פורום קרדיולוגיה ילדים - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • אוושה
    חסוי
    24/10/2007

    שלום

    לבן שלי מצאו אוושה פונקציונלית בגיל 3 חודשים, בעקבות זה עשינו בדיקות אקו ו רופה קרדיאולוג עמר שזה אוושה פונקציונלית ואין לי מה לדעוג אבל צריך לחזור על הבדיקה בגיל שנתיים

    כרגע בן שלי הוא בן שנה ו10 חודשים. עד אכשיו אין לו שינה רצופה בלילה - מדובר בהיתאוררות אחרי 3-4 שעות אחרי שנרדם בלילה.

    האם זה נורמלי- או זה יכול להיות נובע מ אוושה. יש לציין שעדיין לילד צומחות שיניים בגלל זה אני לא יודעת מהיא הסיבה אמיתית. בדרך כלל הוא ילד בריא בזמן היתעוררות לא הבחנתי איזשהוא בעיה.

    בתודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוושה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוושה פונקציונאלית

    ד''ר דני פינק
    25/11/2007

    שלום

    אוושה פונקציונאלית היא תקינה. זה אומר שאין בעיית לב. אני לא מבין למה ביקשו ביקורת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי בקצב הלב במנוחה
    נעמה
    21/10/2007

    בני בן 13 ומתלונן כבר מספר שבועות על כך שלפעמים, לא באופן קבוע, הלב שלו דופק יותר מהר ונרגע אחרי מספר שניות. מה שמוזר זה שזה מתרחש לפעמים גם בעת מנוחה.
    מה זה יכול להיות ומה צריך לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינוי בקצב הלב במנוחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי בקצב הלב במנוחה

    ד''ר דני פינק
    21/10/2007

    שלום נעמה

    בדרך כלל, תלונות כאלה הם נגרמים משינויים הורמונים, כאשר יש שינויים דרסתים בגוף תוך זמן קצר. זה לא מידע מדעי, רק ידע שלי מניסיון של שנים.

    במצב של הפרעות קצב פתולוגי, בדרך כלל הבעיה מתחילה ונגמרת ברגע אחד- כאילו מישהו מדליק את זה על ידה כפתור ואז אחרי משך זמן- סוגר את הכפתור בפתאומיות. זו הרגשה יוצאת דופן.

    במצב שזה מה שהוא מרגיש, קרדיולוג ילדים יכול להזמין עבורו מכשיר קטן שהוא לוקח בכיס ובמצב של ההפרעה, אתה מקליט את הא.ק.ג בזמן אמת. המכשיר הזה נקרא
    EVENT RECORDER

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב
    אירין
    18/10/2007

    שלום,

    אני בשבוע 29 להריון. מבדיקת אקוקרדיוגרפיה מלפני כשבוע נמצא

    susp. small mucolar ventricular septal defect.

    האם אפשר להסביר למה הכוונה? מדוע הרופא אמר שאין טעם לחזור שוב על הבדיקה עד הלידה ורק המליץ לבדוק את התינוק לאחר לידתו? מה הסיבוכים שבמצב שכזה?

    יש לציין מוקד אקוגני ושני כלי דם בחבל הטבור.

    בתודה מראש על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקו לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • VSD קטן בעובר

    ד''ר דני פינק
    18/10/2007

    שלום אירין

    Small Muscular Ventricular Septal Defect זה חור במחיצה בן שני חדרי הלב. אם הוא גדול, זה משמעותי ויכול להשפיע על תפקוד הלב מזה שיש מעבר דם מחדר שמאל שעובד בלחץ גבוה לחדר ימין שבלחץ נמוך. כשהחור קטן הוא לא משפיע על תפקוד הלב ושהוא נימצא באזור שרירי, הוא בדרך כלל נסגר מעצמו בשנים הראשונות לחיים..

    לכן באמת אין מה לדאוג מהבחנה הזו.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוואסקי
    עופרי
    16/10/2007

    האחיין שלי בן שנה ושלשה חודשים אובחן כחולה במחלת קוואסאקי. העורקים הכליליים שלו התרחבו לשמונה מ"מ. הוא קיבל בשלב הראשון את הטיפול הסטנדרטי (נוגדנים ואספירין), כעת הורידו לו את מינון האספירין והוא מקבל קלקסאן וממחר קומדין. רציתי לדעת אם היו מקרים של התרחבות כזו בעבר, מה היו דרכי הטיפול, הגבלות בהמשך החיים וכמובן הצעות לטיפול בהמשך.
    אודה לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוואסקי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוואסקי

    ד''ר דני פינק
    17/10/2007

    שלום עופרי

    יש חוק ברפואה שלא כדאי לחלות במחלה מעניינת, כמו זו שיש לאחיין שלך.

    יחסית, המחלה על שם קוואסקי חדשה לקרדיולוגית ילדים. היא מחלה הקרובה ביותר למחלה של מבוגרים של העורקים הכליליים השכיחה ביותר ברפואה קרדיולוגית של מבוגרים. עדין איננו יודעים את הגורם. הפגיעה בעורקים הכליליים מאוד רצינית וחייבת התייחסות רצינית ביותר בגלל סכנת החיים בהפרעה שיכולה להיות בזרימת דם חופשי לשריר הלב . גם בטיפול לא ידוע מה הטיפול היעיל ורוב הרופאים, במקרים קשים, יתייעצו עם מרכזים בעולם שיש בהם ניסיון רב. הפרטים הקטנים משפיעים על ההחלטה בטיפול וכל אחד אחר אז אין תשובה אחת שתהיה נכונה לשאלות הטובות שלך. הטיפול שאתה מציג נישמע מעולה. בעתיד יכול להיות קל או קשה ואין דרך לדעת מה יהיה עד שמגיעים לזה. יש מצבים שמחייבים צנתורים ואפילו ניתוחים ויש שלא. חשוב ביותר למצאו קרדיולוג\ת ילדים שסומכים עליהם ומהמכתב שלך, ניראה שהצלחתם.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוגובה נוספת
    טלי
    16/10/2007

    ראשית אני מודה לך מאוד על תשובתך המהירה שנית רציתי להדגיש מס' פרטים שאולי חיוניים למיקןד הבעיה
    בעבר אכן סבלתי מ"דמוי" התעלפות הוי אומר: קור בידיים, זיעה קרה חיוורון וחולשה עם טשטוש ראיה, שמיעה.
    יש לציין שאני כבר נשואה +2 עוד מעט בת22
    אנמית בד"כ.
    אתמול בצעתי בדיקת א.ק.ג שהיתה תקינה עם דופק מעט איטי.
    1.האם יש קשר בין באנמיה לסמנים הללו?
    2. אני שותה בין3-4 כוסות קפה ליום יכול להיות שזה הגורם?
    נ.ב.
    הדופק החזק מופיע גם כשאני במנוחה מוחלטת והוא יכול להיות חזק עד לחץ קל בחזה.
    אודה מאוד לתשובתך בשנית.
    יום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוגובה נוספת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוגובה נוספת

    ד''ר דני פינק
    16/10/2007

    1.האם יש קשר בין אנמיה לסמנים הללו?
    - יתכן.
    2. אני שותה בין 3-4 כוסות קפה ליום יכול להיות שזה הגורם?
    - זה אחד הגורמים

    בשלו זה אסור ליעץ דרך האינטרנט. יש לעשות ברור אצל הרופא\ה שלך

    ערב טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק חזק מאוד
    טלי
    15/10/2007

    יש לי דופק חזק מאוד מדי פעם סחרחורות וטישטוש ראיה בעיקר לאחר התכופפות
    לאחרונה תופעה של צמא מרובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק חזק מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק חזק מאוד

    ד''ר דני פינק
    15/10/2007

    שלום טלי

    הסימנים שאת מביאה, מתאימים להתעלפות חלקית שיכולה להתקדם להתעלפות מלאה עם איבוד הכרה. יש נטייה לרפלקס הזה בן הגילים 12 ל 19. כדי למנוע התעלפות, חייבים להוסיף שתייה ללא קפאין לדיאטה. גם להוריד את גובה הראש תחת גובה הלב (כמו לשכב) כשמופיעים הסימנים האלה.

    מאוד חשוב לעבור בדיקה אצל הרופא\ה שלך לברר שאין משהו אחר נדיר שיסביר את הבעיה.

    הצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תורשה
    הזוג
    14/10/2007

    האם פגם במסתמי הלב עובר בתורשה? אנו מתכננים להביא ילד ראשון משותף לעולם, השאלה האם ישנו סיכוי שזה עובר בתורשה? תודה מראש על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תורשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תורשה

    ד''ר דני פינק
    15/10/2007

    שלום הזוג!

    ניראה לנו היום שיש השפעה תורשתית חשובה כגורם למומים בלב ולא חייב לחזור אותו המום. בפשטות, כשיש קרוב אחד בדרגה ראשונה עם מום בלב, האפשרות בנולד עולה מ 0.5% עד 1% (בכל אחד) ל 5% ואם שני קרובים, עד 10%. בגלל זה, מומלץ לבצע אקו לב עוברי אצל קרדיולוג ילדים אם יש אח קודם או הורה עם מום בלב.

    חייבים ליזכור שיש סיכוי של 90-95% שלא יהיה אף מום בלב!

    הצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לב בצד ימין
    שרון
    14/10/2007

    מה ההלשכות של מצב בו הלב נמצא בצד ימין (שאר האיברים אינם הפוכים, רק הלב) על בריאות התינוק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לב בצד ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לב בצד ימין

    ד''ר דני פינק
    15/10/2007

    שלום שרון

    במצב שרק הלב בצד ימין, ללא בעיות במבנה יתר האברים, האפשרות שיש מום בלב מעוד גבוהה. זה לא אומר שחייבת להיות בעיה גדולה, יכול להיות מום קל ללא השפעה רצינית על בריאות הילד. חייבים אקו עוברי ברמה גבוהה לבחינת המצב.

    ערב טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שהכל טוב..
    משה
    11/10/2007

    ברצוני לשאול מס שאלות בנוסף לבדיקות שאני עובר אני בן 17 עברתי ניתוח לב פתוח VSD בגיל 3 חודשים,מדי שנה עושים לי אקו אולטר ואקג,לאחרונה פרסמתי בפורום שיש לי כאבים באיזור החזה איפה שלה ממש צביטות, הלכתי אח"כ לקרדיולוגית ועשיתי אקג ואמרו שזה לא קשור ללב וזהנ מחוסר מנוחה כנראה...
    עכשיו יש לי כאילו לחץ כזה שאני מרגיש את הלב יותר ממש כזה לוחץ שאניעוש תנועה עם המותן כדי לקרב...
    ובנסוןף אני רגיל לישון על הצד של ימי ןאו שמאל וזה גורם לי לכל מיני "קפיצות" , זה קשור ללב?
    בנוסף אני רוכב הרבה על אופניים יש עם זה סיכון?
    בעיקרון עשיתי טיולים ארוכים טסטי לחו"ל עסקתי בספורט תחרותי כמו ג'ודו כדורסל,אני מאוד פעיל.
    השאלה אם יש איזה סיכון שייפתחו לי התפרים או הכל פסיכולוגי?
    האם בגיל מאוחר יותר אני אצטרך לעבור טיפולים?
    האם זה שאני גר בעיר ויש זיהו אוויר גבוהה זה משפיע?
    הם תזונה של מקלדולדס חטיפים וזה הזה משפיע לרעה?
    אם אני הופך להיות צמחוני יש בעיה עם זה?
    ידוע לי שיש חור ממש קטן שעוד לא נסתם זה אמור להפריע בעתיד...
    כיא ני מוצא את עצמי יותר חושש וחושש אני לא יודע אם זה פיזי או נפשי...
    אשמח לתשובות תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה שהכל טוב..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נו השאלה מורכבת מדי?אז בכלליות

    משה
    12/10/2007

    אנשים עם מומי לב יש להם בעיה יותר מהאחרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שהכל טוב..

    ד''ר דני פינק
    12/10/2007

    שלום עידן

    כל שאלה שלך טוב וחשובה. בגלל שכל אחד שעבר תיקון לא באותו מצב, חייבים להתייחס לכל שאלה לפי מצבך אחרי שעוברים על כל ההיסטוריה הספציפית שלך ובדיקת גוף והבדיקות אחרות שעברת. בעצם זה אומר שצריך לשאול את הקרדיולוג שלך בזמן הביקורת במרפאה.

    ברמה כללית, מישהו שעבר תיקון מוצלח של VSD יכול להתייחס לרוב השאלות שלך כמו כל אחד בריא ללא קשר להביעה לבבי.

    נישמע לי שאתה באמת דואג יותר מדי! אתה חייב רופא\ה שאתה מאמין בו וזה העיקר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת מאמא
    ליאל
    10/10/2007

    אמי אשה בת 45 מאוד לא בריאה ,סובלת מהשמנת יתר מעשנת ביום 2 וחצי קופסאות של סיגריות ובנוסף לא מפסיקה לשתות קפה ולא עושה ספורט אני מאוד מודאגת ממצבהואני ממפחדת שיקרה לה משהו ,איך ניתן למזער נזקים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאגת מאמא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת מאמא

    ד''ר דני פינק
    11/10/2007

    שלום ליאל

    נירא לי שיש לאמא שלך כבר דבר אחד לתיקו לעתיד וזה שיש לה בת מודגת ובאמת את יכולה לאזור.
    את חייבת לתצרף אוד ידידים של אמא וגם רופא שלה לאזור לך בפועל

    באמת הצלחה ומסימה קשה אבל חשוב ואפשרי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק בילד
    יעלה
    10/10/2007

    שלום,
    מה אמור להיות טווח הדופק התקין אצל ילד בגיל שלוש וחצי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק בילד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק בילד

    ד''ר דני פינק
    10/10/2007

    שלום יעלה

    זה מאוד תלוי על המצב הכללי של הילד ופעילותו

    1) ילד בריצה יכול להגיע לדופק של 200 ויותר
    2) במנוחה ער בן 80 ל 120
    3) בשינה רוב הזמן תחת 100 אבל יכולות להיות עליות זמניות

    יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בזמן ריצה
    גילעד
    08/10/2007

    אני כבן 15, ללא כל בעיות בריאותיות. במשך החודשים האחרונים התחלתי לרוץ לאחר שלא עסקתי בשום פעילות גופנית במהלך חיי. דאגתי לעשות זאת מאוד בהדרגה וגם כיום אני רץ רק כשני קילומטרים.

    בכמחצית מהריצות אני מרגיש לקראת הסוף תחושה פנימית מוזרה של אי נוחות שלא ממש ניתן להגדיר אותה ככאב באיזור הצוואר (נראה לי שבעורקים), מה שגורם לי להוריד באופן חד את המהירות ולעבור להליכה ולסיום הריצה.
    התופעה מופיעה בשני הצדדים לסירוגין, אך לא באותה הריצה. התחושה עוברת בהדרגה לאחר כמה דקות של הליכה. האם רצוי לערוך בדיקות מסויימות?
    למה זה קורה לי? אני מודאג מאוד - האם יש לי בעיה בלב?

    תודה

    רבה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בזמן ריצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בזמן ריצה

    ד''ר דני פינק
    09/10/2007

    שלום גלעד

    דבר ראשון, אין מקום לדאגה!

    הסיפור לא מתאים לבעיה לבבית ויותר מתאים לבעיה מוסקולארית בגלל הפעלה של שרירים שפחות השתמשת עד כה. כל הכבוד על האחריות לבריאות האישית שלך. בכל זאת, כל שינוי כזה מחייב בדיקה אצל הרופא האישי שלך ואם אין לך, תחפש אחד. הוא\היא יבדוק בדיקת גוף כללית מלאה וייתכן שגם א.ק.ג. ו\או צילום חזה לפי שאלות על בריאותך בעבר ובהווה הבדיקה זו הדרך הנכונה להתמודד עם שינוים במצב הבריאות. אני לא מאמין שימצאו בעיה רצינית, אבל ישנן הפתעות נדירות. הרופא גם יכול לתת המלצה על אימונים שיכולים למנוע את הבעיה.

    הצלח ותמשיך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשלב עוברי
    מורן
    30/09/2007

    האם ניתן לאבחן ולטפל אם חלילה צריך בעיות בלב העובר? אם כן איזו בדיקה לעשות ובאיזה חודש? תודה ושנה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בשלב עוברי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשלב עוברי

    ד''ר דני פינק
    30/09/2007

    שלום מורן

    ב"ה זה די נדיר שיש מומי לב משמעותיים בעובר. בסטטיסטיקה כללית יש כ .0.5% אבל אם יש אחד ההורים או ילד קודם זה יכול לעלות ל 5% ואז יש אינדיקציה לאקו לב מיוחד אצל העובר. יש מומי לב שמומלץ להפסקת הריון גם אצל פוסקי הלכה ויש מומי לב שאם אנחנו מודעים להם ליפני הלידה, התוצאות של הטיפול אחרי לידה יהיו יותר מוצלחות. לגבי אפשרות לטיפול בלב ליפני לידה,יש היום רק במצב של הפרעות קצב אצל עובר, על ידי מתן תרופות לאם שעוברות דרך השלייה ופועלות בלב העובר.

    המועד המומלץ לאקו עובר מוצלח הוא בן +\- 20 שבועות עד+\- 26 שבועות

    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צניחת מסתם מיטראלי והורדת פרופיל
    רינה
    28/09/2007

    לבני נמצאה צניחת מסתם מיטראלי. הוא בן 17. מה לגבי גיוס לצה"ל / הורדת פרופיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צניחת מסתם מיטראלי והורדת פרופיל

    ד''ר דני פינק
    29/09/2007

    שלום רינה

    אני מבין שבנך הוא בריא ללא אף בעיות קליניות ממום הלב.

    התשובה הוא שזה תלוי בסוג הצנחת מסתם. אם יש יתר עובי של רקמת המסתם או\ו יש דליפה במסתם, הפרופיל ירד בדרגות לפי קושי הבעיה. אם הרקמה של המסתם דקה ואין דליפה בכמות מעל הנורמה, הפרופיל לא יורד.

    חג שמח ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היצרות מסתם ריאתי
    רונן סלע
    27/09/2007

    ד"ר שלום,
    לבני בבן החודש אובחנה אוושה על ידי רופא המשפחה שההפנה אותנו לקרדיולוג. בדיקת אק"ג היתה תקינה. באקו מצא הקרדיולוג היצרות קלה (38) של מסתם הריאה. הוא אמר לנו שבשלב זה אין צורך בדבר מלבד מעקב כאשר אם ההיצרות תגבר יהיה צורך לפתוח אותה בצינטור. מה הסיכוי שההיצרות אכן תמשיך להצטמצם? עד איזה גיל קיים הסיכוי לשינוי המצב? האם יש סיכוי לשינוי חיובי - הרחבה ולא היצרות? האם הבבעיה הזו גורמת לעומס נוסף על הלב ומה המשמעות של זה? באיזה מקרים עושים צינטור, האם זה שכיח והאם הוא מתקן את הבעיה?
    מצטערת על ריבוי השאלות. אודה לך מאוד אם תוכל להשיב.

    אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היצרות מסתם ריאתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היצרות מסתם ריאתי

    ד''ר דני פינק
    27/09/2007

    שלום אמא מודאגת יש באמת מקום לא לדוג!

    1) משתמע שיש לך קרדיולוג מעולה וברפואה זה מאוד חשוב.

    2) ברפואת קרדיולוגיה ילדים בעיות של המסתם הריאתי הם הקלות ביותר ומתאימות לטיפול מוצלח בצנתור אם יש צורך.

    3) אחוז גדול של תינוקות עם הבעיה הזו משתפרים ללא צורך בטיפול.

    4) הרופא שלך לא ייתן שהיצירות תתקרב למצב שיכול לגרום לבעיה לבבית בעתיד

    5) במידה שיש צורך בצנתור, רוב הזמן הוא פותר את הבעיה לתמיד

    אני יודע שאין לי יכולת להפחית את הדאגה מאמא, אבל במצב שלכם יש מקום לצמצומה.

    חג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום