פורום טיפול משפחתי, קשר משפחתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ש
    חני
    11/05/2010

    היי אני בחורה בת 30 פלוס , לאחרונה הכרתי בחור דרך אחד האתרים אני ראיתי תמונות שלו והוא גם ראה את שלי ,דיברנו בטלפון כמה פעמים בשבועיים שלוש האחרונות השיחות שלנו נהיו מרתקות , אני נהנית לדבר איתו ונראה גם הוא , פעמיים אמר שהוא בא להיפגש מאחר שלא גרים אחד קרוב לשני , אך לא הסתדר לו ולא הגיע ... כל הזמן הוא טוען שהוא עובד קשה ועד מאוחר , אני מבחינתי מעצבן אותי שאנו מדברים ד"כ הרבה דרך הצט ועוד לא נפגשנו וכבר אמרתי ו את זה כמה פעמים , וכמה פעמים ביקשתי ממנו לא לפנות אליי במייל או בצט כל עוד אנו לא נפגשים , ובסוף חוזרים ומדברים ... אך אני בפעם אחרונה אמרתי לו שלא יתפלא אם אני לא עונה למיילים או הודעות שלו , כי אנ כבר לא מוכנה לדבר אם לא ניפגש ,, ואמרתי לו שאני מרגישה שהוא משחק בי והוא לא אכפת לו בכלל .. וכנראה הוא נפגע זה ,האם נהגתי נכון האם צריכה לעמוד על זה שניפגש הוא תמיד אומר לי ניפגש בקרוב הוא רק רחוק ממני ב חצי שעה נסיעה אך טוען שהוא עובד עד מאוחר וגם בשבתות הוא עסוק ....... מה לעשות ???
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחני

    טלי מנדיוק
    12/05/2010

    לחני שלום רב,


    אם את אכן בשלה ורוצה קשר זוגי, אין סיבה שתמשיכי את הקשר הוירטואלי במחשב.
    התנאי להמשך קשר זה הוא פגישה מיידית, כל תרוץ איננו מתקבל.
    אם הוא מסרב נתקי את הקשר איתו.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול זוגי/ייעוץ זוגי
    שרון
    05/05/2010

    הי,

    האם יש הבדל בין טיפול זוגי לבין יועץ נישואין?
    איך בוחרים יועץ נישואין? מה אני צריכה לבדוק (תעודות, נסיון....)
    האם אתה יכול להמליץ על יועץ נישואין באזור השרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול זוגי/ייעוץ זוגי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למאיה

    טלי מנדיוק
    05/05/2010

    למאיה שלום רב,

    יעוץ זוגי - הוא יותר הדרכה, יעוץ....
    טיפול זוגי - זה תהליך יותר קליני ומעמיק בזוג

    טוב לבחור מטפל / יועץ זוגי:

    1. כמובן אדם מתחום הטיפול עם תעודות והכשרה לכך
    2. שתהיה "כימייה" בינו לבניכם
    3. טוב מאוד לגשת לאחד שיש לכם המלצה עליו
    4. לא חייב באיזור מגורכם...לעיתים טוב לנסוע עוד רבע שעה ולזכות במטפל / יועץ כלבבכם

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחות גדולה לא משתפת את הקטן
    נינה
    02/05/2010

    יש לי בת 8 ובן 5. הם אחים נהדרים משחקים ביחד ואוהבים. אבל כאשר הבת מביאה הביתה חברה הן מעדיפות לשחק יחד ולא לשתף את הקטן. אני מכריחה לשתף גם אותו.
    האם זו הדרך הנכונה? או שאולי עלי להסביר לקטן שהן רוצות לשחק לבד....
    מה הדרך הנכונה? שהוא יהיה אומלל בצד? או שהן יחוייבו לשתפו בעל כורכן?
    תודה נינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנינה

    ד``ר חיים היילפרין
    03/05/2010

    בנסיבות רגילות, אל לך להכריח את הבת הגדולה לשחק עם אחיה הקטן כשיש איתה חברה - ההיפך, התחילי להרגיל את הקטן שיש לאחותו הגדולה את הזכות לשחק עם חברותיה בלעדיו. ובמקום שיהיה "אומלל בצד", מדוע לא להזמין גם אליו חבר (או לקחת אותו לחבר)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    דקלה
    02/05/2010

    התחתנתי לא מזמן. תמיד חשבתי שאחרי החתונה בן זוגי ממש יאהב את ההורים שלי. אבל מסתבר שהוא פשוט בסדר איתם. קצת מפריע לי שהוא לא אוהב אותם כמו שאני אוהבת אותם. אבל הוא אומר שבגלל שבאנו מרקע שונה קצת קשה לו להתחבר אליהם. מה אתם חושבים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדקלה

    ד``ר חיים היילפרין
    03/05/2010

    זה רק טבעי שאת תאהבי את הוריך יותר מאשר בעלך יאהב אותם (אני מניח שגם את אינך אוהבת את הוריו כמו שהוא אוהב אותם). למעשה, כמעט כל דבר בזוגיות כל אחד מכם יאהב ברמות שונות, וזה בסדר גמור. תהני מהעובדה (הלא מובנת מאליה) שבעלך "בסדר" עם הוריך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה קשה
    לי
    24/04/2010

    אני גרושה ואם לשני ילדים בני 6 ו-3, יוצאת מזה כשנה עם גבר גרוש אב לשני ילדים בני 5 ו-2. היינו מאוד רוצים לעבור לגור יחד בדירה שתושכר במשותף אבל לדבריו (ובצדק) ילדיי נמצאים איתי רוב הזמן ואילו ילדיו נמצאים איתו רק פעמיים בשבוע, מה שיגרור מצב שילדיו ירגישו כמו אורחים בדירה שבמרבית הזמן שייכת לילדים אחרים ולא רק לאבא שלהם. מעבר לכך, קשה לו לקבל מצב בו הוא ישהה במחיצת ילדים שאינם שלו יותר מאשר במחיצת ילדיו. הבעיה מתסכלת מאוד ואיננו יודעים כיצד לפתור אותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללי

    ד``ר חיים היילפרין
    25/04/2010

    חברך עובר משבר הסתגלותי האופייני לגברים רבים שהותירו את ילדיהם בחזקת גרושתם. בהנחה שילדיו של חברך אכן חיים עם אמם ושידכם אינה משגת להשכיר דירה שבה תוכלו להקצות גם להם חדרים נפרדים, אין הרבה שאת יכולה לעשות כאן ואם ברצונו לחיות איתך יהיה עליו לקבל את העובדה שהוא חובר למשפחה חדשה ושבפועל ישהה במחיצת ילדים שאינם שלו יותר מאשר במחיצת ילדיו. כדי לעבור משבר שכזה באופן מייטבי כדאי תמיד להסתייע בליווי של איש מקצוע (פסיכולוג או מטפל זוגי). בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מערכת זוגיות
    שי
    23/04/2010

    שמי שי אני נשוי כבר שנתיים ,המערכת היחסים שלי מאוד מורכבת ולא קלה ישנם תקופות שאנחנו זוג ממש מושלם ויש תקופות שהיא פשוט לא יכולה ליראות אותי יש לי בעיה של עצבים והיא טוענת שאני משפיל אותה מילולית אני מוכן לעשות הכל על מנת שישתנו הדברים לטובה
    שכחתי לציין שיש לי ילד בן 1 שנה ולא מוכן שתיתפרק הזוגיות שלנו מבקש עזרה באופן דחוף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מערכת זוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשי

    טלי מנדיוק
    23/04/2010

    לשי שלום רב,

    מפניתך נשמע כי אתה נוקט באלימות מילולית ונפשית כלפי אישתך.

    עליך לפנות לקבלת טיפול בשל התנהגות מסוכנת זו.

    יש אפשרות לפנות לאחד מהמרכזים למניעת אלימות במשפחה באיזור מגוריך, ויש אפשרות לפנות לאיש מקצוע שנושא אלימות במשפחה, היא אחת ההתמחויות שלו.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כספים
    יונית
    22/04/2010

    שלום
    אבקש את עזרתכם, על מנת למנוע מריבות בתא המשפחתי. לצורך כך אפרט בקצרה את השתלשלות העיניינים:
    התחתנתי עם גבר גרוש + 2 ויש לנו 2 ילדים משותפים. כשהתחתנו באנו עם משאבים כספיים זהים וקנינו דירה. מס' שנים אח"כ בעלי קיבל ירושה מהוריו והחליט שכספי הירושה יופקדו לחשבון נפרד שיהיה על שמו ועל שם ילדיו מנישואין קודמים כדי שכספים אלה ישמשו אותו לעזרה לילדים וימנעו ויכוחים כספיים ביננו. והכספים שנצבור ביחד ישמשו את התא המשפחתי שלנו. אציין כי בתקופה זו היה מדובר בירושה מכובדת ביותר.
    כך היה במשך כל השנים. בכל פעם שבעלי רצה לתת כספים ( הכוונה לכספים גדולים כגון: לימודים אקדמאיים, רכישת מכונית, שיפוץ דירה,עזרה לרכישת דירה, השכרת דירה, וכו') לילדיו הוא לקח את הכסף מהחשבון השני ולא התייעץ איתי מה לתת וכמה.
    לפעמים כששמעתי מה הוא נותן ועבור מה, הייתי אומרת לו מה אני חושבת על כך, אך מדגישה כי מאחר וזה לא כסף שלי הוא יכול לעשות בכספו כרצונו.
    ילדיו מנשואים קודמים הם בשנות ה- 30 לחייהם כיום,עובדים לפרנסתם , לילד אחד יש כבר משפחה משלו ולילד השני עדיין לא, בעוד לנו יש ילדים קטנים.
    בחשבון הנפרד נותר סכום כסף מכובד, אך בעלי טוען כיום כי הוא לא רוצה להשתמש בכסף זה לעזרה לילדיו אלא מהכספים המשותפים שלנו, מתי שהוא ירצה ואיזה סכום שהוא ירצה מבלי להצטרך לקבל את הסכמתי. מאחר והוא חושש מכך שנתחיל לריב לאור התגובות וההערות שהערתי בעבר, הוא רוצה היום לעשות הפרדת כספים או למצוא דרך אחרת שבה הוא יוכל לעזור לילדיו האחרים מבלי להתחשב ולהתייעץ איתי.
    הצעתי לבעלי שאת כספי הירושה שנותרו הוא ירשום על שם כל הילדים והוא מתנגד לכך.
    הצעתי כי כל סכום שהוא יקח לטובת ילדיו, אני אמשוך לחשבון שאפתח לטובת ילדינו המשותפים. אך גם זה לא מקובל עליו.
    לא כל כך ברור לי מה בדיוק מפריע לו כי על כל הערה שלי בנושא הוא מגיב: נראה מה יקרה כשהילדים "שלך" ( הכוונה למשותפים ) יבקשו.
    הערה שאמרתי בעבר , לדוגמא: החלפת רכב, נרכש רכב מנהלים 2000 סמ"ק לילד הרווק. – הערתי כי רכב כזה גורר אחריו גם הוצאות גבוהות של ביטוח טסט ודלק. בזמן שמעבר לסכום שניתן להחלפת הרכב נותן בעלי לילד תמיכה חודשית "עבור שכ"ד" כי הילד לא מצליח לגמור את החודש מהמשכורת שלו.
    כיצד יוצאים מהפלונטר כדי לא לריב? אני לא מחפשת מי צודק ומי לא, אלא דרך מעשית שתאפשר למשפחה להתנהל כספית בצורה הוגנת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כספים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאופירה

    ד``ר חיים היילפרין
    23/04/2010

    פתרון מייטבי לסוגיה מורכבת כמו זו שאת מציגה ניתן להשיג רק במהלך מספר פגישות איתך ועם בעלך, בהן ניתן ללבן לעומק את כל הדברים שהעלית (ודברים רבים שלא העלית). אם בעלך אינו מעוניין לקחת חלק בייעוץ הזוגי, אל תהססי לפנות לאיש מקצוע (פסיכולוג קליני או מטפל משפחתי) לבדך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרוס משפחה שהסתבך
    נטע
    15/04/2010

    שלום..
    לאחרונה משפחתי גילתה שלבן הדוד שלי (הדוד גרוש והילדים נמצאים אצל גרושתו) היה מעורב בפריצות לבתים וחנויות. תאמת די הופתענו! כי אני באה ממשפחה טובה ומוצלחת ורחוקים מכל הדברים האלה, וגם בן הדוד הזה שלא היינו ממש בקשר קרוב איתנו נראה לנו ילד טוב ירושליים, עדין וביישן.
    לפני כמה ימים היה משפט ועד לדיון הבא הוא הורחק מאיזור מגוריו. אימי הצדיקה לקחת אותו על חסותה וכרגע הוא אצל אמי בבית.
    היום כנראה אלך לשם ואראה אותו, רציתי לדעת איך כדאי לפנות אליו ומה כדאי להגיד לו, האם כדאי לדבר אליו בתוקף? האם כדאי להגיד לו שלא האמנו שהוא מסוגל לעשות דבר כזה?
    אם תוכלו לכתוב לי בכמה משפטים רק שאבין מה הכיוון...זה מאוד חשוב תקוותנו היא לעזור לו לצאת מכל זה.
    בברכה,
    מור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרוס משפחה שהסתבך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למור

    טלי מנדיוק
    15/04/2010

    למור שלום רב,



    1. בן כמה בן הדוד?
    2. בת כמה את? מה מצבך המשפחתי?
    חסרים פה הרבה פרטים....


    לגבי בן הדוד - הבחור הסתבך, ויפה מאוד מצידה של אימך שהיא מנסה לעזור לו. כל הכבוד לה.

    אם את מגיעה לשם ורוצה לעזור אני מציעה לך לשמוע ופחות להשמיע.
    לשאול אותו מה קרה?
    כמה זמן הוא נתון למצב הזה?
    האם הוא לומד? עובד?....
    מה הוא חושב על המצב?
    האם הוא מתחרט? האם הוא לוקח אחריות על מעשיו?

    אני מציעה לך לתת לו תמיכה נפשית, כיוון שסביר להניח שהוא עובר תקופה קשה.

    עם זאת, יחד עם האמא להציב את הגבולות, כל עוד הוא גר בבית אימך.

    לשאול אותו איך את יכולה לסייע לו? או שאר בני המשפחה.

    בקיצור לבוא עם חום וחיבה, אך גם עם תנאים וגבולות.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נער שהסתבך

    נטע
    15/04/2010

    תודה על תשובתך המפורטת והמהירה!
    אני בת 34 נשואה ללא ילדים עדיין.
    אחות בכורה לעוד 5 אחים שמאוד הייתי מעורבת בגידולם.
    הנער בערך בן 14-15.
    אז אני מבינה שאני צריכה יותר לשמוע..ולהיות מעודדת ותומכת.. אך גם נראה לי שחשוב להבהיר לו את חומרת המעשה. השאלה באילו מילים כדאי להשתמש? והאם לא כדאי לדבר להתנהג כלפיו בתוקף?(לא בתקיפות)
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למור

    טלי מנדיוק
    15/04/2010

    למור,

    מדובר בנער שנתון למשבר גדול מאוד בחייו.
    גם עבירות פליליות וגם ניתוק מבית הוריו. הוא במצב לא פשוט.
    ואני מאמינה שהמגורים אצל אימך נותנים לו תיקווה.

    הוא זקוק להרבה מאוד תמיכה וחיבה. הרבה הקשבה והבנה.

    כמובן שהוא צריך שתגידו לו מה מותר ומה אסור בבית אימך.
    מהם הגבולות בבית ,שכרגע נותן לו מחסה.

    הוא זקוק להשגחה צמודה חיובית המציבה גבולות.

    מדוע אין איש מקצוע ברקע?
    מישהו שיתן תוכנית מסודרת. זה מאוד יכול לעזור לו לך ולאימך.

    הרבה הצלחה!
    כל הכבוד לכן!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי תודה רבה לך!!

    נטע
    15/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה דחופה...
    מעדיף בעילום
    08/04/2010

    שלום רב!

    אני בן 24 ויש לי משהו שמציק לי כבר דיי הרבה זמן לגבי בגידות של אבי.
    מזה זמן רב אני חושד שאבא שלי בוגד באמא שלי, למען האמת עם הזמן שעובר החשד הזה כבר הופך לאמיתי יותר ויותר.... היום אני בטוח שיש לו נשים אחרות שהוא נפגש איתן.
    לאבא שלי יש ימים קבועים בשבוע שהוא יוצא לאימון כושר בשעות הערב וחוזר בלילה ויש לי הרגשה שהוא לא תמיד הולך לאימון ודווקא בימים האלה הוא נפגש עם אחרות.
    יצא לי לשמוע שיחה שלו מבלי שהוא ידע על כך, השיחה היתה בטון דיבור לא רגיל, כשבסוף השיחה הוא אמר לה "ניפגש בערב". השיחה הזאת היתה באותו יום קבוע שהוא יוצא לאימון.

    אחרי ששמעתי את שיחת הטלפון הזאת אני ממש כעסתי אבל שתקתי.
    אני ממש לא יודע מה לעשות...
    מצד אחד אני רוצה שאמא שלי תדע על זה כי חשוב לי שהיא תדע את האמת, אני לא רוצה לשמור ממנה סודות, זה לא פייר כלפיה, למרות שאני מאמין שגם היא חושדת במשהו אצלו, היא לא טיפשה.
    מצד שני קשה לי לצאת כנגד אבא שלי ולספר לאמא על השיחה ששמעתי, אני לא רוצה שזה יגיע לגירושין ואני אצטרך לחיות כל החיים שלי במחשבה שאני גרמתי לפילוג הזה של המשפחה.
    יש להם גם משכנתא על הראש ועוד כל מיני דברים שיכניסו אותנו לצרות במקרה של גירושין ואני לא רוצה שיהיו לזה השלכות אליי.
    אני גם לא יכול לשתף אף אחד בזה, כי אני לא בוטח באף אחד, יש במשפחה שלי משני הצדדים נטיה לפרסם כל שמועה או ידיעה הכי קטנה שהם שומעים.

    אני מרגיש רע כל יום שאני ממשיך להחזיק את זה אצלי בבטן וכאילו להעמיד פנים שהכל בסדר.
    אני באמת חייב שתעזרו לי עם פיתרון שיכול לעזור לי בבעיה עם אבא שלי וגם יעזור לי להרגיש פחות רע עם עצמי.


    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה דחופה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבן ה-24

    ד``ר חיים היילפרין
    09/04/2010

    הדבר האחרון שאתה צריך הוא לקחת אחריות על חיי הוריך או להפוך את יחסיהם ל"פרוייקט" שלך... עליך לדבר עם הוריך (בנפרד ובאופן הנוח לך) על החשדות והמצוקה שלך, ולתת להם לסבר את אוזנך ולהתמודד עם ההשלכות. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זאת בדיוק הבעיה...

    מעדיף בעילום
    09/04/2010

    הלוואי שזה היה פשוט כמו שאתה אומר.

    אני לא יודע איך לדבר איתם על זה, זה לא קל...
    אני לא יודע מאיפה להתחיל בכלל.
    לפעמים אני אומר לעצמי, חבל בכלל ששמעתי את השיחה הזאת,
    היה עדיף כבר שאני אמשיך לחשוד בו מאשר לדעת בוודאות את האמת.

    אני אגיד לך משהו, כשהוא מדבר איתי או מבקש ממני משהו ישר עולה לי התמונה הזאת בראש שהוא הולך למישהי אחרת ואני מקבל עליו עצבים שבכלל לא בא לי לשמוע מה יש לו להגיד לי בכלל.

    אתה אומר שאני צריך לדבר איתם...
    למה אני צריך לתקן כביכול את הטעויות שהוא עושה?
    אולי אני צריך לתת לאמא שלי לגלות את זה לבד וזהו?

    אולי יש לך פיתרון אחר בבקשה שיעזור לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבן ה-24

    ד``ר חיים היילפרין
    11/04/2010

    לא אמרתי שהדברים פשוטים - ציינתי את המהלך המייטבי עבורך בתסבוכת הזו, למרות ועם כל הקושי. מעבר לתשובתי, הרשה לעצמך לגשת, כמו גדול, לאיש מקצוע שילווה אותך בתקופה הקשה הזו. אתה יכול לפנות לפסיכולוג בקופ"ח שלך בעלות נמוכה יחסית. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעזרו לי !
    רוני
    04/04/2010

    אבא שליי החורג מקלל אותי ! ואת אימי ואימי נשואה לו עם 2 ילדים בפעם השנייה !
    מה אני צריך לעשות !?
    הוא מקלל אותי בקללות כגון : הומו שרמוטה בן זונה מניאק נצלן !
    ולא עשיתי לו כלום ולפעמים הוא מחטיף לי כמה פליקים כאלה ביד בגב ועוד ..
    אם תוכלו לעזור לי אשמח מאוד !
    (אני בן 14 עוד מעט !)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תעזרו לי !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרוני

    ד``ר חיים היילפרין
    06/04/2010

    הצטערתי מאד לקרוא על ההתעללות הפיזית והנפשית שאתה עובר בידי אביך החורג. כנער בן 14 אינך יכול לשנות את אביך ישירות, והמפתח הוא לערב מבוגרים אחרים שישוחחו איתו ויציבו בפניו גבולות. האם יש מבוגרים אחרים במשפחה (הורים, דודים, סבים וכו') שיכולים להתערב להגנתך? אני ממליץ לך לערב את סגל בית הספר (מחנכת הכיתה, רכזת שכבה, יועצת, פסיכולוגית או מנהלת) ולבקש את עזרתם. אתה יכול לפנות גם לשירותים הקהילתיים במקום מגוריך שתפקידם להבטיח את שלומך - לשירותי הרווחה, ובמקרה של אלימות פיזית (או איום באלימות), למשטרת ישראל. (פנייה לרווחה או למשטרה עשויים להישמע לך כצעד דרסטי, אבל לפעמים אין בנמצא שום דרך אחרת להבטיח הגנה מהתעללות פיזית ונפשית.) בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסי הורים ודור ההמשך
    מרי
    29/03/2010

    אם חד הורית (גרושה) בנות בנות 27 28
    לא מבקרות לא מתקשרות ורק מבקשות כספים מטיחות עלבונות ופגיעות
    (יודעת שאלו שטיפות מח)
    ולוקחות ממני את שארית כספי
    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסי הורים ודור ההמשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למירלה

    טלי מנדיוק
    31/03/2010

    שלום רב,

    עליכן לערוך שינוי בקשר שלכן.
    מערכת יחסים תקינה כוללת דינמיקה של "תן וקח" ולא רק "קח וקח".
    נסו לשבת לשוחח ולדבר, ואם אין באפשרותכן אנא פנו לאיש מקצוע - ביחד או לחוד שיעזור לכן.

    כמובן שהמצב כרגע לא תקין.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הם לא ירצוללכת לאיש מקצוע מה לעשות

    מרי
    01/04/2010

    הם לא ירצו ללכת לאיש מקצוע

    אני חייבת במגשר שילך אליהם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למירלה

    טלי מנדיוק
    01/04/2010

    אנני מכירה טיפול שמגיע לבית הלקוח.
    בדרך כלל צריך להגיע את המטפל.
    אני מציעה שתפני את לבד לטיפול והדרכה, שם יעזרו לך איך להביאן לקבלת עזרה משותפת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה מורכבת
    ימ
    20/03/2010

    שלום,
    מקווה שאני בפורום הנכון...
    אחי בשנות ה-30 לחייו התחיל קשר עם בחורה שמתברר כטיפה בעייתית, הם נפרדו בעבר בגלל שאחי גילה שהיא שיקרה לו, חזרו לקשר לאחר שהבטיחה שלא תשקר שוב. אמיביררה פרטים אודות הבחורה,בגלל תחושה אישית שמשהו לא תקין, ומצאה ששוב שיקרה לו, היא התאמתה עם אחי והוא אמר לה שאם תבוא אליו עם הוכחות עובדתיות הוא יסיים את הקשר, לאחר שבוע היא באה אליו עם עובדות לגבי שקריה והוא הגיב בצורה קיצונית ואמר שהוא מתרחק ממנה עכשיו לתקופה ולא יגיע לליל הסדר, גם בגלל שיגיעו בני המשפחה שהיו מעורבים בגילוי העובדות (חוקרים פרטיים). אמי לא מפסיקה לבכות מאז, לא מוכנה לעשות ליל סדר בלעדיו, שמחה מצד אחד שחשפה את שקריה ולקחה בחשבון שיגיב בצורה כזו. אבל מאחר ואמר לה שאם תגיע עם עובדות הוא יסיים את הקשר איתה, ולפתע הוא שינה את הגישה וכועס עליה שביררה את הפרטים, אמי מאוד מתוסכלת ולא יודעת כיצד לפעול, קרוב המשפחה החוקר אמר שישוחח איתו אך לדעתי אי אפשר לבנות על זה.
    אני יודעת שזה נושא רגיש- מצד אחד לחדור לפרטיותו ומצד שני אכפת לנו שלא יסתבך עם שקרנית שתנצל אותו, הוא אדם מקסים ומוצלח עם לב רחב ביותר.
    כיצד עלינו לפעול?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה מורכבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימ

    ד``ר חיים היילפרין
    21/03/2010

    מאחר ואימך דיברה עם אחיך באופן ישיר ופתוח על תחושותיה לגבי חברתו והוא הסכים שתתחקה אחר העובדות לגביה, תגובתו כלל אינה קבילה. עם כל הצער שבדבר, אימך היא זו שהיתה צריכה לכעוס עליו, ובשורה התחתונה, ליידע אותו שאם אינו רוצה להגיע לליל הסדר, שלא יגיע, ויישא בהשלכות האכזבה והריחוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפשת היכן ללמוד לימודי המשך
    aBC
    18/03/2010

    היי


    אני עו"ס קלינית, בודקת אפשרויות ללימודי המשך בפסיכותרפיה. באוריינטציית טיפול בילדים, משפחתיות וכדומה.

    הייתי רוצה לשמוע רשמים מבוגרים של תוכניות שונות.

    מתעניינת בעיקר בתוכניות של האוניברסיטאות השונות - ת"א, מכון מגיד וחיפה.

    איכות המרצים, הקורסים, אפשרויות הבחירה, גמישות מבחינת השלמות אם מפספסים...(אמא לשלושה..)

    וכל דבר אחר שנראה לכם רלוונטי.

    הרבה תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנועהK

    ד``ר חיים היילפרין
    19/03/2010

    ההודעה פורסמה בפורום שאלות למומחים, כך שאני בספק אם תקבלי התרשמויות רלבנטיות מקוראים... מכל מקום, בהצלחה בהמשך לימודיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעזרה,
    תחת מסכת עצב
    11/03/2010

    שלום רב,
    נשואה כמעט 8 שנים, אימא לשני ילדים,
    זוגיות שידעה ימים טובים, אך כבר שנתיים שלא.
    חודשיים רבים ללא סקס או כל קרבה פיזית, גם שניסיתי ליזום דחה אותי במילים עד כדי דחיפה מעליו
    מס' מריבות שהסתיימו בהשלכת חפצים לעברי במטרה לפגוע
    ניסיתי לדבר איתו השליך את כל המצב לכך שאני לא עושה דבר בבית,
    אמר שזה הדבר היחידי שמפריע,
    אך גם שניסיתי להתחיל את השינוי לא היה כל שינוי מצידו,
    ניסיתי לשוחח איתו אך הוא בחר בגישת הלא יודע או האטמות ושתיקה
    הצעתי טיפול זוגי אך בעלי סירב בכל תוקף גם במחיר גירושים
    בעלי הוא אדם שאינו אומר דברים סתם,
    הוא חושב רבות לפני שמסיק את המסקנות ואומר את אשר יש לו לומר
    לפני כ10 ימים התגלע בינינו ויכוח שנגמר בכך ששוב לא דיברנו שלושה ימים,
    והעניין נודע לחבר טוב של שנינו בכך שרצה לקפוץ לבקר בבוקר אך לא הבין למה אני לא עונה לו לטלפון
    ובעלי ענה לו שאינו יודע כי אנחנו לא מדברים.
    לפני כשבוע אותו חבר הוציא את בעלי לארוחה ולשיחה רצינית לאחר ששפכתי בפניו בשעת כאב,
    את כל אשר עבר עליי בשנתיים האחרונות,
    אמרתי לאותו חבר שאני אוהבת את בעלי ושאף אמרתי לו את זה,
    אמרתי לו על המחסור בכל קרבה פיזית, הן מנשיקה פשוטה או חיבוק,
    ועד לחוסר קיום יחסי מין מס' חודשים רבים.
    סיפרתי לו על המריבות ועל כך שזרק חפצים במטרה לפגוע
    ואמרתי לו שאמרתי לבעלי שאין מצב שנוכל להמשיך ככה,
    ושנתתי לבעלי שלוש בחירות
    או יעוץ זוגי או פרידה לחודש או גירושים (מחשבה על גירושים חלפה בראשי במהלך השנתיים הללו)
    יום למחרת היציאה המשותפת של בעלי עם החבר הטוב,
    אותו חבר התקשר והתחנן אליי תיזמי שיחה.
    באותו ערב שבעלי שב מהעבודה לאחר שאכלנו את האוכל שבישלתי,
    ישבנו ליד המחשב יחד, ורציתי להמתין עם השיחה עד שבני הגדול ירדם.
    אך הוא הפתיע ואמר מה עכשיו?
    שאלתי מה עכשיו? למה אתה מתכוון?
    אמר מה הלאה?
    אז אמרתי תגיד לי אתה מה הלאה,
    אז הוא פתח את דבריו בכך שהוא חושב שצריך לסיים את הקשר הזה בינינו,
    שהוא כבר לא בטוח שהוא אוהב, הוא יודע שיש רגש אך כמעט בטוח שאין זו אהבה,
    שהוא לא נמשך או חושק בי,
    התאפקתי לא לבכות ובדמעות שחנקו את גרוני,
    שאלתי אם אין סיכוי שנוכל לתקן, לנסות טיפול זוגי,
    כי אני עדיין אוהבת אותו ורוצה אותו
    הוא אמר שהוא סגור על ההחלטה שלו,
    שהוא מרגיש שהיום שירים עליי ידיים ויכה אותי לא רחוק והוא לא רוצה להגיע לזה,
    ושהוא רוצה לסיים את הקשר הזה ושלדעתו אין מה להציל.
    אמרתי לו אני חייבת לצאת לשאוף אוויר ולעכל מה שאמרת,
    יצאתי בוכה מהבית,
    שחזרתי בני הגדול ניגש אליי ואמר לי אימא למה בכית? כי את ואבא נפרדים?
    אמרתי לו מאיפה שמעת את זה ילד?
    הוא אמר שמאבא בקול חנוק מבכי הסברתי לו שייתכן וזה המצב וחיבקתי אותו והסברתי לו
    שאותו ואת אחותו נשמיך לאהוב ושזה לא קשור אליהם ושלפעמים מבוגרים לא מסתדרים וחיים בנפרד,שעדיין נהיה אבא ואימא שלו
    כל אותו לילה בכיתי בכי תמרורים והוא שמע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעזרה,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להודעה קודמת

    תחת מסכת עצב
    11/03/2010

    ולא זז ולא ניחם או הניח יד,
    למחרת ששב מהעבודה,
    הוא שכב במיטה ואני התיישבתי לידו
    שאלתי אותו שוב אם הוא לא רואה סיכוי להציל את הקשר,
    ואמר שלא אמר שאתן לו עד ליום קבלת המשכורת לראות איך הוא יוצא לחודש מהבית,
    וחזר על כך שהוא כבר לא אוהב בטח לא כמו שאהב לפני 8 שנים כמעט
    והוא כבר לא חושק
    ושהוא בחר באופציית הפרידה לחודש, ובהתנהלות שלי מאז שהודיע על כך אני רק מחדדת לו את ההחלטה,
    כי אני לא משתנה
    הנחתי את ראשי על כתפו והתחלתי לבכות, דמעותי נספגו על חולצתו,
    והוא רק הניח יד על ראשי כרב מברך בכדי שהשיער שלי לא יפריע לו לראות טלוויזיה,
    שלושה ימים רצופים של בכי עברו עליי, הסתובבתי עם עיניים ופנים נפוחות מבכי,
    שבבוקרו של היום הרביעי מאז הודעתו, הוא התקשר אליי מהעבודה ואמר שאברר מחירים לטיפול זוגי
    ביררתי מחירם וקבעתי פגישה,
    היינו בפגישה ראשונה,
    ששם אמר למטפלת הזוגית שאם היה יוצא לחודש כמו שהוא מכיר את עצמו לא היה חוזר בכלל.
    ששאלה אם הוא אוהב אותי הוא ענה לה מבלי לחשוב שכן,
    וששאלה לגבי יחסי המין,
    השיב שלא מפריע לו שחצי שנה לא יקיים יחסי מין.
    לאחר ששטחנו בפניה את הדברים,
    קבענו פגישה נוספת והיא אמרה שהיא אופטימית ואני השבתי שלפחות מישהו מאיתנו אופטימי.
    מאחר שאני מכירה את בעלי, אני יודעת שהוא אדם שקול ואינו זורק סתם דברים לאוויר,
    ושתשובותו לאחר שבוע של רכבת הרים רגשית, וכך ששבר אותי לרסיסים,
    לפתע דיבר אחרת סה"כ יומיים אחר שהצהיר שוב ושוב שהוא רוצה לסיים את הקשר מפאת הדברים שכבר ציינתי
    אתמול הוא יזם יחסי מין (אחרי חצי שנה ללא), אך בנשיקותיו היה משהו קר ומנוכר ולא כאילו הבנאדם ממש רוצה להיות שם,
    אני מבולבלת,
    וכבר לא יודעת מה לחשוב,
    האינטואיציה הפנימית מרמזת לי שאין טוהר כוונות בשינוי הפתאומי שחל בו,
    והמחשבות לא נותנות מנוח,
    מה מהדברים נכונים?
    מרגישה שלמרות שאני אוהבת אותו, אני חשדנית וסקפטית לגביו ולגבי כוונותיו,
    ומרגישה שאני מהלכת על חבל דק בין שפיות לחוסר שפיות.
    עליי לציין שמעולם לא אמר את הדברים בצורה כל כך חדה,
    תמיד אמר לא יודע,
    עליי גם לציין שאחרי מריבות קודמות הוא חוזר להיות מעיין בנאדם אחר נחמד יותר לתקופה של חודש,
    עד לפיצוץ שקורה שבכל פיצוץ המצב מדרדר יותר ויותר
    לא יודעת כבר מי אני ומה לעשות או לאן פניי מועדות,
    אנא האירו את דרכי,
    והעירו גם אם יש צורך
    מתנצלת מעומק הלב ומקווה שתסלחו על האורך,
    אנא עיזרו לי,
    כי אני כבר מרוסקת לרסיסים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב

    טלי מנדיוק
    11/03/2010

    שלום רב,


    פנייתך מאוד ריגשה אותי.
    דבריך נכתבו ברגש מלא, בכנות ובאנושיות.
    אתם נתונים למשבר זוגי קשה וכואב מאוד. גם לך וגם לבעלך.

    עם זאת, כל הכבוד לך הצלחת "לגרור" את בעלך לטיפול זוגי.
    ולמרות שהמוטיבציה היתה יותר שלך, הוא שיתף פעולה והגיע לשיחה, ואף נכנס לקו אופטימי יותר.
    כל הכבוד גם לו.
    יש ביניכם משבר אמון אישי, ויקח זמן עד שתרגישי בטוחה.
    תהיי סבלנית.

    עצתי לך:

    1. המשיכו והתמידו בטיפול הזוגי - במיוחד שיש לכם מטפלת אופטימית (זה חשוב. לצערי יש היום מטפלים שמהווים טריגר לפרידה ולא לשיקום).
    2. לאור מצבך הנפשי הירוד - אני מציעה לך לטפל באופן אישי בך להתחזקות:
    ספורט, מדיטציה, תזונה טובה, קריאה, מנוחה, ......ואפילו לתקופה קצרה טיפול תרופתי שיחזק אותך.

    הרבה הצלחה!
    ותזכרי - מכל לימון אפשר לעשות לימונדה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתפקיד אמא בבית
    רותם
    10/03/2010

    שלום
    אני בת 24 ויש לי שני אחים -אחד בן 21 ואחות בת 15.
    היחסים שלי עם האחים שלי לא טוב בכלל..אני מתחילה לשנוא את הנוכחות שלהם בבית.
    הם פשוט ילדותיים ומפונקים שלא אכפת להם מכלום, הם חוצפנים,עצלנים שאי אפשר לתאר.
    אני מרגישה מאוד שונה מהם מכל הבחינות.
    ההורים שלי פשוט עשו עליי עבודת חינוך טובה, והתעייפו עם האחים שלי!
    מאז שאני קטנה הכל נפל עליי, מגיל 4 הייתי ילדת מפתח, הייתי קמה בצלצול טלפון כשההורים שלי כבר היו בעבודה וחוזרת לבית ריק מבלי שאף אחד יקבל אותי . הייתי צריכה להתמודד עם אח קטן ושובב שלא היה מקשיב לי ושהיה עושה לי את המוות כל בוקר..ובהמשך גם האחות הקטנה..וככל שגדלתי נוספו עוד מטלות ..כמו ניקיון הבית,שמירה על האחים והדאגה להם.
    פשוט הרגשתי איך אמא שלי מעבירה אליי את התפקיד שלה כאמא. זה הביא אותי לתסכולים ולעצבים ולהרגשה כאילו אני מאבדת את חוויות הילדות שלי.
    אחי ואני מאז שאנחנו קטנים אנחנו פשוט לא מסתדרים, הוא על כל דבר חושב שאני עושה לו דווקא, הוא מציק לי,מקנא בי...אני לא מבינה למה אנחנו גם בגיל הזה צריכים לריב??!!
    על כל הריבים שלי עם האחים שלי מאז ומתמיד ההורים שלי היו מאשימים אותי שאני הגדולה ושאני צריכה להראות בגרות ולא לריב איתם ושהם מצפים ממני...מצפים יותר מידיייייי
    אני נמצאת במצב היום שאני כבר לא יכולה יותר,אין לי רגש לאחים שלי,ההורים שלי שותקים,מתעלמים, לא עושים כלום,לא מציבים גבולות,לא מחנכים... וזה מרגיז!
    למה אני צריכה לבוא ולומר להורים שלי איך לחנך?!
    אני סטודנטית,עובדת,עצמאית,יש לי הורים אוהבים ומקסימים,יש לי חבר נפלא...
    אבל אחרי הכל קשה לי שיש לי אחים כאלה שלא יודעים לכבד אותי כאחות גדולה,שלא מכבדים ומעריכים את ההורים שלי, שהן חוצפנים ומרגישים שהכל מגיע להם. אני מאוד בוגרת וזה מה שיוצר את הפער ביני לבין האחים שלי.
    אני פשוט לא יודעת מה לעשות.. אין עם מי לדבר..
    היו לי הרבה שיחות עם ההורים שלי.. ותמיד אותם תשובות.. אותם התעלמויות. אין לי כבר כח להתמודד עם זה.. כבר 24 שנה שאני מרגישה שכלום לא יכול להשתנות. וחבל שהיחסים עם האחים שלי ימשיכו להיות ככה גם בגילאים מאוחרים יותר-זה פשוט עצוב.. הם לא מתבגרים,לא משתנים,
    אודה לכל מי שקורא..להגיב ..אולי מכאן תבוא הישועה.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בתפקיד אמא בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרותם

    ד``ר חיים היילפרין
    11/03/2010

    אינני יודע כמה קוראים יגיבו כאן, מאחר והפורום מיועד בעקרון לשאלות המקבלות מענה ממנהלי הפורום בלבד... מכל מקום, את באמת אינך חייבת להמשיך ולסבול מהתנהגות אחיך והוריך. במקום "להפוך אותם לפרוייקט" - כלומר, להעמיד את השינוי בהתנהגות הוריך/ אחיך כמטרה עבורך - עצתי לך היא פשוט להתפטר מהתפקיד. מעתה, היחס שתתני יהיה שקול ליחס שתקבלי. אם אחיך יתעצלו/ יתחצפו או הוריך יתעלמו וכיו"ב, פשוט התרחקי מהם. במשך הזמן הם ילמדו שכדי לקבל ממך את כל הטוב שיש לך להעניק הם חייבים להתנהג אחרת. אם לא ישתנו, לפחות תצמצמי את סבלך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום