פורום הגנה עצמית, הגנה עצמית לנשים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה , מה עדיף ?
    ג'ק
    10/09/2007

    אני בן 26 מתאמן מספר שנים במכון כושר ודי נמאס לי ,
    ברצוני ללמוד אומנות לחימה מסוימת ורציתי לדעת מה המלצתך ?
    אני מתלבט בין איגרוף תאילנדי לקרב מגע .
    מה עדיף ובמה הם שונים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה , מה עדיף ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של ג'ק

    רוני קליין
    11/09/2007

    אתה מתלבט בין שתי אפשרויות טובות.

    הבדלים?

    איגרוף תאילנדי יעשה אותך מאד חזק פיזי וקשוח מספיק לספוג מכות.

    קרב מגע יעשה אותך מיומן במצבים מגוונים של תקיפה. דגש על מיומנות טכנית ומהירות.
    מגוון פתרונות כנגד מגוון איומים.
    איגרוף תאילנדי יתן לך מספר מצומצם של פתרונות אשר יהיו טובים (ומוחצים) כנגד מספר גדול של איומים.
    לעומת זאת לקרב מגע יש יתרון בהכשרה ספציפית גם כנגד תוקף אוחז ב נשק.

    החלטה שלך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כח בידיים
    אסתי
    09/09/2007

    הי, וכל הכבוד על הפורום היפה!
    אני מאז ומתמיד הייתי חלושה ורזה, והחלטתי להתאמן באופן ביתי וחובבני לגמרי בקצת איגרוף ובעיטות- האם זה בכלל רעיון טוב או שעדיף באופן מבוקר ומודרך (אין לי ממש זמן לזה).
    חשבתי בכיוון של איגרוף סתם באוויר עם משקולות ביד, ובעיטות ועבודה על גמישות ברגליים. קראתי גם שחשוב למתוח גידים ביד לפני פעילות כזאת ולא הבנתי בדיוק איך, ואם אגרוף ישפיע על כאבי פרקים קלים שמופיעים אצלי כשאני מחזיקה משהו חזק בכח, בעיקר באצבעות.
    אם יש לכם טיפים אחרים לבניית כח (גם בבעיטות- איזה שריר משפר הרמת ברך?) אני אשמח.

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כח בידיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כח בידיים

    איטל קלונסקי
    09/09/2007

    תודה על המילים החמות
    וטוב מאוד שהחלטת להתאמן להיות חלשה (לדעתך) ורזה לא פוגם ביכולת אבל אני ממליצה להתאמן בצורה מסודרת עם פיקוח אם זה במועדון כלשהו ואם זה עם מאמן אישי מכוון שאפשר להזיק לגוף אם לא פועלים נכון. אחרי זמן מה אפשר להתאמן גם לבד
    במקום מסודר ידעו לתת לך את הדרך המתאימה בדיוק בשבילך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כח בידיים

    רוני קליין
    09/09/2007

    אסתי שלום,

    לצערי, את משקיעה בכיוון הלא נכון.

    אם את רוצה לרכוש יכולת להגן על עצמך - את חייבת ללמוד את זה ממדריך !!!!!!
    ואת חייבת להתאמן ולתרגל מול יריב.
    אי אפשר ללמוד ביעילות הגנה עצמית לבד כאשר אין ידע ונסיון קודם.
    את חייבת למצוא זמן לזה. 2 שעורים בשבוע למשך שעה.

    גם האימונים שאת עושה בבית אינם עוזרים לך לנושא הגנה עצמית אלא, במקרה הטוב, לכושר גופני בלבד.
    אימונים כאלה יכולים להיות רק כהשלמה ללימודים מסודרים ממורה ואימון מול יריב.
    בלי ידע ונסיון קודם גם ספרים לא יעזרו לך.

    חוץ מזה, לידיעתך, מעבר ללימוד ואימון טכניקות את צריכה לפתח כושר ספציפי למטרה.
    לדוגמא, אם את רוצה שתהיה לך מכת אגרוף חזקה את חייבת להכות שק איגרוף.
    אימון עקיף של משקולות והתעמלות לא יביאו לך לתוצאות מספיקות לצורך מכת אגרוף חזקה..

    את יכולה ליצור קשר ישיר איתי(052-3227801 בשעות היום) ואוכל להסביר באופן יותר טכני את נושא האימונים הפיזיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טאי צ'י
    אורנית
    06/09/2007

    שלום רוני ואייטל,
    אני רוצה ללמוד לחימה כי נראה לי שבתור בחורה זה משהו חשוב לדעת. חברה שלי לומדת טאי צ'י והיא שכנעה אותי לבוא איתה לשיעור ניסיון. זה היה נראה לי נורא איטי ולא יעיל. המורה מן הסתם אמר שזה כן עוזר להגנה, אבל רציתי לשאול מישהו שמבין בתחום ואין לו אינטרס אם זה נכון או לא.
    אודה לכם אם תענו לי.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טאי צ'י

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טאי צ'י

    רוני קליין
    06/09/2007

    אכן את צודקת.
    אם את רוצה ללמוד לחימה אז יש הרבה שיטות העוסקות בזה באופן ישיר:
    ג'ו-ג'יטסו/הגנה עצמית קארטה וכד'.

    מבחינה מעשית בד"כ לשיטות הלחימה היפניות יש יותר מוניטין מאשר לשיטות הלחימה הסיניות (סגנונות הקונג-פו לסוגיהן).

    גם בתוך סגנונות הלחימה הסיניות יש חלוקה לסגנונות "קשים" וסגנונות "רכים".

    טאי צ'י כלול בסגנונות הרכים.
    טאי צ'י נראה כמו שילוב של "באלט בריאותי" עם מדיטציה. נראה יותר כמו שלוחה של הרפואה הסינית הקלאסית (הדוגלת בזרימה חופשית של אנרגיות פנימיות והרמוניה בין הגוף והנפש) מאשר שלוחה של ענפי הלחימה.
    דבר מקובל (ויפה) בסין לראות קבוצות אנשים מתרגלים טאי צ'י ברחובות לצורכי בריאות ותחזוקת הגוף.

    אומנם טאי צ'י מתייחס גם להגנה עצמית אך רק כמוצר לוואי.
    אני בטוח שמומחים בטאי צ'י יודעים להגן על עצמם ביעילות.
    מצד שני לא שמעתי על אף מומחה טאי צ'י שהעיז להשתתף באליפויות פתוחות של סגנונות לחימה.

    אם את רוצה אומנות לחימה יעילה שמשלבת ניצול זרימת אנרגיות פנימיות בגוף אז עדיף שתלמדי אייקידו.

    בכל מקרה, כפי שהבנת מרוח הדברים שלי, אם את מחפשת תכל'ס אני ממליץ לך לבחור באחת מהשיטות היפניות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאייטל
    דנה
    03/09/2007

    אתמול הייתי במועדון ונתתי לבחור שנצמד אליי ברך בביצים...הבחור התפתל אולי 20 דקות ובקושי עמד על רגליו רציתי לדעת אם הוא יתאושש מזה מהר או שיהיו לו כאבים ..?והאם לדעתך בעיטה בביצים היא פתרון טוב..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאייטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לדנה

    איטל קלונסקי
    04/09/2007

    אני שמחה מאוד שהגבת אם לא עזרו בקשות ודרישות בעיטה כזו בהחלט פתרון ואל תדאגי הוא יתאושש מזה אם נצא מנקודת הנחה שהוא אדם בריא גם אם יהיו לו כאבים זה בסדר כי עכשיו הוא יחשוב פעמיים לפני שהוא מציק למישהי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאייטל

    דנה
    04/09/2007

    תודה על התשובה........רציתי גם לדעת אם את מכירה עוד נשים שפעלו כמוני[בעיטה לביצים]כי חלק מהחברות שלי אמרו לי שהגזמתי והייתי צריכה לנהוג אחרת..ומה את היית עושה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדנה

    איטל קלונסקי
    05/09/2007

    אני לא מכירה אישית מישהי אבל מחברה שמעתי על אחת
    אני הייתי קודם מנסה דיבור - לדרוש להתרחק - להזהיר ואז מאוד הגיוני שהייתי פועלת כמוך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על ריתוק
    רונית
    02/09/2007

    מהי צורת הריתוק הטובה ביותר? האם ישיבה על הבטן או על הגב זה הריתוק הכי טוב? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על ריתוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריתוק

    איטל קלונסקי
    04/09/2007

    רונית השאלה הרבה יותר מרכבת מזה
    האם זה לתחרות או לרחוב, יש שליטה על הידיים או לא, מה המטרה של הריתוק, האם מעורבת סכין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום גם לך

    רונית
    04/09/2007

    לא לתחרות, למקרה רציני שצריך לרתק, ולא מעורב סכין. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריתוק

    איטל קלונסקי
    19/09/2007

    סליחה רונית שרק עכשיו אני עונה לך בכל אופן קצת קשה לענות לך בכתב על השאלה הזו הכי טוב זה לראות ולהתנסות
    אבל... מה שחשוב לזכור זהשצריך לשאוף למטרה שלשמה הריתוק ז"א להגיע למצב שבו הידיים של התוקף מנוטרלות ואין באפשרותו לזוז זה לא חשוה כרגע אם זה על הבטן או על הגב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא שולט בעצמי
    עופר
    02/09/2007

    היי,
    אני לא בנאדם שהולך מכות בדרך כלל, אבל יצא לי לעשות את זה כמה פעמים בכל זאת, כשממש התגרו בי (למשל נטפלו לחברה שלי) ואז פשוט איבדתי את זה לגמרי, ראיתי אדום ואני לא זוכר מה היה כמעט, רק שבסוף מי שיצא נגדי שכב מדמם על הרצפה.
    אני פוחד שבפעם הבאה שזה יקרה אני יעשה נזק למישהו. אני לא צריך את הכוח, אני צריך שליטה. יש איזו אומנות לחימה שתלמד אותי לשלוט בעצמי במצבי חירום?
    תודה רבה על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא שולט בעצמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא שולט בעצמי

    רוני קליין
    02/09/2007

    שאלה מעניינת.

    פסיכולוגים יכולים לתת לך הסבר מקצועי מה קורה לך מבחינת נפשית במצבים מסויימים שגורמים לך לאבד שליטה ("רואה אדום") ואולי אפילו להמליץ לך ללכת אליהם לפגישות.

    אבל כל זה אינו הכרחי !!!

    רוב אומנויות הלחימה הבאות מהמזרח הרחוק משלבות פילוסופיה ושליטה עצמית עם האימונים הפיזיים.
    זה אומר שככל שתתאמן אצל מורה טוב גם תלמד לשלוט בעצמך.
    וכמובן, תשלוט על מידת הנזק שתיגרום לתוקף.

    אם אתה רוצה לדעת מה הכי רחוק שאתה יכול ללכת כדי לתעל תוקפנות חסרת מעצורים למשהו הכי מבוקר במחשבה ובטכניקה?

    נסה קודם לבדוק אייקידו !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני גבר אבל חלשלוש
    גילי
    29/08/2007

    מאז שאני זוכר את עצמי אני חלשלוש. אני בן 17 והולך להתגייס לקרבי, אבל אני ממש לא הגירסא המקומית לשוורצנגר. העניין הוא שבגלל שאני אשכנזי-צהוב-רזה, נראה לי שבמקום שאני מיועד - גולני - יאכלו אותי לארוחת בוקר (וזה עוד לפנינ המד"ס בוקר) - אני אומר אתזה כי אני שומע כל מיני סיפורים מבן דוד שלי שמבוגר ממני בשנתיים על האווירה שיש בבגדודים.

    מה הדרך הכי מהירה ללמוד להגן על עצמך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני גבר אבל חלשלוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גבר אבל חלשלוש

    רוני קליין
    29/08/2007

    יש לך שנה עד הגיוס.

    תדאג לבצע כמה דברים במקביל:

    א. להירשם למכון כושר.

    ב. להירשם ללימוד אחת מאומנויות הלחימה: קארטה, ג'ו-ג'יטסו/הגנה עצמית , איגרוף תאילנדי.

    ג. לעשות כושר כל יום. כולל ריצות, ותרגילי גמישות.

    ד. לארגן לעצמך שק איגרוף.

    והכי חשוב:
    להתמיד ולהיות נחוש.
    כשאתה בקרב אתה חושב כמו טורף !!!
    זה מצב תודעתי ונפשי שעושה את ההבדל.

    הנה סרטון יפה שנתקלתי בו לאחרונה באינטרנט

    http://www.youtube.com/watch?v=FS3xTV0NCuc&mode=related&search=

    אולי יעשה לך מוטיבציה לראות לאיזה רמה אדם נמוך יכול להגיע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אני מכניס לעצמי ביטחון
    ישראל
    27/08/2007

    אין לי כל כך ביטחן ללכת מכות..
    עכשיו אני לא אוהב לריב..

    אבל אם מישהו מתחיל איתיי
    אך אני מכניס לעצמי ביטחון להגיב לוו ולנצח בסופו של דבר !
    שפעם הבאה לא יתחיל איתי...
    ויש לי גם גוף רזה מאוד
    אבל גבוהה

    איזה דברים אני גם צריך לאכול שיביאו לי כח ואנרגיה ?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רוני קליין
    27/08/2007

    אתה יותר מדי מתעסק מסביב לנושא של מכות במקום לעשות את הדבר היחיד הנכון:
    להתאמן בצורה מסודרת במכון כלשהו וללמוד את אחד מאומנויות הלחימה.

    הגנה עצמית / ג'יאו-ג'יטסו
    קארטה
    קונג-פו
    איגרוף תאילנדי
    איגרוף רגיל
    וכו' וכו'

    תבדוק בדפי זהב או אינטרנט מה יש קרוב למקום מגוריך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו

    ישראל
    27/08/2007

    הבעיה שאני גר בעיר שיש בה מלא מלא ארסים [לא אומר את העיר]
    יש מלא ארסים שהם סתם באים אלייך בפוזהה וכל זה..

    אני בעצמי לא יודע את הכח שלי..

    אז אני שואל אך אני יכח את האומץ ויגיב לבם..

    אני לא אוהב ללכת מכות
    אבל גם לא אוהב לשתוק


    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו

    רוני קליין
    27/08/2007

    בסדר. יש ערסים שמתגרים בך.

    אז כפי שכתבתי לך: תדאג ללמוד בצורה מסודרת אחת מאומנויות הלחימה.

    כוח ואומץ זה טוב אבל לא מספיק כמו ידע שלמדת מראש.

    אתה מכין את עצמך מראש למקרה שתצטרך להגן על עצמך.

    אם אתה נתקל לעיתים קרובות עם ערסים אז זה אומר שקיימת אפשרות שתצטרך גם להתמודד מול סכין.

    במצב כזה רצוי שתיתן עדיפות ללימוד שיטות של הגנה עצמית / ג'ו ג'יטסו / הישרדות וכדומה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הדרך הכי טובה להבריח מטריד
    אלה
    26/08/2007

    שלום רב,
    מה הטכניקה הכי טובה להבריח מטריד? אני גרה בת"א באזור שהוא לא הכי אי-אי-אי , וכל פעם שאני יוצאת בלילה אני מרגישה לא נוח. אז כדי שאני אהיה מוכנה לרע מכל, מה הצעדים הבסיסיים שאני יכולה לעשות?

    אלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להבריח מטריד

    איטל קלונסקי
    26/08/2007

    גם הגרוע מכל מתחיל בצעד קטן חשוב לזכור שאפשר לעצור הכל כבר בהתחלה הייתי ממליצה לקחת קורס הגנה עצמית. אבל :גם ללא קורס, תמשיכי לשמור על עירנות אל תחששי להשתמש בקול שלך גם כנגד המטריד וגם לבקשת עזרה, שפת גוף - להקרין בטחון עצמי ולהיות אסרטיבית, ובסוף
    שימוש בחפצים- כל דבר יכול לשמש להגנה עצמיתלא חייבים את הדברים ה"מסורתיים" כגון: מפתחות, כרטיס אשראי, מספרים וכו'... כמאמר השיר: "במקל בסרגל מה שבא ליד....."

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סדנא מרוכזת
    ליאת
    23/08/2007

    יש כזה דבר סדנא מרוכזת לקרב מגע לנשים? אני רוצה ללמוד אבל כשביררתי על חוג קבוע זה לא הסתדר לי עם הזמנים של העבודה שלי אבל עדיין חשוב לי ללמוד.
    אני גרה במרכז ואני אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סדנא מרוכזת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סדנא מרוכזת

    רוני קליין
    23/08/2007

    ליאת, לגבי סדנא וחוגי הגנה עצמית לנשים תפני למנהלת הפורום, איטל.

    אם את רוצה גם לעודד גם חברותיך לנושא - את יכולה לנסות לארגן מפגש משותף ולהזמין אותי להרצות בפניכם על הנושא והמודעות לנושא.

    פרטי ההתקשרות שלנו מופיעים בכניסה לפורום.

    שלי, אגב, זה 052-3227801
    [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סדנא מרוכזת

    איטל קלונסקי
    26/08/2007

    ישנן סדנאות מרוכזות להגנה עצמית ויש אפשרות ללמוד קרב מגן באיזור ת"א
    בטל: 077-5001217 או לחפש באינטרנט את אחד הסניפים של קרב מגע ולהתקשר לקרוב אלייך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קורס או חוג להגנה עצמית
    רחלי
    21/08/2007

    אני מחפשת חוג או קורס, לנער בן 17 להגנה עצמית באיזור י-ם
    חשוב לציין שאין לו רקע בתחום או בתחומים דומים.
    אשמח אם תסייעו לי
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קורס או חוג להגנה עצמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קורס או חוג להגנה עצמית

    רוני קליין
    23/08/2007

    תפני לאיטל, מנהלת הפורום.

    פרטי ההתקשרות שלה מופיעים בכניסה לפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוג

    איטל קלונסקי
    26/08/2007

    במתנ"ס של רמות יש חוג שנראה לי מתאים לא צריך שום ידע קודם למאמן קוראים יוסי שמואלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחימה עם קואורדינציה גרועה
    נועה
    19/08/2007

    שלום,
    יש לי קאורדינציה ממש גרועה. ניסיתי ללמוד בעבר קראטה אבל פשוט ברחתי איך שהגענו לקאטות כי לא הצלחתי להבין מה קורה שם ואיבדתי את שאר הכיתה על הקאטה הראשונה. אני רוצה ללמוד אומנות לחימה, אבל אחת שתהיה יותר ת'כלס ואני לא אצטרך להשקיע אנרגיות בלימודי תנועות מיותרות שסתם מייאשות אותי ואני גם ככה לא אשתמש בהן אף פעם. איזה ענף כדאי לי ללמוד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחימה עם קואורדינציה גרועה

    רוני קליין
    19/08/2007

    נועה, נראה לי שאת קצת מגזימה עם העניין של קואורדינציה.

    קאטה ("תבנית" ביפנית) בכוונה מקשה על המתאמן כשהמטרה שלה היא למנוע אובדן הטכניקות המקוריות ע"י מורים שהטביעו את חותמם יותר מדי עד כדי אובדן השיטה המקורית.
    בקאטה קיימת תבנית קבועה של תנועות שלא רק צריכות להיות מלוטשות במיוחד אלא מדוייקות באופן כזה שבסוף הקאטה אתה חייב לעמוד באותו מקום שהתחלת !!!

    זה לא אמור לשפר הגנה עצמית. לפעמים זה אפילו סותר אותה. הגנה עצמית משתמשת באילתורים כדי להתאים עצמה לשטח וליריב הספציפי. קאטה, הולכת על כיוון ה"מרובעות" המכוונת.

    בקיצור, בעיות בקאטה לא צריכות להדאיג אותך, וקארטה לא צריך לייאש אותך.
    יש עוד אומנויות לחימה מזרחיות שמשתמשות במצגות כדי להפגין וללטש טכניקה.

    בכל זאת, לנסות משהו חדש זה יכול להועיל.
    נסי ג'ו גיטסו או שיטות שונות של הגנה עצמית.
    זה יכול להיות יותר תכל'ס בשבילך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קואורדינציה

    איטל קלונסקי
    26/08/2007

    אני מאמינה שלא חשוב מה לומדים העיקר ההתמדה והקואורדינציה משתפרת עם הזמן אין מה לעשות צריך סבלנות אבל אם את רוצה משו יותר תכל"ס את יכולה לנסות קרב מגע כנסי לאינטרנט ותמצאי את הקרוב אלייך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנוגע לאומנות לחימה
    יואב
    16/08/2007

    האם בחורה שיודעת אומנות לחימה תעדיף גבר שטוב ממנה באומנות לחימה? האם גבר שאותו היא יכולה להביס בקרב יהיה מספיק טוב בשבילה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנוגע לאומנות לחימה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רומנטיקה ואומנות הלחימה

    רוני קליין
    16/08/2007

    השאלה שלך היא בנושא רומנטי ולא ממש קשורה לאומנויות לחימה למרות שאתה אולי חושב שיש קשר.

    אם מישהי שמתאמנת איתך מוצאת חן בעיניך ואתה מנסה לברר את הסיכויים שלך אצלה אז ממש לא נראה לי שצריכה להיות לך בעיה בגלל שאתה טוב יותר או חלש יותר ממנה.

    בצעירותי בוודאי שהייתי חושב כך אבל היום ברור לי שהדרך לרכוש את לב הנערה תלוי קודם כל באישיות שלך.
    אם היא לא מכירה את האישיות שלך עדיין אז אתה צריך לעשות לה היכרות עם האישיות שלך.

    האם יכול להיות משהו באימונים שיכול ללמד אותה כמה דברים על האישיות שלך עוד לפני שתכיר אותך מחוץ לאימונים?
    את זה אתה צריך לענות לעצמך.

    אגב, אשתו של ברוס לי המפורסם, הכירה אותו כתלמידה שלו לשעורי קונג-פו.
    אבל הוא היה כריזמתי באופן מיוחד.
    גם הצלחתו העולמית חסרת התקדים בסרטי קונג פו לא נבעה מטכניקות שאף אחד לפניו לא ידע וביצע אלא עקב הכריזמה שהקרין (במקרה שלו).
    האישיות עושה את ההבדל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצות מה להגיד?
    אגניה
    14/08/2007

    יש מישהו מהעבודה שלי שמלווה אותי לכיוון הבית כשאנחנו מסיימים לעבוד באותה שעה בערב. אני מנסה להתחמק אבל לא תמיד הולך לי ויש לי הרגשה לא נעימה לידו, יש לו מבט בעיניים שמלדיק לי אורות אדומים. יש לכם עצה מה אפשר להגיד כשאני לא מצליחה להתחמק כדי להרתיע אותו מלהתקרב אלי, או מה להגיד אם חלילה הוא ינסה לגעת בי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצות מה להגיד?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצות מה להגיד

    רוני קליין
    15/08/2007

    חסר לי פרטים.
    את רווקה?
    יש לך חבר?
    איך היחסים שלכם בעבודה?
    מה את משדרת לו כשאתם הולכים ביחד הביתה?

    מבט שמדליק אורות אדומים זה לא מספיק.
    רוב הגברים במצב כזה (אם אין לך מראה דוחה, או חזות מאיימת) יפנטזו על סקס.
    חלק מהם גם ינסו לנקוט צעדים כדי לממש את הפנטזיה.

    בקיצור, את צריכה לספק מידע נוסף כדי שאדע איך אפשר לצנן את ההתלהבות שלו.

    בכל מקרה, בלי קשר לבחור המסויים הזה, תמיד כאשר מישהו שאת לא מעוניינת בו נוגע בך או מטריד אותך מינית את חייבת להביע מסר מהיר וחד משמעי שאת לא מעוניינת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה להגיד

    איטל קלונסקי
    19/08/2007

    קודם כל זה שאת מתייחסת לאורות האדומים שלך זה מצויין כל הכבוד!!
    את לא צריכה ללכת רחוק כל מה שצריך לומר לו שאת לא מעוניינת בליווי שלו. טוב לך ללכת בלעדיו.
    ואם הוא ימשיך לדחוק ולנסות לשכנע אותך, פשוט תאמרי לו שילך או לחלופין שיתרחק ממך עכשיו!! ואת יכולה לחכות עד שהוא הולך ואז ללכת הביתה. חוץ מזה כל דבר שתגידי שנובע מתוך הקול הפנימי שלך ותגידי את זה בצורה ברורה ולא משתמעת לשתי פנים מן הסתם יעשה את העבודה.
    אל תוותרי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימנים כחולים מקרב מגע
    מרי
    12/08/2007

    הבת שלי בת 15 ולומדת קרב מגע ומאוד נהנית מזה. אני נהנית מזה פחות כי היא חוזרת מהשיעורים עם סימנים כחולים ואני פוחדת שהיא עושה נזק לעצמה דווקא בגיל שהיא גודלת, שבסוף יהיו לה בעיות בעצמות או יגרם לה נזק בלתי הפיך אחר. היא לא מוכנה לשמוע על להפסיק, יש אולי שיטה אחרת, פחות אלימה, או דרך שהיא לא תצא פצועה מכל אימון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סימנים כחולים מקרב מגע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימנים כחולים

    רוני קליין
    13/08/2007

    מרי,

    סימנים כחולים הם חלק בלתי נפרד ממי שמתאמן באומנויות לחימה.
    איפה שיש קרבות יש סימנים כחולים.

    הצד החיובי:
    זה מוכיח שבתך מתאמנת ונלחמת באופן רציני. כל הכבוד לה !!!

    הצד השלילי:
    אין באמת צד שלילי. סימנים כחולים הם רק מטרד. תוך כשבועיים הם עוברים מעצמם..
    ואז באים סימנים כחולים חדשים וגם הם נעלמים מעצמם.
    הם לבדם לא גורמים לנזק ממשי.
    נזק אמיתי זה רק במקרה נדיר של שבר. וגם אז בד"כ הנזק זמני.
    אגב, לא כל סימן כחול מלווה בנפיחות זה שבר.
    מנסיון, לא לרוץ לרופא בכל פעם.
    רופאים שהם לא אורתופדים יכולים לשלוח ללא צורך בצילומי רנטגן מיותרים.
    כאשר יש שבר - יש כאבים במשך הלילה שלא נותנים לישון.
    זה נדיר ביותר ולכן ממש לא צריך לדאוג מראש.

    תחשבי חיובי: לכל זה יש תכלית ראויה - רכישת מיומנות מצילה חיים.

    לסיום:
    כדי באמת לעשות משהו מועיל נסי לבדוק אפשרויות רכישה של מגינים.
    קיימות חנויות שמתמחות בזה.
    זה יצמצם את הסימנים הכחולים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגינים

    עמית
    05/03/2008

    האם אתה יכול לתת לי שם של חנות שמוכרת? גם אני צריך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימנים כחולים

    איטל קלונסקי
    19/08/2007

    כמו שרוני אומר אכן אין באמת צד שלילי אם הבת נהנית וטוב לה. אני רוצה להרגיע אותך ולספר לך שעברתי את אותו הדבר בדיוק !! הייתי חוזרת הביתה מאושרת וכואבת.
    אמא שלי לעומת זאת לא היתה כ"כ מאושרת וכל פעם שהייתי חוזרת עם סימנים כחולים היא היתה אומרת: "את לא חוזרת לשם יותר , תראי איך את נראית...." וחזרתי וזה עבר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום