מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאון דיכאון דיכאוןנ'27/11/2010
דיכאון תמידי,עצב,חרדה,קשיים חברתיים,אין חשק לשום דבר.
את לא רוצה לעבוד,את לא רוצה להנות,את לא רוצה להפגש עם אף גבר.
במשך 24 ביממה רע לי.
יש לי פחד מוזר ...אני לא יודעת אפילו ממה אני מפחדת..ממה הפרפרים האלה...
אני לא רוצה לחגוג כלום,אני לא אוהבת להתאסף עם המשפחה.
אני מרגישה חייה אך ורק פיזית!
שקלתי להתאבד...
יש פתרון כלשהו לדבר?חוץ מללכת לפסיכולג..
אני לא רוצה לערב בכך משפחה.
כי הם בטוחים שאני בריאה.וזה רק"גיל ההתבגרות"אולי..
דרך אגב,אני בת 19.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון דיכאון דיכאון - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן30/11/2010שלום. שלום. צר לי מאוד על החוויות שאת עוברת. לא ניתן לאבחן דרך פורום.
אני מאוד ממליצה לפנות לאיש מקצוע: פסיכולוג, פסיכותרפיסט / ית, רופא פסיכאטר
את יכולה לפנות דרך קופת חולים, מרפאה פסיכיאטרית ששיכת לאזור מגוריך או באופן פרטי.
בנוסף ,אני ממליצה על תרפיה קוגניטיבית התנהגותית (CBT)-לפי מחקרים וניסיוננו -הטיפול קוגניטיבי התנהגותי ושילוב עם תרופות , הוכיח את עצמו כיעיל בהפרעות חרדה ודיכאון. במהלך הטיפול האדם לומד לזהות ולשנות את המחשבות המוטעות והמעוקבות שמעוררות רגשות שליליים. שינוי מחשבה גורמת לשינוי הרגשה ושינוי התנהגות. בטיפול את רוחשת מיומנויות להתמודד עם מצב בעתיד . טיפול ?bt קצר, ממוקד ועוזר לטווח ארוך.
תרגישי טוב
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאוןחסויה26/11/2010
לפני 7 חודשים חוויתי אובדן של הריון בחודש מתקדם ואני לא יוצאת מזה אני בהתקפי בכי לפעמים בחנק מבפנים סביב עבודה קשה לשכוח מה לעשות האם אני בדיכאון האם אני צריכה תרופות ?????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן30/11/2010שלום. צר לי על רגשתיך. מצבים של אובדן או פרידה ,עלולים לעורר תחושות דיכאון. לכולנו היכולת לחוש צער עמוק בשל פרידה . במצב כזה אנו עשויים להיתפס לעצב, דיכאון ותחושת ריקנות. חשוב שתמשיכי את השגרה. חצי שנה עד שנה הינה תקופה לגיטימית לעיבוד האבל. ניתן לעזר בתרופות הרגעה (כמו אלפרוקס) לתקופה קצרה כדי להקל על תקופה זו. חשוב שתהיי במעקב של איש מקצוע פסיכיאטר /פסיכוטרפיסט.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
שלא תדעו עוד צער,
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצות לטיפולנוגה25/11/2010
אני מעוניינת בהמלצות לטיפול למחשבות טורדניות בקשר לזהות מינית לחרדה לפחדים וגם לבעיה של משבר של דכאון
תודה
עדיפות באזור הדרום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצות לטיפול - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן03/12/2010שלום. הטיפול הכי יעיל במחשבות טורדניות ודיכאון הוא שילוב של תרופות ותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית
(CBT). במהלך הטיפול את יכולה ללמוד כלים להתמודדות יעילה עם המחשבות והרגשות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם קיים קשר בין חרדות לנדודי שינה?רחל23/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
האם קיים קשר בין חרדות לנדודי שינה?
ד''ר אירנה נתנאל26/11/2010כן בהחלת. חרדה פוגעת באיכות השנה וגורמת להפרעות משמעותיות בשינה. טיפול CBT מאוד יעיל להתמודד עם חרדה ולשפר שינה. ניתן להוסיף גם ביופידבק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנסיון כן! אני נעזרתי בכדורי שינה
דודו05/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחשבות טורדניותיעל23/11/2010
ב"ה
יש לי פחדים.
מידי יום עוברות בי מחשבות רבות מאוד שחוזרות על עצמן התייעצתי עם פסיכיאטר ושאלתי באופן ציני האם יש כדורים להדחקת זיכרון רע.כמובן שלא רק להרגעה לקחתי תקופה מסויימת כדורי הרגעה הם עשו אותי ישנונית ורדומה והמחשבות לא נעלמו הלכתי לפסיכולוג לשיחות לתקופה שלמעלה משנה אך ללא הועיל מה עושים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחשבות טורדניות - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל26/11/2010הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאון וחרדהשושנה22/11/2010
אני סובלת מחרדות ומטופלת בציפרלקס וסימבקור לכולסטרול.
יש לי שתי שאלות :
1. האם אפשר לקחת את שתי תרופות האלו יחד?
2. האם לציפרלקס יש תופעה של כרישי דם בגוף?
תודה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון וחרדה - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן23/11/2010שלום. מותר לטול שתי תרופות באותו יום ולא ידוע ציפרלקס לא גורם לכרישי דם
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלונה בקשה תעזרי לידין22/11/2010
הי אני בן 24..ומוטיבציה לחיים..אני לא מצליח להתמודד עם החיים עצמם ולא מבין מה יעודי כאן..הכל גדול עליי וגם כשהכל קצת עובר אז זה חוזר בבום. עקב כך אני פוגע באנשים הקרובים לי(לא פיזית)
אני רוצה להשתנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלונה בקשה תעזרי לי - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן23/11/2010לדין שלום. צר לי על הרגשתך! נראה שאתה זקוק לעזרה ולתמיכה רבה. אני מאוד ממליצה לפנות לעזרה מקצועית.
ישנם מקומות של בריאות הציבור בהם ניתן לקבל טיפול חינם (פסיכולוגית, פסיכיאטרית או אולי אתה זקוק גם לעזרה של עובדת הסוציאלית) או באופן פרטי. בנוסף,טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) הינו קצר מועד, ממוקד ומאוד משימתי. במהלך הטיפול תוכל ללמוד כלים ומיומנויות להתמודדות עם מצבך.
תרגיש טוב,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מת מפחדחיים22/11/2010
שלום
גילתי שאני סוחב איתי חרדה חברתית מסויימת,הלכתי לרופא משפחה שנתן לי וובן ופתאום גילתי בן אדם חדש בעצמי ,פתאוםהרגשתי כמו כוש מועקה שעוזב אותי ומאפשר לי לעסוק בהנאות בצורה טובה יותר וגם בריכוז
הלכתי לפסיכיאטר והוא המליץ לי לקחת ציפרלקס 10 מג לחדרה וגם אם צריך להעלותאת המינון ל20...שאלתי היא האם בסופו של דבר ההשפעה של הציפרלקס נגד החרדה יהיה שווה בהשראת רוגע כמו הוובן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מת מפחד - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן22/11/2010שלום.ציפרלקס -תרופה יעילה ובטוחה , המיועדת לטיפול בדיכאון ובהפרעות חרדה.
קודם כל השפעה של ציפרלקס מורגשת תוך מספר שבועות בממוצע. הטבה מלאה תיתכן תוך 6 -8 שבועות .
וואבן הינה תרופת הרגעה ,שפועלת למשך -8-12שעות
אני ממליצה לפנות לפסיכיאטר המטפל ולשקול עלית המינון
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בחרדהאתי21/11/2010
שלום,
אני מבקשת המלצה לטיפול בחרדות, רצוי לפי שיטת טיפול התנהגותית קוגנטיבית
אודה להמלצות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בחרדה - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן22/11/2010לאתי שלום. טיפול CBT יכול לעזור לך לרכוש כלים ולפתח מיומנויות שיעזרו לך להתמודד עם חרדות. אין דרך "למחוק" לך את החרדה אלא ללמוד לשלוט בה כי לחיות חיים איכותיים ומהנים יותר. הטיפול היעיל ביותר זהו שילוב של טיפול תרופתי עם CBT. ב 10-15 פגישות פעם בשבוע באופן אישי או קבוצתי ניתן להגיע להישגים משמעותיים.
אנו ב"מיינד קליניק" פותחים טיפול קבוצתי בגישה התנהגותית - קוגניטיבית משולבת עם טיפול תרופתי. נשמח מאוד לראותך בין המשתתפים.
אשמח לענות על שאלות נוספות
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למי לפנות בטיפול בחרדה?דגנית21/11/2010
בתי בת 17 סובלת מחרדה: דופק מהיר, תחושת לחץ, ועקב כך תחושת מועקה.
זה קורה לה בעיקר בבית הספר, בלשכת גיוס, המחשבות השליליות שלה מגשימות את עצמן. שאלתי: האם כדאי לפנות קודם לפסיכיאטרית שתיתן לה תרופות הרגעה ותמליץ על טיפול מתאים, או האם לגשת ישר לפסיכולוגית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למי לפנות בטיפול בחרדה? - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן22/11/2010שלום. אני ממליצה לפנות לפסיכיאטר של ילדים ומתבגרים לצורך איבחון ובחירת הטיפול.
טיפול CBT יכול לעזור לבתך לרכוש כלים ולפתח מיומנויות שיעזרו לא להתמודד עם חרדה ודיכאון. אין דרך "למחוק" לך את החרדה אלא ללמוד לשלוט בה כי לחיות חיים איכותיים ומהנים יותר. הטיפול היעיל ביותר זהו שילוב של טיפול תרופתי עם CBT.
ב 10-15 פגישות פעם בשבוע באופן אישי או קבוצתי ניתן להגיע להישגים משמעותיים.
תודה על פניתך לפורום!
אשמח לענות על שאלות נוספות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דכאון וחרדה!ג21/11/2010
שלום,שנה לאחר לידת בני הבכור התגלה שאני סובלת מדכאון לאחר לידה וחרדה חברתית,אני בטיפול פסיכולוגי מתמשך ונוטלת ציפרלקס,הנני נוטלת ציפרלקס כבר 3 שנים גם במהלך ההריון השני ,היום אני מרגישה שוב דכאון למרות הכדורים ולמרות שאני בטיפול פסיכולוגי,חשוב לציין שאני בבית עם ביתי בת השנה ושאני בקושי מתפקדת איתה,אני ממש סובלת ולא יודעת מה לעשות,נמאס לי להרגיש ככה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דכאון וחרדה! - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל26/11/2010שלום לך,
ככל הנראה את לא מספיק מאוזנת מבחינה תרופתית וכנראה שחסרים לך כלים להתמודדות עם מצבך. אני ממליצה לך לבדוק את הטיפול התרופתי עם הרופא המטפל. וללמוד מיומנויות של שליטה בדיכאון/חרדה. כלים אלה ניתן לרכוש בפסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד וניתן לשלב אותו עם טיפול פסיכולוגי ארוך טווח. כלים שרוכשים ב CBT מאפשרים למנוע גלים חוזרים של דיכאון / חרדה בעתיד.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמוטיבע21/11/2010
שלום
אני לוקחת מזה שבועיים כדורי רמוטיב, פעמיים ביום
לא מרגישה שיפור והקלה ומאוד קשה לי להתמודד עם המצבי רוח שיש לי, אני לא סובלת לא מדכאון ולא מחרדה אלא מנטייה למצבי רוח כולל חוסר סבלנות ועצבנות...לכן המליצו לי על רמוטיב
האם יכול להיות שיש אנשים שהצמח - היפרקום פשוט אינו משפיע עליהם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמוטיב - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל26/11/2010שלום לך,
רמוטיב כמו כל תרופה אחרת משפיעה באופן שונה על אנשים שונים. יש כאלה שעליהם היא משפיעה ויש כאלה שרמוטיב לא עוזר להם. יתכן ויש צורך להחליף את התרופה לתכשיר אחר. אני מאוד ממליצה לך להתיעץ עם רופא פסיכיאטר. בנוסף, חשוב לציין כי הדרך הטובה ביות להתמודד עם מצבך היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). במהלך הטיפול CBT תוכלי לרכוש כלים לשליטה במצב הרוח בהווה וגם בעתיד.
בבכרה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכיזופרניהמשה21/11/2010
יש לי סכיזופרניה אני לוקח כדורים אבל זה לא ממש עובר לי אני לא עושה כלום עם עצמי רק יושן כל היום ולא מתפקד כמו בן אדם נורמלי מה אני צריך לעשות איך לטפל בסכיזופרניה בבקשה אני צריך עזרה אני מפחד שזה ישאר לי לנצח מה לעשות ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכיזופרניה - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן22/11/2010שלום. באתר של קליניקה שלנו קיים חומר על סכיזופרניה ודרקי התמודדות. כתובת בראש הפורום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לעשותת??דין19/11/2010
אני גם סובל כנראה מחרדה חברתית אבל עיקר הבעיה שלי היא כזו:
אני בן 25 גבוה ונראה מצויין .( וגאה אם זה קשור)כך אומרים לי..אבל הבטחון שלי מאוד נמוך..
קשה לי להשתלב בחברה..זה לוקח לי המון מאמצים..לדוגמא בעבודה..לפני הגעתי אני מתחיל לחשוב איך יהיה ומה יהיה ואיך אני יוכיח תעצמי היום..ותמיד נראה לי שמדברים עלי וכאלה.אז אני נותן את כול כולי ומגיע להשגים מאוד גבוהיים ואז בוםם אני לא מגיע לעבודה ועוזב הכל..לא עונה יותר ונכנס בתוך עצמי לאיזה תקופה ולחובות..ואז הסיוט מתחיל..אני בבית לא עושה כלום"מזל שההורים פה" מתחיל לאכול מלא..ממש מזניח את עצמי..ומחפש לברוח מזה עלידי עישון חשיש או שתיה..וזה לא עוזר זה רק לרגע משכיח והכל חוזר פי 2..עד עכשיו חשבתי שזה יעבור ויהיה בסדר בהיותי צעיר ונאה..(כך ההורים אמרו) גם נתקתי קשרים מכל חבריי...סובל בקיצור..וזה הפעם השלישית רבעית שזה קורה לי ב4 שנים האחרונות..
מת לצאת מכל זה ומתבייש לפנות לרופא..(אגו גבוה)..יש עוד מלא מה לספר ואני בטוח לא יקבל פתרון מיידי..אבל לפחות מרגיש הקלה קצת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
יעלי2519/11/2010היי דין אני בדיוק כמוך אין לך ממה להתבייש אין פה עניין של אגו ממש לא אתה צריך עזרה וזה לא בושה אתה אומר שיש לך הכול ובשביל הדבר הזה שקורה לך כבר כמה פעמים יש עזרה למוטיבציה כי אתה יכול להצליח בענק!!אל תתבייש זה ממש לא שווה את זה יש טיפולים פרטיים ואף אחד לא צריך לדעת מזה אני בדיוק כמוך ותאמין לי שאני מודה לאלוהים כל יום כי זה ממש עוזר.תנסה לקבל עזרה
בשבילך
חבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה, פחד, יאושנויה16/11/2010
בס"ד
שלום, קוראים לי נויה ואני עוד מעט בת 17, אני בתחילת כיתה י"א ואני מיואשת כמעט לגמרי! אני לא מבינה מה קורה לי... בזמן האחרון בכל פעם שאני מפחדת או מודאגת יש לי כאב נורא ואיום בשקע בחזה. ואין לי מושג מה לעשות. אני חושבת שזה בגלל פחד כללי מלימודים וגם מדאגות אחרות. אני מנסה להפסיק לדאוג ולהפסיק לפחד אבל זה לא מצליח לי כי איכשהו אני כנראה נאחזת בפחד כי אני מודאגת שאם אני לא אפחד אני לא אלמד. זה משפיע לי על השינה, על הריכוז, וזה כואב!!! אני כבר צועקת הצילו ואין לי מושג איך לפתור את הבעיה הזאת! מעולם לא פחדתי בנקודה הזו וגיליתי אותה רק השנה ובכלל בלי שום קשר למבחנים אבל אז יכולתי לשלוט בה ועכשיו זה פתאום התפרץ ואני לא שולטת בזה ולא מצליחה לרסן את הכאב הזה. ושום דבר לא משיח את הדעת שלי ממנו. כבר יומיים לא הייתי בבית ספר כדי לנסות להירגע ושום דבר לא עזר, אני כבר לא נהינת משום דבר ודברים שאני אוהבת לא משפרים את הרגשתי. וזה מושך אותי למעגל קסמים- אני בחרדה כי אני לא לומדת ואני לא לומדת כי אני בחרדה. בבקשה שמישהו יעזור לי ומהר כי אני כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי, תמיד פחד ודאגות היו אצלי בלב ועכשיו הם מכאיבים בנקודה אחרת לגמרי וזה כואב! אז שמישהו יעזור לי בבקשה כי זה דופק אותי מכל הבחינות, אני לא מתרכזת בבית ולא בבית ספר וכשאני גומרת עם מבחן אחד אני מייד מודאגת מזה שאחריו. תעזרו לי בבקשה. בתודה מראש- נויה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה, פחד, יאוש - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל21/11/2010נויה שלום,
ללא ספק את זקוקה לתמיכה, עדודד וכלים להתמודדות. אני מאוד ממליצה לך לשתף אדם מבוגר (הורים, מחנכת או אדם קרוב אחר)בכל מה שאת עוברת. לא כדאי להישאר במצב זה לבדך. הכאבים הם ביטוי גופני למצבי חרדה ולחץ, הם יכולים להיות מאוד לא נעימים, אפילו מפחידים אבל הם כלל לא מסוכנים. הם חולפים כאשר מצבך הנפשי יתאזן. יתכן וכדאי לשקול עזרה תרופתית להרגעה.
חזקי ואמצי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

