מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי ראש בעקבות נטלית קנדורחווש01/02/2015
אני בת 65 בריאה ופעילה מאד, מתעמלת. בבדיקות דם כולסטרול וסוכר סביב הגבול העליון. לאחרונה בגלל לחץ דם גבוה קיבלתי רמפריל, אבל נאלצתי להפסיק בגלל שעול קשה מאד. התחלתי לקחת קנדור, ויש לי כאבי ראש חזקים. שאלתי - האם יש מצב שמתרגלים לכדור וכאבי הראש נעלמים, או שצריך שוב להחליף ? תודה רבה !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי01/02/2015אם הכאב תלוי בצורה ברורה בנטילת הכדור, אפשר לנסות עם תרופה אחרת, אפילו מאותה קבוצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעות לווי מרמפריל
דב13/11/2016כל התרופות מאותה הקבוצה יש תופעות לווי בלתי ניסבלות וזאת מנסיון אישי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנאלפריל ואנגיודמהדינה31/01/2015
שלום,דוקטור!
אני בת 52,סובלת מלחץ דם ראשוני,במיוחד מערך הדיאסטולי גבוה(לפעמים מגיע עד ל-120).הטיפול באנאלפריל 10 מ''ג ביום לא עזר.החליפו לי ואזודיפ קומבו(10 מ''ג פעמיים ביום).לחץ הדם הדיאסטולי היה סביב 90 וכבר הייתי שמחה.בנוסף לכך אני סובלת מהתקפי בצקות בעפעפיים והרופאים חושדים שמדובר באנגיודמה ושאנאלפריל וכד' עלולים להגביר את ההתקפים מהם אני סובלת כבר שנתיים.
אני לא יכולה לקחת קרדילוק,כי זה עושה לי כאב ראש נוראי.לא יכולה לקחת אמלו,כי זה עושה לי קצת בצקת בקרסול וכאבי בטן.אני מרגישה חסרת אונים. .אודה לך מאוד על המלצתך.
בברכה,
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנאלפריל ואנגיודמה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי01/02/2015כדאי לך להבדק ע"י מומחה ביתר לחץ דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם דיאסטולי גבוהדנה28/01/2015
שלום רב ,
בת 47 לחוצה מאוד בבית (עקב מחלת הורים ) ובעבודה .
כל חיי הבוגרים היח לי ל.ד נמוך מאוד , בתקופה האחרונה לחץ הדם הדיאסטולי שנמדד תמיד עם מכשיר אלקטרוני גבוה 90 - 95 . הסיסטולי תקין מתחת ל-130
אני מרגישה איך לחץ הדם עולה בעקבות אירוע מסויים או אפילו כשאני פוגשת בעבודה בן אדם מסויים ...
ביצעתי הולטר לב (לא ל.ד) שיצא תקין .
אני לא רוצה להתחיל טיפול בתרופות מפני שנראה לי שהגורמי החיצוניים משפעיים מאוד ומצד שני אני חוששת מאירוע לבבי או מוחי .
ניסיתי התכשיר הטבעי רגיון אך לא עזר אפילו המצב החמיר .
האם ייתכן שהלץ החיצוני גורם לעליה בל.ד 0רק הדיאסטולי) ?
קיים פתרון לא תרופתי ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם דיאסטולי גבוה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי01/02/2015אם בדיקת הניטור 24 שעות היתה תקינה אין צורך בטיפול בלחץ הדם.
אבל אם את מרגישה לחוצה יתכן והרופא המטפל יוכל לעזור לך עם תרופת הרגעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פג ולחץ דםאילן27/01/2015
מה הקשר בין פג אירובית יעילה וכהרגל חיים. לבין ירידה בלחץ דם?
למעט יציאה של מים ומלח מהגוף.
האם מופרש הורמון הגורם להרחבת כלי דם בזמן פג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פג ולחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי31/01/2015יש הסברים שונים. לא מדובר בהזעה בגלל שהשפעת הפעילות נמשכת במשך התקופה שעושים פעילות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפג ולחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי31/01/2015יש הסברים שונים. לא מדובר בהזעה בגלל שהשפעת הפעילות נמשכת במשך התקופה שעושים פעילות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דםאורי27/01/2015
שלום. כשנתיים שלוש נמצא שלחץ הדם בשעה הראשונה של הבוקר הוא כ- 150/85 לאחר מכן יורד לכ - 130/ 80 זה גם ממצאי הולטר מלפני כ - 3 חודשים .אני בן 68 בריא משקל 77 ק"ג ולוקח אקספורג 160/5 בבוקר,לפני כ - 6 חודשים הוסיפו קדקס 1 בערב ולא שינה כלום ולפני כחודשיים הוסיפו ואלרסרטן 80 וגם זה לא שינה את הקריאה בבוקר.ובכן מה עושים? האם כדאי לקחת קדקס 2 שיעזור גם לערמונית מוגדלת ולהוריד את ואלרסרטן שבמילא לא עוזר ? בנוסף הקריאטינין ב6-7 שנים אחרונות 1.22 האם יש מה לעשות כדי להוריד רמה זו ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי01/02/2015לחץ הדם של הבוקר הינה בדרך כלל המדידה הגבוהה ביותר במשך היממה. גם למי שאין לו לחץ דם גבוה.
לגבי תוספת טיפול, תלוי בממוצעים וכמות המדידות הגבוהות. אם יש יותר מ- 60% מהמדידות בגדר הנורמה והממוצעים תקינים, יתכן ואין צורך לשנות את הטיפול.
בהקשר לקריאטינין, אם יציב על אותה רמה, לא רואה צורך בתוכנית טיפולית מיוחדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקו לב במאמץאילן26/01/2015
אני בן חמישים פעיל מאוד ובריא.
בדכ בבדיקת ל.ד אצל הרופא הלחץ מעט גבוה . 90-135 לעיתים יותר
אני מודע לתיסמונת החלוק הלבן.וניראה שזו הסיבה.
לאח רונה ביצעתי אקו לב במאמץ .שם נמדד לי הלחץ מס פעמים במהלך הבדיקה.
הלחץ שרשום בתוצאות היה 85:120.
האם יש לי סיבה טובה לשמוח מפני שבדיקה זו היא מהימנה וטובה מהשאר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו לב במאמץ - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי01/02/2015כנראה שכן, אבל הדרך לשלול תסמונת של חלוק לבן הינה בדיקת ניטור לחץ דם במשך 24 שעות עם מכשיר אוטומטי (הולטר לחץ דם)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכחתי לציין בהודעת י.ל.ד התקפיקאמי14/01/2015
ד"ר נכבד,
לא ציינתי שאני סובלת מ-SVT - דופק מהיר 1-2 בשנה. במעקב קרדיולוגי, ללא תרופות.
כמו כן,
הומלץ על טיפול נקודתי באסריל 12.5 מ"ג תחת הלשון, במקרה של עלייה פתאומית בלחץ. דם.
כיון שנרשמו ימים של לחץ דם נמוך מהנורמה - 90/55 96/52... רופא המשפחה לא שלם עם ההמלצה לטיפול יומיומי ב"טריטייס" 12.5 מ"ג.
תודה
קאמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין בהודעת י.ל.ד התקפי - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי14/01/2015כאמור אם עשית בדיקת קטכולמינים בשתן והיו תקינים כנראה שלא מדובר בלחץ הדם העולה כתוצאה של מחלה אורגנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דם התקפיקאמי14/01/2015
ד"ר נכבד,
בת 66, בד"כ בריאה.
לפני 1/2 שנה העיר אותי משינה לחץ דם גבוה 180/97(פתאומי, פעם ראשונה בחיי), מלווה כאב ראש חזק בקודקוד הראש והעורף. הרגשתי נורא.
נכנסתי לחרדה >שהעלתה את לחץ הדם > שהעלה את החרדה...
טיפול עזרה ראשונה בבית, קבלתי "אסריל" 12.5 מ"ג תחת הלשון.
ההתקף נמשך שבוע רצוף.עלייה בלחץ דם בעיקר בלילה, ומעיר משינה עם כאב ראש לסירוגין.
ניטור לחץ דם 24 שעות בגדר הנרמה. לא נרשמו חריגות קיצוניות.
איסוף שתן/בדיקת דם לתפקודי כבד/כילייה וכל השאר תקינים. יתר הערכים תקינים/בגדר הנורמה.
איסוף שתן לקורטיזול - תקין.
כולסטרול גבולי, ללא צורך בטיפול.
טריגליצרידים נמוכים, בנורמה.
משקל 54 ק"ג בלבד.
לא מעשנת! לא קפה! לא אלכוהול! לא ג'אנק-פוד!
מקפידה באדיקות על אורח תזונה בריא/אורגני - בלי מלח בתפריט!
נוטלת מולטיויטמין + B12 + אומגה3.
פעילה גופנית.
השאלה;
שבוע-שבועיים לחץ דם מאוזן 110/68 לערך, שמתפרץ לפתע ל-147/85, 156/75 מלווה כאב ראש מציק.
לרוב, העלייה בלחץ דם הסיסטולי! לחץ דם דיאסטולי בד"כ תקין.
בבדיקת אירידיולוגיה - איבחון לפי גלגל העין (מבלי לדווח דבר על מצבי), נאמר לי
בלוטת יותרת הכיליה/אדרנל...
לדעת רופא המשפחה סבור שהרקע רגשי/סטרס.
אני בפניקה.
האמנם זו הסיבה לכאבי ראש לסירוגין, מזה חצי שנה, עם שינויי לחץ דם התקפי?
ללא בחילות או הקאות.
בדיקת עיניים תקינה.
פוחדת לבצע (על דעת עצמי)איסוף שתן לקטכולמינים ומטנפרינים, לפי שקראתי באינטרנט. (לדעת הרופא אין צורך)
אז למה כאבי ראש...?!
בברכה
קאמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתר לחץ דם התקפי - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי14/01/2015אם ההולטר של לחץ הדם תקין יש להניח שאכן יש לך התקפים של חרדה. כמובן שתמיד יש אפשרות שלחץ הדם עולה כתגובה למצב או מחלה אחרת; אם בדיקת הקטכולמינים ואלדוסטרון תקינים כמו יתר הבדיקות מאוד לא סביר שתהיה סיבה ביותרת הכליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיתר לחץ דם התקפי - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי14/01/2015אם ההולטר של לחץ הדם תקין יש להניח שאכן יש לך התקפים של חרדה. כמובן שתמיד יש אפשרות שלחץ הדם עולה כתגובה למצב או מחלה אחרת; אם בדיקת הקטכולמינים ואלדוסטרון תקינים כמו יתר הבדיקות מאוד לא סביר שתהיה סיבה ביותרת הכליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינויים בלחץ הדם במשך היוםיהושע12/01/2015
בן 65 ,גימלאי בריא בדרך כלל , כולסטרול , סוכר ,וטריגליצרידרים מצויין. BMI 25 נוטל מיקרופרין 75 . לחץ דם ממוצע 125/82 .. בבוקר 115/75 אך משעות אחה"צ ועד הלילה עולה לעד 140/90. הרגשה כללית טובה.
האם לדעתכם יש לטפל ולהתחיל עם כדורים למניעת ל.ד. גבוה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינויים בלחץ הדם במשך היום - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי14/01/2015עדיין לחצי הדם שלך בגדר הנורמה ואין הנחיה לטיפול תרופתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על אפלרנון לאדם בריא...זאב08/01/2015
יי,
אולי מישהו יכול להסביר לי מה עלולה להיות הההשפעה של אפלרנון על אדם בריא במשך מספר חודשים? אני שואל כי אני הולך לקחת את התרופה לניסוי רפואי לבדיקת ההשפעה שלה על מחלות עיניים, ורוצה לדעת האם היא יכולה פתאום לשבש את לחץ הדם שלי לטווח הארוך או את פעילות הלב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על אפלרנון לאדם בריא... - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי14/01/2015אצל אנשים בריאים לא אמורה להיות השפעה על לחץ הדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוהה חדשמלכה07/01/2015
במשך שבוע יש לי לחץ דם של בין 140 על 110 אין לי עד עכשיו לד מה זה אומר ומה עושים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוהה חדש - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי14/01/2015צריכה להבדק ע'י רופא, אבל צריך מדידות עוקבות במשך ממספר שבועות על מנת לאשר שיש לחץ דם גבוה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דםשיר30/12/2014
שלום רב,
אני מעוניינת לשאול בקשר לאמא שלי בת 62 סובלת מיתר לחץ דם כבר כ30 שנה.
מטופלת תרופתית מגיל 30 בערך, ע"י חוסמי בטא (נורמיטן) והייתה מאוזנת עד לפני כ5 שנים שהופיעו סימפטומים וערכים גבוהים. ואז הוסיפו לה טריטייס. שעזר לאזן את המצב. אך בהמשך עקב הימנעות ממלח במאכלים שתייה מרובה של מים מינרליים דלי נתרן ושילוב של טריטייס ועוד תרופות שלא קשורות ללחץ הדם היא נכנסה למצב של היפונתרמיה. והטריטייס ירד מהפרק. אבל... גם חוסמי הבטא נהייו בעייתיים כי גרמו לברדיקרדיה של בין 45-50. בכל אופן כיום נוטלת נורמיטן 25mg בבוקר ואקספורג' 160mg/5mg.
בשבוע האחרון חשה ממש ברע בחילות,כאבי ראש וערכי לחץ דם גבוהים מאד סיסטולי 200 חלק גדול מהזמן ודיאסטולי בין 90-100.
ניגשה לקופת חולים והרופא שם הזמין אמבולנס עקב מדידה של 200/140 אבל בחדר מיון שללו דברים חמורים ושלחו אותה הביתה לאחר שעתיים והמליצו על טיפול ומעקב בקופ"ח.
ברצוני לשאול מה צריך/כדאי לעשות עכשיו כי בקופ"ח היא לא מקבלת מענה מתאים...
ודבר נוסף שיש לציין שישנם לפעמים הפרשים חדים בין מצב שכיבה לישיבה כאשר היא במנוחה ורגועה לגמרי במצב שכיבה יכול להיות לחץ דם של 160/80 וכמה שניות אחר כך בישיבה 200/90.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - לחץ דם שלט יורדמשה30/12/2014
בן 72. סובל מאי ספיקת לב. עברתי צנטור טיפולי לפני כחודש, שמו לי סטנט.
סובל מלחץ דם גבוה. קיבלתי 5 מג tritace ועדין הערכים גבוהים. ממוצע כ 160/60.
האם להעלות את המינון ? להחליף כדור ? לשלב ?
כמה זמן לוקח ליצב את המערכת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם שלט יורד - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי03/01/2015השינוי המכסימלי מתבטא שבוע-10 ימים אחרי התחלת הטיפול. אם אחרי פרק זמן זה עדיין לחצי הדם גבוהים, יש לחזור לרופא שלך על מנת להתאים את הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופות לחץ דם משתמותאלי30/12/2014
שלום אני סובל מלחץ דם גבוה קיבלתי כדורים וזודיפ היו בסדר ולאחר זמן מה גרמו לי לשיתון מרובה רופא המשפחה נתן לי כל פעם כדורים שלא עזרו לאחרונה קיבלתי אקספורג 5 מג שגם עושה לי רע מאד בלילה אני כן כל שעתים לשתן אגב שאני התיאשתי והפסקתי עם הכדורים הכל היה בסדר פשוט אין לי אכות חים והרופא המשפחה התיאש לא יודע מה להתאים לי אגב על האריזה של הכדורים נאמר שאחד מ 1000 יכול לגרום להשתנה מרובה אבל לצערי רופאים לא מתיחסים לנאמר
לא יודע כבר מה לעשות פשוט הפסקתי עם הכדורים אגב אני עם סכרת שמטופל בכדורים וגם מיוצב כולסטרול וגם טבעפברין מקבל לשאלתי מה אפשר לעשות מבלי שאכות החים שלי תפגע תודה אלי ולקוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות לחץ דם משתמות - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי03/01/2015כדאי להבדק ולקבל טיפול ע" מומחה בלחץ דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם תנודתייוסי28/12/2014
היי דוקטור רציתי לשאול: יש לי לחץ דם תנודתי. הממוצע שלי תקין. ניסיתי מספר תרופות ביניהם ACE INHIBITORS וחוסמי בטא. הם אינם עזרו. וACE INHIBITORS אף עשו את את המצב יותר גרוע.
נשלל גידול אדרנלי. איזה תרופות טובות לבעיה מסוג זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך...
יוסי28/12/2014כוונתי לlabile hypertension
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם תנודתי - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי03/01/2015אתה לא מצייין בן כמה אתה ומה ערכי לחץ הדם. אם הממוצע הינו תקין לא בטוח שיש מקום לטיפול. גם יש לדעת אם יש פגיעה או אין באברי מטרה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יוסי04/01/2015אני בן 28. ממוצע תקין. רק הקפיצות מאוד גבוהות. אין נזק לאיברים. יש הרגשה מאוד חזקה של הקפיצות והעלייה היא ביחד עם הדופק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



