאות מיוחדות להריון בסיכון העוסקים באופן יחודי בנושא זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ רחמילביץ- סליחה על התגובה
שלומית09/10/2014אבל, סרקתי את כל תשובותייך בפורום ובמרביתן אינך עונה אלא מפנה למרפאה.
אם כך למה אתה בפורום??
יש פורומים עם טובי הרופאים שעונים ומסייגים בביקור ודעת הרופא המטפל, לא מבינה למה תשובותייך תמיד ללא התייחסות.. חבל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ רחמילביץ- סליחה על התגובה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ10/10/2014כל הכבוד על הזמן שהקדשת לסרוק את תשובותי
עליך להבין כי יש שאלות שניתן לענות עליהם על סמך ידע תאורטי בלבד
לעומת זאת הרבה שאלות קשורות לבעיות קרישה בכלל ועם קשר לנושאי הריון ופוריות
בפרט
זהו שטח התמחות ספציפי בהמטולוגיה עם מומחים ומרפאות יחודיות לנושא
ועל כן בהרבה מקרים עם שאלות יותר מורכבות נראה לי כי מבחינה מקצועית עדיף להתייעץ עם מומחה העוסק בעיקר בבעיות אלה באופן שגרתי
אני רואה בכך יתרון ולא חיסרון!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מקבצים של טרומבוציטיםמיכל07/10/2014
שלום, על מה יכול להעיד או מה כדאי לבדוק אצל ילד שנמצאו בדמו מקבצים של טרומבוציטים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקבצים של טרומבוציטים - תגובה
פרופ` אלן ברבי08/10/2014כלום. בעיקר אם מספר תרומבוציטים תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשאות המופיליה ועודליאת07/10/2014
שלום בת 30. בלידה שניה חוויתי פקקת עמוקה בווריד השחלה ובווריד הנבוב. קבלתי קלקסן והכניסו לי מטריה לווריד הנבוב (מעל ווריד הכליות בעקבות מיקום הטרומבוס) את המטריה לא הצליחו להוציא(זוהי מטריה עם וו כלפי מטה). לאחר שלושה חודשים הפסקתי עם הקלקסן- הטרומבוס התמוסס. ואני ללא מדללי דם בכלל! ביצעתי בדיקות קרישה הכל היה תקין מלבד פקטור 8 שנמצא על 30 אחוז. אני לא סובלת מדימומים יוצאי דופן. ולגבי אבי האם היתה לו המופיליה ממש לא ידוע לי כי נפטר לפני 16 שנים מסרטן. שאלתי היא כזו- נאמר לי שאהיה הרה שוב עם בן, הוא יחלה במחלת ההמופיליה- האם זה 100% . שאלתי השניה- בעקבות המטריה שנמצאת לי בווריד, האם הריון לא מסכן אותי? מבחינת תזוזת המטריה? חלילה התפוצצות הווריד? רוצה לדעת מה יעמוד מולי בהריון הבא..... תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
ליאת07/10/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע מדלגים עליי
ליאת08/10/2014?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשאות המופיליה ועוד - תגובה
פרופ` אלן ברבי08/10/2014אני לא רואה קשר בן הפקקת וחסר חלקי בפקטור 8.
אני מציע לך לפנות למרכז ארצי להמופיליה בתל השומר שם יענו לכל השאלות שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשאות המופיליה ועוד - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ09/10/2014עליך לפנות למרפאה העוסקת באופן יחודי בבעיות הקשורות להפרעות בקרישה
זו לא שאלה למסגרת הפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לתגובהרונית06/10/2014
קיבלתי תוצאות קרישיות יתר חלקיות Beta 2 Glycoprotein 1 IgM (תוצאה 10 כאשר גבול עליון 5) ו Cardiolipin IgM Ab (תוצאה 8 כאשר גבול עליון 7). אבל IGG ב 2 הבדיקות תקינות.
האם יש סיבה לדחות כניסה להריון עד לבדיקת רופא?
בכדורים שלקחתי לאחרונה רשום שיש לידע רופא על בעיות קרישיות. לא מודעת לתוצאות עם הכדורים אבל האם עצם זה שהגוף מתחיל להתנקות האם הערכים יכולים לחזור לבד לנורמה?
במידה ומתחילה טיפול האם זה לפני כניסה להריון / במהלך / כל החיים ללא קשר להריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתגובה - תגובה
פרופ` אלן ברבי08/10/2014יש סימנים ביאולוגים קלים של תסמונת apla צריך לגשת לרופא שביקש הבדיקות וכמובן לשאול השאלות לרופא נשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאות לבדיקות קרישות דםשולי06/10/2014
שלום,
אני בת 24, ולאחרונה התחלתי להשתמש בגלולות מרסילון בפעם הראשונה. רופא הנשים שלח אותי לבדיקות של קרישות דם כיוון שלא ידעתי לענות לו האם יש במשפחה היסטוריה לקרישות יתר.
יש חריגות בחלק מהתוצאות, אשמח אם תוכלו להסביר לי את החריגות ואת משמעותן/השלכותיהן והאם עליי להפסיק עם הגלולות.
PTT-LAC sensitive - 25.4 sec כאשר הנורמה היא בין 28-45 - הערה - מושפע מטיפול נוגדי קרישה
PTT-LACֹ_insensitive - 23sec כאשר הנורמה היא בין 25-40
RVVT-LAC sensitive - 36 sec כאשר הנורמה היא בין 37-46
אציין כי אני לא נוטלת תרופות נוספות ולא עושה טיפול נוגדי קרישה.. כך שגם ההערה לא מובנת לי..
אציין כי התור שלי לרופא הנשים הוא רק בשבוע הבא, ובינתיים רוצה להיות רגועה.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח תוצאות לבדיקות קרישות דם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ06/10/2014החריגות אינן משמעותיות וניתן לחכות בשקט לביקור אצל הרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיאלומהגל06/10/2014
שלום,
אני בת 44, בריאה בד"כ.
עקב ESR ו-CRP גבוהים שהיו לי פעם ומאז יורדים בהדרגה ( CRP כבר תקין) הרופאה היסודית שלי שלחה אותי לשלל בדיקות לפני חצי שנה.
רק עכשיו ראיתי שהתקבלו תוצאות של אחת מהן שחורגות מהנורמה:
FREE LIGHT CH.-KAPA - 23.1
FREE LIGHT CH-LAMBDA - 26.1
Free Kappa/Free Lamb - 0.82 (זאת כן בטווח הרצוי)
ה ESR כרגע 43 (מעט מעל הנורמה אבל עדיין במגמת ירידה)
אין לי כאבים או בעיות אחרות ראויות לציון.
האם יש חשש למיאלומה או שאין סיבה לחשוש בנתונים אלה?
כמובן שאלך לרופא אבל זה ייקח זמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיאלומה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ06/10/2014לפי נתונים אלה לא נראה לי שיש חשש למילומה
בכל מקרה כדאי להיבדק על ידי הרופא
ואין דחיפות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםkuti05/10/2014
שלום רב נערכה לי בדיקת דם של -free light ch-kapa והתוצאה היתה 21,90, מה זה אומר, תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם
kuti05/10/2014שכחתי לציין אני בן 67 סוכרתי מאוזן תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ06/10/2014לא ניתן לענות על סמך ממצא חריג בודד
נא לפנות לרופא ששלח אותך לבדיקות אלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתרדוברת05/10/2014
שלום,
לפני כשנה אובחנתי כבעלת נטייה לקרישיות יתר (פקטור V ליידן).
אח"כ עברתי הריון ולידה וטופלתי בקלקסן בחודשיים שלאחר הלידה.
שאלותי:
1. האם יש סיכון בטיסה ארוכה לארה"ב? האם יש צורך בטיפול תרופתי כלשהו במהלך הטיסה?
2. האם יש סיכון בנטילת גלולות פרימולוט נור?
3. האם יש סיכון יתר בשילוב של טיסה + פרימולוט?
4. במהלך החודשים האחרונים אני מרגישה מדי פעם תזוזות שרירים קטנות באיזורים שונים בפנים (עפעפיים, שפתיים, לחיים). האם יתכן קשר לבעיית הקרישיות? האם מצריך בירור?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ06/10/2014לגבי שאלה 4 תשובה שלילית
לגבי יתר השאלות רצוי להתייעץ עם רופא הנשים ו-או עם המטולוג המתמחה בנושא קרישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתר, הריון וטיסה ארוכהלולה05/10/2014
שלום רב,
אני בת 31, בעלת נטייה מולדת לקרישיות יתר(פקטור ליידן ברמה של הטרוזיגוט). שהתגלתה בגיל 19 בעקבות נטילת גלולות ותסחיף ריאתי. כיום אני בריאה ולא מקבלת שום טיפול מלבד זריקות קלקסן בטיסות ארוכות. אני מנסה להרות(כרגע ללא הצלחה). שאלתי היא, במידה ואכנס להריון, האם אוכל לטוס לארה"ב ואח"כ אקוודור, בחודשי ההריון הראשונים עם הזרקת קלקסן?
לתשובתך אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר, הריון וטיסה ארוכה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ06/10/2014עם את מקבלת קלקסן אני לא רואה בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיסה ארוכה, הריון וקרישיות יתר
לולה11/10/2014תודה רבה על התשובה. אם כך, אני מבינה שלא תהיה בעיה לקבל מכתב מהרופא המאשר את הטיסה? שכן, לצורך הביטוח נדרש אישור כזה, מכיוון שמדובר בהריון בסיכון.
בנוסף, באקוודור יש צורך בהסתגלות לגובה של 2,850 מטר. האם יש סכנה כלשהי הנובעת מנטייה לקרישיות יתר(עם או בלי הריון)?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות קרישיות בזמן טיפולי פוריותרננה02/10/2014
אחרי 2 הפלות רצופות (שבוע 8, שבוע 13) נשלחתי לברור קרישיות
בבית ילדים מהריונות תקינים (לידות בזמן, משקלי לידה גבוהים ~4-3.5 ק"ג)
1. האם מספיק לחכות 6 שבועות מהגרידה לצורך הבדיקות (גרידה בשבוע 13)
2. האם ניתן לבצע בדיקות אלו בזמן נטילת גונאל-אף (112.5 יח' ליום)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות קרישיות בזמן טיפולי פוריות - תגובה
פרופ` אלן ברבי03/10/2014כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצה פוליתנועם29/09/2014
שלום, אם במשך חמישה חודשים למרות לקיחת תוסף של חומצה פולית עדיין יש מחסור מתחת לרף, ונשלל ציליאק, ממה זה יכול לנבוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומצה פולית - תגובה
פרופ` אלן ברבי02/10/2014להמשיך בטיפול כדור 5מג' פעמים בשבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצות עם המטולוגשלוש שלושים29/09/2014
הי,
לאחר נטילת אסטרופם יצאו לי ברגלים המון סימנים כחולים, אדומים, ורידים חדשים וחולשה חזקה ברגלים במיוחד בעמידה רציפה של כמה דקות.
... התרעתי בפני רופא הנשים שלי והוא לא נלחץ. נטלתי לעוד 3 ימים החודש.
תופעות נוספות קרו והחלטנו יחד להפסיק או להחליף לאיקוקלמין בחודש הבא. כל זה לאחר ביצוע בדיקת דם הורמונלית.
היום התווספה לשלל התופעות הצטברות נקודות כמו המון שטפי דם כואבים ומגרדים ...
צרפתי תמונה.
האם המצב מצריך התיחסות מיוחדת ? האם יש בדיקת דם נוספת שיש לבצע פרט להורמונים?
האם איקוקלמין עשוי גם כן להיות מסוכן?
האם יכול להיות קשור למדרסים אורתופדיים חדשים שאני נועלת?
תודה על העזרה, חתימה ושנה נפלאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התיעצות עם המטולוג - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ29/09/2014בשלב זה הייתי מפסיק את התרופה קודם כל לודא שזו הסיבה
ןאחכ להתייעץ עם הרופא המטפל לגבי המשך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- WBC-Leucocytes נמוך, אבל השאר תקיןדרור24/09/2014
שלום רב,
שאלה קצרה בנושא בדיקות הדם שלי.
בשתי בדיוקת הדם האחרונות שלי (ספטמבר ומרץ) ערך ה-WBC-Leucocytes היה נמוך (4.5 ו-4 בהתאמה).
שאר הערכים שלי תקינים לחלוטין.
ערכי ה-B12 תקינים.
אני אוכל בשר ועושה ספורט.
מה זה לעזאזל אומר?!
אני לא יודע אם זה קשור, אבל אבא שלי נפטר מלוקימיה.
אשמח להבהרה.
בתודה מראש,
דרור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר WBC-Leucocytes נמוך, אבל השאר תקין - תגובה
פרופ` אלן ברבי29/09/2014מדובר בלוקופניה קלה עם חלוקה תקינה שיכולה להיות זמנית או קבועה בעדות תימן ואתיאופיה. להבדק לפחות פעם אחת אצל המטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני יליד רוסיה
דרור29/09/2014אני יליד רוסיה ונשוי לתימניה. זה הקשר היחיד שלי לתימן :)
האם קיים קשר ללוקימיה שממנה אבא שלי נפטר?
האם זה יכול להיות משהו גנטי?
האם יש משהו (מעבר לבדיקה אצל המטולוג) שאני יכול לעשות על מנת להעלות את הערך?
בתודה מראש,
דרור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני יליד רוסיה - תגובה
פרופ` אלן ברבי30/09/2014לא אני לא רואה קשר עם הלוקמיה של אבא.
מציע כאמור בדיקה של המטולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



