מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאון קשהרביע04/01/2011
האם קיימת תרופה טבעית לטיפול בדיכאון קשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון קשה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל05/01/2011לצערי, לא קיימת תרופה טבעית לטיפול בדיכאון קשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי יציבות-תחושת עירפולאלי03/01/2011
שלום!!
מזה מספר שנים אני סובל ממספר תופעות מטרידות המהוות ירידה באיכות החיים
בעקבותם אני מוותר למשל על המשך לימודים אבל לא רק.
התופעות באות לידי ביטוי
1.תחושות עירפול במספר פעמים ביום
קושי בריכוז תחושה שראש נשמט ידיים נשמטות רצון לשכב ,אי יציבות עומד ליפול
כאשר אני משנה את זויות הראש
2.מתקשה בקריאה ארוכה
3.ירידה בזיכרון
4.לפני שינה במיטה תחושת שיתוק
רופא משפחה שלך אותי למספר בדיקות כמו סיטי ראש מכון שינה בדיקת ברה
ולא מצאו דבר.
האם הסימטומים האלה מצבעים על משהו נפשי??
אני מאוד מתוסכל ולא יודע לאן לפנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי יציבות-תחושת עירפול - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל05/01/2011אלי שלום,
כשאין שום ממצא גופני, ככול הנראה מדובר בסיבות נפשיות למצב. על נמת להבין את מצבך ולהתאים טיפול נדרש אבחון מקצועי ומעמיק.אני ממליצה להתיעץ עם רופא פסיכיאטר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדת טיסהלילך03/01/2011
אני אמורה לטוס עוד שבועיים לארה"ב ויש לי פחד מהטיסה.
איזה כדור כדאי לי לבקש מרופא משפחה שירשום לי ע"מ לעבור את הטיסה ברוגע?
בתודה מראש, לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדת טיסה - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן06/01/2011שלום. בלי להיכנס להמלצות אישיות דרך האינטרנט ניתן לומר שתרופות מרגיעות מהסוג של וובן לוריוון, קסנקס, קלונקס הן תרופות שאנשים לוקחים כדי להתגבר על פחדי טיסה.
אני מאוד מציעה לך לפנות להתייעצות מקצועית. טיפול משולב של תרופות ושיחות (תרפיה התנהגותית קוגניטיבית ) יכול מאוד לעזור לך . בטיפול התנהגותי-קוגניטיבי לומדים מיומנויות התמודדות עם הבעיה, שיטות למידה.
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת עזרה לבנישמעיה פנינה02/01/2011
בני בן 20 מזה כ5 שנים סובל מדכאון ולא רוצה לחיות הוא עבר נסיון התאבדות וקשה לו לתפקד בחיי היום יום הילד לא עובד עשה צבא רק חודשיים הוא ילד מאוד אינטליגנט ומוריו בבית הספר תמיד אמרו לי זהו ראש הממשלה הבא של ישראל בעברו טופל בכדור שעשה לו עצבים שגרמו לו לשבור את הבית ואז נאמר שכדור זה לא מתאים לו ניסיתי שוב פסיכאטר אחר שאמר לי שהוא חותך ורידים סדרתי ולא צריך שום טיפול ובני אמר לי שפסיכיאטר זה מדבר רק לפי קווים מנחים ולא יותר והוא זקוק לעזרה אני מאוד נואשת ולא יודעת למי לפנות גם מפני הפחד של כול הטיפולים הפסיכיאטרים כדורים וכדומה ומה גם כשניסה לבקש עזרה בבית חולים ישר רצו להזריק לו זריקות מבלי לנסות לדבר איתו ולברר מה קורה בראשו בני מתחנן לעזרה ואני נואשת אנא עיזרו לי לעזור לבני רק לא דרך אישפוז וכאלה מפני שיש לי פחד מזה
אני מאוד רוצה אדם שידבר עימו קודם יבין אותו אך כול זה נגמר שוב בבקשת אישפוז וזה לא מתאים לי אני רוצה עזרה לא להרוס לבני את החיים
בבקשה עיזרו לו תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לדבר איתו?
גם04/01/2011שלום,
זה נורא תלוי במה בדיוק הוא מרגיש, דכאון חרדה וזעם זה לא מתמטיקה, אין נוסחאות של גורמים אל מול התרופות כתשובה.
ולא לכולם התרופות בהכרח עוזרות והמרפא עשוי לבוא ממקום לא צפוי.
אני צעיר, רק בן 25 אבל תמיד אומר שאני זקן בן 25 בגלל השנים שעברתי בעבר בהתמודדות עם דיכאון קליני והתקפי חרדה וכן, גם התקפי זעם שתודה לאל הצלחתי לווסת אותם אל מול רהיטי הבית בלבד :)
לא הובהר מה בדיוק יש לו, האם הדכאון בה במתוך תחושת חולשה דוגמת "אני אפס, אני כלום" או הרגשת סלידה מהסביבה וחוסר יכולת/רצון להשתתף במה שמכונה ע"י רוב האוכלוסיה "חיי יום יום", או אולי פשוט דכאון ועצב כבד ללא שום הסבר פירוש או סיבה
כזה שהוא פשוט שם, חונק, כזה שהפתרון היחיד (לדעתו) היא חתיכת וורידים..
תשאלי אותו ובמידה והוא יוכל לכתוב לי, בין אם זה שורה לבין אם זה שלושים עמודים,
אשלח לך כתובת אימייל שאוכל להתכתב איתו כצעד ראשוני. לפעמים לא רוצים לדבר עם מישהו מומחה אלא פשוט עם בן-אדם שמכיר וחווה דברים מאותה הסביבה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתוך נסיון
אמא14/06/2011אני אמא לילד בגיל 24 שעבר מה שאת מתארת לגבי בנך ומה שתיארת לגבי הפחד שלך מאשפוז.אז ככה,הבן שלי עבר מיד שסיים את הצבא ארוע גדול כי דחיתי ופחדתי מאשפוז ל כל מה שעשיתי לעזור לו עד שאושפז זה ,הומאופטית,טליפולים אלטרנטיבים ועוד...העיקר שלא יגיע לאשפוז מה בעצם קרה? דחיתי את האשפוז ע"י כל הטיפולים שבעצם לא התאימו למקרה ..יום אחד הוא פשוט קרס אי אפשר היה שלא לאשפז אותו .
מה אני מנסה להגיד לך לא בהכרח ולא תמיד אין מנוס מאשפוז אך על הזמן שהוא סובל חבל מאוד .מציעה לך להפגש עם פסיכיאטר לספר לו את הבעיה של הבן ואת הפחדים שלך ולשאול מה הוא מציע אולי הבן יקבל טיפול תרופתי שיעזור לו ולא יהיה צורך באשפוז.לגבי אשפוז ,הבן שלי אושפז קיבל טיפול נכון יחס הולם ותהליך החלמה איטי אך רואים התקדמות היום הבן חזר לחיות חיים כמעט כמו כולם רק שהוא צורך כדורים .מאחלת לכם הרבה בריאות מוזמנת לפנות אליי במייל אשמח לעזור RS1012@ WALLA.COM* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון ציפרלקסאלון02/01/2011
אני נוטל 20 מג ציפרלקס, על פי המלצת הפסיכיאטר אני אמור לעלות את המינון ל25
העלייה שוב החזירה חלק מתופעות הלוואי וכן רציתי לשאול,
האם זה בסדר ליטול את ה20 כהרגלי בבוקר, ואת ה5 מג הנוספים ליטול יותר מאוחר במהלך היום?
האם ישנה חשיבות לנטילת כל המינון הרצוי באותה השעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון ציפרלקס - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן02/01/2011שלום. בדרך כלל מומלץ לטול את התרופה פעם ביום בשעות הבוקר.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הלאה....לירון01/01/2011
אני סטודנטית.....בזמן האחרון אני לא ישנה טוב, אני בוכה הרבה בלי סיבה, אני מתרגזת נורא בקלות, נוטה לחולשה ופשוט הפכתי להיות אפטית לכל מה שלא קשור אליי
המצב שלי בבית לא טוב ולפעמים אני מרגישה שכל האחריות על הכתפיים שלי.
לא שיתפתי אף אחד עד עכשיו בהרגשות שלי כי אני לא בוטחת מספיק באף אדם אבל אני מרגישה לא יוצלחת...
אין לי עניין יותר להכיר אנשים חדשים וכשפונים אליי אני לא מבינה למה הם בכלל רוצים לדבר איתי גם נמאס לי להעמיד פנים שהכל בסדר וטוב כשלמעשה הוא ממש לא.
רציתי לדעת האם יש משהו שאני אוכל לעשות על מנת לשפר את מצבי???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הלאה.... - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן02/01/2011שלום. נראה שאת סובלת, מיואשת וחסרת תקווה. חשוב שתדעי שהאושר הוא בידיים שלך. נסי לאסוף כוחות כדי לעזור לעצמך. חשוב שתשתפי מישהו קרוב בתחושותיך. טיפול בזמן משבר מסייע להתמודד עם סמפטומים שמעידים על מצוקה נפשית.
אני מאוד ממליצה לך לפנות לאיש מקצוע: פסיכולוג, פסיכותרפיסט / ית, ניתן גם להתיעץ עם רופא פסיכיאטר. את יכולה לפנות דרך קופת חולים, מרפאה פסיכיאטרית ששיכת לאזור מגוריך או באופן פרטי.
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסיטל וירידה בחשק המיניhhh01/01/2011
שלום רב!
לקחתי רסיטל לחרדה ואחרי שבועיים ממש ירד לי החשק המיני ואני לא נהנת במין כמו לפני
האם יש תרופה נגד חרדה ( לא נגד דיכאון ) שלא משפיעה על החשק המיני ומורידה
אותו , אני ממש משתגעת מזה
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רסיטל וירידה בחשק המיני - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן02/01/2011שלום .לצערינו רסיטל יכול לגרום לחוסר חשק מיני משמעותי,
יכולות לגרום ל: ירודה בחשק ובמחשבות על מין, זקפה חלשה או העדר זקפה ,
שפיכה מאוחרת (אצל גברים)'ירידה בהנאה מאורגזמה' ,ובש בנרתיק בזמן עוררות ,תופעות אלו מופיעות בכ 20-30% מהמשתמשים. אצל רובם זה חולף תוך 1-2 חודשים אבל אצל אחרים דורש שינוי תרופתי
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל לא ענית על השאלה השנייה
hhh02/01/2011איזה תרופה אחרת לחרדה אני יכולה לקבל מבלי להיפגע בחשק המיני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאון בצבאא31/12/2010
התגייסתי לפני כחודש לשירות קרבי (חיל השריון), ובתקופה הזאת אני נמצא בדיכאון, אני בקושי אוכל, לא עובר יום שאני לא בוכה בו, אני מרגיש רע, אני מרגיש תקוע, אין לי חברים, אין לי עם מי לדבר, אף אחד לא מקשיב לי, רע לי עם האינטנסיביות והלחץ ושאין דקה מנוחה ורע לי עם כל המסגרת הצבאי הזאת, ובנוסף גם הגעגועים לבית ולמשפחה הורגים אותי... זה הגיע למצב שאני מעדיף להפצע ולהגיע לבית חולים מאשר לבסיס ביום ראשון... אני מרגיש פשוט נורא ואין לי כוח לכלום, פשוט בא לי למות... אף פעם לא הרגשתי ככה, אני רוצה לנסות לעצור את זה לפני שזה יחמיר עוד יותר... הייתי פעמיים אצל קב"ן אבל זה לא עוזר, בגלל שאין לי בעיה נפשית הם לא יכולים לעשות כלום.... ואני ממשיך לבכות כל יום... בבקשה עזרו לי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קב"ן
ארז01/01/2011אני מציע לך ללכת כמה שיותר לקב"ן אפילו איך שאתה יוצא ממנו לקבוע עוד תור עד שיבינו את המצב שלך. אתה יכול גם ללכת לפסיכולוג או פסיכיאטר אזרחי שיתן עליך חוות דעת אם אתה באמת סובל מדיכאון ואז יהיה יותר קל. אני הייתי בדיוק בדיוק במצב כמו שלך והקב"ן בסופו של דבר עזר לי אבל רק אחרי הרבה בעיות שעשיתי וריתוקים שעברתי, הקטע ובקרבי במיוחד הוא שינצלו אותך עד הסוף לצרכים שלהם כי אתה כוח עבודה בשבילם והמפקדים בקרבי לא ממש מאמינים בלב שלם בבעיות נפשיות ובקב"ן (חוויתי את זה על בשרי לצערי), קרה לי גם מקרה שכמעט הרבצתי לסרס"פ שלי מרוב שהעביד אותי בפלוגה וכולם ובמיוחד הוא ראו שאני במצב מעורער והחליטו להתעלם מזה...
בשורה התחתונה אפשר תמיד לעשות בעיות (לסרב פקודות וכד') כדי להראות שהמצב שלך באמת לא הכי טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעברתי את אותה חוויה
שלמי03/01/2011ידידי היקר!!!
אינכבר יותר מ-20 שנה מחוץ לצבא ועברתי בדיוק את הסיוט שאתה עובר עכשיו.
ראשית זכור אתה לא לבד הרבה לפניך והרבה אחריך עוברים את אותם תחושות.
בקש שיחה אצל המ"פ ואם לא עוזר אז בקש שיחה עם המג"ד.
אל תיפחד מהם הם אנשים בדיוק כמוך.
הסבר להם את המצוקה הגדולה ואת מה שעובר עליך ואם תיפול על אנשים עם לב יש סיכוי שיבינו אותך ויעבירו לתפקיד קל יותר
חפש פרוטקציה משפחתית אצל מפקד גבוה בצבא שירצה לעזור יש להם כח בתוך המערכת להוציא אותך מהיחידה ולהעביר אותם בסמוך אליהם לתפקיד קל יותר.
נסה למצוא קשר לכרמלה מנשה הכתבת לענייני צבא יש לה הרבה השפעה.
אל תשאיר בבטן ספר להורים ולחברים על מנת שיעזרו לך להתמודד.
אם כל זה לא עוזר אל תוותר לך תוריד פרופיל על כל עניין ודבר אל תיתן להם להרוס לך את החיים בשום אופן.
זכור לא כולם מתאימים להיות חיילים וזה לא אומר שאתה לוזר.
יש חיים אחרי הצבא ואתה יכול להצליח בהם בגדול גם בלי להיות חייל למופת.
אם עדיין צריך עזרה מוזמן ליצור איתי קשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת מולטי ויטמיןשילה31/12/2010
בעלי נוטה לסבול מדיכאון ומצבי רוח ירודים.
אמרו לנו שמולטי ויטמין יכול לעזור לשיפור במצבי מתח נפשי, דיכאון וחולשה.
מצאתי שלסולגאר יש מולטי ויטמין לגברים - האם זה יכול לעזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטילת מולטי ויטמין - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן02/01/2011לשילה שלום. אין שום הוכחה מחקרית או קלינית בעניין היעילות של הויטמינים בהשפעה לדיכאון וחרדה. אני גם לא חושבת שויטמינים יכולים להזיק. אני ממליצה להתייעץ עם איש מקצוע.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתוסכלת ומיואשתשני29/12/2010
שלום,
אני בת 24 סובלת מחרדה חברתית ברמות מאוד גבוהות.לדעתי המצב שלי בין הקשים.אני כמעט לא עושה כלום לבד.כלומר עדיין תלויה בחברות,אמא ואנשים שיבואו איתי לכל מיני מקומות.יש לי המון חברות אבל אני לא מתרועעת בחברה.התחלתי טיפול פסיכולוגי לפני 3 חודשים בערך ואני לא מרגישה שיפור משמעותי. רציתי לדעת האם אנשים הצליחו לצאת מהמצב הזה.ז"א יש מקרים שאנשים עשו את כל הטיפולים וכלום לא השתנה?ודבר שני רציתי לדעת אם יש טיפול תרופתי יותר חזק מציפרלקס ומכל התרופות שנותנים לטיפול בחרדה חברתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתוסכלת ומיואשת - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן02/01/2011חרדה חברתית מאוד שכיחה באוכלוסיה. היא נגרמת על ידי שילוב של גורמים ביולוגיים, אירועים שקרו בחיים ותורשה. המרכיב העיקרי של חרדה חברתית הינו חשש קיצוני משיפוט של אחרים או מהתנהגות שעשויה לגרום למבוכה או גיחוך. האדם סבור שכול העיניים מופנות אליו. מצבי חרדה מלווים בסימפטומים גופניים כגון דפיקות לב, הזעה, קוצר נשימה, וכו'. סובלים מחרדה חברתית נוטים להימנע ממצבים חברתיים. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדה חברתית היא פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) עם או בלי תרופות. במהלך CBT ניתן ללמוד כיצד להגיב באופן שונה למצבים שמעוררים חרדה. הטיפול הינו קצר וממוקד. מאוד שיטתי ומבוסס על חשיפה הדרגתית ומצבי המעוררים חרדה. לגבי טיפול תרופתי תתייעצי עם פסיכיאטר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני צריכה עצה או משהות28/12/2010
שלום,
אני בחורה בת 26 ואני סובלת מדכאון וחרדה מאז היותי בת 8. בשנתיים באחרונות (קצת יותר משנתיים כבר) אני סגורה בבית לא מסוגלת להתמודד עם הסביבה ו לפגוש אנשים גם קשה לי לטפל בעצמי או להתנהל באופן יום יומי נורמלי.
אני לוקחת ציפרלקס כבר 4 שנים או יותר במינונים שונים, ניסיתי תרופות אחרות אבל הם השפיעו עלי רע. אני הולכת לטיפול פסיכולוגי ו גם ניסיתי טיפולים נוספים כמו דיקור סיני אבל אני מרגישה שכלום לא עובד יותר.
אני פשוט רוצה שהכל ייגמר הסיבה היחידה שאני עוד מנסה להבריא זה בשביל ההורים שלי שלא יוכלו להתמודד אם ו אני אתאבדת ו הם יודעים שזה מה שאני רוצה לעשות זה קשה להגיד לאבא שלך שכל מה שאת רוצה זה שישחררו אותך וייתנו לך למות אבל אני כבר עייפה מלהסתיר.
קראתי הרבה לאחרונה על טיפולי ECT והייתי רוצה לדעת עוד על זה, האם זה מקובל בארץ? איך אני יכולה לגשת לזה? האם יש משהו שעבר את ש הטיפול ומוכן לייעץ? פשוט אני רוצה לדעת הכל על זה כל מה שניתן כולל סכנות ויתרונות.
אני פשוט לא יודעת מה לעשות יותר ו זה נראה כרגע כמו התקווה האחרונה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני צריכה עצה או משהו - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן30/12/2010שלום. באתר של קליניקה שלנו (כתובת בראש הפורום) נמצא חומר על טיפול בדיכאון וחרדה , כולל ect
תרגישי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בא לי למות..עדי27/12/2010
אני אמא ל2 ילדים קטנים אחד בן 3 והשני עוד מעט שנתיים...לקיתי בידכאון אחרי לידה אחרי הלידה השניה ומאז לא חזרתי לעצמי..אני לא מצליחה לתפקד כמו שצריך בתור אמא ולא בתור אישה בא לי להכנס למיטה ולא לצאת...איך יוצאים מהמצב המחורבן הזה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בא לי למות.. - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל28/12/2010עדי שלום,
טיפול תרופתי יכול מאוד לעזור לך. תפני להתיעצות אצל רופא פסיכיאטר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
עדי11/01/2011אני מטופלת כבר שנתיים בכדורים ,לא ממש עוזר לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדידה זו את?
אנגל19/01/2011אמא של הסופגניות הכי מתוקות בעולם?
יפה שלי אם אני מוצאת אותך כאן אני איתך באותה סירה.
כמו שכתבתי לך בפורום את אמא מדהימה ואני יכולה להעיד על כך..
תפני לרופא שלך אולי צריך להחליף את הטיפול..מאחלת לך רק טוב יפתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן זו אני..
עדי28/01/2011:(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזהירת מפסיכולוגים
יהודה21/01/2011אני אלמן+ילדה בת 3 וילד בן 7 אשתי התאבדה לפני 21 חודש בגלל טיפול לקוי והוזלת יד של פסיכיטרים ופסיכולוגים במתן תרופות ללא אגבלה ובלי שום קשר לבעיה הנקודתית באותו הדיכאון עצמו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסיטל-דחוףאיריס קריטי25/12/2010
שלום
אני כבר שבוע מקבלת ריסטל 20 מ"ג בשעה 10 בבוקר ולאחר כ 10 דקות ולמשך כ 6 שעות אני לא מצליחה לתפקד אני חייבת לשכב במיטה,ולא מסוגלת לעשות כלום.
האם זה מקובל? וכמה זמן זה אמור להימשך?
ישחולשה בכל הגוף ואני ממש לא מצליחה לתפקד בבית ולטפל בילדים או בכלל בעצמי
האם זה הגיוני.
אשמח לתגובה מהירה אנ י נואשת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רסיטל-דחוף - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן25/12/2010לאיריס שלום. קודם כל אני ממליצה להעביר את התרופה לשעות הערב.
קודם כל השפעה שלה מורגשת תוך מספר שבועות בממוצע. הטבה מלאה תיתכן תוך 6 -8 שבועות .
יש מעט מיקרים ,שבהם שימוש בתרופה בשלב הראשוני של הטיפול יכול להגביר את תחושת החרדה, דיכאון ותסמינים גופניים (כמו שתיארת). במידה וקיים מרכיב של חרדה בתמונה קלינית, מומלץ להוסיף לטיפול תרופה מקבוצת בנזודיאזפינים (לדוגמה קסנקס) למשך תקופה קצרה.תדברי עם מטפל שלך
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאוןא23/12/2010
שלום אני חייל ובעבר הייתי לוחם בצה"ל
כבר יותר מחודש אני נמצא באותו המצב שרק מתדרדר, נמאס לי מהכל, אני לא רוצה לאכול, לישון אני לא יכול כי כל הזמן מציפות אותי מחשבות על מה שהיה בצבא ואני רק בוכה במיטה בלילה עד שאני מתמוטט מעייפות ונרדם, בבית המצב טיפה יותר משתפר כי אני מרגיש פחות כלוא מבצבא, אבל כשאני מצליח להרדם אני לא רוצה לקום והרבה פעמים אני ישן 16 שעות ויותר ומהחברים שלי כבר התרחקתי. אמרו לי שאני לא אוכל מסודר והתחילו לי כאבי שיניים וכאבי ראש .כבר קרו הרבה מצבים שלא הגעתי לבסיס והייתי נפקד אבל המפקד החדש שלי וויתר לי...
נמאס לי מהכל, ונמאס מהצבא, ממפקדים, מללכת לקב"ן כל הזמן ולשמוע אותו חוזר על אותו דבר, הצבא לא התרשם שאני בדיכאון אבל פסיכולוג אזרחי כן, ואני מרגיש תלוי באוויר, הצבא קורא לזה כביכול קשיי הסתגלות וכרגע אני מחכה לעבור בסיס ואומרים לי שזה תהליך ארוך ובינתיים המצב שלי מתדרדר, הצבא לא רוצה לטפל בי תרופתית ואני לוקח טיפות רסקיו שלא ממש עוזרות מנסים כל הזמן להכניס אותי לחברה של אנשים ואומרים לי "אתה בצבא" ו"בינתיים אתה פה ואתה תעשה מה שאומרים לך" וזה מרתיח אותי , גם בחברה של אנשים שמכריחים אותי להיות איתם אני מרגיש שהם חושבים שאני חולה נפש ועצלן או משהו כשאני כל הזמן עם ראש מושפל ועיניים אדומות , פשוט נמאס לי מהכל ואני לא רוצה כלום, אני מרגיש שאף אחד לא עוזר ולא רוצה לעזור, חוץ מאמא שלי שהיא מחזיקה אותי ונותנת לי תקווה...
אני פשוט לא רוצה לעשות כלום ומרגיש עייף ובודד כל הזמן גם בצבא וגם בבית
סתם רציתי לשתף פה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל28/12/2010שלום לך,
אני ממליצה לך לפנות לפסיכיאטר באופן פרטי. במידת הצורך, הוא יוכל לתת לך טיפול תרופתי מתאים.
תרגיש טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופהרוני23/12/2010
שלום רב
אני בת 27 וסובלת כבר מעל שנתיים מאובססיה כפיתית OCD. בחצי שנה האחרונה אני לוקחת כדורים בשם לוסטראל ןנמצאת בטיפול CBT. הייתי רוצה לדעת האם מותר לקחת את הכדור בהריון ובהנקה והאם יש סיכוי לפגיעה בעובר בשל כך.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל24/12/2010רוני שלום,
בענייני תרופות בזמן הריון / הנקה ניתן להתקשר לחיות טרטולוגי של בית החולים הדסה בירושלים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

