מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ימים ראשונים של הנקהמיקי08/05/2009
שלום,
בימים הראשונים של ההנקה - לפני שהחלב ניגר, האם על זה יכול לחיות תינוק 3-4 ימים ראשונים?
מה לגבי הנקה מהרגע הראשון בשילוב 20 מ"ל תחליף חלב כשלוש פעמים ביום? כלומר 60 מ"ל ליום סך הכל...(תכנית שהמצאתי עכשיו....)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיקי
חיה כהן08/05/2009מיקי בוקר טוב! תינוק שנולד בזמן בריא ונצמד טוב לשד ובאמת יונק בודאי לא צריך שום תוספת של תמל.
לא כדאי להכניס בשלב זה בקבוקים שלא לצורך ובטח לא תמל-שוב אם אין צורך.את מבלבלת את המערכת.
לפי שאלותייך את זקוקה ליועצת הנקה פנים מול פנים,הפורום באמת לא יכול לעזור עד כדי כך יש דברים בסיסיים שצריכים לדעת כדי שלך ולתינוקך יהיה טוב!
כדאי לקבל עזרה כמה שיותר מהר ובינתיים אם אינך מצליחה להניק תשאבי ותתני לו את החלב שלך בבקבוק.בצורה כזאת גם הוא יקבל חלב אם וגם הגוף שלך ישמור על יצירת החלב ואף יגביר את הכמויות.
המון הצלחה ושבת שלום.
חיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סדקים לאחר הפסקהקרן07/05/2009
שלום,
הפסקתי להניק לחלוטין (אחרי שנה וחצי) לפני יותר מחודש עקב פצעים דלקתיים שנרפאו לאחר כ-10 ימים. והנה שוב יש לי סדקים ויובש בפטמות שהגיעו אפילו לידי דימום נקודתי קל (בינתיים).
אני לא רוצה להשתמש במשחה הרגילה נגד סדקים, בעיקר כי לא ראיתי שהיא אפקטיבית במיוחד ושלא לדבר על זה שהיא משאירה כתמים.
שאלתי העיקרית היא כיצד זה יתכן שעדיין נוצרים סדקים על אף שאינני מניקה יותר והאם יש סיבות אפשריות נוספות לכך?
תודה
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן
חיה כהן07/05/2009קרן שלום. חשוב לא לסבן את הפטמות,ולדאוג שלא יהיו יבשות.כדאי למרוח משחה מומלצת שנקראת lansinoh להשיג בסופרפארם.
תני כמה ימים ואם אינך רואה שיפור כראי להבדק אצל כירורג שד.
כל טוב ובהצלחה חיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת הנקהמעיין07/05/2009
שלום!
ביתי בת 5 חודשים ואני חוזרת לעבודה ב1.6.
אני מעוניינית להפסיק להניק לחלוטין. לא מעוניית לשאוב כלל.
בנתיים היא יונקת ומידי ערב מקבלת סימילאק בבקבוק ואין שום בעיה כך שהיא מכירה את המוצר..
שאלתי-
באיזו הדרגתיות מומלץ להכניס עוד בקבוקים במקום הנקה ומתי?
מה לעשות אם יש לי גודש במידה ואני נותנת בקבוק במקום הנקה? האם לסחוט את השד ולא לשאוב (מאחר ואני רוצה להתרוקן מחלב)
תודה רבה,
מעיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעיין
חיה כהן07/05/2009מעיין שלום!
מומלץ לרדת כל מס ימים בהנקה אחת. אם יש גודש ואת לא רוצה לשאוב אפשר לשים קומפרסים קרים עי כרוב ירוק במקרר או חיתול בד רטוב בפריזר למשך רבע שעה להוציא ולשים על השד.
כל טוב ובהצלחה חיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלב אם מופשראושרת06/05/2009
שלום.
כאשר מפשירים חלב אם, למשך כמה זמן אפשר להשתמש בו? כוונתי היא, אם הפשרתי 90 מ"ל והתינוק אכל 50 מ"ל, כמה זמן מרגע ההפשרה מותר לתינוק לשתות את החלב? אחרי כמה זמן הוא כבר לא תקף? בתודה מראש,
אושרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אושרת
חיה כהן07/05/2009אושרת שלום!
חלב אם לאחר הפשרה טוב לשמוש במשך 24 שע. אין לחמם חלב פעמיים. עדיף לאחסן את החלב בכמויות קטנות ואז יש פחות בזבוז. אנחנו מדברים על דבר מאוד יקר!!!
כל טוב חיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקהאושרת06/05/2009
שלום רב.
בני בן 4 שבועות, ניזון מהנקה מלאה.
האם אפשר לתת בגיל זה מים?
האם בהנקה מלאה מגיע שלב שהתינוק יכול לישון לילה שלם? או שתמיד חלב האם מתעכל מהר ולמשך כל תקופת ההנקה הוא יתעורר כל שעתיים-שלוש?
תודה מראש
אושרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אושרת
חיה כהן06/05/2009אושרת שלום! אין צורך לתת מים לתינוק יונק הוא מקבל את כל מה שהוא צריך בהנקה.
לעיתים תראי שבימים חמים יותר תינוקך ירצה לינוק יותר תני לו כמה שירצה.
מה את קוראת לילה שלם? מאיזה שעה עד איזה שעה? אם התינוק יונק לעיתים קרובות במשך היום לעיתים הוא פותח יותר מרווחים בלילה. אין חוקיות יהיו ימים כאלה וכאלה.
כל טוב והרבה לילות של שינה חיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמים לתינוק
אושרת11/05/2009שלום רב,
מאיזה גיל ניתן להשקות את התינוק במים רתוחים?
תודה מראש,
אושרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאושרת
ג'ניס זאוסמר11/05/2009שלום רב,
ההמלצה למתן מים הוא מגיל 6 חודשים במקרה והתינוק יונק בלעדית עד עז.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שנה אחרי עדיין נוצר חלבמודאגת06/05/2009
שלום,
אני ילדתי לפני שנה וחודשיים , הפסקתי להניק אחרי שלושה חודשים. בערך חצי שנה אחרי שהפסקתי להניק הרגשתי מין גושים בחזה עשיתי מקלחת חמה, לחצתי ולהפתעתי יצא חלב סמיך, ניסיתי להוציא את כולו ולדעתי הצלחתי. הלכתי גם להבדק אצל כירורג שד והבדיקה היתה תקינה. היום, כמעט שנה אחרי הרגשתי שוב גושים ושוב יוצא חלב סמיך בלחיצה. מה אני צריכה לעשות? האם זה נורמלי? למה החלב ממשיך להווצר אם אני לא מניקה שנה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שנה אחרי
חיה כהן06/05/2009שלום! בדכ החלב נגמר עד שנה לאחר הפסקת הנקה. אני ממליצה להבדק אצל כירורג שד רק כדי לודא שהכל תקין.
חיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור בהנקהחני05/05/2009
האם יש איזה סוג של גלולות למניעת הריון שאפשר לקחת בהנקה וגם עוצר את המחזור
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלומי
חיה כהן05/05/2009שלומי שלום! הגלולות המתאימות למניעת הריון בזמן הנקה הם גלולות בשם סרזט.
יש נשים שלא מדממות בזמן הגלולות אבל חלקן כן.
יום טוב חיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכלריבי04/05/2009
בוקר טוב
בתי בת שבוע וחצי, אני שואבת ומנסה לתת לה כמה שיותר חלב אם (אוכלת 120 cc(
כל שעתיים וחצי - 3 שעות
ובלילה אוכלת בקבוק סימילאק 100 cc
האם השיטה הזאת עובדת?והאם זה בסדר?
מתחילה להרגיל אותה לסדר יום קבוע ולא להאכיל אותה כל שעה וחצי כמו שעשיתי שבוע קודם...
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהי
חיה כהן05/05/2009שלום! האם את רק מאכילה מבקבוק ולא מניקה מהשד? אם כך הדבר אז אכן את יכולה לנסות לעשות סדר. הכמויות שהיא אוכלת בהחלט מספיקות.תנסי לתת כמה שאת יכולה חלב אם. אם את מניקה אי אפשר לעשות סדר!
בהצלחה חיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם תתכן דלקת בשד ללא חוםליאת03/05/2009
בתי בת 5 חודשים עד לפני כחודש הנקה ללא בעיות עליה טובה במשקל. מלפני כחודש התחיל כאב בפטמה בצד אחד כמו בערה במחשבה שמדובר בפטריה טופלתי ע"י דקטרין ללא הקלה הכאב הלך והחמיר והקרין לכיוון הקף השד והכתף. לפני כשבוע הייתי אצל יועצת הנקה שהראתה לי 2 נקודות לבנות בקצה הפטמה לדבריה הן נקראות BLEB ומדובר בסתימה של צינורית בהדרכתה התחלתי לשאוב ע"י לקטינה 8 פעמים ביום לאחר ההנקה. ואכן היה שיפור בימים האחרונים הורדתי את מספר השאיבות ל5-6 פעמים ביום והבוקר קמתי עם כאב נוראי ונוקשות ברביע חיצוני תחתון של השד וכם עם הרגשה כללית רעה ללא חום וללא צמרמורת. האם תתכן דלקת האם מדובר במשהו אחר אני זקוקה לעצה מכיוון שאיני רוצה לוותר על ההנקה למרות שכל מי שנמצא לידי טוען שאני לא נורמלית בנושא. מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת
חיה כהן03/05/2009ליאת שלום! את בהחלט נורמלית. יכול להיות דלקת ללא חום!
חשוב להניק הרבה מהצד הזה,אם התינוק מוכן לינוק משם,אפשר לשנות תנוחה אם יש אזורים שמתנקזים פחות.תעשי דוקא קומפרסים חמים והרבה מנוחה ושתיה.
בהצלחה ותרגישי טוב.אם יש עליה בחום לפנות לרופא לטיפול אנט,אם אין חום אין צורך באנט .
יום טוב חיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת הנקה וכאבים בחזהריקי02/05/2009
שלום רב,
הפסקתי להניק את ביתי בת השנה ותשעה חודשים, כבר בערך שלושה שבועות, כאשר היא היתה יונקת פעם אחת בלילה בלבד (בערך בסביבות שתיים בלילה).
הכל עבר ברוך השם בסדר (כל פעם שהיא מבקשת אני מראה לה את החזה ואומרת לה "אין, נגמר" והיא צוחקת ואומרת "נגמר....".
הבעיה שיש לי אחרי שלושה שבועות של גמילה כאבים מאוד חזקים בחזה (בשניהם), אין לי בכלל גודש, להיפך החזה מאוד רך דווקא. האם זה מהגמילה או אולי בעיה אחרת (התקררות או משהו אחר) ומה עלי לעשות.
כל נגיעה הכי קטנה מכאיבה לי מאוד. כמו במצב של גודש אך כמובן ללא כל גודש.
מה עלי לעשות על מנת להקטין את הכאבים?
תודה מראש, ריקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לריקי
ג'ניס זאוסמר02/05/2009היי ריקי,
צר לי שאת סובלת.
קודם כל תקחי כדורים נגד כאבים ותעשי כל דבר שעוזר לך - חום,קור....
אני מאוד ממליצה לגשת לרופא משפחה שיבדוק אותך בבקשה.
תרגישי טוב
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב מוצקים עם הנקהלירון02/05/2009
שלום, בני בן 6 חודשים כשהוא אצל המטפלת הוא אוכל תמ"ל, התחלתי לשלב לו מוצקים ומהרגע שאני מגיעה מהעבודה (15:00) אני מניקה, כולל 4 פעמים בלילה (שזה ממש קשה כשחוזרים לעבוד....), למרות שבלילה ההנקות קצרות יותר.
לאחרונה אני מרגישה ירידה בכמות החלב, אני משערת שזה קשור לחזרה לעבודה ולשילוב של המוצקים, השאלה איך אני יכולה לשמור על כמות חלב מספקת, אני ממש חוששת שייצור החלב יפסק.
אשמח לתגובה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ללירון
ג'ניס זאוסמר02/05/2009היי לירון,
הירידה בכמות החלב לא נובעת מתוספות או חזרה לעבודה אלה מהפחתת יניקות.באופן טבעי כמות החלב יורדת כאשר יש הפחתה ביניקות - בכדי שההפחתה לא תהיה מעבר למצופה קיימת המלצה לשאיבה(בעבודה ו/או בבית) וכמובן הרבה יניקות בבית.
בהצלחה,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאיבה
לירון03/05/2009ואם בשאיבה יוצא ממש קצת, האם ניתן להגביר את הכמות בשאיבה ללא תוצאות (כלומר בשאיבה שלא יוצא חלב)??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה ללירון
ג'ניס זאוסמר05/05/2009היי לירון,
התשובה היא -כן.
לפעמים לא יוצא כי המכשיר לא מספיק טוב/איכותי או שאת צריכה לפתח מיוצנות או משום שכמות החלב באמת ירד .אני ממליצה להשיג מכשיר באיכות גבוהה מיד שרה - ספקטרא, לשאוב כמה שאת מצליחה מבחינת זמנך ותקחי לך 3 כמוסות של חילבה 3 פעמים ביום(להשיג מחנות טבע)
בהצלחה,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצה פולית בהנקהLeonardan30/04/2009
באתר של הכללית : "מותר, אך לא רצוי ליטול מינון מעל 1 מ"ג ליום. חומצה פולית, מופרשת לחלב אם."
פורום : "מותר ואפילו מומלץ ל-6 שבועות ראשונ?ים, למשל למי שלקחה ברזל עם ח.פולית בהריון, ממליצים להמשיך עוד 6 שבועות עם אותו תכשיר"
פורום : "עפ"י הרופא שלי - כן?, לפי דבריו, כל עוד אני מניקה להמשיך עם הויטמינים שלקחתי כל ההריון "
אני מבין שבעקרון מותר,רק צריך לשים לב שלמרות שהנ"ל מסיס במים ואין בעיה לקחת יותר,
בהנקה, בניגוד להריוןף יש להצמד לכמות של 0.4-0.5 מיליגרם ליום, וכך לא עוברים את מקסימום 1 מ"ג ככתוב מעלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ג'ניס זאוסמר30/04/2009שלום רב,
לא ראיתי שאלה -אבל מומלץ 500mcg ליום.
אין הרבה מידע נוסף.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון קשורהענת29/04/2009
לפני כחודשיים ילדתי את ביתי הרביעית במשקל 2860 . השתחררנו במשקל 2620. במהלך החודש הראשון היא היתה בוכה שעות על גבי שעות חשבנו שהיא מאוד סובלת מכאבי בטן. בגיל חודש ששקלתי אותה הסתבר שהיא כמעט ולא עלתה במשקל והיא כנראה רעבה. המליצו לי לתת לה תוספות. ניסיתי לשאוב אחרי ההנקה אבל יצאתי מותשת מכל הענין.הזמנתי יועצת הנקה והיא טוענת שיש לבת שלי submucsal tongue tie . אם מישהי מכירה את הבעיה ותוכל להמליץ לי איך לפעול אני מאוד אשמח!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לענת
ג'ניס זאוסמר30/04/2009הי ענת,
יש לפחות 2 סוגים של לשון קשורה. בשני הסוגים הלשון עלולה(לא תמיד) להיות פחות יעילה כי תנועתיותה מוגבת עקב קשר הדוק מדי בין הלשון ורצפת הפה.
כאשר רואים את הקשר (פיסת עור מתחת לשון) וקימות בעיות בהנקה כגון: כאב לאם,אי הוצאת חלב וירידה במשקל... - יש אפשרות לחתוך את העור ועל ידי כך לפעמים לפתור את הבעיה.
הסוג השני - לא רואים את הקשר כי הוא עמוק בתוך הרקמה - אפשר גם לחתוך אבל הפעולה יותר מסובכת במקצת ולא כל רופא מבצע.
בשני המקרים הקשר לא מחייב קושי בהנקה אלה במקרים כאשר התנועיות של הלשון מוגבלת.דבר כזה צריך לבחון אצל מומחה.תבקשי מהיועצת שלך להפנות אותך לרופא העוסק בדבר אם יש לך עדיין חלב ואת מעוניינת להניק .אם לא אין צורך לטפל בזה כעת .
דר" אייל בוצר - ב"ח איכילוב עוסק בזה.
בהצחלה,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה במשקלrana29/04/2009
שלום.. הבן שלי הוא בן חודש נולד 3 קילו . יצא מבית חולים 2960 .. הוא יונק רק ממני. הוא יונק הרבה שקלתי אותו בטיפת חלב הוא שוקל 4800 .. הוא עלה הרבה במשקל .. מה לעשות להמשיך בהנקה רגיל . או להפחית ממנות ההנקה.. מה הוא ממוצע העליה לתינוקות בחודש?? וגם הוא סובל מגזים ובקושי הוא עושה קאקי..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרנא
ג'ניס זאוסמר29/04/2009היי,
נורמאלי שיעלה כך - אין שום צורך להפחית את ההנקות.
תניקי אותו רגיל- לפי רצונו.
מזה - בקושי עושה קקי? הכוונה למעט או קשה לו לעשות?
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וסת בהנקהחני29/04/2009
שלום
בתי כבר 12 חודשים ואני מניקה וגם נותנת בקבוקים, במשך כל הזמן לא קבלתי וסת, לפני שבועיים קבלתי הוסת הראשון לאחר הלידה, ואני מעוניינת לדעת האם מעכשיו הם יתחילו להגיע כל חודש או שאם אמשיך להניק כמה פעמים ביום אני יכולה לקבל הפסק זמן יותר גדול
אני לא סומכת על ההנקה למניעת ההיריון, רק רוצה לדעת אם שוב אתחיל כל חודש או לא
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לתמר
ג'ניס זאוסמר29/04/2009שלום תמר,
אין להסמך על הנקה בשלב הזה כאמצעי למניעת הריון .!!!!!
יתכן והמחזור יחזור כל חודש או לא - אין אפשרות כרגע לדעת או לדחות אותו על ידי הנקה.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)