פורום כאב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ בראש לחץ בצוואר ובגב ולאחרו
    בנצי
    02/12/2008

    סובל כשבועיים מלחץ בראש בצוואר והכתפיים לאחרונה גם סחרחורות הכאב גם מקרין ללסת לפני כחודשים אחי הצעיר בן 32 נפטר היינו מאוד קשורים ואוהבים עשיתי בדיקות דם ובדיקה נאורלוג קיבלתי ציפרלקס ואופטלגין אודה חוות דעתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ בראש

    ד``ר זאב קריסטל
    07/12/2008

    שלום בנצי
    בהחלט סביר שיש קשר בין מצבי לתץ נפשי לתסמינים הגופניים שתיארת. בהתאם אני ממליץ על שיטות הרפייה כמו פיזיוטרפיה, מסאג', ביופידבק, יוגה וכדומה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    לימור
    01/12/2008

    אני סובלת ממיגרנות קשות, (בת 34) והנורולוג יעץ המון כדורי מנע ואף אחד לא עוזא ,אני מאוד מיואשת ולא יודעת מה לעשות כמעט כל יום יש לי כאב ראש (מיגרנה) כמעט כל יום אני לוקחת טימגרמן או רילט - אני יודעת שזה לא טוב אבל אחרת אני לא מצליחה לתפקד. מה אתה מציע לי לעשות או לנסות? תודה רבה על ההתייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנות קשות

    ד``ר זאב קריסטל
    07/12/2008

    שלום לימור
    מיגרנה יום יומית כבר איננה מוגדרת כמגרנה אלא ככאב ראש כרוני. ניתן לשלב תרופות משככות כאב מסוג TRAMADOL עם תוספים כמו TOPAMAX ותרופות ממשפחת נוגדי הדכאון כמו ELATROL .
    הזרקת BOTOX לנקודות ספציפיות באיזור המצח והעורף. דיקור סיני , היפנוזה ושיטות הרפייה אחרות יכולות גם הן לעזור במקרים ניבחרים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבית השחי מידי פעם
    קובי
    28/11/2008

    אני בן 36 רווק לא עובד לא לומד לא מתאמן בשום תחום ספורטיבי מה שכן אני קם בבוקר רואה טלויזיה ומהצהריים אני מול המחשב עד הלילה אבל בזמן האחרון אני סובל בכאבים שבאים והולכים בבית השחי וגם בנוסף אני סובל מחרדות ופוביות ומטופל ע"י תרופו פסיכיאטריות האם יכול להיות שהכאבים נובעים מחרדה או מחוסר מעש ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בבית השחי מידי פעם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    29/11/2008

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=193 id=link]חרדות, טראומות, פחדים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    שרה
    25/11/2008

    לפני כשבועיים נתפס לי הגב התחתון, ניסיתי לנוח ולקחת דברים רגילים כמו אופטלגין וזה עזר כצת לפני כ4 ימים התחזקו מאוד הכאבים עד אשר קשה עלי הקימה והישיבה, הלילה גם קשה לי להירדם עשיתי טיפול של רפואה משלימה, אך הטיפול מאוד כאב לי ולכן יש לי פחד גדול לחזור האם כל טיפול ברפואה משלימה חיב להכאיב, אני מאוד סומכת על הרופא שלי אך אין לי כוחות הנפש ליסבול עוד כאב על מה שאני כבר סובלת. מה לעשות? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב תחתון

    ד``ר זאב קריסטל
    25/11/2008

    שלום שרה
    בתשעים וחמישה אחוזים מהמקרים עם הפקף חריף של כאבי גב, הכאב חולף באופן עצמוני גם ללא כל טיפול. כל הטיפולים הניתנים בשלב החריף יעודם העיקרי הוא הקלה בסבל וחזרה מהר ככל הניתן לפעילות מלאה. לכן אין מדברים כבר על תקופת מנוחה מלאה, אלא להתחיל מייד הליכה ותרגילים מתאימים, זאת כמובן לאחר לקיחת תרופות משככות כאב מסוג נוגדי הדלקת ואם צריך גם חזקות יותר כמו טרמדול אלגוליזין וכו'. רק אם אחרי שלושה עד שישה חדשים הכאב איננו חולף רק אז יש לחשוב על טיפולים מיוחדים יותר. יש כמובן לשים לב לדגלים אדומים כמו סימפטומים המצביעים על נזק לעצבים כמו חולשה, איבוד יכולת שליטה על הגפה, איבוד שליטה על השתן וכדומה. במקרה כזה יש לפנות דחוף למיון לקבלת טיפול בהתאם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מורן
    20/11/2008

    אני נוהגת ללכת עם עקבים. בזמן האחרון יש לי כאבים בקרבת אצבעות הרגליים במיוחד אחרי עמידה ממושכת. אני לא מתכוונת לוותר על העקבים. האם אפשר לקבל המלצה לטיפול מקומי או לטיפול לבליעה שירגיע לי את הכאבים? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללכת עם עקבים

    ד``ר זאב קריסטל
    22/11/2008

    אם ברורה לך הסיבה לכאבים בעצבעות הרגליים יש לטפל בסיבה ולהחליף את סיגנון הנעלייםץ
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש חזקים
    אביטל
    17/11/2008

    שלום, אני בת 16 וחצי וכבר משהו כמו שבוע יש לי כאבי ראש באים והולכים הכאבים הם ברקות ופעמים היה הרגשה של דקירות בעין שמאל, הכאב מרגיש כמו הפעלת לחץ תמידי על המקום ולפעמים הוא נמשך אל מעל האוזניים וזה בא בגלים אשמח לדעת מה זה יכול להיות או אילו בדיקות אני צריכה לעשות כדי לגלות תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש חזקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    22/11/2008

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=267 id=link]נוירולוגיה ילדים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    תהילה
    16/11/2008

    שלום רב, מזה שבועיים מצטבר לי כאב שהולך ומחמיר בשכמה השמאלית, הכאב מתגבר בבוקר עם ההתעוררות ומחמיר מעט בכל יום, רציתי לדעת אם דיקור סיני יכול לעזור לי מיידי וגם לפתור את זה לגמרי (אני חושבת שזה דלקת בגיד). האם יש לכם הצעות אחרות? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    ד''ר אברהם לזרי
    17/11/2008

    שלום רב
    אני מציע שתאובחני קודם לקבלת טיפול. נא פני למרפאה המטפלת בבעיות ממקור השלד והשרירים ורק לאחר אבחון יוצעו לך הטיפולים הרלבנטיים. אכן הבעייה השכיחה הנה דלקת בעקבות קרע חלקי של אחד הגידים של שרירי השכמה.
    רפואה שלמה
    ד"ר לזרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש חזקים
    רעות
    13/11/2008

    שלום! אני בת 23, סטודנטית. מזה כ-4 חודשים אני סובלת מכאבי ראש חזקים, כל יום, ולמשך שעות רבות בכל יום. הייתי אצל נוירולוג. בדיקות דם, C.T ו-EEG יצאו תקינים. הכאבים מאוד מפריעים לי בחיים, ואני לא מסוגלת לתפקד ולהתרכז איתם. האם אתה יכול להמליץ לי על טיפול לכאב הראש הזה? או אל איזשהו נוירולוג שמתמחה בטיפול בכאבי ראש? באיזור המרכז.. אגב, אינדוביס, גם 6 כדורים ביום כבר לא עוזר לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש חזקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש חזקים

    ד''ר אברהם לזרי
    17/11/2008

    שלום רב
    בכל בתי החולים הציבוריים באיזור המרכז יש מרפאות לטיפול בכאבי ראש:איכילוב,בילינסון,מאיר.
    רפואה שלמה
    ד"ר לזרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש

    פרידה
    18/12/2008

    שלום רב שמתי לב שכל פעם כשיש שינוי מזג אויר,אני סובלת מכאבי ראש.למרות שאני לוקחת כדור לכאב ראש,אני עדיין מרגישה מנוטרלת, לפעמים יש לי גם בחילות. אני משמשת כברומטר.תמיד אומרת ,תיראו שמחר יהיה גשם.וכך קורה.זה נשמע מצחיק אבל זו האמת. האם יש פתרון או אמצעי מנע לתופעה זו? תודה מראש פרידה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ברגליים
    נורית
    13/11/2008

    שלום רב. אני סובלת במשך ה3 שנים האחרונות מכאבים ברגליים מתחת לישבן אשר נובעים מכאבי גב תחתון, ידוע לי כי בהתקף חזק אני מרגישה כאבי גב. לפיMRI וCT אין חשש לפריצת דיסק, כמו כן עשיתי ב3 השנים את כל הבדיקות האפשריות (גנקולוגיה, כלי דם, עצבים, מיפוי עצמות, ראומטולוגיה וכו') וברוך ה' שללו הכל. אני נוטלת ב3 שנים האחרונות כמעט כל ערב אתופן 600 מ"ג ובהתקפים קשים מאוד ארקוקסיה 90 מ"ג- זה הדבר היחידי שמשאיר אותי שפויה. לפני חצי שנה לערך הייתי אצל מומחה לכאב שנתן לי ארקוקסיה למשך שבועיים רצוף ואחרי שלושה שבועות מתחילת הטיפול חש שיפור למשך חודש בלבד ולאחר מכן חזרו הכאבים. מה עוד ניתן לעשות כדי למצוא פתרון??? האם אתופן וארקוקסיה אכן מזיקים לטווח הארוך? הייתכן שכבר עשיתי נזק לכבד/כליות/קיבה כתוצאה מנטילת הכדורים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ברגליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ברגליים

    ד``ר זאב קריסטל
    15/11/2008

    שלום נורית
    ברור ומוכח שלתרופות ממשפחת נוגדי הדלקת יש השפעה מזיקה אם נוטלים אותם באופן קבוע לטווח ארוך.
    לא ברור לי אצל איזה מומחה לכאב היית, אך ממה שתיארת ברור שעדיין לא הושלם אצלך ברור מקיף לגבי מקור הכאבים ובטח לא לגבי הטיפול בהם. בכדי לעשות זאת היית צריכה לעבור (במסגרת מרפאת הכאב) סידרה של פעולות אבחנתיות כמו חסמי עצב לעצבי הפרקים הקטנים של חוליות עמוד השידרה המותניות, תוצאה חיובית מנחה לכיוון טיפול פשוט ויעיל עם גלי רדיו בתדר גבוה, הניתנים בעמצעות מחטים מיוחדות המוחדרות לקרבת העצבים האמורים. כאב ממקור של הדיסק הבין חולייתי ניתן לאבחן באמצעות הזרקה לתוך הדיסק המחשיד, לקבלת כאב המחכה את הכאב הקליני הרגיל שלך. חסמי עצב בגובה המתאים יכולים גם הם לאבחן את הבעייה.
    לגבי הטיפול בכאב עצמו במידה ואין תגובה קלינית מספקת לתרופות נוגדות דלקת יש להתקדם בסולם לתרופות חזקות יותר כמו טרמדול ואחר כך תרופות ממשפחת האופיאטים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בכאבי ראש לאחר פציעה.
    עמית
    10/11/2008

    שלום! לפני חצי שנה עברתי פציעה בפנים ואובחן אצלי שברים סביב ארובת העין. לאחר האבחנה נזקקתי לניתוח אקספלורציה של ארובת העין. אין לי תחושה בצד שמאל של הפנים ומאז המקרה ואני סובל מכאבי ראש חזקים מאוד.כיום אני מטופל פעם בשבועיים בחסם עצבי במקומות מסוימים בפנים. לאחרונה קיבלתי המלצה על ביצוע חסם עצבי עמוק יותר באזור הcavum Meckeli ע"י הזרקת גליצרול . שאלתי היא: מה הסיכונים לטיפול זה? הם ניתן לבצע את סוג זה של הטיפול בארץ? האם זה באמת יכול לעזור לתקופה יותר ממושכת? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש לאחר פציעה

    ד``ר זאב קריסטל
    11/11/2008

    שלום עמית
    לחוסר תחושה יכולה להיות רק סיבה אחת והיא נזק לעצבים האחראיים על התחושה באיזור הפגוע. לחסמי עצב באיזור יש ערך איבחוני בלבד ואינם אמורים להוות טיפול במצב. הרס של גנגליון עצבי איננו מבטיח הקלה ויכול לגרום גם להרעה במצב של "חוסר תחושה כואב" -
    Anesthesia Dolorisa . לא ידוע לי מי מבצע פעולה כזאת בארץ, אם בכלל. יש לברר במחלקות נוירוכירורגיותץ הטיפול הוא בעיקרו תרופתי, על ידי תרופות נוגדות פירכוסים. או גרויי חשמלי איזורי תוך מוחי - Deap Brain Stimulation.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי מחזור חזקים
    מתבגרת
    08/11/2008

    שלום יש לי שאלה. אני עוד מעט בת 18 ואני בזמן מחזור סובלת מאוד יש לי כאבים חזקים בבטן ,אני מרגישה שאני מתעלפת ועומדת להקיא אבל לא מקיאה. אני לוקחת את התרופה שנקראת "אדויל" זה עוזר לי ממש קצת, ועד שזה משפיע אני על הפנים. וגם אמרו לי שלא טוב לקחת "אדויל". אשמח לקבל תשובה. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי מחזור חזקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    10/11/2008

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=239 id=link]גינקולוגיה נערות[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחתוך מדבקת דורוג'סיק ?
    מלכה
    04/11/2008

    ע"פ המראה של המדבקות ניראה שהעוצמה שלהם תלויה בשטח הפנים שלהם במידה ואני זקוקה למינון ביניים שלא ממש קיים ( בין 25 ל 50 ) האם אפשר להקטין טיפה מדבקה של 50 ע"י גזירה שלה לפני ההדבקה ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחתוך מדבקת דורוג'סיק ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדבקת דורוג'סיק

    ד``ר זאב קריסטל
    04/11/2008

    שלום מלכה
    אין אפשרות לחתוך את המדבקה שכן פעולה כזאת תבטל את פעולת התרופה. לצורך קבלת מינון ביניים יש להמתין להגעתה ארצה של מדבקה במינון של 12.5 מיקרוגרם, שק[כבר נמצאת בשוק בחו"ל מזה כשנה, או לקבל חיזוק על ידי תרופות אחרות ממשפחת האופיאטים כמו סירופ אוקסיקונטין.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הבנתי משהו ...

    מלכה
    04/11/2008

    מדוע הקטנת המדבקה תבטל ( לגמרי ? ) את השפעת התרופה שבה ? אני חשבתי שיש קשר בין שטח הפנים של המדבקה לעוצמה שלה ואם אקטין את שטח הפנים אז גם העוצמה תקטן בהתאם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אפשר לקבל תשובה לשאלה הנוספת ?

    מלכה
    10/11/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ? ? ?

    ???
    12/11/2008

    ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש- דפרקסאן?
    יגאל
    02/11/2008

    שלום. זה כשבועיים אני סובל מכאבי ראש. מאפיינים: כאב קל באזורים משתנים, שמאל, ימין, ולחץ ברקות. כל היום מבוקר עד ערב כאב עמום. מלווה בתחושת לחץ ושרפה בעיניים. כאבים אלו תוקפים אותי לאחר שינויים דרסתיים בהרגלי שינה ואכילה. תחושה של חגורה שלוחצת לי על הראש. השאלה היא כזו, הייתי אצל ניורולוג והוא לאחר ששמע את המאפיינים ללא ספקות רשם לי תרופה בשם דפרקסאן, האם זה בסדר למרות שהיא נגד דכאון? ובגדול האם היא שחיכה כטיפול בכאבי ראש מסוג לחץ? תודה יגאל בומגין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש- דפרקסאן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפרקסאן

    ד``ר זאב קריסטל
    02/11/2008

    שלום יגאל
    דפרקסאן היא תרופה הגורמת לעליה ברמת נור-אדרנלין וסרוטונין במוח, שאלו חומצות אמיניות המעורבות בפעילות התקינה של מערכת העצבים המרכזית. כתוצאה מכך ניתן להשתמש בתרופות ממשפחה זאת במגוון מחלות של מערכת העצבים ובכלל זה דיכאון, כאב כרוני, מיגרנה ועוד הרבה מחלות ממקור עיצבי. דיכאון הוא אם כך רק אחד מהוראות הטיפול בתרופה זאת וטיפול בכאבי ראש זו הוראה נוספת. קיבלת מירשם לדפרקסן לצורך טיפול ומניעה של כאבי ראש כרוניים ולא כטיפול בדיכאון,
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן
    אברהם
    31/10/2008

    שלום ד"ר, שמי אבי ואני סובל מכאבי בטן, הכאב הוא תמידי, מתמקד בעיקר במרכז הבטן בצד ימין, הכאב הוא מין כאב חיצוני, ההרגשה היא כמו תלישת שיער. מדי פעם יש לי דקירות במרכז הבטן העליונה וגם לעיתים במרכז צד ימין. הדקירות באות בהתקפים של פעמיים שלוש בחודש..אני יכול לצפות כמה דקות לפני את הדקירות(התקף),זה נמשך מספר שניות ומשאיר הרגשת מועקה למשך שעות לאחר מכן. אין קשר לאוכל ולתנועה .. השינה בלילה טובה וללא כאבים, אולם שינה קצרה הנמשכת כ-3 שעות. כרגע אני מטופל אצל פסיכאטר ומקבל כדורי MODAL .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    מערכת BeOK
    02/11/2008

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=159 id=link]מחלות כבד, גסטרואנטרולוגיה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב תרופות בטיפול במיגרנה
    רצון שוש
    26/10/2008

    שלום רב! אני סובלת ממיגרנות כבר שנים רבות וב- 15 השנים האחרונות מטופלת היטב באימטרקס, לאחרונה נכנסתי למצב חרדתי דיכאוני והומלץ טיפול בסימבלטה שהשילוב שלו עם האימטרקס גורם ללחץ דם גבוה, דופק מהיר ולכן הומלץ לא לקחת אימטרקס , לצערי אני רגישה לתרופות רבות ( ולטרן ומשפחתו המורחבת, אופטלגין, טרמדקס וכו ). הרופא הנוירולוג המליץ להפסיק לקחת את הסימבלטה ולקחת במקום זה אלטרולט, אך האלטרולט אינו מטפל בדיכאון שבו אני נמצאת ואני אובדת עצות. חשוב לציין שאני מטפלת גם בדיקור. הייתי שמחה לשמוע אם יש טיפול שאפשר לעשות כדי לימנוע את המיגרנות ( 10 לפחות בחודש) כדי שאצליח לטפל הייטב בדיכאון ובחרדה. תודה מראש su

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב תרופות

    ד''ר אברהם לזרי
    27/10/2008

    שלום רב
    בשל מורכבות הבעייה שלך, אני מציע שתפני לנוירולוג שעוסק בכאבי ראש, קיימות מרפאות מצויינות בבתי החולים הציבוריים באזור המרכז. במרפאת כאבי ראש יוכלו לאזן את הטיפול התרופתי שאת מקבלת והתאימו לשינוים בלחץ הדם.
    בריאות שלמה
    ד"ר לזרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום