מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איוושה בלבסימה19/12/2007
לבתי בת ה5 נשמעה ע"י רופאת המשפחה איוושה בלב הרופאה שלחה אותנו למכון לב לבדיקות
רצוני לדעת במידה ותתגלה איוושה חריגה מהן ההשלכות ומהו הטיפול הנדרש
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איוושה בלב
ד''ר דני פינק19/12/2007שלום סימה
ל 95% ילדים בריאים יש איוושה של בריאה, תוספת רעש שהיא לא רק תקינה, אלא גם נגרמת על ידי לב בריא. אפשר להבדיל בין האוושות הנורמאליות האלה ואיוושה שנגרמת מבעיה ומום בלב, על ידי בדיקת גוף או א.ק.ג.. אם הרופא משפחה\ילדים לא מרגיש נוח בהבחנה בן איוושה נורמאלית או שהאיוושה נשמעת פתולוגי, הוא ישלח לקרדיולוג ילדים לבדיקה.
רוב הילדים הבריאים שבאים אלי לבירור, הם תקינים ובמיעוט קטן יש איזה שהיא בעיה ורק לחלק קטן מהם יש משהו שישפיע אל בריאות הילד.
מהמיות הקטן הזה ההשלכות ומהו הטיפול הנדרש תלוי בבעיה הספציפית שמוצאים.
הצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח תיקון TGA - תפקודי מערכותהראל16/12/2007
שלום רב,
לפני שבוע עברה בתי (כיום בת 19 ימים) ניתוח תיקון TGA. לאחר הניתוח התגלה דימום חמור ובית החזה נפתח שוב למשך כיממה. היום היא עדיין מורדמת ומונשמת, ולא מוסיפה נשימות.
מאז, היא עוברת דיאליזה במחזורים של 1/2 שעה IN ו- 1/2 שעה OUT. הכליות נותנות מעט מאוד שתן, ואנחנו מודאגים מתפקודן. לא הצלחנו להבין אם זה מצב סביר או שקיימת סכנה ממשית לעתיד הכליות. האם יש סיבה לדאגה? כמו כן, אחת לכמה שעות או אחת ליממה בערך, יש נפילות בלחץ הדם, למרות מתן אדרנלין של 2 מיליליטר לשעה (שוקלת עכשיו כ- 3 ק"ג). הנפילות מגיעות עד כ- 50/20 מיליליטר כספית. האם זה מצב סביר לשבוע לאחר הניתוח?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח תיקון TGA - תפקודי מערכות
ד''ר דני פינק16/12/2007שלום חגי
ברור לי מהסבר שלך, שאתם במצב קשה וגם שהצוות הרפואי משתף אתכם במצב הבת. נכון שיש קבוצה גדולה של ילדים שכולם נקראים בהבחנה TGA אבל לכל ילד וילד יש פרטים שונים ובסופו של דבר, אין שני ילדים זהים. תיקון בניתוח של TGA הוא ברוב המיקרים מוצלח אבל ברור לכולם שהניתוח הוא לא פשוט- ובעצם, די קשה עם אפשריות לסיבוכים רבים. גם נכון שיש ילדים שעוברים הסיבוכים ובכל זאת מגיעים להחלמה ולמצב טוב. רק הרופאים המטפלים בבתכם יכולים לתת תשובות לשאלות הנכונות שלך.
וכמו בטיפול של כל חולה, יש מקום גם להרבה תפילה.
אני מקווה להחלמה שלימה ומהירה לבת שלכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מאוד מודה לך
הראל17/12/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהעדי12/12/2007
באקו לב עובר שנעשה לי בשבוע 22 נמצא VSD שרירי. לא צויין הגודל על ידי הרופא .
מה המשמעות לגבי התינוק לאחר הלידה? האם יש צורך לעקוב אחרי לחץ הדם? האם יש צורך לעשות לו ניטור? (אני מתכוונת בזמן שהוא עדיין בבית החולים).
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר VSD שרירי באקו לב עובר
ד''ר דני פינק12/12/2007שלום עדי
VSD שרירי הוא חור במחיצה בן חדרי הלב באזור המחיצה שבו יש שריר (יש גם איזור קרומי.) יכול להיות שזה ללא משמעות אם הוא קטן מאוד (וזה ברוב המיקרים), בינוני שידרוש מעקב אצל קרדיולוג ילדים בחודשים הראשונים של החיים, או גדול מאוד דבר שישפיע על איכות חיים ובסופו של דבר יתנהג כלב עם חדר אחד. האחריות באקו לב עוברי אצל קרדיולוג ילדים הוא לבדוק את המצב ולהסביר את משמעותו להמשפחה.
הצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גילוי בסקירהג'קי09/12/2007
ביצעתי סקירה מורחבת לפני מס' ימים.אני בהריון עם תאומים.הרופא גילה אצל שניהם נקודה בחדר
שמאל, ושלח אותי לעשות אקו לב. מה אומר הממצא הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודה בחדר שמאל
ד''ר דני פינק09/12/2007שלום ג'קי
מאז שאנחנו מכירים את הממצא של נקודה היפר אקוגנית בחדר שמאל, לא הצלחנו לקשר זאת עם בעיות לב כל שהן. יש עדין דעה שזה מעלה את הסיכון להפרעות בכרומוזומים אבל אני מקווה שעם יותר מחקר תהיה אפשרות להתעלם מזה ונפסיק להתייחס בכלל לממצא הזה (במיוחד שהנקודה רק בחדר שמאל.) ברור לי שההבחנה גורמת ליותר דאגות וחוסר שינה להורים משהיא עוזרת "רפואית" לאבחנה פתולוגית אמיתית
הצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- wpw + תודהאורטל06/12/2007
דבר ראשון תודה רבה על התשובה המלאה.
אז ככה שאלה אחרונה וקרצה:
האם זה נראה לך מוזר שאישרו לבני לעסוק בספורט תחרותי ללא כל טיפול?
חשוב לציין שעברנו 2 רופאים קרדיאולוג, אלקטרו פיזיולוג , ואת כל הבדיקות (תקינות).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר wpw + תודה
ד''ר דני פינק06/12/2007לא מוזר, נראה לי שאתם בידים טובים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדני06/12/2007
האם לחץ דם גבוה בילדים הוא דבר נפוץ? ומה הם הטיפולים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה
ד''ר דני פינק06/12/2007שלום דני
יתר לחץ דם בילדים ללא מחלה כליות הוא די נדיר. הטיפול הוא כמו אצל מבוגרים.
ארב טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוב wpwאורטל04/12/2007
דבר ראשון תודה על התשובה הראשונה אך לא הבנתי משו שולי שכתבת.
"יש לי הרגשה לפעמים שאנחנו גורמים ליותר בעיות רפואיות מהדאגה של המשפחה "
אשמח אם תסביר לי תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוב wpw
ד''ר דני פינק06/12/2007שלום אלון, שוב
ליפני לא הרבה שנים אמרנו שאם יש א.ק.ג. של WPW ללא בעיות, לא דואגים ורק אם חוזרים במצב של הפרעות קצב, בודקים ומטפלים. מאז בגלל כמה מיקרים של מות פתאומי- מיקרים מאוד נדירים, החלטנו שכל אחד חייב בדיקות ולפעמים אפילו צנתור כאשר הבדיקות לא שוללות מצב סכנה. זה גם היגיע למצב שיש ספורטאים בגיל 10, 11 ופחות, שלא ניתן לתת להם אישור לספורט תחרותי, ללא צנתור.
כשהבעיה כל כך נדירה קשה לשקול את הסיכון, ובגללו מתחילים לגרום למאות או אלפי משפחות לפחד וגם לצנתר ילדים בריאים ואז מתחילה ההתלבטות שלי אם אנחנו עושים משהו טוב או לא. אני מאמין שבהתלבטות הרפואית צריך לחשוב גם על הפחד הכאב וההטרדה שבצנתור, אפילו אם נגיד שאין סכנה רפואית (וזה למעשה לא נכון.)
יש דרישה וצפייה מהרפואה של ימינו לאפס סיכון וכולם משלמים על כך, החברה והמטופל עצמו. לפעמים היחיד שמרוויח, הוא העסק רפואי על ידי יתר בדיקות, פעולות פולשניות ויותר משפחות זקוקות למעקב שלנו.
כמו שכתבת, הבנת את עיקר תשובתי, וזה רק פילוסופיה (אבל לפי דעתי פילוסופיה מאוד חשובה ומשפיעה בגדול על החלטות חשובות ביום יום.)
ערב טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מום בלבשונית04/12/2007
לחברתי נולדה תינוקת לפני שבוע בדיוק. גילו לה מום בלב רק היום ולפני כן היתה מחוברת למכשירים כיון שסבלה מבעיות נשימה. הולכים לנתח אותה, ניתוח לב פתוח.
האם זה מקובל שמגלים מום כזה רק לאחר שבוע? האם יש סכנת מוות בניתוח?
אודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מום בלב
ד''ר דני פינק04/12/2007שלום שונית
כל מום הוא סיפור שונה ואפילו אם את אומרת את השם של המום, יש הבדלים גדולים בן ילדים לכן זה בלתי אפשרי לתת תשובה לשאלתך. יש מצבים שדורשים זמן עד שאפשר לגלות שהבעיה הנשימתית היא מישנית לבעיה הלבבית.
בכל ניתוח קיים סיכון מוות, במיוחד בתינוק חולה. מזלנו שבארץ מנתחי לב ילדים מצוינים ואין צורך לחשוב שהילד לא בידיים הטובות ביותר.
בהצלחה לחברים שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- wpwאורטל02/12/2007
שלום ד"ר אצל בני בן ה13 היתגלה wpw ע"י בדיקה רפואית לקבוצת הכדורגל בה משחק.
הוא קיבל את האישורים הנדרשים להמשיך בפעילות הבדיקות היו תקינות אך אני רוצה לשמוע עוד דעות בקשר לwpw האם הוא מסוכן בספורט ובחיים בכלל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר wpw
ד''ר דני פינק04/12/2007שלום אלון
השאלה שלך נוגעת בנקודה "חמה" בדיונים היום בקרדיולוגיה. נער עם WPW בא.ק.ג. ויתר בדיקות הלב תקינות כולל בדיקה גופנית, ארגומטריה, הולטר ואקו לב וללא הרגשה של דפיקות לב מהירות וחזקות ללא קשר לפעילות, יכול להיות סיכון יתר למות פתאומי יחסית למישהו בלי ה WPW בגיל 13היתר סיכון מאוד קטן ויכול להיות פחות מסוכן בפעילות יום יומית- כמו נסיעה ברכב. הסיפורים הבודדים בארץ בשנים אחרונות היו בגילים מבוגרים. יש מחשבה שאם ה WPW שרואים בא.ק.ג. נעלם שהדופק עלה, הסיכון יתר ללא משמעות אם יש בכלל.
יש לי הרגשה לפעמים שאנחנו גורמים ליותר בעיות רפואיות מהדאגה של המשפחה .
סליחה אם התשובה לא מספקת, אבל זה מה יש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- VSD ומי שפירדבי28/11/2007
אני בשבוע 27 להריון, התגלה בעובר VSD, חור במחיצה הבין שרירי בגודל 1.5 מ"מ. גילו זאת בעקבות אקו לב עוברי שעברתי עקב מוקד אקוגני שראו בסקירת המערכות. ביעוץ גנטי שערכתי המליצו לי לעשות מי שפיר מחשש שהVSD מצביע לעיתים על תסמונות גנטיות קשות. האם באמת יש חשש שהעובר פגוע? האם מומלץ לעשות מי שפיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר VSD ומי שפיר
ד''ר דני פינק04/12/2007שלום דבי
זה נחון שיש אחוז יותר של בעיות גנטיות בילדים עם מומי לב. ב VSD גם תלוי בסוג, גודל ומקום. ההחלטה לעבור דיקור מי שפיר חייבת לקחת בחשבון את האפשרות של בעיה גנטית משמעותית מהנתונים הספציפיים של העובר, ביחס לסיכון של הבדיקה עצמה. זה התחום של הרופא\ה גנטיקה ומקומך לשאול ולהבין את ההמלצה לעומק לפני שאת מחליטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש קשר בין עלייה במשקל לVSD?ענת אורגד28/11/2007
ביתי בת חודשיים וחצי. נולדה במשקל 2.500 ק"ג. בגיל שלושה שבועות התגלתה אצלה איוושה סיסטולית בדרגה 4/6 ע"י רופא המשפחה. נשלחנו לפרוקרדיה. בבדיקה הראשונה(כשביתי היתה בת חודש וחצי) קרדיולוג ילדים ביצע אקו לב, נתגלו הממצאים הבאים: CONAL VSD מ"מ 4-5 במחיצה הבין חדרית + MILT PHT. ללא מפל על פני מוצא חדש שמאל. עדות ליתר לחץ דם ריאתי קל עד בינוני. בבדיקה השנייה, לאחר חודש, נתגלו הממצאים הבאים: הודם VSD בקוטר 2-3 ס"מ ללא מפל על פני מוצא חדר שמאל - SMALL POSTERIOR MALALIGMENT VSD.
NO PHT.
הקרדיולוג רשם שבשלב זה אין מקום להתערבות, אולם בהמשך תדון האפשרות של סגירת VSD. בדיקה נוספת ב- 13/12
שאלותיי בעניין:
כיצד סוגרים VSD?
האם יש קשר בין עלייה במשקל לVSD?
האם ייתכן שהפער במ"מ שהיה קיים בבדיקה הראשונה והצטמצם בבדיקה השנייה - ימשיך ויסגר מאליו?
כמה זמן מאבחנים את מצב ה - VSD עד להחלטת ניתוח?
מהו PHT?
סליחה על השאלות הרבות ואורך הטקסט המלאה, אך הן נשאלות מחמת הדאגה הרבה וחוסר הידיעה. אשמח לתשובות בעניין. תודה - ענת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר vsd
ד''ר דני פינק04/12/2007שלום ענת
רוב VSD של ילדים נסגרים לבד על ידי רקמה שרירית מהמחיצה או רקמה ממסתם קרוב לחור. יש כאלה שחייבים לסגור על ידי רופא : בתפירה בניתוח לב פתוח או בצנתור. יש הרבה שיקולים להחלטה על סגירת VSD ומתי לסגור אותו וכל מיקרה שונה. אם יש מספיק דם שעובר את ה VSDמחדר שמאל לחדר ימין, זה יכול לגרום לאי ספיקת לב שיכול לגרום לבעיות בעלייה במשקל.
הלחץ בריאות נמוך בבן אדם נורמאלי והלחץ בחדר שמאל הוא הרבה יותר גבוה . כשיש חור גדול בן החדרים, הלחץ הגבוה עובר לריאות ואם זה ממשיך משך זמן מסוים, יכול לגרם לנזק לריאות.
נישמע שאצלכם הבעיה תסתיים מעצמה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרול גבוהחגית28/11/2007
שלום רב
בני בן ה-11 מאובחן כחולה צליאק מזה כשנה וחצי בבדיקות השנתיות רופאת הגסטרו נתנה פרופיל כבד ושומנים בין היתר.הגיעו תוצאות הבדיקות עם כולסטרול 247 , HDL- 83 , LDL-147 , ה- טריגלצרידים- 43 בני רזה 28 קג' ובעקבות צליאק היינו אצל דיאטנית בעבר שהמליצה על הגדלת השומנים גבינה שמנה, גבנ"צ ... וכעת התוצאה אבקש ייעוצך למי לפנות ואיך להמשיך בטיפול . לציין שאנו הוריו בסביבות 40 ללא כולסטרול גבוה ואין במשפחה מחלות לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כולסטרול גבוה
ד''ר דני פינק04/12/2007שלום חגית
הידע שלי במחלה צליאק די שטחי . ברור שלגבי המערכת הקרדיווסקולארי, לא טוב שהשומנים בדם יהיו גבוהים לזמן רב. כדאי לשאול את הרופא גסטרו ולמצוא דיאטנית עם ניסיון בחולי צליאק.
הצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופותאריה27/11/2007
שלום רב בתי היום בת 25 וסובלת מכולסטרול גבוה מגיל 9 (מסיבה תורשתית )בתי רזה מאוד ושומרת על דיאטה כבר הרבה שנים. מגיל 9 מטופלת בתרופות כיום מקבלת ליפיטור 20 מ"ג עד היום הכולסטרול היה די בשליטה בסביבות 200 -230 וכיום היא עוברת את ה 300 . אישור לקבלת תרופה אחרת לא נותנים בקופת החולים, מה אפשר לעשות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות
ד''ר דני פינק04/12/2007שלום אריה
לקרדיולוג ילדים, למזלנו אין הרבה חולים עם כולסטרול גבוה . זו בעיה יום יומית של קרדיולוג מבוגרים וזו התכתובת הנכונה לשאלה שלך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבולבליםמיכלי27/11/2007
שלום רב
לאחותי נולדו תאומים (בן ובת). לבת מום מסוג VSD.
בהיותה בת שנה (לפני חודשיים), ביצעו צינתור ובמהלכו ניסו לסגור את החור עם בלון
הניסיון לא הצליח והתברר שקיים עוד חור וכן החדר הימני קטן
לפני ניתוח, אנו מעוניינים בייעוץ נוסף, אך מרוב עצות אנו מבולבלים -מה דעתך? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבולבלים
ד''ר דני פינק04/12/2007שלום מיכלי
תחום קרדיולוגיה ילדים לא מבוסס על ידע מוחלט. בגלל זה אנחנו עובדים בקבוצות ומגיעים להחלטות ביחד אחרי דיון.כדאי לך לשאול את הרופא\ה שלכם איך הגיע/ה להחלטה והיכן ממליצים לכם לקבל ייעוץ נוסף. כדי שיהיה מישהו שיכול לדון ביחד עם הקרדיולוג שלכם אחרי שהם בודקים את הבת והבדיקות שביצעו עד היום.
אין תשובה פשוטה.
הצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאיילת25/11/2007
אני שמעתי משהו על שירותי חירום לחולי לב, אני מעוניינת לדעת יותר מה הם מציעים, האם זה כדאי, אני פוחדת שיקרה משהו לבן שלי ואנחנו לא נספיק, הוא לא מודע למצב שלו מספיק.
מה תוכל לספר לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירותי חרום לחולי לב לילדים
ד''ר דני פינק27/11/2007שלום איילה
חוץ מחדרי מיון ו מ.ד.א., אני לא מכיר אף שירותי חרום לחולי לב לילדים בארץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


