מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רופא משפחהרועי26/09/2010
שלום רב,
האם אבחון של דכאון וחרדה בעזרת פסיכולוג הינו הכרחי כדי לקבל מענה
תרופתי? מה יכולתו של רופא המשפחה לאבחן ולרשום תרופה בתחום הנפש עבור מי שאינו מעוניין בקיום פגישות יקרות מדי שבוע עם פסיכולוג? האם ניתן לפנות ישירות לפסיכיאטר
כדי לקבל מרשם, או שמא הוא יתנה את המרשם בקיום פגישות סדירות מולו או מול הפסיכולוג?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול תרופתי
ד''ר אירנה נתנאל28/09/2010שלום לך,
רופא משפחה לא מספיק מומחה בהפרעות נפשיות ולכן, מומלץ לפנות ישירות לפסיכיאטר. מתן תרופות אצל פסיכיאטר לא מותנת בשיחות עם פסיכולוג.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שום דבר לא עוזר....שח26/09/2010
הי
אם הגעתי למצב של שאלה בפורום אני באמת במצב נואש.
בת 36 רווקה , מתפקדת ובעלת מקצוע
אני דכאונית און ואוף כבר שנים אבל אף פעם לא ברמה של חוסר תפקוד
בעיקר חווה מחשביות שליליות על החיים שלי ובכלל
ניסיתי המון תרופות , רובן פגעו בחשק המיני, כרגע על אפקסור שאין איתה את הבעייה הזו. מתחילה שוב לקחת למיקטל לייצוב מצב רוח לאחר שואלפורל וטופמקס עשו לי תופעות לוואי
במשך השנים הייתי אצל 3 פסיכיאטרים , 4 פסיכולוגים, קואצ'רית, מטפלת בפסיכולוגיה חיובית, ימימה , מה לא ?? קראתי מליון ספרי העצמה , ניסיתי הכל
וכלום !! אני עדיין נופלת לדיכאון מכל דבר רע שקורה לי.
מעולם לא הייתי אובדנית אבל המצב מייאש אותי ברמה שאני מרגישה שאין שפ פתרון בשבילי.
אולי יש לכם רעיון למשהו שלא ניסיתי כבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון
ד''ר אירנה נתנאל28/09/2010שלום לך,
האם ניסית טיפולים לא תרופתיים: גרייה מגנטית למוח (TMS) או נזעי חשמל (ECT)? אני מאוד ממליצה על התיעצות עם רופאים שמכירים אותך ואת מצבך בקשר לטיפולים אלה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר אירנהיעלי2525/09/2010
תודה רבה לך על התשובה אבל בקשר לעלייה במשקל?ידוע לך אם ציפרלקס מעלה במשקל?ויש לציין שהתרופה לא כל כך עוזרת לי אני מרגישה עצבנית תמיד ואולי זה בגלל האלכוהול שמחבל ביעילות התרופה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות ואלכוהול
ד''ר אירנה נתנאל28/09/2010יעלי שלום,
ראשית, חשוב לי לציין שאני לא רופא ותשובתי מבוסת על ניסיון קליני וידע אישי. בדרך כלל ציפרלקס ידועה כי מדכא תאבון ולכן לא גורמת לעליה במשקל. אם זאת על אנשים שונים היא משפיעה באופן שונה וישנם מקרים שבהם אנשים עולים במשקל, אם הדבר נגרם בהשפעת התרופה או בגלל שדיכאון פחת ויש יותר תיאבון אני לא יודעת. עצבנות היא תופעת לוואי מוכרת למדי בשלבים הראשוניים של הנטילה. עם הזמן, כאשר הגוף מסתגל לתרופה, העצבנות חולפת. אכן, אלכוהול וציפרלקס הינו שילוב לא רצוי. אלכוהול מחבל ביעילות התרופה, גורם להופעת תופעות לוואי לא רצויות וכיוון ששני החומרים מתפרקים בכבד שילוב זה עלול לגרום לפגיעה בתפקודי הכבד. יש להימנע משתתית אלכוהול בזמן נטילת התרופות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רציתי לשאולמאור25/09/2010
אני סובל מחרדה חברתית כבר מתקופת התיכון וכרגע אני בן 22 וחצי.יש לציין שמעולם לא הייתי בקשר זוגי עם בחורה ושזה די מעיק עליי ומפריע לי מאוד. אני די חסר ביטחון במצבים חברתיים שונים ולא אוהב כל כך להימצא בהם.אני מטופל בקבוצה בצבא של אנשים עם בעיות נפשיות ופסיכולוגים.
השאלה שלי: קיום יחסי מין עם מישהי שאני מכיר דרך האנטרנט יכול לפתור/לעזור לי עם הבעיה של החרדה חברתית?
מחכה לתשובה,
מאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה חברתית
ד''ר אירנה נתנאל28/09/2010מאור שלום,
הפרעת חרדה חברתית שונה מאדם לאדם. עבור אדם אחד קיום יחסי מין יכול לעזור ואצל אדם אחר זה יכול להחמיר את המצב. כדאי שתתיעץ על כך עם אנשי מקצוע שמכירים אותך (לדוגמא, פסיכולוגים של הקבוצה).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה שיש לי כבר שבוע וחציליטל24/09/2010
יום אחד לפני כשבוע שהלכתי לישון נזכרתי בחבר שלי לשעבר ואיך שנזכרתי בחבר שלי פתאום אני רואה במחשבות תמונה של אבא שלי בתחתונים
(חשוב לציין שבבית הוא תמיד נמצא עם תחתונים)
וזה החריד אותי שכאשר חשבתיעל חבר שלי ראיתי תמונ בראש של אבא שלי
איך מתנתקים מהחרדה והאם זה נורמלי?
מה זה אומר עלי?
כל פעם שאני הולכת לישון אני מפחדת שאני יחשוב על אבא שלי כי זה לא נעים לי
מה עושים?
אשמח אם תעזרו לי
תודה והמשך יום טוב
ליטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאת: ליטל
ד''ר אלונה גוברמן25/09/2010שלום. נסי לפנות לאיש מקצוע (פסיכולוג/ית, פסיכותרפיסט/ית). יחד עם המטפל המנוסה והמקצועי תוכלו לעשות סדר בדברים ולחפש פתרונות שיעזרו לך .
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לתרופות לוסטרל ו-ציפרליונתן23/09/2010
1. לשני התרופות האלו צריך מרשם רופא?
2. אם כן מה אני אמור לעשות.. ללכת לרופא משפחה? פסיכיאטר? כל רופא? דרך הקופת חולים שלי?
3. והאם יש תרופה נגד דיכאון מסוג SSRI שהיא ללא מרשם רופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאת: יונתן
ד''ר אלונה גוברמן24/09/2010שלום. בהחלט כן.
אתה צריך מרשם. אתה יכול לפנות או לרופא משפחה או לפ]סיכיאטר המטפל שלך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה עדיף?
יונתן24/09/2010אצל הרופא משפחה זה בלי כסף ואצל פסיכיאטר זה עם כסף כן?
3. והאם יש תרופה נגד דיכאון מסוג SSRI שהיא ללא מרשם רופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאת: יונתן
ד''ר אלונה גוברמן25/09/2010שלום. אתה יכול לפנות לרופא משפחה, פסיכיאטר בקופת חולים או לפסיכיאטר בתחנה לבריאות הנפש זה חינם . לכל תרופות מקבוצת SSRI צריך מרשם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, והאם נותנים אותם רק למי
יונתן25/09/2010שבדיכאון קשה או גם קל?
והאם נותנים אותם גם במקרים של בעיות אחרות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאת: יונתן
ד''ר אלונה גוברמן25/09/2010שלום. נותנים אותם בדיכאון ובהפרעות חרדה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסה - מעוניין להפחית חרדה ולישון..עומר2622/09/2010
אשמח לעזרתך המפורטת,
אני מאד מאד רוצה לטוס ללוס אנג'לס ולטייל באיזור..
אולם הטיסה האחרונה שלי היתה לפני כ-8 שנים טיסה כ-10 שעות, שבחזור חשתי התקף חרדה.
התלבטתי עם הרופא וכיום יש לי כדורים:
assival
בונדרמי
ולוריוואן.
על אף שקיבלתי ייעוץ מהרופא, אשמח לדעת איזה מבין הכדורים הוא היעיל ביותר, והאם מותר לשלב בין כדור לכדור כי המטרה המרכזית שלי היא להפחית חרדה, ובו זמנית להירדם לכמה שיותר שעות (כאמור 15 שעות טיסה)
אגב, האם יש דרך להפחית את החרדה כבר מעכשיו אם נותר לי שבוע לטיסה, אני צריך להזמין את הכרטיס, וחושש רבות.
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאת: עומר26
ד''ר אלונה גוברמן25/09/2010שלום. בלי להיכנס להמלצות אישיות דרך האינטרנט ניתן לומר שתרופות מרגיעות מהסוג של וובן לוריוון, קסנקס, קלונקס הן תרופות שאנשים לוקחים כדי להתגבר על פחדי טיסה.
אני מאוד מציעה לך לפנות להתייעצות מקצועית. טיפול משולב של תרופות ושיחות (תרפיה התנהגותית קוגניטיבית ) יכול מאוד לעזור לך . בטיפול התנהגותי-קוגניטיבי לומדים מיומנויות התמודדות עם הבעיה, שיטות למידה.
תרגיש טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול חדש זמן השפעהאילה21/09/2010
אני סובלת מדיכאון עמיד והתחלתי טיפול חדש 120 מ"ג אטומין 100מ"ג פרימוניל ו 10 מ"ג אביליפאי
מבקשת לדעת תוך כמה זמן צפויה השפעה של הכדורים עליי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן השפעה
ד''ר אירנה נתנאל22/09/2010אילה שלום,
עשויים לחלוף 6 שבועות עד שההשפעה החיובית תורגש במלואה.
תרגישי טוב,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה אצל ילדה בת 7שרון21/09/2010
בתי בת ה 7 ככל הנראה סובלת מחרדות שמלוות בהתעלפויות ולחץ נפשי כבר מגיל 3.5
אני מחפשת דרכים לעזור לה כבר מאז ואני לא מצליחה להגיע לכלום.
אני לא רוצה לרוץ לתרופות (פבוקסיל) ולאחרונה אמרו לי שטיפול קוגנטיבי התנהגותי יכול לעזור. אני רק מבקשת הכוונה ועצה טובה לאן כדאי לי לפנות...
אנחנו גרים בנהריה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאת: שרון
ד''ר אלונה גוברמן21/09/2010שלום. אני חייבת להתנצל ,אבל בפורום הזה לא נוכל להתייחס לשאלות שלך. אנו עובדים רק עם מבוגרים. עליך לפנות לפורום של ילדים ומתבגרים. אני מקווה שתקבלי מענה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמת תרופהירין20/09/2010
שלום ד"ר
בעשר השנים האחרונות אני סובלת מדיכאון וחרדה. ניסיתי את כל התרופות הקיימות ורק סרוקסט עבדה עליי. כיום היא כבר אינה עוזרת לי, בכל שילוב שהוא. ניסיתי הרבה אפשרויות של כדורים אך זמן ההמתנה של 6 שבועות הוא עינוי אמיתי, מה גם שבסוף התרופה אינה עובדת עליי. רציתי לדעת האם ידוע לך על איזשהו מקום בעולם בו יש אפשרות להתאים את התרופה המתאימה על פי המבנה הגנטי שלי, או עפ"י בדיקת דם. אני מכירה מקום כזה בארץ שנקרא פיוז'ן ג'נטיקס אך הבנתי שזה לא ממש ודאי. האם קיים כזה דבר בעולם שבמקום להתנסות ב-20 תרופות ובתופעות לוואי איומות - יוכלו למצוא בדיוק את התרופה שמתאימה לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם אני במצב שלך
אילה20/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהelectric stimulation of the vagal
א21/09/2010nerve
בדיוק אתמול ראיתי כתבה על כך. תראי בגוגל. למקרים ששום כדור לא עוזר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה לאחר נשיכת כלבאירה20/09/2010
שלום לפני כשבועיים וחצי ננשכתי עלידי כלב, מיד אחרי המקרה הלכתי לרופא ועשיתי חיסון טטנוס, לאחר מכן פניתי למשרד הבריאות סיפרתי מה קרה ואמרו לי שאם הכלב לא מת לאחר 10 יום סימן שהוא לא חולה, עשיתי תצפית על הכלב והוא בסדר גמור אבל אני מאוד בחרדה אני לא מצליחה להפסיק לחשוב שאולי אני חולה בכלבת, כל כאב קטן ישר מקפיץ אותי אני בחרדה נוראית אין לי חשק לאכול יש לי כאבי ראש רעד בכל הגוף אני מרגישה כאילו כל הגוף שלי פשוט מפסיק לתפקד, המצב הזה בא וחוזר, אתמול ראיתי שוב את הכלב וראיתי שהוא בריא אבל היום בבוקר קמתי שוב עם חרדה ופחד, אני ממש לא יודעת איך לצאת מזה.
תודה אירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאת: אירה
ד''ר אלונה גוברמן25/09/2010שלום. אני ממליצה לפנות לאיש מקצוע (פסיכולוג/ית, פסיכותרפיסט/ית). יחד עם המטפל המנוסה והמקצועי תוכלו לעשות סדר בדברים ולחפש פתרונות שישפרו את המצבך . במידה ויהיה צורך, המטפל יפנה אותך לאיפול תרופתי. בנוסף, חשוב לשתף אנשים קרובים בהרגשתך. משפחה, חברים הם מקור תמיכה לשוב בהתמודדות עם קשיים שהחיים מזמנים לנו.
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחד ממקומות סגוריםשקד20/09/2010
שלום, אני בת 23 ועוד חודש טסה לתאילנד
יש לי חרדה ממקומות סגורים כמו מעליות, חניונים תת קרקעיים וכו
ולכן אני מפחדת שבמהלך הטיסה אקבל חרדה כאשר ייסגר המטוס.
פניתי לרופאת המשפחה שלי והיא נתנה לי קסנקס.
האם באמת כדאי לקחת את הכדור שהמליצה לי הרופאה?
מעולם לא השתמשתי בכדורי הרגעה ואני מפחדת מהתוצאה, אני לא אוהבת לא להיות בשליטה על עצמי ועם הכדור אני מפחדת שיהיה חסרת שליטה.
בנוסף אני מפחדת שיווצרו לי תופעות לוואי מאחר ומעולם לא ניסיתי כדור זה.האם אני יכולה להתמכר לזה משימוש חד פעמי ?
אין צורה טבעית להתגבר על חרדות כאלה ואחרות, מלבד רסקיו. כמובן שאני מקווה שיהיה בסדר ואני יצליח להרגיע את עצמי.
תודה מראש,
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאת: שקד
ד''ר אלונה גוברמן25/09/2010שלום. ניתן לומר שתרופות מרגיעות מהסוג של קסנקס, וובן או לוריוון הן תרופות שאנשים לוקחים כדי להתגבר על פחדי טיסה.
קיים פחד, במידה מסוימת מוצדק, מהתמכרות לתרופות הרגעה. התמכרות הינו התהליך,או מצב, בו אדם לוקח כמות מוגזמת של תרופות הרגעה(5-10 או יותר כדורים ליום). קסנקס תרופה מצוינת חרדה, שמופיע ללא דיכאון, ומינון של 1-2 מג ליום יכול לגרום להטבה לפעמים מרשימה של החרדה. במקרה שלך מדובר בשימוש קצר, לכן אין לפחד מהתרופה אבל צריך להבין שאין לעלות אותה ללא התייעצות עם רופא. כמו כן כאשר יוחלט להפסיק את הקסנקס צריך לעשות את זה מאוד בהרגה.
בנוסף, אני ממליצה לך לפנות להתייעצות מקצועית. טיפול משולב של תרופות ושיחות (תרפיה התנהגותית קוגניטיבית ) יכול מאוד לעזור לך . בטיפול התנהגותי-קוגניטיבי לומדים מיומנויות התמודדות עם הבעיה, שיטות למידה.
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת ציפרלקס וזרעי אשכוליותחלי19/09/2010
שלום,
האים אפשרי ליטול ציפרלקס וזרעי אשכוליות אורגניים?
תודה,
חלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאת: חלי
ד''ר אלונה גוברמן21/09/2010שלום. מתנצלת, אך אני לא מכירה את זרעי אשכוליות. עליך לפנות לרופאה הומואופת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בחרדהליטל19/09/2010
שלום אני בת 23,נשואה, שנה שעברה תקף אותי התקף חרדה איום שבו היו הזעות דפיקות לב מואצות וקושי בנשימה...
אני מטופלת ברסיטל 20 מ"ג, יום כן יום לא לסירוגין
וכרגע אינני מרגישה צורך בטיפול ולעיתים שוכחת ליטול את הגלולות, שמתי לב שחלק מהסימפטומים חוזרים לאחר ההפסקה ולכן אני מתמידה לקחת..
אם אני ובעלי מעוניינים בכניסה להריון האם נטילת הכדולים עלולה להפריע ולשבש את בריאות העובר?
נושא זה מטריד אותי מכיוון שאני גם לא מעוניינת להיות תלויה בכדורים במשך חיי.. האם טיפול בשיטה ההתנהגותית יכול לעזור? גם אם אינני חשה בתופעות חרדה? רק כדי למנוע את הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בחרדה
ד''ר אירנה נתנאל22/09/2010בר שלום,
אכן כן, טיפול התנהגותי - קוגניטיבי טרום הריון ובתקופת ההריון יכול מאוד לעזור לך לשלוט בחרדה במידה ותרצי להפסיק את הטיפול התרופתי.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עבודת מחקרצחי בכור19/09/2010
לכבוד
פרופ' לאון גרינהאוס
ד"ר אלונה גוברמן
הגב' אירנה נתנאל
א.ג.נ,
הנדון: עבודת מחקר בנושא התאבדות
הח"מ הינו סטודנט שנה ג' בפקולטה לקרימינולוגיה במכללת גליל מערבי ובמסגרת הקורס "פתולוגיה עקירה ועבריינות" אשר מועבר ע"י פרופ' פטר סילפן עליי לחקור את השפעת המוסיקה על ניסיונות אובדניים של מתבגרים באמצעות הפצת שאלון לקהל היעד הרלוונטי.
אבקש את אישורכם לנצל במה זו לצורך פרסום שאלון בנושא זה.
אקדים תודות,
צחי בכור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחקר
ד''ר אירנה נתנאל22/09/2010לא נראה לי שיש בעיה. אני מאודדת מחקרים ותרומה למדע. מבחינתי זה בסדר!
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

