מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גלולת להנקהנתי25/05/2008
אני 3 וחצי חודשים אחרי לידה שניה ומניקה מלא
אני רוצה להתחיל להשתמש בגלולות,ורציתי לדעת מהן הגלולות הכי טובות למניעת הריון אבל שלא ידללו את החלב ויגרמו להפחתה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנתי
ג'ניס זאוסמר25/05/2008היי נתי,
את צריכה לבקש מהרופא/רופא נשים גלולות ללא אסטרוגן אלה פרוגסטרון בלבד כמו סרזט.
הרופאים מכירים את הגלולות הללו. גם איתם לפעמים עלולה להיות ירידה מסוימת בחלב אבל אומרים שזה זמני אם בכלל.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בסיסיתקרן24/05/2008
שלום,
האם זה נכון שכל עוד מניקים לא מופיעה וסת?
תודה מראש,
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לקרן
ג'ניס זאוסמר24/05/2008היי קרן,
לא זה לחלוטין לא נכון - יכול להופיע וסת כאשר מניקים.
עוד דבר - הנקה לא מונעת הריון במיוחד עם הוסת כבר הופיע.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משאבהרותם23/05/2008
האם מדלה לקטינה ומדלה pump in advance זאת אותה משאבה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למיה
ג'ניס זאוסמר23/05/2008היי מיה,
לא
שני מכשירים שונים .
הלקטינה - מכשיר עם מנוע חזק, מיועד לשימוש בבית חולים ושאיבה למטרות רציניות כמו לכל ארוחה,שאיבה לפגים,העלת תפוקת החלב...
pump in style - מכשיר טוב, מנוע טוב, מתאים לשימוש ביתי וכמעט לכל מצב.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
רותם28/05/2008איזו מבינהן (או אחרת) עדיפה אם אני רק שואבת- תינוקת בת שבועיים שמכאיבה לי מאוד למרות תפיסה נכונה וללא פצעים או דלקת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלת המשך :-)
רותם28/05/2008והאם יכאב לי יותר השימוש במשאבות אלה לעומת הסוינג שאני בה כיום. הרי הן אמורות להיות חזקות יותר? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ג'ניס זאוסמר28/05/2008גם הסווינג טוב אבל אין לי נסיון איתו.
לא יכאב יותר המכונות בנויות על פי רמת עוצמות יניקה בעת הנקה טבעית - של תינוק.
מכשיר טוב לא מכאיב.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למיה
ג'ניס זאוסמר28/05/2008היי מיה,
שני המכשירים טובים, יתכן והמנוע של הלקטינה יותר חזקה.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מבינה מה קורהלימור22/05/2008
שלום לך ילדתילפני חודשיים ומי הדקה הראשונה בתי נצמדה לחזה הנקתי 3 שבועות בלי בעייה
ואז התכיל לי סדקים וכאבים איומים שכל יניקה זה היה כרוך בבכי אחרי שבוע הלכתי לרופא עור ונשים ושתהם אמרו לי שיש לי פטריה כל הטיפולים שקבלתי לא עזרו הפסקתי להניק
היום נסתי לחזור להניק כי היתי בטוחה שזה עבר כעבור שבוע וכבר ביניקה הראשונה הכאב התכיל והחתכים וסדקים יצאו כאלו התכלתי מהתחלה שאלתי כמה זמן אפשר לא להניק ולחזור ושישאר עדין חלב אוו ליצר שוב פעם האים אחרי שבועיים אני יכולה להניק אוו שלושה שבועות ממה אני סובלת האים זה הסוףיש לציין ששלושה ילדים הנקתי עד גיל שנה ולעולם לא היו לי בעיות אודה לך על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ללימור
ג'ניס זאוסמר23/05/2008היי לימור,
לא מאוד ברור לי מה קורה אצלך.
איזה טיפולים קיבלת?
אם שאבת בזמן שלא הנק?
אם לא - את בטח מלאה וגדושה וזה גם יוביל לירידה משמעותית ביצירה לאחר מכן.
גם התינוק מתרגל לבקבוק ואין אפשרות לדעת אם יסכים לחזור לשד ולאחר כמה זמן.
במצב כזה קשה נורא לאבחן או לטפל מבלי לראות את היניקה ו הפטמות שלך - לייעוץ הנקה אם את רוצה בכל זאת לחזור להנקה.
בהצלחה ,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקה ושאיבהנעמה22/05/2008
שלום רב
בני בן חודש ו5 ימים.אני מניקה ומשלבת האכלה של חלב שאוב מבקבוק כיוון שהפטמה השמאלית שלי סדוקה/פצועה. לאחר התייעצות עם יועצת הנקה שבקרה בביתי אני מנסה לשנות תנוחות הנקה מהתנוחה הקלאסית לתנוחת צד למרות שעל פי דבריה האחזיה נכונה גם ההצמדות ויש לתת לתינוק ללמוד לינוק.
אולם תנוחת הצד לא נוחה לי וגם תנוחת שכיבה. מה שיוצא מזה שאני מניקה כרגיל מצד ימין ושואבת את השד השמאלי בדרכ אחרי ההנקה מצד ימין.וכך יוצא שרוב היום אני מניקה ולפעמים כשנראה לי שהחלב בשד הימני לא הספיק לו אני מוסיפה בקבוק של חלב שאוב. בלילות אני נותנת לו בקבוק שאוב .
שאלתי היא לגבי מינוני השאיבות מצד שמאל, כל כמה שעות יש צורך לשאוב?
האם כמות של בין 100 ל120 cc ולפעמים אפילו 150שיוצאת בשאיבה משד שמאל מספקת?
בהאכלה של בקבוק שאוב אני נותנת לו 120 האם זו כמו מספקת עפי הגיל ?
אני מניקה לפי דרישה ובימים האחרונים הוא פתח מרווחי הנקה של 3 ואפילו בלילות 4 שעות האם זה בסדר?
בינתיים אני משתמשת בלינולין ועוד משחה ומחכה שהמצב ישתפר יש לציין כי אני במצב זה לסירוגין מאז השבוע השני.
לתשובתך אודה, נעמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל
נעמה23/05/2008אוסיף שאתמול בשקילה עלה 700 גר בשבועיים והוא שוקל 4570. משקל לידה היה 3250
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת רואה - את מוצלחת מאוד
ג'ניס זאוסמר23/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי את תשובתך..לגבי השאיבה
נעמה24/05/2008לגבי השאיבה מהשד הפצוע ולגבי זמני שאיבה ומתן בקבוק.
אודה לך אם תוכלי לפרט.
יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לנעמה
ג'ניס זאוסמר23/05/2008נעמה שלום,
אם תנוחה להנקה לא נוחה בדרך כלל זה משום שזה לא נעשה נכון. או שאת לא ממקמת את עצך טוב או התינוק או בכלל את שניכם.
פצע בפטמה=כמעט תמיד תפיסה לא טובה.
אם את ממשיכה להניק רק מצד אחת ורוצה לשמר את התפוקה בצד השני את צריכה לשאוב כל פעם שאת מניקה . יש נשים אשר מייצרות מספיק חלב מצד אחת ונותנות לצד השני לאט לאט להתיבש עם הזמן כאשר היניקה מתבצעת ומספיקה רק מצד אחת.
לי נראה שהכמויות בסדר אבל זה חייב להתבטא בעלית משקל התינוק ואם הוא שבע ושמח ומפריש יציאות ושתן כראוי.
אם הפצע לא מתרפא כדי לגשת גם לרופא - אולי את צריכה משהו אנטיביוטי .
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקה וטיפולי שינייםסבטלנה20/05/2008
שלום רב!
בני בן חודשיים וניזון מהנקה מלאה. יש לי המון סתימות אמלגם בפה וברצוני להחליפן לסתימות הלבנות. האם מותר להתחיל בטיפול זה כעת או כדאי להמתין עד סוף תקופת ההנקה (אני מתכננת להניק שנתיים). האם ידוע על סיכונים בריאותיים כלשהם בהקשר להנקה בהחלפת משחזרי אמלגם?
בתודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשןבה לסבטלנה
ג'ניס זאוסמר20/05/2008היי,
לי לא ידוע על מניעה לטיפולי שיניים בזמן הנקה.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתכיםרותם20/05/2008
שלום, יש לי חתכים או סדקים- לא יודעת בדיוק איך לקרוא לזה. אני יודעת שהאחיזה של הקטנה טובה. מה אפשר לעשות? זה כואב נורא נורא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למיה
ג'ניס זאוסמר20/05/2008היי מיה,
לפי מיטב ידיעתי ונסיוני "סדקים/פצעים"נובעים מתפיסה/תנוחה לא טובה לכן אני מליצה שתגשי לייעוץ הנקה בהקדם לפתור את הבעיה.
בהצלחה,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנת הגוף להנקה במהלך השליש השלישילי20/05/2008
הי ג'ניס,
אני נמצאת בשבוע 28 להריון ראשון.
חשוב לי מאד להניק את תינוקי הנקה מלאה (לא מעוניינת שיקבל תמ"ל גם בבית היולדות ובכלל - מעוניינת בביות מלא). אנו שוקלים מעבר למזרח הרחוק כשלושה חודשים לאחר הלידה וחשוב לי שהתינוק יקבל את התזונה הטובה ביותר ויהיה "מחוסן" מעצם ההנקה.
(1) האם קיימות/מומלצות דרכים להכין את הפטמות להנקה טובה (כעת הן מזדקרות רק לאחר שאני "משחקת" איתן)? אני מעסה את החזה והפטמות מדי יום בשמן נבט חיטה על מנת שהעור יהיה רך, אבל מלבד זה לא עושה דבר.
(2) האם יש מזון שאני יכולה לאכול כעת ולאחר הלידה על מנת להשביח את החלב? מה לגבי תוספי מזון?
(3) אני שוקלת ללדת במאיר. האם יש יועצת הנקה מוסמכת בכל שעות היממה - למקרה שאלד בלילה ואזדקק להכוונה? האם אוכל לבקש כי יועצת מוסמכת תגיע אליי הביתה לאחר הלידה בתשלום?
הרבה הרבה תודה,
לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה ללי
ג'ניס זאוסמר20/05/2008היי לי,
אין שום יתרון מוכח ל"הכנת פטמות" לפני הלידה.
כדאי לדעת שפטמות לא אמורות להזדקר להניק תינוקות ולכן אין לזה משמעות.
ההמלצה היא לאכול נכון ובריא, מאוזן ומגוון. אין אפשרות להשביח את החלב כלל וכלל.
במאיר יש 2 יועצות הנקה מוסמכות וצוות שם של אחית אשר עברו הכשרות מיוחדות בידיהן. הדרכה להנקה מוגדרת כחלק מתפקידן ועושות את עבודתן ביעילות רבה. כל מצב אשר מצריך ייעוץ נוסף מופנה ליועצות לפתרון.
אין כל אפשרות להזמין אותן הביתה - מנוגד לכללי שירותי בריאות כללית.
אפשר לפנות לרשימת מדריכות לייעוץ פרטי - מטיפת חלב או להכנס לאינטרנט ל"יועצות הנקה " בגוגל ושם תמצאי רשימה הכוללת שמות, איזורים ואף מחירים.
בהצלחה,
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת סויהויקי20/05/2008
שלום ,
אתמול ושלשום אכלתי סויה, וזה כנראה עבר בחלב אם , כי בני התפתל מכאבים וצרחות , וגזים
אז הפסקתי לעת עתה את החלב אם (כלומר מאתמול בערב עד עכשיו), את הסויה אכלתי אתמול בצהריים, מתי אוכל לחזור להניק,מתי אוכל יוצא ממערכת של הציצי ? הכאבים והעיוותים חלפו ברגע שהפסקתי לתת לו את החלב אם
יש לציין שבדר"כ הוא מאד אוהב את החלב אם , ולא עושה לו בעיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשירן
ג'ניס זאוסמר20/05/2008היי שירן,
בדרך כלל מאכלים לא הם הגורמים לסימנים הללו למרות האמונה בציבור שזה מה שקורה.
ועם זאת אם נראה לך שיש קשר על תאכלי סויה.
כמה זמן עד שיוצא מהמערכת? לא נראה לי שיש תשובה חד משמעית לשאלה - אני מציעה לחזור ולהניק.
אין שום מחקר אשר הצליח להוכיח שהמיחושים שאת מתארת נובעים מהמזונות שאוכלים.
תאכלי נכון ובריא ותהני ללא חששות מההנקה לטובתך ולטובת תינוקך.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד שאלהויקי18/05/2008
רציתי בבקשה עוד שאלה , מדוע אומרים לזרוק חלב אם שהתינוק לקח מהבקבוק ולא סיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לויקי
ג'ניס זאוסמר18/05/2008ויקי,
כאשר תינוק אוכל מבקבוק הוא מחזיר רוק אל תוך הבקבוק. הרוק מכיל חיידקים אשר מתחילים להתרבות ולכן אם התינוק לא מסיים את החלב אם ועברו כמה (2-3 ) שעות אין להשתמש בחלב.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותויקי18/05/2008
שלום לבני בן החודשיים וחצי יש עצירות כבר 5 ימים , היו לו 2 כתמי קקי לא גדולים בגודל של שזיף.
השתמשתי כבר בכל התכשירים שיש: גלי כל, גרפווטר (שבהתחלה עזר ועשיו כבר לא), הפג ופלא, ואני שמה תוספת של אסידופלוס לתינוקות- רבע כפית ליום, ושום דבר לא עוזר
אני עושה לו עיסויים וגם זה לא עוזר.
אמא שלי המליצה לי על טיפות טבעיות בשם ברא , רציתי לשאול האם מוכר ? והאם כבר לאור המצב אפשר להשתמש בנרות?
ועוד דבר התייעצתי עם אחות היא אמרה לי שעקב זה שהוא אוכל חלב אם זה יכול לגרום עצירות, הוא אוכל משולב , האם לא להפך? סימלאק אמור להיות הגורם לעצירות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לויקי,
ג'ניס זאוסמר18/05/2008היי ויקי,
תינוק בן חודשיים יונק מלא יכול להפחית את מספר היציאות לאחת לכמה ימים אם הוא שמח ועולה במשקל.זה לא נקרא עצירות אלה דבר טבעי.
תינוק המקבל תמ"ל עלול בהחלט לסבול מעצירות . אם התינוק שלך הוא כזה תפני לרופא - החומרים שהזכרת לא מתאימים.
תינוק אשר אוכל גם וגם - יתכן וסובל מעצירות ויתכן שלא מקבל מספיק אוכל/נוזלים.
תתיעצי עם רופא ילדים.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים וכאבי בטןדנה17/05/2008
בני בן 6 שבועות ואוכל חלב אם באופן מלא.
לפני כמה ימים נתתי לו יומיים תחליף בשל מחלה שלי (נטלתי אנטיביוטיקה חזקה) שהשפיעה לרעה עליו (כאבי בטן וכו). לפני יומיים חזרתי להניק באופן מלא והיום כל היום הוא היה הפוך: כאבי בטן חזקים, צואה ירוקה ולפעמים אף נוזלית (שלשול), בכי וחוסר שקט.
האם יש קשר בין המעבר להתנהגותו או שמא זה וירוס?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לדנה
ג'ניס זאוסמר18/05/2008היי דנה,
קשה לדעת בוודאות מה גרם למה אבל אני מתארת לעצמי שאם חזרת להניק אותו הכל יעבור בקרוב.
מעניין - איזה אנטיביוטיקה קבלת ?
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ההנקה...שולי17/05/2008
אני מעוניינת לעבור הגדלת והרמת חזה בפרופורציה לאחר שאסיים להניק. כמה זמן אחרי ההנקה עלי לחכות? או שזה יכול להתבצע בתקופה קצרה שאחרי ההנקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאיילה
ג'ניס זאוסמר18/05/2008היי אילה,
אני חושבת שהכירורג צריך לענות על השאלה שלך.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקת לילהאמאוהבת16/05/2008
בוקר טוב,
ביתי בת שנה, ולאחרונה - בעיקר בגלל שהיא כמעט ולא אוכלת מזון מוצק - החלטתי להוריד את כמות ההנקות, ולהשאר רק עם הנקת בוקר ולפני שנת לילה.
בשלב ראשון הורדנו את כל ההנקות האקראיות במהלך היום - הלך ממש חלק, בלי התנגדויות.
מזה שבוע אנחנו בשלב של גמילה מהנקת לילה, וזה איך לומר, קצת קשה יותר. ביומיים הראשונים היה ממש קשה (לשתינו, בכי, לא הסכימה לקחת בקבוק מים וכו'), ומאז היא מתעוררת אמנם פעם אחת בלבד, והלילה אפילו ללא בכי בכלל וגם לקחה מיוזמתה את בקבוק המים - אלא שההרדמות שלה לוקחת לפחות שעתיים, ואם לא די בזה אז גם רק בידיים.....
אז אכן יש שיפור מסוים, השאלה שלי היא - וברור לי שאין תשובה חד משמעית - האם אולי היא מנסה לרמוז לי שמוקדם לה מידי להגמל? ואחרי שעברנו את השבוע הזה, האם נכון יהיה לסגת?...
המון תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאמאוהבת
ג'ניס זאוסמר16/05/2008היי,
אני לא חושבת שאת צריכה לסגת - היא לא צריכה לאכול בלילה.
אני מקווה שהיא אוכלת יותר משך היום.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אמאוהבת17/05/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקה- מתי יוצאת ממערכת החלב?דנה16/05/2008
שלום
אני נוטלת אוגמנטין בשל דלקת בדרכי השתן, עפ"י המרכז לבקרת תרופות התרופה עוברת מעט בחלב ועלולה לגרום לכאבי בטן. לצערי המרכז צדק וגם לי וגם לתינוקי (בן חודש וחצי) היו כאבי בטן חזקים.
לפני יומיים התחלתי לתת לו תחליף על מנת להקל עליו את כאבי הבטן והיום סיימתי את האנטיביוטיקה.
תוך כמה זמן האנטיביוטיקה יוצאת מהמערכת?
מתי לחזור להניק?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לדנה
ג'ניס זאוסמר16/05/2008הי דנה,
אוגמנטין נחשבת כתרופה בטוחה בהנקה ובדרך כלל אין תופעות לוואי חמורות, שלשול לא רציני ואי נוחות בבטן.
התרופה מתפנה מהר מהגוף - תוך יום אין כבר חומר בגופך.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



