מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה ישירה לאיטלאני09/08/2007
היי איטל. יש לי שאלה ישירה מאד אלייך:
פעם הכנסת לגבר בעיטה בביצים?.
אם כן, איך זה קרה?.
מחכה לתשובה
איריס כ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאיריס
איטל קלונסקי12/08/2007יצא שנתתי בעיטה לביצים לגבר במהלך קרב (באימון) זה קרה מכוון שהוא לא היה מספיק זריז או לא מספיק בפוקוס והבעיטה פשוט נכנסה. הקרב נגמר ! הוא לא יכל להמשיך לתפקד ברבע שעה שאחרי והוא היה עם מגן!!
במציאות הייתי בסיטואציה של התקפה וזה נגמר לפני שהספקתי לתת את הבעיטה המיוחלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנגמר ברמה של מילים ?
רוני12/08/2007נגמר ברמה של מילים ? או לפני הבעיטה המיוחלת הכנסת אגרוף מדויק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא במילים
איטל קלונסקי19/08/2007נגמר ברמה של דחיפה (אפשר לומר) ובריחה מהמקום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולרים והחוקרחלי08/08/2007
שלום למנהלי הפורום
אני רוצה שיהיה איתי תמיד אולר למקרה שיתקיפו אותי, מבחינה חוקית, עם מה מותר ללכת להגנה עצמית ומה כבר יכול לסבך אותי בצרות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולרים והחוק
רוני קליין08/08/2007באופן חד משמעי: מומלץ שתשקיעי בלימודי הגנה עצמית.
כך תוכלי להגן על עצמך 24 שעות ביממה מבלי להיות תלויה באביזרים שחייבים להיות בידך בשניות הקריטיות שאת מותקפת.
עד כאן עניין התבונה.
ולעניין המשפטי ששאלת:
אני לא משפטן אך למיטב ידיעתי בד"כ אין שום בעיה משפטית לשאת אביזרים.
נשק חם כמו אקדח כבר דורש רשיון לנשיאת נשק. וכדאי מאד שהרשיון גם יהיה בתוקף.
הבעיות בחיים הם יותר רציניות.
אם תירי על מישהו עם אקדח אז בעיית הרשיון תהיה הבעיה הקטנה שלך. השאלה שתישאל היא האם היה כאן מקרה של הגנה עצמית.
הבעיה של נשיאת אולר, למשל, אינה האם החוק אוסר על זה אלא מה ההשלכות בשבילך.
למשל, תהיה לך בעיה עם גלאי מתכת.
תהיה לך בעיה כשתהיי מעורבת באירוע דקירה.
העובדה שהאולר היה כבר מוכן אצלך יכולה להפריע לטענה אפשרית מצידך שהיית קורבן תמים.
בקיצור, תלמדי הגנה עצמית.
אגב, גם איך להשתמש בסכין צריך לדעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי תקיפהשיר06/08/2007
אני הותקפתי בעבר והצלחתי למרבה המזל לצאת בלי שקרה לי משהו פיזי דרך דיבור וקרב פיזי קצר. לכאורה אני אמורה להיות גאה בעצמי ולהרגיש יותר ביטחון שחשבתי צלול ונזכרתי גם בקורס קרב מגע שהייתי בו בצבא, אבל בפועל אני מבועתת והתחלתי לפחד גם מגברים, יש מקום שאפשר גם ללמוד בו להגן על עצמי אבל גם לדבר עם מישהו כי הפחדים האלה מקשים עלי מאוד (אני גרה בירושלים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי תקיפה
רוני קליין06/08/2007קודם כל, את צריכה להיות גאה בעצמך.
עמדת בהצלחה במבחן הקובע ברגע האמת.
כמובן שאת צריכה להצטרף לאימונים סדירים של הגנה עצמית, ויפה שעה אחת קודם.
צרי קשר עם מנהלת פורום, איטל לפי הפרטים המצויינים בכניסה לפורום.
שיחות שיורידו לך את החרדה מהטראומה שחווית תוכלי לקבל וגם, כמובן, עצם האימונים יחזקו לך את הרגשת הביטחון.
יהיו לך תשובות מוכנות מראש למצבי חרום.
ידע מוריד חרדה (בנוסף לאמצעים אחרים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפניה לאחר תקיפה
איטל קלונסקי12/08/2007שיר
יש מקום שאת יכולה להתקשר או לקבוע פגישה ונראה לי שזה בידיוק מה שאת צריכה - לדבר
המקום נקרא: מרכז עדנה והטל: 6790646
אל תהססי!!
אהה, ודרך אגב כל הכבוד לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לנשק להגנה עצמית לילדותפרח04/08/2007
שלום רב
ליד ביתי גר פדופיל מוכר "שמחוסר ענין לציבור", מסתובב חפשי ללא חשש!!!
כיצד אוכל להגן על בנותי. הקטנה מביניהן בת 10? האם כדאי לציד אותה בגז מדמיע? שוקר חשמלי?
האם יש לכם המלצות על קורסים להגנה עצמית באזור תל אביב
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פדופיל
רוני קליין04/08/2007כמובן שהמצב דורש היערכות מראש אבל צריך לקחת את הדברים בפרופורציה.
נתחיל מהדברים המקלים:
פדופיליה זו סטיה מינית. משיכה מינית לילדים.
כשמדובר רק בפדופיל ולא באנס אז הסכנה האמיתית היא שהוא יפתה ילדים/ילדות ללכת איתו למקום כלשהו כדי לבצע את זממו.
כתבת שהפדופיל מוכר.
כלומר, לא רק שהילדים שלך ושל בני המקום צריכים לדעת לא לדבר עם זרים, ובטח לא לקבל מהם טובות הנאה, ובטח לא ללכת איתם לשום מקום (כמו שתמיד צריך להזהיר ילדים) - אלא אפילו יודעים מיהו הפדופיל השכונתי.
מה יכול להיות יותר ברור מזה?
במצב שלו כל נסיון לפתח שיחה עם ילדים הוא סיבה לתלונה חוזרת ונשנית במשטרה.
הוא בצרות יותר ממך.
אם (כמו שכתבת) הוא שוחרר עקב "חוסר עניין לציבור" אז חוץ מלהתרגז על הטימטום של מקבל ההחלטה בעניין צריך לראות את ההיבט השני . בכל טוב יש רע ובכל רע יש טוב.
אם ניתן להבין,כביכול, שלציבור "אין עניין" מה יעלה בגורלה של בתך אז גם ניתן להבין שלציבור "אין עניין" מה יעלה בגורלו של הפדופיל !!!
ה"חכם" שהחליט לשחרר אותו מ"חוסר עניין לציבור" עוד יגלה שלציבור ההורים דווקא יש עניין רב בסילוק האיום של הפדופיל.
איך מסלקים את האיום?
באופן פורמלי יש למצוא סיבות ואמתלות להתלונן במשטרה בתדירות גבוהה.
להמאיס עליו את המגורים באיזור.
כמו כן, יש לנקוט בשורה של אמצעים.
תלוי בגיל הילדים אבל בהחלט צריך לתת להם טלפון סלולרי(או צורה אלקטרונית אחרת של לחצן מצוקה) עם אפשרות לחיוג מהיר להורים בעת מצוקה.
להמנע ללכת לבד בלילה או במקומות מבודדים.
אולי גז מדמיע. תלוי בגיל הילד/ילדה.
ממש לא מתאים כאן שוקר. גם למבוגרים יש לפעמים בעיה ורתיעה לתפעל את זה.
בקשר ללימוד הגנה עצמית:
תמיד תמיד זה טוב. גם כשאין פדופיל בשכונה.
אבל שלא יהיו אשליות. בפער גילים בין ילדה לפדופיל אי אפשר לסמוך על זה !!!!!!!!
עדיף, לדעתי, שההורים יטפלו בפדופיל ולתת לילדים לגדול עם חינוך ממושך של הגנה עצמית וזהירות מסכנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפדופיל והמלצה על קורס בת"א
איטל קלונסקי05/08/2007הדרך להגן על בנותייך בשלב ראשון הוא להראות להן מיהו אתו איש ולהסביר להן את הסכנה ממנו ודרכי הזהירות כגון: אם רואים אותו מתקרב להתרחק ולכת מדרך אחרת, לא להקשיב לו ולומר לו להתרחק וכן הלאה.... על מנת שנוכל להגן על ילדינו חשוב שגם ההורים יעברו קורס הגנה עצמית כדי לתת תשובות!!
ישנם שני סוגים של קורסים בהגנה עצמית שאני מכירה וממליצה בת"א לפרטים: 077-5001217/8 או לחפש באינטרנט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרב מגעימ"ס איו"ש01/08/2007
שלום ותודה רבה על העזרה
למדתי פעם קרב מגע כמה מפגשים כרגע אין ביכולתי להמשיךךךך השאלה היא עם אני יוכל להתאמן לבד על אגרופים לפנים ,לוקיקים ,בעיטות ולהגיע לרמה גבוה למרות שאני לא לומד עם מורה ?(המטרה היא לימוד הגנה עמצית לרחוב ולהגיע ליכולת של הגנה במצבים שונים )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרב מגע
רוני קליין02/08/2007לצערי, כמה מפגשים של קרב מגע זה לא משהו רציני.
אם אין לך אפשרות כעת להתאמן עם מורה ויריבים אז הקצת שאתה יכול זה להתאמן לבד.
אבל זה רק כדי להיות בכושר פיזי. זה לא במקום הכשרה אמיתית להגנה עצמית.
הבעיה היא שלא הספקת לרכוש ידע ונסיון.
אם היה לך ידע ונסיון אז אימונים עצמיים היו יעילים יותר ולא גורעים מיכולתך אלא מוסיפים לה.
ידוע הסיפור על הלוחם היפני אויאמה שפרש מחיי חברה והתבודד שנה וחצי באיזור יערות כדי לחשל את גופו ורוחו (זה קרה בסוף שנות ה-40)
כשחזר לחברה הוא היה בלתי מנוצח וזכה בכל האליפויות של יפן
אבל הוא עשה זאת לאחר שנים רבות של הכשרה מקיפה בג'ודו וקארטה !!!!
האימונים בהתבודדות הפכו את גופו ורוחו לבלתי מנוצחים.
לך אין את הידע המוקדם, ובוודאי אין לך כלים לחישול רוחני. כך שאימונים לבד זה עבור כושר גופני בלבד.
דאג בהזדמנות הראשונה להצטרף לאימונים סדירים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאימון לבד
איטל קלונסקי05/08/2007אני מאמינה שכמה שעורים בקרב מגע (אם אכן זו שיטת קרב מגע ולא רק משהו הנקרא כך) בהחלט יכולים לתת ידע בסיסי לאגרופים ובעיטות אבל הדרך עוד די ארוכה בכל מקרה אימון אישי הוא תמיד טוב אבל במקביל צריך הדרכה והכוונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני רוצה לדעת עלגל31/07/2007
שלום רב, אני עובדת כמלצרית בבר בדרום ת"א וסופגת לפעמים כל מיני קריאות והערות שלא במקום. מה אני יכולה לעשות כדי "להעביר מסר" חד וברור שזה לא נעים לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה לדעת
רוני קליין31/07/2007לטיפול יש 2 שלבים.
שלב ראשון: דיבורים
כל מי שמעיר הערות מעליבות מקבל תגובה מיידית (מיידי = תוך שניה או תוך מינוס שניה - שזה אומר שניה עוד לפני שהספיק לסיים את המשפט) ובו את מבהירה בטון תקיף שאת לא מוכנה שיעליבו אותך. תבחרי לך ניסוח שמתאים לך. אבל המסר צריך להיות ברור כשמש.
לפי התגובה שתשמעי תדעי אם להמשיך.
אם את מתרשמת שלא איכפת לו שאת מרגישה לא נעים - אז את עוברת למילים שיגרמו לו להרגיש מושפל. לא משנה מה תגידי - העיקר להגיע לאפקט.
השפלה זאת חוויה שלילית שרוב האנשים משתדלים למנוע את הישנותה.
גם אם תשובתו כעת תהיה מתריסה - את כבר סימנת את עצמך אצלו כאחת שלא כיף להסתלבט עליה. וזה חשוב בשביל הבאה הבא - שאולי לא תהיה.
ההשפלה יותר גדולה כשהיא מבוצעת בנוכחות קהל.
בכל מקרה, כדאי בסוף השיחה עם אחד שלא התנצל לומר שזה מפריע לך לתפקד בעבודה.
שלב שני: מעשים
אם נתקלת בטיפוס שדיבורים לא עוזרים אצלו אז את מבהירה למה התכוונת כשאמרת לו קודם שההערות שלו מפריעות לך לתפקד.
כמלצרית את יכולה לביים "תאונה" שבה שתיה או אוכל נשפכים על בגדיו.
תתנצלי שזה קורה ותסבירי שכבר אמרת שעלבונות מפריעים לך לריכוז...
אם, חס וחלילה, כלום לא עוזר אז את חותכת. או שהמטריד מסולק או שאת מסתלקת.
בכל מקרה, כאשר מישהו מעליב אותך ואת מדברת על זה - לא להרפות מנושא העלבון ולא לתת לו למשוך את השיחה לנושא אחר. גם אם באמת עשית טעות כלשהי.
גם על טעות אסור להעליב.
צריך לדבר לגופו של עניין ולא לגופו של אדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לו בעיה חברותיתהחלוש30/07/2007
שלון, אני בן 14, יש חברים שמנצלים את זה שאין לי אומץ להחזיר {יש כוח, אבל אין אומץ להשתמש בוא}
ויוצא שאני מפסיד כמעט תמיד בריב מסויים..
איך ניתן לשנות את הדבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלוש
רוני קליין30/07/2007קודם כל אתה לא חלש. אתה פוחד ממכות.
ובכן, כשהייתי בדיוק בגיל שלך (14) התחלתי להתאמן בקארטה.
אתה חייב לבחור אומנות לחימה ולהתחיל להתאמן ברצינות.
קארטה, ג'ו ג'יטסו, שיטות של הגנה עצמית/הישרדות. כל אלה יהפכו אותך לאדם אחר !!!
לא רק תדע להגן על עצמך ביעילות אלא גם לא תפחד לקבל מכות. אתה תהיה רגיל לכך מהאימונים וזה ממש לא יטריד אותך יותר. בהדרגה יהיה קשה יותר למתאמנים איתך להכות אותך וגם כשזה יקרה אתה כבר לא תעשה מזה עניין.
וכמובן, חוץ מלקבל מכות אתה תלמד לנצח את היריבים שלך. ואלה עוד יריבים שלומדים איתך ומבינים עניין.
מחוץ לאימונים (ברחוב, בבית הספר,בשכונה) חברים שלא למדו אומנויות לחימה ינסו לאתגר אותך.
וזה יהיה ממש קל בשבילך.
אם היום אתה שומר על פרופיל נמוך כדי לא להיפגע בעוד שנתיים שלוש אתה תשמור על פרופיל נמוך כדי לא לגרום להם נכות !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאונן ברחובאורלי29/07/2007
יצא לי להתקל כמה פעמים באנשים שאוננו ברחוב כשאני עברתי. אין לי כוח להתקשר למשטרה, מצד שני, זה מבהיל ולא נעים, למרות שהבנתי שהם לא יעשו לי כלום. בינתיים פשוט המשכתי ללכת וניסיתי להתעלם. תוכלו לייעץ לי מה אפשר לעשות אם זה יקרה שוב (כנראה שאני סוג של מגנט לסוטים)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאונן ברחוב
רוני קליין29/07/2007את בטוחה שרק בנוכחותך הם עושים את זה?.
אם הייתי במקומך הייתי משיג מצלמת ילדים שמשפריצה מים ומכוונת אותה אליהם (ממרחק מינימום 5 מטר, למקרה וינסו לרוץ אחריך).
הם יבהלו או יצחקו.
אלה שיבהלו יחשבו פעמיים אם להמשיך לעשות לך את זה.
אלה שיצחקו ימשיכו לעשות את זה בפעם הבאה.
...ואז את באה עם מצלמה דיגיטלית קטנה.
צילום אחד סביר הכולל גם פנים וגם את "הכלי" ואת מוכנה ללכת עם זה למשטרה עם סיכוי הרשעה ודאי.
אם את ספורטיבית את יכולה גם לנסות לזרוק הערות עוקצניות על "הכלי" שלהם.
צריכה רעיונות בנושא?
רק תבקשי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת המלצהנורית27/07/2007
הי,
אני ליאת, בת25.
תמיד רציתי ללמוד אמנות לחימה כולשהי, אבל בכל פעם דחיתי את זה, מחשש שזה לא יתאים לי ולא יתרום לי באמת.
הסיבה היא כזאת: אני מאוד שמנה, ולכן לא אוכל "לנטרל אוייב ולברוח מהסכנה"... אני לא רצה מהר. למעשה - אני בקושי רצה בכלל.
גם הקואורדינציה ושיווי המשקל אצלי על-הפנים (מאז ומתמיד, לא יודעת למה), ויש לי קצת גמישות יתר בידיים וברגליים.
מה שכן, אני בחורה די חזקה...
אולי לא חזקה בהשוואה לגבר ממוצע, אבל חזקה מאוד בהשוואה לנשים אחרות.
השאלה היא - האם במצב שלי יש טעם לנסות ללמוד אמנות לחימה כולשהי? האם יש סיכוי להגיע להישגים בסיסיים כלשהם בתחום? (ובבקשה אל תגידו לי שזה יפתור לי את בעיית המשקל... זה לא. אני מתכוונת - האם כדאי לי להתחיל ללמוד את התחום בהנחה שאני אשאר כפי שאני מבחינת השמנה, כי ההשמנה שלי לא תלויה באוכל וספורט).
אם כן - איזו אמנות לחימה מומלצת על ידייכם?
תודה שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקשת המלצה
רוני קליין27/07/2007לאור המצב שתיארת הכיוון ההגיוני בשבילך צריך להיות היאבקות או איגרוף.
מדובר בשיטות לחימה מערביות הנותנות עדיפות ברורה למאסה וכוח.
סוף סוף משקלך העודף יביא לך תועלת !!!
תכל'ס תצטרכי לבצע בדיקות מקיפות באינטרנט ודפי זהב.
הענפים האלה אינם פופולריים בישראל, ובטח לא לנשים - אבל כדאי לך להיות נחושה בחיפושים ומאוחר יותר באימונים..
ייצא לך הרבה להתאמן מול גברים. אולי רק מול גברים.
אגב, אם לא ראית את הסרט "מליון דולר בייבי" - עכשיו זה הזמן לראות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה
איטל קלונסקי29/07/2007כיוון של האבקות קלאסי או חופשי בהחלט יכול להיות דרך טובה. האם את מאזור המרכז? או ירושלים? צפון? דרום? לפי האיזורים אני אוכל להמליץ לך על מקומות.
מה שעוד יכול להתאים לך זה קרב מגע כי לא חייבים כושר מטורף או לדעת לרוץ (למרות שזה עוזר) והכושר מגיע עם הזמן לפי היכולת וההשקעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליד הכניסה לביתשולי25/07/2007
אני גרה בשכונה לא ממש טובה בבית קרוב לכביש ראשי ככה שאני לא פוחדת יותר מדי. הבעיה מתחילה כשאני נכנסת לבניין כי הוא לא מואר ואין דלת עם אינטרקום. את המדרגות אני עולה בריצה אבל אז כשאני מגיעה לדלת אין לי מה לעשות חוץ מלעצור ולפתוח אותה ואני נורא פוחדת שמישהו יתחבא בחדר מדרגות וינצל את הרגע הזה. מה אפשר לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליד הכניסה לבית
רוני קליין25/07/2007במקום לפחד מהחושך צריך לגרש את החושך.
דואגים שתהיה תאורה בחדר מדרגות וליד הכניסה לחדר המדרגות.
ואם יש השהייה לתאורה עד שהיא נכבית אז דואגים שההשהייה תהיה ארוכה מספיק כדי שאחרון הדיירים יגיע לדירתו בנחת.
אם אין לכם ועד בית שיטפל בזה ושאר והדיירים לא משתפים פעולה - אז תדאגי להביא בעצמך חשמלאי.
אין לך ברירה.
המינימום שאת חייבת מיידית לטפל זה התאורה בקומה שלך.
בנוסף, את חייבת ללכת בחדר המדרגות עם אמצעי הגנה כלשהו המוחזק ביד.
* תרסיס קטן. גז מדמיע או תרסיס אחר כלשהו.
* דוקרן קטן. למשל מפתח עם שפיץ המוחזק ביד. משהו שנראה תמים (לא סכין).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוטובוסיםחיילת23/07/2007
אני חיילת ונוסעת הרבה באוטובוס. לפעמים קצין מהבסיס שלי יושב לידי (אפילו שאני תמיד מנסה להתחמק) וכאילו נרדם עלי ונוגע בי תוך כדי. לא נעים לי לעשות לו פדיחות כי הוא יכול לדפוק לי את השירות, מה אני יכולה לעשות ככה באוטובוס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוטובוסים
רוני קליין23/07/2007קודם כל, הוא לא ידפוק לך את השירות בגלל שמנעת ממנו כרית שינה....
גם לך יש קלף: תלונה אפשרית על הטרדה מינית.
לכל קצין יש קצין בכיר ממנו.
החשש של המערכת הצבאית מתלונה שלא טופלה כראוי ועוד בנושא רגיש שהוא בכותרות גדול פי כמה מהכוח של הקצין ושל החברים שלו.
אם הפרשה מתפוצצת הם מקבלים חקירת מצ"ח - והם יודעים את זה !!!!
זה עלול להיות סוף הקריירה שלהם בצבא.
אני כאן מניח שלהם יש יותר תוכניות להתקדם בצבא מאשר לך. כלומר, הם יכולים להפסיד יותר ממה שאת יכולה להפסיד.
במקרה של חקירת מצ"ח על תלונה שלא טופלה האחריות יכולה להגיע עד למפקד הבסיס !!!!
את חייבת להבהיר שאת לא משתפת פעולה עם המשחק.
אי אפשר לסיים את הפרשה הזאת אם לא תדברי איתו. בנימוס אך בנחישות.
ממליץ לך בחום לארגן מראש מכשיר הקלטה קטן לכבוד השיחה הזאת!!!!!!!
בהתחלה לא לאיים שתתלונני נגדו. אסור לתת לו הזדמנות להכות חזרה עד שיהיה מאוחר מדי בשבילו.
אם את מתרשמת שהוא עלול לחזור לסורו אז את יכולה גם לנקוט בצעדים "מעניינים" נוספים.
למשל:
* לבקש מחברה שתצלם אותו "נרדם" עליך.
* לשים את הכומתה שלך על הצד שהוא אמור להשעין את הראש. לדאוג שיהיה שם משהו קטן ודוקרני "בלי כוונה".
* לבוא עם תרמוס קטן בתיק וכשהוא "נרדם" לשפוך "בטעות" קפה חם על איזור המבושים שלו.
לא לשכוח להתנצל כשזה קורה...נימוס זה דבר חשוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הילד שלי חוטף בבי"סתל אביבית22/07/2007
חש לי שאלה פילוסופית קצת, על הבן שלי, בן ה-10. הוא סובל קצת בבי"ס - האם ללמד אותו להגן על עצמו ועקב כך לפתח בו אגרסיביות ונטייה ללכת מכות, או ללמד אותו "להפנות את הלחי השנייה" וברוח מקטטות. הוא לא לפעמים חוטף, אבל ללמד אותו להתנהג באלימות? קשה לי עם זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילד שלי חוטף בביה"ס
רוני קליין22/07/2007נגעת כאן באחד הנקודות המובהקות של טעות קלאסית ואני מודה לך על השאלה.
אדם צריך לדעת להגן על עצמו, כמו שהוא צריך לדעת לשחות.
שניהם ספורט שיכול גם להציל את החיים.
אנשים אלימים אינם אלימים כי הם למדו אומנויות לחימה.
זה נובע מבעיות אישיות קשות.
מי שלומד הגנה עצמית, במסגרת אומנויות לחימה הופך לאדם רציני ואחראי !!!!
אתה עובד קשה.
אתה חוטף מכות. "לומד את מקומך". לומד את מגבלותיך.
בונה את עצמך מחדש כאיש חזק היודע להתמודד עם חזקים אחרים.
אנשים אלימים אוהבים להכות חלשים מהם. בד"כ זה אירוע חד-סיטרי. צד אחד מחטיף וצד שני חוטף.
מי שעובר אימונים ומגיע לרמה גבוהה גם לא צריך להוכיח את עצמו.
הוא אפילו מפחד פן יפצע מישהו בטעות.
בקיצור, בדיוק הפוך ממה שפחדת.
תשלחי את הבן שלח ללמוד אומנויות לחימה.
בשנות נעורי בחרתי ללמוד קארטה.
גם ג'ו-ג'יטסו או הגנה עצמית/הישרדות וכד' יכול להיות פתרון מצויין.
זה גם יעשה משהו חיובי לאופי שלו.
את זה כבר תגלי עם השנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזו שיטה עדיפהאושרית19/07/2007
איזו שיטה עדיפה לנשים, עבור הגנה עצמית?
והאם בחורה חלשה וקטנה, אכן יכולה להתמודד עם סכנה של גבר גדול וחזק ממה
אני יודעת שיש נקודות תורפה, שדרכם אפשר להפיל כל אחד
אבל עדיין זה נראה לי מוזר, שהבחור לא ידע לעצור את זה
אני לא אשכח את מקרה האונס שהיה באחד הקיבוצים
שבו נפגעה מדריכה לספורט ולהגנה עצמית
זה היה לפני כמה שנים, ומאז אני נזכרת בזה כשעולה האפשרות ללמוד הגנה עצמית
ואז אני מוותרת
הסיבה שהעניין הזה מעסיק אותי, הוא שהוטרדתי פעם
ושהיום אני גרה באיזור שקצת מפחיד בו בלילה
אז מה ההמלצות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזו שיטה עדיפה
רוני קליין19/07/2007השאלה שלך מיועדת למנהלת הפורום, איטל, אבל אני חייב להעיר:
יש לך חששות שאין להם הצדקה וזה נובע מכך שעדיין לא נכנסת לעובי הקורה של הגנה עצמית.
כשתתחילי ללמוד הגנה עצמית תקבלי את כל התשובות וכל הספקות שלך יתפוגגו.
את אולי חושבת שאנו מציעים פתרונות קסמים שאין להם ביסוס.
מדובר בעבודה קשה, והרבה זיעה.
אין שום קסם. אבל בסוף ההשקעה יש פירות.
חוץ מזה, אני מתפלא שלא יצא לך לראות מישהו חוטף בביצים. אפילו כתאונה.
אז איך הוא לא" ידע לעצור את זה" ?????
אין לך מה לדאוג.
פשוט תתחילי להשקיע בנושא הגנה עצמית ולהתמיד בזה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפחדת בלילהמעיין17/07/2007
היי
לפני חודשיים, עקבו בחור אחד עקב אחרי ברחוב.
התחלתי לרוץ והוא אחרי, לבסוף הגעתי למקום מואר, הוא חיכה לי ולבסוף התייאש
כמובן שחזרתי הבתיה, במונית הראשונה שעברה במקום
על כן, רציתי לבקש המלצות למוצרים של הגנה עצמית
ני יודעת שיש סוגים של ספריים, מחשמלים למינהם...
אבל אני מפחדת שזה יהיה מופנה כלפי
מה כדאי לקנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפחדת בלילה
רוני קליין17/07/2007להלן מה שאת צריכה לעשות כדי לטפל אחת ולתמיד בבעיה:
קודם כל, ללמוד הגנה עצמית.
תשקיעי בזה לאורך זמן ולא תחיי בפחד כל החיים.
לא להתעצל ולא לחסוך. זה לא שווה את הפחדים והסיכונים.
בנוסף ללימוד הגנה עצמית (ובוודאי עד שתהיי על רמה בתחום) את זקוקה לאביזרים.
בעדיפות ראשונה, תרסיס גז מדמיע שיהיה איתך תמיד בתיק.
אפשרי גם שוקר חשמלי. אם כי הוא יותר מסורבל.
או מחזיק מפתחות שיש לו מפתח שיכול לשמש כדוקרן.
ההגנה הטובה ביותר משלבת את כל הדברים יחד..
כשיהיו לך תשובות מוכנות מראש לאלימות גם לא תפחדי וגם לא תדאגי שבמקום להשתמש באביזרים התוקף ישתמש בהם נגדך.
רק מי שלא יודע הגנה עצמית (וכרגע, זמנית, את כזאת) יכול לפחד מ "סכנה" כזאת.
אז מה לעשות?
לעשות !!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפחד בלילה
איטל קלונסקי18/07/2007על מנת לא לפחד כדאי מאוד ללמוד הגנה עצמית או אומנות לחימה שעונה על הצורך אבל במקביל כדאי לדעת שכל חפץ שיש לנו בתיק או ביד יכול לשמש להגנה עצמית על מנת להרוויח זמן ולברוח כגון:מפתחות של הבית/ אוטו שמשמשים כדוקרנים דאודורנט ספריי כתחליף לגז מדמיע מספרים,עט וכן הלאה..... בנוסף צריך לזכור שיש לנו קול וחשוב מאוד להשתמש אם בצעקות ואם בדיבור או עם מישהו או אפילו אם צריך עם התוקף, כל זה ועוד הרבה יותר אפשר ללמוד בקורסים להגנה עצמית
יש קורס חדש בשיטת אימפקט שמומלץ מאוד!
לפרטים אפשר להתקשר לטל: 02-6781764* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריצה לביתתומר15/07/2007
שלום!
אני גרה במושב שהיו בו פריצות לכמה בתים בזמן האחרון, חלק מהן בזמן שאנשים היו בבית בלילה. אני גרה לבד ופוחדת שיום אחד יפרצו אלי הביתה כשאני ישנה ואם אני בדיוק אתעורר במקרה יכול להיות לזה סוף רע מאוד. יש לכם עצה מה כדאי לי לעשות כדי להגן על עצמי במצב כזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריצה לבית
רוני קליין15/07/2007כתבתי על בעיה זו בחלק השני של תגובתי לשאלה "הגנה עצמית למבוגרים" (אבטחת הבית).
אפשר להוסיף על הכתוב אמצעי הגנה נוספים. מקצועיים ומאולתרים.
אשמח לקבל ממך תגובה לאחר שתקראי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
תומר17/07/2007מעניין.
כלב אני לא רוצה לקחת כי גם אני פוחדת מהם...
למי אפשר לפנות כדי לעשות את מה שכתבת על רמקולים שמפריעים לפורצים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
רוני קליין17/07/2007קיימות לפחות 2 שיטות.
השיטה הישנה:
חוט מאריך למתג ההפעלה שיעבור מהסלון לחדר השינה.
כל חשמלאי בוודאי יודע את זה.
השיטה החדשה:
חיפוש קצר באינטרנט העלה שניתן להשתמש בטכנולוגיה שנקראת RF כדי לשלוט על מכשירים חשמליים ממרחק של 20 מטר. כולל דרך קירות !!!!
בפורום זה לא ניתן לפרסם גופים מסחריים כך שאסתפק בדוגמא שראיתי:
סט הכולל תקע RF המתחבר לחשמל + שלט RF אלחוטי.
הסט עולה כ-250 שקלים.
תכל'ס, תבררי דרך האינטרנט (לפי מילת מפתח " שלט RF ") או בחנויות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









