פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודאגת
    אילה
    17/10/2010

    אני חולה בדיכאון עמיד לוקחת טיפול חדש אנטומין 120 מ"ג פרימוניל 100 מ"ג ואביליפאי
    15 מ"ג
    כבר יש שבועיים שאני לוקחת את הטיפול הזה והמצב שלי ממש קשה מרגישה מוות לאורך
    כל היום
    השאלה שלי האם עוד יש סיכוי שהטיפול הזה ישפיע עליי או שלא האם להמשיך בטיפול או להפסיק את הטיפול?
    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    19/10/2010

    שלום. את שואלת שאלות מורכבות שתשובות עליהן דורשות אבחון מעמיק. הייתי מציעה לך לפנות לרופא פסיכיאטר אחר כדי לקבל חוות דעת נוספת, לאבחן את הקשיים שלך ולנסות למצוא דרכים לעזור לך.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה חברתית פסיכולוג ותרופות
    פילסברי
    17/10/2010

    אני בת 25. יש לי חרדה חברתית שאני מתקשה להתמודד איתה ודיכאון...אני הולכת לפסיכולוג כמעט שנה ולאחרונה הוא המליץ שאני אנסה לשלב טיפול תרופתי. העניין .הוא כזה...
    באותו רגע כשהוא העלה את הנושא כל מה שרץ לי בראש הוא שהוא פסיכולוג, מכאן שהוא לא יכול לתת לי מרשם, הוא ייאלץ להפנות אותי למישהו אחר.. החרדה החברתית שלי שוב הרימה ראש..."שוב אנשים זרים? אני אצטרך ללכת למישהו אחר לקבלת מרשם? אני אצטרך ללכת פיסית לבית מרקחת ולדבר עם רוקח? וכו' וכו'.. ואני מוצאת את עצמי מתקשה לדבר איתו על זה, ויודעת שבכך אני מונעת מעצמי טיפול שיכול להועיל.
    אפשר בבקשה לקבל עצה, או לפחות תשובה לאיך עובד כל התהליך הזה..? או אולי אני בכלל טועה ואת המרשם הוא בכלל מביא לי ?

    מודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה חברתית פסיכולוג ותרופות - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/10/2010

    שלום לך,

    פסיכולוג לא יכול להביא לך מרשם. את צריכה לפנות להתיעצות עם רופא פסיכיאטר. הפסיכולוג שלך יכול לכתוב מכתב לרופא בו הוא יסביר ממה את סובלת. זה יכול להקל מעט עליך.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה
    גלילית
    16/10/2010

    אני בת כ-59, ועברתי התקף חרדה איום ביום שלישי שעבר, פוניתי למיון ושם כן דלקת קרום המוח לא דלקת קרום המוח, בקיצור הסתבר כי כל הבדיקות יצאו שליליות והכל בסדר, רק שאני מלאת חרדות, אני חייבת לציין כאן כי לפני 4 שנים איבדתי את אמי שהיתה חברתי הטובה ביותר, והשנה איבדתי את אבי בארה''ב, שהיה עיתונאי פרי לאנסר ואישיות מענינת וכן את חמות לפני כפחות מחודש, הגעתי למצב בו אני רוצה לקשור את בני משפחתי בשלשלאות ברזל ולא לתת להם לזוז ממני, אך בעלי חייב לצאת לחו'ל [בתוקף עבודתו למשך חודשיים] וילדיי, כפי שהינכם יודעים הרי ילדים גדולים פורשים מן הקן, ובלילה, הזיעה תוקפת אותי החולשה, הדופק המהיר, והחלומות הלא סימפטיים, כרגע בבית החולים קיבלתי טיפול sos קלונקס, אני מעונינת לשוב ולהינות מהחיים לצד משפחתי [ואגב אני לאחר ניתוח ראש ב-2003] ותחת ביקורת, עיזרו לי הגיעו מים עד נפש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/10/2010

    שלום לך,

    הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדה היא לשלב טיפול תרופתי אנטי חרדתיי (מקבוצת SSRI או SNRI) ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב גם ביופידבק. טיפול CBT הינו קצר וממוקד ובמהלכו ניתן ללמוד כלים להתמודדות יעילה בהווה וגם לטווח הארוך. כלים אלה מאפשרים למנוע חזרתיות של החרדה בעתיד.

    אשמח לענות על שאולות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה לד"ר אירנה

    נ
    21/10/2010

    אם לוקחים כדורים מדע צריך גם שיחות הרי פסיכאטר ממש אומר שציפרלקס למשל מפסיק את החרדה? אז למה שיחות ?

    יש לי בעיה רצינית לגבי תרופות בגלל שזה באמת לא מרפא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה

    כהן גלילית
    19/10/2010

    החלטתי על דעת עצמי, כי אולי באם אשלב יוגה נשימות,מדיטציה, וביופידבק, אוכל
    לעזור לעצמי לעלות על דרך המלך, ולומר שלום לחרדות, יחד עם ציור, טיולי מוזיאונים,
    הרצאות ועוד,
    כמו כן, אני קוראת הרבה וכותבת לעצמי הרבה, כך אני מצליחה להביע את עצמי,
    מה שכן הבעיה הינה בעת השינה, חלומות שחוזרים על עצמם כבר כמה שנים, ומהם
    אני מתעוררת בתחושה לא נעימה, ואז יש חוסר שינה,
    אשמח מאד באם תדריכי אותי לגבי הדרך בה בחרתי, האם היא נכונה,

    ושוב אלפי תודות,
    והמשך ערב ניפלא, גלילית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    26/10/2010

    בחרת בדרך מצויינת, תמשיכי כך. הרפיה, מדיטציה וביופידבק יכולים לעזור לך גם בהתמודדות עם הפרעות שינה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאחותי שנמצאת בדיכאון

    אח דואג
    10/11/2010

    צהריים טובים ד"ר

    הרופאים במיון איתרו כי זה דיכאון והומלץ השגחה רפואית בביה"ח סגור.

    בבית-החולים נמצא כי יש לה מדד נמוך בבלוטת התריס ושהינה סובלת מסוג של הכחשה ודיפרסיה.
    לאחר שבועיים אחותי החליטה להשתחרר בניגוד לרצון הרופאה .
    והיא מסרבת כעת לקחת טיפול תרופתי היא תמיד חוזרת על נישה ש"אין לה כלום והיא בריאה "
    =================================================================== הוא שכעת היא שינתה את הסלוגן שלה והיא אומרת לכולם ולעצמה , שהינה בריאה ורוב הסביבה הקרובה אליה קריה :חברות מכניסות לה לראש שאין לה כלום. היא עצמה מסרבת לקחת טיפול למרות שהיא יודעת שאי נטילת התרופות והפסקתן במכה אחת יכולות לגרום למצב מחמיר ביותר .
    הוצע לה שיחות וטיפול עם גורם מוסמך אך טרם קבענו פגישה.

    שאלתי אלייך ד"ר ,האם יש דרך כלשהי לגרום לאמונה ולבטחון חזרה ? אני ממש דואג שחס וחלילה זה יתפתח שוב והמצב יהיה בלתי הפיך .
    אשמח לעצה הדרכה ועזרה.
    מודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דאגה לאחותי שבדיכאון
    אח דואג
    16/10/2010

    ערב טוב אחותי בלידה השנייה חוותה דכאון אחרי לידה לפי ממצאי הרופאה.היא טיפלה עד כה בכדורים אנטי דכאונים ובהן ציפרלקס.

    בשבוע האחרון חשו 2 מקרים מסוכנים של ניסיון התאבדות .ואף השארת מכתב ודיבורים על מיאוס בחיים.

    הרופאים במיון איתרו כי זה דיכאון והומלץ השגחה רפואית בביה"ח סגור.

    שאלתי הינה האם ייתכן שאישה שלא סבלה משום דבר , לא יכולה להמשיך לקבל טיפול בכדור מתאים ? הומלץ גם שימוש באלק חשמל שזה פותר את הבעיות בצורה תמידית של מספר ימים אך מרוב הפחד זה נשלל .

    אנא עזרתך ועצתך בנדון תודה רבה ד"ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דאגה לאחותי שבדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דאגה לאחותי שבדיכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/10/2010

    שלום לך,

    דיכאון אחרי לידה תופעה מוכרת ושכיחה למדי היא מתרחשת אצל 20%-10% מהיולדות. אני לא יכולה לדעת מדוע אחותך לא יכולה להמשיך ולקבל טיפול תרופתי לכך יכולות להיות סיבות רבות. כגון, התרופות לא עוזרות למצבה ואין טעם להמשיך ולנסות עוד, יתכן והיא לא מקפידה על נטילה סדירה וכו'..... טיפול בנזעי חשמל מאוד יעיל לטיפול בדיכאון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה בנוגע לדאגה של אחות .

    אח דואג
    23/10/2010

    בנוסף להודעתי לגבי אחותי :
    הרופאים במיון איתרו כי זה דיכאון והומלץ השגחה רפואית בביה"ח סגור.

    בבית-החולים נמצא כי יש לה מדד נמוך בבלוטת התריס ושהינה סובלת מסוג של הכחשה ודיפרסיה.
    לאחר שבועיים אחותי החליטה להשתחרר בניגוד לרצון הרופאה .
    הסירוב לתרופות נובע מכך שהיא הכניסה לעצמה לראש שהינה בריאה ורוב הסביבה הקרובה אליה קריה חברות מכניסות לה לראש שאין לה כלום היא
    עצמה מסרבת לקחת טיפול למרות שהיא יודעת שאי נטילת התרופות והפסקתן במכה אחת יכולות לגרום למצב מחמיר ביותר .
    הוצע לה שיחות וטיפול עם גורם מוסמך אך טרם קבענו פגישה.

    האם יש דרך כלשהי לגרום לאמונה ולבטחון חזרה ? אני ממש דואג שחס וחלילה זה יתפתח שוב והמצב יהיה בלתי הפיך .

    האם יש אפשרות להפנותי למטפלים בתחום באזור הצפון ?
    אשמח לעצה הדרכה ועזרה.
    מודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה בנוגע לדאגה של אחות . - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    26/10/2010

    הבעת דאגתם של בני המשפחה לחולה - כל אחד מבני המשפחה יביע דאגה עצומה, אמפתיה וקבלה, מבלי להאשים או לשפוט. יש להקשיב לחולה בסבלנות ובסובלנות, תוך הבעת אמפתיה למצבו. חשוב לאשר את תחושותיו של החולה ולגרום לו להבין שבגללן הוא סובל. בצורה כזו נוצרת נכונות מצד החולה לשמוע את תגובתו של בן משפחה או חבר תומך ולרכוש אמון. זאת הזדמנות להבהיר שאין ביכולתו של המאזין לעזור ולפתור בעיות בשום דרך מלבד ההקשבה. האדם זקוק לייעוץ מאנשים מוסמכים שיכולים לעזור בפתרון בעיות. זו הזדמנות שיכולה לכוון לטיפול.

    הבהרת ההשלכות של הסירוב לקבלת טיפול - מסתבר שבדרך כלל הסיכויים להצליח לגייס את החולה לטיפול טובים יותר אם ישנן השלכות מסוימות לבחירה שהוא עושה, לטוב ולרע. אם יקבל החלטה חיובית יקבל "פרס" ויהיו לכך השלכות חיוביות, דברים שהוא ירוויח; אם יקבל החלטה שלילית - יהיו לכך השלכות שליליות שאינן כדאיות לו. יש להבהיר ולהדגיש את הרווח וההפסד של בחירה זו או אחרת. ההשלכות של אי-השתתפות בטיפול לא צריכות להיות עונש לאדם הסובל, מטרתן להגן על הבריאות ועל איכות החיים של האנשים הסובבים.

    תוכנית חלופית - אם האדם מסרב להתחיל מיידית בטיפול, ניתן להפעיל דרך נוספת באמצעות רופא משפחה. אפשר להציע לאדם לגשת לרופא המשפחה כדי להתייעץ בקשר לתוספי מזון טבעיים שיאפשרו לו יותר כוחות ואנרגיה או במטרה לבצע בדיקות דם כדי לעלות על קיומה של מחלה גופנית הגורמת לחולשה. רופא המשפחה יידע לאבחן שמדובר בדיכאון ויפנה את האדם לטיפול מיידי. תחושת דאגה שמעביר הצוות הרפואי, משקלה של הסמכות הרפואית, פחד ממחלות נוספות, תחושת פגיעות עקב הדיכאון - כל הגורמים האלו תורמים ליצירת חלון הזדמנויות שבו עולה הסיכוי שאדם יתפוש את הבעיה ויקבל טיפול הולם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה בנוגע למצבה של אחותי

    אח דואג
    11/11/2010

    ערב טוב
    אחותי נלאצה להתאשפז באופן כפוי בניגוד לרצונה עקב נסיונות מרובים של התאבדויות במקום סגור.
    המקום הוא בוודאות מקום לא הולם עבורה היות והיא חלשה ומה שעוד יותר מוזר זה שהצוות הרפואי מסמם אותה בזריקות ווליום בתואנה שהיא לא רגועה?

    מה שנותר לי לעשות זה לאסוף את הדמעות שלה כל פעם ולבכות אחרי זה בחשאי .
    אין לי אפשרות לקבל מידע רפואי על מינון . הרופאים שם הינם ששים לספק מידע ונראה כי יש להם יד חופשיה על המזרק.

    האם ולמרות הצו שניתן על ידי הפסיכולוג המחוזי בעקבות הרופאה שהפנתה אין מה לעשות כנד ? לחכות שבוע ימים ולהמתין עד שכל התרופות השונות יתפסו בגוף שלה ולקבל אותה בחזרה שבורה וגמורה?

    מה לגבי זכויות החולה ?אין לו קול ? ועדות רפואיות מתקיימות בנוכחות 2 פסיכיאטרים ועו"ד אך כל עוד היא רדומה ומרגישה מסוממת מה הטעם ?זה בעצם פשע של הרצחת וגם ירשת לא ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אירנה
    יעלי25
    15/10/2010

    כתבת לי הרבה בקשר לפרנויה אב לא הבנתי מה אני יכולה לעשות נגד זה ....אני נ טולת 2 כדורים של ציפרלקס ביום ואני לא מרגישה את השינוי..כבר כמה שנים זה ככה אני כל היום חושבת על הדברים הרעים שאני עושה או עשיתי ולזה לא נותן לי מנוח כי אני מרגישה שאני תמיד לא בסדר ותמיד אני חושבת שכועסים עליי או משקרים לי או מנסים לפגוע בי מאחורי הגב...אני לא מבינה למה אני לא מרגישה שהכדורים עוזרים לי ואני מרגישה שאני לוקחת אותם סתם..מה אני יכולה לעשות עם זה כבר נמאס לי...אני מרגישה רע ולא יודעת כבר מה לעשות עם הפסיכיאטר שלי הוא עושה לי טובה שהוא עונה לי...והוא לוקח לי הרבה כסף על כל מפגש אני לא יודעת מה לעשות..וגם עליתי במשקל בגלל הציפלקס הזה וגם מבחינה מינית אנ ילא מאושרת כי זה פוגע לי במערכת יחסים...מצטערת שאני משגעת אותך עם הדברים שלי אבל אני לא יודעת עם מי להתייעץ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי אירנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אירנה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/10/2010

    יעלי שלום,

    ייתכן וכדאי לשקול חוות דעת נוספת מפסיכיאטר אחר. נראה, שהטיפול התרופתי הנוכחי לא עוזר לך, ייתכן וכדאי להחליף תרופות. בנוסף, כיוון שהבעיה היא בצורת החשיבה, ניתן ללמוד לזהות ולשנות דפוסי החשיבה מגבילה. כלים אלה ניתן ללמוד בפסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). הדרך הכי טובה להתמודד עם המצב היא לשלב תרופות מתאימות ו CBT.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    תודה על פנייתך לפורום,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה לפרנסה ..
    00
    14/10/2010

    אני נשואה +4 ילדים עם משכנתא וחובות על הראש בעלי מרוויח משכורת מינימום ובקושי חיים גם ככה ,ולצערי נפלתי לא מזמן על היד ונפגעתי זה נחשב ומוכר כתאונת עבודה. ואני מחכה לביטוח לאומי שיתן לי כסף אבל הם אדישים קיבלתי חודש אחד ועכשו הכל הולך לאט לאט יש להם זמן ולי אין במה להאכיל את הילדים שלי הם טוענים שבגלל החגים זה מתעקב , אני כולי חרדה מתעוררת באמצע הלילה אין לי תאבון בא לי להיות תמיד לבד אין לי חשק לחיות כואב לי על הילדים שלי.מה עושים .?אני כזאת שלא מספרת לאף אחד מה עובר עלי , גם הבעל דואג אבל לא מראה שותק וזהו , אלוהים אך יוצאים מיזה? איזה חיים אלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה לפרנסה ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה לפרנסה .. - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/10/2010

    שלום לך,

    המצב אכן קשה מאוד. אני ממליצה לך לא לשתוק. לשתף אנשים קרובים במצוקה שלך, ייתכן ואנשים קרובים יוכלו לעזור לך (משפחה, חברים, שכנים וכו'). חשוב שלא תשארי לבד. יחד עם אנשים קרובים אפשר לחשוב על פתרונות מעשיים. נסי להשקיע מאמץ ולעשות את המקסימום שאת יכולה כדי לשפר את מצבך. ללכת לעבוד עם יד שבורה זה פתרון מצויין. חשבי על פתרונות נוספים. רוח הלחימה לעומת ייאוש וחוסר אונים תמיד עוזר.

    חזקי ואמצי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש כדור נגד חרדה מהחיים האלה?

    00
    23/11/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש כדור נגד חרדה מהחיים האלה? -

    ד''ר אירנה נתנאל
    26/11/2010

    יש תרופות שיכולות לעזור. אני ממליצה שתתייצב עם רופא פסיכיאטר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה
    יעלי25
    12/10/2010

    אירנה תודה רבה לך את מקסימה!כיף לדעת שיש אנשים כמוך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תודה רבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/10/2010

    ודה לך על המילים החמות,

    אירנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובדת עצות...
    ספיר
    11/10/2010

    אני וחבר שלי עוד כמה חודשים נהיה בני 18, אנחנו ביחד חצי שנה...
    אנחנו גרים כשעה מרחק נסיעה (אבל נפגשים הרבה)... אם אני משווה את הקשר שלנו לקשרים של זוגות אחרים שאני מכירה בגילנו, יש הבדל של שמים וארץ. הקשר שלנו הכי אמיתי וטוב שיש, כנה, יש רגעים מצחיקים, אבל יודעים גם לדבר על הדברים הרציניים כשצריך. שנינו מרגישים אהבה בטירוף אחד לשנייה. הבעיה התחילה לפני שבוע בדיוק, כשהחבר התעורר בערך ב3 בלילה בפתאומיות, התחיל להזיע ולרעוד ומחשבות רעות ממש באו לו לראש, הוא פתאום לא ממש הרגיש כלום והיה בסטרס עצום. (מה שנראה כשהתקף חרדה..) מאז, במשך השבוע נפגשנו פעמיים... עד יום שבת- כולל- הוא היה בסוג של דיכאון (אני אומרת "סוג של" כי אני לא רוצה לאבחן סתם, לא מסמכותי, אבל כך היה נראה).. היו לו מחשבות רעות, גם עלינו וגם בכללי... לא היה לו חשק לעשות כלום. מידי פעם היו לו כמו "פרצי אהבה" או פרצים כאלה של הרגשה טובה (ככה אנחנו קוראים לזה [: ), אבל גם חלפו בסופו של דבר... יום שישי היה היום הכי קשה. הוא טוען שלא בא לו כלום, ומצד אחד אומר לי שהוא לא יכול לחשוב על פרידה ממני, אבל מצד שני הוא לא מרגיש את אותה החמימות בלב (מצידו..), למרות שבפרצים הרגעיים האלה הוא כן מרגיש שהוא הכי אוהב...
    אתמול והיום היה לו שיפור משמעותי במצב הרוח, כבר לא יושב כל היום עם מחשבות רעות ודיכאון. אבל ההרגשה שלו לגבינו עדיין לא סגורה. כמו שאמרתי, יש לו רגעים שהוא מרגיש שהוא אוהב ומרגיש את החום הזה בלב, אבל אחרי כמה זמן זה נעלם וחוזר הבלבול לגבינו וחוסר ההבנה. אני אופטימית, ואני חושבת שזה תוצר לוואי של ההתקף חרדה שעשה לו טראומה נוראית, של הבלבול הזה, שלא תמיד חייבים להרגיש בשיא האהבה, שלכל אחד יש רגעים שהוא רוצה קצת להתבודד...
    מצד שני, אחרי שהוא אומר לי "אני אוהב אותך" הוא כבר מרגיש יותר טוב.. ואני מאמינה שאהבה זה לא משהו שיכול להתהפך בלילה אחד... ועובדה שכן יש לו רגעים שזה חוזר אליו...
    אני מבולבלת ואובדת עצות... למרות שאני אופטימית, זה קשה .
    מישהו מכיר מקרים דומים?
    ממש תודה למי שקרא..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובדת עצות...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובדת עצות... - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/10/2010

    ספיר שלום,

    הדרך הטובה ביותר לעזור לחברך זה לעודד אותו לפנות לאבחון מקצועי ומעמיק אצל פסיכיאטר. אם זה יקל עליו תציעי לו את תלווי אותו ותשבי יחד איתו אצל רופא. הרופא ינסה להבין אודות התופעה ויסביר לך ולו כיצד להתמודד עם המצב.

    חזקו ואמצו!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שדאלה דחופה!
    רייצ'ל
    10/10/2010

    שלום אני נועה בת 21 ואני סובלת מחרדות אני כרגע בטיפול תרופתי ופסיכולגי.
    היום אחרי שנה התחלתי לעבוד ואני סובלת מהתקפי חרדה הפסיכולוגית שלי המליצה לי לשתות את הקלונקס 0.5 מ"ג במשך שבוע עד להרגשת התקלמות ואני מקבלת רמוטיב 250 מ"ג וקלונקס רק במצבי התקף..מה לעשות לשתות את הכדור במשך שבוע או עדיף שלא?
    תודה נועה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שדאלה דחופה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שדאלה דחופה! - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    11/10/2010

    נועה שלום,

    תחילת העבודה תמיד חוויה מרגשת ומלחיצה. תעזרי לעצמך עם קלונקס כדי שתפני את כוחותיך להשתבות במסגרת העבודה ופחות תבזבזי אנרגיות וכוחות על התמודדות עם לחצים ומתחים.

    בהצלחה מכל הלב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדרך לצאת מהדיכאון!!!!
    אסנת
    10/10/2010

    שלום לכולם אני אסנת בת 56 ואני סבלתי מדיכאון כבד שהשתיק את כל גופי פשוט ככה כל היום ישבתי וישנתי מבלי לעשות כלום פשוט כלום חוץ מלבכות עם חברה שלי שהייית גם היא בדיכאון כל היום היינו בוכות ומרות על הדכאון, בלילות הייתי מתקשה להירדם ובבקרים הייתי קמה משותקת ,ניסיתי מלא תרופות ידעתי עליות וירידות אך לצערי בהרבה יותר ירידות ,לא היה לי חשק לאכול לא היה לי תיאבון הייתי מתקשה לעשות את הדברים הכי בסיסיים אפילו להתקלח. הגעתי למצב שהילדים שלי שנאו לבוא הביתה אחרי העבודה רק בגללי בגלל האווירה המדכאת שהייתי משרה בבית כאב לי כל כך אך לא יכולתי לעשות אם עצמי כלום למה הייתי בשיתוק נפשי אך אף אחד לא הבין אותי.

    נקודת המפנה למצבי היה כאשר יעץ לי אדם חכם שאני מאוד מאוד מעריכה ואוהבת יעץ לי להיות תמיד בקרבת אנשים שמחים ומעודדים ובשום פנים ואופן לא להיות בקרבת אנשים אשר מקנים אווירה של עצב ודיכאון אשר עושים אותי עצובה ,למחרת הייתי עם חברה שלי ועוד פעם היינו בוכות על מצבנו המר וחשות שאין תקווה לגורלנו לאחר רגע של מבט על חברתי הבוכה נזכרתי בעצתו של ידידי הטוב והחלטתי ליישם את עצתו ומכך ניתקתי את הקשר עם החברה שלי שהייתי איתה כל יום ויום ושאיתה באמת היה אווירה של עצבות ודיכאון ותאמת גם מאס לי כבר שאני איתה אני איכשהו רק בוכה ויותר עצובה!!! (לא שאני מאשימה אותה חס וחלילה שתהיה בריאה ושתצא מזה גם בע"ה) ,ומאז החלטתי שאני יותר לא בוכה ולא מרחמת על עצמי כי זה פשוט לא הפיתרון זה רק מחמיר לי את מצבי אז אמרתי די לבכי והחלטתי שמעכשיו אני ייקח את עצמי בידיים וליישם את העצה ופשוט להיות עם אנשים יותר שמחים עם המשפחה ועם אנשים אשר מעודדים ומשמחים אשר ישכיחו לי את הדיכי ולא עם אנשים אשר גורמים לי להיות עצובה כמו אותה החברה !!

    בכל מקרה מה שאני באה לספר לכם זה שאני יצאתי מהדיכאון לא בזכות הכדורים וכן זה אולי נשמע לכם בלתי אפשרי אך אם תאמינו ותרצו לצאת מזה תוכלו גם ללא הכדורים. אני יצאתי מזה כי החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולא לתת לעצמי ליפול למחשבות דיכאוניות שיפילו אותי יותר עמוק הייתי בקרבת המשפחה ואנשים שתמיד עודדו אותי ושימחו אותי ותודה לאל שגרמו לי בסוף גם לצאת מזה, היום אני מתפקדת יותר ממה שאני תפקדתי לפני הדיכאון אני בנאדם שמח ומחייך ואפילו עוזרת לשקם שתי חברות במצב דומה למצבי הקודם . היום אני לא לוקחת שום כדור נגד דיכאון(רק לשינה מדי פעם) ואני בסדר גמור זה לא הכדורים שהוציאו אותי מזה זה אך ורק בגלל רצוני העז להיות אישה שמחה ומאושרת שעושה מה שבא לה בחיים האלה כי חיים רק פעם אחת !!!
    גם המשפחה שלי חזרה להיות משפחה שמחה ומאושרת ופשוט לא שווה לבזבז את החיים בדיאכון פשוט לא שווה!!!!!
    לסיכום אל תתנו לעצמכם ליפול למחשבות דיכאוניות ,תהיו בקרבת אנשים אשר משמחים ומעודדים ואם יש לכם חבר/חברה בדיכאון פשוט לא להסתובב איתו/ה כי תמיד יותר קל להיכנס ליותר דיכאון עם חבר/ה שגם בדיכאון תזכרו רק להאמין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדרך לצאת מהדיכאון!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדרך לצאת מהדיכאון!!!! - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    11/10/2010

    אוסנת שלום,

    אני ממש שמחה לשמוע שניצחת את הדיכאון. תמשיכי כך!

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרנוייה
    יעלי25
    10/10/2010

    מה אפשר לעשות עם פרנויה שלא עוזבת אותי?אני תמיד חושבים שמדברים עליי דברים רעים מה שלא נותן לי מנוח ואני ממש לא נעימה בגלל זה יש לציין שאני נוטלת ציפרלקס כבר כמה שנים..מה אני יכולה לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרנוייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרנוייה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    11/10/2010

    יעל שלום,

    קיים קשר גומלין בלתי פוסק בין חשיבה, רגש, גוף והתנהגות. מחשבותינו משפיעות על רגשותינו, רגשותינו משפיעות על מחשבותינו, מחשבותינו ורגשותינו משפיעים על גופינו, גופינו וחושינו משפיעים על מחשבותינו ועל התנהגותנו וכך הלאה. באמצאות החשיבה אנו בוחרים את נקודת הראות שלנו. האם נסתכל על חצי הכוס המלאה או על חצי הכוס הריקה, על מה נשים את הדגש וממה נתעלם, האם נתייחס לדברים כקבועים או כניתנים לשינוי וכו'.
    את אותו אירוע ניתן לראות מזוויות ראיה שונות. נסי להסתכל מזווית שהיא לא ביקורתית ולא שיפוטית. ניתן להתאמן בהמרה של אמירות לא רציונאליות מוחלטות, באמירות רציונאליות יותר יחסיות ויותר גמישות. כלים אלה ניתן ללמוד בגישה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). נסי לשנות דרך בה את מפרשת מצבים והרגשתך תשתפר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתי ארגיש כבר טוב?
    אורית
    06/10/2010

    נוטלת כבר 5 שבועות 50 מ"ג רסיטל אחרי חצי שנה של טיפול במינון הולך ועולה של רסיטל בפעם השנייה בחיי, לאחר הפסקה של כשנה.

    אין ספק שיש שיפור משמעותי בהתקפי החרדה, אבל לא ברור לי למה פעם בשבוע בערך התקף החרדה בא לבקר??? אמנם הוא בעוצמה חלשה יותר אבל כיום אני חוששת ממנו עוד יותר מאשר הימים בהם הוא היה מגיע כל יום.

    במקום להתמודד אני לוקחת קסנקס או קלונקס 0.5 מ"ג וזה מחמיר עוד יותר את מצבי למחרת לעיתים.

    מתי ארגיש כבר טוב באופן תמידי??? אני ממש מיואשת מזה שאני מתחילה להתאושש ןאז שוב מרגישה נפילה ואכזבה.

    האם מומלץ לא לקחת כדור הרגעה ולהתמודד עם החרדה לבדי? לא מעוניינת ללכת לטיפול פסיכולוגי מכיוון שניסיתי זאת ולא עזר לי בעבר- הפסיכיאטר טוען שזו בעיה פיזיולוגית ולא נובעת מדיכאון.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתי ארגיש כבר טוב?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתי ארגיש כבר טוב? - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    11/10/2010

    אורית שלום,

    ללא ספק עדיף להתמודד עם החרדה מאשר לקחת קלונקס. כלים ומיומנויות של התמודדות יעילה ניתן ללמוד בגישה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב גם ביופיבדק. CBT הינו טיפול קצר וממוקד ומאפשר למנוע הישנות של החרדה לטווח ארוך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב
    ליאור
    06/10/2010

    הסיפור שלי ארוך אני סובל מדיכאון ובדידות וכמיהה עזה לאלכוהול שפוגע בתדמית שלי , אני התחלתי לעבוד בבית ספר כמורה לילדים , אני בן עשרים סך הכל , אבל יש לי כשרון בעניין לכן לקחו אותי , אבל לפני כמה ימים בשמחת תורה שתיתי כמויות של אלכוהול , אני יודע שזה לא בריא אבל מאוד רציתי לשתות , אחרי זה הייתי יומיים בלי התרופות שלי שהן, ריספרדל אנפרניל וקלנסופם , הרגשתי נורא ואיום לא הכרתי את עצמי נכנסתי לפניקה ואי שקט לא יכולתי להירדם ובקיצור רק היום אחרי שימוש בתרופות לכמה ימים נרגעתי , אבל אני עדיין סובל מחרדה כללית , דהיינו שאולי יאבד לי משהוא , אולי אני לא ממלא את הזמן כמו שצריך , אני לא רגוע , האם יתכן שבנטילת האלכוהול גרמתי נזק בלתי הפיך במוח שלי? טוב תודה רבה ובריאות לכולם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    11/10/2010

    ליאור שלום,

    אלכוהול לא גורם לנזק בלתי הפיך למוח. נסה לא לשתות כמויות גדולות של אלכוהול וגם אם אתה שותה בשום אופן על תפסיק את התרופות. יתכן ומה שאתה מרגיש הינו תוצאה של הפסקה פיתאומית של תרופות. זה הרבה יותר מסוכן מהנזק של אלכוהול. תמשיך ליטול תרופות באופן סדיר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אילה
    05/10/2010

    כשצריך לקחת רק חצי כדור איך שומרים את החצי הנותר ?
    שמים אותו בניילון או באריזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    05/10/2010

    שלום. תשמרי באריזה בצורה סגורה
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ומה
    TCRDHK
    05/10/2010

    אני סובלת מחרדות ואי שקט . ומחלה במיפרקים בתיפקוד יום יומי במידה ואני פונה לפסיכיאטרית שלי מה עליי להגיד לה בדיוק. לא יודעת .היא עלולה להגיד תמיד היית ככה אני בשעת מנוחה רואה טלויזיה .אני לא רגועה יש לי דברים שמציקים לי בבית . למשל כאשר בן הזוג צובר וצובר ולא עושה כלום בנידון. אני מלאה כעס של תקופה ארוקה. פעם היתי מקבלת ופחות מחשיבה לזה חשיבות.עם הבית מבולגן בגלל שיש בסלון כל מיני דברים שלא צריכים להיות בבית נורמלי. האמת אין לנו מחסן .אבל אי אפשר ככה . לעיתים אני שוקלת לפרק את החבילה .אך הוא בטח שלא מוכן לשמוע בכלל האם אני צריכה לקחת כדור ריטלין. אני מקבלת למיקטל 100 מיליגרם 1 בלילה ו2 וולבוטרין וזה פוגע לי באיכות המישפחה איך אני יכולה לא להיתיחס לזה כחשיבות ראשונה אני פשוט לא רגועה אני אוכלת את עצמי מבפנים כאשר אני מדברת עם בן זוגי ומתעלם כאילו כלום. לכן הגעתי לעיתים למצב של יאוש . האמת אני יכולה להשלים איתו כל טוב ויפה. ואחרי יומיים שוב אני מתחילה לקטר. למרות שבן זוגי אומר לי אולי תגידי לי מתי פעם אחרונה אמרת משהו חיובי ולא קיטרת. למרות שאני אומרת לו שזה לא נכון .אומנם אולי נידניקית. אבל גם מנסה להישתנות האמת כל החיים מקשים עליי אני מרגישה שכל הבית מוטל רק עליי לנהל אותו. ואני חולה גם במחלה פיזית שמתעיפים בה אחרי שעתיים למשל מפחדת מכך שלא הצלחתי לבדי לפתור את הדברים, וייתכן וזה יעלה לי בזוגיות שלי,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה ומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ומה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    11/10/2010

    שלום לך,

    יתכן ואת זקוקה להכוונה והדרכה כיצד לשלוט במצב, איך לשפר את חיי הזוגיות שלך ועוד. אני מאוד ממליצה לך להעזר באיש מקצוע שילווה אותך בתהליך. לרופא תתארי בדיוק מה שאת מרגישה.

    חזקי ואמצי !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום