מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זריקהעדי11/01/2009
שלום רב.אני סובלת מכאבי גב עקב תאונת דרכים.כמו כן מפיברומיאלגיה.הרופא המליץ לי על זריקת אפידורל אך הבנתי שיש שם סטרואידים ובגלל שיש לי גם מחלות נוספות(סכרת ולח"ד)נאמר לי שזה לא כול כך מומלץ.האם זה נכון?האם יש זריקות אחרות שיכולות להקל על הכאב? יש לציין שניסיתי הרבה כדורים וטיפולים פיזוטרפים וטבעים(גם כירופרקטיקה) וכרגע עוזר לי מעט רק הכדור פרקוסט . אודה לכם על תשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקת אפידורל
ד``ר זאב קריסטל12/01/2009לסטרואידים יכולה בהחלט להיות השפעה על איזון הסוכר בחולים הסכרתיים, לכן יש להזהר בחולים שקשה לאזן אותם מבחינת הסכרת. בחולים מאוזנים אין ממש בעיה ואם רואים עליה ברמת הסוכר היא לרוב זמנית ונמשכת 3 עד 10 ימים בלבד. כאבי גב לאחר תאונה מגיבים טוב מאוד לטיפול בגלי רדיו דרך מחטים מיוחדות המוחדרות תחת דיקוף רנטגן לקרבת העצבים הפגועים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר על התשובה-
עדי15/01/2009המחטים זה האפידורל או שזה משהו אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים מאורי הברכייםר.ל11/01/2009
שלום רב אני בת 30 וסובלת מתסמונת הפה השורף.מזה כ-3 שבועות אני שותה כדורי סימבלתא. מאז שאני שותה את הכדורים אני לא ישנה כל הלילה וסובלת מכאבים עזים מאחורי הברכיים. שאלתי את הרופא המטפל לגבי הכאבים אך הוא אמר שתופעת לוואי זו כלל אינה מוכרת לו (חוץ מבעיית השינה). אני מאוד סובלת מכאבים גם ביום וגם בלילה. האם ידועה לך תופעת לוואי או שמא עליי לבדוק כאבים אלו. אודה לתשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים מאורי הברכיים
ד``ר זאב קריסטל12/01/2009לא מוכרת לי תופעת לוואי כזאת של סימבלטה. נדודי שינה לעומת זאת ידועים בהקשר לתרופה זאת.
ניתן להחליף את התרופה ל- LYRICA שהיא תרופה נוירולוגית יעילה מאד עם מעט תופעות לוואי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים בקרסולחוה ברזילי10/01/2009
שלום רב לפני מס' חודשים סובבתי את קרסול רגל ימין.היו כאבים עזים. קיבלתי טיפול תרופתי שלא עז וכל פעם שינו לי כדורים. צילום היה תקין וגם אולטרא סאונד.התייאשתי עברתי לדיקור סיני. חלההטבה. שיפור ממש משמעותי.לפני שבוע החלו כאבים באותו קרסול-רגל ימין- אך לא בחלקו הימיני והחיצוני אלא בחלקו השמאלי והפנימי. חזרתי לרופא נתן לי אביטרן וגסטרו ל-10 ימים. אין שום שיפור אחרי 5 כדורים. אני נואשת!!! הולכת כנכה. מגביל את תנועותי ביום יום. כאבים עזים. עייפה ועצבנית מהמצב.מחפשת עזרה. בבקשה יעץ לי מה עושים. 054-8090008 דחוף!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים עזים בקרסול
ד''ר אברהם לזרי05/02/2009שלום רב
אני מציע שתפני לרופא המשפחה שיפנה אותך לצילומי קרסוליים (שני הקרסוליים בבקשה) במנחים שונים. לאחר מכן פני בבקשה למרפאת כאב המתמחה בטיפול במצבים אלה.
בריאות שלמה
ד"ר לזרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גב כואברינה08/01/2009
כאב גב תחתון כרוני. שינויים מבניים עקב גיל. שום דבר לא עוזר חוץ מכדורים חזקים. מתקשה בתנועות . גם בשינה כואב. איך מתרפאים או מפחיתים הכאב משמעותית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב כוניים
ד``ר זאב קריסטל18/01/2009שלום יהלי
עלייך לפנות למרפאת כאב מוסמכת, ש יאבחנו את מצב עמוד השדרה, גורמי הכאב והדרכים האפשריים להקל על הכאבץ
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש ממשוכחים!חן08/01/2009
שלום, אני בת 17 וחצי. אני סובלת מכאבים באזור האוזן השמאלית ולעיתים אף באוזן קרוב לחצי שנה. עברתי בדיקת CT שתוצאותיה היו תקינות. נפגשתי עם מספר נוירולוגים אשר לא רואים סיבה לדאגה. תחילה הם המליצו לי טיפול באלטורלט (10 מ"ג) - הטיפול בכדור לא הפסיק את הכאב, אף חשבתי בשיפור ברגשתי הכללית, זאת אומרת דיי הצלחתי לתפקד כמו בתקופה לפני שהכאבים הופיעו, חשוב לי לציין שיש לי פצע דיי גדול באזור הזה- יכול להיות שהוא גרם לי לכאב חיצוני והכאב הפנימי שחשבתי עבר? אתמול ( 7/1/2009) התחלתי טיפול בכדור אחר שנקרא דפרקסאן(25 מ"ג),כמובן לאחר שהופסק הטיפול באולטרלט,וכבר היום (יום למחרת) חשבתי לא בטוב - תחושה של עייפות , חולשה וסחרחורת. בנוסף, בתקופה האחרונה התחלתי טיפול פיזותרפי באזור השמאלי של הצוואר. כמו כן, אני סובלת בתקופה זו גם מטיקים מטרידים בשרירים. אם ככה יש לי כמה שאלות: 1. האם המצב המתואר נראה לך כמסוכן? 2. באיזה טיפול עליי להמשיך? 3.תופעות הלוואי של כסור הדפרקסאן מתמשכות או חולפות? חשוב לציין שאני תלמידה בכיתה י"ב ותופעות אלה דיי משפיעות עליי לרעה מבחינת לימודים,אני עומדות בפני בחינות חשובות שאין באפשרותי לדחות. 4.האם כדרורים אלה ( אלטרולט/דפרקסאן) גורמים לעלייה במשקל, שכן עליתי 7 ק"ג מאז שהתחלתי את הטיפול? אשמח אם אקבל תשובה בהקדם, תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספה
חן08/01/2009-CT מוח. -הכאבים מתמקדים בראש,בצד השמאלי למטה - ליד האוזן ואף באוזן כמו שכבר אמרתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה.
חן08/01/2009דבר נוסף ששכחתי הוא, שהומלץ לי על ידי אחד הנורירולוגים לפנות למרפאות כאב. במפראות כאב טענו שהם לא מומחים לכאבי ראש, ואין להם הרבה מה לעשות במצב זה, ובמידה והמצב ימשך אני אקבל אזרקות במקום הכאב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים באזור האוזן
ד``ר זאב קריסטל18/01/2009שלום חן
כאב באיזור האוזן יכול להגרם על ידי גורם מקומי או שהוא הקרנה של כאב מאיזור הצוואר, עקב בעייה בשרירי הצוואר או העורף וכן בעייה בחוליות העליונות של עמוד שידרה צווארי. התגובה החיובית לטיפול בכדור אלטרולט מצביע שיש מקום לטפל בכיוון של תפקוד עיצבי לא תקין. עלייך לפנות למרפאת כאב מומלצת לקבלת יעוץ בנושא. המרפאה שבה ביקרת לא עונה כפי הנראה לקריטריונים האילו. לגבי השמנה, דפרקסאן יכול בהחלט להיות גורם להשמנה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאני06/01/2009
היי אני בחורה בת 21 בשבוע האחרון סובלת מכאבי ראש ,סחרחורות ומנידודי שינה. יש לי תור לנורולוג רק בשבוע הבא בצעתי כמה בדיקות נאמר לי שבלוטת התריס והסוכר תקינים,ושרק המוגלובין טיפה גבוה מה זה אומר?ממה זה נובע? תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
מערכת BeOK07/01/2009לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=82 id=link]הפרעות שינה ועייפות[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהפזית04/01/2009
אני בת 36, אם לשני ילדים. מאז ילדתי את בני הצעיר לפני 5 שנים אני סובלת לסירוגין מכאבים עזים בעצם הזנב. ברוב המקרים מחזור אחד של אנטיביוטיקה ומחזור אחד של פיזיוטרפיה פתרו את הבעיה לתקופה קצרה. המחזור האחרון של הכאבים נמשך כבר כמעט שנה ובא כדי להישאר: לקחתי אנטיביוטיקה ומשחות, ביצעתי פיזיוטרפיה, קיבלתי זריקת סטרואידים ולקחתי אתופן למשך 3 שבועות - הכאב ירד במעט אבל לא עובר ואיכות החיים שלי נוראית... צילום גב תחתון ועצם הזנב לא מצא דבר, מיפוי עצמות לא מצא דבר למעט "סקוליוזיס טורקו לומבלי"... הכירורג הפנה אותי למרפאת כאב ואמר שאם אתיאש אחזור והוא יפנה אותי לניתוח אני מתלבטת מאוד, כיוון שמצד אחד ניתוח נשמע מפחיד ומצד שני אין לי את הכוחות לעוד סדרה ארוכה של טיפולים שלא יביאו לתוצאות ובנתיים לסבל הכאבים הזה.. אני לא מוצאת חומר ממשי על הניתוח באינטרנט. אשמח לדעת מה יש לרפואת הכאב להציע לי מעבר למה שנעשה, ומה הם סיכויי ההצלחה של הטיפול? תודה רבה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים עזים בעצם הזנב
ד``ר זאב קריסטל06/01/2009שלום פזית
הכאבים בעצם הזנב נובעים ככל הנראה מנזק למערכת העצבים בתעלת הלידה, במהלך לידה שהיתה טראומטית מהרגיל. טיפול אנטיביוטי איננו שייך למצב זה. לא ברור לי באיזה מרפאת כאב היית, אך במרפאה עם מומחים לטיפול בכאב מסוג זה ידעו קרוב לודאי לטפל בכאב מסוג זה, אם על ידי טיפול תרופתי בשילוב עם הזרקות ספציפיות למצב זה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קספו וחוזק חוליותנמרוד29/12/2008
שלומות, אמי עברה ניתוח קיבוע בחוליות עמוד השידרה וסובלת מכאבים בעקבות כך. היא נוטלת Xefo8 וזהו הכדור הכמעט יחיד שמקל עליה. בעת ביקורת האורטופד טען בפניה שקספו גורם להחלשת הקיבוע, כמו גם כל כדור נוגד דלקת אחר. האם יש אמת בטענה זו? אם כן, האם קיים כדור אחר נגד כאבים, ברמתו של קספו, אשר אין לו את תופעת הלוואי הזו? תודה, נמרוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קספו וחוזק חוליות
ד``ר זאב קריסטל30/12/2008שלום נימרוד
בשימוש בתרופות ממשפחת נוגדי הדלקת שאינם סטרואידים כמו קספו יש חשד שאיננו מבוסס דיו לעיכוב בריפויי פצעים ניתוחיים. אם עבר כבר זמן רב מאז הניתוח (יותר משלושה חודשים) אין כל קשר בין נטילת התרופה לכשלון של הניתוח מבחינת הטיפול בכאבי הגב. למצב זה יש אפילו הגדרה וניתן לקרוא על כך בגוגל ע"י כתיבת "failed back surgery syndrome " .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב פנימי ליד הטבוררימונה18/12/2008
שלום רב, בת 40 , כבר יומיים שאני חשה כאב פנימי לא מוכר לי , צמוד לצד הימני של הטבור . הכאב מופיע רק כאשר אני נוגעת באותה הנקודה , סוג של כאב , כמו של מכה יבשה או דלקת , מה זה יכול להיות ? לאיזה רופא כדאי לפנות , גניקולוג או כללי? קראתי שהסימפטום הזה יכול להתאים לדלקת תוספתן או דלקת בחצוצרות ? האם כך הוא הדבר ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב פנימי
ד''ר אברהם לזרי05/01/2009שלום רב
אני סבור שעלייך לפנות לגסטרואינטרולוג ולגינקולוג לצורך בירור לסיבת הכאב.
בריאות שלמה
ד"ר לזרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משאבה תת עורית-אילו מרפאות?עודד18/12/2008
שלום ד"ר התחלתי לקבל טיפול לכאב באחד מבתי החולים. היה שם הרבה רצון טוב,אך לצערי,אין הם משתילים משאבות תת עוריות. ציינת בתשובתך כי יש לפנות למרפאה המבצעת הליך זה עם כמה אספקטים. 1.קופ"ח כללית מכרה ומנפקת למרפאה טופס 17. 2.קרבה למקום מגורים או עבודה מכיון שיש למלא את המיכל מידי פעם.הייתי מבקש לדעת בערך כל כמה זמן ממלאים,אני מבין שזה פונקציה של הזלפת החומר. 3.מהו החומר שמששתמשים בו?אני הגעתי ל 200 MG FENTAL וזה סיוט מבחינת העצירות,נהיגה והופך אותך לדי "זומבי". 4.לאחר שהתשתי אותך בשאלות "כואבות",תרתי משמע,האוכל לקבל שמות של מרפאות שאוכל לבצע הליך זה באופן מהיר,זריז ואלגנטי. הרבה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משאבה תת עורית
ד``ר זאב קריסטל30/12/2008כבר קיבלת תשובה על שאלותיך. לצערי התשובה נמחקה משום מה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכפות הרגלים-מיאלומה נפוצהאיל13/12/2008
שלום וברכה. אימי חולה כבר 4 שנים בסרטן מיאלומה נפוצה ומטופלת בתלידומיד. לאחרונה יש לה כאבים חזקים בכפות הרגלים עם תחושת דקירות. כל הבדיקות הרפואיות שללו פגיעה בגב ואין מימצאים לגבי הרגליים פרט לכאב. היא קיבלה איזה כדור נגד כאבים אבל הוא גורם לה לעצירות קשה והיא לא יכולה להמשיך עם זה. מה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בכפות הרגליים-מיאלומה נפוצה
ד''ר אברהם לזרי13/12/2008שלום רב
התיאור של הכאב מתאים, כפי הנראה, לכאב נוירופתי. הכוונה לכאב שמקורו בעצבים עצמם. במחלות מסויימות, או בעקבות טיפול תרופתי- העצבים נפגעים ומהווים מקור ליצירת הכאב. כאבים בכפות הרגליים, בעקבות פגיעה בעצבים היקפיים, אופייניים לסוכרת או למחלות כלי הדם. הטיפול בכאבים מסוג זה רבים ומגוונים.קיימות תרופות ספציפיות לטיפול בכאבים מסוג זה ותופעות הלוואי שלהן מועטות.
אני סבור שיש לטפל בכאבים המפריעים לתפקוד, במיוחד אצל חולי סרטן ואין לעשות פשרות במצבים אלה.
אם תפנה למרפאת כאב, בטוחני שאמך תטופל באופן הנאות ביותר.
רפואה שלמה
ד"ר לזרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים אחרי טיפול גלי רדיונתי12/12/2008
לפני שבועיים עברתי טיפול באמצעות גלי רדיו עם זריקת הרדמה וצריבת עצב. הכאב שהיה לי עבר לכאב בצורה אחרת מעין כאב של מיגרנה מאוד מאוד חריף ואני מתקשה לתפקד. הצוואר שלי עדיין מאוד רגיש. האם ייתכן שאני מרגישה כך לאחר שבועיים? האם ייתכן שנעשה לי נזק אחר שכן הכאב עבר למקום אחר והוא יותר עוצמתי? או שזהו חלק מתהליך החלמה? תודה על תשובתכם. כבר קראתי באחד המאמרים שיכול להיות שיש סיבוכים לטיפול זה. האם יכול להיות נזק בלתי הפיך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים אחרי טיפול גלי רדיו
ד``ר זאב קריסטל16/12/2008שלום נתי
קיימת סבירות שהטיפול שעברת הוא הגורם לכאב החדש אותו אתה חווה כעת. כאב זה מקורו בנזק עצבי וניתן למנוע אותו ע"י שימוש בשיטה של חימום מקוטע. עליך לפנות אל המרפאה בה בוצע הטיפול ולברר באיזו שיטה בוצע הטיפול. בכל מקרב גם בשיטת הצריבה המלאה הכאב חולף תןך שבועיים שלושה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בפריצת דיסקו בעד ונגד
אמנון גרוסברג20/01/2009אנ סובל מפריצת דיסק בגב התחתון כבר חצי שנה. קיבלתי כבר שתי זריקות אפידורל ללא הקלה ולאחרונה אף חלה החרפה. שמעתי על הטיפול של ד"ר שקלאר בגלי רדיו ואני מעונין לשמוע דעות בעד ונגד טיפול מסוג זה. שאלותי הן: - האם העצב שנצרב חוזר לתפקוד או שפשוט אינו מרגיש את הלחץ שיוצר עליו הדיסק ומה שמסביבו? - האם אין סכנה בטיפול שכזה על העצב? (שיתוק וכיו"ב) - מה קורה למעשה עם הדיסק שפרץ, נשאר שם? מתמוסס? האם משלבים בטיפול תרופתי . ליריקה. סטרואידי? אשמח אם תחזרו אלי אמנון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בגלי רדיו
ד``ר זאב קריסטל10/02/2009שלום אמנון
טיפול בגלי רדיו מתבצע במסגרת מרפאות כאב בבתי החולים המרכזיים: איכילוב, תה"ש, בילינסון, קפלן, מאיר, רמב"ם. הטיפול בשורשי העצבים המגורים על ידי פריצת דיסק איננו על ידי צריבה של השורש אלא על ידי יצירת פעימות של שדה מגנטי הגורמות להפחתה ניכרת בגרויי ובכאב. הטיפול איננו גורם נזק, והדיסק הבין-חולייתי מתרפא ספונטאנית ברוב הגדול של המקרים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לסכרתדן09/12/2008
היו לי כבר פעמיים חולשה כללית שפעם אחת ממש פרקסתי ונשימות לב קצובות,רעד ברגליים,ולמחרת כאבים עזים בצוואר הצוואר תפוס לתקופה של שלושה שבעות.לא נבדקתי בכלל השאלה שלי נראה לי שהסוכר שלי צנח לפי התסמינים ואלו כנראה סימנים ראשונים להתחלת סכרת תקנו אותי אם אני טועה תודה לרופאים אתר מעולה מחכה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לכתבה שכחתי לציין שגילי הוא 43
דן09/12/2008וגם גרודים קשים בעור כבר 3 שנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
מערכת BeOK10/12/2008לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=91 id=link]סוכרת אנדוקרינולוגיה [/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משאבה תת עוריתעודד07/12/2008
מכובדי שלום קראתי מהחומרים שלכם ומעוד מקורות וחסר לי עוד מידע בנוגע למשאבה.אני סובל טארטריטים פסוריאזיס ולפפני שנה עברתי טיפולים כימותרפים,אשר גרמו לנזק בלתי הפיך ללב (כולל קוצב דפרילבטור). הגעתי בכל טיפולי הכאב למקסימום הסביר(אני עדיין עובד) כולל קנביס ברשיון.החלטתי בהתיעצות עם כה מרופאיי כי המשאבה(מורפין)הנה הפיתרון לטווח ארוך(לא יודע מה קורה לאחר הסתגלות הגוף). שאלתותי הנם:זליפת החומר לגוף היא על זרם קבוע,איך זה משפיע על נהיגה?כיצד נעשה המילוי מחדש?האם יש שליטה במצב של כאב פתאומי חזק? האםם לדעתכם זהו פיתרון שהוא בין הטובים? לא הזכרתי כי השתמשתי (ועדיין משתמש) רק בסופי שבוע בדורג'קס 100+25 . אודה לחוו"ד מקיפה והסבר על השפעת המורפין על הגוף בכלל. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משאבה תת עורית
ד``ר זאב קריסטל08/12/2008שלום עודד
מתן מתמשך של תרופות אופיאטיות ישירות לנוזל חוט השידרה באמצעות משאבה תת-עורית אפקטיבי פי כמה וכמה מטיפול תרופתי ומהווה שלב מתקדם של טיפול בכאב שכבר איננו מגיב למנות גבוהות של אופיאטים, או שמינון גבוה של תרופות אלו גורם לתופעות לוואי בלתי נסבלות. לקבלת פרטים והסבר מפורט לגבי טיפול זה יש לפנות למרפאת כאב המבצעת את ההשתלה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדני07/12/2008
שלום לכם, ראיתי בפורטל שלכם הודעה של מישהי שכתבה שהיא סובלת מחרדה חברתית וכתוצאה מכך לחץ הדם שלה עולה. גם אני כך בדיוק. פעמים רבות במהלך היום אני חשה לא נעים בקרבת אנשים ולחץ הדם שלי עולה ואני אפילו לעתים מזיעה ונהיית אדומה. שאלתי היא: האם לחץ הדם הגבוה והתחושות הנלוות זהות לתחושות שחשים כשעושים כושר גופני? כלומר, האם הגוף מרגיש אותו דבר כמו בכושר? אם כן, אז התחושות הללו לא מסוכנות לבריאות. האם אני צודקת? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד''ר אברהם לזרי07/12/2008שלום רב
שאלתך אינה בתחום העיסוק של הפורום.
נא פנה לפורום "חרדות,טראומות,פחדים" באתר זה.
יום טוב
ד"ר לזרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

