פורום טיפול משפחתי, קשר משפחתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום, יש לי שאלה חשובה.
    הייהיי
    02/10/2009


    אני בת 16 וחצי.
    יש לי בעיה עם אמא שלי.
    אמא שלי כל פעם מעליבה אותי. היא אומרת לי מילים רעות (לא קללות) ואני נעלבת מזה. וכל פעם נוצר בנינו ויכוח.
    נגיד אני רוצה לעשות משהו שאני אוהבת היא תמיד מתנגדת וכועסת עלי.
    נגיד היא מבקשת ממני משהו ואני לא רוצה או זה לא מוצא חן בעייני, היא מתרגזת, מתעצבנת, לא מדברת איתי או אומרת לי מילה לא במקום שפוגעת.
    (אני לא יודעת אם היא שמה לב שהיא פוגעת) אבל קורה לי הרבה פעמים שאני בוכה ממנה ולא אכפת לה.*
    אני דיברתי כמה פעמים עם אבא שלי על אמא וזה לא עזר.
    כל מה שאני עושה לאמא שלי היא תמיד לא מעריכה אותי מספיק.
    אם נגיד היא מתקשרת אלי היא תמיד אומרת לי פקודות בבית.
    אני מרגישה שהיא אפטית אלי ולא אכפת לה מה שקורה סביבי, ככה היא מביאה לי שאני ירגיש.
    את האמת לאף אחד לא אכפת באמת מה קורה איתי. ככה אני מרגישה וככה מביאים לי להרגיש. (אני יודעת שאת אומרת לעצמך עכשיו אויש ילדה בת 16 או נערה ודורשת תשומת לב וזה ממש לא נכון).
    נגיד אם האחים שלי, יש לי שני אחים גדולים , עם האח הגדול לפעמים אנחנו מסתדרים ולפעמים הרוב לא, אנחנו כל פעם רבים או אוהב להתגרות בי ואני פגועה תמיד.
    לאח השני אנחנו לא רבים והוא לא כ"כ מעליב אבל אנחנו לא כ"כ מתקשרים כמו שצריך.
    נגיד אם אני מספרת לאבא שלי על אמא שלי הוא לא לוקח את זה כמובן מאליו, הוא מחפף את זה ולא מדבר עם אמא שלי, הוא מתעלם מזה ותמיד אומר לי "תשכחי מזה והיא תשכח".
    ותמיד קורה לי שאני כיאילו שוכחת מזה או שמדברת איתה כאילו כלום, זה תמיד קורה עוד פעם ושוב ושוב כיאילו אין לזה סוף.......
    וקורה לי עוד המון דברים.
    ואני לא יודעת מה לעשות עם המצב הזה, מקווה שהגעתי למקום הנכון לשאול.
    אשמח שתייע\צי לי.
    *( אני לא יודעת אם היא חושבת שאני פגועה)
    תודה מראש וחג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום, יש לי שאלה חשובה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להייהיי

    ד``ר חיים היילפרין
    02/10/2009

    הצטערתי לקרוא על יחסה הפוגע של אמא (ואבא)... נסי לתפוס את אמא (ורצוי גם את אבא) לשיחה בוגרת שבה תוכלו לדון ברצינות ובלי התלהמות בתחושותיך ובצורך בשינוי. שוחחי איתם לא מייד לאחר ויכוח או מריבה אלא בפגישה מתוכננת מראש, כשאתם בסדר אחד עם השני (אולי אפילו מחוץ לבית). את כותבת היטב, ובמקרה שלא יתייחסו לרצונך בשיחה שכזו ברצינות, תוכלי להעלות את תחושותיך על כתב ולתת את המכתב להוריך. אם עדיין לא תזכי להתייחסות נאותה תוכלי לפנות לעזרתם של קרובים אחרים בעלי השפעה, אם יש כאלה, או לשוחח על כך עם יועצת בית הספר. במקרה הגרוע שבו לא ימצא שום רצון טוב בצד השני, לא תיהיה לך ברירה אלא לקבל את מגבלות הוריך, עם כל הכאב והתסכול שבדבר, ולמצוא את התמיכה (לה את בהחלט ראויה!) במקום אחר - אצל חברים, בני משפחה ובוגרים אחרים בהם את יכולה לבטוח. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מסתדרת עם אמא של בעלי
    טלי
    01/10/2009

    שלום.
    ראתי כי אתה אכן עוזר לאנשים בעצותייך לכן פונה אני אלייך
    כיצד אפשר לטפל באמא של בעלי שיותר מידי מתערבת ונכנסת לעיניינים בלי לשים לב שהיא מאוד מקנאה...האם יש משהו שאני יכולה לקנות ולעשות לבד בבית?היא לא מניחה.......פוליטיקאית שחושבת שהיא חכמה יותר ממני.
    מה עושים עזור לי... אני לא רוצה לעשות רע.... רק להרחיק או לגרום לה לשתוק לא להתערב וללא השפעה עלינו.
    לתשובתך בפיתרון יצירתי במייל אודה

    טלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מסתדרת עם אמא של בעלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי

    טלי מנדיוק
    01/10/2009

    שלום רב,

    מערכת זוגית היא יחידה נפרדת ואינטימית.
    דומה הדבר לבית עם חצר וגדר מסביב, וכמובן עם שער אותו בעלי הבית פותחים כשהם בבית, או כשמתאים להם שיבואו אליהם.

    נראה כי חמותך 'פורצת' גבולות.
    מתעלמת "מהגדר", "ומהשער".

    אני מציעה שבעדינות וברגישות אך גם באסרטיביות את ובעלך תלמדו אותה את הגבולות של הבית שלכם, של הזוגיות שלכם.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עם הגיסה
    רינת
    28/09/2009

    אחי נישא בגיל מבוגר יחסית , חיכנו הרבה זמן שינשא. טיפחנו ציפיות ורצינו קשר טוב עם משפחתו הקרובה : אשתו , בני משפחתה וכמובן אחי.
    מן ההתחלה היה ריחוק מצידה שהלך וגבר עם השנים . היא אינה מתנהגת יפה להורי ולי ולאחי הצעיר יותר . כולה רוגז ושנאה שמתבטאים בתרבות השתיקה.
    כאשר היא מגיעה לביקור היא בקושי אומרת שלום. מתיישבת ואינה מדברת עם איש , שותקת כולה תשעה באב.
    אפילו טיפת חיבה אינה מפגינה כלפי ילדי וזה בניגוד למה שאני מפגינה כלפי ילדיה.
    כאשר ישנם אנשים נוספים שאינם הורי , אנוכי או אחי היא בהפגנתיות מתיחסת אליהם יפה צוחקת איתם ומאוד לבבית עימם.
    אולם כאשר אין אנשים כאלה , היא פשוט בלתי נסבלת .
    היא יכולה להגיע לבקר בביתי , כי אני הזמנתי את כל המשפחה ולא כי היא רוצה ,( בין ביקור לביקור חייבים לחלוף 3 שבועות ) וחשוב לי לשמור על קשר עם אחי . היא מגיעה מתיישבת עם הגב לכולם מתבוננת בילדים שלה וזהו. כאשר מרימים לחיים היא לא מרימה עם כולם , כאשר אומרים מזל טוב היא יושבת בצד ואינה אומרת דבר , בחג ראש השנה זה היה ממש לא נעים .
    כאשר הורי מגיעים לשם כי קוראים להם לעזרה כי המטפלת איננה או משהו כזה היא יכולה להתעלם מהם ואינה מדברת איתם רק אחי מדבר איתם.
    ניסינו לדבר עם אחי מספר רב של פעמים אבל תגובתו היא:"אם תמשיכו לדבר על זה אני הולך הביתה".
    ניסינו להציע לו שיבוא לבקר לבד עם הילדים, בלעדיה, אולם היא לא מרשה לו מצד אחד ומצד שני כולה שנאה כלפניו . אבי ניסה לדבר איתה ישירות אולם אז היא לקחה את עצמה ועברה לשבת לבד בסלון וסרבה לדון בנושא .
    אנחנו די אובדי עיצות מה לעשות כיצד לפתור את הבעיה ?
    האם להציב תנאים לאחי שיגיע בלעדיה או שלא יבוא בכלל? להמשיך במצב הבלתי נסבל הזה ?
    אנו מרגישים מושפלים ומבוזים , מצד אחד טורחים , מכינים עורכים ורוצים שתיהייה אחווה ואהבה ויחסים טובים , לא מצפים לאהבה עמוקה אבל בכל זאת יחסים תקינים של מה נשמע , שיחות לכוס קפה וכו'. הורי מיואשים , מאוכזבים , מבוזים ומושפלים .כזאת מכה הם לא ציפו לקבל.
    מה עושים ?
    אני מיואשת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות עם הגיסה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רינת המיואשת

    דידי
    28/09/2009

    היי,כל מה שרשמת כאילו רשמת על גיסי.
    אני מזדהה איתך ומבינה לליבך אך דעתי היא שכל עוד אחיך לא אומר לו שקשה לו במערכת היחסים
    ואינו אומר באוזנך שרע לו (למרות שאתם בטוחים שלא טוב לו)אתם צריכים להתיחס אליה כמו לכל אדם ולהנות מהיחסים שלך עם אחיך וילדיו והאמיני לי אני יודעת כמה זה קשה.
    אחיך אוהב אתכם אך כניראה גם את אישתו וזה לא צודק להעמיד אותו בינכם.למזלנו אנחנו לא נשואים את לגיסתך ואני לגיסי וכדאי שנתמקד בחיינו.בהצלחה והמון כוחות דידי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרינת

    ד``ר חיים היילפרין
    29/09/2009

    איננו יכולים לקרב אלינו אנשים שאינם מעוניינים בקירבתנו, ובמקרים שכאלה באמת לא נותר לנו אלא להתרחק מהם (כדי למנוע או לצמצם את הפגיעה) ולהתאבל על הקשר (בעיקר על ההבטחה שבעתיד, על הקשר שיכול היה להיות). תהליך האבל מאפשר לנו להסתגל למציאות שאין ביכולתינו לשנות, לעדכן ציפיות ולהפןך את תחושות האכזבה והיאוש לקבלה מיטבית. את האנרגיות שאת משקיעה בטיפוח המשפחה הקדישי לאלה המעוניינים בכך, לאחיך ולילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת להורים גרושים
    ד
    27/09/2009

    שלום ,
    לפני כשלוש שנים אבי עזב את הבית.כשהייתי בת 19 המצב הכלכלי היה נוראי ובמהלך כל תקופת הגירושין עמדתי לצד אימי אם בטיפול בניירת ואם בהקשבה ותמיכה נפשית. דיברתי איתה הרבה על חשיבה חיובית הרגעתי אותה ופתרתי בעיות.אבא נעלם מן התמונה מהר מאוד. הוא מתקשר בחגים ובזה זה נגמר.
    לאחר שאמא פחות או יותר עמדה על הרגליים חסכתי ונסעתי לתקופה בחו"ל. שם סוף סוף הרגשתי שאני לא "אחות של" וה"בת של" ויכלתי להתרכז בעצמי וברצון שלי להתקבל ללימודים.הרגשתי חופשייה כעת שטיפלתי באמא להתחיל לדאוג לעצמי.
    כשחזרתי איבדה אמא את העבודה שלה ועכשיו המצב בבית משוגע שוב.
    אמא אומרת לי שאני הפכתי אגוצנטרית ושונה. אבל האמת היא שנמאס לי מתפקיד האב. אין לי כח יותר להרים את השברים שהאבא הלא אחראי שלי השאיר. אמא בדכאון ומתלוננת כל היום כתוצאה מכך מאוד התרחקנו. היא מתלוננת גם על אחי הקטן שחי בבועה וממשיך בקשר עם אבא שזה נושא טעון בפני עצמו.
    אני עכשיו גם מטיפת המוסר של אחי ונהרסו היחסים שלי איתו.
    מה אני יכולה לעשות? הדיכאון שלה מדבק ואני רק מחפשת דרכים לברוח מקשר. חשבתי על לצאת מהבית אבל כלכלית זה לא אפשרי לי עכשיו כי אני מנסה לחסוך ללימודים ואמא מצידה טוענת שאני עוזבת בדיוק כמו אבא שלי.
    האם אני משוגעת לחשוב שהאחריות שלי היא על חיי שלי? האם אני צריכה להמשיך למלא את החלל הנפשי והכלכלי שאבי השאיר אחריו? ואיך אני מתמודדת עם רגשות האשם? איך אני מתמודדת עם אמא שאטומה לכך שהיא רואה בי כותל?
    יש כ"כ הרבה מידע וייעוץ להורים גרושים ומה עם משלמי המחיר באמת? אני לא מצליחה למצוא מידע רלוונטי ברשת. אני עצבנית, דיכאונית ובוכייה- אבל רק בבית . בחוץ אני עצמי. אני רוצה לחיות את החיים שמגיע לי ולא את החיים שאבא שלי גזר עליי. האם זה בהכרח אומר להפנות גב לאמא? היא תלויה בי נפשית ברמות מציקות ואני נשברת.
    תודה רבה.
    ד.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת להורים גרושים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל - ד

    טלי מנדיוק
    27/09/2009

    שלום רב,

    פנייתך מאוד נגעה לליבי.
    את רק בת 22 והוריך "מפילים" עליך כאלה צרות.

    אבל את יודעת, שמכל לימון אפשר לעשות לימונדה. הגורל שלח לך אתגר לא פשוט, ואני מאמינה שתוכלי לעמוד בו.

    כל מילה בפנייתך נכונה וצודקת.
    אני מזדהה איתך לחלוטין.

    את צעירה, שאפתנית, בריאה - ונכון עבורך לדאוג לעצמך ולהתפתח באופן אישי. הרצונות שלך נכונים ובריאים.

    אמא נשמעת מדבריך כאישה דיכאונית וחלשה, אשר לצערי מצפה מימך שתהיי אמא שלה.



    מה כן ניתן לעשות:

    1. לצאת לחיים שלך ללא רגשות אשמה. זו עבודה קשה אבל זה צריך להיות הכיוון שלך. ללכת עם ראש מורם וגב זקוף.
    2. לוותר על הדיכאון שלך. הוא מימלא לא יעזור. אין לך את "הפרבילגיה" להיות בדיכאון. תפני לו עורף. עשי כל שניתן שהדיכאון לא ינהל אותך. איכלי בריא, עשי ספורט יום יום, צאי לחיים בריאים!
    3. לתת תמיכה לאמא ולאחים כמה שאת יכולה ולא יותר.
    5. הכיוון שלך צריך להיות חיים עצמאים הכי מיידי שאפשר (גם אם תדחי את הלימודים כרגע).
    4. להפנות דחוף את אמא לטיפול מקצועי. תרופתי + נפשי. תרופתי בקופת החולים, נפשי דרך עובדת סוציאלית מהקהילה.
    3. והעיצה הטובה ביותר שאני יכולה לתת היא - לארגן קבוצת תמיכה למשפחה. שהקבוצה תכיל לפחות 10 אנשים שיהיו מורכבים מחברים, משפחה ואפילו שכנים ומתנדברים מהקהילה.
    זו הדרך הכי טובה לעמוד מול מצב קשה שכזה.
    אינך יכולה לבד, גם אם תקריבי את כל חייך, זה בלתי אפשרי.
    שקבוצה שלמה תטפל במשפחה.
    את יכולה לנהל את הקבוצה, לבקש וכו'.
    תפקיד הקבוצה יהיה לדבר איתם, לייעץ, לסדר דברים וכו'...

    המון הצלחה!

    שנה טובה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודעת איך לשלב
    לבנת
    21/09/2009

    שלום,

    אני אמא אוהבת, אשה עובדת ומאוהבת בבעלי גם אחרי 15 שנות נישואים. א-מהמהמה?אחרי חופש מדהים ומלא בזמן משפחה ואחרי ראש השנה המשפחתי והכיף ממש היה לי קשה לחזור לעבודה. ברוב חודשי השנה אני מאד מאד עסוקה, העבודה שלי לא מאפשרת לי לחזור הביתה ב17 כמו רוב האמהות אלא הרבה יותר מאוחר. אני מרגישה רע עם זה אבל גם לא רוצה לוותר על האני המקצועי שלי, העבודה שלי מקנה לי סיפוק רב ויהיה לי חבל לעבור לחצי משרה. בתי הגדולה בת 13,אז היא כבר די עצמאית אבל בני בן ה8 עוד זקוק לי איך שהוא חוזר מהבית ספר ב13 ואני עצובה על כך שהוא חייב להיות עם השמרטפית עד שאני ובעלי חוזרים ב19. היום קיבלתי למייל מעיןמשחק שבודק עד כמה אתה מכיר את הילד שלך וואו זה נתן לי עוד סטירת לחי. אני מכירה את הילדים שלי מעולה וזה גם הוכיח את זה אבל לפעמים אני תוהה איך זה היה לעבוד כל יום עד 14 ופשוט לשבת ולדבר עם הילדים שלי יותר.
    מעזעזע שאני נקרעת בין זמן איכות עם ילדי לבין העבודה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת איך לשלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאישה העצובה

    טלי מנדיוק
    21/09/2009

    שלום רב,

    מאוד ריגשת אותי בפניתך.
    את אישה מאוד מבורכת על כך שיש לך זוגיות אוהבת, משפחה אוהבת ועבודה אתה את אוהבת.
    הרגשות שאת מביעה מאוד נורמאלים ואנושים במיוחד לנו הנשים בשנות ה- 2000, בהן אנחנו "נקרעות" בין להיות נשים טובות, אמהות טובות, וגם מפרנסות ומגשימות את עצמנו.
    זה בהחלט לא קל.
    קשה לי להציע לך מה לעשות על גבי האתר, אולם אני מציעה לך באמת להתלבט עם עצמך, עם בעלך וילדיך לגבי העתיד שלך.
    אני בטוחה שתגיעי להחלטה טובה.

    וד.א. - למה להיות עצובה?
    זו בהחלט דילמה. אבל לא עצובה, אלה אנושית ונורמאלית מאוד לימינו אנו.

    המון הצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברה שלי היא פליגש של גבר נשוי
    יעל
    15/09/2009

    שלום ..
    אולי שה ישממע מוזר
    חברה שלי שלמעשה היא כבר לא חברה בגלל הסיבה הזאת למעשה התרחקתי ממנה לאט לאט
    זה פשוט ממש לא מוצא חן בעיני , היא מנהלת רומן כבר כמעט שנה עם גבר נשוי שאני גם מכירה אותו ( מהעבודה () ויצא לי לראות את אישתו וילדיו בכמה הזדמנויות - בעצם זה לא ממש קשור לעניין
    אבל כל כך בא לי לרמוז איךשהוא לאיששתו על העניין
    כל פעם אני שמה את עצמי במקום אישתו ומרגישה שהייתי שמחה לדעת אם חס וחלילה זה היה קורה

    הכי מעצבן- שהם מנהלים סקס לא מוגן- , מילא בוגד באישתו אבל גם יכניס לבית מחלות
    זו בעיקר הסיבה שבא לי ליידע את אישתו!!

    מה אתם אומרים?????.....כבר שנה אני מתלבטת , אבל אני מרגיה ייסורי מצפון וקשה לי לטמון יותר מידי את הראש בחול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרוית

    טלי מנדיוק
    15/09/2009

    לרוית שלום רב,


    עליך לברר עם עצמך היכן הסיפור הזה פוגש אותך, ומדוע הוא כל כך מכעיס אותך.
    מן הסתם זה נוגע אצלך במקום כואב, וטוב היה אם היית מבינה מה ולמה ומנסה לרפא מקום זה.

    ד"ר הרוויל הנדריקס אמר: "כל תסכול הוא מתנה".

    נסי להפוך את התסכול הנ"ל למתנה עבורך (ההבנה והמודעות ואפילו אולי הריפוי).

    בברכה,

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז ככה

    יעל
    16/09/2009

    אני כל הזמן שמה את עצמי במקום אישתו - אם זה היה קורה לי הייתי רוצה שמישהו יספר לי
    ובעצם הכי מעצבן אותי היא האפשרות להכניס לבית שלך מחלות - חשבתי על זה ... שוב ...והגעתי למסכנה שאם הם היו עושים את זה מוגן זה לא היה כל כך מפריע לי
    אולי בגלל שאני נדבקתי פעם במשהו שהשפיע עליי קשה ויש לי רק אמונה אחת מי גרם ומי מפיץ פה מחלות בארץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו

    יעל
    16/09/2009

    זו גם פעם ראשונה שאני "רואה מקרוב " מקרה שכזה - ועוד מכירה את הנפשות הפועלות, תמיד זה היה בסיפורים,
    אני אדם ישר ודבר כזה צורם לי!!!!


    נראה לי שאת שלי אני חיייבת לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וגם

    יעל
    16/09/2009

    וגם אני לא מאלה שיראו שריפה בחוץ ויגיד " מישהו אחר כבר יתקשר" ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרוית

    טלי מנדיוק
    16/09/2009

    לרוית,


    נראה לי שהסיפור נוגע לך במיקרה בו הדביקו אותך במחלה, דבר שהשאיר אותך פצועה ופגועה.
    אני מציעה לך במקום להשקיע אנרגיה בחיים של אחרים, להשקיע אנרגיה לרפא את הטראומה שעברת.

    המון הצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך עושים את זה

    יעל
    16/09/2009

    יכול להיות!
    השאלה היא איך עושים את זה ? ..אני לא ממש מסוגלת לדבר על זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרוית

    טלי מנדיוק
    16/09/2009

    לרוית,

    אני מציעה לך לגשת למספר שיחות עם איש טיפול.

    בברכה,

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגור עם ההורים
    יעל
    15/09/2009

    שלום רב,
    אני בת 33 רווקה ובעקבות הפיטורים בהייטק, נאלצתי לחזור לגור בבית הוריי אחרי שלא מצאתי עבודה ( כבר חצי שנה )
    אני סובלת מאוד מאוד , כל היום יש פה צעקות וכמובן שגם סביבי , הם לא מפסיקים לרדת עליי
    כאילו אני ילדה קטנה , אני לא מפסיקה לאכול שטויות , מלחץ ןלפעמיים אפילו צריכהל קחת רגיעון כדי לישון בלי סיוטים

    אני לא יודעת איך לצאת מפ ה- ממש קשה למצוא עבודה , ניסיתי לעבוד בכל עבודה ב עשירית מהמשוכרת בתפקיד שלא קשור להייטק אבל זה היה ממש משפיל והחזקתי מעמד רק חודש מהבושה

    אבא שלי פרמיטיבי משהו , ואמא שלי אישה לא כל כך חכמה - אין עם מי לדבר
    ידעתי שעשיתי טעות אבל לא היה ברירה זה היה או לישון בגן העיר או לבוא אלהם!!! והם דיי מרוצים מהמצב הזה - כאילו " אתה רואה שאת צריכה אותנו " ולא פעם ופעמיים צעקו לי לעוף מהבית

    זה קצת מוזר אישה בת 33 כותבת דברים כאלה וצריכה לעבור את זה- אבל כל פעם שאני מגיעה לפה אני הופכת לאדם אחר בגלל הסביבה פה - ובכלל אין על מה לדבר לגבי האפשרויות של מציאת בן זוג במצב שאני נמצאת


    תצילו אותי ...בבקשה , לא רואה אור בקצה המנהרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לגור עם ההורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרוית

    טלי מנדיוק
    15/09/2009

    שלום רב,

    פנייתך מאוד נגעה לליבי, ואני מאוד מבינה אותך.
    עם זאת, במצבך האוייב המסוכן ביותר הוא - הבושה.
    עליך לשים את הבושה + האגו על "המדף" ולעבוד בעבודה זמנית (חנויות, בתי קפה, מסעדות, מורה מחליפה...) ואפילו בשתי עבודות, העיקר לחזור למגורים עצמאיים.
    מיצאי מיד עבודה (תתפשרי) וצאי משם!

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפשת מטפל זוגי
    אורית
    13/09/2009

    שלום,



    אני נשואה כ 10 שנים, בזוגיות שלנו חיוונו עליות ומורדות, החלטנו שזה זמן לנסות טיפול זוגי,

    1- אני מחפשת המלצה למטפל/ת הגון מקצועי ותותח.

    2-מתי מגיע השלב שבאמת צריכים מטפל? אני פוחדת שאם נלך לטיפול - נודה שיש לנו בעיות בזוגיות , וניקח את זה לקיצון...





    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחפשת מטפל זוגי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית

    טלי מנדיוק
    13/09/2009

    לאורית,


    1. גם ד"ר הילפרין וגם אנוכי נשמח לטפל בכם.
    במידה ותרצו מטפלים אחרים ניתן לפנות לאגודה לטיפול משפחתי . יש שם רשימה מכובדת.

    2. תגיעו לפגישה אחת בלבד ולפיה יוחלט אם אתם זקוקים לעזרה או לא.


    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחים רבים
    דורית
    08/09/2009

    אני בת 52 אמא לילדים בני 29 ן30 לפני 5 שנים התחתנתי נישואים שניים עברתי דירה ואת דירתי הקודמת השארתי לילדי הבוגרים.
    מידי מס חודשים יש מריבה גדולה ביניהם הבן די עושה טרור לאחותו על רקע של ניקיון וזה נגרר לניבולי פה איומים ולפעמים לאלימות. שניהם עובדים והשמעתי להם הרבה פעמים שאני מעונינת שימצאו לעצמם דירה ושכל אחד יפנה לדרכו מהסיבה שאינני עומדת נפשית במריבות אלו וכמובן שכלכלית מצבי יהיה הרבה יותר טוב אם יעזבו את הדירה. אך שניהם לא יוזמים לצאת מהדירה בטענה שחבל על הכסף של השכירות. אני מסבירה שבגילם כבר לא מקובל לחיות יחד ממס סיבות אבל לא קורה כלום כל מריבה כשבתי בוכה אני ישר אומרת לבני לצאת מהבית שלי ונוצר מתח רב בינינו. אני די מיואשת מהמצב ולא יודעת איך לפתור את הבעיה שנמשכת כבר זמן רב.
    האם אני צריכה לחייבם לעזוב את הדירה. האם כל הנתינה שלי כל החיים תרד לטמיון כי מה שיכתיב את המשך הדרך זה שסילקתי אותם מביתם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחים רבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדורית

    ד``ר חיים היילפרין
    10/09/2009

    עומדות בפניך מגוון אפשריות... את יכולה פשוט להשאיר אותם בדירה לנפשם ולהגיע למודוס ויוונדי בכוחות עצמם. (אם המריבות יגרמו למי מהם לעזוב, תוכלי גם להוציא את האחר.) את יכולה, מהסיבות הכלכליות שציינת, להשית עליהם דמי שכירות (שגם אם יהיו נמוכים ממחיר השוק עשויים להניע אותם לשקול שנית את המגורים יחד). את יכולה לבקשם לעזוב את הבית, מאותן סיבות כלכליות, ואף לסייע להם כספית בשכירות במקום אחר (בין השאר, מהשכרת הנכס). ואם מצבך הכלכלי מאפשר זאת, את יכולה לתת להם את הבית במתנה (אם ממילא התכוונת להוריש להם אותו), ואפילו להתנות זאת במכירת הנכס והשקעה בדירות נפרדות. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי תגובה לדברייך
    sarit
    08/09/2009


    כנראה לא שמת לב שכתבתי שהייתי אם בן זוגי בייעוץ ובשיחות אבל באיזשהוא שלב חייב לצרף את הבנות והן מסרבות ניסינו את כל הדרכים האפשריות ועדיין הצעירה לא מתגמשת הבעייה נעוצה בכך שהוא עובד רוב שעות היום והאפשרות להתראות היא בליילה בלבד לכן אנו רוצים מאד לגור יחד ,אם יש לך רעיון כלשהוא אנא יעצי לי בבקשה בתודה שרית,אגב לבת הצעירה יש סיבות משלה בכמו בית הספר רחוק מהבית שלו למרות שאנו גרים בעיר קטנה שאפשר ללכת ברגל ואף במונית נסיעה קצרה ביותר,או שהבית שלו בקומה רביעית וזה מפריע לה למרות שאנחנו בקומה 3,השכונה שלו לא טובה לה למרות שהוא גר במקום מרכזי וטוב משלנו הרבה סיבות ותירוצים ובקשה למעבר לפנימייה שבשום אופן לא אסכים כי גידלתי אותן לבד ותמיד נתתי להן הכל והשקעתי את כול ולי בהן מחכה לתשובתך ולעזרתך בתודה שרית ,אגב הבנות התייתמו מאב לפני כ11 שנים ,הבת הגדולה מקבלת אותו הקטנה לא מוכנה בשום אופן ,





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לטלי תגובה לדברייך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם את עונה לי ?

    sarit
    11/09/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרית

    טלי מנדיוק
    11/09/2009


    התשובה שלי נשארת אותה תשובה.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים עם החמות
    אלינור
    08/09/2009

    שלום לכולם,

    יש לי בעייה מסויימת עם החמות והייתי רוצה לתאר אותה ונסות אולי לקבל עצה.
    חמותי היא לכל הדעות אישה נחמדה וחביבה מאוד,אני יודעת שהיא אוהבת מאוד את ילדיי,אבל,משום מה נראה לי שהיא לא מראה מספיק את אהבתה.
    לבעלי יש אח צעיר יותר שנוי עם 3 ילדים קטנים (גם לי יש ילדים קטנים) והיא מעדיפה לשהות אצלהם יותר,עוזרת להם יותר,שומרת על הילדים יותר וכן מזמינה אותם לאכול אצלה בכל הזדמנות כאשר אותנו היא לא מזמינה כלל אפילו שרמזנו לה מס' רב של פעמים ואפילו שהמצב הכלכלי שלנו לא מזהיר והיא יודעת שזאת עזרה,משום מה היא מעדיפה להתעלם.
    כמו שציינתי מצבנו הכלכלי לא מזהיר,נהפוכו,די עגום והמשפחה שלי מדי פעם זורקת כמה שקלים,שאלתי את בעלי מדוע אמא שלו לא עוזרת גם כן? מה,היא לא רוצה שיהיה טוב יותר לנכדים שלה? אמנם היא אישה לבדה אבל היא חסכנית ומחושבת ותמיד יש לה סכומי כסף לכל מטרה שתירצה.למשל בתחילת שנת הלימודים,הבת רצתה תיק חדש כי היא עולה לתיכון וחמותי סירבה לקנות לה,כשילדתי לפני חצי שנה בערך היא לא תרמה במאומה לברית כשאבי מימן כמעט את הכל(כי לא היה לנו כלום) היא גם לא קנתה דבר לתינוק שנולד,היא גם סירבה לעזור בכל הוצאה שהיא שקשורה לשנת הלימודים והיו הרבה!!!
    היא טוענת שגם את ילדיה היא גידלה במחסור וזה לא נורא בכלל?!? אז היא היא יודעת מה זה,למה היא לא עוזרת?
    מפריע לי גם מאוד העובדה שהיא לא מזמינה אותנו לאכול אצלה אף פעם ורק את גיסי עם אישתו היא מזמינה על בסיס קבוע וזה ניראה שהיא מעדיפה לעזור להם יותר,כי גם אני מטופלת בילדים קטנים וגם לי זה קשה.
    העניין הוא שהערתי לבעלי כבר הרבה פעמים והוא אומר שאני צודקת והוא לא מבין את המניעים שלה אבל בשום אופן לא יעיר לה ואני בחיים לא אגש לבן אדם ואשאל אותו למה הוא לא עוזר לי,זה ניראה לי דבר שצריך לבוא מהלב,היא רוצה לעזור לי אז היא תעשה את זה בכיף,אני לא אכריח אותה.
    אני כבר לא בטוחה אם היא לא עוזרת כי היא לא רוצה או שיכול להיות שהיא פשוט קמצנית??? וזהו.
    מה לעשות,יש קמצנים בכל מקום זו לא בושה,אולי היא פשוט קופצת את ידה בחוזקה ומפחדת לשחרר?
    מקווה שהסברתי את עצמי ותודה על היחס.
    שוב,זה לא רק העניין הכספי,ניראה לי שבן אדם שאוהב עוזר לאנשים שהוא אוהב אותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים עם החמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלינור

    ד``ר חיים היילפרין
    10/09/2009

    הצטערתי לקרוא על האפליה בהתייחסותה של חמותך. בניגוד לעמדתך ש"בחיים לא אגש לבן אדם ואשאל אותו למה הוא לא עוזר לי" אני ממליץ לך לנהוג בדיוק כך, תמיד, עם כל אדם איתו את רוצה לפתח קירבה בריאה וגורם לך לחוש אכזבה, תסכול, פגיעה, קינאה, כעס וכיו"ב. כצעד ראשון, עליך לשוחח עם חמותך (בניחותא, על כוס קפה, לא בעידנא דריתחא) ולומר לה את כל מה שאת מרגישה. אם היא נענית, זכית, ואם לא, לפחות תדעי שעשית כמיטב יכולתך ולא נותר לך אלא להתרחק ממנה (ולהתאבל על העדר היחסים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעייה מורכבת בחלק ב
    sarit
    07/09/2009

    שלום לכם יש לי חבר זה 7 שנים אנחנו מתגוררים באותה עיר לחוד אני פלוס 2 בנות גדולו 15 ו21 הבעייה מתחילה בזה שהחבר רוצה שאעבור לגור אצלו בבית אם בנותיי כי ביתו גדול משלנו והבנות מסרבות ,ועוד בעייה של כל חג הוא בא למשפחתי ביקש שהשנה נחגוג עימו ואם בניו שלא מתגוררים אצלו והילדות מסרבות בטענה שכל שנה חגגו אם סבא וסבתא ולא ישנו זאת ,הוא בא בטענות שהרגלתי אותן כך וזה באשמתי והן טוענות שהוא לא משפחה רק חבר שלי והן לא מגיעות,כמה שהוא מנסה להתקרב הן שוללות אותו במיוחד הצעירה שבבנות ,איני יכולה להתקדם הלאה והוא טוען שהזמן אוזל במיוחד שהוא מבוגר ממני אני בת 47 והוא בן 60 מה עושים איך פותרים ? לשיחות מסרבות ללכת איתנו ודבר לא עוזר ניסיתי להעמיד עובדה ולהסביר בטוב שגם לי יש חיים משלי ושום דבר לא ישתנה בעתיד אך העליתי בידי חרס ,איני יודעת מה לעשות ואני בצומת דרכים תודה שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעייה מורכבת בחלק ב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרית

    טלי מנדיוק
    07/09/2009

    שלום רב,


    חסרים לי פרטים רבים.
    בכל מיקרה אני מציעה כי תפנו את ובן זוגך למספר שיחות יעוץ והדרכה - (ללא הבנות!), על מנת שיעזרו לכם לפוך למשפחה אחת גדולה ומאוחדת.

    בברכה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי

    sarit
    07/09/2009

    פנינו לשיחות שבהמשכם הייה חייב לצרף את הבנות והן סירבו בעיקרון הקשר טוב בינינו הבת הצעירה היא המתמרדת נגדו במשך כל השנים ללא כל סיבה חשובה אני בינתיים מרגישה בין הפטיש לסדן,לבת הגדולה חבר קבוע ולכן מבינה יותר אך היא עוברת לגור איתו ולכן הבעייה העיקרית היא הצעירה שמסרבת ללכת אליו לפעמים לביתו אך בחוץ הקשר בינייהם בסדר גמור משום מה היא שוללת אותו ,ואם דיברתי על מעבר אומרת שתלך לפנימייה עדיף לה ,בן זוגי דווקא אדם מתחשב וסבלני אך כמה אפשר לנצל את טוב ליבו ולתת לו לחכות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרית

    טלי מנדיוק
    07/09/2009

    לשרית,


    אני עדיין סבורה שאת ההדרכה והיעוץ אתם צריכים לקבל.
    אתם "הקברניטים" של האוניה.
    אתם אמורים לקבל כוח וידע איך לקחת את "האוניה" שלכם למקום מבטחים יחד עם כל "נוסעיה" (גם הנוסעים המרדניים...).

    פנו לקבל הדרכה ויעוץ בדחיפות.

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי

    sarit
    07/09/2009

    פנינו לשיחות שבהמשכם הייה חייב לצרף את הבנות והן סירבו בעיקרון הקשר טוב בינינו הבת הצעירה היא המתמרדת נגדו במשך כל השנים ללא כל סיבה חשובה אני בינתיים מרגישה בין הפטיש לסדן,לבת הגדולה חבר קבוע ולכן מבינה יותר אך היא עוברת לגור איתו ולכן הבעייה העיקרית היא הצעירה שמסרבת ללכת אליו לפעמים לביתו אך בחוץ הקשר בינייהם בסדר גמור משום מה היא שוללת אותו ,ואם דיברתי על מעבר אומרת שתלך לפנימייה עדיף לה ,בן זוגי דווקא אדם מתחשב וסבלני אך כמה אפשר לנצל את טוב ליבו ולתת לו לחכות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי תגובה

    sarit
    07/09/2009

    כנראה לא שמת לב שכתבתי שהייתי אם בן זוגי בייעוץ ובשיחות אבל באיזשהוא שלב חייב לצרף את הבנות והן מסרבות ניסינו את כל הדרכים האפשריות ועדיין הצעירה לא מתגמשת הבעייה נעוצה בכך שהוא עובד רוב שעות היום והאפשרות להתראות היא בליילה בלבד לכן אנו רוצים מאד לגור יחד ,אם יש לך רעיון כלשהוא אנא יעצי לי בבקשה בתודה שרית,אגב לבת הצעירה יש סיבות משלה בכמו בית הספר רחוק מהבית שלו למרות שאנו גרים בעיר קטנה שאפשר ללכת ברגל ואף במונית נסיעה קצרה ביותר,או שהבית שלו בקומה רביעית וזה מפריע לה למרות שאנחנו בקומה 3,השכונה שלו לא טובה לה למרות שהוא גר במקום מרכזי וטוב משלנו הרבה סיבות ותירוצים ובקשה למעבר לפנימייה שבשום אופן לא אסכים כי גידלתי אותן לבד ותמיד נתתי להן הכל והשקעתי את כול ולי בהן מחכה לתשובתך ולעזרתך בתודה שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סנדק לברית דחוף
    אבי
    07/09/2009

    שלום
    יש לי בעיה גדולה אנחנו לפני ברית לבן הראשון ויש ויכוח על הסנדקאות אישתי אומרת שאביה לא מדבר איתה בגלל שאני רוצה לתת את התפקיד לאבא שלי זה נכד ראשון שלו .ושל חמי כבר שני והוא היה כבר סנדק בעוד אבא שלי לא היה אני לא רוצה לגרום לבעיות במשפחה ולא יודע מה לעשות אני מרגיש שההורים של אישתי פוגעים בה סתם ונותנים לה להרגיש אשמה
    אשמח לעזרה בנושא
    יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סנדק לברית דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאבי

    טלי מנדיוק
    07/09/2009

    לאבי שלום רב!


    ראשית מזל טוב!!!!

    כל פתרון שיהיה מקובל עליך ועל אישתך הוא הפתרון הטוב ביותר.
    לכן עשו כל שאתם יכולים ביחד לחשוב מה לעשות ולמי לתת להיות סנדק. העיקר שההחלטה תהיה זוגית.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    ד.א החיים עוד יעמידו אתכם בהחלטות קשות שרק החלטה משותפת שלכם היא החשובה, ולא מה החלטתם.
    מה שחשוב זה האיך החלטתם ולא מה החלטתם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך דחוף

    אבי
    08/09/2009

    דיברתי עם אישתי ובסוף החלטנו שאני יהיה הסנדק שלא יהיה אי נעימות למרות שלאבא שלי מגיע כי הוא לא זכה במצווה הבעיה שעכשיו אבא של אישתי עושה לה פרצופים ולא מדבר איתה הוא אדם קשה והוא לא רוצה להגיע לברית גם אני לא יודע מה לעשות מצד אחד לא רוצה בלאגן ומצד שני לא מגיע לא להיות הסנדק
    אשמח לעזרה מה עלי לעשות
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים עם הורים
    רונית
    06/09/2009

    שלום רב,
    אני בת 38 נשואה +4 ילדים והבעייה שלי מורכבת ואנסה לתמצת.
    מאז ומעולם לא הסתדרתי עם אמא שלי-מילדות ובבגרות ניסיתי תמיד לברוח מימנה,לברוח מהבית פשוט לא סבלתי אותה (ייאמר לזכותה שהיא אישה קשה מאוד ולכל אחיי יש בעיות איתה) רק אני הייתי מספיק חזקה לקום ולברוח בגיל 24 מהבית ולהתחתן עם בעלי ללא היתר של הוריי. בחלוף הזמן היחסים הסתדרו קצת,נולדה לי בת והתחלתי להיקשר אליהם וגם לבקרם בבסיס קבוע.
    עם חלוף הזמן,הוריי התבגרו ונעשו קשים יותר ומשום מה החליטו שאני לא שייכת למשפחה ומתייחסים רק לארבעת אחיי ואחיותיי שגרים לידם,ביחוד לאחותי הקטנה שמקבלת הכל.
    לא מוזמנת לארועים משפחתיים,לא מקבלת שום יחס מסויים,בעלי אמר לי שמזמן הייתי צריכה לנתק את הקשר וזהו. העניין הוא שלאחרונה היה לי ויכוח קטן עם אחותי הקטנה ולאחריו הוריי כ"כ התעצבנו שהעזתי להתווכח איתה שהם חדלו לדבר איתי!!! הם לא מוכנים לגשת לטלפון כשאני מתקשרת ולא חוזרים לשיחות שלי. כולם אומרים לי להמשיך הלאה ולדמיין שאין לי הורים כמו יתומה,אבל אני לא יודעת אם זה אפשרי??? אני יכולה לדמיין שהם נעלמו פיתאום שאין לי הורים,על אף כל הניכור שהיה ביננו כל השנים? זה אפשרי בכלל מבחינה פסיכולוגית?

    מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך,אם יש צורך בביאור אשמח לתת.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים עם הורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרונית

    ד``ר חיים היילפרין
    07/09/2009

    קורה והורינו (או אחרים, ילדים בוגרים למשל) פוגעים בנו באופן שאינו מותיר לנו ברירה אלא להתרחק מהם, לעיתים עד כדי ניתוק הקשר. זה רע וכואב, ואף אחד אינו מייחל לזה, אבל כשהצד שמנגד מסרב לשתף פעולה אין מנוס מלהתרחק כדי לא להפגע. מה שנותר לנו זה להתאבל על אובדנם, כמעט כאילו הלכו לעולמם. זה רע וכואב, כאמור, ועדיין האופציה הבריאה ביותר (= הכי פחות כואבת, בסופו של דבר) העומדת לפנינו. תנחומיי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ותגובה לד"ר הלפרין

    אלינור
    07/09/2009

    לד"ר הלפרין שלום רב,
    אני נדהמת ממה שרשמת מכיוון שזה בדיוק מה שאני חשה כרגע ואמרתי גם לבעלי שאני מתחילה לחוש דיכאון בדומה לזה שנוצר כשמישהו מת ואני לא מבינה למה,האובדן של הוריי נתפס בעיניי כמו המוות שלהם ואני לא מצליחה לנער את זה מימני.
    אני מבינה שזה רק עניין של זמן עכשיו ואני צריכה אולי לאמר תודה שזה קורה עכשיו ולא בילדות.

    תודה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקשורת
    אולגה
    05/09/2009

    אנחנו נשואים מעל 10 שנים + ילדה גדולה .
    במשך רוב השנים התקשורת ביננו הייתה מעל הממוצע , הייתי מעלה נושאים בעיתיים בבית או בעיות שהפריעו לי , אשתי שמעה את הטענות שלי , הסכימה או לא הסכימה (לא אמרה לי מסכימה / לא מסכימה , אני צודק , לא צודק , נלך בדרך אחרת וכו"י .
    אשתי ניסתה בשיטת השתיקה לפתור את הבעיות על מנת לרצות אותי גם אם איננה מסכימה לדרך .
    כך השנים עברו .
    בשנים האחרונות "מלחמת השתיקה" כך אני קורא לזה משגע אותי ואני לא מסוגל לסבול זאת יותר .
    כשיש בעיה שמפריעה לי ואני מעלה אותה כי לי זה מפריע היא מבטיחה לדבר על זה אבל לא עושה כך וחושבת שאולי אשכח או אשלים עם המצב ועקב כך נגרמים כעסים ומצטברים אצלי טענות ומענות כי הבעיות לא נפתרות לכאן או לכאן ולבסוף זה גורם לפיצוצים בינננו .
    לפעמים הבעיות נפתרות בשיטה הזו "בשתיקה " ולפעמים לאחר זמן קצר הם צצות מחדש
    המענין הוא כשהיא מעלה בעיה שמפריעה לה או שהיא רוצה לשנות ,הנושא נסגר מייד בשיחה .
    הקושי שלי וזה מתסכל ומשגע אותי שאני לא מצליח בכל שיחה איתה להבין האם היא מבינה אותי , האם הטענה שלי נכונה / לא נכונה , האם היא רוצה או מסכימה לשנות את המצב וכ"וי , כי היא פשוט שומעת ולא עונה כך היה תמיד "מלחמת השתיקה" .
    הלכנו ליעוץ זוגי בנושא ונאמר לה במפורש שזו שיטה קשה ופוגעת והיא חייבת להפסיק עם השיטה ולענות לי , היעוץ עזר לזמן מה והתופעה חוזרת שוב .
    אשמ לקבל לפתור את הבעיה כי אני מרגיש שאני לא מסוגל יותר .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תקשורת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגלר

    טלי מנדיוק
    06/09/2009

    שלום רב,


    אתם זקוקים לטיפול ולא ליעוץ.

    אני כמובן מאוד ממליצה לכם להגיע לטיפול זוגי בשיטת האימגו.
    אתם יכולים לקרוא על השיטה באתר שלי, או בכלל באינטרנט.
    כיום זו השיטה בטובה ביותר בעולם לטיפול זוגי.

    המון הצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקשורת

    יוסי
    06/09/2009

    מדבריך נשמע כי כל יום שני וחמישי ישנה אצליכם איזו שהיא בעיה שעולה או יתכן וזו לא בעיה אלא תלונה שלך כלפיה?
    יתכן והמצב הוא שאשתך מרגישה מאויימת ?
    יתכן גם שנסיון העבר שלכם הביא אותה למסקנה כי בלאו הכי מה שהיא תגיד לא יהיה מקובל עליך ולכן היא נמנעת מלפתח מריבה כי היא יודעת שאתה תישאר עם הטענות שלך עד שהדברים יסתדרו בדרך שבה אתה חושב שהם צריכים להיות ולכן היא גם שותקת ?

    ממליץ לך לנסות ולבדוק אצלך אם זה המצב ואז כדאי אולי לבדוק שינוי טקטיקה ?
    כמו כן שים לב לאופן שבו אתה פונה אליה כאשר אתה מעלה את הבעיות, האם זה בדרך של שיחה או האשמה, האם זה תוך הבעת כעס או העלאת בעיה ?

    אם זה המצב אצלכם, שווה לבדוק דרך אחרת להעלאת בעיות. ואם לא אז כדאי באמת לפנות לאיש מקצועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום